strona 107 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »
-
~Robski / 2011-01-20 13:41Ocena: 1.00 / 5
Oto przygód kilka Wróbla Ćwirka
11-01-2011
Miła Pani z BOK informuje mnie iż aktywacja odbędzie się automatycznie po podłączeniu dekodera.
12-01-2011
"Miły" Pan informuje mnie iż sygnał aktywacyjny jest "stary" i muszę czekać na kolejny.
13-01-2011
"SUPER PROFESJONALISTA" z BOK wraz ze mną odkrywa że Telewizja N dała ciała i wprowadziła zły numer karty do systemu.
14-01-2011
Następny "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK odkrywa iż "SUPER PROFESJONALISTA" z dnia poprzedniego NIE ZROBIŁ ZGŁOSZENIA DO DZIAŁU TECHNICZNEGO !!!!!!!!
17-01-2011
Czekam cierpliwie
18-01-2011 g 11.00
I znów "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK informuje mnie iż nie wie dlaczego dział techniczny nie dokonał zmiany i aktywacji dekodera.( ma na to 48 godz.)
18-01-2011 g. 12.00
"SUPER PROFESJONALISTA" p. Tomasz Sodo z BOK informuje mnie iż nie ma możliwości odesłania dekodera i rozwiązania umowy.
18-01-2011 g.14. 00
Rozmowa z prawnikiem mojej firmy.
19-01-2011
Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
20-01-2011
Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
Cdn........... zapewne w sądzie :* -
-
~jaga / 2011-01-18 13:52
jakość tragiczna odbiór w hd szkoda gadać poucinany obraz a telewizor nowy przystosowany a nie złom jak ktoś zugerował. ZaletybrakWadyaktywacja ,jakość . -
~zadowolony / 2011-01-14 17:16
witam...ludziska czy Wy naprawde nie czytacie umowy!!!trzeba o wszystko pytac a nie potem żalić sie na forum i mowic jacy to nie jestescie oszukani,n-ka bije na głowe wszystkie pozostałe platformy pod kazdym względem...aaa i zapomniałem dodac ze do hd trzeba miec odpowiedni telewizor a nie jakiś złom.Polecam i pozdrawiam wszystkich frustratów.") Zaletydobra jakos ,cenaWadybrak8 miesiecy -
~zuza / 2011-01-14 16:09Ocena: 1.00 / 5
Trzymiesięczny (!) okres wypowiedzenia umowy, oferta dla klienta z 2,5 letnim stażem o 18 zł miesięcznie droższa niż dla nowego. Brak możkiwości przedłużenia umowy na warunkach oferowanych nowym klientom. Koszmarnie długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta w obsłudze telefonicznej, konsultanci nie nie mają do zaoferowania, aby przekonać klienta do pozostania. ZaletybrakWadyj.w.2,5 roku -
~bercik / 2011-01-12 08:44Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony,abonament 48zl a w tym juz 18 kanalow hd,umowa na 13miesiecy,sygnal byl slaby ale po ruszeniu antena ustawilem na mocny,nagrywanie jest bezproblemowe,dzwonilem do boa dwa razy i dlugo nie czekalem,dla porownania to w polsacie za kazdy hd placimy 5zl,chore -
~lucyna / 2011-01-12 07:44
omijać N szerokim łukiem, od 07-01-2011 mam pudełko które nie robi, po moim telefonie proszą o cierpliwość. nieudolna beznadziejna firma -
~OSZUKANY / 2010-12-29 14:46Ocena: 1.00 / 5
dzisiaj odebralem swoja telewizje N!!!! i juz nie mam sily. dodzwonic sie do nich pod numer abonencki to jest niemozliwe,a le z kolei jako nowy klijent to nie ma problemu, tylko ze tam nie chca rozmawiac!!!! mam na mysli najgorsze slowa na ich dzialalnosc ale nie opublikuja mi tego posta! mialem placic abonament od lutego, a oni sprytnie przyslali mi dekoder juz w grudniu a, pan konsultant zapewnial ze bedzie przyslany w styczniu!!!! brak SLOW!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 dzien -
~globus / 2010-11-08 12:06Ocena: 1.00 / 5
Wiatr - brak sygnału
deszcz - brak sygnału
burza - brak sygnału
śnieg - brak sygnału
Czasami kanały są a czasami ich nie ma i wtedy "konsultanci N" radzą aby wejść na dach i pokręcić anteną.ZaletyBRAKWadyJakość, rzetelność, wiedza fachowa (chyba nie wiedzą co to) uprzejmość i uczciwość (żadna).miałem 2 lata łącznie 950 PLN -
-
~RobWos / 2010-11-06 13:13
Zmieniają cenę w trakcie trwania umowy bez poinformowania !!! -
~olga / 2010-11-03 14:37Ocena: 1.00 / 5
najlepsze jak nagrywa program...tak, nagra, ale potem sie tego ogladac nie da . ciągle beka... nie wiadomo co sie dzieje. kase biora a mogli wspomniec ze to nagrywanie to pic
nigdy wiecej tego szmelcu!!!!!! -
karol28 / 2010-11-02 09:41Ocena: 1.67 / 5
nie polecam nikomu telewizji n. ciągłe problemy z sygnałem, a obsługa klienta jest na poziomie zerowym. Kompletny brak kultury i znajomości produktu jaki sprzedają, szczerze odradzam Zaletyw miarę dobra cenaWadyproblemy z sygnałem, obsługa klienta -
~luminel / 2010-11-01 13:28Ocena: 1.00 / 5
Telewizja, która dostarcza więcej problemów niż to warte.
1.Proponowane propozycje filmowe - z zeszłej dekady (nowości to perełki raz na jakis czas)
2.Problemy z jakościa i sygnałem - mieszkam na 6 pietrze, przed moim blokiem nie stoi żaden wyższy wiec nie blokuje sygnału - wniosek: sygnał jaki nadają jest baaaaardzo niskiej jakości!
3. Sygnał uzależniony od pogody - jest burza lub kropi deszczyk, zapomnij, że coś oglądniesz
4.Nielogiczny system faktur wyswietlany na ekranie telewizora
5.Brak możliwości wglądu w fakturę na stronie internetowej (permamenty brak dostępu, niby z powodu modernizacji - w moim wypadku przez ostatnie 8 miesiecy trwania umowy)
6.STALE ROSNACA CENA za świadczoną usługę (podczas umowy na 12 miesięcy 3 razy podwyższyli cene, choć niczego nie modyfikowałam w czasie jej trwania)
7.Za brak 1 płatności (mój błąd) zawiesili usługę blokując wiekszośc kanałów.Telefonicznie nie poinformowali mnie o braku płatności z mojej strony a brak sygnału Pan zrzucił na "źle ustawioną antenę", po czym miesiąc później otrzymałam fakturę powiekszoną o koszty "zawieszenia oraz póxniejszego odwieszenia usługi".
9. Podsumowując NAPRAWDE NIE POLECAM, gdyż te 7 punktów to telegraficzny skrót z posiadania Telewizji Nowej Generacji N !!!!!!!!Zaletyładny design dekoderaWadyhehehe - j.w12 miesięcy + 4 miesiace wypowiedzenia = 16 miesięcy / kupiłam za 38 zł, płaciłam 56 -
~michal1qaz / 2010-09-15 15:30Ocena: 1.00 / 5
telewizja nie chodzi ciagłe przerwy w nadawaniu i zero jakiej kolwiek rekacji ze strony obsługi klienta ! 4 miesiace -
~olimpin / 2010-08-13 08:51
czuję się oszukany przez telewizję N. Dałem się nabrać na promocję gdzie zaoferowano mi drugi dekoder telewizji na kartę. Umowa mówi że otrzymam go na własność po opłaceniu pierwszej faktury. Minęly 4 miesiące regularnych płatności a dekodera nie dosyłają. Interwencje w biurze obsługi nic nie dają ; za każdym razem jak dzwonię proszą o jeszcze kilka tygodni cierpliwości. Już mi się to znudziło ! Nie dajcie się na to nabrać ! Jak tylko skończy się okres umowy rezygnuję z ich usług dla zasady. Mimo że ogólnie N mi się podoba to nie lubię być oszukiwany w taki sposób. Już stracili przez to , bo 3 osobom opowiedziałem o tym i zrezygnowali z podpisania umowy z N. Tak się nie zdobywa lojalnego klienta. Zaletydobra oferta programowa za niezłą cenęWadynie wywiązują się z umowy dostarczenia drugiego dekodera4 miesiące -
~Lajkonik / 2010-07-11 10:40Ocena: 1.00 / 5
Mam tv-n od 2 tygodni, dzialała 3 dni. Nie moge uwierzyc ze tak dalem sie oszukać. Nie bedę opisywał bo szkoda słów. Postanowiłem zadzwonić do UOKIK -u, prawnik wyrecytował z pamieci ich adres w Warszawie gdzie mam napisac odwołanie wiec jest obeznany w temacie bo to nie pierwsza sprawa. Wysyłam ich umowe do sprawdzenia do UOKIK i chyba oddam sprawe do sadu. Naciagneli mnie na kilka stów. Może inni oszukani dołaczą sie. Sadząc z ilości negatywnych opinii może razem uda sie cos załawić. -
~marek / 2010-07-01 09:31Ocena: 1.33 / 5
Dekoder z nagrywarką turbo. Brak instrukcji obsługi do tego modelu , pracownicy przy pytańiach trżna głupa. Dekoder wiecznie wiesza się, każą resetować-p[omaga. Zapłaty za dekoder nie chcą zwrócic Wadyzawodnośćponad pół roku przedtem miałem bez nagrywarki 2 razy wymieniałem bo popsuł się -
-
~ewa / 2010-07-01 09:49
Oszukują zmieniają opłaty w trakcie umowy, na pytania odpowiadają w sposób ignorancki a po złapaniu klienta mają go w poważaniu.Niczego nie można się doprosić chciałem instrukcję do dekodera turbo bo załączona była od innego to kilkakrotnie pisałem ale udawali, że nie wiedzą o co chodzi.Kontakt z fachowcem niemożliwy. Telewizja droga, program nieciekawy,brak darmowej infolinii sposób traktowania klientów jakby nie polski a mniejszości narodowej. W bezczelny sposób wymuszają przedłużenie umowy przesyłając jakieś nowe niby regulaminy co większość wyrzuca do śmieci ZaletyPrzy lepszej obsłudze dość dobry dekoder.WadyObsługa nie rzetelna , ignorancja, cwaniactwo i oszustwo.7 miesięcy poprzedni ponad rok przez krętactwa ntv muszę kontynuować jeszcze 7 m-cy umowę -
~Durna Pała / 2010-06-28 15:58Ocena: 1.00 / 5
Jestem w 12-miesięcznej umowie i NAPEWNO już jej nie przedłużę.
Nie wierzcie w żadne ceny określone na umowie, można być na 10000000000% pewnym że ta cena zostanie podniesiona z powiadomieniem wyglądającym jak reklamówka nowych kanałów w nieregulaminowym terminie.ZaletyNajważniejsze żeby plusy nie przesłoniły minusówWadyPrawnicy-cwaniacy8 miesięcy -
~mar.bas / 2010-06-25 14:27Ocena: 2.67 / 5
W dwuletnim okresie trwania promocji, z dniem 1 czerwca br, wprowadzono opłatę 6 zł za pakiet podstawowy. Do tej pory opłata wynosiła 0 zł zł pod warunkiem korzystania z 3 innych płatnych pakietów. Zrobiono to zgodnie z zapisem "Warunków Promocji" rozdział I pkt 8 ("ITI Neovision zastrzega sobie prawo zawieszenia, odwołania Promocji w każdym czasie"). O wprowadzeniu zmian "ITI N" poinformowała wysyłając nowy regulamin i cennik. Dokumenty te zostały przygotowane do wysyłki drogą pocztową przez "ITI N" w dniu 30.04.2010. Do mnie do Gdańska dotarły pod koniec maja br. "ITI N" dała mi prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku braku akceptacji wprowadzonych zmian pod warunkiem, że rezygnację prześlę w formie pisemnej do Centrum Abonenta do dnia 14 maja 2010. Tym samym "ITI N" uważa, że dochowała prawnie określonych warunków kontraktu. Nie dała mi tylko możliwości skorzystania z przysługującego mi prawa.
Drobna rzecz ale jak nieelegancka. Właściwie powinna być przedmiotem zainteresowania Rzecznika Praw Konsumenta.
Oczywiście nie będę dochodził swoich praw na drodze sądowej. Napiszę do nich reklamację w tej sprawie i dam im szansę honorowego wyjścia z tej sytuacji. Jeżeli nie skorzystają z tej szansy zrezygnuję z ich usług. Już zaczynam analizować ofertę "Polsetu".
Jeszcze jeden kamyczek. Kiedy dzwoniłem do Centrum Abonenta "ITI N", pan przekonywał mnie, że okres wypowiedzenia przez abonenta umowy o świadczenie usług w warunkach promocji wynosi 1 miesiąc. Tymczasem w "Warunkach Promocji" mówi się, że okres ten wynosi 3 miesiące. Pytanie czy błędna informacja podawana przez pracownika Centrum Abonenta jest świadomą polityką "ITI N"?ZaletyDobra jakość HD kilku programów18 miesięcy -
~Andrzej / 2010-06-25 14:01Ocena: 1.00 / 5
Prawda jest ukrywana a winny jest zawsze klient! WadyPrawda jest ukrywana a winny jest zawsze klient!
strona 107 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »
