Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Yamal / 2019-06-20 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry wszystkim. Ja tez mam taki sam problem z ncplus iż ja odesłałem im sprzęt i nie podpisaną umowę i do dnia dzisiejszego mam problemy z nimi poniewaz naliczaja mi abonament a sprzet i umowy nie mają w systemie. Nerwów tyle straconych ze szok a nie wspomne juz o pismach ile wyslalem. Poprostu szkoda gadac .
    ZaletyBrak
    WadyDziałanie nie zgodne z prawem
  • ~yersy / 2021-01-28 13:18
    Ocena: 4.00 / 5
    canal plus to firma oszustów naciągaczy i złodzieje nie dość ze 20 lat temu jak podpisywałem umowę oddałem im swój dekoder filmNetu który kosztował 1500 zl 20 lat temu to dzisiejsze 3 pensje, miałem mieć ich dekoder za darmo to przez cały okres naliczali mi opłatę za dekoder a teraz po rozwiązaniu umowy i zdaniu dekodera jeszcze dzwonią jacyś oszuści i próbują wyłudzić 100 zl
  • ~Yo. / 2021-07-16 23:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem stałą klientką od 25 lat,p£acę za najdroższy pakiet,a poskąpili mi dekodera 4k.Każą czekać i śledzić oferty.Obsługa arogancka,opłaty wysokie...Przecież płacę,a oglądać i tak nie mogę.Dzisiaj czara goryczy się przelała...Zero szacunku,brak rzetelnej informacji.Dla nowych klientów jest wszystko,starych mają gdzieś.Umowa koñczy mi się za 8 miesięcy,wtedy będą dzwonić i nadskakiwać,znam to aż za dobrze.Czas najqyższy rozstać się z tymi hienami.Arrivederci Roma.
    ZaletyCiekawe seriale
    WadyCoraz Więcej reklam,brak nowych filmów.
    MiejscowośćKrasnystaw
  • ~Yock / 2021-05-05 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Bylem abonentem od początku powstania platformy wizja tv. Do teraz gdy złożyłem rezygnację nałożono na mnie karę za spóźnione oddany sprzęt w wysokości 100 zł. Banda zlodzeji którzy tylko czychaja by zedrzeć z ciebie każdy grosz. Ogólnie to zaluje bardzo ze wykupilem tą telewizję. Nie dość że nic tam nie ma to jeszcze sprzęt felerny
    ZaletyZadne
    WadySame
    MiejscowośćJarocin
  • ~Yoko / 2022-08-13 00:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli kupuje się jakąś usługę to w oparciu o proponowaną ofertę operatora, jeśli w trakcie dochodzi do zmiany tej oferty to klient powinien zaakceptować ją lub mieć możliwość jej wypowiedzenia bez konsekwencji i tutaj proponuję zainteresować UOKiK w tej sprawie im więcej zgłoszeń tym lepiej.
    ZaletyZmiana kanałów tragedia
    WadyZmiana kanałów tragedia brak logowania do Netflixa
    MiejscowośćŁódź
  • ~Yorku / 2020-02-20 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli kończy wam się umowa i nie chcecie aby was nękali telefonami wystarczy zażądać usunięcia numeru telefonu z ich bazy danych. Sprawa wygląda tak. Dzwoni konsultant z propozycją to mówicie od razu aby usunął z waszej umowy numer kontaktowy. Jeżeli tego nie zrobi i znów będzie kontakt z ich strony składacie reklamację o naruszenie RODO i macie zapewnione odszkodowanie. Proste
  • ~Z / 2022-10-13 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Była kiedyś fajna telewizja z wieloma przydatnymi funkcjami i fajnie pogrupowanymi kanałami. To ktoś stwierdził, że trzeba cofnąć się do epoki kamienia łupanego i: zrezygnowano z grupowania kanałów, wycofano opcje 'usuń wszystkie' i 'nagraj podobne'. Nie da się dalej korzystać z tego rozwiązania.
    Co za idiota podjął taką decyzję?
    Do tego od pewnego czasu do rachunku doliczano mi 5 zł każdego miesiąca (bo parę miesiecy temu opóźniłem się z opłatą)....
    Zaletyumowa kończy mi się już za 3 miesiące
    Wadypomimo negatywnych zmian jakie zaserwowali klientom, nie można zrezygnować z umowy od razu
    MiejscowośćKraków
  • ~Zaba / 2020-02-10 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystawiam zła opinie. Mimo że miałam zaległości którą zapłaciłam nadal nie chcą włączyć sygnału ponownie. Bo ciągle im nie Pasuje bo to nie ma pieczątki bo to nie ma daty bo powinno być że to jest bez podpisu elektronicznego i wiele innych problemów. A co najśmieszniejsze wpłata powinna być w złotówkach mimo że przelew był od razu przewalutowany. Nie polecam współpracy z ta firma czekam tylko do ko ca umowy i serdecznie im podziekuje
    WadyCała rzesza.
  • ~Zacku / 2024-02-09 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych sieci telewizyjnych problem z obsługą klienta przez brak kanałów na dekoderze. Nikomu nie polecam tej sieci i chęci współpracy. Totalne dno
    ZaletyZadnych
    WadyBardzo dużo tej sieci
    MiejscowośćKrosno
  • ~zadowolony / 2011-01-14 17:16
    witam...ludziska czy Wy naprawde nie czytacie umowy!!!trzeba o wszystko pytac a nie potem żalić sie na forum i mowic jacy to nie jestescie oszukani,n-ka bije na głowe wszystkie pozostałe platformy pod kazdym względem...aaa i zapomniałem dodac ze do hd trzeba miec odpowiedni telewizor a nie jakiś złom.Polecam i pozdrawiam wszystkich frustratów.")
    Zaletydobra jakos ,cena
    Wadybrak
    8 miesiecy
  • ~Zadowolony klient / 2024-03-30 00:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Przede wszystkim nie naciągają ,doradzą profesjonalnie .
    ZaletyObsługa profesjonalna
    MiejscowośćNowy Tomyśl
  • ~Zanka / 2021-04-12 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity brak poszanowania klienta!Z końcem kwietnia 2021 kończyła mi się umowa, więc skontaktowałam się celem ewentualnego przedłużenia umowy.Niestety jako kilkunastoletni klient nie miałam możliwości wybrania pakietu o niższej cenie tylko taki sam albo droższy.Pan w obsłudze klienta nawet nie próbował być miły.Bezczelny i arogancki.Więc to skutkowało decyzją o zakończeniu umowy.W umowie prosiłam również o usunięcie moich danych osobowych z dniem zakończenia umowy.Zrobiono to natychmiast a to tylko po to, aby doliczyć dodatkowo 5zł do rachunku jako brak zgody na udostępienie swoich danych do celów marketingowych.Napisałam skargę,ale niestety jak możnaby się tego spodziewać moja skarga nie została uwzględniona i według opinii platformy cyfrowej och postępowanie jest prawidłowe.Nie chodzi o kwotę 5zł choć może i tak bo to żałosne,że firma za 5zł psuje sobie ijeszcze bardziej już i tak nadszarpniętą reputacje!Cieszę się,że wypowiedziałam umowę bo nie chcę mieć nic wspólnego z taką dziadowską firmą!
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyBezczelna i arogancka obsługa klienta, brak kompetencji w rozwiązywaniu problemów,bardzo drogie pakiety bez możliwości zmiejszenia pakietu,
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Zawiedziona / 2022-02-25 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa brak indywidualnego podejścia do klienta, brak jakiejkolwiek elastyczności, niekompetentna obsługa na infolinii. Salon sprzedaży w Sochaczewie ma w nosie klientów którzy umawiają usługę przez telefon. Brak kontaktu z klientem, zero odpowiedzialności za cokolwiek. Nie polecam. Podejście do człowieka jak do przedmiotu. Nie dość, że droga oferta to osoba kupująca pozostawiona jest ze wszystkim sama sobie. Brak pomocy, brak indywidualnego podejścia, brak rozwiązań dla nietypowych problemów, wszystko według schematu, nie przyjmowanie odpowiedzialności za własne błędy. Wystrzegajcie się tej telewizji. żałuje że przed podpisaniem umowy nie czytałam opinii na temat tej telewizji.
    MiejscowośćLeszno
  • ~Zawiedziona klientka / 2022-05-25 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno.Jestem od wielu lat klientka canal+.Niestety nowa aktualizacja to dno.
    Dodatkowo pięć miesięcy przed zakończeniem umowy nękają nas telefonami aby przedłużyć umowę.Po tym wszystkim niema zamiaru jej przedłużać.
    ZaletyUmowa za chwilę się kończy.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Zawiedziony / 2022-04-02 22:00
    Ocena: 2.00 / 5
    NIEPO ROZUMIENIE !!!!!!!!!!!

    Ostatnia aktualizacja dekodera Box 4k spowodowała, że rezygnuję z Canal Plus.
    WSZYSTKIE "ulepszenia'' tak szumnie reklamowane mają za zadanie skłonić cię do kupna czegokolwiek, zniknęły natomiast opisy nadawanych programów, nie można wyszukać audycji w grupach tematycznych, przy przełączaniu ukazuje się opis audycji zmiksowany z gatunkiem programu i innymi niezrozumiałymi symbolami. Aby posłuchać audycji radiowych trzeba wejść w ustawienia.
    ZROBIONO WSZYSTKO ABY TRUDNIEJ BYŁO OBSŁUGIWAĆ, SZUKĆ WYBIERAĆ CZY USTAWIAĆ COKOLWIEK NA DEKODERZE.

    Z czystym sumieniem odradzam Canal Minus
  • ~Zawiedziony_użytkownik / 2022-05-25 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia to za mało powiedziane. Płacić za coś z czego nie czego skorzystać. Nowa aktualizacja to brak czytelnego menu, brak możliwości nagrywania kanałów TVN, brak informacji o programach w sensie rok, kategoria itp., ciągle włączanie się kontroli rodzicielskiej mimo, że nie została ustawiona... No można jeszcze wiele wymienić. Radzę szybko się z tymi problemami uporać bo stracicie klientów.
    ZaletyBrak
    WadyPo aktualizacji to jest ich cale mnóstwo
    MiejscowośćCzeladź
  • ~Zażenowana Canal+ / 2022-02-07 12:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeszłam z Polsatu do Canal+ i doznałam szoku! Najbardziej zależało mi na tenisie i co się okazuje, że transmitują tylko wybrane zawodniczki a nie całe turnieje! Nawet w TVPsport (jak mieli licencje) i w Polsacie (ATP) transmitują CAŁE TURNIEJE!!! Nie polecam. Wszystkim odradzam bo reklamując tenis kobiecy w Canal+ Sport nie wspominaliście o kilku meczach z turnieju!!! Jak np. w polfinale albo finale bedzie grać zawodniczka z poza waszej listy to nie pokażecie najważniejszych meczów w turnieju? Czuje się oszukana. Skandal!
    WadyNawet bym nie wpadła na to, że można pokazywać wybrane mecze z całego turnieju a nie cały turniej. Kto w XXI wieku posuwa się do takich tanich sztuczek by pozyskać klienta? Oszukaliście mnie reklamując tenis WTA w Canal+ nie informując, że nie będziecie transmitować turniejów w całości!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Zbig / 2022-05-26 13:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Aktualizacja oprogramowania to porażka!!!
    Brak elementarnego narzędzia : WYBIERZ SWOJE PROGRAMY

    Brak elementarnego wymogu intuicyjność!!!

    Wysłałem do pomocy technicznej żądanie przywrócenia poprzedniej wersji ale pani specjalistka mnie "olała"

    jestem abonentem od przeszło 20 lat - POLSAT czeka 11111
    Wadynowy interfejs jest nieprzyjazny
    MiejscowośćCzęstocowa
  • ~Zbigniew / 2021-07-16 22:43
    Ocena: 3.67 / 5
    Nieprawdopodobnie złe nagłośnienie filmów. Tak było w Leonardo dziś w Kruk. O co chodzi? Domyślać się jakie dialogi są prowadzone??
    Miejscowośćknurów
  • ~Zbigniew / 2022-03-02 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    po prostu dno dno brak programow ktore byly w pakiecie zlodzieje zlodzieje
    Wadysame wady
    MiejscowośćBielicha
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 321
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 230
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981