strona 105 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »
-
~ellono / 2011-02-18 11:14
chcę zakupić właśnie tv n-ke i z opinni czytam że nie warto czy polsat cyfrowy lub cyfra plus jest lepsza proszę o pomoc -
-
~play / 2011-02-18 09:51
od dwóch dni nie mogę doczekać sie na sygnał pomimo że wiszę im na tel. non stop.do.d.......y z taką tv.n Wady- - - - - - -48 godz. -
~marcin789456 / 2011-02-17 21:56
mam 'n' juz 2lata i nie miałem zadnych problemów teraz dostałem super oferte tylko za68 zł gdzie to samo u konkurencji kosztuje mniej wiecej dwa razy tyle jakosc super duzo HD w tym pakiecie mam darme vod HBO I Nfilm wiec czego pragnac wiecej noi jeszcze liga mistrzów na wyłącznosc Zaletyliga mistrzów HBO i Nfilm w tanim pakiecieWadycena instalacji ale naprawde wartono dwa lata temu to było 2000zł z montazem teraz to jest599 -
~Ania1709 / 2011-02-10 11:30
Wiek osoby 35-45(34-46) , z dzieckiem pow.7 lat .Proszę o nr telefonu kontaktowego -
~popek / 2011-02-08 22:35
przeczytajcie najpierw umowę zanim coś podpiszecie, a nie narzekacie po fakcie. A kto nie rozumie pewnych klauzuli niech poprosi o ich wytłumaczenie. tak narzekacie na BOK eNki a spróbujcie dodzwonić sie do konkurencji, zobaczymy kto wcześniej podniesie słuchawkę!!!!! -
~juridica.pl / 2011-02-07 11:39
pomoc prawników i inni poszkodowaniu - Juridica.pl - polecam ! -
~adi / 2011-02-06 20:06
Dzisiejszego dnia pierwszy raz podłączyłem nbox, po ustawieniu anteny (ok. 30 minut) wyświetlił się ekran aktywacyjny, a po 10 sek. mogłem oglądać pełną zamówioną ofertę N. ZaletySzybka aktywacja
Dużo kanałów HDWadyTVP 1HD to zwykły chwyt reklamowy -
~ignac / 2011-02-02 19:15
jeśli nowa generacja polega na podpisaniu umowy i nie świadczeniu usług to w tym interesie o to chodzi.
Czytając komentarze wiele osób ma ten sam problem. Jak sądzę fikcyjny. Złe sparowaniue karty, brak zgłoszenia do serwisu... itp.
Mam propozycję pozwu zbiorowego przeciu nowej degeneracji. Jest jakiś prawnik na forum?ZaletyNie mi9ałem okazji się przekonaćWadySameNie mam go od miesiąca mimo podpisania umowy -
-
~niezadowolony / 2011-02-02 19:45
Od 29.01.2011 mam zawartą umowe i do dzisiaj nie odbieram sygnału,wieczny napis na ekranie "w ciagu 24 dodz.otrzymasz dostep do zamówionej oferty" i tak juz 5 dzień. Jutro to zwracam i odstępuje od umowy !!!!! -
~ignac / 2011-02-02 19:29
Szukam osób chcęcych złożyć wspólnie pozew zbiorowy przeciwko telewizji N z powodu nie wywiązania się z zawartej umowy świadczenia usługi dostaw oraz zwrotu poniesionych kosztów choćby rozmów telefonicznych z BOK oraz utraconych korzyści.
Ja przez cały styczań, mając podpisaną umowę, nie mogąc oglądać telewizji, nie mogąc się dogadać w BOK, wysłuchiwałem tych samych bzdur co inni forumowicze.
Kontakt:
ignac@opoczta.pl -
~krasnal / 2011-01-31 23:21
Mam platformę n od niedawna jednak u rodziców jest już kilka lat i nigdy nie mieliśmy większych problemów z BOKiem. Jakość jest super, kanały HD w pakiecie, dobre promocje, krótkie terminy umów - czyli coś czego nie dał mi polszmat. Jestem zadowolony z wyboru. Zaletynowoczesny sprzęt, innowacyjność, dobra cena -
~Gerbi2 / 2011-01-29 12:02
Jeśli chodzi o działanie TV N to jest ok natomiast problem jest aby dodzwonić się do Obsługi Klienta.To jakaś kpina jako abonent czeka się na linii od 20 do nawet 40 minut.Jak dzwoni sie jako nowyklient połaczenie uzyskuje się w ciągu kilku minut.Widać jak Nka traktuje swoich klientów.Jak juz zdobyła klienta to ma go w dupie. -
~franko / 2011-01-24 11:56
Jestem abonentem od roku, wcześniej z telewizją n miałem do czynienia wyłącznie w domu i te doświadczenia skłoniły mnie aby wybrać tv n. Jakość dobra, duża liczba kanałów HD, dobre korzystne promocje dla nowych klientów. Wiem, że niektórzy narzekają na oferty dla stałych ale są na to sposoby. Dobre nowoczesne dekodery, ja posiadam tubrodekoder - jak dotąd nie sprawiał problemów technicznych. Poza tym ta telewizja stawia na nowoczesność - wprowadzenie usługi nShow 3D, multiroom, nowe kanały HD. Zaletyjakość sprzętu, jakość usług, stosunek ceny do oferty, krótkoterminowe umowyponad rok -
~monnow / 2011-01-23 19:02
Działanie OK, ale wszystko jest dobrze o ile nie trzeba dzwonić do obsługi klienta.
Wytrzymałość dobra, bo ponad 3 lata jedziemy na pierwotnym dekoderze bez wymiany ( w tym samym okresie w Canal+ musiałam wymienić dekoder 2 razy).
Jakość wykonania dobra, ale ocena pomniejszona bardzo w dół z powodu skandalicznej obsługi klienta na infolinii - nie można się w ogóle dodzwonić i tak to trwa od tych 3 lat (nic tu nie zmieniają), do tego częste problemy techniczne z VOD.
Cena/jakość - średnio, za słabe VOD na tę cene, niczym nie zaskakują, a BOK i infolinia to tak drażniący problem, że musi wpływać na ocenę w dół póki tego nie poprawią.
Póki co odbierają telefony szybko tylko wtedy, gdy chce się kupić, klientów aktualnych mają gdzieś (póki co).Zaletyjedyny plus to taki, że nie dzwonią z ciągłymi ofertami promocyjnymi jak Canal+Wady1) bardzo często (jestem klientem N od samych początków i cały czas to się nie zmienia) nie można dodzwonić się na obsługę klienta, mimo długiego oczekiwania i kilkakrotnych prób skontaktowanie się z konsultantem jest niemożliwe. Nie podają nawet czasu oczekiwania na połączenie
2) VOD słabe, seriale w nSeriale pojawiają się nieregularnie (raz co tydzień kolejny odcinek, raz co dwa), nie ma też informacji dlaczego coś znika i kiedy się pojawi
3) najgorsze to trafić na problem techniczny z dekoderem, po pierwsze nie dodzwonicie się do konsultanta, a jak już to się Wam uda to rozwiązywanie problemów jest drogą przez mękę
4) automatyczne komunikaty o otrzymanym rachunku - mimo zapłacenia pojawia się w nieskończoność na ekranie
5) dostawca, który ogólnie mówiąc, będąc ich klientem od niemal początku, nie dba o klientów zdobytych - zero zainteresowania, ofert na przedłużenie, promocji, wymiany dekodera na lepszy na atrakcyjnych warunkach - do biura sprzedaży dodzwonicie się szybko, do obsługi klienta nie bardzo...Ponad 3 lata, wtedy cena była bardzo wysoka -
~maniolo_2006 / 2011-01-21 05:14
WITAM I POZDRAWIAM !
OD PONAD ROKU JESTEM UŻYTKOWNIKIEM PLATFORMY N I BĘDĄC OBIEKTYWNYM NIE MOGĘ POWIEDZIEĆ ZŁEGO SŁOWA POZA PAROMA DETALAMI (OD CZASU DO CZASU SĄ PROBLEMY Z DODZWONIENIEM SIĘ DO BOA,ZAWIESZANIE SIĘ DEKODERA LUB GŁOSU- BADZO RZADKO) KTÓRE NIE MAJĄ DUŻEGO WPŁYWU NA CAŁOKSZTAŁT MOJEJ OCENY.
OBRAZ REWELACJA, DUŻA ILOŚĆ KANAŁÓW HD W PRZYSTĘPNEJ CENIE W PORÓWNANIU Z KONKURENCJĄ (POLSAT,CYFRA),DUŻE MOŻLIWOŚCI DEKODERA.
OCENA : 4.5ZaletyPRZYSTĘPNA CENA,REWELACYJNA JAKOŚĆ OBRAZU I DŹWIĘKU,BOGACTWO PROGRAMÓW,OGROMNE MOŻLIWOŚCI DEKODERA Z NAGRYWARKĄWadyZANIK DŹWIĘKU - BARDZO RZADKO
ZAWIESZANIE SIĘ DEKODERA - BARDZO RZADKO
OGRANICZONE MOŻLIWOŚCI MODYFIKACJI PAKIETÓW PRZEZ INTERNETROK -
~Robski / 2011-01-20 13:41
Oto przygód kilka Wróbla Ćwirka
11-01-2011
Miła Pani z BOK informuje mnie iż aktywacja odbędzie się automatycznie po podłączeniu dekodera.
12-01-2011
"Miły" Pan informuje mnie iż sygnał aktywacyjny jest "stary" i muszę czekać na kolejny.
13-01-2011
"SUPER PROFESJONALISTA" z BOK wraz ze mną odkrywa że Telewizja N dała ciała i wprowadziła zły numer karty do systemu.
14-01-2011
Następny "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK odkrywa iż "SUPER PROFESJONALISTA" z dnia poprzedniego NIE ZROBIŁ ZGŁOSZENIA DO DZIAŁU TECHNICZNEGO !!!!!!!!
17-01-2011
Czekam cierpliwie
18-01-2011 g 11.00
I znów "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK informuje mnie iż nie wie dlaczego dział techniczny nie dokonał zmiany i aktywacji dekodera.( ma na to 48 godz.)
18-01-2011 g. 12.00
"SUPER PROFESJONALISTA" p. Tomasz Sodo z BOK informuje mnie iż nie ma możliwości odesłania dekodera i rozwiązania umowy.
18-01-2011 g.14. 00
Rozmowa z prawnikiem mojej firmy.
19-01-2011
Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
20-01-2011
Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
Cdn........... zapewne w sądzie :* -
-
~jaga / 2011-01-18 13:52
jakość tragiczna odbiór w hd szkoda gadać poucinany obraz a telewizor nowy przystosowany a nie złom jak ktoś zugerował. ZaletybrakWadyaktywacja ,jakość . -
~zadowolony / 2011-01-14 17:16
witam...ludziska czy Wy naprawde nie czytacie umowy!!!trzeba o wszystko pytac a nie potem żalić sie na forum i mowic jacy to nie jestescie oszukani,n-ka bije na głowe wszystkie pozostałe platformy pod kazdym względem...aaa i zapomniałem dodac ze do hd trzeba miec odpowiedni telewizor a nie jakiś złom.Polecam i pozdrawiam wszystkich frustratów.") Zaletydobra jakos ,cenaWadybrak8 miesiecy -
~zuza / 2011-01-14 16:09
Trzymiesięczny (!) okres wypowiedzenia umowy, oferta dla klienta z 2,5 letnim stażem o 18 zł miesięcznie droższa niż dla nowego. Brak możkiwości przedłużenia umowy na warunkach oferowanych nowym klientom. Koszmarnie długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta w obsłudze telefonicznej, konsultanci nie nie mają do zaoferowania, aby przekonać klienta do pozostania. ZaletybrakWadyj.w.2,5 roku -
~bercik / 2011-01-12 08:44
Jestem bardzo zadowolony,abonament 48zl a w tym juz 18 kanalow hd,umowa na 13miesiecy,sygnal byl slaby ale po ruszeniu antena ustawilem na mocny,nagrywanie jest bezproblemowe,dzwonilem do boa dwa razy i dlugo nie czekalem,dla porownania to w polsacie za kazdy hd placimy 5zl,chore
strona 105 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »