Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2020-01-08 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, lokalny monopolista. Nazywa podwyżki cen "promocją"...
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku do klienta
  • ~tompal / 2019-12-20 09:32
    Ocena: 2.80 / 5
    Prąd z Serwisantem 24H - Dla domu TAURON wygląda tak: Dzwonisz w nocy o północy że zepsuł się ekspres do kawy. Na trzeci dzień przyjeżdża serwisant zabiera ekspres. Dostaję numer telefonu 606 432 404 (Kraków) i tyle go widziałem. Już miesiąc mija, 2 razy w tygodniu dzwonię do gościa. Zwodzi mnie. Dziękuję za takie usługi. Można żyć bez TV ale nie bez ekspresu do kawy.
    ZaletyMiła obsługa
    Wadybrak ekspresu za 2300zł
  • ~Asia / 2019-12-19 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdarzają się takie krótkie wyłączenia prądu w ciągu dnia, natomiast ostatnio było "planowane" wyłączenie prądu na 9h czyli w godz. 7.00-16.00 tylko, że zapomnieli poinformować o tym administratora budynku co za tym idzie nie było żadnych ogłoszeń na klatce schodowej, dzwonienie na infolinie niewiele pomogło bo tam nic nie wiedzą i odsyłają do innych działów przerzucając się odpowiedzialnością, panowie konserwatorzy owszem przyjechali aż czterech i….siedzieli w samochodzie pod skrzynką elektryczną zewnętrzną wykonując te niezwykle ważne, zaplanowane prace konserwatorskie przy użyciu termosu. Grudzień tuż przed świętami to jest właśnie najlepszy czas na planowane wyłączanie prądu na kilka godzin gdzie przy okazji bez prądu nie działa ogrzewanie i nie ma ciepłej wody. Ogólnie totalna dezorganizacja i brak szacunku dla odbiorcy i jakiegokolwiek chociażby małego przepraszam za zaistniałe niedogodności. Owszem umieścili taką informację na swojej stronie internetowej bo przecież każdy normalny szanujący się konsument codziennie rano zaraz po przetarciu oczu otwiera Internet i sprawdza czy czasem, któryś z jego usługodawców nie zaplanował dziś wyłączenia usługi. Polecam gorąco jeżeli brakuje ci adrenaliny i chcesz mieć do czynienia z totalną ignorancją i lekceważeniem.
  • ~Małgorzata / 2019-12-16 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wywiązują sie z umowy zawartej z klientem, infolinia to masakra .
    ZaletyBrak
    WadyNa dzień dzisiejszy same wady
  • ~Anna / 2019-12-11 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda debili, nie potrafią podać nawet godzin pracy techników. Na infolinii 15 min słuchałam " czas oczekiwania poniżej jednej minuty "żenada
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji, brak chęci pomoc, brak kompetencji pracowników, brak ich wiedzy. Totalny burdel
  • ~24pio24 / 2019-12-11 18:09
    Ocena: 1.20 / 5
    Co kilka dni przez cały dzień włączają i wyłączają prąd, przez co elektronika zaczyna szwankować, o wysokich cenach nie wspominam.
  • ~Mgmati10 / 2019-12-07 12:23
    Ocena: 1.40 / 5
    Pobijają rekordy w przerwach w dostawie prądu do tego totalny brak informacji o nich.
  • ~Paweł / 2019-12-03 20:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję p. Ani za załatwienie pozytywnie mojej sprawy. Katowice ul.Widok.
    ZaletyWszystko perfekcyjnie załatwione.
  • ~Bogdan Wrocław / 2019-11-23 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zwykły monopolista, nie wywiązuje się z umowy na umowie ma być odczyt co miesiąc, a pracownik przy hodzi raz na rok (co potwierdzają w biurze obsługi) i wystawiają fakturę na kilka 3200 bo się zwiększył pobór płatna w ciągu kilku dni bo mają taki kaprys i nie interesuje ich to że to ich pracownik nie odczytał licznika tak jak powinien olewa ie klienta bo co nam zrobi będzie siedział bez prądu olać go trzeba wydoic z kasy bo to my TAURON pie......y TAURON
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySAMA WADY
  • ~milka76 / 2019-11-22 14:34
    Ocena: 1.20 / 5
    pracownica biura obslugi Tauron w Zabrzu zle nas poinformowala przy skladaniu zamowienia i jestem stratna finansowo. kolejki gigantyczne. obsluga marna. czas oczekiwania na swoja kolej wynosi nawet 3 godziny .
    Zaletycalkowity brak zalet
    Wadyfatalny dojazd z gliwic i z zabrza lokalizacje do niczego.
  • ~Wioleta / 2019-11-20 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się ze Stefanem od miesiąca zwiększam moc wciąż nie ma postępu, na infolinii każdy pracownik mówi coś innego, nieuprzejmi dramat.
    Zaletybrak
    Wadybiurokracja, zła informacja, każdy mówi coś innego, opłaty za wszystko, a usługa i tak niezałatwiona
  • ~Stefan / 2019-11-20 17:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Załatwiam w Tauron zwiększenie mocy.Panie w punkcie bardzo miłe lecz biurokracja tam panująca zniechęca człowieka. Kilka odwiedzin a Tauron przesyła dokumenty cedząc papierek po papierku. Zawiodłem się na Tauronie w jego załatwianiu spraw.
    Zaletybrak
    WadyBiurokracja !
  • ~Kamila / 2019-11-01 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Za prąd w tauronie płaciłam przez ten rok 322 zł co 2 miesiąc nie wspominając o tym że dostałam na początku roku rozliczenie na kwotę 1500 zł teraz znowu po roku dostałam rozliczenie na kolejne 1105 zł i rachunek znowu poszedł w górę teraz będę płacić 500 zł co 2 miesiąc łączna kwota do końca 2020 roku wynosi 4930 zl nie dużo więcej jak w tym roku wsumie przez 2 lata spłace im 10.000 za prąd.w tym kraju najlepiej zyc bez prądu bo taka suma nie mieści mi się w glowie:/
    WadySame wady!!
  • ~jork / 2019-10-30 10:02
    Ocena: 1.20 / 5
    firma mająca klientów jaka zło konieczne . brak pozytywnego podejścia do spraw i chęci ich szybkiego załatwienia
    Zaletybrak
    Wadyna infolinii przyjmują zlecenia bardzo długo i nie są one wykonywane (zapomnieli przysłać oświadczenia, parę słów)
    wykonanie zlecenia po terminie - czekałem 31 dni na wymianę licznika
    przez ich opieszałość mogę stracić dofinansowanie na fotowoltaikę . Ich procedury trwały ponad 60 dni
  • ~Lak / 2019-10-22 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca walczę z Tauronem o przywrócenie prądu w garażu. Bezskutecznie. 4 czy 5 telefonów, pismo bez odezwu. Prąd odłączony bez powiadomienia.
  • ~Inga / 2019-10-18 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku dla swoich klientów. Pomimo zgłoszenia wniosku na wymianę licznika po ponad 30 dniach brak kontaktu ze strony Tauronu. Wielokrotnie przeprowadzone monity, również nie przynoszą rezultatu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak poszanowania dla swoich klientów
  • ~Fronczak / 2019-10-10 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta dramat, ceny jak to monopoliaci zawyzone, nie polecam nikomu
  • ~Ewa / 2019-10-05 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę własną firmę i z żadną inną firmą nie mam tyle problemów co z Tauronem! Nie dość, że przy każdej jakiejkolwiek zmianie trzeba wypełnić całą masę papierów (tu jedynie pochwalam uprzejmość pracowników oddziału w Lubaniu) to później okazuje się, że i tak mają problemy ze zmianą tych danych na fakturze. Konieczne jest przesyłanie mnóstwa maili, przeprowadzenie mnóstwa rozmów na infolinii a sprawa i tak nie zostanie załatwiona, bo zaginęły papiery wysłane pocztą. Oczywiście to moja wina, bo wysłałam zwykłą przesyłką. Zaznaczam, że razem z przesyłkami do innych firm, do których - o dziwo - dotarły. Osoby, z którymi rozmawiałam na infolinii były niemiłe i pretensjonalne, traktując mnie jak głupka, który nie rozumie treści maili wysyłanych od nich. Podobna sytuacja miała miejsce niestety kilkakrotnie.
    Logując się na ich stronie, korzystając ze smartfona, wyskakuje okienko "Ankieta - odpowiedz na kilka krótkich pytań" Oczywiście nie można okienka zamknąć. Wypełniłam tą ankietę mając nadzieję, że okienko zniknie. NIE ZNIKA! Zasłania stronę, co utrudnia korzystanie z serwisu. TAKIE RZECZY TYLKO W TAURONIE!
    Przy pierwszej możliwej okazji zmieniam dostawcę, bez względu na cenę.
  • ~Dawid / 2019-09-19 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron .. ciagle odłaczaja prad ... jeden komputer zepsuli poprzez wyłacznanie na 1 czy 2 pradu ..
    Zaletybrak ..
    Wadyodłaczanie pradu potrafia wszystko zepsuc :)
  • ~AM / 2019-09-10 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio otrzymałam od Taurona fakturę opiewającą na ponad 800PLN. Wg przedostatniego odczytu zużyłam prawie 1600 kWh w ciągu dwóch i pół miesiąca. To jest więcej niż zużyłam w ciągu ostatnich
    DWÓCH LAT! Co dziwne w dniu tego felernego odczytu został u mnie wymieniony licznik. Złożyłam reklamację. Na razie dostałam odpowiedź, że mogą mi to rozłożyć na raty. Nie dokonali żadnej analizy, nic nie sprawdzili, odczyt był taki i mam tyle zapłacić. Jestem tym trochę załamana.
    Chcę zgłosić tę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Przestrzegam wszystkich, żeby nie tylko sprawdzali faktury, ale cały czas monitorowali odczyty liczników.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976