strona 106 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- nastepna »
-
~Gerbi2 / 2011-01-29 12:02
Jeśli chodzi o działanie TV N to jest ok natomiast problem jest aby dodzwonić się do Obsługi Klienta.To jakaś kpina jako abonent czeka się na linii od 20 do nawet 40 minut.Jak dzwoni sie jako nowyklient połaczenie uzyskuje się w ciągu kilku minut.Widać jak Nka traktuje swoich klientów.Jak juz zdobyła klienta to ma go w dupie. -
-
~franko / 2011-01-24 11:56
Jestem abonentem od roku, wcześniej z telewizją n miałem do czynienia wyłącznie w domu i te doświadczenia skłoniły mnie aby wybrać tv n. Jakość dobra, duża liczba kanałów HD, dobre korzystne promocje dla nowych klientów. Wiem, że niektórzy narzekają na oferty dla stałych ale są na to sposoby. Dobre nowoczesne dekodery, ja posiadam tubrodekoder - jak dotąd nie sprawiał problemów technicznych. Poza tym ta telewizja stawia na nowoczesność - wprowadzenie usługi nShow 3D, multiroom, nowe kanały HD. Zaletyjakość sprzętu, jakość usług, stosunek ceny do oferty, krótkoterminowe umowyponad rok -
~monnow / 2011-01-23 19:02
Działanie OK, ale wszystko jest dobrze o ile nie trzeba dzwonić do obsługi klienta.
Wytrzymałość dobra, bo ponad 3 lata jedziemy na pierwotnym dekoderze bez wymiany ( w tym samym okresie w Canal+ musiałam wymienić dekoder 2 razy).
Jakość wykonania dobra, ale ocena pomniejszona bardzo w dół z powodu skandalicznej obsługi klienta na infolinii - nie można się w ogóle dodzwonić i tak to trwa od tych 3 lat (nic tu nie zmieniają), do tego częste problemy techniczne z VOD.
Cena/jakość - średnio, za słabe VOD na tę cene, niczym nie zaskakują, a BOK i infolinia to tak drażniący problem, że musi wpływać na ocenę w dół póki tego nie poprawią.
Póki co odbierają telefony szybko tylko wtedy, gdy chce się kupić, klientów aktualnych mają gdzieś (póki co).Zaletyjedyny plus to taki, że nie dzwonią z ciągłymi ofertami promocyjnymi jak Canal+Wady1) bardzo często (jestem klientem N od samych początków i cały czas to się nie zmienia) nie można dodzwonić się na obsługę klienta, mimo długiego oczekiwania i kilkakrotnych prób skontaktowanie się z konsultantem jest niemożliwe. Nie podają nawet czasu oczekiwania na połączenie
2) VOD słabe, seriale w nSeriale pojawiają się nieregularnie (raz co tydzień kolejny odcinek, raz co dwa), nie ma też informacji dlaczego coś znika i kiedy się pojawi
3) najgorsze to trafić na problem techniczny z dekoderem, po pierwsze nie dodzwonicie się do konsultanta, a jak już to się Wam uda to rozwiązywanie problemów jest drogą przez mękę
4) automatyczne komunikaty o otrzymanym rachunku - mimo zapłacenia pojawia się w nieskończoność na ekranie
5) dostawca, który ogólnie mówiąc, będąc ich klientem od niemal początku, nie dba o klientów zdobytych - zero zainteresowania, ofert na przedłużenie, promocji, wymiany dekodera na lepszy na atrakcyjnych warunkach - do biura sprzedaży dodzwonicie się szybko, do obsługi klienta nie bardzo...Ponad 3 lata, wtedy cena była bardzo wysoka -
~maniolo_2006 / 2011-01-21 05:14
WITAM I POZDRAWIAM !
OD PONAD ROKU JESTEM UŻYTKOWNIKIEM PLATFORMY N I BĘDĄC OBIEKTYWNYM NIE MOGĘ POWIEDZIEĆ ZŁEGO SŁOWA POZA PAROMA DETALAMI (OD CZASU DO CZASU SĄ PROBLEMY Z DODZWONIENIEM SIĘ DO BOA,ZAWIESZANIE SIĘ DEKODERA LUB GŁOSU- BADZO RZADKO) KTÓRE NIE MAJĄ DUŻEGO WPŁYWU NA CAŁOKSZTAŁT MOJEJ OCENY.
OBRAZ REWELACJA, DUŻA ILOŚĆ KANAŁÓW HD W PRZYSTĘPNEJ CENIE W PORÓWNANIU Z KONKURENCJĄ (POLSAT,CYFRA),DUŻE MOŻLIWOŚCI DEKODERA.
OCENA : 4.5ZaletyPRZYSTĘPNA CENA,REWELACYJNA JAKOŚĆ OBRAZU I DŹWIĘKU,BOGACTWO PROGRAMÓW,OGROMNE MOŻLIWOŚCI DEKODERA Z NAGRYWARKĄWadyZANIK DŹWIĘKU - BARDZO RZADKO
ZAWIESZANIE SIĘ DEKODERA - BARDZO RZADKO
OGRANICZONE MOŻLIWOŚCI MODYFIKACJI PAKIETÓW PRZEZ INTERNETROK -
~Robski / 2011-01-20 13:41
Oto przygód kilka Wróbla Ćwirka
11-01-2011
Miła Pani z BOK informuje mnie iż aktywacja odbędzie się automatycznie po podłączeniu dekodera.
12-01-2011
"Miły" Pan informuje mnie iż sygnał aktywacyjny jest "stary" i muszę czekać na kolejny.
13-01-2011
"SUPER PROFESJONALISTA" z BOK wraz ze mną odkrywa że Telewizja N dała ciała i wprowadziła zły numer karty do systemu.
14-01-2011
Następny "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK odkrywa iż "SUPER PROFESJONALISTA" z dnia poprzedniego NIE ZROBIŁ ZGŁOSZENIA DO DZIAŁU TECHNICZNEGO !!!!!!!!
17-01-2011
Czekam cierpliwie
18-01-2011 g 11.00
I znów "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK informuje mnie iż nie wie dlaczego dział techniczny nie dokonał zmiany i aktywacji dekodera.( ma na to 48 godz.)
18-01-2011 g. 12.00
"SUPER PROFESJONALISTA" p. Tomasz Sodo z BOK informuje mnie iż nie ma możliwości odesłania dekodera i rozwiązania umowy.
18-01-2011 g.14. 00
Rozmowa z prawnikiem mojej firmy.
19-01-2011
Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
20-01-2011
Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
Cdn........... zapewne w sądzie :* -
~jaga / 2011-01-18 13:52
jakość tragiczna odbiór w hd szkoda gadać poucinany obraz a telewizor nowy przystosowany a nie złom jak ktoś zugerował. ZaletybrakWadyaktywacja ,jakość . -
~zadowolony / 2011-01-14 17:16
witam...ludziska czy Wy naprawde nie czytacie umowy!!!trzeba o wszystko pytac a nie potem żalić sie na forum i mowic jacy to nie jestescie oszukani,n-ka bije na głowe wszystkie pozostałe platformy pod kazdym względem...aaa i zapomniałem dodac ze do hd trzeba miec odpowiedni telewizor a nie jakiś złom.Polecam i pozdrawiam wszystkich frustratów.") Zaletydobra jakos ,cenaWadybrak8 miesiecy -
~zuza / 2011-01-14 16:09
Trzymiesięczny (!) okres wypowiedzenia umowy, oferta dla klienta z 2,5 letnim stażem o 18 zł miesięcznie droższa niż dla nowego. Brak możkiwości przedłużenia umowy na warunkach oferowanych nowym klientom. Koszmarnie długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta w obsłudze telefonicznej, konsultanci nie nie mają do zaoferowania, aby przekonać klienta do pozostania. ZaletybrakWadyj.w.2,5 roku -
-
~bercik / 2011-01-12 08:44
Jestem bardzo zadowolony,abonament 48zl a w tym juz 18 kanalow hd,umowa na 13miesiecy,sygnal byl slaby ale po ruszeniu antena ustawilem na mocny,nagrywanie jest bezproblemowe,dzwonilem do boa dwa razy i dlugo nie czekalem,dla porownania to w polsacie za kazdy hd placimy 5zl,chore -
~lucyna / 2011-01-12 07:44
omijać N szerokim łukiem, od 07-01-2011 mam pudełko które nie robi, po moim telefonie proszą o cierpliwość. nieudolna beznadziejna firma -
~OSZUKANY / 2010-12-29 14:46
dzisiaj odebralem swoja telewizje N!!!! i juz nie mam sily. dodzwonic sie do nich pod numer abonencki to jest niemozliwe,a le z kolei jako nowy klijent to nie ma problemu, tylko ze tam nie chca rozmawiac!!!! mam na mysli najgorsze slowa na ich dzialalnosc ale nie opublikuja mi tego posta! mialem placic abonament od lutego, a oni sprytnie przyslali mi dekoder juz w grudniu a, pan konsultant zapewnial ze bedzie przyslany w styczniu!!!! brak SLOW!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 dzien -
~globus / 2010-11-08 12:06
Wiatr - brak sygnału
deszcz - brak sygnału
burza - brak sygnału
śnieg - brak sygnału
Czasami kanały są a czasami ich nie ma i wtedy "konsultanci N" radzą aby wejść na dach i pokręcić anteną.ZaletyBRAKWadyJakość, rzetelność, wiedza fachowa (chyba nie wiedzą co to) uprzejmość i uczciwość (żadna).miałem 2 lata łącznie 950 PLN -
~RobWos / 2010-11-06 13:13
Zmieniają cenę w trakcie trwania umowy bez poinformowania !!! -
~olga / 2010-11-03 14:37
najlepsze jak nagrywa program...tak, nagra, ale potem sie tego ogladac nie da . ciągle beka... nie wiadomo co sie dzieje. kase biora a mogli wspomniec ze to nagrywanie to pic
nigdy wiecej tego szmelcu!!!!!! -
karol28 / 2010-11-02 09:41
nie polecam nikomu telewizji n. ciągłe problemy z sygnałem, a obsługa klienta jest na poziomie zerowym. Kompletny brak kultury i znajomości produktu jaki sprzedają, szczerze odradzam Zaletyw miarę dobra cenaWadyproblemy z sygnałem, obsługa klienta -
~luminel / 2010-11-01 13:28
Telewizja, która dostarcza więcej problemów niż to warte.
1.Proponowane propozycje filmowe - z zeszłej dekady (nowości to perełki raz na jakis czas)
2.Problemy z jakościa i sygnałem - mieszkam na 6 pietrze, przed moim blokiem nie stoi żaden wyższy wiec nie blokuje sygnału - wniosek: sygnał jaki nadają jest baaaaardzo niskiej jakości!
3. Sygnał uzależniony od pogody - jest burza lub kropi deszczyk, zapomnij, że coś oglądniesz
4.Nielogiczny system faktur wyswietlany na ekranie telewizora
5.Brak możliwości wglądu w fakturę na stronie internetowej (permamenty brak dostępu, niby z powodu modernizacji - w moim wypadku przez ostatnie 8 miesiecy trwania umowy)
6.STALE ROSNACA CENA za świadczoną usługę (podczas umowy na 12 miesięcy 3 razy podwyższyli cene, choć niczego nie modyfikowałam w czasie jej trwania)
7.Za brak 1 płatności (mój błąd) zawiesili usługę blokując wiekszośc kanałów.Telefonicznie nie poinformowali mnie o braku płatności z mojej strony a brak sygnału Pan zrzucił na "źle ustawioną antenę", po czym miesiąc później otrzymałam fakturę powiekszoną o koszty "zawieszenia oraz póxniejszego odwieszenia usługi".
9. Podsumowując NAPRAWDE NIE POLECAM, gdyż te 7 punktów to telegraficzny skrót z posiadania Telewizji Nowej Generacji N !!!!!!!!Zaletyładny design dekoderaWadyhehehe - j.w12 miesięcy + 4 miesiace wypowiedzenia = 16 miesięcy / kupiłam za 38 zł, płaciłam 56 -
-
~michal1qaz / 2010-09-15 15:30
telewizja nie chodzi ciagłe przerwy w nadawaniu i zero jakiej kolwiek rekacji ze strony obsługi klienta ! 4 miesiace -
~olimpin / 2010-08-13 08:51
czuję się oszukany przez telewizję N. Dałem się nabrać na promocję gdzie zaoferowano mi drugi dekoder telewizji na kartę. Umowa mówi że otrzymam go na własność po opłaceniu pierwszej faktury. Minęly 4 miesiące regularnych płatności a dekodera nie dosyłają. Interwencje w biurze obsługi nic nie dają ; za każdym razem jak dzwonię proszą o jeszcze kilka tygodni cierpliwości. Już mi się to znudziło ! Nie dajcie się na to nabrać ! Jak tylko skończy się okres umowy rezygnuję z ich usług dla zasady. Mimo że ogólnie N mi się podoba to nie lubię być oszukiwany w taki sposób. Już stracili przez to , bo 3 osobom opowiedziałem o tym i zrezygnowali z podpisania umowy z N. Tak się nie zdobywa lojalnego klienta. Zaletydobra oferta programowa za niezłą cenęWadynie wywiązują się z umowy dostarczenia drugiego dekodera4 miesiące -
~Lajkonik / 2010-07-11 10:40
Mam tv-n od 2 tygodni, dzialała 3 dni. Nie moge uwierzyc ze tak dalem sie oszukać. Nie bedę opisywał bo szkoda słów. Postanowiłem zadzwonić do UOKIK -u, prawnik wyrecytował z pamieci ich adres w Warszawie gdzie mam napisac odwołanie wiec jest obeznany w temacie bo to nie pierwsza sprawa. Wysyłam ich umowe do sprawdzenia do UOKIK i chyba oddam sprawe do sadu. Naciagneli mnie na kilka stów. Może inni oszukani dołaczą sie. Sadząc z ilości negatywnych opinii może razem uda sie cos załawić. -
~marek / 2010-07-01 09:31
Dekoder z nagrywarką turbo. Brak instrukcji obsługi do tego modelu , pracownicy przy pytańiach trżna głupa. Dekoder wiecznie wiesza się, każą resetować-p[omaga. Zapłaty za dekoder nie chcą zwrócic Wadyzawodnośćponad pół roku przedtem miałem bez nagrywarki 2 razy wymieniałem bo popsuł się
strona 106 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- nastepna »