Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zły / 2011-05-03 14:42
    Ocena: 2.33 / 5
    tym ktorzy zastanawiaja sie na załozeniem sobie N-ki szczerze odradzam, od początku umowy mam same problemy, początkowo gościu kótry podpisywał umowe wmawiał ze dekoder jest na własnosc, wiec trzeba za niego zapłacic, teraz okazało sie ze to jednak nie prawda i mam go zwrócic koszt 300zl w plecy, umowe rozwiazałem w styczniu i sprawa ciągneła sie az do maja, w tym czasie dzwonili namawiali, a na koniec oczywiscie opłata abonamentowa duuuzo za duża... za nizsza cene w konkurencji bedzie to samo, ogólnie odradzam
    Zaletyobraz
    Wadycena, przedstawiciele
    ponad rok
  • ~pevex / 2011-04-22 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM UMOWE NA ROK ABONAMENT 48ZL AZ TU NAGLE POJAWIA SIE ZMIANA OPLAT NA 79ZL msc.
    DZWONIE I PYTAM CO JEST.ODPOWIADAJA ZE JA ZADZWONILEM DO NICH I ZMIENILEM PAKIET NA DROZSZY.CO ZA BZDURA.
    ZaletyJESTEM ZLY NIE MA PLUSA DLA NICH
    4 MSC
  • ~Kika43434 / 2011-04-13 19:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jest super :)
  • ~Kika43434 / 2011-04-13 19:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam telewizje n i nie moge powiedziec o nich zlego slowa :) dekoder jest nowoczesny mozna przewijac i pauzowac co bardzo nam sie przydaje podczas ogladania mozliwosc z korzystania z internetu przez dekoder to tez super sprawa:)) A jak ktos zna swoje prawa to wie jak o siebie zadbac ja mam zawsze swieza promocje i nie mam problemu z podwyzkami...a tym bardziej ze od kwietnia mam nowa umowe w ktorej jest gwarancja ceny i ta cena mi sie nie zmieni przez cala umowe :D a jeszcze dostalam 4 miesiace za darmo!!! za kanaly w jakosci hd nic nie place programow jest duzo a nawet ostatnio dali mi pilocik dla dziecka ktore sie bardzo ucieszylo bo moze sobie kanaly przelaczac samo :) a wiadomo taki pilocik to niezly bajer dla dzieci Polecam Tv N
  • ~nie mam wogóle / 2011-04-11 12:02
    Nie polecam nikomu telewizji N NIE BIERZCIE U NICH , MASAKRA MASAKRA, A UWOLNIĆ SIE OD NICH CIĘŻKO PONAD 2 LATA MIAŁA TĄ TELEWIZJE PROSZĘ WIERZCIE. UMOWY U NICH DZIAŁAJĄ TYLKO W JEDNĄ STRONĘ TZ. ICH NIE POLECAM BĘDZIECIE TEŻ ŻAŁOWAĆ
    ZaletyNIE MA
    WadyTYLKO SAME MINUSY
  • ~koloo / 2011-04-08 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    dno dno i jeszcze raz dno ta cała telewizja n . nie polecam nikomu!!!!!!
  • ~luka / 2011-03-24 20:11
    Słuchajcie, piszę bo kilku awanturach (patrz poniżej) wreszcie zniknął ekran aktywacyjny i pojawila sie pełna oferta programowa. Dziesiąty z kolei konsultant zapewnił mnie, że to ostatnia próba aktywacji tzn. reset recordera; jak się nie uda trzeba go wymienić. Reset poskutkował i po 30 min. zaczeły się wgrywać programy. Mam nadzieję, że N nic więcej nie odwali do końca umowy ale po jej wygaśnięciu na pewno się z nimi pożegnam i wracam do Polsatu-tam takie historie (oszustwa, obiecanki-cacanki, podwyższanie cen abonamentu, fatalna obsluga klienta) nie mają miejsca.Pozdrawiam
  • ~JazR / 2011-03-24 06:02
    Mam n-ke od konca 2006 roku, chyba prawie od poczatku kiedy sie pojawili.Bylo dobrze ale sie skonczylo. W ciagu 2 miesiecy , od konca stycznia 2011 juz 3 krotnie wymienialem dekoder Turbo , w tym byla 1 szt przez tydzien kompletnie niedzialajaca .. prawie 2 miesiecy nie moga ,nie chca , moze nie potrafia uaktualnic Turbo oprogramowania. Rozmowy z konsultantami, a raczej oczekiwanie na polaczenie z konsultantem kosztowalo nas w tym czasie ponad 200zl !....konsultanci sa mili , zakladaja nowe numery zlecenia i za kazdym razem tak samo uprzejmie odpowiadaja ...przekazemy do dzialu technicznego...prosze czekac 24 godziny lub 2 dni i .... nic sie nie dzieje . Oczywiscie zawsze dodaja ze moge skladac pisemna raklamacje ....Mam z nimi N-niestety umowe jeszcze prawie konca roku wiec musze wytrzymac . Jest przykre ze w 5 roku wspolpracy klient , posiadajacy wiele lat wszystkie N pakiety przestal N-ke interesowac . Coz - wiec juz niedlugo , przez kolejne lata juz nie beda mieli kasy od takiego jak ja klienta. Prawdopodobnie to ich nie obchodzi. Zaznaczam ze problem dotyczy N-Turbo z 500Mb dyskiem czyli tez z duzo ciekawszym oprogramowaniem niz standardowy recorder . A standardowy mnie nie interesuje wiec Goodbye Nka Goodby ! Dodam tylko ze mam tez w domu pelny pakiet C+ oraz Aster a na dzialce Polsat, i chociaz nie latwo jest sie tam dodzwonic to zawsze wystarczala 1 rozmowa aby cokolwiek zalatwic.
    ZaletyDobra oferta programowa
    WadyOgromnie zla obsluga klienta
    5 lat
  • ~zdzich26 / 2011-03-22 20:33
    Ocena: 3.00 / 5
    W listopadzie 2010 podpisałem umowę miałem otrzymac zestaw kabli HDMI w prezencie!!!dostałem ale...fige z makiem kabli do dziś nie otrzymałem oraz konkretnej odp tylko "Błąd natury informatycznej" oraz Cholerny TURBO DEKODER 500GB!!!co z tego jak on jest stworzony do RESETOWANIA CAŁKOWITEGO co 2 mieś!!!bez możliwosci odzyskania nagranych filmów!mie pisze złośliwie ale takiego Chamstwa i olewania w jakości HD klijenta można spodziewa się w N TV pozdrawiam
    ZaletyKanały HD
    WadyTraktowanie klijenta oraz ich Szajs dekoder 500gb który resetuje się co 2mieś.
    6mieś prawie 300zł
  • ~leone / 2011-03-20 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    N jak N-icoś to ogólna charakterystyka telewizji n
    (a chodzi o prostą rzecz jaką jest przywrócenie czytaj wklepanie nowego numeru dekodera i karty do niego przypisanej do systemu)

    - N-iebieski ekran aktywacyjny od ponad miesiąca mimo prób zmuszenia pracowników N do pracy nad rozwiązaniem problemu tego stanu rzeczy.
    - N-ijaki stan wiedzy pracowników N jak rozwiązać problem przywrócenia możliwości oglądania telewizji.
    - N-iechęć pracowników do rozwiązania problemu.

    Drogi przyszły konsumenci nie funduj sobie N-icości w swoim telewizorze one nie są do ozdoby, a do oglądania telewizji, no chyba że chcesz zaoszczędzić na prądzie!

    Pozdrawiam Bardzo N-iezadowolony klient
    Zalety1. N-icoś to będziesz oglądał
    2. mniejsze zużycie telewizora
    3. zawiedziona rodzina z powodu braku telewizji i ulubionych programów
    4. mniejsze zużycie prądu
    5. Nie trzeba przestrajać anteny aby wziąć Cyfrę
    6. Niedługo kończy mi się umowa
    Wadykonieczność posiadania numeru telefonu do Biura Obsługi Konsumentów, lub do prawników, żeby zmusić N-ierobów do swoich obowiązków
    N-ieszczęśliwie zdecydowałem się na N jak N-icość ponad rok temu
  • ~lotnik2012 / 2011-03-19 13:36
    Jesteś zobowiązany z telewizią n ómową to płacz i płać mało tego jak wchodzą promocie ty niedostaniesz nic ,złapali Cię w swoie śidła więc płać ,płać i płać niema polituj kolego . Kończy mi sie ómowa i baj ,baj z nimi
  • ~damianz / 2011-03-17 21:36
    Ocena: 4.33 / 5
    Najwidoczniej niektórym nie było pisane mieć Nke:) Polecam wszystkim serdecznie, jestem z "nimi" dobrych kilka lat i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie miałem żadnych tego typu akcji co przedmówca. A teraz biorę udział w konkursie - oczywiście wybrałem finał Ligii Mistrzów w Londynie!!
    Zaletysame plusy
  • ~luka / 2011-03-11 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja przygoda z TV N to kopia historii p. Robskiego (pozdrawiam) tyle, że dzieje się na przełomie luty/marzec 2011. Pozwolę sobie ją przytoczyć:

    Telewizja N to porażka

    Oto przygód kilka Wróbla Ćwirka

    11-01-2011
    Miła Pani z BOK informuje mnie iż aktywacja odbędzie się automatycznie po podłączeniu dekodera.
    12-01-2011
    "Miły" Pan informuje mnie iż sygnał aktywacyjny jest "stary" i muszę czekać na kolejny.
    13-01-2011
    "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK wraz ze mną odkrywa że Telewizja N dała ciała i wprowadziła zły numer karty do systemu.
    14-01-2011
    Następny "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK odkrywa iż "SUPER PROFESJONALISTA" z dnia poprzedniego NIE ZROBIŁ ZGŁOSZENIA DO DZIAŁU TECHNICZNEGO !!!!!!!!
    17-01-2011
    Czekam cierpliwie
    18-01-2011 g 11.00
    I znów "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK informuje mnie iż nie wie dlaczego dział techniczny nie dokonał zmiany i aktywacji dekodera.( ma na to 48 godz.)
    18-01-2011 g. 12.00
    "SUPER PROFESJONALISTA" p. Tomasz Sodo z BOK informuje mnie iż nie ma możliwości odesłania dekodera i rozwiązania umowy.
    18-01-2011 g.14. 00
    Rozmowa z prawnikiem mojej firmy.
    19-01-2011
    Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
    20-01-2011
    Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
    Cdn........... zapewne w sądzie :*

    Jak można notorycznie wbijać w system zły nr karty-czy tam pracują półgłówki? A może to chwyt żeby dorobić sobie na rozmowach telefonicznych, na połączenie czeka się wieki i potem głupkowate i tylko udające miłe głosy konsultantów, że wszystko zostanie rozwiązane w ciągu 24 godzin. W d..... mam te ich 24 h. czekam i interwenjuję już miesiąc-bez rezultatów. W zamian za wspaniałą ofertę z kanałami HD (BEZ DODATKOWYCH OPŁAT) oglądam wciąż piękny, błękitny ekran aktywacyjny. Naprawdę, nie podpisujcie z nimi umowy!!!Przez dwa lata korzystałam z Polsatu i byłam w pełni usatysfakcjonowana i cholera Nowej Generacji mi sie zachciało. Nigdy więcej N.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • Krzysztof Prajzendanc / 2011-03-09 19:36
    totalna porazka a powodu niadoplacenia 40 gr wylaczyli sygnał na tydzień. A co z pieniędzmi za okes kiedy nie miałem sygnału,kta mi je wróci bo napewno nie ci naciągacze
  • Krzysztof Prajzendanc / 2011-03-09 19:58
    oszu..............sci do których w dodatku nie da się dodzwonić bo tyle mają reklamacji.A jeśli się poszczęści to i tak z niekompetętną osoba i tak by sobie przełączali aż do usr znudzenia
  • ~stankart / 2011-03-07 09:13
    Wszelkie tzw promocjie telewizji n są oszustwem.Otrzymałem pakiety w promocji za 48zł a po paru
    miesiącach nowy regulamin i cennik na sumę 54zł.W rozmowie telefonicznej zapewniono mnie,że
    takie praktyki nie będą się powtarzać.W grudniu 2010 podpisałem nową umowę pakiet mini full
    za sumę 68zł miesięcznie.W marcu 2011 otrzymałem nowy regulamin i cennik.Jest to więc stała
    praktyka.Zwabienie klijenta promocją,a następnie podwyższenie abonamentu.
  • ~ROBI / 2011-03-03 20:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem posiadaczem N od2 miesięcy.Byłem pełen obaw aby przejść do tej platformy.Jestem b.miło zaskoczony.Aktywacja dekodera w1godz.Odbieram na talerzu 60cm.Delikatnie tylko dostroiłem.Za dekoder z nagrywarką nic nie płaciłem.W Polsacie kupiłem 2 szajsowate za ciężko zarobione pieniądze.Jedyny minus to duży szeroki pilot.Ale to idzie przeżyć.Nie dzwoniłem do BOK bo nie miałem potrzeby.Słyszałem że horror.Pociesze że w Polsacie wygadałem ok.stówy.Póżniej miałem sposób-dzwoniłem o 3w nocy.Zawsze odbierali po3cim pip,pip.
    ZaletyDobra jakość duża oferta programowa za48zł.Dekoder w dzierżawie za nic!
    WadyJa nie widzę
    2miesiące darmo
  • ~mazia / 2011-03-02 19:14
    porażka!!!od miesiąca powinnam mieć nowe pakiety a do tej pory cisza nawet nie dostałam rachunku za luty a do BOKu sie dodzwonić to już chyba cudu potrzeba żeby coś załatwić...totalny brak kontaktu z nimi...ani tu zrezygnować bo niby jak z ciszą po drugiej stronie???
    Zaletynie dostrzegłam
    Wadysame
  • ~mariusz / 2011-02-27 18:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam telewizję n od ponad roku i nie mam najmniejszych problemów z odbiorem sygnału i jakością odbieranych kanałów a dodam iż jest rewelacyjna. Posiadam telewizor LCD SAMSUNG LE37 B650 jakość obrazu na kanałach HD jest po prostu powalająca na nogi jak również dzwięk DolbyDigital w połaczeniu z amplitunerem firmy Onkyo i głośnikami KODA.
    Byłem użytkownikiem cyfry i polsatu i mając takie doświadczenie nigdy nie zamienię n na inną platformę cyfrowej telewizji to moje zdanie.
    Do wszystkich którzy mają problemy z odbiorem.
    Zanim zaczniecie wypisywać o problemach z odbiorem proszę sprawdzić jakość konwertera(stosunek sygn/szumu) stan i jakość przewodów,odpowiednia średnica anteny i oczywiście odpowiednie sztywne zamontowanie anteny.
    Pozdrawiam.
    Zaletystosunek cena/jakość
    wiele kanałów HD
    możliwości
    rozmaitość kanałów
    Wadyczasami zawiesza się dekoder ale nie jest to nagminne
    13 miesięcy w promocji wielka rewolucja
  • ~Katka / 2011-02-18 19:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mam powodów do narzekania, w ramach abonamentu mam wszystkie pakiety tematyczne i kanały HD. Nic mi się nie psuje, dekoder działa bez zarzutu. Na dobór kanałów też nie narzekam.
    Zaletywszystkie pakiety w abonamencie, dużo kanałów HD
    Wadybrak
    od pół roku, najniższy abonament 48 zł+dekoder+aktywacja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905