W maju 2010 roku zmieniono cennik usług w taki sposób, iż zmieniono miesięczne opłaty za użytkowanie telewizji także tym abonaentom, którzy posiadali podpisane umowy na czas oznaczony z gwarantowaną ceną usług. Wyznaczono cenę za pakiet Informacja i rozrywka na 16/6 zł - wcześniej był bezpłatny.
Uwaga na bezpłatne okresy opromocyjne kanałów. Wyłączenie ich jest płatne. N-ka sprytnie określa czas promocji i czas rozliczenia abonamentu, tak że zawsze pobiera opłatę.
Telefoniczne biuro obsługi:
-połączenia są płatne, a przez pierwszą minutę N-ka puszcza reklamy. Czyli trzeba płacić za odsłuchanie obowiązkowych reklam,
- czas oczekiwani na połączenie z konsultantem jest zawsze długi. Zdarzyło się, że po 1 godz. oczekiwania zostałem rozłączony,
- konsultanci nie służą pomocą i nie oferują sposobów rozwiązania problemu,
- brak możliwości łatwego konraktu drogą internetową.
Oferta publikowana w mediach i internecie jest korzystna jedynie dla nowych abonentów. Starych mają głęboko ... A nawet naciągają na zwiększone opłaty - jak wyżej.
Dekoder - wyjątkowo wolny i głośny (w opcji z zapisem) Dysk hałasuje, co słychać w nocy. Lepiej nie umieszczać go w pokoju gdzie ktoś śpi. Ponadto większość dysku jest zajęta przez VOD, nawet jeżeli się z tej opcji nie korzysta. Swoją drogą oferta to starocie.
ZaletyOferta
WadyOszustwa operatora zwizane ze zwiększaniem abonamentu podczas trwania umowy. Ja zostałem oszukany na 6 zł miesięcznie przez kolejny rok.
Telefoniczne biuro obsługi.
Telefoniczne biuro obsługi.
1 rok
