strona 109 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »
-
~sokol / 2009-06-30 20:21
Sluchaj skoro cp Ci odpowiada to juz chyba wszystko jasne.. Mi zalezy na jakosci kanalow a nie ilosci kanalow ktore bede omijal szerokim lukiem a i tak bede musial za nie placic..Poza tym od jutra za darmo na wakacje vod bedzie:D jak dla mnie same plusy i wsjo:) -
-
~prycki / 2009-06-02 18:07
Nie zgadzam sie z opinia tych ktorzy chwala sobie uslugi ta złodziejska telewizja ! Czytałem dokładie umowę itd. a mimo to mam olbrzymie problemy z wyegzekwowaniem swoich praw wynikajacych z regulaminu tejze zlodziejskiej platformy, moja sprawa zajmuje sie juz rzecznik praw konsumenckich i jak tak dalej pojdzie skonczy sie w sadzie. ODRADZAM wszystkim potencjalnym nabywcom uslug telewizji zlodziejskiej generacji. -
~kester / 2009-05-11 15:43
Kto raz spróbuje tej nedzy więcej jej niedotknie, zdostwo do izraela,tam naciągajcie ludzi. -
~visals / 2009-04-19 22:11
Ostrzegam wszystkich ,jeśli nie zrezygnujesz na koniec trzeciego m-ca trwania umowy z tzw.Opcji dodatkowych i Kolekcji VOD, to od czwartego trzeba płacić nie 38zł. a 128zł. i nie ma ratunku .Zrezygnować z tego można ale z trzy m-c okresem wypowiedzenia ! Tak więc UWAGA dla tych ,którzy jeszcze w tą pułapkę nie wpadli . Mam wrażenie że kiedyś taką łapicę stosowała TP w Neostradzie .
Są dziś sposoby na łączność z abonentem i można było zapytać co dalej postanawia ,
ale po co , nim sie zorientuje to 3 m-ce miną a kasa nasza !
Filmy powtarzają do znudzenia np.na Discovery HD jak uruchomiłem "n" TV w grudniu 2008 nadawano film " Najniebezpieczniejszy zawód świata" ,to jeszcze niedawno to znowu widziałem.
Jestem tym bardziej rozczarowany bo miałem wrażenie że "n" prezentuje nową jakość i to nie tylko w spr.technicznych ale również w kontaktach z abonentami - niestety zawiodłem się .
Moja opinia nie jest odosobniona co mnie tym bardziej " dołuje " ! , z kim sie związałem.Zaletyprogr.TVN Wa-wa , może jeszcze coś ,ale jestem zdegustowany sprawą umowy i nie mam ochoty na bardziej szczegółowe analizy.Wadydysk / HD/ pracuje non-stop i po kilku m-cach poprostu przeszkadza -hałas4 m-ce -
~PABLOS28 / 2009-04-19 18:43
ZA NAMOWIA KOLEGI KUPUILEM TV N , PO ZALOZENIU PRZEZ INSTALALTORA I IRUCHOMIENIU SIE DEKODERA ZASTAWKLEM PANEL AKTYWACYJNY , PO AUTOMATYCZNEJ AKTYWACJI PO OK 2 H ZADzWONILEM DO KONSULTANTA O INFORMACJE KIEDY BEDE MOGL ODBIERAC PROGRAY , OCZYWISCIE OTRZYMALEM ZE AKTYWACJA TRWA DO KILKUNASTU GODZ MAX 24 GODZ , NIESTETY PO 24 H SYGNAŁU BRAK , PO NASTEPNYM TELEFONIE I SPRAWDZENIU KARTY I DEKODERA OTRZYMALEM INFORMACJE IŻ JEST PROBLEM TECHNICZNY Z MOIM DEKODEREM ( PODALEM NR DEKODERA I KATRY ) I ZE PRZESLANO PROBLEM DO DZIALU TECHNICZENGO A TAM TRWA DO STANDARDOWO MIN 3 DNI , POPROSTU ONIEMALEM - 3 DNI BEZ TV I NADAL CZEKAM, JAKOSC TECHNICZNA WIDAC FATALNA SKORO TRZEBA CZEKAC NA ODBIOR CALE 4 DNI I JESZCZE BRAK PEWNOSCIZE TAK SIE SKONCZY. jUZ ZAŁUJE NA SZCZESCIE PODPISALEM UMOWE "TYLKO " NA 12 M-CY WadyCZEKAM NA AKTYWACJE 4 DNI COS FATALNEGO -
gajusz / 2009-04-15 14:59
Swego czasu sam nie szczędziłem tejże platformie batów, i to nie za jakość techniczną a zgoła za prostackie obchodzenie się z klientem. W swych naganach nie byłem odosobniony. Widać, że coś w końcu osiągnęliśmy gdyż wyraźnie, od lutego br., poszło ku lepszemu. Zarówno kontakt, jak terminowość dostarczania faktur, czy dostępność do wyboru lub rezygnacji z pakietów uległ wyraźnej poprawie. Można by rzec, że się unormalnił.
Co do proponowanych pakietów i opłat za nie to śmiało można by rzec że są chyba najlepszą platformową w relacji cena/jakość, a konkurenci jakoś pozostali w tyle..
Oby tylko nie dostali zawrotu głowy czy zadyszki.
Mówiąc najprościej. Można ze spokojnym sumieniem polecić sąsiadowi..
Zaletynajlepszy stosunek cena/produkt na rynku.Wadyno może jeszcze nie tak do końca szybka łączność z BOK2 lata -
~Marcelina / 2009-04-03 16:43
Ej ale co w tym dziwnego że masz czytać warunki umowy - na początku tez zawierania tej promocji powinno się zostać poinformowanym ze zrezygnowac trzeba SAMEMU - czyli TRZEBA PRZYPILNOWAĆ TERMINU - bo inaczej - umowa przechodzi na czas nieokreślony vel. przechodzą Ci pakiety i płacisz po normalnych stawkach. Dziwne by było gdyby operator (któremu nota bene własnie się opłacają takie niedopatrzenia terminów ze strony klientów) chciał żebyś zrezygnował z pakietu. Wszystko jest tak skonstruowane że za ewentualne gapiostwo zapłacisz ale masz jak byk czarno na białym że po upływie promocji trzeba zrezygnowac z pakietów - tak tez jest w większości operatorów telefonii komórkowych. Nie spotkałam sie z innym rozwiązaniem.
Ja mam enkę rok. Zadowolona jestem - mam wszystkie pakiety dodatkowe. Nie narzekam ale też nie musiałam do nich dzwonić więc nie wypowiadam się ile jest prawdy z tym ich BOKiem.Zaletyilość pakietów i kanałów1 rok -
~klient / 2009-04-01 18:19
Przyznaję,że oferta pakietów, jak i samych programów razem z ich jakością jest na wysokim poziomie.Niestety, bardzo źle jest z podejściem do klienta.Dziwią mnie opinie typu "trzeba było przeczytać warunki umowyt",halllllllo, jesteście pracowniukami n?Jeśli tak, to marnie wam to wychodzi. Dajecie świadectwo,że ta telewizja nie jest dla ludzi.Klient musi na każdym kroku się pilnować i dzwonić [o zgrozo].Logicznie myśląc i czytając opinie innych, to dobry układ z dostawcą usług telefonicznych.
Dziś dzwoniłem i zamarłem z zaskoczenia...konsultant odebrał po 5sek. i to dwa razy.Biorąc pod uwagę fakt,że mój rekord, to ponad godzinne oczekiwanie [Średnio ok. 45min. x 5 połączeń rano lub po 23ej], było to powalające. Jeżeli to się zmieniło na stałe, to bardzo mi miło.Teraz gdy jest dużo pretensji niestety trzeba się wycofać.Już wiem dlaczego są pomyłki w rachunkach, potrzeba ciągłego informowania dostawcy o kończeniu się okresów promocyjnych,umów.Trzeba zawsze dzwonić!!!!!!!!!!Żeby kupić wystarczy punkt sprzedaży,żeby coś załatwic, grube konto telefoniczne.
Jest niby internet,yhy,po to, aby zamówić nowy pakiet.
Sumując.
Ta televizja jest strasznie problemowa,oby to się zmieniło.Nie każdy ma chęć, czas, często i pieniądze, nawet i warunki umysłowe, by martwić się o swoj rachunek.Bądźcie otwarci dla ludzi, nie wykorzystujcie NAS dla pomnażania zysków.ZaletyPakiety i jakoścok 25 miesięcy -
-
~Miłosz / 2009-03-30 10:22
Wydaje mi się że po prostu w wypowiedziach o podnoszeniu abonamentu bez poinformowania chodzi o to że klient, który na początku zdecydował się na promocje (np. HBO na 2 mce) nie zrezygnował z promocji i po upływie tego czasu zostaje naliczona już faktura po normalnych stawkach. Potem jest zdziwienie skąd większa suma a to rzeczywiście wynika albo z niedoinformowania lub niedoczytania warnuków promocji. Ja sam skorzystałem w listopadzie z tej promocji i jestem bardzo zadowolony. W terminie zrezygnowałem z pakietów dodatkowych i nie było żadnego problemu. Trzeba tylko trzymać rękę na pulsie bo wiadomo że nikt z BOKa nie zadzwoni do nas z przypomnieniem. Wystarczy przypomnienie w telefonie :)
Jeśli chodzi o jakość odbioru to na serio jestem pod dużym wrażeniem tych kanałów HD - wcześniej nawet nie przypuszczałem że to będzie aż taka różnica. Opłacało się :) Narazie wszystkim polecam telewizje n - zobaczymy jak bedzie później :)
Pozdrawiam wszystkich . MiłoszZaletyjakość odbioru, dużo ciekawych programów, korzystna oferta - tylko trzeba pilnować terminówWadybrak5 miesięcy -
~gazela / 2009-03-28 01:39
dziwi mnie większość negatywnych opinii które tu czytam, chociażby jedna z ostatnich, która pozwolę sobie zacytować bo mnie urzekła "bez uprzedniego poinformowania narzucają pakiety dodatkowe podnosząc w ten sposób wysokość abonamentu bez mojej zgody" - zastanawia mnie jak to jest możliwe. przecież podpisując umowę decydujemy się na konkretne pakiety, zapoznajemy się z warunkami płatności, ewentualnymi promocjami. i co? robią nas w bambuko? a może po prostu nie chce się nam czytać a później najprościej zwalić na tych złych z n-ki? to taka strasznie prosta i tandetna argumentacja, taka idealnie czarno pr-owa... Zaletyjakoś współmierna z cenąWadymało promocji dla stałych abonentów1,5 roku -
~Małgorzata / 2009-03-26 12:59
Nkę mam już 2 lata i jak do tej poy nie mam żadnych zastrzeżeń. Bardzo dobra jakość kanałów w HD i największa ilośc na rynku - na nich mi szczególnie zależało. Oglądam to co chcę - i nie płace za niepotrzebne kanały np te dziecięce bo mnie nie są kompletnie potrzebne. Wcześniej miałem cyfe ale po skonczeniu umowy zrezygnowałem - uznałem że Nka ma ciekawszą oferte i jest tańsza. Odkąd mam te telewizje na serio nie mam żadnych problemów z dodzwonieniem się, a juz kilka razy załatwiałem różne sprawy np. ze zmianą pakietu itp. Ja bardzo polecam! Zaletyduża ilość i dobra jakość programów w HD, ciekawe filmy, wybierasz to co chceszWadyjak wieje czasem słabszy sygnał2 -
Eugeniusz / 2009-03-22 23:50
Na temat tej telewizji pisało już wiele osób.Ja dodam kilka uwag:
1. Programy filmowe są wielokrotnie powtarzane np 10 razy, albo i więcej.
2. Tzw. "infolinia" to istny horror, można czekać godzinami na podniesienie słuchawki, a "licznik
stuka".To nie jest żadna infolinia, lecz nabijanie kasy TPSA .Chamstwo.Infolinia dla abonentów
powinna być bezpłatna!, tak jak 9393 w TPSA
3. Dekoder z twardym dyskiem jest tak skonstruowany, że dysk kręci się non stop i huczy, co w nocy
przeszkadza spać
4. Trudności w dodzwonieniu się na w/w "infolinię" występują praktycznie całą dobę (w nocy też)
5. Aby zrezygnować z pakietów wymagają 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia, po to, aby
jeszcze przez kolejne 3 miesiące doić klienta.Chamstwo.
6. Po wygaśnięciu umowy, więcej jej NIE PRZEDŁUŻĘ !
7. NIE POLECAMZaletyZadneWady1. Dekoder się grzeje. 2. Dysk głośno pracuje. 3. Nadawane filmy, są wielokrotnie powtarzane.
4. Kontakt z tzw. Biurem Klienta bardzo utrudniony, nie ma się komu poskarżyć. -
~Krysia / 2009-03-22 12:36
Jestem niemile rozczarowana ich zainteresowaniem sie klientem i opiniami. Bez uprzedniego poinformowania narzucają pakiety dodatkowe podnosząc w ten sposób wysokość abonamentu bez mojej zgody. Nie można się z nimi w żaden sposób skontaktować i dlatego chcę zrezygnowaćz ich usług. Może ktoś wie w jaki sposób mogę zakończyć umowe, jeżeli okres umowy wygaśl 27 lutego. Z całą pewnością nie będę zawierała z nimi żadnej współpracy!!! -
~toćka / 2009-03-20 18:59
ta telewizja to wielka kicha,ja wziełem dekoder w promocji jak mnie poinformowano na okres 3 miesięcy a rachunek dostałem juz po dwoch ,nie moge sie dodzwonić bo tak naprawde nie ma do kogo sekretarka jak zwykle automat mowi mi ze podaje złe hasło choć mam takie na umowie a przedstawiciel powiedział ze go też wprowadzono w błąd i umywa ręce jeden wielki kanał ZaletyzeroWadyojojoj3 miesiace -
~Mat / 2009-03-18 21:07
TV N to czyste oszustwo .Aktywowałem 31 01 2009 r 6 godzin przed północą .Miało być w promocji
2 miesiące .Te sześć godzin policzyli jako 1 /jeden miesiąc //cały styczeń /
Dzowniliśmy do punktu obsługi klienta -oczekiwanie 2 0 minut .Odpowiedż regulamin .
Zupełny brak elastyczności .Wolą starcić klienta niż odpuścić 6 godzin .Przy aktywacji telefonocznej nikt nie powiedział ,iż lepiej aktywować od 01.02.2009 -pełny miesiąc .
Zdecydowanie odradzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!.Daleko im do prawidzwej Tv
Obsługa 0 ,Nastawieniena na zysk 100% .
Resume : Poska ITI rzeczywistośćZaletyżadneWadysame /obsługa klienta wkurzająca !!!!!!/2 miesiące -
~woy.876 / 2009-03-17 15:32
przy podpisywaniu umowy wszystko jest przedstawione w samych superlatywach jednak później nie wszystko tak pięknie wygląda!!! kupiłem telewizję N podczas trwania promocji i dostałem zgodnie z umową wszystkie pakiety na pół roku gratis, dzisiaj zadzwoniłem do centrum obsługi klienta chcąc zrezygnować z niektórych pakietów, ponieważ okres promocji dobiega końca (6 miesięcy) okazało się że mogę rezygnować tylko z jednego pakietu miesięcznie, czyli chcąc zrezygnować z 3 pakietów muszę poczekać 3 miesiące!!! dodam, że za każdą rezygnację z pakietu płaci się 20 zł, to samo dotyczy pakietu HBO i CINEMAX- są darmowe przez 2 miesiące ale rezygnacja z nich też kosztuje!!! na pewno nie przedłużę umowy po jej zakończeniu!!! 6 miesięcy -
-
~Odys2000 / 2009-03-09 17:48
Witam,
Też zostałem dokładnie tak samo zrobiony w balona przez telewizję n. Naciągają rachunki, nie odpowiadają ani na telefony ani na faksy. Zero kontaktu. Czekam aż mi wyłączą ten syf i odnoszę dekoder do przedstawiciela.
Ludzie, z daleka od tej "nowoczesnej" telewizji n. Nie dajcie się wrobić.ZaletyŻadnych plusówWadyCałość: obsługa dno, naciąganie i zawyżanie rachunków, brak możliwości rezygnowania z programów -
~ola / 2009-03-04 16:20
to trzeba płacić w terminie, a nie czekać aż przyjdzie upomnienie, bo nikt dłużników nie lubi. -
~kostek / 2009-03-02 18:14
dostałem info o zapłacie wpłaciłem kasę wysłałem potwierdzenie faxem tak jak kazała pracownica firmy lecz banda oszołamów wyłączyła sygnał Telefonowałem około9.00 pani powiedziała że już włącza jest 18.00 a sygnału brak .Co jest warte słowo w takiej firmie -
sokol / 2009-02-28 17:59
Dziwi mnie ze tak wiele osob zarzuca cos tej tv, zapoznalem sie z umowa przy konsultancie- i tak tez radze zrobic, zeby pozniej nie bylo wlasnie takich sytuacji jak teraz wypowiada sie wiele osob, a wiekszosc wynika z braku znajomosci regulaminu. Istnieje wiele mozliwosci podpisania umowy z tego co pamietam, wiec chyba wartyo przejsc sie do punktu obslugujacego i na miejscu dowiedziec sie co i jak.
strona 109 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »