Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozbet / 2022-12-26 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie komercyjne gowno... a piloty do dekoderów trzeba wymieniać co dwa miesiące takie gówna jestem klientem od 9 lat i to już koniec ... nigdy w życiu i nie polecam...
    ZaletyNie ma zadnych
    WadyRobią co chcą w dupie mają klienta... niby walka z TVP ale TVP na pierwszych kanałach ????????????????
    MiejscowośćPoznan
  • ~Andrzej / 2022-12-23 16:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Długo startuje, info o programie beznadziejne , ogólnie bardzo słabo, poprzednia wersja o niebo lepsza,a swoją drogą dlaczego ludzie którzy robią coś dla klientów nie słuchają ich opinii tylko uważają, że oni wiedzą lepiej, to frustrujące nie polecam
    ZaletyByły w poprzednich wersjach
    WadyW opinii
    MiejscowośćMasłów Pierwszy
  • ~Aless / 2022-12-22 15:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Dawne nc+ (teraz canal+) zmienia sobie wszystko jak chce,bez zgody ani czasem nawet informowania użytkowników. Zmienili grafikę interfejsu, układ kanałów (debilne posunięcie, nie mogę się od wielu tygodni przyzwyczaić, nie wiem gdzie co jest, moje ulubione kanały, kiedyś poukładane po kolei, teraz są roztrzelone o kilkaset numerów), wymieniają sobie dowolnie kanały w usłudze Replay TV.. Ludzie w obsłudze klienta są niedoinformowani albo kłamią. Nie są zupełnie pomocni. Na wszystko mają ostatecznie odpowiedź "operator ma prawo zmieniać co chce i jak chce". Jak tylko skończy mi się umowa to zmieniam dostawce tv! Nie polecam (place 150zl miesięcznie, jakość obsługi nie warta tej ceny)
    ZaletyMożliwość nagrywania, zatrzymywania cofania i oglądania niektórych kanałów 12h wstecz
    WadyNiestabilność i zmienianie opcji tv w trakcie trwania umowy, bez zgody i informowania użytkowników
    MiejscowośćTorun
  • ~tomasz / 2022-12-19 12:28
    Ocena: 2.33 / 5
    beznadziejny, nieczytelny, niepraktyczny, źle działający informacyjny panel programowy. brak funkcji jakie miał poprzedni (sto razy lepszy) np. znajdź podobne. kto to wymyślił ?????? dno !!!!!! wymienić bez zwłoki. jak nie potraficie, przywróćcie poprzedni.
    Zaletyczasem ciekawy film, serial
    Wadybeznadziejny, nieczytelny, niepraktyczny, źle działający informacyjny panel programowy. brak funkcji jakie miał poprzedni (sto razy lepszy) np. znajdź podobne. kto to wymyślił ?????? dno !!!!!!
    MiejscowośćŁÓdź
  • ~Monika / 2022-12-19 00:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukał mnie i wszystko pomieszał na infolinii. Wyraźnie podkreslilam co potrzebuje, mam zupełnie odwrotnie.
    WadyOszukują
    MiejscowośćTarnów
  • ~Aureliusz / 2022-12-15 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Gnoje. Kończyła mi się umowa z końcem stycznia. Na infolinii powiedzieli że do końca stycznia będą obowiązują mnie stare opłaty a od lutego nowe. Okazało się że guzik. Umowa obowiązuje 24 miesiące a te szczury co by g...spod siebie zjadły opłatę naliczają z momentem zgody na nowe warunki w tym przypadku od grudnia. Ewidentne wprowadzenie w blad.Ja wytrzymam ,ale k...wasza mać pociągnę umowę do ostatniego dnia,wycofam wszystkie zgody i przejdę na okres nieograniczony. I tak się skończy. Tak samo zrobiłem z orange i skończyło się wydzwanianie z j...promocjami! Nazryj się zabojadzie jeden z drugim!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszusci.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~STAN / 2022-12-08 17:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam.
    W lutym kończy mi się umowa na telewizję satelitarną.Konsultantka zadzwoniła do mnie z propozycją przedłużenie umowy.Zgodziłem się ale pod warunkiem że da mi tańszy pakiet.Obecnie płacę 174 zł,dużo programów nie oglądam i chcę mniej płacić. Tak kąbinowała ,tak mieszała że dalej chciała wyciągnąć prawie te same pieniądze.Powiedział mi że nie mogę zmienić kontraktu na tańszy a jak chcę to zrobić to muszę zerwać umowę i podpisać nową.Widzę że tutaj nie dba się o klientów i jak nie chcesz płacić słono to spadaj.To co jak ktoś pójdzie do kawiarni i będzie chciał tylko kawę a ciastka już nie,to sprzedawca powie że nie sprzeda kawy.Jego biznes by się rozleciał i tak samo będzie z Canal +,jak nie xmienią podejścia dla klientów.
    ZaletyKiedyś myślałem że są,ale się zawiodłem
    WadyBrak elastyczności,wymuszanie kupowania drogich pakietow
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Bolo / 2022-12-05 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder wiesza się od aktualizacji czyli od kwietnia. Pozabierali funkcje do nagrywania ,nieczytelne menu, bajzel w nagraniach. Nic z tym nie robią żeby cokolwiek poprawiać radzę omijać z daleka
    ZaletyByły przed aktualizacja
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćKatowice
  • ~Iwona / 2022-12-04 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam sprawdzić Canal Plus online. Zdarzyła się okazja. Dostałam jakiś voucher z InPost. Oferta do bani. Właściwe nic nie mogę oglądać. Zastanawiam się, czy jak kasa poszłaby z mojego konta, to ogarnęliby się, czy znowu przeczytałabym na czacie propozycję rozwiązania problemu w postaci rozwiązania umowy, na co mam 14 dni. Przecież mam ofertę online bez umowy! Pani siedzi i robi kopiuj-wklej w odpowiedzi dla wszystkich niezadowolonych. Żenada, nie usługa.
    ZaletyBrak
    WadyW opisie
  • ~Stop oszustop / 2022-12-03 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci. Wyłaczaja kanały które były w pakiecie mówiąc że były tylko chwilowo darmowe, a na pytanie dlaczego nie poinformowali mnie o tym to odpowiedz była że oni nie mają obowiązku informowania o tym. . Dekodery Sue zawieszają ciągle. Brak informacji o kanałach itd. Porażka ! Banda oszustow.
    ZaletyŻadna
    WadyOszustwo, wadliwe dekodery , ciągle problemy techniczne i arogancka obsługa klienta
    MiejscowośćKatowice
  • ~Kamil / 2022-12-02 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiliśmy usługę Canal Plus: Seriale i Filmy na miesiąc próbny. Usługa mimo pełnej aktywacji konta i przelewu środków nadal nie działa. Support techniczny ma nas w dupie. Z łaski odpowiadają na uprzejme zapytania, a jak piszesz z nimi za długo na chacie, to potrafią zamknąć chat zanim wyślesz swoją odpowiedź. Tragedia. Nigdy więcej żadnych usług od Canal+.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pajak0224 / 2022-12-02 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa do bani.płatności księgują się wieki,naciąganie ludzi na kase.infolinia to czarna magia.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOd groma
    MiejscowośćMilicz
  • ~Jack shirac / 2022-12-01 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta naciaga na niwe produkty jak tylko to mozliwe. Po przedstawieniu dodatkowych opcji zakanczja” to co rozumiem ze mozemy podpisywac umowe” -od razu stwierdzaja ze ja sie godze na to hehe
    Nowe oprogramowanie dekodera to smiech na sali. Wiesza sie srednio kilka razy na dzien. Po przelaczeniu na dany kanal czekam kilka sekund zanin sie przelaczy. Naciskajac plus jeden kanal przeskakuje o kilka. Menu zero intuicyjne,pomieszanie z poplataniem. Opinia najgorsza jaka moze byc. Nie polecam wogole
    ZaletyZadnej
    WadyJedno wielkie badziewio
    MiejscowośćMidleton
  • ~Po / 2022-12-01 13:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Niby wszystko ok. Ale Pani dzwoniąca z ofertą naobiecywala gwiazdki z nieba di KONCA trwania umowy. Po 2 miesiącach okazało się że kanały zostały wyłączone. Pan na infolini odesłał mnie do działu technicznego żebym poprosiła o nagramia. Nimo racji z mojej strony oferta do dnia dzisiejszego nie Ostala włączona, płacić muszę dalej.
    Do końca umowy wytrzymam i ani dnia dłużej.
    ZaletyNie ma
    WadyDuzo
    MiejscowośćLubliniec
  • ~Magda / 2022-11-30 10:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa okropna i nieuprzejma , brak jakiegokolwiek wsparcia i zrozumienia. Naciągają konsumentów na dodatkowe opłaty. Zdecydowanie odradzam .
    ZaletyBrak
    WadyJak powyżej
    MiejscowośćPoznań
  • ~Stanisław / 2022-11-23 18:14
    Ocena: 1.33 / 5
    fatalny system kontaktu z partnerem z umowy, traktują konsumentów karygodnie nie uprzejmie.
    Zaletybrak
    MiejscowośćŁódź
  • ~Bon / 2022-11-23 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder nie działa obsługa klienta brak czarna magia głosu nie ma nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNic nie działa
    MiejscowośćLublin
  • ~Tokarz / 2022-11-16 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekokoder nie do użytku zawiesza się. Obsługa klienta tragiczna. Do tego dochodzą niczym nie uzasadnione wysokie kary umowne w przypadku rezygnacji. Zwykłe naciąganie i brak szacunku klienta. Urząd ochrony konkurencji i konsumentów powinien się zainteresować. Nie polecam nikomu
  • ~Natkar / 2022-11-16 11:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Aktualnie to nie polecam mało czytelne menu często brak info
    ZaletyZalety były przed zmianą jaka wprowadzoną w2022r
    WadyCzęsto brak info, nie można już zdalnie nagrywać, chaos w kolejności programow i w nowym NC go. Menu skomplikowali nie dając w zamian nic. Zrobione podobnie jak w Polsacie, ale do nich to dno.
    MiejscowośćStaszów
  • ~***** *** / 2022-11-15 12:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem z nc+ kilka lat.Droga przez mękę.Dekoder zawiesza się średnio dwa razy na tydzień.Poszukiwanie filmów trwa wieczność.Przy 140 zł abonamentu dopłacam do wybranych filmów..Obsługa klienta to chamstwo i sciema...Jak wytrzymałem tyle czasu z tym dziadostwem....?
    Właśnie rozwiązuje umowę
    ZaletyBRAK
    WadyJak wyżej...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.35, ilość opinii: 242
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4650
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4478
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3944
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3002