Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ewa / 2010-07-01 09:49
    Oszukują zmieniają opłaty w trakcie umowy, na pytania odpowiadają w sposób ignorancki a po złapaniu klienta mają go w poważaniu.Niczego nie można się doprosić chciałem instrukcję do dekodera turbo bo załączona była od innego to kilkakrotnie pisałem ale udawali, że nie wiedzą o co chodzi.Kontakt z fachowcem niemożliwy. Telewizja droga, program nieciekawy,brak darmowej infolinii sposób traktowania klientów jakby nie polski a mniejszości narodowej. W bezczelny sposób wymuszają przedłużenie umowy przesyłając jakieś nowe niby regulaminy co większość wyrzuca do śmieci
    ZaletyPrzy lepszej obsłudze dość dobry dekoder.
    WadyObsługa nie rzetelna , ignorancja, cwaniactwo i oszustwo.
    7 miesięcy poprzedni ponad rok przez krętactwa ntv muszę kontynuować jeszcze 7 m-cy umowę
  • ~Durna Pała / 2010-06-28 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w 12-miesięcznej umowie i NAPEWNO już jej nie przedłużę.
    Nie wierzcie w żadne ceny określone na umowie, można być na 10000000000% pewnym że ta cena zostanie podniesiona z powiadomieniem wyglądającym jak reklamówka nowych kanałów w nieregulaminowym terminie.
    ZaletyNajważniejsze żeby plusy nie przesłoniły minusów
    WadyPrawnicy-cwaniacy
    8 miesięcy
  • ~mar.bas / 2010-06-25 14:27
    Ocena: 2.67 / 5
    W dwuletnim okresie trwania promocji, z dniem 1 czerwca br, wprowadzono opłatę 6 zł za pakiet podstawowy. Do tej pory opłata wynosiła 0 zł zł pod warunkiem korzystania z 3 innych płatnych pakietów. Zrobiono to zgodnie z zapisem "Warunków Promocji" rozdział I pkt 8 ("ITI Neovision zastrzega sobie prawo zawieszenia, odwołania Promocji w każdym czasie"). O wprowadzeniu zmian "ITI N" poinformowała wysyłając nowy regulamin i cennik. Dokumenty te zostały przygotowane do wysyłki drogą pocztową przez "ITI N" w dniu 30.04.2010. Do mnie do Gdańska dotarły pod koniec maja br. "ITI N" dała mi prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku braku akceptacji wprowadzonych zmian pod warunkiem, że rezygnację prześlę w formie pisemnej do Centrum Abonenta do dnia 14 maja 2010. Tym samym "ITI N" uważa, że dochowała prawnie określonych warunków kontraktu. Nie dała mi tylko możliwości skorzystania z przysługującego mi prawa.
    Drobna rzecz ale jak nieelegancka. Właściwie powinna być przedmiotem zainteresowania Rzecznika Praw Konsumenta.
    Oczywiście nie będę dochodził swoich praw na drodze sądowej. Napiszę do nich reklamację w tej sprawie i dam im szansę honorowego wyjścia z tej sytuacji. Jeżeli nie skorzystają z tej szansy zrezygnuję z ich usług. Już zaczynam analizować ofertę "Polsetu".

    Jeszcze jeden kamyczek. Kiedy dzwoniłem do Centrum Abonenta "ITI N", pan przekonywał mnie, że okres wypowiedzenia przez abonenta umowy o świadczenie usług w warunkach promocji wynosi 1 miesiąc. Tymczasem w "Warunkach Promocji" mówi się, że okres ten wynosi 3 miesiące. Pytanie czy błędna informacja podawana przez pracownika Centrum Abonenta jest świadomą polityką "ITI N"?
    ZaletyDobra jakość HD kilku programów
    18 miesięcy
  • ~Andrzej / 2010-06-25 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawda jest ukrywana a winny jest zawsze klient!
    WadyPrawda jest ukrywana a winny jest zawsze klient!
  • ~PPP17 / 2010-06-23 08:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko było ok do czasu jak zarządca telewizji n postanowił podnieść ceny w trakcie trwania umowy, informując mnie że niby wysłano mi pisemnie informacje o takim zamiarze tyle tylko że ta owa informacja nigdy do mnie nie dotarła
    ZaletyFajne pakiety
    Wadycena i nieczyste zagrywki
    8 miesięcy
  • ~maximus / 2010-06-21 21:36
    Po pierwsze jeśli nie zdążysz lub zapomnisz wyłączyć pakietu promocyjnego (nie wyłączają automatycznie nawet jak przy zawieraniu umowy o tym powiesz) płacisz potem maksymalnie ile się da długo przez tzw. okres wypowiedzenia - chyba że zażądasz nagrań rzekomo nagrywanych rozmów to masz minimalne szanse powalczyć.
    Po drugie od czerwca - bez wcześniejszej informacji ni z tąd ni z owąd zaczęli sobie naliczać opłatę za pakiet info (w umowie bezpłatny) - bezczelność w najwyższym wydaniu. Nie polecam.
  • ~Stanislaw / 2010-06-20 12:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Ponad rok jestem użytkownikiem N-ki. W tym czasie już kilka razy był zmieniany regulamin, a co za tym idzie zwiększana wartość miesięcznych opłat. N-ka opiera się na opiniach prawników nie licząc się z zadowoleniem swoich klientów.
    W maju 2010 roku zmieniono cennik usług w taki sposób, iż zmieniono miesięczne opłaty za użytkowanie telewizji także tym abonaentom, którzy posiadali podpisane umowy na czas oznaczony z gwarantowaną ceną usług. Wyznaczono cenę za pakiet Informacja i rozrywka na 16/6 zł - wcześniej był bezpłatny.
    Uwaga na bezpłatne okresy opromocyjne kanałów. Wyłączenie ich jest płatne. N-ka sprytnie określa czas promocji i czas rozliczenia abonamentu, tak że zawsze pobiera opłatę.

    Telefoniczne biuro obsługi:
    -połączenia są płatne, a przez pierwszą minutę N-ka puszcza reklamy. Czyli trzeba płacić za odsłuchanie obowiązkowych reklam,
    - czas oczekiwani na połączenie z konsultantem jest zawsze długi. Zdarzyło się, że po 1 godz. oczekiwania zostałem rozłączony,
    - konsultanci nie służą pomocą i nie oferują sposobów rozwiązania problemu,
    - brak możliwości łatwego konraktu drogą internetową.

    Oferta publikowana w mediach i internecie jest korzystna jedynie dla nowych abonentów. Starych mają głęboko ... A nawet naciągają na zwiększone opłaty - jak wyżej.
    Dekoder - wyjątkowo wolny i głośny (w opcji z zapisem) Dysk hałasuje, co słychać w nocy. Lepiej nie umieszczać go w pokoju gdzie ktoś śpi. Ponadto większość dysku jest zajęta przez VOD, nawet jeżeli się z tej opcji nie korzysta. Swoją drogą oferta to starocie.
    ZaletyOferta
    WadyOszustwa operatora zwizane ze zwiększaniem abonamentu podczas trwania umowy. Ja zostałem oszukany na 6 zł miesięcznie przez kolejny rok.
    Telefoniczne biuro obsługi.
    1 rok
  • ~ewla0210 / 2010-06-16 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy czytelnicy przemyślcie 1000 razy zanim podpiszecie umowę z tymi oszustami. Na początku jest wszystko ok, dopiero po paru miesiącach brak sygnału i obrazu, ciągle się zawiesze i zero pomocy w biurze obsługi klientra. Za wszystko trzeba płacić, za montera, za rezygnację z umowy i to kolosalne pieniądze. Nabijanie ludzi w butelkę. Telewizja nie jest warta ani centa. Dzwoniłam do nich wielokrotnie i za każdym razem potraktowana byłam jak bym urwała się z kosmosu i, że tylko u mnie występoują takie problemy, że oni nic na to nie poradzą "Proszę kontaktować się z monterem " lub zmiana dekodera ( za opłatą ) w przypadku zaistniałych problemów.
    WadyDekoder, słaby odbiór, zero pomocy, tylko ciągną kasę.
    prawie 2 lata 499 zł dekoder
  • ~klient / 2010-06-15 12:23
    Ocena: 4.67 / 5
    dziwię się bardzo poprzednim wypowiedziom, skoro nka jest taka zła to jakim cudem zajęła 1 miejsce w testach komputer świata uzyskując prestiżowe odznaczenie " jakość komputer świat"???
    Zaletynajwyższa jakość obrazu i dźwięku oraz menu w tym tygodniowy Epg niezwykle czytelny
    Wadybrak
    pół roku
  • ~Mister / 2010-06-11 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KUPUJCIE TEGO SZAJSU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    CZĘSTO USŁUGI SĄ NIEDOSTĘPNE A "ONI" SIĘ TŁUMACZA KŁOPOTAMI TECHNICZNYMI I ŻE SYGNAŁ OD "NICH" WYCHODZI A RESZTĄ TO SIĘ MARTW SAM CZŁOWIEKU I CHOĆBYŚ NIE OGLĄDAŁ TO PŁAĆ !!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyCAŁOŚĆ
    2 LATA
  • ~JaŚ / 2010-06-08 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kreatywni...
    Powinni Państwo pamiętać, że zgodnie z przepisami KC umowa winna zostać rozwiązana w formie w jakiej została zawarta- tu bezwzględnie pisemnie. Niezbędny jest też odręczny podpis, bez którego rezygnacja może zostać uznana za nieważną, a sprawa skończyć się w sądzie...
    W chwili obecnej wielu byłych już abonentów ściga firma windykacyjna. Abonenci Ci, w momencie wygaśnięcia umowy, zwrócili dekodery do autoryzowanych punktów N. Zwrot dekodera (z punktu widzenia użytkownika) jest równoznaczny z niemożnością z korzystania z usługi oraz BRAKIEM INFORMACJI O PŁATNOŚCIACH (faktury nie są przysyłane w wersji papierowej, a jedynie przez platformę). Pracownicy punktów nie informowali o konieczności złożenia rezygnacji w formie pisemnej- zapewne z roztargnienia, absolutnie nie celowo....
    Po upływie 6 miesięcy z klientami skontaktowała się firma windykacyjna- szanse na uniknięcie zapłaty- MARNE
  • ~STEF / 2010-06-03 22:33
    Przekonałam się na własnej skórze,że ta telewizja jest do niczego...korzystam już prawie 2 lata na szczęście w listopadzie tego roku kończy mi się umowa.Piszę na szczęście,bo od samego początku zawsze były problemy z odbiorem,z promocjami i tak dalej.Najgorszym problemem jest to,że ciężko jest się do dzwonić do konsultanta a jeśli już to wciskają taką ściemę że aż w butach chlupie...podam taki przykład:miesięczny abonament płaciłam regularnie co miesiąc,teraz w miesiącu maju zdarzyło mi się opłacić go z opóźnieniem niewielkim(10 dni),więc wyłączono mi sygnał 1czerwca do tej pory nie puszczono sygnału-od wieczora 1 czerwca dzwonię do nich i tłumaczę,że rachunek został zapłacony tylko nie otrzymali pokwitowania zapłaty,nie z mojej winy.Pan konsultant stwierdził,że sygnał zostanie włączony za kilka godzin,czekałam-na darmo,dzwoniłam ponownie ,aby wyjaśnić zaistniałą sytuację,milutka pani kazała uzbroić się w cierpliwość i poczekać jeszcze kilka godzin,czekam do tej chwili i nic,oprócz tego dzwonię co jakiś czas i otrzymuję tę samą śpiewkę ,że za kilka godzin,nie wspomnę już o tym,że za dzwonienie do nich przyjdzie mi rachunek wyższy niż miesięczny abonament za telewizję N.,,Gdyby człowiek wiedział,że się przewróci,to by sobie usiadł,,Stwierdzam szczerze,że bardzo żałuję podpisania umowy z tą telewizją,bo ile nerw mnie kosztowało samo dzwonienie i lekceważenie klienta,to tylko ja wiem...Odradzam...naprawdę!!!
    19 miesięcy
  • ~ochota_wawa / 2010-06-03 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostałem drugiego dekodera za 0 zł, tak jak zapewniono na infolinii. Po odbiorze sprzętu dowiedziałem się, że podobno zmieniły się promocje w styczniu/lutym 2010, i "już nie mają". Brak możliwości ustawienia "jakości", 0% - tym rządzi pogoda i około 2-3 godzin ręcznego męczenia się na balkonie, po każdej burzy lub opadach śniegu. Brak własnego serwisu n-ki. Specjalista/sprzedawca z dużego sklepu (w nazwie sklepu występuje słowo "Reduta") nigdy nie przyjechał na czas. Spotkania (a było ich 3 - na jedno zapomniał przyjechać lub odwołać telefonicznie) umawiane w godzinach 21:00-22:00 nie pozostawiają mi nadzieji na lepszy odbiór, bo po m-cu antena sama się rozregulowuje (może to wywoływać wiatr, deszcz itp.). Denerwująca jest również wysoka cena 200 zł za ustawienie samej anteny (kable już były wyprowadzone z dekodera na balkon), i następne 2 spotkania - to już same poprawki, tzn. reklamacje ustawienia anteny. Przy wybieraniu niektórych programów np. z HD pojawia się napis "BRAK SYGNAŁU" lub "piksele" na ekranie. Chętnie oddałbym tv-n ale wtedy musiałbym zapłacić przedpłatę za wszystkie m-ce z umowy, bo rezygnacja z umowy kosztuje ponad dwukrotność tych opłat, co osobiście uważam z wyżej wymienionych powodów za nieuczciwe (i z uwagi na brak skutecznej pomocy ze strony infolinii). Kończąc - NIE POLECAM!, sam nie przedłużę umowy z n-ką. Cze.
    Zaletyreklama w tv
    Wadysame minusy
    od lutego 2010
  • ~ŁukaszC / 2010-05-29 15:49
    Witam! Pragnę z góry wszystkich uprzedzić przed oszustwami ze strony telewizji ''n''. W grudniu roku 2009 podpisałem umowę w punkcie obiecano mi że drugi dekoder ''promocyjny'' zostanie doręczony pocztom... jest maj a dekodera ani śladu... Dzwoniłem juz 6 razy i za każdym razem słyszałem inną wersję wydażeń i za każdym razem obietnica że dekoder dostanę w ciągu dwóch tygodni...
    Zaletydostepność
    Wadyoszukują klijentów
    6 miesiecy
  • ~terry / 2010-05-28 23:45
    Ocena: 4.33 / 5
    Co prawda mam dopiero od 2 msc, ale dziwią mnie te negatywne opinie. Bogata oferta, programy w HD, nagrywarka - dla mnie super. No i kanał TVN HD+1 dobry pomysł. Jedyny minus to to, że opcja wyboru napisów w języku ang jest niedostępna, a miała być. Acha i drugi minus, po zainstalowania n-ki, więcej oglądam tv. Osobiście polecam n-kę.
    ZaletySporo programów w HD, nagrywarka, TVN HD+1
    Wadybrak opcji wyboru napisów po angielsku
  • ~mirko13 / 2010-05-23 21:24
    Jeżeli tak ma wyglądać ta"nowa generacja",to za niedługo czeka nas koszmar na tej planecie.Rozumiem,że świat kręci się coraz bardziej wokół pieniądza,bez liczenia się z innymi ,ale to co wyprawia, "n-ka" ze swoimi sponsorami ,to zakrawa na beszczelność. Ilu jeszcze muszą skusić naiwniaków,a potem pokazać jak ich szanują ,aby zauważyli,wyraźnie że coś trzeba zmienić w obsłudze ,bo pujdą z torbami.Czyżby jeszcze była za mała konkurencja? Niby ofertę mają dobrą ,ale to nie zakryje fatalnego podejścia do abonentów. W żadnym miejscu nie idą klientowi na rękę.Nawet chciałem zostać mimo fatalnej obsługi,kontaktu i podejścia,ale jeżeli nie raczą odpowiedzieć na maila z propozycją, to mam ich podobnie.Odnoszę wrażenie,że "n"- ka ,sądzi,że kolejka nowych naiwniaków jest niekończąca się,czy tak jest zobaczymy.Mój niesmak po przygodzie z nimi wciąż pozostaje i nie widzę by coś się zmieniało z ich strony. Ceny usług idą w górę ,liczba rozczarowanych TV "n" również rośnie.Liczę,że konkurencja na rynku w końcu wyeliminuje praktyki podobne 'n"-ce ,tego życzę nam wszystkim.
    Zaletyzaćmione przez fatalną obsługę i podejście do klienta
    WadyNiby wybierasz co chcesz,ale tak naprawdę nie masz wyboru,bo i tak zapłacisz tyle ile chce zarobić na tobie n-ka.
    całe szczęście,że nie muszę już być ich idiotą
  • ~m, / 2010-05-18 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    W/G sprzedającego gratisowe kanały miały być do końca czerwca wyłączono już tzn 16.05.10 umowa podpisana jest od 20.03.10 nie mam zamiaru handryczyć się z info linią płacę 68 zł przez cały okres umowy a i tak mają mnie w d... . Oferta ITI generalnie mizerna, gdyby ruszyła platforma cyfrowa państwowa nigdy bym nie wykupił tej mizerii ale myślę za rok ten problem się skończy mam już przypomnienie w kompie i komórce żeby wypowiedzenie nie uciekło bo o tym należy bardziej pamiętać niż rocznicy ślubu ,dzięki naszemu prawu , bo cytując naszych celebrytów np A.Wajdę to są stacje które pilnują żeby krzywda się nikomu nie stała '.Więc rząd pilnuje żeby stacji krzywda i się nie stała.I platformy cyfrowej stacje państwowe nie mają.
    trzy miesiace
  • ~timon / 2010-04-20 17:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Zakupiłem msc temu miałem już cyfre i polsat jak i kiedyś wizję :-) ale telewizja N bije ich na głowę, płace msc 48 zł mam wszystkie programy dostępne również HD.
  • ~pit / 2010-04-16 09:18
    Umowa z telewizją n została podpisana 31 marca. Miły pan zapewniał nas, że pierwszy rachunek zapłacimy w maju (w końcu 1 miesiąc miał być gratis). 16 kwietnia dostajemy powiadomienie o konieczności zapłaty rachunku. Telewizja n leci w kulki! Ich przedstawiciele mówi jedno, a telewizja robi całkowicie coś innego.
  • kolo / 2010-04-07 18:17
    nie dajcie się nabrać na wszelkie darmowe promocje.w grudniu podpisałem umowę miałem dostać darmowy dekoder na kartę do 30 dni a mamy 7kwiećien i nic nie mogę z tym zrobić nie pomagają telefony .a Z UMOWY nie da się zrezygnować bo jest to złamanie umowy .ALE IM WOLNO!!! za darmo coś dostać to jedynie w pysk!!!
    Wadydużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976