MiejscowośćWarszawa
strona 18 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Kr / 2022-10-03 12:46
Godzinę czekam żeby oddać sprzęt w punkcie na Bemowie. Żenada. -
-
~Marcin / 2022-10-01 16:48
Ja mam lepszą historię z nc+.
W kwietniu kończyła mi się umowa, miałem multiroom, zadzwonili do mnie i mówią, że w związku z problemami z partnerami, teraz zamiast 1zł za multiroom zapłacę 35zł i ogólnie to jest okazja, robili co mogli i inne głupoty, najpierw się zgodziłem ale ostatecznie umowy nie podpisałem.Umowa przekształciła się sama,zostałem z jedną kartą , nie oglądam tv w sumie telewizja była bo była, przyszły wakacje i okazało się, że dzieciaki akurat chcą oglądać wtedy gdy ja też jakimś cudem chciałem . To myślę, zadzwonię i spytam się co można zrobić z tym multiroom, okazało się, że jednak mam możliwość posiadania tej usługi za 1zł tylko muszę wymienić swój sprzęt, bo teraz jest na innych zasadach,dekodery muszą być w tej samej sieci wifi. No i się zaczęło… Po wymianie kart i dekoderów koło 20 lipca, nie chciała aktywować mi się karta w głównym dekoderze…po kilku dniach walki z Oskarem , który w żaden sposób mi nie pomógł, jakimś cudem udało mi się dodzwonić do żywej osoby która wpadła ma pomysł, co może być problemem,okazało się, że pomyłkowo w punkcie zostawili mi w nowym dekoderze starą kartę, poszedłem , niestety moja karta została odesłana do centrali i był problem ale do rozwiązania…tylko nie wiadomo kiedy, czekałem jakieś trzy dni ,poszedłem do punktu no i okazało się, że najszybciej to będzie jak , wezmę drugą kartę, oczywiście na mój koszt ( 60 zł) tak zrobiłem, sukces po dwóch godzinach faktycznie miałem wszystko, co mieć powinienem…to był początek sierpnia… kilka dni później, pojechałem na urlop, wróciłem i znowu to samo,dzwonię do Oskara , bez sukcesu, z żywym konsultantem połączyć się nie można, wymieniam maile , z centrum pomocy technicznej…też bez sukcesu, po moim ostatnim w którym stwierdziłem, że z takim poziomem profesjonalizmu to proponuję zacząć pracować na kasie w Biedronce przestali odpisywać na moje maile, więc chyba nie chcący obraziłem pracowników Biedronki, za co przepraszam … bo tych z nc+ to nie da się obrazić , sami to robią. Jest początek października, a ja od momentu podpisania nowej umowy 22 lipca miałem usługę za którą płacę przez kilka dni….
Po 16 latach bycia abonentem nc+ mogę uczciwie powiedzieć nigdy więcej tej dziadowskiej firmy.WadyPoziom obsługi technicznej, reklamacji skandalicznie niski…MiejscowośćŁódź -
~Andrzej / 2022-10-01 09:03
Do Tomasza: 'Co za debil to wymyślił i jaki ( jeszcze większy) debil zatwierdził?'
Znajdziesz to w menu dekodera. Przycisk Menu. potem ikonka kółka zębatego, a następnie 'Info o usłudze.:)
Tam te asy po marketingu i zarządzaniu... -
~Wojtek / 2022-09-30 19:12
Brak słów przez 15 lat byłem w Polsat chętnie bym powrócił lecz umowa robi swoje zostało tylko do końca 20 miesięcy NIE POLECAM ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćOleśnica -
~Tomasz / 2022-09-29 16:21
Totalna porażka z nowym menu. Nieczytelne, brak poprzednich funkcji i informacji - szajs całkowity. Co za debil to wymyślił i jaki ( jeszcze większy) debil zatwierdził? W przyszłym roku koniec umowy i zapominam, że musiałem się z tym g.... męczyć dwa lata. Zaletyżadnych - klęska totalnaWadysame i tylko wadyMiejscowośćŁódź -
~Olomanolo 67 / 2022-09-28 19:42
Jestem nieprzerwanie klientem od 23 lat. To co teraz robicie to straszny dramat. Czy Wy tego nie chcecie czytać co ludzie piszą. Nadszedł czas na zmiany. Myślę że, a raczej jestem pewny iż zaczął się Wasz koniec . Abonament do marca. W obecnej formie jesteście żałośni. ZaletyBrak jakichkolwiekWadyOgólnie wszystko co promujecie. Totalna porażka z Anglią i meczami dostępnymi w ofercie. ŻenadaMiejscowośćMielno -
~artur / 2022-09-28 18:54
Tragedia. Nie polecam tego nikomu. czekam tylko jak mi umowa wygaśnie ZaletybrakMiejscowośćPolańczyk -
~Andrzej / 2022-09-27 18:17
Masakra największy badziew z jakim się spotkałem żeby dekoder włączać codziennie przez pół godziny kilka razy wyciągać wtyczkę z gniazdka aby się łaskawie uruchomił i coś obejrzeć to moja ostatnia umowa z tym badziewiem nie dam się więcej namówić na ten szajc ZaletyAni jednaWadyDekoder i kanałyMiejscowośćKasinka Mała -
-
~Kamil / 2022-09-26 23:24
Nigdy w życiu nie wezmę tego wole oglądać ludzi przez okno jak ta propagandę życiowa która jest na każdym kanale ZaletyZaleta taka ze za 2 miesiące kończy mi się umowaWadyWszystkoMiejscowośćLondyn -
~Maciej / 2022-09-25 16:31
Masakra po zmianie układu kanałów i likwidacji kategorii tematycznych tak na prawdę przestałem oglądać tv bo nic nie mogę "tak na szybko" znaleźć. Na szczęście to już koniec umowy. Do tego ciągle dzwoniący konsultanci z cudownymi propozycjami... Dramat MiejscowośćRadków -
~Darek / 2022-09-24 16:11
Canal Plus to dno i symbo!
S Z A M B O
Sk-y s-y z Szmba Plus samowolnie przedłużyli mi umowę którą terminowo wypowiedziałem ,,z końcem okresu minimalnego,, na co mam dokument.
Po zakończeniu umowy odniosłem sprzęt do Punktu gdzie odmówiono mi przyjęcia tegoż bowiem ,,Umowa w dalszym ciągu trwa,,.
Po trzech miesiącach reklamowania łaskawie przyznali się do błędu, informując o wysokiej karze za brak zwrotu sprzętu... który przecież już dwa razy odnosiłem im.
Na mój monit dostałem info, że przecież miałem miesiąc dostępu do TV za darmo!!!
Bezczelność bezgraniczna i cynizm niepowierny....
Nigdy nie odpowiadają merytorycznie na wątpliwości wysuwane w Reklamacjach traktują klienta z góry i jak półgłówka nie umiejącego myśleć.
Według Szamba Plus nawet jeśli oni popełnili ,,pomyłkę,, to i tak ma być ukarany klient.
ODRADZAM
ODRADZAM
ODRADZAM
Prawdziwe SzamboZaletyMogą ci wcisnąć niechcianą usługę, a później wykręcają się samemu mówiąc że nastąpiła ,,pomyłka,,MiejscowośćOleśnica -
~Niezadowolona / 2022-09-24 09:39
Miesiąc temu podpisałam aneks na kolejne 2.lata bo tłumaczyli ze jakieś standardy się zmieniaja i muszę wymienić karty i dekodery bo tego wymagają żeby spełniać warunki odbioru. Zgodziłam się. Wymieniłam w punkcie karty i dekodery. I teraz po miesiącu od podpisania nowej umowy wyłączyli mi sygnał na dekoderze i mówią że nie spełniam standardów. Umowa podpisana na kolejne 2 lata, wszystkie warunki spełniałam. I jestem już kilka dni bez telewizji. Nie wiem co się tam dzieje. 15 reklamacji i wszystkie odrzucone. Parodia. Chyba do sądu z tym pójdę. ZaletyBrakWadyDekodery działają tragicznie. Nie da się oglądać. Wiecznie błędy. -
~Sławek / 2022-09-23 11:43
Nowe oprogramowanie to porażka, nieczytelne nagrywa co chce nieważne ze zatrzymałem nagrywanie, gdy włączam nagrywanie piosenki to on i nagrywa też to co było wcześniej jakim cudem??? ZaletyBrakWadyWszystko -
~Grzegorz / 2022-09-22 16:06
Dziś dzwonił do mnie dość arogancki Pan (przedstawiając się jako przedstawiciel NC+) z ofertą przedłużenia umowy, ze względu na zbliżające się podwyżki. Straszył wyższymi rachunkami od października do końca trwania mojej umowy (w moim przypadku do do końca lutego) jeśli nie skorzystam z jego propozycji. Czy to jest nowa strategia nc+ na utrzymanie przy sobie klienta? Jestem ich klientem od 13 lat, a te chamskie podchody z ich strony raczej przyniosą w moim przypadku odwrotny skutek. To przechyliło szlę goryczy na ich niekorzyść. Patrząc na nowe menu i układ programów zgodzę się z przedmówcami, że teraz korzystanie z nc+ to udręka. Reasumując, jeszcze z rodziną te kilka miesięcy wytrzymamy, a potem się żegnamy. ZaletyObecnie brakWadyObecnie większość to wadyMiejscowośćBestwina -
~Tom / 2022-09-21 17:18
Po zmianie opracowania dekoder się zawiesza. Lista kanałów jest nieczytelna przydatne funkcje znikły.Wyswietlaja się jakieś bzdury.Jak się okazuje po aktualizacji dekoder korzysta z mojego domowego internetu pobierając więcej danych z domowego internetu niż z satelity. Po wyłączeniu domowego internetu połowa funkcji na dekoderze nie działa. Następna sprawa na pozycji nr 2 w kanałach jest umieszczony kanał dodatkowo płatny jest to jakaś kpina z klijenta. Sumując po zmianie oprogramowanie oglądanie stało się jak tortura a nie przyjemnością. Brak listy opłaconych rachunków brak możliwości przeczytania o czym jest fil kto grą data produkcji filmu taka.mała recenzja i dużo innych braków. Jestem już po rozmowie z konsultantem i zostały mi dwa miesiące umowy przykro po tak długim czasie kończę z ENKĄ ZaletyKiedyś byłyWadyNowe oprogramowanie nowa lista kanałów -
~Jarek m / 2022-09-20 20:12
Myślałem że po tylu negatywnych opiniach pójdą po rozum do głowy ale jednak nie!
Spieprzyć coś co było czytelne, proste i więcej funkcji miało to trzeba być aroganckim prostakiem!ZaletyBrakWadyWylacznieMiejscowośćBydgoszcz -
-
~algo / 2022-09-20 14:38
Oszuści. Podpisuje umowę na warunkach jakie mi pasują. Wszystko gra. Po miesiącu w tv pustka. Okazuje się że ktoś wycofał mi umowę. No to dzwonie o co chodzi. Po kilku rozmowach z konsultami z których każdy mówi co innego podpisuje kolejną umowę na tych samych warunkach. Niestety okazało sie to nie prawda, nie ma kanałów na których mi zależało.
Ostatni raz daje się im nabrać. Niekompetentni oszuści. Pracują tam ludzie z przypadku i pewnie co chwilę się zmieniają. Nie interesuje ich klient, nie chcą pomóc rozwiązać problemu. Nie polecam! -
~Janusz. / 2022-09-20 14:23
już od kilku dobrych miesięcy jestem skazany (jak i reszta abonentów) na skandaliczne "udogodnienia" operatora C+. Aby się nie denerwować za każdym razem jak włączam telewizor, ułożyłem sobie własną ( krótką) listę ulubionych kanałów i nie zwracam uwagi na wygłupy nawiedzonego operatora. Czekam cierpliwie do końca umowy a w tym czasie analizuję oferty innych dostawców. Zobaczymy co czas pokaże. Polecam ten sposób bo głową muru nie przebijesz. ZaletybrakWadynowe oprogramowanie i wszystko co się za tym kryje. szkoda wymienić..MiejscowośćKatowice -
~Kasia / 2022-09-19 08:27
Układ programów wcale nie jest tematyczny jak piszą na stronie. Jest powtarzalny w ogromnym bałaganie. Numery programów są niewidoczne. Czcionka mała. Jeden wielki bałagan. Chyba czas zmienić dostawcę. Dramat!!!
Hmmmm można powiedzieć że idziecie w stronę tego co dzieje się w PL… wstyd i hańba!!!Zalety Nie maWadyCałe mnóstwoMiejscowośćŻory -
~wojtek / 2022-09-19 06:46
Fatalna obsługa, a zmiana ułożenia kanałów to już żart kto to wymyślił, a osoby starsze mają problem z wyjściem z aplikacji netflix i i itp.
TragediaMiejscowośćGdynia
strona 18 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »