Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ignac / 2011-02-02 19:15
    jeśli nowa generacja polega na podpisaniu umowy i nie świadczeniu usług to w tym interesie o to chodzi.
    Czytając komentarze wiele osób ma ten sam problem. Jak sądzę fikcyjny. Złe sparowaniue karty, brak zgłoszenia do serwisu... itp.
    Mam propozycję pozwu zbiorowego przeciu nowej degeneracji. Jest jakiś prawnik na forum?
    ZaletyNie mi9ałem okazji się przekonać
    WadySame
    Nie mam go od miesiąca mimo podpisania umowy
  • ~niezadowolony / 2011-02-02 19:45
    Od 29.01.2011 mam zawartą umowe i do dzisiaj nie odbieram sygnału,wieczny napis na ekranie "w ciagu 24 dodz.otrzymasz dostep do zamówionej oferty" i tak juz 5 dzień. Jutro to zwracam i odstępuje od umowy !!!!!
  • ~ignac / 2011-02-02 19:29
    Szukam osób chcęcych złożyć wspólnie pozew zbiorowy przeciwko telewizji N z powodu nie wywiązania się z zawartej umowy świadczenia usługi dostaw oraz zwrotu poniesionych kosztów choćby rozmów telefonicznych z BOK oraz utraconych korzyści.
    Ja przez cały styczań, mając podpisaną umowę, nie mogąc oglądać telewizji, nie mogąc się dogadać w BOK, wysłuchiwałem tych samych bzdur co inni forumowicze.
    Kontakt:
    ignac@opoczta.pl
  • ~krasnal / 2011-01-31 23:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam platformę n od niedawna jednak u rodziców jest już kilka lat i nigdy nie mieliśmy większych problemów z BOKiem. Jakość jest super, kanały HD w pakiecie, dobre promocje, krótkie terminy umów - czyli coś czego nie dał mi polszmat. Jestem zadowolony z wyboru.
    Zaletynowoczesny sprzęt, innowacyjność, dobra cena
  • ~Gerbi2 / 2011-01-29 12:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o działanie TV N to jest ok natomiast problem jest aby dodzwonić się do Obsługi Klienta.To jakaś kpina jako abonent czeka się na linii od 20 do nawet 40 minut.Jak dzwoni sie jako nowyklient połaczenie uzyskuje się w ciągu kilku minut.Widać jak Nka traktuje swoich klientów.Jak juz zdobyła klienta to ma go w dupie.
  • ~franko / 2011-01-24 11:56
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem abonentem od roku, wcześniej z telewizją n miałem do czynienia wyłącznie w domu i te doświadczenia skłoniły mnie aby wybrać tv n. Jakość dobra, duża liczba kanałów HD, dobre korzystne promocje dla nowych klientów. Wiem, że niektórzy narzekają na oferty dla stałych ale są na to sposoby. Dobre nowoczesne dekodery, ja posiadam tubrodekoder - jak dotąd nie sprawiał problemów technicznych. Poza tym ta telewizja stawia na nowoczesność - wprowadzenie usługi nShow 3D, multiroom, nowe kanały HD.
    Zaletyjakość sprzętu, jakość usług, stosunek ceny do oferty, krótkoterminowe umowy
    ponad rok
  • ~monnow / 2011-01-23 19:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Działanie OK, ale wszystko jest dobrze o ile nie trzeba dzwonić do obsługi klienta.
    Wytrzymałość dobra, bo ponad 3 lata jedziemy na pierwotnym dekoderze bez wymiany ( w tym samym okresie w Canal+ musiałam wymienić dekoder 2 razy).
    Jakość wykonania dobra, ale ocena pomniejszona bardzo w dół z powodu skandalicznej obsługi klienta na infolinii - nie można się w ogóle dodzwonić i tak to trwa od tych 3 lat (nic tu nie zmieniają), do tego częste problemy techniczne z VOD.
    Cena/jakość - średnio, za słabe VOD na tę cene, niczym nie zaskakują, a BOK i infolinia to tak drażniący problem, że musi wpływać na ocenę w dół póki tego nie poprawią.
    Póki co odbierają telefony szybko tylko wtedy, gdy chce się kupić, klientów aktualnych mają gdzieś (póki co).
    Zaletyjedyny plus to taki, że nie dzwonią z ciągłymi ofertami promocyjnymi jak Canal+
    Wady1) bardzo często (jestem klientem N od samych początków i cały czas to się nie zmienia) nie można dodzwonić się na obsługę klienta, mimo długiego oczekiwania i kilkakrotnych prób skontaktowanie się z konsultantem jest niemożliwe. Nie podają nawet czasu oczekiwania na połączenie
    2) VOD słabe, seriale w nSeriale pojawiają się nieregularnie (raz co tydzień kolejny odcinek, raz co dwa), nie ma też informacji dlaczego coś znika i kiedy się pojawi
    3) najgorsze to trafić na problem techniczny z dekoderem, po pierwsze nie dodzwonicie się do konsultanta, a jak już to się Wam uda to rozwiązywanie problemów jest drogą przez mękę
    4) automatyczne komunikaty o otrzymanym rachunku - mimo zapłacenia pojawia się w nieskończoność na ekranie
    5) dostawca, który ogólnie mówiąc, będąc ich klientem od niemal początku, nie dba o klientów zdobytych - zero zainteresowania, ofert na przedłużenie, promocji, wymiany dekodera na lepszy na atrakcyjnych warunkach - do biura sprzedaży dodzwonicie się szybko, do obsługi klienta nie bardzo...
    Ponad 3 lata, wtedy cena była bardzo wysoka
  • ~maniolo_2006 / 2011-01-21 05:14
    Ocena: 4.67 / 5
    WITAM I POZDRAWIAM !

    OD PONAD ROKU JESTEM UŻYTKOWNIKIEM PLATFORMY N I BĘDĄC OBIEKTYWNYM NIE MOGĘ POWIEDZIEĆ ZŁEGO SŁOWA POZA PAROMA DETALAMI (OD CZASU DO CZASU SĄ PROBLEMY Z DODZWONIENIEM SIĘ DO BOA,ZAWIESZANIE SIĘ DEKODERA LUB GŁOSU- BADZO RZADKO) KTÓRE NIE MAJĄ DUŻEGO WPŁYWU NA CAŁOKSZTAŁT MOJEJ OCENY.
    OBRAZ REWELACJA, DUŻA ILOŚĆ KANAŁÓW HD W PRZYSTĘPNEJ CENIE W PORÓWNANIU Z KONKURENCJĄ (POLSAT,CYFRA),DUŻE MOŻLIWOŚCI DEKODERA.
    OCENA : 4.5
    ZaletyPRZYSTĘPNA CENA,REWELACYJNA JAKOŚĆ OBRAZU I DŹWIĘKU,BOGACTWO PROGRAMÓW,OGROMNE MOŻLIWOŚCI DEKODERA Z NAGRYWARKĄ
    WadyZANIK DŹWIĘKU - BARDZO RZADKO
    ZAWIESZANIE SIĘ DEKODERA - BARDZO RZADKO
    OGRANICZONE MOŻLIWOŚCI MODYFIKACJI PAKIETÓW PRZEZ INTERNET
    ROK
  • ~Robski / 2011-01-20 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oto przygód kilka Wróbla Ćwirka

    11-01-2011
    Miła Pani z BOK informuje mnie iż aktywacja odbędzie się automatycznie po podłączeniu dekodera.
    12-01-2011
    "Miły" Pan informuje mnie iż sygnał aktywacyjny jest "stary" i muszę czekać na kolejny.
    13-01-2011
    "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK wraz ze mną odkrywa że Telewizja N dała ciała i wprowadziła zły numer karty do systemu.
    14-01-2011
    Następny "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK odkrywa iż "SUPER PROFESJONALISTA" z dnia poprzedniego NIE ZROBIŁ ZGŁOSZENIA DO DZIAŁU TECHNICZNEGO !!!!!!!!
    17-01-2011
    Czekam cierpliwie
    18-01-2011 g 11.00
    I znów "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK informuje mnie iż nie wie dlaczego dział techniczny nie dokonał zmiany i aktywacji dekodera.( ma na to 48 godz.)
    18-01-2011 g. 12.00
    "SUPER PROFESJONALISTA" p. Tomasz Sodo z BOK informuje mnie iż nie ma możliwości odesłania dekodera i rozwiązania umowy.
    18-01-2011 g.14. 00
    Rozmowa z prawnikiem mojej firmy.
    19-01-2011
    Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
    20-01-2011
    Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
    Cdn........... zapewne w sądzie :*
  • ~jaga / 2011-01-18 13:52
    jakość tragiczna odbiór w hd szkoda gadać poucinany obraz a telewizor nowy przystosowany a nie złom jak ktoś zugerował.
    Zaletybrak
    Wadyaktywacja ,jakość .
  • ~zadowolony / 2011-01-14 17:16
    witam...ludziska czy Wy naprawde nie czytacie umowy!!!trzeba o wszystko pytac a nie potem żalić sie na forum i mowic jacy to nie jestescie oszukani,n-ka bije na głowe wszystkie pozostałe platformy pod kazdym względem...aaa i zapomniałem dodac ze do hd trzeba miec odpowiedni telewizor a nie jakiś złom.Polecam i pozdrawiam wszystkich frustratów.")
    Zaletydobra jakos ,cena
    Wadybrak
    8 miesiecy
  • ~zuza / 2011-01-14 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymiesięczny (!) okres wypowiedzenia umowy, oferta dla klienta z 2,5 letnim stażem o 18 zł miesięcznie droższa niż dla nowego. Brak możkiwości przedłużenia umowy na warunkach oferowanych nowym klientom. Koszmarnie długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta w obsłudze telefonicznej, konsultanci nie nie mają do zaoferowania, aby przekonać klienta do pozostania.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    2,5 roku
  • ~bercik / 2011-01-12 08:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony,abonament 48zl a w tym juz 18 kanalow hd,umowa na 13miesiecy,sygnal byl slaby ale po ruszeniu antena ustawilem na mocny,nagrywanie jest bezproblemowe,dzwonilem do boa dwa razy i dlugo nie czekalem,dla porownania to w polsacie za kazdy hd placimy 5zl,chore
  • ~lucyna / 2011-01-12 07:44
    omijać N szerokim łukiem, od 07-01-2011 mam pudełko które nie robi, po moim telefonie proszą o cierpliwość. nieudolna beznadziejna firma
  • ~OSZUKANY / 2010-12-29 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    dzisiaj odebralem swoja telewizje N!!!! i juz nie mam sily. dodzwonic sie do nich pod numer abonencki to jest niemozliwe,a le z kolei jako nowy klijent to nie ma problemu, tylko ze tam nie chca rozmawiac!!!! mam na mysli najgorsze slowa na ich dzialalnosc ale nie opublikuja mi tego posta! mialem placic abonament od lutego, a oni sprytnie przyslali mi dekoder juz w grudniu a, pan konsultant zapewnial ze bedzie przyslany w styczniu!!!! brak SLOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    1 dzien
  • ~globus / 2010-11-08 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiatr - brak sygnału
    deszcz - brak sygnału
    burza - brak sygnału
    śnieg - brak sygnału
    Czasami kanały są a czasami ich nie ma i wtedy "konsultanci N" radzą aby wejść na dach i pokręcić anteną.
    ZaletyBRAK
    WadyJakość, rzetelność, wiedza fachowa (chyba nie wiedzą co to) uprzejmość i uczciwość (żadna).
    miałem 2 lata łącznie 950 PLN
  • ~RobWos / 2010-11-06 13:13
    Zmieniają cenę w trakcie trwania umowy bez poinformowania !!!
  • ~olga / 2010-11-03 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    najlepsze jak nagrywa program...tak, nagra, ale potem sie tego ogladac nie da . ciągle beka... nie wiadomo co sie dzieje. kase biora a mogli wspomniec ze to nagrywanie to pic
    nigdy wiecej tego szmelcu!!!!!!
  • karol28 / 2010-11-02 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam nikomu telewizji n. ciągłe problemy z sygnałem, a obsługa klienta jest na poziomie zerowym. Kompletny brak kultury i znajomości produktu jaki sprzedają, szczerze odradzam
    Zaletyw miarę dobra cena
    Wadyproblemy z sygnałem, obsługa klienta
  • ~luminel / 2010-11-01 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja, która dostarcza więcej problemów niż to warte.
    1.Proponowane propozycje filmowe - z zeszłej dekady (nowości to perełki raz na jakis czas)
    2.Problemy z jakościa i sygnałem - mieszkam na 6 pietrze, przed moim blokiem nie stoi żaden wyższy wiec nie blokuje sygnału - wniosek: sygnał jaki nadają jest baaaaardzo niskiej jakości!
    3. Sygnał uzależniony od pogody - jest burza lub kropi deszczyk, zapomnij, że coś oglądniesz
    4.Nielogiczny system faktur wyswietlany na ekranie telewizora
    5.Brak możliwości wglądu w fakturę na stronie internetowej (permamenty brak dostępu, niby z powodu modernizacji - w moim wypadku przez ostatnie 8 miesiecy trwania umowy)
    6.STALE ROSNACA CENA za świadczoną usługę (podczas umowy na 12 miesięcy 3 razy podwyższyli cene, choć niczego nie modyfikowałam w czasie jej trwania)
    7.Za brak 1 płatności (mój błąd) zawiesili usługę blokując wiekszośc kanałów.Telefonicznie nie poinformowali mnie o braku płatności z mojej strony a brak sygnału Pan zrzucił na "źle ustawioną antenę", po czym miesiąc później otrzymałam fakturę powiekszoną o koszty "zawieszenia oraz póxniejszego odwieszenia usługi".
    9. Podsumowując NAPRAWDE NIE POLECAM, gdyż te 7 punktów to telegraficzny skrót z posiadania Telewizji Nowej Generacji N !!!!!!!!
    Zaletyładny design dekodera
    Wadyhehehe - j.w
    12 miesięcy + 4 miesiace wypowiedzenia = 16 miesięcy / kupiłam za 38 zł, płaciłam 56
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 244
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004