Beznadziejny nowy interfejs.Bardzo duży brak funkcji ,które były poprzednio.Po skończeniu umowy,nie przedłużam .
ZaletyBrak
WadyJ.W.
MiejscowośćJedwabne
~Waap / 2020-11-14 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Od 10 lat jedno i to samo. "Jak to jest zrobione", "Zwykłe rzeczy niezwykłe wynalazki". Hitler, Stalin i jeszcze ten "Zakup kontrolowany".... Bożeee !!!
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćŁaziska Górne
~Waldek / 2019-01-04 19:13
Ocena: 2.00 / 5
Dużo jest ukrytych chaczykow
Konsultant nie potrafi pomóc
ZaletyNapis na opakowaniu dużymi literami
MiejscowośćBiłgoraj
~Waldek / 2022-10-06 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma co. Trzeba się przełączyć na naziemną lub Polsat!
~Waldemar / 2018-11-22 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Te pozytywne opinie to chyba wystawił prezes i jego rodzina :)
ZaletyBrak
WadyOdcięli się całkowicie od dekoderów. Lata temu - jak przedzwoniłem do Centrum Pomocy nc+ - to mi podpowiedzieli, wezwali montera a teraz - szkoda gadać … - odłącz sobie sam dekoder i idź do punktu a tam Cię skasują ...
MiejscowośćRumia
~Waldemar / 2019-03-30 23:03
Ocena: 2.67 / 5
Chciałem wziąć kanały HBO na miesiąc za darmo dla testów i babka z nc+ mnie oszukała mówiąc, że się wyłączą kanały po miesiącu, a w emailu pisało, że da się zrezygnować. Kanały HBO mają być przez całą umowę za darmo, ale mi o tym nie powiedziała, że się same wyłączą po 14 dniach. Minął dopiero tydzień odkąd był kurier, więc umowę muszę zerwać, bo nie będę płacił za kanały, które mają być za darmo.
WadyKonsultanci kłamią i oszukują
~Waldemar / 2020-10-17 14:26
Ocena: 5.00 / 5
Miałem dzisiaj przyjemnośc odnowić umowę w Państwa lokalizacji.King Cross Marcelin,Poznań. Super miły przedstawiciel poświęcił dużo czasu żeby mi pomóc .Zrobił to tak od siebie. Niesamowity człowiek.Jego zaangażowanie w pomoc klientowi było poza granicami. Odszedłem od miejsca szczęśliwy i zadowolony. Z przedłużoną umową. Jestem pełen podziwu dla tak wspaniałej obsługi. Bardzo dziękuję. Brak mi po prostu słów aby wyrazić moje dzisiejsze doświadczenia .Polecam wszystkim to miejsce.
MiejscowośćPoznań
~Waldemar / 2021-12-10 18:49
Ocena: 2.00 / 5
jak promocja to dzwonią w czasie pracy i super tani o za darmo jak u Turka . jak się zorientujesz że to naciagani to napisz elaboraty że rezygnujesz nr buta adres pesel i wyślij POCZTĄ może rozpatrzymy.
Umowa zawarta na telefon nawet nie wiedzą czy dziecko odebrało byleby była zgoda.
Ale rozwiazanie to 2 prawników trzeba mieć . a mi telefon ukradli którzy mnie znają i co ???
Korspondencja przychodzi na syna ale rachunki na mnie ???
Zaletyżadnych
Wadycałkowite
MiejscowośćPoznan
~Waldi / 2021-05-01 20:30
Ocena: 1.00 / 5
moloch który ma za nic swoich klientów wszystkie reklamacje zawsze są negatywne mają sztab prawników i w nosie maja prawa abonenta
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćŁomza
~Walery / 2023-08-12 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Planuję zgłosić zaistniały fakt do światowych organizacji, które zajmują się prawami autorskimi.
Od prawie roku dzięki nc+ zbieram i archiwizuję dowody, wszystko po to aby polskie stacje się z tego tanio nie wymigały. Zbieram gazety z programem telewizyjnym, współpracuję ze światowym archiwizatorem stron www i dbam o to, aby co tydzień robił backup stron polskich stacji telewizyjnych i zamieszczanego tam programu telewizyjnego.
Po co to wszystko? Sprawę nagłośnię już w czwartym kwartale tego roku, wydaje mi się że zebrane kilkadziesiąt GB nagrań filmów i reszta dowodów wystarczą, aby dosypać polskim cwaniaczkom milionowe kary i masę spraw w światowych sądach. O co chodzi?
Chodzi o:
- zakłamywanie tytułów filmów, co innego na ekranie pisze a co innego tłumaczą i reklamują
- zakłamywanie tłumaczeń flmów, co innego w języku np. angielskim na ekranie mówią i za chwilę słychac polskiego lektora, który tłumaczy całekim co innego, z tym spotkał się każdy, prawda?
Dosyć tego!
A co do nc+ to jest to operator KPINA. Mowa o sprzęcie, który dostarcza abonentom a sprzęt do niczego się nie nadaje. Wielostrumieniowy moduł CI?
Takie coś w nc+ istnieje tylko w reklamie nc+.
Moduł nagrywa jednocześnie max. 2 audycje, więc nie wielostrumieniowy a dwu-strumieniowy!
Mam 12 głowic w dekoderze, czwarty moduł po wymianach gwarancyjnych, z każdym to samo, nie nagrywa z kilku stacji jednocześnie.
MiejscowośćPoznań
~Walić Canal Plus za upes 122 / 2022-09-13 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Upes122 w najważniejszych momentach rezygnujemy z was z rodziną
ZaletyBrak
WadyWszystko
~wanda / 2011-06-03 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Dostarczają niedziałające dekodery i mają gdzieś klienta. Nacięłam się strasznie. Nigdy więcej!!!!!
Zaletybrak
Wadysame minusy
3 dni
~Wanda / 2022-04-21 17:31
Ocena: 3.00 / 5
Nowe oprogramowanie jest dużo gorsze. Z VOT zniknął kanał "13ulica", o czym nikt nie poinformował- nie można kontynuować oglądania seriali.
ZaletyMożliwość nagrywania kilku programów jednocześnie
WadyWprowadzanie nowego oprogramowania dekoderów.
~Wanda / 2022-08-14 18:08
Ocena: 3.00 / 5
Jeden wielki bałagan,tylko pisoskie kanały bez zmian.Pytam w czyim interesie ten bałagan powstał? ,Bo nie dla widza.Czas się pożegnać.Nie mogę znaleźć swoich ulubionych programów,przy wyszukiwaniu dekoder się zacina a miał być nowoczesny,trudno odczytać tytuły kanałów,masakra.Obecnie telewizję oglądają już tylko ludzie starsi na szczęście są inni operatorzy nie upolitycznienie,ma nadzieję
ZaletyBrak
WadyDno
MiejscowośćWrocław
~Warlock / 2020-11-13 09:42
Ocena: 2.33 / 5
Byłem abonentem od 2004 i 2.11.2020 z niekłamaną przyjemnością zakończyłem współprace z Canal+. Powodem mojej decyzji było skrajnie skandaliczne i aroganckie podejście operatora do potrzeb klienta. Podejście operatora zawrę w jednym zdaniu: "Płać, nie zadawaj pytań i niczego się nie domagaj" Oferta programowa jest niezła, ale warunki z jej skorzystania w ostatnim roku stały się nie do przyjęcia. Powodem takiej sytuacji był podłej jakości sprzęt dostarczany przez operatora (wcześniej miałem własny dekoder umowę tylko na kartę, po unifikacji mój sprzęt przestał pracować) . Mimo moich licznych próśb i sugestii oraz reklamacji operator wykazywał skrajną arogancje, wobec czego nie przedłzuałem juz umowy.
Zaletyjakoś nie widze
Wadypodejście do klienta... płać i nie zadawaj pytań
MiejscowośćPrzemyśl
~Widget / 2017-12-03 18:43
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko pięknie do czasu podpisania umowy,później istniejesz jako "zło konieczne" .
Pod koniec umowy z zarejestrowanym wypowiedzeniem ,nagle stajesz się najważniejszym abonentem na świecie ,po 20/30 telefonów z"wyjątkową" ofertą tylko dla Ciebie :) dziennie.
Dzwonią nawet po zakończeniu umowy do czasu zdania dekoderów ..
Nie pomaga tłumaczenie ,że nie chce i szkoda czasu ,natarczywość nc+ w walce o utrzymanie klienta nie zna granic.
MiejscowośćSławków
~Wiesiek / 2024-04-27 11:18
Ocena: 3.00 / 5
Tragedia.Leci to samo cały cza.Do tego tragiczny gość z turbokozaka komentuje tenis.Musi mieć do pomocy Drugiego.To naprawdę nie do przyjęcia.
MiejscowośćKarpacz
~Wiesław / 2022-10-18 15:46
Ocena: 3.00 / 5
Jestem ich abonentem od wielu lat, niestety zauważam coraz gorsze traktowanie klienta przez CANAL+. Nie chcą wiedzieć, co abonent o nich myśli, jakie ma uwagi czy wnioski. Jest zero jedynko owo, albo jesteś z nami na naszych zasadach, albo pa, pa.
Zaletyszeroki wachlarz ofertowy
WadyNie ma informacji o nadawanych programach, albo są szczątkowe. Żeby dowiedzieć się, co aktualnie leci na danym kanale trzeba się domyślać, lub szukać informacji w Google.
MiejscowośćŁomża
~Wiesława / 2022-07-04 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nc+ by wymienić dekoder popsuty to duży problem w punkcie w warce .gdy chciałam by zadzwoniła do nc to arogancko odmowiła.jechałam do punktu 40km.umowe podpisałam przez telefon a dekoderu nie mogłam wymieniać bo musi być osoba na którą jest umowa chociaz podałm pesel.Zachowanie się tej pani to szczyt niekompetencji ibrak współpracy z klientem.
~Wiesława / 2022-07-04 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nc+ by wymienić dekoder popsuty to duży problem w punkcie w warce .gdy chciałam by zadzwoniła do nc to arogancko odmowiła.jechałam do punktu 40km.umowe podpisałam przez telefon a dekoderu nie mogłam wymieniać bo musi być osoba na którą jest umowa chociaz podałm pesel.Zachowanie się tej pani to szczyt niekompetencji ibrak współpracy z klientem.