Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2288 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~woy.876 / 2009-03-17 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    przy podpisywaniu umowy wszystko jest przedstawione w samych superlatywach jednak później nie wszystko tak pięknie wygląda!!! kupiłem telewizję N podczas trwania promocji i dostałem zgodnie z umową wszystkie pakiety na pół roku gratis, dzisiaj zadzwoniłem do centrum obsługi klienta chcąc zrezygnować z niektórych pakietów, ponieważ okres promocji dobiega końca (6 miesięcy) okazało się że mogę rezygnować tylko z jednego pakietu miesięcznie, czyli chcąc zrezygnować z 3 pakietów muszę poczekać 3 miesiące!!! dodam, że za każdą rezygnację z pakietu płaci się 20 zł, to samo dotyczy pakietu HBO i CINEMAX- są darmowe przez 2 miesiące ale rezygnacja z nich też kosztuje!!! na pewno nie przedłużę umowy po jej zakończeniu!!!
    6 miesięcy
  • ~Odys2000 / 2009-03-09 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Też zostałem dokładnie tak samo zrobiony w balona przez telewizję n. Naciągają rachunki, nie odpowiadają ani na telefony ani na faksy. Zero kontaktu. Czekam aż mi wyłączą ten syf i odnoszę dekoder do przedstawiciela.
    Ludzie, z daleka od tej "nowoczesnej" telewizji n. Nie dajcie się wrobić.
    ZaletyŻadnych plusów
    WadyCałość: obsługa dno, naciąganie i zawyżanie rachunków, brak możliwości rezygnowania z programów
  • ~ola / 2009-03-04 16:20
    to trzeba płacić w terminie, a nie czekać aż przyjdzie upomnienie, bo nikt dłużników nie lubi.
  • ~kostek / 2009-03-02 18:14
    dostałem info o zapłacie wpłaciłem kasę wysłałem potwierdzenie faxem tak jak kazała pracownica firmy lecz banda oszołamów wyłączyła sygnał Telefonowałem około9.00 pani powiedziała że już włącza jest 18.00 a sygnału brak .Co jest warte słowo w takiej firmie
  • sokol / 2009-02-28 17:59
    Ocena: 4.67 / 5
    Dziwi mnie ze tak wiele osob zarzuca cos tej tv, zapoznalem sie z umowa przy konsultancie- i tak tez radze zrobic, zeby pozniej nie bylo wlasnie takich sytuacji jak teraz wypowiada sie wiele osob, a wiekszosc wynika z braku znajomosci regulaminu. Istnieje wiele mozliwosci podpisania umowy z tego co pamietam, wiec chyba wartyo przejsc sie do punktu obslugujacego i na miejscu dowiedziec sie co i jak.
  • ~Ergo / 2009-02-26 08:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Używam Nki odkąd się pojawiła. Jestem bardzo zadowolony. Sygnał dobry, ofert wiele. Do tego ciekawa opcja z dekoderem HD. Kiedy słyszę jakie wałki robi konkurencja masakruje mnie to. Oczywiście w Nce cena filmów HD jest najniższa, już to sprawdziłem. Tak, że niektóre posty od szanownych towarzyszy to ściema, czytajcie uważnie.
    ZaletyWiele ofert, niska cena.
    WadyJak zwykle, można jeszcze taniej :)
    3 lata, prawie
  • ~Kasiula / 2009-02-25 20:37
    Witam,
    Ja mam problem z N.Od samego początku były same problemy: zły sygnał, opóźnienie w dostarczeniu sygnału itd, potem niechcący usunęli naszą umowę z systemu. Po złożeniu reklamacji każda była rozpatrywana negatywnie. W końcu dostałam odpowiedź, że za niedogodności mam nie płacić za miesiąc 12/08. Minęły 2 miesiące i dostaję pismo z N, że się pomylili i gratis jest 11/08, a nie 12/08. Dopatrzyli się, że za 11 było około 20 PLN, a za grudzień ponad 100 PLN. Napisałam kolejna reklamację bo zgodnie z prawem nie można zmienić decyzji reklamacyjnej niestety znów odpowiedzieli negatywnie i jak nam się nie podoba napisali abyśmy się odwołali do Rzecznika praw Konsumenta. Dawno nie spotkałam się z czymś takim. Brak kontaktu z kimkolwiek, żaden Kierownik nie jest dostępny, a te telewizja robi z Klientami co chce. Proszę o pomoc.
  • ~KRZYSIU / 2009-02-25 17:11
    ZŁAPALI MNIE NA HBO W PROMOCJI NA 3 MIESIĄCE-DARMOWO.PO TYM OKRESIE MIAŁO BYĆ WYŁĄCZONE. USIŁUJE KONTAKTOWAC SIĘ Z NIMI TELEFONICZNIE,ALE JAK WIEMY MOŻNA WROSNĄĆ W ZIEMIE A TELEFONU NIKT NIE ODBIERZE.WYSŁAŁEM FAX-BEZ ODPOWIEDZI,WYSŁAŁEM LIST POLECENY -BEZ ODPOWIEDZI.WYSŁAŁEM MEILA-BEZ ODPOWIEDZI.TERAZ JUŻ SIĘ Z NIMI NIE BĘDĘ KONTAKTOWAŁ CZEKAM NA WYŁĄCZENIE I JAK CHCĄ ABYM DODATKOWO ZAPŁACIŁ TO NIECH KIERUJĄ SPRAWĘ DO SĄDU.FRAJERÓW NIECH SZUKAJĄ W SWOIM ŚRODOWISKU.ZSATNÓWCIE SIE 5X ZANIM TO KUPICIE.
    WadyBRAK KONTAKTU Z OPERATOREM.CIĄGLE POWTARZAJĄCE SIĘ FILMY I PROGRAMY
    3 LATA 100ZŁ
  • ~ander / 2009-02-23 23:30
    sam jesteś chyba pracownikiem tej plstwormy i płacą ci za te pozytywy.
    Zaletyżadnych
    Wadyza dużo aby wyliczyć.
    obserwuję zmagania kilku znajomych z waszmość platformą.
  • ~changes / 2009-02-21 13:08
    Ocena: 4.33 / 5
    zdziwiłam sie czytając tak wiele negatywnych opinii na temat Nki. jestem abonentem od ponad 2 lat, od samego początku jestem zadowolona zarówno z cen jak i jakości świadczonych usług. wydaje mi się że większość problemów bierze się z tego, ze klienci nie czytają dokładnie umowy i coś im się wydaje a później mają niesłuszne pretensje że ktoś ich oszukał. kiedy są jakieś wątpliwości wystarczy się dopytać i rozwiać je. a ceny pakietów? porównywalne z cenami konkurencji, jest sporo promocji więc można wybrać coś dla każdego. ja mam na przykład wszystkie pakiety, nie czuję żeby to było wyjątkowo drogie a na pewno jest dobre rozwiązanie bo mam wszystko pod ręką.
    Zaletyduży wybór kanałów plus oferta dodatkowa
    dobra jakość
    Wadybrak rzetelnej informacji o przyszłych nowościach
    2 lata
  • sokol / 2009-02-20 23:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Jak na platforme uwazam ze jest bardzo dobra, odjalem punkt za wytrzymalosc ale podczas rocznego uzytkowania tylko w razie ostrej burzy mialem problem z odbiorem sygnalu na kilku kanalach i zdarzylo sie to tylko raz. Jesli chodzi o jakosc wykonania to tak:bardzo prosta obsluga dekodera, dzieki ktoremu mozna nagrywac filmy i programy, szybka i latwa instalacja. Dodalbym tez ze jesli chodzi o dbanie o preferencje uzytkownikow to naprawde 'klasa'. Kanaly sportowe na najwyzszym poziomie, duzy wybor programow filmowych, a do tego pelno dodatkowych funkcji takich jak vod, czy nscreen.
    Zaletymala cena, duza liczba kanalow hd, oferta programowa, sport:), latwa obsluga, bogata oferta stacji radiowych, co raz dodawane nowe kanaly
    Wadypochlaniacz czasu
  • ~Kajos / 2009-02-20 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisanie umowy to ,jak podpisanie wyroku zobowiązujące do płacenia.Jeżeli chodzi o dodanie pakietów czy innych opcji system bezproblemowo je rejestruje.Jeżeli sprzawa ma mieć kierunek przeciwny niestety możemy zapomnieć o dodzwonieniu sie bądż anulowaniu w systemie.
    ZaletyBardzo dobry sygnał i jakośc obrazu.
    WadyBrak poszanowania klijenta.Brak mozliwości kontaktu - graniczenie z cudem.
    około roku ,ceny nie pamiętam
  • ~darek / 2009-02-19 19:26
    Narzekacie narzekacie... Na pewno nikt nie poświęcił 30min. na przeczytanie umowy przed jej zawarciem albo co niektórzy są analfabetami zwracającymi uwagę tylko na obrazki.
    Fakt umowa jak wszystkie umowy jest mniej korzystna dla klijenta. Jestem abonentem tv N od ponad dwóch lat i nie mogę nażekać. Prawda do biura obsługi dodzwonić się to koszmar ale jak już się doczeka na konsultanta to sprawę da się załatwić. repertuar taki sobie 30%reklama troszkę nowości, sporo powtórek w każdym razie lepsze od TVP.
    ZaletyNagrywarka, stabilna praca
    Wadyabonament zbyt wysoki w stosunku do oferty
    ponad 2 lata 589zł
  • ~Mario / 2009-02-19 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdy się dowie czym jest Telewizja Nowej Generacji N kiedy postanowi zrezygnować ze świadczenia ich usług . Wówczas otworzycie oczy czym w ich rozumieniu jest nowa generacja – ja z opowiadań starszych osób słyszałem o podobnej generacji ze wschodu jakoś babcia gadała stalinizm czy jakoś tak – jesteście dla nich zerem , śmieciem i niewolnikiem bez żadnych praw . Po prostu mają swój świat a wy tylko płaćcie . Ja na szczęście jestem w dość dobrej sytuacji gdyż posiadam ubezpieczenie ochrony prawnej w DAS więc bez żadnych kosztów skierowałem sprawę do sądu a ci co nie mają ? Pozostaje kancelaria .
    24 miesiące
  • ~zibi / 2009-02-19 14:41
    Mika jesteś w błędzie i nie nazywaj tematu na forum paranoją bo ciekawe jak ty byś zareagował gdybyś kupił chleb w sklepie a po jakimś czasie okazało by się że podczas zakupu tego chleba zawarłeś umowę ze sprzedawcą że codziennie będziesz kupował u niego 2 chleby i 5 bułek i przysługuje ci prawo do rezygnacji z zawartej umowy ale musisz napisać rezygnacje z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia a do tego czasu jedz wodzionki ,zapiekanki , kanapeczki ,dokarmiaj kury,ptaki ale musisz , powtarzam MUSISZ kupować jego chleb ! Bo taki był regulamin piekarni ...
  • instynkt / 2009-02-18 08:22
    Witam, doświadczenie z platformami cyfrowymi mam spore bo korzystałem już z dwóch. Nka jest moją trzecia telewizją, używam jej od około 6 miesięcy. Nie mam do tej pory ani problemów a tym samym zastrzeżeń. Czytałem wcześniejsze wypowiedzi użytkowników i wygląda to tak jakby jakaś jedna osoba pisała te wszystkie opinie :). Nic dziwnego. Jeśli nie czyta się wcześniej zawartych umów stąd są problemy. Zaczynamy płakać jeśli trzeba płacić za skorzystanie z usługi :). Ostatnio czytałem o ciekawym przypadku, użytkownik był oburzony za to, że musiał zapłacić za skorzystanie z opcji VOD :). Po pierwsze nie wiedział nawet co to jest ale nie przeszkadzało mu to z niej skorzystać :). To po prostu świadczy o czymś :)
    ZaletyWysoka jakość dźwięku i obrazu, wiele ciekawych opcji, znakomity dekoder i nagrywarka.
    WadyZdarzają się problemy z jakością na kanałach HD, acz rzadko
    Pół roku.
  • synia2 / 2009-02-17 21:39
    witam:) jestem posiadaczką pechowej telewizji n:( bardzo żałuję decyzji, kiedy to zawarłam z nimi umowę, ponieważ nie szanują klientów. Zostałam oszukana, ponieważ skorzystałam z darmowej promocji HBO przez 3 miesiące i nie mogę z niej zrezygnować, ponieważ rachunek opłaciłam z jednodniowym opóźnieniem i sekretarka nie przyjęła mojej rezygnacji, teraz muszę dodatkowo dopłacać do HBO 25 zł. Złożyłam już pisemną rezygnację i muszę czekać bo okres wypowiedzenia trwa 3 miesiące, natomiast w regulaminie nie ma zmianki o 3- miesięcznym wypowiedzeniu. To prawda, że dodzwonić się do nich nie można, trwa to ok. 20 min. Chcę jednak wszystkich ostrzec przed nieuczciwą pseudo-telewizją!!! A obsługa do niczego.
  • ~n-kowiec / 2009-02-17 20:47
    Witam. Posiadam n-kę od paru godzin. Instalacja anteny plus aktywacja przez telefon +czas potrzebny od telefonu do pojawienia się programu na moim telewizorku godzina czasu. Wiem, nie do uwierzenia, atenę ustawiłem przypadkiem(jak chyba większość samozakładaczy anten, poprzez ruszenie niechcący :-) )Więc od tej strony na razie nic do zarzucenia. Jakość obrazu naprawdę niezła jest duża różnica pomiędzy n-ką przez EURO a UPC analogową (właśnie sobie pstrykam i porównuje) Ciekaw jestem jaka będzie różnica jak połączę kablem HDMI. Mam nadzieję że nie dopadną mnie kłopoty o których piszą niektórzy z Was.
    ZaletyBardzo ładny obraz
    WadyNa razie żadnych, ale po jednym dniu użytkowania za wcześnie na euforię
    1 dzień
  • ~mika / 2009-02-12 19:22
    jakas paranoja...odnosze wrazenie, ze osoby piszace te bzdury nawet nie sa uzytkownikami N. Nagle wszyscy maja problem z ta telewizja? Jestem abonentem N od dluzszego czasu i nie mam zastrzezen. Wszystko zalatwiam bez zadnych problemow. Oferta jest bogata, kanaly HD w porzadku. Dostaje to za co place. Nie dzwonie bo i nie mam po co, ale zalatwianie spraw przez telefon wszedzie jest problemem. Nie tylko w tv cyfrowych.
  • ~xxx / 2009-02-11 20:41
    dziwi mnie ze nie korzystacie z autoryzowanych punktów enki - kupujcie dalej w marketach to tak potem jest, każda promocja w dobrym punkcie jest omówiona wraz z terminami wyłaczenia itp tak samo dużo spraw związanych związanych z wyłączaniem opcji i pakietów można tam załatwić, trzeba mieć tylko ze sobą dane z umowy wraz z hasłem cyfrowym i tyle i w tych punktach konsultanci zwykle wszystko wiedzą, te punkty są w wiekszosci miast - a jak ktos kupiuje w media czy podobnych to niestety liczy sie sprzedana sztuka a nie dobra obługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2288
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1721
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 790
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 470
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 358
Toya (TV)
Ocena: 4.48, ilość opinii: 301
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5021
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4643
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192