Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adam bijok / 2012-01-08 12:47
    Będąc kiedyś u znajomych, zauważyłem, iż ich nowy telewizor LCD ma obraz dużo gorszy niż moja plazma. Porównywałem obraz HD z tunera satelitarnego. Znajomi mieli „n”, ja cyfrę +. W grudniu zeszłego roku umowa z cyfrą mi się skończyła i wybrałem korzystniejszą programowo ofertę „n”.
    To, co przeżyłem po uruchomieniu nowego nabytku, to po prostu szok. Co z tego, że mam więcej kanałów HD, jeśli obraz jest paskudny -kolory są wyblakłe, obraz nie ma płynności i cały czas na jednolitych powierzchniach (np. niebo) jest cyfrowy brzydki szum. Na szczęście umowę mam tylko na 13 miesięcy. Jeśli masz nowoczesny telewizor HD-omijaj ofertę „n” szerokim łukiem.
    Adam Bijok.
    ZaletySzeroka oferta programowa.
    WadyBardzo brzydki obraz.
    Miesiąc
  • ~mrówkojad / 2012-01-06 16:51
    Ocena: 4.00 / 5
    u mnie obeszło się bez jakichś negatywnych rewelacji. gdybym miał wybierać drugi raz, też postawiłbym na n. a promocje owszem, ciekawe.
  • ~GrzegorzC / 2012-01-06 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Platforma N jest niezłym produktem pod względem technicznym i całkowitą porażką wykonawczą. Stałe problemy techniczne (w ciągu 3 miesięcy 3 dekoder), tygodnie bez aktywacji dekodera, najgorsza na świecie infolinia, brak jakiejkolwiek reakcji na zgłoszone problemy- "A zgłaszaj Pan sobie reklamacje, odpowiemy.. ktoś odpowie.. chyba odpowie... mamy na to 30 dni.. Regulamin Pana obowiązuje... my mamy tylko problemy techniczne..." i tak dowoli. Jeżeli szefostwo tego bardaku nie weźmie się się szybko za tych leserów, to całe to śmiałe przedsięwzięcie diabli wezmą. I to mimo sprzedaży firmy dla Cyfry+. Klienci uciekajcie!!!
    Zaletyzawiera kanały BBC
    WadyPRACOWNICY!
    3 miesiące
  • ~Beresz / 2011-12-30 14:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Juz drugi raz w przeciągu 3 lat wymieniam dekoder. Podobno to wina oprogramowania. Jak dla mnie to zbyt często. Za kasę jaką im płacę powinni przyjechać i mi go wymienić. druga sprawa to umowa. Po upływie dajmy na to 18 miesięcy, sami zwiększają abonament nie dzwoniąc do klienta. Mam prawo zapomnieć, że kończy mi się umowa, ale czy oni mogą bez mojego pozwolenia zmieniać kwotę abonamentu???????? nieuczciwość
  • ~bobas4 / 2011-12-27 21:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłem N 23 grudnia mamy 27 i nie wiem jak działa czekam na aktywacje biuro obsługi kupa gamoni odsyłanie bedzie w ciagu 24 godzin bedzie dzisiaj 27 a przedchwila sie dowiedziałem ze bedzie za kilka dni roboczych poprostu rewelacja swieta bez telewizji a teraz zapowiada sie sylwester jutro oddaje im to badziewie.
    Zaletybrak
  • ~Grzegs / 2011-12-26 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad miesiąc temu zamówiłem "multiroom", potem prawie 3 tygodnie czekałem na dekoder, a teraz od prawie 2 TYGODNI CZEKAM NA AKTYWACJĘ.
    Dzwonię do nich prawie codziennie i mi mówią, że uruchomią albo jutro, albo za kilka dni, albo nic nie wiedzą kiedy ich NIEKOMPETENTNY i chyba NIEISTNIEJĄCY dział techniczny to zrobi.
    Więc nie wiem kiedy to bedzie działać, i czy to będzie działać kiedykolwiek.
    Zaletyteoretycznie dużo kanałów HD
    Wadynie działa, bo tak zabezpieczyli, że nie umieją włączyć usługi
    2 lata, i teoretycznie od miesiąca multiroom
  • ~MariuszBBB / 2011-12-23 12:34
    Ocena: 2.33 / 5
    jestem użytkownikiem tej telewizji i żałuję. Obsługa abonenta fatalna - (co innego potęcialny klient dodzwonisz się odrazu ) Dodzwonic się na info linię to żart graniczący z cudem . Można więcej kasy stracić i czasu na łączenie się z ich infolinia niż wart jest abonament. Nie polecam sam wypowiedzenie umowy wysłane ;-). Więc
    Zaletytu nie mam nic do powiedzenia .telewizja jak każda inna
    Wadywiele przedewszytkim obsługa abonenta ---- nie można zmienić pakietów jak się spóżnisz z płatnością
    2 lta
  • ~oszukana / 2011-12-19 20:19
    Ocena: 1.00 / 5


    Za zwrócony w terminie sprzęt tv n żąda zwrotu pieniędz w kwocie 1000 zł.Czy nie jest to próba wyłudzenia pieniędzy?
    Sprzęt został oddany w autoryzowanym punkcie serwisowym telewizji N,co jest potwierdzone przez pracownika tej firmy.
    Na usilne interwencje brak jakiejkolwiek reakcj ze strony TV N.

    Odradzam wszystkim zawieranie z nimi umowy.Zaczynam skutecznie promować antyreklamę TV N.
    ZaletyBRAK!
    WadyWyłudzają pieniądze.
  • ~Mary_Jane / 2011-12-19 14:03
    Ocena: 4.00 / 5
    mam od roczku i bez wielkich problemów. fajne kanałki mają dla dzieciaków a i jak na moje potrzeby wystarczające. pierwszy raz korzystam z vod i przyznam że też fajna zabaweczka :)
    Zaletykanały, vod
    Wadytrochę obsługa
    rok
  • ~anit-aa / 2011-12-15 11:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam, mam pytanie, ile płacice za abonament po zakończeniu umowy? bo 48 a wcześniej 54.
    14 miesięcy abonament 54zł dekoder 149 zł
  • ~Alek / 2011-12-12 10:24
    Ocena: 4.67 / 5
    Strasznie szybko się rozwijają i mam wrażenie, że odkąd ich mam to już dawno przegonili konkurencje. Dobra jakość i coraz fajniejsze ceny. Jak się trafi jeszcze na promocję, to w ogóle brać bez zawahania ;)
    Zaletypromocje, ceny, sprzęt
    Wadykontakt
    od miesiąca
  • ~Maggy / 2011-12-05 15:18
    witam. Po jakim czasie mieliście aktywacje karty ? bo ja czekam juz 4 dzień i nic. dzwonie do obslugi po 3 razy dziennie i ciągle słysze że do 2-3 godzin powinna być aktywacja a tu NIC! mimo ze pisze w info ze do 24 h od włączenia dekodera :( zamiast ulubionych programów ogladam jedynie ekran aktywacyjny ...;/
    Zalety-
    Wadydługo termin aktywacji
  • ~stoik / 2011-11-30 12:40
    najlepsza telewizja bez watpienia, co trochę dochodzą nowe kanaly, nowe kanaly hd i inne opcje, plus za ciagly rozwój.
  • ~Kosa_10 / 2011-11-27 23:38
    Ja jestem zadowolona z usług tego dostawcy. Podpisałam z nimi umowę z ponad dwa lata temu i jak dotąd nie sprawiali żadnych problemów. Zastanawiam się nad kupnem multiroomu, po wprowadzeniu nowej promocji z ofertą standard i premium. Z mężem przynajmniej o pilot nie będziemy drzeć kotów :)
  • ~kuba_j / 2011-11-25 12:43
    BiJ wspolczuje Ci, bo pewnie sam zareagowal bym tak samo na twoim miejscu jakby cos takiego się dzialo. moze idzie za tym niekometencja pracownika z którym rozmawiales. firma sama z siebie raczej tego nie robi, bo przecież to dla nich samoboj. daj znac jak sprawa się wyjasni. ja przez 3 lata posiadania enki nie miałem zadnych krytycznych sytuacji.
  • ~BiJ / 2011-11-24 14:30
    Oto mój trzeci wpis ! Pod koniec października pracownik n-ki zawiadomił mnie dzwoniąc na moją komórkę, zę wszystkie moje reklamacje są załatwione pozytywnie i w związku z tym powinienem sie
    zglosić do najbliższego punktu n-ki w celu przywrócenia mi niesłusznie odciętego sygnału. Zażądałem
    pisemnego powiadomienia mnie, ponieważ z tą firmą trzeba mieć wszystko "na papierku" - inaczej leżysz! I oto dzisiaj otrzymuję zamiast przeprosin - kolejne wezwanie do zapłaty i straszenie windykacją
    sądem i Bóg wie jeszcze czym za zerwanie umowy z n-ką /której nigdy nie zrywałem/. Czytajcie na
    ten temat w moich poprzednich postach, bo nie chce mi się powtarzać. Teraz już przeholowali !
    Jutro idę do mojego prawnika i wytaczam im proces za uporczywe prześladowanie, szkody finansowe, moralne,uniemożliwienie odbierania przez prawie rok tv. Zobaczymy co z tego wyniknie !
    Nie omieszkam poinformować Was na forum !
    Zaletyżadne
    WadySzkody finansowe, moralne, psychiczne, olewanie klienta, ogólny bałagan, to jakiś b..l, a nie firma !
    Uwaga firma stosuje stalting !!!!!
  • ~andrzej36 / 2011-11-20 13:27
    Ocena: 5.00 / 5
    MAM ZASZCZYT BYĆ ZADOWOLONY Z USŁUG TELEWIZJI N .JEST TO NAJLEPSZA A ZARAZEM TELEWIZJA POD SŁOŃCEM OFERTY SĄ PRZEJŻYSTE A CO ZA TYM IDZIE JAKOŚĆ ODBIORU JEST WSPANIAŁA POLECAM WSZYSTKIM
    ZaletyDUŻO PROGRAMÓW W HD
    MAM GO 1,5 MIEŚĄCA
  • ~abonent cyfry / 2011-11-19 09:39
    dziekuję wszystkim, ktorzy tu zamieszczają swoje opinie , juz prawie miałem kupić n-kę , ale po tym co tu piszecie jednak zostanę w cyfrze+ , dodam, że jestem z nimi już chyba z 10 lat i NIGDY nie było najmniejszych problemów , może jak przejmą ITI to przewietrzą pokoje z "kompetentnych" pracownków , a propops ich ostatnia oferta z telewizorem - podobno podnieśli oplatę aktywacyjną z 300 na 500 PLN z dnia na dzień , cóż , nic nie dodam , a multiroom w n-ce wiąze się albo z wierceniem otworu w ścianie by połączyć dekodery ( oczym nic nie mówią ) albo router na własny koszt.
    żenada!!!
    Wadytotalnie odradzam
  • ~rudzianin / 2011-11-13 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Zdecydowanie nie polecam. Platforma i kanały dobre-obsługa nie do zaakceptowania.
    Sami zdecydujcie o zakupie.
    Syn podpisał umowę w Media Markt Rybnik. Po rozpakowaniu w domu okazało się, zasilacz nie pasuje!
    Ok trasa 30 km do Media i wymiana. Radość w domu, podłączone i świeci-co z tego kilka prób programowania okazuje się bezskuteczne(siła sygnału 85, jakość 100).Telefon na infolinię-reset tunera i nic-wniosek uszkodzony wymiana. Syn w weekend w szkole-rodzice chcą pomóc więc biorą tuner wraz z umową i w drogę do Media. Zdziwienie-wymienić może punkt serwisowy a my tu tylko sprzedajemy!?
    Trudno no to dalej w drogę Carefour Play Rybnik-no niestety ale brak tunerków-no to może Real Rybnik-proszę o telefon czy są tunerki-są no to jedziemy. Real Rybnik Wyspa Play i N z super obsługą?
    Tak prosze Pana jest tunerek i możęmy wymienić-ulga nareszcie-tak ale za sprawdzenie tunerka jeśli okaże się sprawny to proszę 20 zł(pełne zaskoczenie) Ok zgoda-pan sprawdza-diagnoza uszkodzony-decyzja wymieniamy. I tu kolejne schody-mimo okazania dowodu osobistego oraz dostarczenia tunera z kilkoma numerami fabrycznymi nie mogę wymienić sprzętu bo umowa została zawarta na syna który ma takie samo zameldowanie jak my???? Nie wytrzymałem. I kto mi zwróci za poświęcony czas i paliwo zużyte na bezskuteczne próby wymiany sprzętu. Czy ja się mam prosić o sprawny sprzęt przy podpisanej umowie. Już wiem telewizja najwyższej jakośći N i super obsługi mnie nie interesuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Możecie sobie robić biznes ale bezemnie-powodzenia.
    Wadyuszkodzony sprzęt wydany przy podpisaniu umowy, trudność z wymianą, nonszalancja wobec klienta,
    6 dni
  • ~Joanna / 2011-10-11 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    BRAK SYGNAŁU!!! komunikat, który czytam zamiast oglądać Tv, żenujące... Delikatny wiatr .. brak sygnału ... a jak pada deszcz to można w ogóle zapomnieć o oglądaniu przez cały dzień.. mamy jesień, wiec deszcz będzie padał niemal codziennie, więc płacę za "N"-kę nie nie mając możliwości oglądania
    ZaletyNiestety brak
    WadyBrak sygnału ( zależne od warunków atmosferycznych !!! )
    od ok.6m-c
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905