strona 107 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »
-
~Zzz / 2022-08-19 07:41
Szkoda czasu pisać do betonu, szkoda czasu gadać z betonem -
-
~Ździhó / 2022-08-22 21:24
Właśnie zaczą się mecz Manchester United-Liverpool. Oczywiście nie pokazują, bo stracili prawa. To ostatecznie przesądza o mojej rezygnacji z ich usług. Ekstraklape i lige żabojadów niech sobie sami oglądają ZaletyKilka dobrych kanałów, których nie można teraz znaleźćWadyCoraz więcej… chyba Sasin został tam szefemMiejscowośćBydgoszcz -
~Żan / 2022-08-24 00:00
Po kiego grzyba te całe puzzle??? Na co komu ta układanka i podział nagrań w Menu, jeśli po resecie dekodera lub każdej aktualizacji lista na nowo żyje własnym życiem??? Co za skończony beton usiadł i zrobił za jajka taki szajs z oprogramowaniem? Co za tępy przudupas to zatwierdził? Zmarnowane pieniądze. Człowiek co chwila coś pstryka i poprawia zamiast oglądać i nagrywać. Wcześniejsze funcke zniknęły, został dekoder dla przygłupów... ZaletyQuoi?WadyRien!MiejscowośćParisss -
~Żaneta / 2019-01-16 18:08
Najgorsza firma na świecie, perwszy raz trafiam na karę za opóżniony zwrot sprzętu. Uważajcie! -
~Żegnająca nc- / 2022-06-24 12:39
Hmm, do kogoś o nicku Grzess,ja nie mam 80+, nawet nie 40+, tak więc miło by było gdybyś nie obrażał użytkowników. Nowy soft jest dramatycznie nieczytelny i nieintuicyjny, że nie wspomnę o utracie kilku fajnych funkcji. Poza tym, każdy kto użytkuje ma prawo mieć taką samą funkcjonalność bo za to płaci. I tak na marginesie, nie jestem zapóźniona technologicznie bo mam wykształcenie IT. Ten nowy soft sprawił, że po 12 latach z platformą pożegnam ich za mc bez żalu. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWrocław -
Eugeniusz / 2009-03-22 23:50
Na temat tej telewizji pisało już wiele osób.Ja dodam kilka uwag:
1. Programy filmowe są wielokrotnie powtarzane np 10 razy, albo i więcej.
2. Tzw. "infolinia" to istny horror, można czekać godzinami na podniesienie słuchawki, a "licznik
stuka".To nie jest żadna infolinia, lecz nabijanie kasy TPSA .Chamstwo.Infolinia dla abonentów
powinna być bezpłatna!, tak jak 9393 w TPSA
3. Dekoder z twardym dyskiem jest tak skonstruowany, że dysk kręci się non stop i huczy, co w nocy
przeszkadza spać
4. Trudności w dodzwonieniu się na w/w "infolinię" występują praktycznie całą dobę (w nocy też)
5. Aby zrezygnować z pakietów wymagają 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia, po to, aby
jeszcze przez kolejne 3 miesiące doić klienta.Chamstwo.
6. Po wygaśnięciu umowy, więcej jej NIE PRZEDŁUŻĘ !
7. NIE POLECAMZaletyZadneWady1. Dekoder się grzeje. 2. Dysk głośno pracuje. 3. Nadawane filmy, są wielokrotnie powtarzane.
4. Kontakt z tzw. Biurem Klienta bardzo utrudniony, nie ma się komu poskarżyć. -
incia / 2009-02-05 16:39
telewizja n to naciągacze dokładnie tak jak pisali inni użytkownicy tej nędznej telewizji łapią na trzy niby darmowe miesiące jeleni a potem ich skubią totalna porażka nikomu nie polecam tych oszustów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! masakra podam ich do sądu. Wadysame minusy nienawidze naciągaczy -
karol28 / 2010-11-02 09:41
nie polecam nikomu telewizji n. ciągłe problemy z sygnałem, a obsługa klienta jest na poziomie zerowym. Kompletny brak kultury i znajomości produktu jaki sprzedają, szczerze odradzam Zaletyw miarę dobra cenaWadyproblemy z sygnałem, obsługa klienta -
-
Krzysztof Prajzendanc / 2011-03-09 19:36
totalna porazka a powodu niadoplacenia 40 gr wylaczyli sygnał na tydzień. A co z pieniędzmi za okes kiedy nie miałem sygnału,kta mi je wróci bo napewno nie ci naciągacze -
Krzysztof Prajzendanc / 2011-03-09 19:58
oszu..............sci do których w dodatku nie da się dodzwonić bo tyle mają reklamacji.A jeśli się poszczęści to i tak z niekompetętną osoba i tak by sobie przełączali aż do usr znudzenia -
synia2 / 2009-02-17 21:39
witam:) jestem posiadaczką pechowej telewizji n:( bardzo żałuję decyzji, kiedy to zawarłam z nimi umowę, ponieważ nie szanują klientów. Zostałam oszukana, ponieważ skorzystałam z darmowej promocji HBO przez 3 miesiące i nie mogę z niej zrezygnować, ponieważ rachunek opłaciłam z jednodniowym opóźnieniem i sekretarka nie przyjęła mojej rezygnacji, teraz muszę dodatkowo dopłacać do HBO 25 zł. Złożyłam już pisemną rezygnację i muszę czekać bo okres wypowiedzenia trwa 3 miesiące, natomiast w regulaminie nie ma zmianki o 3- miesięcznym wypowiedzeniu. To prawda, że dodzwonić się do nich nie można, trwa to ok. 20 min. Chcę jednak wszystkich ostrzec przed nieuczciwą pseudo-telewizją!!! A obsługa do niczego. -
~andrzej / 2010-01-22 12:19
szkoda ze tak poźno czytam opinie i daje wlasna
dalem sie wrobic w to chociaz kumpel mowił zeby sie trzymal z daleka od tegoZaletychyba zadnych w porownaniu do polsatuWadyo matko, z obsluga jeszcze sie nie kontaktowalem ale nawet nie bede probowal po tym co czytam, cierpliwie zaplaca za glupote do konca umowy i podziekuje...1 miesiac -
~Andrzej / 2010-06-25 14:01
Prawda jest ukrywana a winny jest zawsze klient! WadyPrawda jest ukrywana a winny jest zawsze klient! -
~andrzej110566 / 2011-07-21 08:02
Wczoraj zamieściłem swoją opinię na temat "n-ki" dopiero póżniej poczytałem opinie innych n-Abonentów. Oczom nie wierzę!!! 95% opinii to ludzie oszukani, niezadowoleni, rozczarowani, wkurzeni i BEZRADNI. Szanowni abonenci co tu jest grane!? Jestem skazany na trzymiesięczny okres wypowiedzenia z tym cyrkiem, a potem solidna analiza przed wyborem kolejnego operatora TV.
I od tej pory stawiam sobie za za cel poinformować każdego potencjalnego "jelenia" o realiach współpracy z telewizją "n"
Gdyby ktoś miał ciekawy pomysł co w tym temacie można poradzić, proszę o kontakt.
andrzej.rataj@vp.pl -
~BiJ / 2011-10-03 20:56
23 sierpnia pisałem na temat "n" - Omijajcie ich szerokim łukiem i obiecałem ciąg dalszy.
Otóż zaczął się październik, a ja nadal pozbawiony jestem dostępu do "n"-ki i nie jestem w stanie
wyplątać się z umowy z nimi zawartej, ponieważ w ich regulaminie nie przewidują czegoś takiego
z winy operatora. Czyhają jedynie na klientów, którzy wkurzeni do białości zerwą sami umowę, a wtedy
już dział windykacji zaczyna działać i wysyła notę obciązęniową na ponad 2 tysiaki.
Jak więc widzicie nie pozwalają zmienić operatora, na listy nie odpowiadają, sygnału nie włączają.
Czekam więc dalej, a jak na razie zgodnie z ich reklamą mam rozrywkę do potęgi "n" !ZaletyzeroWadysame minusyrok, ale ogladałem 3 m-ce -
~grzegorz33 / 2012-06-07 19:36
Jestem w posiadaniu telewizji n od kilku dni. Moje pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Wcześniej na etapie kilku lat byłem abonentem dwóch sieci kablowych i muszę stwierdzić, że zarówno pod względem jakości (obraz naprawdę świetny! teraz naprawdę wiem co to znaczy HD) jak i oferty telewizja n nie ma sobie równych. Dostawa zamówionej "telewizji" natychmiastowa. Dekoder bardzo dobry(a miałem wcześniej dwa, więc porównanie mam), a sama obsługa nie sprawia problemu. Nie bardzo rozumiem wcześniejsze krytyczne opinie... Widocznie najpierw trzeba zainwestować w dobry telewizor, żeby w pełni wykorzystać możliwości n-ki. Jeszcze jedna sprawa. Aktywacja nastąpiła dosłownie po 30 minutach. ZaletyJakość obrazu REWELACYJNA!Wadybrak -
-
~jacewluk / 2012-04-20 08:14
Witam,
ja z eNki jestem bardzo zadowolony wsio smiga i jest spoko mozliwosci techniczne tej platfofmy robia wrazenie inne platformy moga tylko pomazyc internet smiga wsio dziala jest OK. -
~Kajos / 2009-02-20 14:43
Podpisanie umowy to ,jak podpisanie wyroku zobowiązujące do płacenia.Jeżeli chodzi o dodanie pakietów czy innych opcji system bezproblemowo je rejestruje.Jeżeli sprzawa ma mieć kierunek przeciwny niestety możemy zapomnieć o dodzwonieniu sie bądż anulowaniu w systemie. ZaletyBardzo dobry sygnał i jakośc obrazu.WadyBrak poszanowania klijenta.Brak mozliwości kontaktu - graniczenie z cudem.około roku ,ceny nie pamiętam -
~kizol71 / 2009-02-05 07:17
czuje sie oszukany. próby dodzwonienia sie wymagaja kilkudziesięciu prób. Rezygnacja z pakietów wymaga opłaty 20pln "za zmniejszenie abonamentu" - to zwykłe cwaniactwo i naciąganie!!! Zaletykilka ciekawych programówWadycała reszta2 lata -
~Kosa_10 / 2011-11-27 23:38
Ja jestem zadowolona z usług tego dostawcy. Podpisałam z nimi umowę z ponad dwa lata temu i jak dotąd nie sprawiali żadnych problemów. Zastanawiam się nad kupnem multiroomu, po wprowadzeniu nowej promocji z ofertą standard i premium. Z mężem przynajmniej o pilot nie będziemy drzeć kotów :)
strona 107 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »