Irytujące, słabe i wręcz tragiczne komentarze do imprez sportowych!!! Biorą jakiś amatorów co ledwo czytać i pisać potrafią, mylą nazwiska, nie umieją byc obiektywni a nawet władać poprawną Polszczyzną-po prostu amatorka! Odbierają chęć ogladania transmisji :(
Zaletyzero
Wady100%
2 lata , 99 zł
~jaro / 2012-02-14 19:59
- konczy mi sie umowa w N, dzwonilem do nich jaka maja propozycje ale propozycja jest taka ze to samo dostane za 30 zl drozej, teraz place 99zl a oni mi mpowia ze moga mi przedluzyc w abonamencie za 129zl, na stronie N jest promocja z multirumem za 99 zl wiec chyba lepiej oplaci sie wypowiedziec umpowe , zdac dekoder i podpisac nowa lub wybrac cyfre, ktora mialem 7 lat ?????!!!!!
Zaletyduzo kanalow HD, turbodekoder
Wadytragiczna oferta dla stalych abonamentow nie zachecajaca do przedluzenia umowy
23 miesiace, 99 zl/miesiac
~klient / 2012-01-21 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Witam.
Nie polecam. Najgorsza platforma jaką mam. Pada deszcz czy śnieg a oni mają problemy z nadawaniem sygnału. Nikt nie odbiera u nich telefonów. Ja jutro oddaje tym amatorom ich dekoder i już nigdy nie bedę kożystałz usłóg. Znajmym rówieniż nie będę polecał tak miekompetentnego dostawcy.
Zaletyżadnych
WadyWszystkie
2 lata
~Marian / 2012-01-20 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Zostało mi niecałe 11 miesięcy męczarni z Telewizją Najgorszej Generacji N. Same kłopoty, zwłaszcza finansowe. W księgowości mają jeden wielki BURDEL. Zaczęło się od tego, że przestali wysyłać papierowe faktury, nie pytając mnie o zgodę. Wtedy pojawiały się podwójne abonamenty. Gdy zainterweniowałem (dość ostro), znów przysyłali tradycyjne faktury. Na chwilę kłopot znikł. Od 1 stycznia 2012 powiadomili o zniesieniu papierków. Zobaczymy co będzie. Kolejna sprawa. NIE powiadamiają o zmianach w kanałach. Ni stąd ni zowąd dwa kanały z bajkami poszły się kochać. Tak samo w serwisie Info i Rozrywka nastąpiły zmiany. Dodali jakieś programy, kosztem innych, sprawdzonych programów. Porażka
ZaletyFajny wygląd dekodera Przejrzyste Menu (Ale co z tego?)
Wady-Finanse -Brak jakichkolwiek powiadomień o zmianach programowych -Próba połączeń z BOK, to tak jakby przejść labirynt Minotaura bez nici Ariadny.
3 lata
~bodzio813 / 2012-01-18 19:14
Jeżeli chcecie zakupić to nie przez telefon odradzam,lepiej udać się do punktu sprzedaży.Potraktują Was normalnie PO LUDZKU,BO TELEFONICZNIE ŻYCZĘ POWODZENIA.
Wadyzerowy kontakt z biurem obsługi klienta,podane telefony są niedostępne.NIE POLECAM!!!!!!
~nokian / 2012-01-16 09:08
Ocena: 5.00 / 5
kupiliśmy enkę w świątecznej promocji z krótką umową i rabatem na abonament. Płacimy niecałe 50 zł i mamy prawie 90 kanałów po polsku w tym ponad 20 w HD
Zaletyjakość wykonania stała cena świetny obraz hd
dwa miesiące, 1zł
~Memphis / 2012-01-15 17:30
Ocena: 1.00 / 5
10.01.2012 o północy straciłem dostęp do oferty programowej, nawet jak wybieram kanał TVP1 to pojawia mi się tabliczka z informacją, że jak chcę poszerzyć ofertę to mam gdzieś dzwonić. Do dzisiaj sytuacja się nie zmieniła - straciłem masę czasu na dzwonienie i zgłaszanie problemu na infolinii pomocy technicznej - to jest jakaś PARANOJA! Siedzą tam same pozbawione kompetencji matołki, jedyne co umieją zrobić to zweryfikować numer umowy i przeczytać zgłoszenia na koncie abonenckim - za każdym razem telefon odbiera kto inny, nie ma kompletnie ciągłości sprawy, za każdym razem trzeba tłumaczyć wszystko od początku, co za poroniony mechanizm to jest!!!!! Z działem technicznym porozmawiać się nie da, nad problemami pracują ludzie, którzy nie mają pojęcia o tym, co robią.
Dodam tylko, że przeszedłem do n-ki z cyfry+ ... dzisiaj BARDZO TEGO ŻAŁUJĘ! Umowę podpisałem w połowie listopada 2011, pełny dostęp do zamówionej oferty miałem po ciężkich bataliach dopiero ... 29 listopada, teraz od 10.01 znowu nic nie działa - PARANOJA, KPINA, i ŻENADA!
ZaletyJakość obrazu, Multiroom Premium
WadyBrak kompetencji pomocy technicznej, idiotyczny system obsługi reklamacji, częste problemy związane z brakiem dostępu do oferty programowej, wieczne problemy z aktywacją kart
2 miesiące
~kris-ab / 2012-01-12 23:22
Ocena: 1.00 / 5
Zakończył się okres promocji i teraz można mieć klienta w D... .Podnieść cenę i niech się chłop sam martwi dlaczego a najlepiej niech zadzwoni na infolinię 8010.... i poczeka na połączenie z konsultantem. Oczywiście wszystkie linie są zajęte, w ucho wali muzyka a impulsy lecą. Trzydzieści minut oczekiwania to jest normalka, dochodzę do wniosku, że nieźle zarabiają na tej pseudo infolinii.
~gość11 / 2012-01-12 19:40
Nigdy więcej nie wezmę n bo tylko same problemy zdecydowałem sie nie przedłużyć dalszej umowy to od dwóch dni nie mogę oglądać telewizji w dupie mam taka telewizje płaciłem regularnie i co i nic tak traktują stałych klientów dzwoniłem do nich i nic, nie chce mieć z nimi już nic wspólnego.taka jest właśnie telewizja n .
~MarFab / 2012-01-12 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Biuro obsług klienta działa tragicznie - od grudnia wysłałem z 10 reklamacji i skarg - dostałem 1 odpowiedź nie związaną z moją sprawą. Pozatym cała ta wypożyczalnia to bagno za zamuwiony film płaciłem dwa razy którego nie odblokowano - dzwoniąc do BOK-u dostałem odpowiedź że moge zamówić go jeszcze raz to dostane rabat. Ponaddto drugi dekoder jest nieczynny ale jak mi odpowiedziano to wina połącxzenia z satelitą - od nich niezależne - myślałem że skoro biorą kase to jednak zależne.
WadyBok nie słucha klienta
~Norbi / 2012-01-11 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam najgorszemu wrogowi nie wiem za co place tyle co miesiąc skoro co chwile wyłączają mi telewizje na 2 dni a wszystkie rachunki płace przed czasem. Nawet nie raczą pieniędzy oddać za ten czas kiedy nie mogłem korzystać z telewizji. NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE !!! A jesli chodzi o infolinie to rownie dobrze mozna dzwonic jajami na kanapie bo zadzwonienie na infolinie nie przynosi ŻADNYCH ALE TO ŻADNYCH EFEKTÓW po zadzwonieniu trzeci raz w ciagu 6 godzin za każdym razem usłyszałem, że usterka nie była jeszcze zgłaszana !!! ŻENADA !!! W skali 1-10 oceniam ich na 0 !!! Totalne dno !!! Mam nadzieje ze padną i to jak najszybciej !!!
ZaletyŻADNE !!!
WadyWYŁĄCZANIE TELEWIZJI NA 2 DNI CO NAJMNIEJ RAZ W MIESIĄCU !!! INFOLINIA TO KPINA !!! ZŁODZIEJSTWO !!! ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ !!!
OD 8 MIESIĘCY I O 8 MIESIĘCY ZA DŁUGO !!! ŁĄCZNIE WYDANE OKOŁO 200 ZŁ + 90 ZŁ/MIESIĘCZNIE
~wil / 2012-01-11 22:04
Ocena: 2.33 / 5
do jakości obrazy brak zastrzeżeń. Obsługa w wypadku kłopotów ze sprzętem lub sygnałem poważnie działa przeciw tej telewizji. MOŻNA TYLKO DZWONIĆ DO SERWISU Żadnej innej pomocy. Dzwonisz i przez 20 minut słyszysz połączenie z konsultantem. Krew cie zalewa i się rozłączyłeś. Jak ci przejdzie i widzisz swoją niemoc, dzwonisz jeszcze raz. Znowu 15 minut i tak do około godziny nie możesz się połączyć. NO NARESZCIE JEST KONSULTANT. teraz masz matołku wykład przez następne kilkanaście minut w których ON pokazuje ci jaki jesteś głąb. Na koniec możesz liczyć tylko na swoją inteligencje bo ON i tak nic ci nie pomoże. Dzwonisz po znajomych i w końcu okazuje się , że to wszystko to wina oprogramowania, które złapało błąd ale to nie wina ICH tylko warunków atmosferycznych, wahania napięci itp pierdoły. Jeśli masz jakiś inny wybór nie n-kę to zrób to bez zastanowienia - jak nie to będzie cię szlak trafiał tak jak mnie
Zaletyjakość obrazu
Wadycałkowite olewanie klienta, jak tylko da się złapać
7 miesięcy
~matrix05 / 2012-01-11 20:39
poza tym iż oszukują na pieniądze i konsultanci zero umiejętności to w porzo
Zalety-
Wady-
-
~adam bijok / 2012-01-08 12:47
Będąc kiedyś u znajomych, zauważyłem, iż ich nowy telewizor LCD ma obraz dużo gorszy niż moja plazma. Porównywałem obraz HD z tunera satelitarnego. Znajomi mieli „n”, ja cyfrę +. W grudniu zeszłego roku umowa z cyfrą mi się skończyła i wybrałem korzystniejszą programowo ofertę „n”. To, co przeżyłem po uruchomieniu nowego nabytku, to po prostu szok. Co z tego, że mam więcej kanałów HD, jeśli obraz jest paskudny -kolory są wyblakłe, obraz nie ma płynności i cały czas na jednolitych powierzchniach (np. niebo) jest cyfrowy brzydki szum. Na szczęście umowę mam tylko na 13 miesięcy. Jeśli masz nowoczesny telewizor HD-omijaj ofertę „n” szerokim łukiem. Adam Bijok.
ZaletySzeroka oferta programowa.
WadyBardzo brzydki obraz.
Miesiąc
~mrówkojad / 2012-01-06 16:51
Ocena: 4.00 / 5
u mnie obeszło się bez jakichś negatywnych rewelacji. gdybym miał wybierać drugi raz, też postawiłbym na n. a promocje owszem, ciekawe.
~GrzegorzC / 2012-01-06 15:38
Ocena: 1.00 / 5
Platforma N jest niezłym produktem pod względem technicznym i całkowitą porażką wykonawczą. Stałe problemy techniczne (w ciągu 3 miesięcy 3 dekoder), tygodnie bez aktywacji dekodera, najgorsza na świecie infolinia, brak jakiejkolwiek reakcji na zgłoszone problemy- "A zgłaszaj Pan sobie reklamacje, odpowiemy.. ktoś odpowie.. chyba odpowie... mamy na to 30 dni.. Regulamin Pana obowiązuje... my mamy tylko problemy techniczne..." i tak dowoli. Jeżeli szefostwo tego bardaku nie weźmie się się szybko za tych leserów, to całe to śmiałe przedsięwzięcie diabli wezmą. I to mimo sprzedaży firmy dla Cyfry+. Klienci uciekajcie!!!
Zaletyzawiera kanały BBC
WadyPRACOWNICY!
3 miesiące
~Beresz / 2011-12-30 14:21
Ocena: 2.67 / 5
Juz drugi raz w przeciągu 3 lat wymieniam dekoder. Podobno to wina oprogramowania. Jak dla mnie to zbyt często. Za kasę jaką im płacę powinni przyjechać i mi go wymienić. druga sprawa to umowa. Po upływie dajmy na to 18 miesięcy, sami zwiększają abonament nie dzwoniąc do klienta. Mam prawo zapomnieć, że kończy mi się umowa, ale czy oni mogą bez mojego pozwolenia zmieniać kwotę abonamentu???????? nieuczciwość
~bobas4 / 2011-12-27 21:53
Ocena: 3.00 / 5
Kupiłem N 23 grudnia mamy 27 i nie wiem jak działa czekam na aktywacje biuro obsługi kupa gamoni odsyłanie bedzie w ciagu 24 godzin bedzie dzisiaj 27 a przedchwila sie dowiedziałem ze bedzie za kilka dni roboczych poprostu rewelacja swieta bez telewizji a teraz zapowiada sie sylwester jutro oddaje im to badziewie.
Zaletybrak
~Grzegs / 2011-12-26 00:06
Ocena: 1.00 / 5
Ponad miesiąc temu zamówiłem "multiroom", potem prawie 3 tygodnie czekałem na dekoder, a teraz od prawie 2 TYGODNI CZEKAM NA AKTYWACJĘ. Dzwonię do nich prawie codziennie i mi mówią, że uruchomią albo jutro, albo za kilka dni, albo nic nie wiedzą kiedy ich NIEKOMPETENTNY i chyba NIEISTNIEJĄCY dział techniczny to zrobi. Więc nie wiem kiedy to bedzie działać, i czy to będzie działać kiedykolwiek.
Zaletyteoretycznie dużo kanałów HD
Wadynie działa, bo tak zabezpieczyli, że nie umieją włączyć usługi
2 lata, i teoretycznie od miesiąca multiroom
~MariuszBBB / 2011-12-23 12:34
Ocena: 2.33 / 5
jestem użytkownikiem tej telewizji i żałuję. Obsługa abonenta fatalna - (co innego potęcialny klient dodzwonisz się odrazu ) Dodzwonic się na info linię to żart graniczący z cudem . Można więcej kasy stracić i czasu na łączenie się z ich infolinia niż wart jest abonament. Nie polecam sam wypowiedzenie umowy wysłane ;-). Więc
Zaletytu nie mam nic do powiedzenia .telewizja jak każda inna
Wadywiele przedewszytkim obsługa abonenta ---- nie można zmienić pakietów jak się spóżnisz z płatnością