Uwaga na metody jakie stosuje telewizja tzw. nowej generacji "n". Otóż proponują promocję np. jakiegoś pakietu na trzy miesiące za darmo. W ciągu tych trzech miesięcy można zrezygnować z pakietu nie ponosząc żadnych kosztów. Gdy natomiast miną te trzy miesiące, aby zrezygnować trzeba za ten "gratisowy" okres zapłacić. Oszustwo polega na tym, że gdy chciałem zrezygnować z promocji w ciągu jej trwania (a można tozrobić tylko drogą telefoniczną), konsultant powiedział mi, że nie ma w tej chwili dostępu do moich danych i żebym zadzwonił póżniej. Następne próby połączenia z konsultantem spełzły na niczym. Nikt nie podnosi słuchawki, a dzwoniłem o każdej porze dnia i nocy.
W ten sposób potraktowali mnie już dwa razy. W wyniku czego płacę za pakiety, które mnie nie interesują.ZaletyKilka ciekawych kanałów
WadyTrzy razy musiałem wymieniać dekoder, ponieważ miały fabryczne wady(głośno piszczą). Obecnie ten, na którym oglądam zawiesza się średnio co jakieś pół godziny, aczkolwiek piszczy nieci ciszej.
9 miesięcy