Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~misza / 2012-03-12 12:10
    Jeśli mają Państwo jakąś alternatywę, stanowczo odradzam korzystanie z oferty TV n.
    Pomysł ogólny tej telewizji, to "wepchnąć" komuś ten produkt i tyle....
    odpowiedzialnośc serwisowa tej Instytucji - zrób to sam,
    procedury, wyjaśnienia, korespondencja bez końca... np. korekta jednej litery w nazwie firmy trawa w moim przypadku 3 -miesiące i jeszcze nie jest załatwiona !
    bałagan w płatnościach itd.itd...


  • ~mm568 / 2012-02-27 14:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Do tej pory miałam Cyfrowy Polsat i też do BOK-u żeby się połączyć czekałam nie raz pół godziny,gdy obiecali że coś załatwią to też był cud jeżeli załatwili od razu, i terminu końca umowy tez trzeba było samemu dopilnować tak jest wszędzie więc nie rozumiem tych wszystkich negatywnych ocen.
  • ~dark / 2012-02-26 13:00
    1. wymiana nboxa na dekoder z nagrywarką - sami zaproponowali wymianę, w ciągu 2 tygodni miałem dostać, wchodzę w czwarty tydzień i w końcu dzwonię. Pytam, co z dekoderem , a konsultant , że zostało anulowane bo chyba nie mają dekoderów.

    ŻENADA.
    1. JEŚLI NIE MAJĄ DEKODERÓW , TO NIECH NIE PROPONUJĄ WYMIANY.
    2. SZCZYTEM JEST, ŻE KTOŚ CZEKA NA KURIERA I MOŻE CZEKAĆ ROK, BO TV N POMIMO DEKLAROWANIA , ŻE DEKODER DO WYMIANY WYJDZIE, NIE MIAŁA CHĘCI POINfORMOWAC MNIE, ŻE SPRAWY POTOCZYŁY SIĘ INACZEJ i DEKODERA NIE DOSTANĘ.
    3. kiedy zadzwoniłem w celu wybadania sprawy, konsultant nawet nie przeprosił za zaistniałą sytuację , tylko zapytał czy to już wszystko???
    SOLIDNE FIRMY CHYBA TAK NIE ROBIĄ. logika i kultura nakazuje co innego
    Zaletyw powyższym temacie zero plusów
    Wadywszystko, co opisałęm
    2,5 roku
  • ~Łukasz / 2012-02-25 00:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam, W zasadzie jest tego tyle ze nie wiem od czego zacząć. Po pierwsze co najbardziej mnie interesuje i irytuje to bez względu na porę telefonnowania na hotline min 10 min na połączenie. wiecznie powtarzajace się błedy na dekoderze których nie potrafią rozwiązać. Do tego konfiguracja miltirioomu to zadanie dla cierpliwych bynajmniej na poczatku tak było. pytanie jest tylko jedno ... czy jest alternatywa ?
    Zaletystosunek jakości do ceny duze liczba kanałów HD
    Wadywszysto co wypisałem wyzej
    1 rok
  • ~Mariusz / 2012-02-25 00:25
    Ocena: 1.33 / 5
    infolinia w ogole nie pracuje ! nie mozna sie dodzwonić ! straciłem juz tyle kasy żeby sporobować złosić awarie ze to jest nieporozumienie !! nie traktują klientów poważnie
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    1,5 roku
  • ~marta / 2012-02-23 15:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem niemilo zaskoczona platforma N. A zaczelo sie od tego multiroomu. budze sie rano chce obejzec wiadomosci a tu blad polaczenia multiroom czy jakos tak. dzwonie. konsultant podaje mi co mam zrobic wysyla mi jakas tam aktualizacje niby jest ale w menu glownym dalej nie ma potrzebnej zakladki i tak caly6 dzien sie z tym mecze od 6 rano do teraz. Jakby sami nie mogli zrobic tego multiroomu u siebie tylko musza problemow ludziom przysparzac.
  • ~PAWEL / 2012-02-18 19:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Posiadam eNkę już od roku. Przy zawieraniu umowy niemal siłą uzyskiwałem odpowiedzi o ofercie. Sprzedawcy wyraźnie nie zależało na zawarciu umowy. Zamiast namawiać to udzielał lakonicznych odpowiedzi TAK lub NIE i CO CHCE PAN WIEDZIEĆ? Wiecej sam wyczytałem w ulotce i pytałem?(odp. TAK i NIE). Włąćzenie pakietów nastąpiło dopiero następnego dnia po moim telefonie do BOK (czekasz na poł. kilkanaście minut) Później było dobrze. W listopadzie dostałem info o wystawieniu faktury dopiero po upływie terminu płatności(info otrzymuję drogą elektroniczną) Obecnie umowa mi się kończy i zaproponowali i wyższy abonament- odpada jako klient który płaci regularnie spodziewałem się że zapłacę podobnie (może coś taniej lub jakiś okres promocyjny na dodatkowe kanały) a tu cena w górę i żadnych gratisów. Złożyłem wypowiedzenie na piśmie. Przysłali sms, że zadzwonią z ofertą specjalną. ZOBACZYMY
    ZaletyOferta zgodna z umową
    WadyŁączność z BOK porażka
    12 miesięcy
  • ~Dikens / 2012-02-14 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Irytujące, słabe i wręcz tragiczne komentarze do imprez sportowych!!!
    Biorą jakiś amatorów co ledwo czytać i pisać potrafią, mylą nazwiska, nie umieją byc obiektywni a nawet władać poprawną Polszczyzną-po prostu amatorka! Odbierają chęć ogladania transmisji :(
    Zaletyzero
    Wady100%
    2 lata , 99 zł
  • ~jaro / 2012-02-14 19:59
    - konczy mi sie umowa w N, dzwonilem do nich jaka maja propozycje ale propozycja jest taka ze to samo dostane za 30 zl drozej, teraz place 99zl a oni mi mpowia ze moga mi przedluzyc w abonamencie za 129zl, na stronie N jest promocja z multirumem za 99 zl wiec chyba lepiej oplaci sie wypowiedziec umpowe , zdac dekoder i podpisac nowa lub wybrac cyfre, ktora mialem 7 lat ?????!!!!!
    Zaletyduzo kanalow HD, turbodekoder
    Wadytragiczna oferta dla stalych abonamentow nie zachecajaca do przedluzenia umowy
    23 miesiace, 99 zl/miesiac
  • ~klient / 2012-01-21 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.

    Nie polecam. Najgorsza platforma jaką mam.
    Pada deszcz czy śnieg a oni mają problemy z nadawaniem sygnału.
    Nikt nie odbiera u nich telefonów.
    Ja jutro oddaje tym amatorom ich dekoder i już nigdy nie bedę kożystałz usłóg.
    Znajmym rówieniż nie będę polecał tak miekompetentnego dostawcy.
    Zaletyżadnych
    WadyWszystkie
    2 lata
  • ~Marian / 2012-01-20 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostało mi niecałe 11 miesięcy męczarni z Telewizją Najgorszej Generacji N. Same kłopoty, zwłaszcza finansowe. W księgowości mają jeden wielki BURDEL. Zaczęło się od tego, że przestali wysyłać papierowe faktury, nie pytając mnie o zgodę. Wtedy pojawiały się podwójne abonamenty. Gdy zainterweniowałem (dość ostro), znów przysyłali tradycyjne faktury. Na chwilę kłopot znikł. Od 1 stycznia 2012 powiadomili o zniesieniu papierków. Zobaczymy co będzie. Kolejna sprawa. NIE powiadamiają o zmianach w kanałach. Ni stąd ni zowąd dwa kanały z bajkami poszły się kochać. Tak samo w serwisie Info i Rozrywka nastąpiły zmiany. Dodali jakieś programy, kosztem innych, sprawdzonych programów. Porażka
    ZaletyFajny wygląd dekodera
    Przejrzyste Menu
    (Ale co z tego?)
    Wady-Finanse
    -Brak jakichkolwiek powiadomień o zmianach programowych
    -Próba połączeń z BOK, to tak jakby przejść labirynt Minotaura bez nici Ariadny.
    3 lata
  • ~bodzio813 / 2012-01-18 19:14
    Jeżeli chcecie zakupić to nie przez telefon odradzam,lepiej udać się do punktu sprzedaży.Potraktują Was normalnie PO LUDZKU,BO TELEFONICZNIE ŻYCZĘ POWODZENIA.
    Wadyzerowy kontakt z biurem obsługi klienta,podane telefony są niedostępne.NIE POLECAM!!!!!!
  • ~nokian / 2012-01-16 09:08
    Ocena: 5.00 / 5
    kupiliśmy enkę w świątecznej promocji z krótką umową i rabatem na abonament. Płacimy niecałe 50 zł i mamy prawie 90 kanałów po polsku w tym ponad 20 w HD
    Zaletyjakość wykonania
    stała cena
    świetny obraz hd
    dwa miesiące, 1zł
  • ~Memphis / 2012-01-15 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    10.01.2012 o północy straciłem dostęp do oferty programowej, nawet jak wybieram kanał TVP1 to pojawia mi się tabliczka z informacją, że jak chcę poszerzyć ofertę to mam gdzieś dzwonić. Do dzisiaj sytuacja się nie zmieniła - straciłem masę czasu na dzwonienie i zgłaszanie problemu na infolinii pomocy technicznej - to jest jakaś PARANOJA! Siedzą tam same pozbawione kompetencji matołki, jedyne co umieją zrobić to zweryfikować numer umowy i przeczytać zgłoszenia na koncie abonenckim - za każdym razem telefon odbiera kto inny, nie ma kompletnie ciągłości sprawy, za każdym razem trzeba tłumaczyć wszystko od początku, co za poroniony mechanizm to jest!!!!! Z działem technicznym porozmawiać się nie da, nad problemami pracują ludzie, którzy nie mają pojęcia o tym, co robią.

    Dodam tylko, że przeszedłem do n-ki z cyfry+ ... dzisiaj BARDZO TEGO ŻAŁUJĘ! Umowę podpisałem w połowie listopada 2011, pełny dostęp do zamówionej oferty miałem po ciężkich bataliach dopiero ... 29 listopada, teraz od 10.01 znowu nic nie działa - PARANOJA, KPINA, i ŻENADA!
    ZaletyJakość obrazu, Multiroom Premium
    WadyBrak kompetencji pomocy technicznej, idiotyczny system obsługi reklamacji, częste problemy związane z brakiem dostępu do oferty programowej, wieczne problemy z aktywacją kart
    2 miesiące
  • ~kris-ab / 2012-01-12 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakończył się okres promocji i teraz można mieć klienta w D... .Podnieść cenę i niech się chłop sam martwi dlaczego a najlepiej niech zadzwoni na infolinię 8010.... i poczeka na połączenie z konsultantem.
    Oczywiście wszystkie linie są zajęte, w ucho wali muzyka a impulsy lecą. Trzydzieści minut oczekiwania to jest normalka, dochodzę do wniosku, że nieźle zarabiają na tej pseudo infolinii.
  • ~gość11 / 2012-01-12 19:40
    Nigdy więcej nie wezmę n bo tylko same problemy zdecydowałem sie nie przedłużyć dalszej umowy to od dwóch dni nie mogę oglądać telewizji w dupie mam taka telewizje płaciłem regularnie i co i nic tak traktują stałych klientów dzwoniłem do nich i nic, nie chce mieć z nimi już nic wspólnego.taka jest właśnie telewizja n .
  • ~MarFab / 2012-01-12 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro obsług klienta działa tragicznie - od grudnia wysłałem z 10 reklamacji i skarg - dostałem 1 odpowiedź nie związaną z moją sprawą. Pozatym cała ta wypożyczalnia to bagno za zamuwiony film płaciłem dwa razy którego nie odblokowano - dzwoniąc do BOK-u dostałem odpowiedź że moge zamówić go jeszcze raz to dostane rabat. Ponaddto drugi dekoder jest nieczynny ale jak mi odpowiedziano to wina połącxzenia z satelitą - od nich niezależne - myślałem że skoro biorą kase to jednak zależne.
    WadyBok nie słucha klienta
  • ~Norbi / 2012-01-11 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorszemu wrogowi nie wiem za co place tyle co miesiąc skoro co chwile wyłączają mi telewizje na 2 dni a wszystkie rachunki płace przed czasem. Nawet nie raczą pieniędzy oddać za ten czas kiedy nie mogłem korzystać z telewizji. NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE !!! A jesli chodzi o infolinie to rownie dobrze mozna dzwonic jajami na kanapie bo zadzwonienie na infolinie nie przynosi ŻADNYCH ALE TO ŻADNYCH EFEKTÓW po zadzwonieniu trzeci raz w ciagu 6 godzin za każdym razem usłyszałem, że usterka nie była jeszcze zgłaszana !!! ŻENADA !!! W skali 1-10 oceniam ich na 0 !!! Totalne dno !!! Mam nadzieje ze padną i to jak najszybciej !!!
    ZaletyŻADNE !!!
    WadyWYŁĄCZANIE TELEWIZJI NA 2 DNI CO NAJMNIEJ RAZ W MIESIĄCU !!! INFOLINIA TO KPINA !!! ZŁODZIEJSTWO !!! ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ !!!
    OD 8 MIESIĘCY I O 8 MIESIĘCY ZA DŁUGO !!! ŁĄCZNIE WYDANE OKOŁO 200 ZŁ + 90 ZŁ/MIESIĘCZNIE
  • ~wil / 2012-01-11 22:04
    Ocena: 2.33 / 5
    do jakości obrazy brak zastrzeżeń. Obsługa w wypadku kłopotów ze sprzętem lub sygnałem poważnie działa przeciw tej telewizji. MOŻNA TYLKO DZWONIĆ DO SERWISU Żadnej innej pomocy. Dzwonisz i przez 20 minut słyszysz połączenie z konsultantem. Krew cie zalewa i się rozłączyłeś. Jak ci przejdzie i widzisz swoją niemoc, dzwonisz jeszcze raz. Znowu 15 minut i tak do około godziny nie możesz się połączyć. NO NARESZCIE JEST KONSULTANT. teraz masz matołku wykład przez następne kilkanaście minut w których ON pokazuje ci jaki jesteś głąb. Na koniec możesz liczyć tylko na swoją inteligencje bo ON i tak nic ci nie pomoże. Dzwonisz po znajomych i w końcu okazuje się , że to wszystko to wina oprogramowania, które złapało błąd ale to nie wina ICH tylko warunków atmosferycznych, wahania napięci itp pierdoły.
    Jeśli masz jakiś inny wybór nie n-kę to zrób to bez zastanowienia - jak nie to będzie cię szlak trafiał tak jak mnie
    Zaletyjakość obrazu
    Wadycałkowite olewanie klienta, jak tylko da się złapać
    7 miesięcy
  • ~matrix05 / 2012-01-11 20:39
    poza tym iż oszukują na pieniądze i konsultanci zero umiejętności to w porzo
    Zalety-
    Wady-
    -
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905