Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient / 2009-04-01 18:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Przyznaję,że oferta pakietów, jak i samych programów razem z ich jakością jest na wysokim poziomie.Niestety, bardzo źle jest z podejściem do klienta.Dziwią mnie opinie typu "trzeba było przeczytać warunki umowyt",halllllllo, jesteście pracowniukami n?Jeśli tak, to marnie wam to wychodzi. Dajecie świadectwo,że ta telewizja nie jest dla ludzi.Klient musi na każdym kroku się pilnować i dzwonić [o zgrozo].Logicznie myśląc i czytając opinie innych, to dobry układ z dostawcą usług telefonicznych.
    Dziś dzwoniłem i zamarłem z zaskoczenia...konsultant odebrał po 5sek. i to dwa razy.Biorąc pod uwagę fakt,że mój rekord, to ponad godzinne oczekiwanie [Średnio ok. 45min. x 5 połączeń rano lub po 23ej], było to powalające. Jeżeli to się zmieniło na stałe, to bardzo mi miło.Teraz gdy jest dużo pretensji niestety trzeba się wycofać.Już wiem dlaczego są pomyłki w rachunkach, potrzeba ciągłego informowania dostawcy o kończeniu się okresów promocyjnych,umów.Trzeba zawsze dzwonić!!!!!!!!!!Żeby kupić wystarczy punkt sprzedaży,żeby coś załatwic, grube konto telefoniczne.
    Jest niby internet,yhy,po to, aby zamówić nowy pakiet.
    Sumując.
    Ta televizja jest strasznie problemowa,oby to się zmieniło.Nie każdy ma chęć, czas, często i pieniądze, nawet i warunki umysłowe, by martwić się o swoj rachunek.Bądźcie otwarci dla ludzi, nie wykorzystujcie NAS dla pomnażania zysków.

    ZaletyPakiety i jakośc
    ok 25 miesięcy
  • ~Miłosz / 2009-03-30 10:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Wydaje mi się że po prostu w wypowiedziach o podnoszeniu abonamentu bez poinformowania chodzi o to że klient, który na początku zdecydował się na promocje (np. HBO na 2 mce) nie zrezygnował z promocji i po upływie tego czasu zostaje naliczona już faktura po normalnych stawkach. Potem jest zdziwienie skąd większa suma a to rzeczywiście wynika albo z niedoinformowania lub niedoczytania warnuków promocji. Ja sam skorzystałem w listopadzie z tej promocji i jestem bardzo zadowolony. W terminie zrezygnowałem z pakietów dodatkowych i nie było żadnego problemu. Trzeba tylko trzymać rękę na pulsie bo wiadomo że nikt z BOKa nie zadzwoni do nas z przypomnieniem. Wystarczy przypomnienie w telefonie :)
    Jeśli chodzi o jakość odbioru to na serio jestem pod dużym wrażeniem tych kanałów HD - wcześniej nawet nie przypuszczałem że to będzie aż taka różnica. Opłacało się :) Narazie wszystkim polecam telewizje n - zobaczymy jak bedzie później :)
    Pozdrawiam wszystkich . Miłosz
    Zaletyjakość odbioru, dużo ciekawych programów, korzystna oferta - tylko trzeba pilnować terminów
    Wadybrak
    5 miesięcy
  • ~gazela / 2009-03-28 01:39
    Ocena: 4.33 / 5
    dziwi mnie większość negatywnych opinii które tu czytam, chociażby jedna z ostatnich, która pozwolę sobie zacytować bo mnie urzekła "bez uprzedniego poinformowania narzucają pakiety dodatkowe podnosząc w ten sposób wysokość abonamentu bez mojej zgody" - zastanawia mnie jak to jest możliwe. przecież podpisując umowę decydujemy się na konkretne pakiety, zapoznajemy się z warunkami płatności, ewentualnymi promocjami. i co? robią nas w bambuko? a może po prostu nie chce się nam czytać a później najprościej zwalić na tych złych z n-ki? to taka strasznie prosta i tandetna argumentacja, taka idealnie czarno pr-owa...
    Zaletyjakoś współmierna z ceną
    Wadymało promocji dla stałych abonentów
    1,5 roku
  • ~Małgorzata / 2009-03-26 12:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Nkę mam już 2 lata i jak do tej poy nie mam żadnych zastrzeżeń. Bardzo dobra jakość kanałów w HD i największa ilośc na rynku - na nich mi szczególnie zależało. Oglądam to co chcę - i nie płace za niepotrzebne kanały np te dziecięce bo mnie nie są kompletnie potrzebne. Wcześniej miałem cyfe ale po skonczeniu umowy zrezygnowałem - uznałem że Nka ma ciekawszą oferte i jest tańsza. Odkąd mam te telewizje na serio nie mam żadnych problemów z dodzwonieniem się, a juz kilka razy załatwiałem różne sprawy np. ze zmianą pakietu itp. Ja bardzo polecam!
    Zaletyduża ilość i dobra jakość programów w HD, ciekawe filmy, wybierasz to co chcesz
    Wadyjak wieje czasem słabszy sygnał
    2
  • Eugeniusz / 2009-03-22 23:50
    Na temat tej telewizji pisało już wiele osób.Ja dodam kilka uwag:

    1. Programy filmowe są wielokrotnie powtarzane np 10 razy, albo i więcej.

    2. Tzw. "infolinia" to istny horror, można czekać godzinami na podniesienie słuchawki, a "licznik
    stuka".To nie jest żadna infolinia, lecz nabijanie kasy TPSA .Chamstwo.Infolinia dla abonentów
    powinna być bezpłatna!, tak jak 9393 w TPSA

    3. Dekoder z twardym dyskiem jest tak skonstruowany, że dysk kręci się non stop i huczy, co w nocy
    przeszkadza spać

    4. Trudności w dodzwonieniu się na w/w "infolinię" występują praktycznie całą dobę (w nocy też)

    5. Aby zrezygnować z pakietów wymagają 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia, po to, aby
    jeszcze przez kolejne 3 miesiące doić klienta.Chamstwo.

    6. Po wygaśnięciu umowy, więcej jej NIE PRZEDŁUŻĘ !

    7. NIE POLECAM

    ZaletyZadne
    Wady1. Dekoder się grzeje. 2. Dysk głośno pracuje. 3. Nadawane filmy, są wielokrotnie powtarzane.
    4. Kontakt z tzw. Biurem Klienta bardzo utrudniony, nie ma się komu poskarżyć.
  • ~Krysia / 2009-03-22 12:36
    Jestem niemile rozczarowana ich zainteresowaniem sie klientem i opiniami. Bez uprzedniego poinformowania narzucają pakiety dodatkowe podnosząc w ten sposób wysokość abonamentu bez mojej zgody. Nie można się z nimi w żaden sposób skontaktować i dlatego chcę zrezygnowaćz ich usług. Może ktoś wie w jaki sposób mogę zakończyć umowe, jeżeli okres umowy wygaśl 27 lutego. Z całą pewnością nie będę zawierała z nimi żadnej współpracy!!!
  • ~toćka / 2009-03-20 18:59
    Ocena: 1.33 / 5
    ta telewizja to wielka kicha,ja wziełem dekoder w promocji jak mnie poinformowano na okres 3 miesięcy a rachunek dostałem juz po dwoch ,nie moge sie dodzwonić bo tak naprawde nie ma do kogo sekretarka jak zwykle automat mowi mi ze podaje złe hasło choć mam takie na umowie a przedstawiciel powiedział ze go też wprowadzono w błąd i umywa ręce jeden wielki kanał
    Zaletyzero
    Wadyojojoj
    3 miesiace
  • ~Mat / 2009-03-18 21:07
    TV N to czyste oszustwo .Aktywowałem 31 01 2009 r 6 godzin przed północą .Miało być w promocji
    2 miesiące .Te sześć godzin policzyli jako 1 /jeden miesiąc //cały styczeń /
    Dzowniliśmy do punktu obsługi klienta -oczekiwanie 2 0 minut .Odpowiedż regulamin .
    Zupełny brak elastyczności .Wolą starcić klienta niż odpuścić 6 godzin .Przy aktywacji telefonocznej nikt nie powiedział ,iż lepiej aktywować od 01.02.2009 -pełny miesiąc .
    Zdecydowanie odradzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!.Daleko im do prawidzwej Tv
    Obsługa 0 ,Nastawieniena na zysk 100% .


    Resume : Poska ITI rzeczywistość
    Zaletyżadne
    Wadysame /obsługa klienta wkurzająca !!!!!!/
    2 miesiące
  • ~woy.876 / 2009-03-17 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    przy podpisywaniu umowy wszystko jest przedstawione w samych superlatywach jednak później nie wszystko tak pięknie wygląda!!! kupiłem telewizję N podczas trwania promocji i dostałem zgodnie z umową wszystkie pakiety na pół roku gratis, dzisiaj zadzwoniłem do centrum obsługi klienta chcąc zrezygnować z niektórych pakietów, ponieważ okres promocji dobiega końca (6 miesięcy) okazało się że mogę rezygnować tylko z jednego pakietu miesięcznie, czyli chcąc zrezygnować z 3 pakietów muszę poczekać 3 miesiące!!! dodam, że za każdą rezygnację z pakietu płaci się 20 zł, to samo dotyczy pakietu HBO i CINEMAX- są darmowe przez 2 miesiące ale rezygnacja z nich też kosztuje!!! na pewno nie przedłużę umowy po jej zakończeniu!!!
    6 miesięcy
  • ~Odys2000 / 2009-03-09 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Też zostałem dokładnie tak samo zrobiony w balona przez telewizję n. Naciągają rachunki, nie odpowiadają ani na telefony ani na faksy. Zero kontaktu. Czekam aż mi wyłączą ten syf i odnoszę dekoder do przedstawiciela.
    Ludzie, z daleka od tej "nowoczesnej" telewizji n. Nie dajcie się wrobić.
    ZaletyŻadnych plusów
    WadyCałość: obsługa dno, naciąganie i zawyżanie rachunków, brak możliwości rezygnowania z programów
  • ~ola / 2009-03-04 16:20
    to trzeba płacić w terminie, a nie czekać aż przyjdzie upomnienie, bo nikt dłużników nie lubi.
  • ~kostek / 2009-03-02 18:14
    dostałem info o zapłacie wpłaciłem kasę wysłałem potwierdzenie faxem tak jak kazała pracownica firmy lecz banda oszołamów wyłączyła sygnał Telefonowałem około9.00 pani powiedziała że już włącza jest 18.00 a sygnału brak .Co jest warte słowo w takiej firmie
  • sokol / 2009-02-28 17:59
    Ocena: 4.67 / 5
    Dziwi mnie ze tak wiele osob zarzuca cos tej tv, zapoznalem sie z umowa przy konsultancie- i tak tez radze zrobic, zeby pozniej nie bylo wlasnie takich sytuacji jak teraz wypowiada sie wiele osob, a wiekszosc wynika z braku znajomosci regulaminu. Istnieje wiele mozliwosci podpisania umowy z tego co pamietam, wiec chyba wartyo przejsc sie do punktu obslugujacego i na miejscu dowiedziec sie co i jak.
  • ~Ergo / 2009-02-26 08:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Używam Nki odkąd się pojawiła. Jestem bardzo zadowolony. Sygnał dobry, ofert wiele. Do tego ciekawa opcja z dekoderem HD. Kiedy słyszę jakie wałki robi konkurencja masakruje mnie to. Oczywiście w Nce cena filmów HD jest najniższa, już to sprawdziłem. Tak, że niektóre posty od szanownych towarzyszy to ściema, czytajcie uważnie.
    ZaletyWiele ofert, niska cena.
    WadyJak zwykle, można jeszcze taniej :)
    3 lata, prawie
  • ~Kasiula / 2009-02-25 20:37
    Witam,
    Ja mam problem z N.Od samego początku były same problemy: zły sygnał, opóźnienie w dostarczeniu sygnału itd, potem niechcący usunęli naszą umowę z systemu. Po złożeniu reklamacji każda była rozpatrywana negatywnie. W końcu dostałam odpowiedź, że za niedogodności mam nie płacić za miesiąc 12/08. Minęły 2 miesiące i dostaję pismo z N, że się pomylili i gratis jest 11/08, a nie 12/08. Dopatrzyli się, że za 11 było około 20 PLN, a za grudzień ponad 100 PLN. Napisałam kolejna reklamację bo zgodnie z prawem nie można zmienić decyzji reklamacyjnej niestety znów odpowiedzieli negatywnie i jak nam się nie podoba napisali abyśmy się odwołali do Rzecznika praw Konsumenta. Dawno nie spotkałam się z czymś takim. Brak kontaktu z kimkolwiek, żaden Kierownik nie jest dostępny, a te telewizja robi z Klientami co chce. Proszę o pomoc.
  • ~KRZYSIU / 2009-02-25 17:11
    ZŁAPALI MNIE NA HBO W PROMOCJI NA 3 MIESIĄCE-DARMOWO.PO TYM OKRESIE MIAŁO BYĆ WYŁĄCZONE. USIŁUJE KONTAKTOWAC SIĘ Z NIMI TELEFONICZNIE,ALE JAK WIEMY MOŻNA WROSNĄĆ W ZIEMIE A TELEFONU NIKT NIE ODBIERZE.WYSŁAŁEM FAX-BEZ ODPOWIEDZI,WYSŁAŁEM LIST POLECENY -BEZ ODPOWIEDZI.WYSŁAŁEM MEILA-BEZ ODPOWIEDZI.TERAZ JUŻ SIĘ Z NIMI NIE BĘDĘ KONTAKTOWAŁ CZEKAM NA WYŁĄCZENIE I JAK CHCĄ ABYM DODATKOWO ZAPŁACIŁ TO NIECH KIERUJĄ SPRAWĘ DO SĄDU.FRAJERÓW NIECH SZUKAJĄ W SWOIM ŚRODOWISKU.ZSATNÓWCIE SIE 5X ZANIM TO KUPICIE.
    WadyBRAK KONTAKTU Z OPERATOREM.CIĄGLE POWTARZAJĄCE SIĘ FILMY I PROGRAMY
    3 LATA 100ZŁ
  • ~ander / 2009-02-23 23:30
    sam jesteś chyba pracownikiem tej plstwormy i płacą ci za te pozytywy.
    Zaletyżadnych
    Wadyza dużo aby wyliczyć.
    obserwuję zmagania kilku znajomych z waszmość platformą.
  • ~changes / 2009-02-21 13:08
    Ocena: 4.33 / 5
    zdziwiłam sie czytając tak wiele negatywnych opinii na temat Nki. jestem abonentem od ponad 2 lat, od samego początku jestem zadowolona zarówno z cen jak i jakości świadczonych usług. wydaje mi się że większość problemów bierze się z tego, ze klienci nie czytają dokładnie umowy i coś im się wydaje a później mają niesłuszne pretensje że ktoś ich oszukał. kiedy są jakieś wątpliwości wystarczy się dopytać i rozwiać je. a ceny pakietów? porównywalne z cenami konkurencji, jest sporo promocji więc można wybrać coś dla każdego. ja mam na przykład wszystkie pakiety, nie czuję żeby to było wyjątkowo drogie a na pewno jest dobre rozwiązanie bo mam wszystko pod ręką.
    Zaletyduży wybór kanałów plus oferta dodatkowa
    dobra jakość
    Wadybrak rzetelnej informacji o przyszłych nowościach
    2 lata
  • sokol / 2009-02-20 23:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Jak na platforme uwazam ze jest bardzo dobra, odjalem punkt za wytrzymalosc ale podczas rocznego uzytkowania tylko w razie ostrej burzy mialem problem z odbiorem sygnalu na kilku kanalach i zdarzylo sie to tylko raz. Jesli chodzi o jakosc wykonania to tak:bardzo prosta obsluga dekodera, dzieki ktoremu mozna nagrywac filmy i programy, szybka i latwa instalacja. Dodalbym tez ze jesli chodzi o dbanie o preferencje uzytkownikow to naprawde 'klasa'. Kanaly sportowe na najwyzszym poziomie, duzy wybor programow filmowych, a do tego pelno dodatkowych funkcji takich jak vod, czy nscreen.
    Zaletymala cena, duza liczba kanalow hd, oferta programowa, sport:), latwa obsluga, bogata oferta stacji radiowych, co raz dodawane nowe kanaly
    Wadypochlaniacz czasu
  • ~Kajos / 2009-02-20 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisanie umowy to ,jak podpisanie wyroku zobowiązujące do płacenia.Jeżeli chodzi o dodanie pakietów czy innych opcji system bezproblemowo je rejestruje.Jeżeli sprzawa ma mieć kierunek przeciwny niestety możemy zapomnieć o dodzwonieniu sie bądż anulowaniu w systemie.
    ZaletyBardzo dobry sygnał i jakośc obrazu.
    WadyBrak poszanowania klijenta.Brak mozliwości kontaktu - graniczenie z cudem.
    około roku ,ceny nie pamiętam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 244
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4654
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004