strona 100 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »
-
~Tom / 2012-06-09 09:01
Witam-Do m-ca maja nie mialem zadnych zastrzezen do telewizji N.Niestety.Do tej pory aktywowalem wszystko telefonicznie i bylo ok.W m-cu chyba kwietniu bawilem sie dekoderm i wcisnalem cos w vod net chyba i odpalily filmy jak i rowniez HBO.Myslalem ze to otwrte okienka co sie zdarzalo.Jednakze jak przyszla faktura to sie dipiero zdziwilem.Wystawili fakture za HBO.W BOK poinformowali e w kwietniu ( i tylko w kwietniu) wprowadzili ze HBO mozna aktywowac jak sie kliknie cos w necie i byla podobno o tym klauzala)J aprzeswiadczony ze wszystkie uslugi sa atywowane przez telefon nie czytalem informacji bo tv jest doogladania.Do czytania sa ksiazki.Byl to ze strony tv N niewypal z ktorego w m-cu maju juz sie wycofali.To jedyny problem jaki mialem z N.Ale niestety bede przez to rezygnowal bo nie takimi metodami do klienta. -
-
~grzegorz33 / 2012-06-07 19:36
Jestem w posiadaniu telewizji n od kilku dni. Moje pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Wcześniej na etapie kilku lat byłem abonentem dwóch sieci kablowych i muszę stwierdzić, że zarówno pod względem jakości (obraz naprawdę świetny! teraz naprawdę wiem co to znaczy HD) jak i oferty telewizja n nie ma sobie równych. Dostawa zamówionej "telewizji" natychmiastowa. Dekoder bardzo dobry(a miałem wcześniej dwa, więc porównanie mam), a sama obsługa nie sprawia problemu. Nie bardzo rozumiem wcześniejsze krytyczne opinie... Widocznie najpierw trzeba zainwestować w dobry telewizor, żeby w pełni wykorzystać możliwości n-ki. Jeszcze jedna sprawa. Aktywacja nastąpiła dosłownie po 30 minutach. ZaletyJakość obrazu REWELACYJNA!Wadybrak -
~i85 / 2012-05-31 11:43
podpisuję się pod komentarzami ludzi którzy nie polecają nki.
niaesety mąż sie uparł właśnie na nke i niestety ustąpiłam.podczas zakupu wszystko ok - bardzo miły pan, ale podłączeniu dekodera zaczeło się - po prostu nie działał- telefon za telefonem do biura obslugi stracony czas i pieniądze za tel bo w koncu trzeba było iść do serwisu na drugi koniec miastatam wymienili dekoder i powiedzmy że działał a pózniej znowu problemy- a to brak sygnału ato zrywalo się połaczenie i inne cudabyłam bardzo wściekła że od razu nie zrezygnowaliśmy przy pierwszej awarii.w wielu punktach nki nie mają zielonego pojęcia o tym co sprzedają i ciągle coś się dzieje.jednak najbardziej wkurzyli mnie wczoraj w nocy.
oglądam sobie telewizję a tu nagle taki dzwięk jakby korki wysadziło-nie wiem co się dzieje ,wszystko działa oprócz dekodera wiec z racji tego że ciągle coś sie psuło z nka to wykonywałam te czynności które zawsze wykonywaliśmy jak się coś je.. i nic.
no i dalej te same procedury dziś rano telefony itd.dekoder się włącza i za 3 min wyłącza i tak w kółko lecz niestety trzeba iść do serwisu i tu poważny problem bo męża nie ma samochodu nie ma,dziecko chore a ja noga złamana a serwis na drugim końcu miasta więc zostalam bez telewizji bez nagrań zawartych na dekoderze (bo nawet jak jakoś tam dotre to pewnie znowu wymienią i szlag trafi ważne dla mnie nagrania)a oczywiście rachunek za telewizję przyjdzie i trzeba będzie płacić - za co ? - za brak dostępu do tv ? MASAKRA
WIĘC KAŻDEMU KTO PLANUJE ZAŁOŻENIE enki STANOWCZO ODRADZAM - CHYBA ŻE MA NERWY ZE STALI CIERPLIWOŚĆ I CZAS NA UŻERANIE SIĘ Z NIMI
JA JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA STRACONE NERWY CZAS PIENIĄDZE NIE TYLKO ZA ABONAMENT ALE I PODŁĄCZENIA I ANTENIE NIE MÓWIĄC JUŻ O PIENIĄDZACH WYDANYCH NA TELEFONY DO NICH.
NIE POLECAM- ODRADZAMZaletymoże nagrywarka ale co z tego jak dekoder ciągle nie działaWadydużo -
~Kalinka / 2012-05-30 13:33
polecam dla fanow filmu, którzy z takich czy innych względów nie mogą korzystac z Internetu w celach poszerzania swojej wiedzy filmowej :D nPremium przez caly miesiąc serwuje premiery które dopiero co zeszly z afisza :D np. teraz thorn 3d i transformersi 3 Zaletyduzo premier filmowych, jasna umowa, opcja nagrywania programowWadymieszkam w lesie i czasem mam zaburzony sygnal, mam nadzieje ze to sie zmieni jak bedzie cyfrowyok 2 lat, w cenach sie nie orientuje bo placa rodzice -
~Grzegorz_26 / 2012-05-28 22:14
Nie którzy konsultanci tej platformy są nie kompetentni. Odbyłem dzisiaj rozmowę w sprawie umowy i jeden filozof potraktował mnie bardzo nie miło. Zwracał się do mnie jak do małego dziecka. Porażka. Druga rozmowa odbyła się z innym konsultantem i na szczęście poszła sprawnie. Odradzam tą telewizję. -
~jacek0505 / 2012-05-22 14:00
TELEWIZJA N - nigdy więcej! Jest to moja pierwsza i OSTATNIA umowa jaką podpisałem z platformą N.
1) na początku roku do mojego mieszkania przyszedł konsultant, który zachęcając do podpisania umowy oszukał mnie! Powiedział, że w miesięcznej opłacie abonamentowej tłumaczył (54,00 zł) zawarta będzie opłata za abonament radiowo telewizyjny 21,00 zł. Czyli za samą telewizję N (w rozumieniu słów konsultanta) miało być 33,00 zł miesięcznie - OSZUSTWO - nie dajcie się nabrać tak jak ja! O powyższym oszustwie dowiedziałem się przypadkowo po miesiącu dzwoniąc do Centrum Abonenta. Już było za późno na rozwiązanie umowy!
2) abonament w kwocie 54,00 podniesiony na 74,00 - z uwagi na zakończenie jakiegoś okresu promocyjnego - o czym NIE informował mnie pan przy zawieraniu umowy!
NIE POLECAM!ZaletybrakWadyza dużo by pisać....pół roku -
~ingemar / 2012-05-14 11:28
REWELACJA!! JAKOSC FULL HD, NIE MA POROWNANIA DO TELEWIZJI KABLOWYCH- VECTRA, MULTIMEDIA, ITP- WSZYSTKIE KANAY HD NAJWYZSZEJ JAKOSCI.NIE SŁUCHAJCIE MARUDERÓW- NIECH SOBIE KUPIA PORZADNE TV ZA PONAD 6000 ZŁ- WTEDY ZOBACZA, A INACZEJ- NIECH WYSTAWIAJA SOBIE ANTENY ANALOGOWE.POLACY TO NARÓD MARUDERÓW. ZaletyMIŁA OBSŁUGA, NAJWYZSZE ZAAWANSOWANIE TECHNOLOGICZNE- FULL HD 1080WadyBRAKROK -
~Madoks / 2012-05-03 15:15
W dniu 2 maja tego roku podpisałem umowę z dostawca telewizji N.Kurier przywiózł mi sprzęt i umowę.Tego samego dnia podłączam dekoder do sieci ,a on nie załącza się .Wezwałem fachowca który zajmuję się ustawianiem dekoderów i okazało się że otrzymałem sprzęt popsuty.Tak więc zadzwoniłem do SOLIDNEJ FIRMY informując ich o całym fakcie.Powiedziano mi że muszę udać się z dekoderem do serwisu i zgłosić awarię.Ja natomiast powiedziałem że sprzęt powinien być sprawny i nadający sie do użytku,a nie dostarczać popsuty sprzęt i z kijenta robić sobie parobka.Zażądałem o natychmiastowe rozwiązanie umowy,gdyż mam na to 9 dni od podpisania,a sprzęt będzie oczekiwał u mnie na właściciela.celem odebrania jego.Nie zamierzam w żadnym przypadku zawozić dekodera do serwisu.Powiedziano mi że umowa już jest ważna i nie można jej rozwiązać przed czasem.Nigdy w swoim życie nie będę chcieć korzystać z usług telewizji N gdyż jest to jedno oszustwo -
-
~hahahiho / 2012-05-01 03:22
Po raz pierwszy i ostatni dalem sie nabic w butelke zamawiajac telewizje "n" w zeszlym roku. Po otrzymaniu dekodera i podlaczeniu go, okazalo sie, iz niestety nie moge podlaczyc go do mojego telewizora przez zlacze HDMI. Bardzo mila pani w BOK powiedziala mi, ze moj telewizor niestety nie znajduje sie na liscie zaufanych telewizorow, gdyz nie posiada wbudowanej blokady przeciw piraceniu nagran w jakosci hd. To chyba najglupsze wytlumaczenie, jakie mialem okazje slyszec poczynajac od "Fakty" na TVN, a konczywszy na "Nie do wiary". Pomijajac jednak fakt, ze moj telewizor za prawie 5000 PLN nie spelnia tych wymogow (a jest to Samsung 42" Full HD 3D, stwierdzilem - no coz - sie wzielo, to sie ma :/ No nic.. Poniewaz zawsze lubie oplacac abonament do przodu, zeby zawsze miec jakies zaplecze finansowe, zdecydowalem sie oplacic abonament na pol roku z gory. No coz... pol roku mija chyba za 10 dni z tego co pamietam, a na moim koncie abonenta zrobilo sie saldo ujemne na kwote 11 zl (przy placeniu 99zl/miesiac). Komunikat o zaleglej kwocie i przypomnieniu o platnosci wyskoczyl mi na ekranie jakies trzy dni temu. Hmmm.... jakies 10 minut temu "n" zablokowalo mi dostep do wszystkich kanalow... Jestem teraz niezmiernie zaciekawiony, co Panowie z "n" zamierzaja zrobic z tym faktem, bo chyba to, co zrobili, niestety zawazy na ich dalszym istnieniu. Otoz Panowie z "N" - zdenerwowaliscie dosc wplywowa na wasza ocene osobe, w chwili, gdy ogladala bardzo ciekawy film na HBO. Nie pozostaje mi nic innego, jak popchnac ta sprawe dalej. Jest juz nad ranem, Wasze BOK zamkniete, telewizja zablokowana, a ja nienasycony w ogladaniu... - bedzie to Was - drodzy Panstwo - troszke kosztowac... To tyle ode mnie. Zanim cos drodzy internauci wybierzecie, dwa razy sie zastanowcie - gdyz ku mojemu rozczarowaniu - nie wszystko w HD musi wygladac wyraznie.. Wadynie mam sily wymieniac..ponad pol roku -
~nigdy n / 2012-04-27 18:38
Korzystałem z TV n od 2008 roku, po pierwszym przedłużeniu telefonicznym umowy zostałem zrobiony w konia, ponieważ oferta dla nowych abonentów - promocja była korzystniejsza. Ponieważ operator nie przysłał umowy ponownie zapomniałem o terminie wypowiedzenia. Płaciłem abonament 68 zł, następnie przez trzy miesiące wypowiedzenia musiałem płacić 89 zł. Ale z dniem 30 kwietnia koniec umowy. Ostatnio natręctwo konsultantów n jest porażające, ciągle dzwonią i proponują przedłużenie umowy, ale nigdy więcej "n" Jakość sygnału w czasie opadów, lub złych warunków atmosferycznych marna, nie można oglądać. Przestrzegam przed zawarciem umowy przez telefon ZaletyżadneWadyduże2008 roku -
~Stalin / 2012-04-26 20:14
Witam nie miła sytuacja i nie wiedza z mojej str ( nie czytanie reg a kto czyta ....
W tym mc kończy mi się umowa w N a myślałem ze w maju . W związku z tym że się zakręciłem Enka przedłuża umowę o kolejne 3 mc po czy muszę zapłacić po 98zł !!! albo przedłużyć ofertę po czym abonament zostanie dalej ten sam .. Podziękowałem mimo to zapłacę te 3x98 zł i nara . Jak podejście do klienta to ja do nich też .
Mało tego rok temu rezygnacje z umowy bez problemu przyjęli e mailem a w tym roku już nie .
Brawo Enka jak tam będziecie o klienta dbać to szybko ludzi potracicie .
Uważać i przestroga dla innych .
Pozdro .Zaletyprogramy okWadydo d.. regulamin uważać na niego2 lata -
~jacewluk / 2012-04-20 08:14
Witam,
ja z eNki jestem bardzo zadowolony wsio smiga i jest spoko mozliwosci techniczne tej platfofmy robia wrazenie inne platformy moga tylko pomazyc internet smiga wsio dziala jest OK. -
~lukaszek / 2012-04-06 11:07
ponad 10 dni temu przedstawiciel telewizji n zakręcił moją 83 letnią babcię i wcisnął jej usługę, zapewniając, że ma 10 dni do namysłu i bez żadnych problemów i kosztów będzie można się wycofać.
babcia się zdecydowała wycofać i od tego momentu, albo przedstawiciel był niedostępny, albo umawiał się i się nie zjawiał. gdy ja zadzwoniłem i powiedziałem, że nie chcemy tej usługi, że jesteśmy niezadowoleni z ich podejścia do klienta i robieniem ludzi w konia, i żeby zabierali cały sprzęt, przedstawiciel powiedział, że ok, że tego samego dnia da mi znać kiedy monterzy przyjadą odinstalować to wszystko. przedstawiciel telewizji n znów się nie odezwał. biuro sprzedaży, z którego działa owy przedstawiciel umywa ręce i mówi, że nic nie mogą zrobić, i że sprawą się zajmuje ten gość !!!! jakaś paranoja !!!!! zadzwoniłem bezpośrednio do siedziby n, i powiedzieli, żeby pisać zażalenie do nich bezpośrednio z całym opisem sytuacji. stanowczo odradzam współpracy z tą firmą !!!!Zaletymożna mieć bezproblemowoWadynie da się odejść bezproblemowo, nawet w ciągu gwarantowanych 10 dni. nie da sięi załatwić czegoś bezproblemowo. traktowanie klienta - kupił, więc już można o niego nie dbać. brak rzetelnego kontaktu.12 dni. o 12 za dużo. -
~misza / 2012-03-12 12:10
Jeśli mają Państwo jakąś alternatywę, stanowczo odradzam korzystanie z oferty TV n.
Pomysł ogólny tej telewizji, to "wepchnąć" komuś ten produkt i tyle....
odpowiedzialnośc serwisowa tej Instytucji - zrób to sam,
procedury, wyjaśnienia, korespondencja bez końca... np. korekta jednej litery w nazwie firmy trawa w moim przypadku 3 -miesiące i jeszcze nie jest załatwiona !
bałagan w płatnościach itd.itd...
-
~mm568 / 2012-02-27 14:23
Do tej pory miałam Cyfrowy Polsat i też do BOK-u żeby się połączyć czekałam nie raz pół godziny,gdy obiecali że coś załatwią to też był cud jeżeli załatwili od razu, i terminu końca umowy tez trzeba było samemu dopilnować tak jest wszędzie więc nie rozumiem tych wszystkich negatywnych ocen. -
~dark / 2012-02-26 13:00
1. wymiana nboxa na dekoder z nagrywarką - sami zaproponowali wymianę, w ciągu 2 tygodni miałem dostać, wchodzę w czwarty tydzień i w końcu dzwonię. Pytam, co z dekoderem , a konsultant , że zostało anulowane bo chyba nie mają dekoderów.
ŻENADA.
1. JEŚLI NIE MAJĄ DEKODERÓW , TO NIECH NIE PROPONUJĄ WYMIANY.
2. SZCZYTEM JEST, ŻE KTOŚ CZEKA NA KURIERA I MOŻE CZEKAĆ ROK, BO TV N POMIMO DEKLAROWANIA , ŻE DEKODER DO WYMIANY WYJDZIE, NIE MIAŁA CHĘCI POINfORMOWAC MNIE, ŻE SPRAWY POTOCZYŁY SIĘ INACZEJ i DEKODERA NIE DOSTANĘ.
3. kiedy zadzwoniłem w celu wybadania sprawy, konsultant nawet nie przeprosił za zaistniałą sytuację , tylko zapytał czy to już wszystko???
SOLIDNE FIRMY CHYBA TAK NIE ROBIĄ. logika i kultura nakazuje co innegoZaletyw powyższym temacie zero plusówWadywszystko, co opisałęm2,5 roku -
-
~Łukasz / 2012-02-25 00:23
Witam, W zasadzie jest tego tyle ze nie wiem od czego zacząć. Po pierwsze co najbardziej mnie interesuje i irytuje to bez względu na porę telefonnowania na hotline min 10 min na połączenie. wiecznie powtarzajace się błedy na dekoderze których nie potrafią rozwiązać. Do tego konfiguracja miltirioomu to zadanie dla cierpliwych bynajmniej na poczatku tak było. pytanie jest tylko jedno ... czy jest alternatywa ? Zaletystosunek jakości do ceny duze liczba kanałów HDWadywszysto co wypisałem wyzej1 rok -
~Mariusz / 2012-02-25 00:25
infolinia w ogole nie pracuje ! nie mozna sie dodzwonić ! straciłem juz tyle kasy żeby sporobować złosić awarie ze to jest nieporozumienie !! nie traktują klientów poważnie ZaletybrakWadywszystko1,5 roku -
~marta / 2012-02-23 15:16
Jestem niemilo zaskoczona platforma N. A zaczelo sie od tego multiroomu. budze sie rano chce obejzec wiadomosci a tu blad polaczenia multiroom czy jakos tak. dzwonie. konsultant podaje mi co mam zrobic wysyla mi jakas tam aktualizacje niby jest ale w menu glownym dalej nie ma potrzebnej zakladki i tak caly6 dzien sie z tym mecze od 6 rano do teraz. Jakby sami nie mogli zrobic tego multiroomu u siebie tylko musza problemow ludziom przysparzac. -
~PAWEL / 2012-02-18 19:01
Witam. Posiadam eNkę już od roku. Przy zawieraniu umowy niemal siłą uzyskiwałem odpowiedzi o ofercie. Sprzedawcy wyraźnie nie zależało na zawarciu umowy. Zamiast namawiać to udzielał lakonicznych odpowiedzi TAK lub NIE i CO CHCE PAN WIEDZIEĆ? Wiecej sam wyczytałem w ulotce i pytałem?(odp. TAK i NIE). Włąćzenie pakietów nastąpiło dopiero następnego dnia po moim telefonie do BOK (czekasz na poł. kilkanaście minut) Później było dobrze. W listopadzie dostałem info o wystawieniu faktury dopiero po upływie terminu płatności(info otrzymuję drogą elektroniczną) Obecnie umowa mi się kończy i zaproponowali i wyższy abonament- odpada jako klient który płaci regularnie spodziewałem się że zapłacę podobnie (może coś taniej lub jakiś okres promocyjny na dodatkowe kanały) a tu cena w górę i żadnych gratisów. Złożyłem wypowiedzenie na piśmie. Przysłali sms, że zadzwonią z ofertą specjalną. ZOBACZYMY ZaletyOferta zgodna z umowąWadyŁączność z BOK porażka12 miesięcy
strona 100 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »