Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2279 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beatricz / 2022-12-29 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają gdzieś klienta! O płatność zbiorczą musiałam się prosić przez ponad rok czasu, internet gorszy niż w 2006roku. Każdemu będę odradzała tego szajsu
  • ~Barbara / 2022-12-27 10:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem Waszym klientem od początku ze względu na transmisje sportowe. Głównie liga angielska. Była F1 (w różnych wersjach) nie ma. Była liga angielska, nie ma. To co transmitujecie to namiastka tego co było. Czy nie można się dogadać z aktualnym nadawcą żeby pokazywać wszystkie mecze z tzw poślizgiem ?
    Niedzielny mecz AV-Liv, mecz jak zwykle na wysokim poziomie, ale komentatorzy ? Nie dało się tego słuchać. Gdzie Twarowski, Nahorny ? Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy bo to co mnie interesowało zniknęło, a pozostałe kanały są u konkurencji w dużo niższej cenie. Szkoda, było dobrze ale jak coś jest dobrego, to trzeba to spieprzyć. Podobnie w żużlu. Komu przeszkadzał Pan Majewski? Dobrze prowadził programy a tu bach i po sprawie.
    ZaletyProgramy bez reklam
    WadyWysoka cena i brak możliwości wybrania tego co klienta interesuje. Narzucenie przez stację kanałów których nie oglądam.
    MiejscowośćTarnawka Podkarpacie
  • ~Janusz / 2022-12-27 10:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałem już kilka systemów TV ale ten jest zdecydowanie najgorszy. Klient jest manipulowany tak, żeby oglądał to co podsuwa mu CANAL+ . Jest tylko jedna lista „ulubione” bo przecież CANAL+ wie lepiej co klientowi ma się podobać. Oprogramowanie jest bardzo niewygodne w użytkowaniu nastawione głównie na reklamy.
    ZaletyBrak
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rozbet / 2022-12-26 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie komercyjne gowno... a piloty do dekoderów trzeba wymieniać co dwa miesiące takie gówna jestem klientem od 9 lat i to już koniec ... nigdy w życiu i nie polecam...
    ZaletyNie ma zadnych
    WadyRobią co chcą w dupie mają klienta... niby walka z TVP ale TVP na pierwszych kanałach ????????????????
    MiejscowośćPoznan
  • ~Andrzej / 2022-12-23 16:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Długo startuje, info o programie beznadziejne , ogólnie bardzo słabo, poprzednia wersja o niebo lepsza,a swoją drogą dlaczego ludzie którzy robią coś dla klientów nie słuchają ich opinii tylko uważają, że oni wiedzą lepiej, to frustrujące nie polecam
    ZaletyByły w poprzednich wersjach
    WadyW opinii
    MiejscowośćMasłów Pierwszy
  • ~Aless / 2022-12-22 15:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Dawne nc+ (teraz canal+) zmienia sobie wszystko jak chce,bez zgody ani czasem nawet informowania użytkowników. Zmienili grafikę interfejsu, układ kanałów (debilne posunięcie, nie mogę się od wielu tygodni przyzwyczaić, nie wiem gdzie co jest, moje ulubione kanały, kiedyś poukładane po kolei, teraz są roztrzelone o kilkaset numerów), wymieniają sobie dowolnie kanały w usłudze Replay TV.. Ludzie w obsłudze klienta są niedoinformowani albo kłamią. Nie są zupełnie pomocni. Na wszystko mają ostatecznie odpowiedź "operator ma prawo zmieniać co chce i jak chce". Jak tylko skończy mi się umowa to zmieniam dostawce tv! Nie polecam (place 150zl miesięcznie, jakość obsługi nie warta tej ceny)
    ZaletyMożliwość nagrywania, zatrzymywania cofania i oglądania niektórych kanałów 12h wstecz
    WadyNiestabilność i zmienianie opcji tv w trakcie trwania umowy, bez zgody i informowania użytkowników
    MiejscowośćTorun
  • ~tomasz / 2022-12-19 12:28
    Ocena: 2.33 / 5
    beznadziejny, nieczytelny, niepraktyczny, źle działający informacyjny panel programowy. brak funkcji jakie miał poprzedni (sto razy lepszy) np. znajdź podobne. kto to wymyślił ?????? dno !!!!!! wymienić bez zwłoki. jak nie potraficie, przywróćcie poprzedni.
    Zaletyczasem ciekawy film, serial
    Wadybeznadziejny, nieczytelny, niepraktyczny, źle działający informacyjny panel programowy. brak funkcji jakie miał poprzedni (sto razy lepszy) np. znajdź podobne. kto to wymyślił ?????? dno !!!!!!
    MiejscowośćŁÓdź
  • ~Monika / 2022-12-19 00:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukał mnie i wszystko pomieszał na infolinii. Wyraźnie podkreslilam co potrzebuje, mam zupełnie odwrotnie.
    WadyOszukują
    MiejscowośćTarnów
  • ~Aureliusz / 2022-12-15 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Gnoje. Kończyła mi się umowa z końcem stycznia. Na infolinii powiedzieli że do końca stycznia będą obowiązują mnie stare opłaty a od lutego nowe. Okazało się że guzik. Umowa obowiązuje 24 miesiące a te szczury co by g...spod siebie zjadły opłatę naliczają z momentem zgody na nowe warunki w tym przypadku od grudnia. Ewidentne wprowadzenie w blad.Ja wytrzymam ,ale k...wasza mać pociągnę umowę do ostatniego dnia,wycofam wszystkie zgody i przejdę na okres nieograniczony. I tak się skończy. Tak samo zrobiłem z orange i skończyło się wydzwanianie z j...promocjami! Nazryj się zabojadzie jeden z drugim!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszusci.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~STAN / 2022-12-08 17:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam.
    W lutym kończy mi się umowa na telewizję satelitarną.Konsultantka zadzwoniła do mnie z propozycją przedłużenie umowy.Zgodziłem się ale pod warunkiem że da mi tańszy pakiet.Obecnie płacę 174 zł,dużo programów nie oglądam i chcę mniej płacić. Tak kąbinowała ,tak mieszała że dalej chciała wyciągnąć prawie te same pieniądze.Powiedział mi że nie mogę zmienić kontraktu na tańszy a jak chcę to zrobić to muszę zerwać umowę i podpisać nową.Widzę że tutaj nie dba się o klientów i jak nie chcesz płacić słono to spadaj.To co jak ktoś pójdzie do kawiarni i będzie chciał tylko kawę a ciastka już nie,to sprzedawca powie że nie sprzeda kawy.Jego biznes by się rozleciał i tak samo będzie z Canal +,jak nie xmienią podejścia dla klientów.
    ZaletyKiedyś myślałem że są,ale się zawiodłem
    WadyBrak elastyczności,wymuszanie kupowania drogich pakietow
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Bolo / 2022-12-05 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder wiesza się od aktualizacji czyli od kwietnia. Pozabierali funkcje do nagrywania ,nieczytelne menu, bajzel w nagraniach. Nic z tym nie robią żeby cokolwiek poprawiać radzę omijać z daleka
    ZaletyByły przed aktualizacja
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćKatowice
  • ~Iwona / 2022-12-04 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam sprawdzić Canal Plus online. Zdarzyła się okazja. Dostałam jakiś voucher z InPost. Oferta do bani. Właściwe nic nie mogę oglądać. Zastanawiam się, czy jak kasa poszłaby z mojego konta, to ogarnęliby się, czy znowu przeczytałabym na czacie propozycję rozwiązania problemu w postaci rozwiązania umowy, na co mam 14 dni. Przecież mam ofertę online bez umowy! Pani siedzi i robi kopiuj-wklej w odpowiedzi dla wszystkich niezadowolonych. Żenada, nie usługa.
    ZaletyBrak
    WadyW opisie
  • ~Stop oszustop / 2022-12-03 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci. Wyłaczaja kanały które były w pakiecie mówiąc że były tylko chwilowo darmowe, a na pytanie dlaczego nie poinformowali mnie o tym to odpowiedz była że oni nie mają obowiązku informowania o tym. . Dekodery Sue zawieszają ciągle. Brak informacji o kanałach itd. Porażka ! Banda oszustow.
    ZaletyŻadna
    WadyOszustwo, wadliwe dekodery , ciągle problemy techniczne i arogancka obsługa klienta
    MiejscowośćKatowice
  • ~Kamil / 2022-12-02 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiliśmy usługę Canal Plus: Seriale i Filmy na miesiąc próbny. Usługa mimo pełnej aktywacji konta i przelewu środków nadal nie działa. Support techniczny ma nas w dupie. Z łaski odpowiadają na uprzejme zapytania, a jak piszesz z nimi za długo na chacie, to potrafią zamknąć chat zanim wyślesz swoją odpowiedź. Tragedia. Nigdy więcej żadnych usług od Canal+.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pajak0224 / 2022-12-02 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa do bani.płatności księgują się wieki,naciąganie ludzi na kase.infolinia to czarna magia.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOd groma
    MiejscowośćMilicz
  • ~Jack shirac / 2022-12-01 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta naciaga na niwe produkty jak tylko to mozliwe. Po przedstawieniu dodatkowych opcji zakanczja” to co rozumiem ze mozemy podpisywac umowe” -od razu stwierdzaja ze ja sie godze na to hehe
    Nowe oprogramowanie dekodera to smiech na sali. Wiesza sie srednio kilka razy na dzien. Po przelaczeniu na dany kanal czekam kilka sekund zanin sie przelaczy. Naciskajac plus jeden kanal przeskakuje o kilka. Menu zero intuicyjne,pomieszanie z poplataniem. Opinia najgorsza jaka moze byc. Nie polecam wogole
    ZaletyZadnej
    WadyJedno wielkie badziewio
    MiejscowośćMidleton
  • ~Po / 2022-12-01 13:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Niby wszystko ok. Ale Pani dzwoniąca z ofertą naobiecywala gwiazdki z nieba di KONCA trwania umowy. Po 2 miesiącach okazało się że kanały zostały wyłączone. Pan na infolini odesłał mnie do działu technicznego żebym poprosiła o nagramia. Nimo racji z mojej strony oferta do dnia dzisiejszego nie Ostala włączona, płacić muszę dalej.
    Do końca umowy wytrzymam i ani dnia dłużej.
    ZaletyNie ma
    WadyDuzo
    MiejscowośćLubliniec
  • ~Magda / 2022-11-30 10:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa okropna i nieuprzejma , brak jakiegokolwiek wsparcia i zrozumienia. Naciągają konsumentów na dodatkowe opłaty. Zdecydowanie odradzam .
    ZaletyBrak
    WadyJak powyżej
    MiejscowośćPoznań
  • ~Stanisław / 2022-11-23 18:14
    Ocena: 1.33 / 5
    fatalny system kontaktu z partnerem z umowy, traktują konsumentów karygodnie nie uprzejmie.
    Zaletybrak
    MiejscowośćŁódź
  • ~Bon / 2022-11-23 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder nie działa obsługa klienta brak czarna magia głosu nie ma nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNic nie działa
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2279
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1693
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 759
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 607
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 329
Toya (TV)
Ocena: 4.40, ilość opinii: 259
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4715
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4512
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053