Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 991 opinii

1.36 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pablo / 2024-01-19 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Rachunki w 2024 kosmiczne
    Wzrost ceny za 1kwh drastyczny
    Faktura za styczeń 2024 ogromna
    ZaletyBrak
    WadyCena za 1kwh
  • ~hejtertauronu / 2024-01-17 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa porażka. Chcesz coś załatwić coś wyjaśnić babka cię spławia. Każą załatwić wszystko na ich stronie a strona nie działa w ogóle. Wpisuje adres zamieszkania a wyświetla się informacja że TEREN NIE OBSŁUGIWANY PRZED TAURON coś tam. Chcesz dobrze, chcesz na spokojnie nie da się. Nie polecam taurona nikomu.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Daniela / 2024-01-16 20:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Doskonała obsługa i podejście do klijenta . Super polecam . Szybko sprawnie na miejscu cokolwiek załatwic.
    ZaletyWszystko za
    Wady-
  • ~PIOTR / 2024-01-15 21:39
    Ocena: 3.60 / 5
    Podaję stan licznika miesiąc w miesiąc pierwszego dnia miesiąca. Było ok zatwierdzone dziękujemy za terminowe podanie odczytu.
    Teraz przyszło na aplikacj że podany odzczyt jest z 10.01.2024.
    Co tu mamy przedszkole..
    ZaletyŻadnych
    WadyPorażka
  • ~Karolina / 2024-01-11 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że nie ma 0 bo są do niczego. Nie dbają o swoich klientów, dodzwonić się nie idzie. Najgorszy dostawca prądu oraz gazu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko cały Tauron to wielka jedna pomyłka i wada.
  • ~Robert / 2024-01-03 20:41
    Ocena: 2.80 / 5
    Sprawa ciągnie się już ponad 10 miesięcy.
    Maile nie są obrabiane. Nawet wizyta osobista nic nie zmieniła. Konsultanci rozkładają ręce i nie są w stanie pomóc. Konfigurator umowy/ zmiany umowy na stronie ma wprawdzie ( zakamuflowaną) opcję taryfy operatora ( bez stałej opłaty), ale jej wybranie powoduje, że system nie akcepuje takiego wyboru i wniosek nie przechodzi ( próbowane 2 krotnie). Jako dostawcę alternatywnego można wybrać jedynie Tauron. Czy to są praktyki monopolistyczne?
    Chcieli odcinać prąd mimo opłacanych rachunków.
    ZaletyŁadny kolor szaty graficznej.
    Stosunkowo łatwy dostęp do konsultantów.
    WadySystem nie przewiduje wystąpienia ludzkich sytuacji.
    Wielokrotne monity nic nie wnoszą.
    Bezsilność konsultatnów.
    Monopolistyczne zagrywki na stronie oraz ze strony konsultantów.
  • ~Antoni / 2024-01-03 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron zespół studentów
    Mylących się na
    Swoją stronę
    Kłamią jak nut
    Biorą za to pieniądze
    Siedzą przekierowani
    Od robiony
    Dają złe nr konta
    Żeby ich utrzymać
    Bo nie są w stanie
    Kradną z ludźi
    Jak się da
    Podstępcze metody żydowskie
    Na każdym kroku mają problem
    Liczyć tylko
    Umia swoje
    ZaletyBrak
    WadyLudzie nieodpowiedzialni
    Na państwowych stołkach
    Liczą od ludzi haracze
    Żeby się dorobić
  • ~Antoni / 2024-01-03 19:28
    Ocena: 1.40 / 5
    Tauron zespół studentów
    Żerują na ludziach
    Kradną w biały dzień
    Biorą za to pieniądze
    Siedzą na państwowych stołkach
    Nie są w stanie się utrzymać
    Dają złe nr konta
    Później żeby po 100 razy płacić
    To jest kradzieży
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~MatkaPolka / 2024-01-02 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłoszenie na infolinię stanu licznika z powodu braku możliwości on-line skutkowało brakiem jego uaktualnienia, (od czego ci ludzie tam są???) Potem była tylko informacja na ebooku o nadplacie z brakiem możliwości jej przelewu. Znowu w biurze Tauron musiałam zgłosić stan licznika , po kilku godzinach oczekiwania ... Okazało się, że za 5 miesięcy uzbierało się prądu na ponad 4 tysiące. Chce te kwotę rozbita na raty oczywiście zapłacić a na aplikacji wyskakuje błąd serwera ! Nic nie można załatwić mobilnie a z biura nas odsyłaja nieustannie ...
    ZaletyNiektóre panie w obsłudze klienta , są ludźmi...
    WadySzkoda słów...
  • ~Kolo / 2023-12-31 18:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mam żadnego problemu z Tauronem. Wystarczy czytać co się podpisuje.
    ZaletyPrzesył i komunikacja
    WadyCeny
  • ~Olka / 2023-12-29 20:31
    Ocena: 1.20 / 5
    Firma ma monopl, ale sposób załatwiania tam spraw to jakaś porażka. Komunikacja mailowa nie spotyka się z żadną odpowiedzią, szanowna infolinia nie umie udzielić odpowiedzi na pytanie, ich pisma są idiotyczne. Jestem rozczarowana.
    WadyKomunikacja dramat!
  • ~użytkownik / 2023-12-27 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przepisanie licznika po zmarłej mamie włącznie z wypłatą środków zajęło 3 miesiące. Likwidacja tegoż licznika z wypłatą środków trwa do dziś. Zewrotu na koncie nie ma, natomiast pani z obsługi wie lepiej, że rozliczenie zostało przesłane na konto. Wizyty w punkcie na zmianę z wizytami na infolinii zdążyły mnie wykończyć i tak naprawdę nie mam do kogo się odwołać w sprawie. Firma sama sobie wystawia laurkę.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Robert / 2023-12-26 17:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Dzień dobry
    Czy ktoś ma podobnie z kwotami na fakturach:
    Odczyt podawany 1-2 dnia miesiąca - zużycie oscyluje w granicach 40-50 kwh/mc
    We wrześniu faktura 100,85 (46 kwh) w październiku 42,40 (58kwh) a już w listopadzie 106,71 (54kwh)
    Po kilkakrotnym kontakcie z info linią taurona - zero konkretnych informacji ,konsultant umawia mnie na rozmowę z analitykiem na czwartek 14.12.2023 w okolicach godziny 9-12, analityk dzwoni sobie we wtorek gdzie ja niestety nie mam przy sobie ani faktur ani swoich notatek - po informacji że byłem umówiony na czwartek - do dziś się nikt nie odezwał.
    Aż mnie ciekawi ile zapłacę za grudzień
    ZaletyBRAK
    WadyZERO KONTAKTU
  • ~Egon / 2023-12-21 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na na infolinii robi łaskę że w ogóle jest. Pani bardzo niemiła nie posiadała żadnych informacji na interesujący mnie temat jak długo będzie trwała przerwa w dostawie energii elektrycznej ani nawet nie wyraziła chęci pozyskania takiej informacji.
    Wadycała ta firma to jeden wielki dramat. Niestety mają monopol na przesył energii i w pełni z niego korzystają
  • ~Klient / 2023-12-21 13:31
    Ocena: 1.20 / 5
    Taki bałagan, jaki teraz mają to woła o pomstę do nieba. Błędnie wystawiona faktura
  • ~Mario / 2023-12-21 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszt energii po uwzględnieniu fotowoltaiki za 2022 to około 1.500 zł.
    Koszt energii za 2023 gdy w domu nic nie uległo zmianie, żadnych dodatkowych urządzeń - 12.000 zł. Prognozy na 2024 z 44 zł na 1300 - 1700 w zależności od miesiąca.
    Do punktu obsługi klienta nie można się dostać, bo trzeba się rejestrować przez internet a bieżących terminów brak.
    W końcu mam cel - będę utrzymywał Tauron. W zamian za to nie dopuszczają mnie do rozmowy.
  • ~sieka / 2023-12-21 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam sytuacje z rozwiązaniem umowy. Słuchajcie ludzie którzy czytacie opinie nie ufajcie ludziom z infolinii przez kilka tygodni zapewniają o tym że umowa będzie rozwiązana że wszystko jest ok. Są nie przyjemni. Powtarzają tylko w kółko że nic nie mogą zrobić (to po co tam są!!!!!). Temat akurat w mojej sytuacji jest złożony, ale moim zdaniem do wyjaśnienia. Nie mniej jednak za każdym razem zakładany jest nowy numer sprawy. Sprawy nie są łączone ze sobą. Przykładem jest oświadczenie do wniosku, itp. Gubią się w zeznaniach. kontakt mailowy to jak rozmowa z robotem.
    30 maili wyjaśnień - a mam zakładane nowe numery spraw i zapewnienia że będzie zrealizowane. (informacyjnie mam 12 numerów sprawy :D - to jakiś banał )
    Zaletybrak
  • ~Kamil / 2023-12-20 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieje ostatnio to jakaś masakra, cały czas przerwy... a pracuje przy komputerze który któregoś dnia takie "niezaplanowane awarie" mi zwyczajnie zjarają.
    Od zmiany licznika i zmiany formatu faktur rachunki totalnie z kosmosu, zero kontaktu, niemiła obsługa, każą płacić "niemałe pieniądzę" (jak to Pan ładnie określił) za wykonanie testu czy czytnik działa poprawnie.
    ZaletyPrąd w domu
    WadyObsługa
    Ceny
    Częste awarię
    Marna strona internetowa
  • ~Zolmar / 2023-12-18 12:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Jak to jest, że od czasu zainstalowania tzw. inteligentnego licznika, każdej dobyc, w godzinach od 23:00 do 4:00 następnego dnia, przy wyłączonym wyposażeniu domowym (nawet zrobiłem eksperyment - FIZYCZNIE odłączyłem urządzenia!) słupek poboru prądu w aplikacji Taurona jest większy niż przy użytkowania sprzętu za dnia?
  • ~Karol / 2023-12-13 21:03
    Ocena: 2.80 / 5
    W czerwcu 2023r. po śmierci mojej żony , na którą była sporządzona umowa , zawarłem umowę z TAURONEM ale nie otrzymałem nowej faktury prognozowej więc opłacałem w dalszym ciągu wg istniejącej . W listopadzie 2023r. wystawili mi fakturę , która wskazuje zadłużenie i jak zawsze płaciłem ok.450 zł za pół roku , tym razem wystawili mi fakturę na ponad 1400 zł. W rozmowie telefonicznej z konsultantką nie mogłem się dowiedzieć że moje opłaty nie wpłynęły tylko z uporem maniaka gadała mi że faktura wystawiona wg wskazań licznika . Przesłałem e-mailem do TAURONA wyjaśnienie wraz z załącznikami (dowody wpłat) i informacją że to oni nie dopełnili formalności zawarcia umowy , a oni cały czas żadają ode mnie pisma i dowodów wpłat . CZY W TAURON PRACUJĄ JACYŚ LUDZIE , CZY TYLKO CYBORGI ??? Narobili bałaganu , a mnie każą posprzątać - bezmyślne nieroby !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098