Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 985 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbulwersowany z Tarnowa / 2021-01-25 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To są jakieś kpiny.Wyobrażcie sobie że osoba której wynajmuje mieszkanie,zerwała umowę z Tauronem,i podpisała własną na dostarczanie prądu do mojego mieszkania,I co najważniejsze nie mogę nic z tym zrobić,chociaż ja podpisywałem z tauronem umowę ponad 20 lat temu.I to wszystko bez mojej zgody i mojej wiedzy .To jest koszmar po prostu,Na dodatek wynajmujący podpisał z TAURONEM,że bez jego zgody i wiedzy nic z tym nie mogę zrobić.Cała PIsowska polsza
  • ~zdezorientowny / 2023-04-19 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    mam fotowoltaikę i licznik do odczytu online. Nie rozumiem dlaczego na rachunku z Taurona nie widnieje data, godzina i stan licznika z odczytu. Jest tylko ilość zużytych kWh. W moim odczuciu jest to nieuczciwe bo pozbawia mnie możliwości kontroli czy nie kombinują. Uczciwość zobowiązuje, nie wystarczy być samochwałą, to nie te czasy.
  • ~Zdzich / 2020-10-25 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę z Tauronem teoretycznie z serwisantem. Ogrzewam sklep piecem elektrycznym akumulacyjnym. Zepsuł się, więc chciałem skorzystać z zachwalanej przez Tauron usługi.
    I co się okazało. Piec elektryczny nie jest wpisany na jakąś listę i nici z super serwisu.
    Trochę to przypomina wieloletnie gwarancje z pewnymi wyłączeniami. Po zapoznaniu się ze szczegółami okazuje się że tak naprawdę mamy g...no.
    Podobnie jest w tym przypadku.
    ZaletyBrak
    WadyWpuszczanie klienta w maliny.
  • ~Zdzislaw / 2022-02-22 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaka w życiu miałem do czynienia
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Zgredek / 2023-11-22 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam do czynienia z Tauron od sierpnia i pomimo usilnych próśb, kontaktu telefonicznego, mailowego, osobistego moja sprawa nie została rozwiązana. Próbuję jednie rozwiązać umowę na sprzedaż gazu ponieważ została ona zawarta przez mojego wujka, który zmarł kilka miesiecy temu. Pierwsza wersja Pani na infolinii była taka, że to oni muszą się ze mną skontaktować i mam czekać na kontakt. Czekałam 2 tygodnie i nic. Podczas kolejnej rozmowy dowiedziałam się, że muszę złożyć wniosek i przedstawić akt zgonu. Zrobione. Dwa miesiace minęły i cisza. W miedzyczasie wydzwniałąm z zapytaniem jak sprawa a w odpowiedzi usłyszałam że jest w trakcie realizacji i oczywiście żadnych szczegółów. Kolejny krok, umowiłam spotkanie i pojechałam do siedziby Tauron w Częstochowie osbiście. Tam dowiedziałąm się, że raz - mój wniosek został nietkniety, dwa - został złożony na złym formularzu (dodam,że formularz został przesłany przez konsultanta Tauron w odopwiedzi na moje zapytanie). Wypełniłam więc wszystko od nowa i uzgodniłam z Panią za okienkiem datę zakonczenia umowy. Hura! Niestety tylko na chwilę. Dwa tygodnie po wizycie dostaję pismo, że umowa zostanie rozwiązana w zupełnie innym terminie niż uzgodniony poprzednio podczas mojej osbistej wizyty. Szok! Dzwonię więc i tutaj oniemiałam. Nie mogę dowiedzieć się nic w tej sprawie bo nie jestem stroną umowy. Nie ważne, że składałam wniosek, wujka nie wskrzeszę więc mogę się bujać. Umowa z nowym sprzedawcą przepada a ja nie mam pojęcia dlaczego data zakonczenia umowy została nagle zmieniona. Zupełny brak kompetencji pracowników a przede wszystkim brak chęci pomocy. Wolę płacic wiećej niż mieć cokolwiek do czynienia z tą firmą.
    WadyIgorancja, brak kompetencji pracowników.
  • ~Zibi / 2023-08-25 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z kontaktem; problem z uzyskaniem informacji. Źle działająca aplikacja. Niekompetencja.
    ZaletyBrak
  • ~Zla / 2023-07-14 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na infolinii żenująca! Brak pomocy, każdy mówi co innego, dodzwonić się ciężko. Przyjmują zgłoszenia i nie wprowadzają do systemu, nie odpowiadają na maile, klienta mają w 4 literach. Uciekać, uciekać, uciekać. Nie polece nikomu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co powyżej
  • ~Zła / 2024-05-13 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Na trzeźwo tego nie ogarniesz. Sto razy człowiek dzwoni i mówi, ze mieszkanie stoi puste bo babcia umarła, a oni wysyłają po dwie faktury na miesiąc, po 90 zł, po 100 zł. To kto tam ciągnie prąd, duchy w nocy grają w gry i gotują?
  • ~Zniesmaczona / 2023-11-21 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałam dzisiaj załatwić telefonicznie umowę kompleksową na spółkę. Chodziło o przepisanie licznika od poprzedniego właściciela; od którego kupiliśmy nieruchomość a nie można było zrobić tego protokołem zdawczo- odbiorczym ponieważ Tauron był tylko dystrybutorem a sprzedawcą inna firma. Po paru godzinach „wiszenia” na infolinii, na której przełączano mnie w kółko do kogo innego nikt; ale to NIKT, nie był w stanie mnie merytorycznie obsłużyć i na koniec się dowiedziałam, żebym poszukała w internecie. Z taką ignorancjią i lekceważeniem dawno się nie spotkałam. Był to mój pierwszy kontakt z Tauronem i bardzo negatywna ocena. Nie dziwię się tej nocie w skali 5-stopniowej.
    ZaletyBrak
  • ~Zniesmaczona / 2024-03-27 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem co wyprawia tauron,ale zdarzają się dosłownie sekundowe braki pradu,co może skutkować uszkodzeniem urządzeń elektrycznych.Sytuacja taka ma miejsce na Psim Polu we Wrocławiu.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Zniesmaczona / 2024-08-10 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    2 razy w przeciągu około 2 tygodni nie było prądy przez prawie 2 godziny w Dzielnicy Psie Pole na Osiedlu B.Krzywoustego we Wrocławiu.. I ponoc była to awaria...AKURAT.CZysta kpina.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Zniesmaczona / 2024-09-08 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Znow "AWARIA" pradu na Psim Polu we Wrocławiu,to już kolejna taka cykliczna.Szalu można dostać.Bo jak to możliwe,aby w 21 wieku w dużym mieście usuwać awarie aż 3 godziny.Bo nie ma od godziny 17,a ma byc dopiero o 20 15.No wprost super,aby w niedziele było coś takiego.TO PORAZKA.
    ZaletyBeak
    WadyJw
  • ~Zniesmaczona / 2024-09-08 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Prad pojawił się o 19 z minutami,czyli nie było ponad 2 godziny.MASAKRAAAAA
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~zniesmaczony / 2023-06-12 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lutego walczę z tauronem i prosze sie o wystawienie faktur w rozliczeniu co miesięcznym . Rozmowy telefoniczne , maile kilka razy w tygodni . Ma Pani wszystko uregulowane do lipca , wszystko jest ok . Widocznie ma Pani nadpłate dlatego rachunki nie wystawione ...26 maj 2023 przychodzi kumulacja wszystkie rachunki razem od lutego ....kolejne telefony pisma ...ktoś odpowiada że wydłużymy termin , na raty rozłożymy .... nie sobie gdzieś to rozłożą ,,ktoś się pomylił wielokrotnie niech płaci teraz te rachunki ...co mnie to obchodzi... banda niedouczonych ludzi brak kompetencji ...odpowiedzi szablonowe nawet nie sprawdzone czego dotyczą... gdzie prezes Tauron... pewnie nawet nic nie wie jak jego ludzie oszukują i manipulują biednymi ludźmi...zresztą niczym się nie różnią od władzy rządzącej...masakra sprawę zgłoszono do rzecznika...
  • ~Zofia / 2020-02-04 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Załatwienie sprawy na infolinii to koszmar. Całkowity brak kompetencji konsultantów - nigdy nic nie mogą, na nic nie mają wpływu, co drugi mówi co innego. Reklamacje - czas oczekiwania na rozpatrzenie 2 tygodnie, po dwóch tygodniach składa się reklamacje od reklamacji, bo nie została rozpatrzona, a błąd poprawiony i znowu czeka się kolejne 2 tygodnie. Pracownicy przez tzw. automat wprowadzają swoje, zawyżone odczyty liczników, a ponieważ taki wpis idzie przez automat klient dostaje fakturę z oznaczeniem, że to on podał taki odczyt i oczywiście zawyżoną fakturę. Na zaświadczenie prosumenta zamiast 2 tygodni czeka się 1,5 miesiąca i nadal go nie ma. Ktoś popełnił błąd, źle wprowadził moc instalacji, dokumenty zostały wysłane z błędem i na nic reklamacje i błagania, aby dane poprawić - to już przerasta pracowników Taurona. Jednak ja bez poprawionych dokumentów nie mogę wystąpić o dotację. Za chwilę, jeżeli przez zaniedbanie Taurona stracę dotację, skieruję sprawę do sądu.
    Zaletybrak
    WadyTylko wady, współpraca z t a firma to istny koszmar. Jedne wielki bałagan.
  • ~Zofua / 2022-03-03 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Długie terminy oczekiwania.mimo umówionej wizyty też trzeba czekać z powodu opóźnienia niezgodność informacji udziela ych przez infolinię i pracownika na miejscu
  • ~Zrezygnowana / 2021-09-23 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to kpina niestety. Wystawilismy z mężem nowy dom. Słup elektryczny stoi obok zaraz, ale Tauronowi zachciało się rozbudować sieć...w związku z tym mimo iż wszystkie papiery były składane zaraz po rozpoczęciu budowy nie mamy podłączenia nadal...ile to jest nadal?

    Aż 3 lata czekamy na podłączenie! Do października 2021 mieliśmy kolejny z kolei aneks...a teraz? Znów to przedłużają...juz nie wiadomo gdzie szukać pomocy...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo by się zmieściło
  • ~Zuza / 2022-05-26 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Chora firma! Oszukuje klienta ofiarując "niższe ceny"- faktycznie podwyższając ceny. Dzwonisz na infolinię o nich żeby przedłużyć umowę którą oni przedstawiają listownie "opcja1", "opcja2", "opcja3", i mówisz "wybieram opcję 1", na co Pani pyta:"jaka nazwę ma ta opcja?"....
    Totalny idiotyzm.
    WadyWysokie ceny
  • ~zuzia / 2025-01-10 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    to zwykli złodzieje. Z rozliczenia rocznego wyprodukowanej energii (fotowoltaika) wyszło mi, że mam nadprodukce prądu i do zwrotu 440 zł. Tauron szybciutko naliczył mi tzw prognozy zużycia na następny rok (wg czego te prognozy skoro była nadprodukcja???) i należną mi nadpłatę zarachował na poczet zaliczek... WTF?? Zażadałam zwrotu tej kasy i likwidacji prognoz, to mi odpisali że nie rozliczają faktur po terminie płatności. Czyli nadpłata przepadła bo była zarachowana na pierwsze prognozy a ja nie zdążyłam się zorientować co oni robią i termin płatności minął...
    Zaletynie ma
    Wadynieuczciwośc
  • ~żałosne / 2022-03-01 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie ~BYŁY PRACOWNIK IO / 2022-02-09 19:05

    CYTUJE:

    "Często widze, że jest odniesienie do usług dodatkowych (serwisant it itd), niestety w tym zakresie nie rozumiem państwa zdziwienia. Wraz z umową każdy klient dostaje cennik usług (które są jeszcze telefonicznie/online przedstawiane) oraz regulamin, w których jest jasno określone na jakich zasadach ta usługa działa. Oprócz tego zawsze jest wysyłany druk odstąpienia od cennika."

    A teraz moja historia

    zgłosiłem przyłączenie instalacji fotowoltaicznej, otrzymałem aneks i wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt że rok pózniej dostaje fakturę za usługę "serwisant 24"
    Usługę serwisant w nowym albo mi podłożyliście wraz z aneksem albo sami aktywowaliście.
    NIE PROSIŁEM O żadne zmiany cennika, a mimo to po roku dowiaduje się, że mam za jakiegoś frajera serwisanta płacić!
    O czym ty człowieku piszesz? Nikt mi nie przedstawił przy aneksie cennika serwisanta, został on celowo podsunięty i nieświadomie wprowadzony z karami umownymi!
    Nie dostałem też żadnego druku odstąpienia od umowy, wy sami nie wiecie jaki burdel macie
    Zaletybrak
    WadyWszystkie możliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4702
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033