PORAŻKA Tauron monopolista ma klienta gdzieś tak czy tak ma się z nim styczność można zmienić dostawcę prądu ale i tak jest się klientem pośrednio TAURONA ,którzy utrudniają wszystko i mają czas a klient czeka miesiąc czasu bo ustanowili sobie prawa dla siebie tylko nie dla klienta . Z taką firmą można doganiać Europę pod warunkiem że ma się zdrowie psychiczne i fizyczne bo w tej firmie pracują ludzie leniwi niedouczeni zostawiający się swoimi prawami tzw. dupochronami . Wszyscy wytwórcy prądu podlegają Tauronowi niestety i czy zmienimy dostawcę czy nie to i tak jesteśmy gnębieni przez tą nieudolną firmę
ZaletyBrak zalet
WadyMonopolizm i tumiwisizm pracowników nikt nic nie umie załatwić pozytywnie zrzucając jeden na drugiego obowiązki . Brak odpowiedzialności za brak działania
~Wojciech / 2023-01-25 14:01
Ocena: 1.00 / 5
KPINA! Kontakt z obsługą klienta na infolinii to porażka. Po rozmowie z pierwszą osobą i przekazaniu wszystkich informacji zostałem przełączony do innego działu, bo niby jestem w innym systemie i rozmówczyni nie widziała mojej faktury (dane widziała, ale kwoty do zapłaty już nie, dziwne...). Zanim odebrała kolejna rozmówczyni z docelowego działu minęło kilka minut. Gdy w końcu się udało, zostałem zapytany znowu o te same dane identyfikacyjne, po czym okaząło się, że muszę być przełączony do następnego działu, bo jestem klientem indywidualnym (podawałem to wcześniej kilka razy). To chyba jakiś żart i robienie z ludzi wariatów, po to żeby połączenie telefoniczne trwało jak najdłużej i kasa dla Taurona płynęła.
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~wojtek / 2021-10-09 08:35
Ocena: 1.00 / 5
Serwisant to lipa,po kilku telefonach przyjechał w końcu do pralki,po czym stwierdził uszkodzony krzyżak i łożysko,powiedział że zrobi wycene i zadzwoni w poniedziałek ( nie powiedział w który),ale zadzwoniłem w piątek, i usłyszałem że nie mają części,po czym uznali sprawe za zamkniętą. Kpina
ZaletyBrak
WadyDużo
~Wojtek / 2022-08-16 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa, zakup węgla na stronie www jest praktycznie niemożliwy. Węgiel znika w trzy minuty. Przy tak źle funkcjonującej stronie zakup w 3 min jest poprostu niemożliwy. To jakaś ściema że Tauron sprzedaje ekogroszek. Taka sama ściema to, to że ekogroszek ustawowo miał być w cenie do jednego tysiąca zlotych
~Wojtek / 2023-07-06 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia pol roku walczę żeby zmienić płatnika
~Wojtek774 / 2023-04-25 22:32
Ocena: 1.00 / 5
Może ktoś weźmie się za to szambo, na każdym kroku wyłudzają pieniądze, stworzyli aplikacje która nie działa, nie można się skontaktować bo klientów obsługuje robot dlatego że nikt normalny nie przyjdzie tam pracować a kierownictwo to niedouczeni wykolejency że znajomościami
WadyTauron to jedno wielkie 0!
~Wooojcio / 2023-10-25 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem złodzieje! Płacony prąd regularnie, mimo to odcięty plus jak się okazało 1700 zł dopłaty! Porażka! Na dodatek długi termin żeby umówić się na rozmowę! Wstydzcie się złodzieje z tauronu!!!!
ZaletyZadnych
WadyKiepski kontakt, wysokie ceny, złodziejstwo!
~Wściekła / 2023-07-10 05:56
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tej firmy wczoraj (w niedzielę) mimo zapłaconej faktury został mi odłączony prąd i założona plomba na liczniku. To już druga taka sytuacja w tym roku. Bo się pomylili panowie...
~Wściekła / 2024-02-29 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzają w błąd klientów jeśli chodzi o solary.... Mówią że rozliczenie przyjdzie po miesiacu jak się okazało po roku czasu wysłali prognozowe opłaty... Do dzwonicie się do nich liczy się z cudem... Obsługa nie miła... Kompletne dno ????????????????????????????????
WadyDużo
~Www / 2023-02-13 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Spółka z udziałem skarbu państwa i wszystko jasne...
Chciałem przepisać licznik jeden z dwóch. We wniosku napisałem nr licznika który mnie interesuje a przepisano drugi licznik. Dzwoniąc do obsługi klienta mówią żeby teraz przepisać dwa liczniki, mimo że faktycznie pani stwierdziła że we wniosku jest inny nr licznika niż przepisali... Normalnie b....el na kółkach...!
WadyPracownicy chyba na Facebooku siedzą a nie patrzą w dokumenty!
~X / 2022-02-11 10:23
Ocena: 1.00 / 5
NIE WNIOSKUJCIE O UMOWĘ ONLINE !!!!! . Lepiej umówić się do POK i sprawa zostanie załatwiona od ręki. 14 dni czekam na umowę, po czym dostaje maila ze brakuje im informacji i oto w ten sposób maja kolejne 14 dni na załatwienie sprawy i pewnie po 14 dniach znowu wymyślą jakieś braki i z 14 dni zrobią się 2 miesiące .. Nie mogą połączyć z osoba która rozpatruje umowę.... Jedyna informacja jaka można uzyskać na Infolinii to że mają 14 dni ;)
~Xawier / 2023-05-22 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej poje**na firma w tym Kraju. Rano mam sms, że do zapłacenia 1700zł, wieczorem chce płacić wchodzę loguje się i widzę, że jest 2000zł dodatkowo za 7 dni 1500zł a to wszystkie przy fotowoltaice. Od kiedy mamy fotowoltaikę płacimy za prąd więcej niż wcześniej! Skur....ny! Sprzedaję wszystko i wybywam z tego PiSowskiego bagna!
ZaletyTauron zalety? To chyba jakieś żarty!
WadyWyzysk Narodu gdzie się da. Ludzie obudźcie się!
~Xd123 / 2021-07-09 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo źle funkcjonująca firma. Naprawa jednej rzeczy zajmuje im para godzin
~Xxx / 2023-08-18 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści
Oszukują ludzi na faktury
Nie polecam
~xyz / 2021-11-12 16:57
Ocena: 1.00 / 5
W BOK odmówili wydania kopii umowy. Nie wywiązują się z terminów wynikających z umowy. Na infolinii nie są w stanie udzielić żadnej sensownej informacji. Brak możliwości kontaktu z osobami decyzyjnymi. Omijać z daleka.
ZaletyBrak
Wadyarogancka obsługa w BOK, nie wywiązują się z terminów wynikających z umowy, brak kompetentnych osób na infolinii, brak możliwości kontaktu z osobami decyzyjnymi
~yooo / 2023-06-13 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Dramat a kontakt z nimi to fikcja . A załatwienie czegokolwiek .......
ZaletyBrak
~Yuliia / 2023-04-30 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Drogo!Pracowniki podają nie zrozumiało informacje. Zawsze zmieniają umowę nie wiadomo z jakiej okazji .
~Z budowy / 2021-12-10 20:14
Ocena: 1.00 / 5
Słup przy działce, a na przyłącze do domu jednorodzinnego trzeba czekać 2 lata. Pan na infolinii miły, ale co to zmienia.
WadyMonopolistą, który robi nas w h...
~Zagłębiak / 2022-01-31 08:55
Ocena: 1.00 / 5
To jest niesamowite co oni robią XD
od listopada staram się o umowę z nimi i dzwonione było na infolinie i z infolinii do mnie, z pytaniami czemu nie mam umowy, dlaczego nie przychodzą rachunki za prąd, praktycznie co drugi tydzień. Z początkiem nowego roku jeden konsultant telefonicznie zauważył, że mam 3 wnioski o umowę i żaden nie jest wdrażany. podpisaliśmy umowę telefonicznie. na kuriera czekałem od 5-6 stycznia do dziś dzień to jest 31.01 :) po otwarciu kg kartek papieru wydrukowanych jednostronnie, zauważyłem, że brak nr płatnika i nr ewidencyjnego by się zalogować na stronę mój tauron. na infolinii usłyszałem, że umowy jeszcze nie ma w systemie i do 14 dni proszę "cierpliwie czekać" te słowa słyszę od listopada a cierpliwość się kończy.
Próbowano też mnie dość twardo zachęcić do rachunku prognozowanego, ze względu zapewne na korzystanie z padu przez 3 miesiące prawie, ale nie zgodziłem się i będę odczytywał z licznika od daty zawarcia umowy.
PATAŁACHY
ZaletyHAHA BRAK
WadyZła obsługa klienta, brak organizacji, brak systematyczności, głupota i partactwo.