MiejscowośćPiotrków Trybunalski
strona 11 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Kati2102 / 2020-03-21 12:37
Dekoder nie działa pomimo iż niby był sprawdzany i kasa wydana to i tak nie chodzi jestem nie zadowolona i nie polecam -
-
~Kibic / 2022-05-11 16:29
Pan Bartosz nowy komentator tenisa w Canalplus to jakaś abstrakcja. Totalna amatorszczyzna i brak podstawowej wiedzy w dziedzinie tenisa. Poziom DJ z dyskoteki
Przesuncie go może do sekcji żużla bo niestety traci na tym całe widowiskoMiejscowośćKatowice -
~Klara / 2022-05-25 19:45
Brak wyobraźni temu kto to wymyślił kompletne dno małe litery brak wyswietenia czasowego ohyda żenada proszę o powrót do przeszłości ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćNiemczyk -
~Kleo79 / 2021-12-02 13:49
Obiecuję dużo g... dają. W pierwszej rozmowie mówiłem na których kanałach mi zależy. Dla 11 latka zamiast włączyli kanały dla maluchów, poprawili ok. Niestety nie włączyli innych kanałów na których mi zależało, a dziś dowiedziałam się że nie ma możliwości ich włączenia mimo że od początku była o nich mowa. Za to kanały sportowe których absolutnie nie chciałam działają MiejscowośćStachlew -
~Kleopatra / 2020-08-10 20:48
Muszę to napisać, w dniu dzisiejszym otrzymałam z Canal plus telefon od przemiłego chłopaka. Okazuje się, że własnie mija 20 lat odkąd jestem klientem tej instytucji , Pan zapowiedział, że w związku z takim moim '' psim '' przywiązaniem do nich po 20 latach zostaję wyróżniona i dostanę super prezent. Pomyślałam oho coś się zmieniło, zamieniam się w słuch i liczę na jakąś kartkę z życzeniami a może kubek z nadrukiem canal+
Pomyślałam że zdarzy się coś sympatycznego. Po wielkich podziękowaniach za moje przywiązanie otrzymałam prezent w postaci dodatkowego dekodera za których miałam zapłacić podwójny abonament plus dzierżawę dekodera
Głupota, absurdalność i bezczelność tej propozycji była tak wielka, że nawet chłopak który do mnie dzwonił był zażenowany. Mnie rozbawiło to do łeż. Jeżeli Pani Sadowska dalej jest tam Prezesem Zarządu to sugeruję zmianę bo mam zamiar osobiście jej podziękować w liście otwartym za ten prezent.
Po za absurdalnymi pomysłami handlowymi ze swojej strony nie mam większych zastrzeżeń - jakość sygnału zawsze bardzo dobra a przenosiłam się z anteną kilkukrotnie. Obecnie od 10 lat mieszkam na wsi i nigdy nie było problemu z sygnałem ani tu ani w Warszawie i pewnie dlatego tak długo z nimi jestem, dekodery się nie psują jest ok, nie jest to usługa na najwyższym poziomie ale nie narzekam . Cena oczywiście nieadekwatnie wysoka w stosunku do ofertyZaletybardzo dobry sygnałWadywysoka cenaMiejscowośćŻabia Wola -
~krossman / 2012-12-26 18:37
Ogólnie program kablówki był do d..y. Kto wymyślił bloki tematyczne np. Comedy Central czy AXN z dwudniowymi powtórkami tych samych odcinków? Mo po prostu geniusz! Posadziłbym go przed tv na następne 4 dni i kazał oglądać w kółko to samo. Na tle ogólnej ramówki miałem nadzieję, że chociaż programy N-ki z serii npremium wzniosą się nad ogólny poziom niemocy i badziewia. Ale gdzie tam! Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy tej niemocy.A później = kończy mi się umowa,czas zaglądnąć do "Cyfry| -
~Krystyna / 2021-12-13 18:19
Mam umowę ..24 mies..do listopada 2022 .Faktury do tej pory bez zmian..od grudnia 2021 nagle podwyższona opłata..Dlaczego? nie wiem..telefony obsługuje już tylko automat..Oskar..on też nie wie nic..nie rozumie..haha Brak kontaktu z człowiekiem!!!! WadyKompletny brak kontaktu telefonicznego. Automat Oskar ,to pomyłka.
MiejscowośćKonstancin-Jeziorna -
~Krzysiek / 2012-12-28 09:43
Mam pytanie, czy ktoś wie czy w N-ce planują jakieś zmiany? np w programach? ZaletybrakWadybrak4 lata -
-
~Marcin / 2021-03-30 22:11
Dekodery to gówno żyjące własnym życiem. Wstyd że taka firma ma tak słaby sprzęt. ZaletyChmmm..WadyStrasznie słaby sprzęt.MiejscowośćGryfino -
~Marta / 2020-12-24 10:54
Niestety serwis na fatalnym poziomie. Mam usługę Multiroom i od kilku lat to droga przez mękę. Dekoder żąda przełożenia karty z dekodera głównego. Po kilkunastu/kilkudziesięciu (dokładnie nie pamiętam) przełożeniach karty w końcu karta główna uległa uszkodzeniu. Teraz nie działa również dekoder główny. Zaglądam więc na mapkę z punktami obsługi nc+ i najbliższy serwis mam 45 kilometrów od miejsca zamieszkania :))). Nie chodzi o serwis ciężarówkowy ale zwykły punkt obsługi - pomieszczenie z biurkiem i komputerem - żenada.
Próbuję się dodzwonić ale nic z tego... Wygląda na to że nc+ ma monopol ze względu na konkurencyjną ofertę sprzedażową, więc obsługę posprzedażną sobie odpuścili.
Nie polecam.Zaletydobry pakiet - szeroka ofertaWadyfatalny serwisMiejscowośćKrzepice -
~ME / 2022-02-05 10:40
Oferta wydawała się w porządku na początku. Szkoda tylko,że teraz na KAŻDYM kanale canal+ lecą mecze. Zapewniano mnie, że są to kanały czysto filmowe. Okropny spadek jakości usług. MiejscowośćKraków -
~Michal / 2020-03-21 22:13
Co się tyczy telewizji to oferta dobra, dużo kanałów. Myślę, że godna polecenia. Niestety obsługa klienta pozostawia dużo do życzenia. Sprzedawacze dzwonią na ponad pół roku przed zakonczeniem umowy i namawiają na przedłużenie już teraz zaraz bo inaczej stracę rabat. Jak odmówię to dzwonią za dwa tygodnie i znowu ta sama śpiewka. Najciekawsze jest, że owi konsultanci ofertują przedłużenie umowy albo roszerzenie pakietu - tak to potrafią, ale jak człowiek chce zejść na niższy pakiet to nieeee, nie potrafią, stają się nieprzyjemni i odsyłają do salonu, bo oni nie mogą nastawić niższego pakietu. WadyNachalny dział sprzedaży.MiejscowośćWaszawa -
~OLO / 2023-12-05 13:44
Dekoder Ultrabox plus to dziadostwo niesamowite, wiesza się, gubi nagrania, do tego ten okropny nieintuicyjny pilot którego po 1,5 roku nie potrafię obsługiwać bez użycia oczu !!! Interfejs też tragedia, nie bierzcie tego Zaletykanały, nagrywanieWadypilot, dekoderMiejscowośćBielsko-Biała -
~Pati / 2022-11-02 20:53
Jedna wielka porażka , ciagle konfiguracje i dzwonienie po chłopa od naprawy co kasuje nie mało ZaletyDużo kanałówWadyNie działa dekoder 2-3 razy w tygodniu i trzeba płacić z ich winy za naprawęMiejscowośćPrudnik -
~Po / 2022-12-01 13:34
Niby wszystko ok. Ale Pani dzwoniąca z ofertą naobiecywala gwiazdki z nieba di KONCA trwania umowy. Po 2 miesiącach okazało się że kanały zostały wyłączone. Pan na infolini odesłał mnie do działu technicznego żebym poprosiła o nagramia. Nimo racji z mojej strony oferta do dnia dzisiejszego nie Ostala włączona, płacić muszę dalej.
Do końca umowy wytrzymam i ani dnia dłużej.ZaletyNie maWadyDuzoMiejscowośćLubliniec -
~Procek / 2022-05-19 21:27
Nowe oprogramowanie dekoderów to istna masakra.
Nowych pomysłów jest kilka, ale minusy przesłaniają plusy:
- czarno-białe tło menu jest masakryczne nic tylko umierac
- lista nagranych filmów - ikona kanału to cofanie się w tył, w poprzednich wersjach był screen z filmu nagranego, było dużo łatwiej znaleźć film
- lista nagranych nie ma możliwości sortowania w jakiś logiczny sposób, np. od nazwy, dnia nagrania. Mamy do wyrobu kontynuuj oglądane, nie obejrzane i obejrzane. Kupa nie wybór.
- w momencie zatrzymania kanału nie mam możliwości puszczenia do czasu rzeczywistego, pozostaje przewijanie do przodu. W poprzednich wersjach wystarczyło dwa razy nacisnąć Play
-przycisk Play/pauza na pilocie robi to samo
- w EPG - przycisk info nic nie robi. Wcześniej było więcej informacji np. rok filmu, czas trwania
- oglądanie filmów z Netflix'a to katorga, co kilka minut film zostaje zatrzymany i wracamy do menu dekodera
Minusów od groma co dzień jest ich więcej.
Jedyny plus nowego oprogramowania to replay TV, ale za mały aby ocenić zmiany na pozytywne.
ZaletyReplay TVWadyOprogramowanie dekodera to masakra.MiejscowośćChocianów -
-
~ragusia2 / 2022-04-19 21:54
oferta programowa i cena za nią dla mnie jest obojętna bo i tak nie oglądam , telewizor gra by grać ale upierdliwi konsultanci to jak najbardziej zasługują na wielki minus . Umowe mam do lipca a oni od miesiąca mnie atakują i w dzień i nocy by juz teraz przedłużyć umowę , bo tylko teraz super oferta itd Mówię zeby nie dzwonili i zeby nie namawiali mnie na cokolwiek bo ja decyzję podejmę dopiero w lipcu co z tym fantem zrobić ale oni nie odpuszczają , nie nie rozumieją ze człowiek jest chory i chce mieć spokój ,tylko jak te sępy krążą 24/h i dzwonią bo moze im się uda mnie do czegoś namówić . I tylko przez tych upierdliwców nie dających mi żyć w lipcu nie przedłużam umowy .... Zaletynie wiemWadyupierdliwi konsultanciMiejscowośćwrocław -
~Sławek / 2022-06-01 10:48
Witam. To co się dzisiaj wydarzyło przelało czarę goryczy Boże zabrali Eurosport 1 i 2 tego już za dużo. Zmiana oprogramowania tragedia w trzech aktach. Tyle błędów i nie intuicyjnych rozwiązań to jeszcze się nie spotkałem. Wymienię tylko z pamięci brak nagrywania według czasu brak epg na Astrze brak opisów filmów i programów chodzi mi na przykład kto nagrał film jaka obsada i tym podobne. Poprzednie oprogramowanie w porównaniu do tego badziewia było rewelacyjne przejrzyste czytelne z wszystkimi informacjami które były potrzebne. Niedopomyślenia jak można było tak spieprzyć sobie opinie klientów nie wypuścić w wersji próbnej do oceny z możliwością powrotu do starego softu. Byłem od początku na dobre i złe z platformą ale teraz czara się przelała rezygnuję z końcem umowy. Klamka zapadła szkoda. -
~stefcio / 2012-11-04 15:50
Moje drugie podejście do n - ki i znowu problemy z aktywacją. Były już 3 telefony do BOK i każdy konsultant twierdzi co innego. pomijam fakt, że aby z kimś porozmawiać trzeba czakać 10 min. na połączenie.
tel. nr 1. Pani powiedziała, że nowa umowa nie została wprowadzona do systemu dlatego nie było aktywacji sygnału, i że wprowadzi ją ręcznie. telewizja miała działać w ciągu kilku godzin.
tel. nr 2. wykonany po około 20 godzinach, sobota godzina okołopołudniowa. Pani twierdzi, że została aktywowana umowa, ale ta stara (sprzed dwóch lat), którą już rozwiązałem. Przekazała mi, że jako iż umowa była podpisywana u kuriera to mają oni niby 48 h na aktywację takiej umowy (podobno kurier miał udzielić takiej informacji). Nowej nie widzi w systemie i nie ma możliwości aktywacji, ale zapewniła mnie, że mimo niedzieli na pewno będzie ona w systemie do 48 h po podpisaniu. Dział techniczny miał się tym zająć.
tel. nr 3 - niedziela południe, po kolejnych 24 h telewizji brak. Konsultant poinformował mnie, że umowy nie ma w systemie i nie ma możliwości aby ktokolwiek ją wprowadził, bo dział techniczny nie pracuje w niedziele. A telefon nr 2? Mieli pracować !! Nie udało się wyjaśnić kiedy będzie TV, bo się rozmowa rozłączyłą.
tel. nr 4. - kilka minut później, odebrany tak jak poprzednie po około 10 min. zdążyłem tylko podać pesel i telefon się rozłączył.
za pierwszym razem na podłączenie n-ki czekałem jakieś 2 tygodnie, ciekawe ile teraz.
Jedno wiem na pewno, nie jest to przypadek, że się dzieją takie rzeczy, oni mają po prostu wielki burdel tam u siebie. A mi pozostaje tłumaczyć dziecku, że na bajki będzie musieł jeszcze poczekać.
czekam do poniedziałku na sygnał, jak nie będzie to odsyłam dekoder i idę do konkurencji. Oczywiście nie omieszkam podzielić się wrażeniami.Zaletybogata ofertaWadybałagan w BOK, ciężko się dodzwonić -
~Sylwester / 2022-08-21 10:15
Po zmianie kolejności kanałów powstał wielki chaos, kanały powtarzają się co kilka programów, ktoś kto to robił albo był pijany albo na haju, jeszcze większą zgroza, że ktoś to zaakceptował, a można býló prościej i bardziej przejrzyście i w sensownej tematyce, prawdopodobnie zerwę umowę i nie jestem sam w tej opini ZaletyBrakWadyZa dużo by opisywaćMiejscowośćRaszyn Rybie
strona 11 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »