strona 15 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Beatricz / 2022-12-29 00:39
Mają gdzieś klienta! O płatność zbiorczą musiałam się prosić przez ponad rok czasu, internet gorszy niż w 2006roku. Każdemu będę odradzała tego szajsu -
-
~Barbara / 2022-12-27 10:46
Jestem Waszym klientem od początku ze względu na transmisje sportowe. Głównie liga angielska. Była F1 (w różnych wersjach) nie ma. Była liga angielska, nie ma. To co transmitujecie to namiastka tego co było. Czy nie można się dogadać z aktualnym nadawcą żeby pokazywać wszystkie mecze z tzw poślizgiem ?
Niedzielny mecz AV-Liv, mecz jak zwykle na wysokim poziomie, ale komentatorzy ? Nie dało się tego słuchać. Gdzie Twarowski, Nahorny ? Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy bo to co mnie interesowało zniknęło, a pozostałe kanały są u konkurencji w dużo niższej cenie. Szkoda, było dobrze ale jak coś jest dobrego, to trzeba to spieprzyć. Podobnie w żużlu. Komu przeszkadzał Pan Majewski? Dobrze prowadził programy a tu bach i po sprawie.ZaletyProgramy bez reklamWadyWysoka cena i brak możliwości wybrania tego co klienta interesuje. Narzucenie przez stację kanałów których nie oglądam.MiejscowośćTarnawka Podkarpacie -
~Janusz / 2022-12-27 10:33
Miałem już kilka systemów TV ale ten jest zdecydowanie najgorszy. Klient jest manipulowany tak, żeby oglądał to co podsuwa mu CANAL+ . Jest tylko jedna lista „ulubione” bo przecież CANAL+ wie lepiej co klientowi ma się podobać. Oprogramowanie jest bardzo niewygodne w użytkowaniu nastawione głównie na reklamy. ZaletyBrakWadyOprogramowanieMiejscowośćWarszawa -
~Rozbet / 2022-12-26 23:45
Jedno wielkie komercyjne gowno... a piloty do dekoderów trzeba wymieniać co dwa miesiące takie gówna jestem klientem od 9 lat i to już koniec ... nigdy w życiu i nie polecam... ZaletyNie ma zadnychWadyRobią co chcą w dupie mają klienta... niby walka z TVP ale TVP na pierwszych kanałach ????????????????MiejscowośćPoznan -
~Andrzej / 2022-12-23 16:03
Długo startuje, info o programie beznadziejne , ogólnie bardzo słabo, poprzednia wersja o niebo lepsza,a swoją drogą dlaczego ludzie którzy robią coś dla klientów nie słuchają ich opinii tylko uważają, że oni wiedzą lepiej, to frustrujące nie polecam ZaletyByły w poprzednich wersjachWadyW opiniiMiejscowośćMasłów Pierwszy -
~Aless / 2022-12-22 15:07
Dawne nc+ (teraz canal+) zmienia sobie wszystko jak chce,bez zgody ani czasem nawet informowania użytkowników. Zmienili grafikę interfejsu, układ kanałów (debilne posunięcie, nie mogę się od wielu tygodni przyzwyczaić, nie wiem gdzie co jest, moje ulubione kanały, kiedyś poukładane po kolei, teraz są roztrzelone o kilkaset numerów), wymieniają sobie dowolnie kanały w usłudze Replay TV.. Ludzie w obsłudze klienta są niedoinformowani albo kłamią. Nie są zupełnie pomocni. Na wszystko mają ostatecznie odpowiedź "operator ma prawo zmieniać co chce i jak chce". Jak tylko skończy mi się umowa to zmieniam dostawce tv! Nie polecam (place 150zl miesięcznie, jakość obsługi nie warta tej ceny) ZaletyMożliwość nagrywania, zatrzymywania cofania i oglądania niektórych kanałów 12h wsteczWadyNiestabilność i zmienianie opcji tv w trakcie trwania umowy, bez zgody i informowania użytkownikówMiejscowośćTorun -
~tomasz / 2022-12-19 12:28
beznadziejny, nieczytelny, niepraktyczny, źle działający informacyjny panel programowy. brak funkcji jakie miał poprzedni (sto razy lepszy) np. znajdź podobne. kto to wymyślił ?????? dno !!!!!! wymienić bez zwłoki. jak nie potraficie, przywróćcie poprzedni. Zaletyczasem ciekawy film, serialWadybeznadziejny, nieczytelny, niepraktyczny, źle działający informacyjny panel programowy. brak funkcji jakie miał poprzedni (sto razy lepszy) np. znajdź podobne. kto to wymyślił ?????? dno !!!!!!MiejscowośćŁÓdź -
~Monika / 2022-12-19 00:13
Oszukał mnie i wszystko pomieszał na infolinii. Wyraźnie podkreslilam co potrzebuje, mam zupełnie odwrotnie. WadyOszukująMiejscowośćTarnów -
-
~Aureliusz / 2022-12-15 12:40
Gnoje. Kończyła mi się umowa z końcem stycznia. Na infolinii powiedzieli że do końca stycznia będą obowiązują mnie stare opłaty a od lutego nowe. Okazało się że guzik. Umowa obowiązuje 24 miesiące a te szczury co by g...spod siebie zjadły opłatę naliczają z momentem zgody na nowe warunki w tym przypadku od grudnia. Ewidentne wprowadzenie w blad.Ja wytrzymam ,ale k...wasza mać pociągnę umowę do ostatniego dnia,wycofam wszystkie zgody i przejdę na okres nieograniczony. I tak się skończy. Tak samo zrobiłem z orange i skończyło się wydzwanianie z j...promocjami! Nazryj się zabojadzie jeden z drugim!!! ZaletyBrakWadyOszusci.MiejscowośćBydgoszcz -
~STAN / 2022-12-08 17:59
Witam.
W lutym kończy mi się umowa na telewizję satelitarną.Konsultantka zadzwoniła do mnie z propozycją przedłużenie umowy.Zgodziłem się ale pod warunkiem że da mi tańszy pakiet.Obecnie płacę 174 zł,dużo programów nie oglądam i chcę mniej płacić. Tak kąbinowała ,tak mieszała że dalej chciała wyciągnąć prawie te same pieniądze.Powiedział mi że nie mogę zmienić kontraktu na tańszy a jak chcę to zrobić to muszę zerwać umowę i podpisać nową.Widzę że tutaj nie dba się o klientów i jak nie chcesz płacić słono to spadaj.To co jak ktoś pójdzie do kawiarni i będzie chciał tylko kawę a ciastka już nie,to sprzedawca powie że nie sprzeda kawy.Jego biznes by się rozleciał i tak samo będzie z Canal +,jak nie xmienią podejścia dla klientów.ZaletyKiedyś myślałem że są,ale się zawiodłemWadyBrak elastyczności,wymuszanie kupowania drogich pakietowMiejscowośćLądek-Zdrój -
~Bolo / 2022-12-05 07:22
Dekoder wiesza się od aktualizacji czyli od kwietnia. Pozabierali funkcje do nagrywania ,nieczytelne menu, bajzel w nagraniach. Nic z tym nie robią żeby cokolwiek poprawiać radzę omijać z daleka ZaletyByły przed aktualizacjaWadyWszystkie możliweMiejscowośćKatowice -
~Iwona / 2022-12-04 14:38
Chciałam sprawdzić Canal Plus online. Zdarzyła się okazja. Dostałam jakiś voucher z InPost. Oferta do bani. Właściwe nic nie mogę oglądać. Zastanawiam się, czy jak kasa poszłaby z mojego konta, to ogarnęliby się, czy znowu przeczytałabym na czacie propozycję rozwiązania problemu w postaci rozwiązania umowy, na co mam 14 dni. Przecież mam ofertę online bez umowy! Pani siedzi i robi kopiuj-wklej w odpowiedzi dla wszystkich niezadowolonych. Żenada, nie usługa. ZaletyBrakWadyW opisie -
~Stop oszustop / 2022-12-03 11:29
Oszusci. Wyłaczaja kanały które były w pakiecie mówiąc że były tylko chwilowo darmowe, a na pytanie dlaczego nie poinformowali mnie o tym to odpowiedz była że oni nie mają obowiązku informowania o tym. . Dekodery Sue zawieszają ciągle. Brak informacji o kanałach itd. Porażka ! Banda oszustow. ZaletyŻadnaWadyOszustwo, wadliwe dekodery , ciągle problemy techniczne i arogancka obsługa klientaMiejscowośćKatowice -
~Kamil / 2022-12-02 11:09
Wykupiliśmy usługę Canal Plus: Seriale i Filmy na miesiąc próbny. Usługa mimo pełnej aktywacji konta i przelewu środków nadal nie działa. Support techniczny ma nas w dupie. Z łaski odpowiadają na uprzejme zapytania, a jak piszesz z nimi za długo na chacie, to potrafią zamknąć chat zanim wyślesz swoją odpowiedź. Tragedia. Nigdy więcej żadnych usług od Canal+. MiejscowośćWarszawa -
~Pajak0224 / 2022-12-02 00:42
Obsługa do bani.płatności księgują się wieki,naciąganie ludzi na kase.infolinia to czarna magia. ZaletyBrak zaletWadyOd gromaMiejscowośćMilicz -
~Jack shirac / 2022-12-01 20:01
Obsluga klienta naciaga na niwe produkty jak tylko to mozliwe. Po przedstawieniu dodatkowych opcji zakanczja” to co rozumiem ze mozemy podpisywac umowe” -od razu stwierdzaja ze ja sie godze na to hehe
Nowe oprogramowanie dekodera to smiech na sali. Wiesza sie srednio kilka razy na dzien. Po przelaczeniu na dany kanal czekam kilka sekund zanin sie przelaczy. Naciskajac plus jeden kanal przeskakuje o kilka. Menu zero intuicyjne,pomieszanie z poplataniem. Opinia najgorsza jaka moze byc. Nie polecam wogoleZaletyZadnejWadyJedno wielkie badziewioMiejscowośćMidleton -
-
~Po / 2022-12-01 13:34
Niby wszystko ok. Ale Pani dzwoniąca z ofertą naobiecywala gwiazdki z nieba di KONCA trwania umowy. Po 2 miesiącach okazało się że kanały zostały wyłączone. Pan na infolini odesłał mnie do działu technicznego żebym poprosiła o nagramia. Nimo racji z mojej strony oferta do dnia dzisiejszego nie Ostala włączona, płacić muszę dalej.
Do końca umowy wytrzymam i ani dnia dłużej.ZaletyNie maWadyDuzoMiejscowośćLubliniec -
~Magda / 2022-11-30 10:15
Obsługa okropna i nieuprzejma , brak jakiegokolwiek wsparcia i zrozumienia. Naciągają konsumentów na dodatkowe opłaty. Zdecydowanie odradzam . ZaletyBrakWadyJak powyżejMiejscowośćPoznań -
~Stanisław / 2022-11-23 18:14
fatalny system kontaktu z partnerem z umowy, traktują konsumentów karygodnie nie uprzejmie. ZaletybrakMiejscowośćŁódź -
~Bon / 2022-11-23 17:49
Dekoder nie działa obsługa klienta brak czarna magia głosu nie ma nie polecam ZaletyNie ma zaletWadyNic nie działaMiejscowośćLublin
strona 15 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »