Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marcin / 2008-12-26 20:17
    Ocena: 4.00 / 5
    witam.
    muszę powiedzieć że ja również w grudniu nie dodzwoniłem się do BOK n-ki by rozmawiać z konsultantem JEDNAK WSZYSTKIM CHCĘ PRZYPOMNIEĆ ŻE DZWONIĄC NA NUMERY N-KI ZAWSZE JEST MOŻLIWOŚĆ ROZMOWY Z AUTOMATEM! I SPRAWĘ MOŻNA ZAŁATWIĆ W 2-3 MINUTY MAKSYMALNIE. ZASADA DZIAŁANIA JEST BARDZO PODOBNA JAK W BIURZE OBSŁUGI KAŻDEGO OPERATORA TELEFONI KOMÓRKOWEJ.
    ZaletyPLUSY ROZMOWY Z AUTOMATEM OGROMNE!
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI ROZMOWY Z KONSULTANTEM
    10 MIESIĘCY
  • ~sumatr / 2008-12-25 17:29
    Moje posty zostały ocenzurowane przez "n" ale tu przyłącze się do pozostałych ocen!Tak jeszcze nikt nigdy mnie nie potraktował jak "telewizja nowej generacji"!W grudniu wydzwoniłem już 6h na BOK i ani jednego razu nikt kompetentny nie odebrał!!!!!(zainteresowenym prześlę skany rachunku telefonicznego) Nadal nie mogę zrezygnować z pakietów które nie chcę oglądać....czyli kolejny miesiąc płacę ponad 100zł za to co mnie nie interesuje plus druga 100 za telefony do BOK-u.Pozostaje mi tylko płacić i czekać te dwa lata..tylko jak później się tego pozbyć?
    Proszę o poradę czy ktoś już sobie jakoś z nimi poradził?Dostałem już maila że zbiera się grupa ludzi którzy chcą współnie wnieść pozew.Chętnie się przyłącze....myśle że faktury za telefon będą wystarczającym dowodem dla sądu.
    przeklinam chwilę kiedy dałem się w to wrobić....
    Zastanówcie się przed zakupem!!!!!!
    2 miesiące
  • ~master / 2008-12-12 09:27
    Nie zamierzam się tu wypowiadać nt treści czy jakości przesyłanych pakietów.
    Moim tematem jest sposób a właściwie system "olewania klienta.
    Nie będę opisywał szczegółów moich kontaktów z "N" ograniczę się do punktowego zbioru przyjemności jakie czekają klientów "N"

    Nie ma siły by przez okres umowy nie wydarzyło by się coś co wymaga konsultacji z biurem obsługi klienta. I tu zaczynają się schody.

    1. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie połączeń na BOK.
    2. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieodbieranie maili.
    3. Całkowita ignorancja klienta poprzez nieaktywne łącza elektroniczne.
    4. Całkowita ignorancja klienta poprzez usuwanie niewygodnych dla siebie opinii na forum "N"

    W normalnym Państwie prawa nie byłoby to możliwe by dostawca usługi który zawiera na tę usługę Umowę Prawną w której wiele ustaleń jej dotyczących uwarunkowanych jest konsultacjami i ustaleniami poprzez łącza elektroniczne. A co kiedy nie można się w żaden sposób połączyć. Wtedy pozostaje droga prawna. Bo jeśli Usługodawca w sposób ewidentny narusza lub uniemożliwia spełnienie warunków umowy niezależnie czy wynika to z jego zamierzonych działań, zaniedbań czy nieumiejętności, to wydaje mi się że powinien ponieść skutki takiego stanu rzeczy.
    Jak widać "N-ka" ma to głęboko w "D"
    Moja RADA: Zamiast utyskiwać na forach na taki stan rzeczy należy wziąć się do tzw "kupy" i kierować przeciw nierzetelnemu usługodawcy pozwy sądowe, lub zaprzestać dokarmiania ich finansowo czyli nauczkę przez kieszeń, mówiąc prościej,i nie korzystać z usług..

    Zresztą zanim zamówicie "N"kę radzę zapoznać się i dokładnie przeczytać forum..

    http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.p hp?s=acaaca6700086a4373b53f9647da9884&am p;t=232
    Zaletybrak
    WadyIGNORANCJA.. ! Brak kontaktu. Naciąganie klienta na koszty poprzez wielogodzinne próby połączeń z BOK.
  • ~vysna / 2008-12-08 20:58
    Witam.
    Od momentu gdy zostałem klientem n-ki , nie mogę dodzwonić do ich infolini , na e-meile odpowidają po tygodniu bądż w ogóle . Próbuję zmodyfikowac pakiety , lecz nie mam mozliwości kontaktu.
    Odpowiedzi pisemne sa beznadziejne, i nie dotycza treści zapytania , utrudniają życie byle ponieść wieksze koszty. Nie polecam ,promocji.Lepiej wybrać na poczaku konkretne pakiety , żeby później nie tracić nerwów.
    Zaletydobra jakość nadawania( odbieram TV 50" plazma)
    Wadybrak kontaktu z kosultantami,
    2 m-ce
  • ~keri / 2008-11-07 16:36
    Uwaga na metody jakie stosuje telewizja tzw. nowej generacji "n". Otóż proponują promocję np. jakiegoś pakietu na trzy miesiące za darmo. W ciągu tych trzech miesięcy można zrezygnować z pakietu nie ponosząc żadnych kosztów. Gdy natomiast miną te trzy miesiące, aby zrezygnować trzeba za ten "gratisowy" okres zapłacić. Oszustwo polega na tym, że gdy chciałem zrezygnować z promocji w ciągu jej trwania (a można tozrobić tylko drogą telefoniczną), konsultant powiedział mi, że nie ma w tej chwili dostępu do moich danych i żebym zadzwonił póżniej. Następne próby połączenia z konsultantem spełzły na niczym. Nikt nie podnosi słuchawki, a dzwoniłem o każdej porze dnia i nocy.
    W ten sposób potraktowali mnie już dwa razy. W wyniku czego płacę za pakiety, które mnie nie interesują.
    ZaletyKilka ciekawych kanałów
    WadyTrzy razy musiałem wymieniać dekoder, ponieważ miały fabryczne wady(głośno piszczą). Obecnie ten, na którym oglądam zawiesza się średnio co jakieś pół godziny, aczkolwiek piszczy nieci ciszej.
    9 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906