Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maggy / 2011-12-05 15:18
    witam. Po jakim czasie mieliście aktywacje karty ? bo ja czekam juz 4 dzień i nic. dzwonie do obslugi po 3 razy dziennie i ciągle słysze że do 2-3 godzin powinna być aktywacja a tu NIC! mimo ze pisze w info ze do 24 h od włączenia dekodera :( zamiast ulubionych programów ogladam jedynie ekran aktywacyjny ...;/
    Zalety-
    Wadydługo termin aktywacji
  • ~stoik / 2011-11-30 12:40
    najlepsza telewizja bez watpienia, co trochę dochodzą nowe kanaly, nowe kanaly hd i inne opcje, plus za ciagly rozwój.
  • ~Kosa_10 / 2011-11-27 23:38
    Ja jestem zadowolona z usług tego dostawcy. Podpisałam z nimi umowę z ponad dwa lata temu i jak dotąd nie sprawiali żadnych problemów. Zastanawiam się nad kupnem multiroomu, po wprowadzeniu nowej promocji z ofertą standard i premium. Z mężem przynajmniej o pilot nie będziemy drzeć kotów :)
  • ~kuba_j / 2011-11-25 12:43
    BiJ wspolczuje Ci, bo pewnie sam zareagowal bym tak samo na twoim miejscu jakby cos takiego się dzialo. moze idzie za tym niekometencja pracownika z którym rozmawiales. firma sama z siebie raczej tego nie robi, bo przecież to dla nich samoboj. daj znac jak sprawa się wyjasni. ja przez 3 lata posiadania enki nie miałem zadnych krytycznych sytuacji.
  • ~BiJ / 2011-11-24 14:30
    Oto mój trzeci wpis ! Pod koniec października pracownik n-ki zawiadomił mnie dzwoniąc na moją komórkę, zę wszystkie moje reklamacje są załatwione pozytywnie i w związku z tym powinienem sie
    zglosić do najbliższego punktu n-ki w celu przywrócenia mi niesłusznie odciętego sygnału. Zażądałem
    pisemnego powiadomienia mnie, ponieważ z tą firmą trzeba mieć wszystko "na papierku" - inaczej leżysz! I oto dzisiaj otrzymuję zamiast przeprosin - kolejne wezwanie do zapłaty i straszenie windykacją
    sądem i Bóg wie jeszcze czym za zerwanie umowy z n-ką /której nigdy nie zrywałem/. Czytajcie na
    ten temat w moich poprzednich postach, bo nie chce mi się powtarzać. Teraz już przeholowali !
    Jutro idę do mojego prawnika i wytaczam im proces za uporczywe prześladowanie, szkody finansowe, moralne,uniemożliwienie odbierania przez prawie rok tv. Zobaczymy co z tego wyniknie !
    Nie omieszkam poinformować Was na forum !
    Zaletyżadne
    WadySzkody finansowe, moralne, psychiczne, olewanie klienta, ogólny bałagan, to jakiś b..l, a nie firma !
    Uwaga firma stosuje stalting !!!!!
  • ~andrzej36 / 2011-11-20 13:27
    Ocena: 5.00 / 5
    MAM ZASZCZYT BYĆ ZADOWOLONY Z USŁUG TELEWIZJI N .JEST TO NAJLEPSZA A ZARAZEM TELEWIZJA POD SŁOŃCEM OFERTY SĄ PRZEJŻYSTE A CO ZA TYM IDZIE JAKOŚĆ ODBIORU JEST WSPANIAŁA POLECAM WSZYSTKIM
    ZaletyDUŻO PROGRAMÓW W HD
    MAM GO 1,5 MIEŚĄCA
  • ~abonent cyfry / 2011-11-19 09:39
    dziekuję wszystkim, ktorzy tu zamieszczają swoje opinie , juz prawie miałem kupić n-kę , ale po tym co tu piszecie jednak zostanę w cyfrze+ , dodam, że jestem z nimi już chyba z 10 lat i NIGDY nie było najmniejszych problemów , może jak przejmą ITI to przewietrzą pokoje z "kompetentnych" pracownków , a propops ich ostatnia oferta z telewizorem - podobno podnieśli oplatę aktywacyjną z 300 na 500 PLN z dnia na dzień , cóż , nic nie dodam , a multiroom w n-ce wiąze się albo z wierceniem otworu w ścianie by połączyć dekodery ( oczym nic nie mówią ) albo router na własny koszt.
    żenada!!!
    Wadytotalnie odradzam
  • ~rudzianin / 2011-11-13 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Zdecydowanie nie polecam. Platforma i kanały dobre-obsługa nie do zaakceptowania.
    Sami zdecydujcie o zakupie.
    Syn podpisał umowę w Media Markt Rybnik. Po rozpakowaniu w domu okazało się, zasilacz nie pasuje!
    Ok trasa 30 km do Media i wymiana. Radość w domu, podłączone i świeci-co z tego kilka prób programowania okazuje się bezskuteczne(siła sygnału 85, jakość 100).Telefon na infolinię-reset tunera i nic-wniosek uszkodzony wymiana. Syn w weekend w szkole-rodzice chcą pomóc więc biorą tuner wraz z umową i w drogę do Media. Zdziwienie-wymienić może punkt serwisowy a my tu tylko sprzedajemy!?
    Trudno no to dalej w drogę Carefour Play Rybnik-no niestety ale brak tunerków-no to może Real Rybnik-proszę o telefon czy są tunerki-są no to jedziemy. Real Rybnik Wyspa Play i N z super obsługą?
    Tak prosze Pana jest tunerek i możęmy wymienić-ulga nareszcie-tak ale za sprawdzenie tunerka jeśli okaże się sprawny to proszę 20 zł(pełne zaskoczenie) Ok zgoda-pan sprawdza-diagnoza uszkodzony-decyzja wymieniamy. I tu kolejne schody-mimo okazania dowodu osobistego oraz dostarczenia tunera z kilkoma numerami fabrycznymi nie mogę wymienić sprzętu bo umowa została zawarta na syna który ma takie samo zameldowanie jak my???? Nie wytrzymałem. I kto mi zwróci za poświęcony czas i paliwo zużyte na bezskuteczne próby wymiany sprzętu. Czy ja się mam prosić o sprawny sprzęt przy podpisanej umowie. Już wiem telewizja najwyższej jakośći N i super obsługi mnie nie interesuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Możecie sobie robić biznes ale bezemnie-powodzenia.
    Wadyuszkodzony sprzęt wydany przy podpisaniu umowy, trudność z wymianą, nonszalancja wobec klienta,
    6 dni
  • ~Joanna / 2011-10-11 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    BRAK SYGNAŁU!!! komunikat, który czytam zamiast oglądać Tv, żenujące... Delikatny wiatr .. brak sygnału ... a jak pada deszcz to można w ogóle zapomnieć o oglądaniu przez cały dzień.. mamy jesień, wiec deszcz będzie padał niemal codziennie, więc płacę za "N"-kę nie nie mając możliwości oglądania
    ZaletyNiestety brak
    WadyBrak sygnału ( zależne od warunków atmosferycznych !!! )
    od ok.6m-c
  • ~BiJ / 2011-10-03 20:56
    23 sierpnia pisałem na temat "n" - Omijajcie ich szerokim łukiem i obiecałem ciąg dalszy.
    Otóż zaczął się październik, a ja nadal pozbawiony jestem dostępu do "n"-ki i nie jestem w stanie
    wyplątać się z umowy z nimi zawartej, ponieważ w ich regulaminie nie przewidują czegoś takiego
    z winy operatora. Czyhają jedynie na klientów, którzy wkurzeni do białości zerwą sami umowę, a wtedy
    już dział windykacji zaczyna działać i wysyła notę obciązęniową na ponad 2 tysiaki.
    Jak więc widzicie nie pozwalają zmienić operatora, na listy nie odpowiadają, sygnału nie włączają.
    Czekam więc dalej, a jak na razie zgodnie z ich reklamą mam rozrywkę do potęgi "n" !
    Zaletyzero
    Wadysame minusy
    rok, ale ogladałem 3 m-ce
  • ~yerba / 2011-09-29 13:58
    Ocena: 4.67 / 5
    mam enke jakies kilka lat, doceniam najbardziej telewizje za vod, swietne propozycje filmowe, oby takich wiecej
    Zaletyvod, multiroom, multiliga
    3 lata, ok 100zł
  • ~bezzastrzezen / 2011-09-22 13:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Wybrałam ofertę telewizji N na kartę, z której jestem zadowolona. Nie wiązałam się z żadnymi umowami. Za doładowania płacę od 20 do 40zł. Wszystkie podstawowe kanały mam. Według mnie takie rozwiązanie jest najlepsze.
  • ~wampus / 2011-09-18 07:10
    Trzeba przyznać, że telewizja "N" ma fajne rozwiązania w pozytywnym i negatywnym tego słowa znaczeniu. Fajnie, bo można sobie wybrać co się chce oglądać - interesujesz się sportem, wybieram pakiet ze sportem. To pozwala wyeliminować kanały, które nigdy w życiu nie będzie się chciało oglądać. Pomimo tego pozytywu, nie jestem już od dłuższego czasu klientem "Telewizji najnowszej generacji".
    Z tego co przejrzałem wpisy innych ludzi, to moja historia była podobna. Płaciłem regularnie i nagle zaczęli monity wysyłać, że mam jakieś zaległości, które okazały się, że nie wynikły z mojej winy, tylko z winy "N". Nikt nie chciał tam wziąść odpowiedzialności na siebie, zerwałem umowę z nimi, co poskutkowało tym, że zaczęli do mnie wydzwaniać ludzie z jakiejś tam firmy windykacyjnej - nasłani przez "N".
    Wcześniej też miałem z nimi problemy, jak mi włączyli w promocji pakiet HBO, gdyż nie chcieli mi go w ogóle wyłączyć.
    Muszę z przykrością przyznać, że w "N" pracują ludzie niekompetenti, a w samej firmie jest delikatnie rzecz ujmując bajzel. Nikt nad niczym nie panuje.
    Dlatego nikomu nie polecam telewizji "N". Nic dziwnego, że się wyprzedają, jak mają taki burdel
  • ~ricardo / 2011-09-08 13:43
    Dziękuję wszystkim, którzy chcieli podzielić się swoimi doświadczeniami /bardzo negatywnymi/
    z telewizją N. Zastanawiam się jak może prowadzić ta firma swoją działalność nie ponosząc
    żadnych konsekwencji.
  • ~zena / 2011-09-08 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szcescie udalo mi sie uwlonic od umowy z N...przez 18 miesiecy umowy polowe tego czasu nie bylo polaczenia, technicy byli 4 razy, oczywiscie na moj koszt....masakra jakas, gdyz N oczywiscie za nic nie odpowiada, jedynie za wysylane rachunki...
    Zaletybrak
    Wadyzero pomocy ze strony N
    18 miesięcy 300zł
  • doti / 2011-09-04 23:53
    witam moja mama podpisała z nimi umowe na 2 lata pa dwóch mioesiącach dekoder przestał działac wezwała montera powiedział ze mama ma gwarancje wiec nic nie zapłaci poniewaz brak odbioru nie było z jej winy po czym przychodzi rachunek oprócz 50zł abonamentu jaki płaciła na miesiąc doliczyli jej dodatkowo za usługe ich fachowca az 120zł kobieta zapłacila po czym przestały przychodzic rachunki w ogóle. Nie wspomne juz o tym ze ktos zwalił antene z dachu i telewizja była nie aktywna pzyszła kara za nie placenie rachunków 800zł niewiem jak tej starszej osobie schorowanej bedacej na rencie moge pomoc naciagneli ja a pozniej tak pokarali .Prosze jesli miał ktos podobna sytuacje to prosze mi dac znać jak można sie z tej kary wybronić moze jakas reklamacja mój e mail to dorotka.s1@tlen.pl
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko ogółem
    dekoder 200zł
  • ~B i J / 2011-08-23 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Już P I Ę Ć miesięcy jestem odcięty od ich sygnału, pomimo, że nie zalegałem ani jednego dnia z opłatą.
    W tej "firmie" panuje ogólny bałagan, z nikim nic nie można załatwić, na infolinii nie ma kompetentnych osób, na połączenia nic nie dające wydacie 50 gr/min - czyli jedna jałowa rozmowa = kilkadziesiąt złotych wyrzucone w błoto. Mój problem polega na tym, że po podpisaniu z nimi umowy dostałem
    dekoder bez nagrywarki i został mi wymieniony na nowy z nagrywarką. Przez 3 m-ce płaciłem 54 zł,
    a potem rachunki zaczęły rosnąć w tempie postępu geometrycznego, bo okazało się, że liczą mi za 2
    dekodery/!!!/ .Choc moja reklamacja zostala uznana, to zamiast wlaczyc sygnal dostalem note obciazeniowa na 2.300 zl za zerwanie umowy, ktorej nie zerwalem. Oddalem sprawe do prawnika i bede
    zadal od nich sowitego odszkodowania. Na razie znow przyslali pismo, ze przyjeli reklamacje.
    Poinformuje Was o dalszm ciagu tegoi horroru.
    Zaletynie ma
    Wadysame minusy i balagan. Regulamin NIE DAJE ZADNYCH PRAW KLIENTOWI
    8 mies. a uzzwalem 3 mce
  • ~suzuki_gsx / 2011-08-17 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    chciałbym wszystkich przestrzec przed zawieraniem umowy z platformą telewizyjną N. Mój problem jest bardzo złożony a przez ich niechlujstwo narasta jeszcze bardziej. W skrócie przedłużyłem umowę na zasadach "wielkiej rewolucji", która miała zostać włączona z dniem wygaśnięcia bieżącej umowy. Zamiast tego został mi odcięty sygnał z dniem kiedy skończyła się umowa. Po zatelefonowaniu na infolinię okazało się, że mają jakieś problemy z uruchomieniem wielkiej rewolucji, ale mogą przywrócić mi poprzedni stan. Powstało zgłoszenie techniczne... i tak czekałem luty... marzec... kwiecień.... maj i w końcu czerwiec. Nie dostawałem żadnych rachunków więc pomyślałem, że jest coś nie tak i postanowiłem zadzwonić i dowiedzieć się co z moim zgłoszeniem itd. Dopiero zaczęły się moje problemy. Z zegarkiem w ręku straciłem 1,5h !! czasu na rozmowę telefoniczną za którą ja poniosłem koszty (oni nie uznają reklamacji ponieważ twierdzą, że nie musiałem dzwonić). Dodatkowo każą mi płacić za wielką rewolucje za wszystkie te miesiące w których de facto nie miałem żadnej wielkiej rewolucji co oznacza, że mam im zapłacić za coś czego mi nie dostarczyli z ich winy!! Naprawdę staram się krótko, ale się nie da opisać wszystkiego. Proszę mi wierzyć, że poziom absurdu sięgnął zenitu! Przestrzegam przed tymi oszustami... pojedynczo ich nic nie zaboli, ale jak zacznie się działać masowo to może otworzą oczy i podejdą do klienta jak należy a nie, że i tak nic nie zrobi!!
    ZaletyStosunkowo dobra oferta cenowa (to mnie do nich przyciągnęło)
    WadySłaby odbiornik (gubi się głos przy przełączaniu kanałów), żenująco słabe podejście do klienta, nie przesyłają faktur, które są podstawą do płatności, a wymagają aby im płacono, nie wyłączają promocji ograniczonych czasowo i potrącają za to pieniądze twierdząc, że nie było zgłoszenia o wyłączeniu (co jest bzdurą i mam na to dowody w postaci nagrania, które sami rejestrują) itd.
    1,5 roku
  • ~bobi / 2011-08-14 12:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Przestrzegam wszystkich od zawierania umowy z N-ką
    W zeszłym roku w grudniu rozwiązałem umowę i zdałem dekoder N,
    w promocjii podpisałem nową umowę na 48,00zł miesięcznie abonament i wziąłem nowy dekoder
    Pod koniec stycznia na ekranie telewizora pojawił się napis do zapłaty 86,00zł
    zadzwoniłem do obsługi N, powiedzieli że ponieważ mam 2 dekodery to dlatego muszę płacić podwójnie
    na nic zdało tłumaczenie że poprzedni dekoder już zdałem i mam na to papier
    Płaciłem regularnie 48,00zł miesięcznie za nowy abonament,natomiast oni doliczali mi dodatkowo za stary drugie 86,00zł.Trwało to przez pół roku .Napisałem pismo do (wielkiego BOSSSSSA Waltera) odnośnie mojego problemu bez żadnego odzewu.Na koniec maja naliczyli mi 448zł do zapłaty.W czerwcu wyłączyli mi sygnał.Poszedłem do punktu gdzie podpisywałem umowę skopiowali wszystkie moje dokumenty zdania dekodera i wysłali faksem do N.Po 3 tygodniach przyszło pismo o umorzeniu długu bez żadnych przeprosin.W lipcu włączyli sygnał ,pod koniec miesiąca na ekranie do zapłaty 106zł
    (umowę mam na 48,00zł),dzwonie do nich z wyjaśnieniem ,powiedzieli że za to że mi włączyli sygnał naliczają 20zł +86,00zł abonament.W przyszłym tygodniu biorę dekoder zdaję w punkcie rozwiązuję umowę i więcej nie chcę ich znać .Przestrzegam innych zanim podpiszecie z nimi umowę dobrze się zastanówcie SZKODA NA NICH NERWÓW, pozdrawiam
  • ~tondak / 2011-08-13 19:23
    kiepsko oceniam działalność platwormy N .Nie mam zastrzeżeń co do jakości sygnału,odbioru,programów.Radzę uważać na umowy ,promocje-które póżniej nie chcecie wykupić-natychmiast z nich rezygnujcie bo zostaniecie za nie obciążeni.Umowy już następnego dnia po podpisaniu radzę zastrzegać brak akceptacji na przedłużanie po czasie umownym-wszystko na piśmie-listy z potwierdzeniem odbioru (nawet listy polecone ignorują i twierdzą,że do nich nie doszły)Konsultanci telefoniczni i inni udają że nie wiedzą o co chodzi lub odpowiadają tylko na część zarzutów,a na inne nie odpowiadają.ocena ogólna firmy-kiepska (cwaniaki)
    Wadykantują
    30 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976