Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wr / 2022-04-21 15:19
    Ocena: 3.00 / 5
    No i mnie dotknęła aktualizacja. Jak zobaczyłem co tam "poprawiono" to prawie spadłam z krzesła.
    Podzielam opinie wcześniejszych użytkowników, że aktualizacja wprowadza dużo chaosu.
    Zrobiło się kolorowo jak na straganie odpustowym i przez to mało czytelnie.
    Część nagran na dysku otrzymała kłódkę i nie da odtworzyć bez wpisania PIN...pomimo że przedtem nie było problemu i co ciekawe, zablokowaniu podległo część bajek.
    Podgląd informacji o aktualnym programie to tragedia- brak tła, nawalone informacji w postaci ikonek ktoe nie sa potrzebne, w niektórych sytuacjach nie wiadomo który numer kanału jest obecnie włączony (jest tylko logo kanału).
    Funkcjonalność pilota ...szkoda pisać, mocno spadła. Pomija że wkur...a mnie cały czas to "pykanie" klawiszy.
    Myślałem że będzie troszkę nowych funkcjonalności, a tu wg mnie jest tylko nawa szata graficzna i przeorganizowane menu. pytam...po co to komu?
    Brakuje mi np funkcji któr jest w polastowych dekoderach, funkcja ktora pozwala ustawić przypomnienie na danym programie aby nie przeoczyć oglądania.
    Zaletywyraźnie spadły po wprowadzeniu nowej wersji oprogramowania dekodera
  • ~WRW / 2022-05-29 00:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie to koniec umowy. Co za głupek to wymyślił. To jedna wielka tragedia! W info było to co chcieliśmy o programach i filmach wiedzieć. A teraz infantylne zapisy. Porażka!!! Czekam do końca umowy. To za 3 miesiące!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWłocławek
  • ~Wściekła / 2022-03-23 00:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to dno
    Oddajcie poprzednie
    Pełno obrazków, nic nie można znaleźć
    Wszystko mało czytelne
    Program telewizyjny to trzeba kupować w kiosku
    Bo nie ma opcji wyszukiwania programu
    A prawda jest ale trzeba znać tytuł filmu
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wściekły stały klient / 2022-08-17 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najnowszą aktualizację softu robił chyba jakiś d..il programy bez ladu i składu w formie listy a nie jak poprzednio pogrupowane tematycznie. Nagrania to dramat, znaleźć coś graniczy z cudem. No i brak sortowania nagrań jak poprzednio, brak opcji ukrytych nagrań. Brak łatwego wyszukiwania np. Filmów. Co było można to zostało spi...lone. Nie polecam tego gówna!!!
  • ~ww / 2023-01-22 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktos wie,dlaczego zmienil sie format listy nagranych,i zaplanowanych pozycji?Mam na mysli to,ze przed tem byly to 4 rzedy w pionie,a obecnie wszystko w jednej linii.Malo to czytelne,i wkurzajace!Nie wiedza,ze jesli cos dziala,to lepiej tego nie poprawiac?
    O ofercie programowej sie nie wypowiadam,bo po co powtarzac po poprzednikach.
    Jesli macie wrogow,zalecajcie im zakup nc+
    MiejscowośćNl
  • ~wykiwany / 2017-09-25 19:38
    Jestem wykiwanym abonentem nc+ z ponad 12 letnim stażem. Przestrzegam przed wiązaniem sie z nimi i z utęsknieniem czekam wygaśnięcia umowy. Powodem są beznadziejne dekodery, najpierw DSI 183 i DSI 187, a teraz mam problem z WiFi Box+ DSIW74, które przy bardzo dobrej instalacji antenowej (poziom sygnału 83% jakość 93%) zawiesza się przy włączaniu, co opisałem w zgłoszeniu do nc+ po dwóch bezskutecznych wizytach w serwisie: "bardzo często, aczkolwiek nie za każdym razem, nie działa po włączeniu: albo jest dźwięk bez obrazu i czasami pomaga zmiana kanału o jeden w górę lub w dół, a gdy pokaże się i obraz, można wrócić do poprzedniego kanału i go oglądać, albo po włączeniu dekoder wyświetla nr kanału a poza tym "jest martwy" - nie działa żaden przycisk i wtedy trzeba odłączyć mu zasilanie, czekać na aktywowanie i inicjację co jest wyjątkowo irytujące!". Pan w serwisie robił dokładnie to samo: włączył do prądu, dekoder przeszedł inicjację i potem działał... tak jak u mnie. "Specjaliści" w nc+ dwa razy odmówili wymiany, bo w serwisie było OK, choć pisałem: "Nie jest moim hobby spacerowanie do Serwisu i "wyłudzanie" wymiany sprzętu, który winien działać nienagannie, proszę o więcej zaufania do klienta i wydanie  Waszemu Serwisowi polecenia wymiany kwestionowanego dekodera na nowy.
    Mam serdecznie dosyć tych "atrakcji" ---KLIENT NIE POWINIEN WIEDZIEĆ ŻE MA JAKIŚ DEKODER, POWINIEN WŁĄCZYĆ GO I SPOKOJNIE KORZYSTAĆ Z DOSTARCZANEGO SYGNAŁU.
    Polecić nc+ mógłbym tylko zdeklarowanemu masochiście...
    jestem ich klientem ponad 12 lat
  • ~WZ / 2018-12-08 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, po 5 latach padł mój dekoder- chciałem kupić nowy i tu zaczęli robić problemy. Kazali wysłać do serwisu, który wymienił mojego trupa na innego trupa, rzekomo zregenerowanego. Ten, który przysłali, przegrzewa się po 1h działania. Ale oni maja to w pompie. Szczerze odradzam. Konsultuje sprawę z UOKIK, chce rozwiania umowy z ich winy.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~X / 2022-03-18 23:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Po aktualizacji be,nadziena czytelność. Mam znać na pamięć numer pod którym ukrywa się kanał? TRAGEDIA
    ZaletyNie widzę
    WadyBałagan i nieczytelność
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~x / 2022-04-29 01:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy program na dekoderze to koszmar. Straciliśmy czytelność i funkcjonalność. Nie wiem po co taki update. Ktoś chyba musiał zarobić/wydać pieniądze. Zarząd do zwolnienia. Chyba nigdy tak nie wkurzyłam się na głupią aktualizację jaką państwo nam zaserwowaliście. Szkoda bo lubie wasze niektóre programy. Nie będę przedłużać abonamentu. Nie pozdrawiaam
    Zaletyprogramy
    Wadyzaktualizawany soft dekodera
  • ~Xd / 2022-07-21 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym zdaniem canal+ jest nieobsługiwany po aktualizacji zrezygnowałem z subskrybcji przez menu, nagrywarkę w której nie można niczego znaleźć jedna wielka porażka
    WadyAktualizacja
  • ~xesf / 2022-08-09 15:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Dlaczego mają byc prowadzone zmiany kanałow ja się na to nie zgodziłem NIE polecam
    MiejscowośćKalisz Pomorski
  • ~Xx / 2023-10-12 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykorzystywanie klientów, wprowadzanie w błąd przez infolinie, wszystkie koszty są po stronie klienta. Pomimo ze jesteś ich wieloletnim płatnikiem to i tak nic dla Ciebie nie zrobią. Nic!
    Już kilka reklamacji o wprowadzanie mnie w błąd rozstrzygnięte były na moją korzyść bo już nie mogli się z tego wyłgać. To porażające że panują tam takie reguły i wciąż klient jest dla nich idiotą.
    ZaletyZero.
    WadySłaba jakość dekodera, opłaty za dekoder, wprowadzanie klienta w błąd i naciąganie na kasę.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~xxx / 2021-12-10 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    do tych śmieciarzy nie idzie się dodzwonić nigdy tylo jk się w sprawie nowej umowy bo chodzi żeby złapać nowego glupiego
  • ~Xxx / 2022-05-26 23:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra po zamianie interfejsu, w niczym nie można się połapać, no i jeszcze koniec transmisji premier league po 27 latach, kochałem to oglądać na tej platformie I chciałem podziękować całej ekipie canal +, realizotorom, komentatorom i wszystkim którzy byli zaangarzowani w ten proceder bo było naprawdę super.
    ZaletyBrak
  • ~xxx / 2022-08-12 22:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Kto wpadł na pomysł zmiany programów, całe szczęście ze za chwilę koniec umowy.
    Co trzeba mieć w głowie żeby takie pomysły mieć?
    ZaletyBrak
    WadyMają gdzieś swoich klientów
    MiejscowośćWLKP.
  • ~Xxx / 2023-02-02 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Do bani.. Co jakiś czas nowe aktualizacje które wcale nie są lepsze!Wymieszanie tych wszystkich kanałów to nie był najlepszy pomysł.Ostatni rok jestem z Canal+
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie przemyślane aktualizacje i zmiany pozycji kanałów
    MiejscowośćPoznań
  • ~XXX / 2023-03-15 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najgorsze dno .
    Polecam telewizję w Play .
  • ~Xxxxx yyyy / 2022-06-30 02:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to koszmar nie rozumiem dlaczego zmieniono cos co idealnie dzialalo tyle lat chyba zrezygnuje a przedluzania umowy4i premise sie do Polsatu!!!
    ZaletyZadnych
    WadyNic nie dziala nie mozna znalezc I nagrac ulubionych programow I
    MiejscowośćKalisz
  • ~Xyz / 2021-11-09 23:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna pomoc ze strony obsługi na infolinii, miałam techniczny, ale szybko został zażegnany. Kilka cennych i bardzo prostych do zrozumienia wskazówek przekazanych podczas rozmowy z Panią na infolinii i wszystko działało, a dodam, że biegła w takich sprawach nie jestem. Polecam każdemu współpracę z tą firmą, jak dotąd nie mogę nic złego powiedzieć, a jak czytam te komentarze to mam wrażenie, że żyje wśród ułomnych osób, którzy nie potrafią czytać umów, a potem maja pretensje do wszystkich tylko nie do siebie. Pozdrawiam całą ekipę canal+ i życzę mniej takich ameb społecznych jak z komentarzy poniżej.
    ;)
    ZaletyCierpliwość obsługi i fachowa pomoc
    WadyJak na razie nic
    MiejscowośćŁódź
  • ~yahara / 2021-03-18 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Już kilkukrotnie brak dostępu do ustawień, podczas oglądanego programu następuje wyłączenie /zacięcie... Brak dostępu do ustawień lub resetu. Z całym szacunkiem, za pieniądze, które Państwu płacimy to jest totalna porażka...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 321
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 230
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981