W listopadzie kupiłem dom i przepisałem umowę z poprzednich właścicieli na siebie. Dom jest wielki i ogrzewany wyłącznie gazem. Jest koniec lutego, a ja nie dostałem jeszcze pierwszej faktury ? Trzy telefony na infolinię i trzy takie same odpowiedzi - panie nie wiedzą czemu tak się dzieje ? Do tej pory byłem w PGNiG i nigdy żadnych problemów. Właśnie szykuję pismo zrywające umowę (która de'facto nawet się nie zainicjowała). Serdecznie odradzam jeśli nie chcecie mieć problemów z tym dostawcą ! Zresztą..... widzę, że większość opinii jest w tym samym tonie
Zaletyżadnych
Wadytylko problemy
~Waldi / 2022-04-21 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Spróbujcie coś kupić w sklepie internetowym (np. ekogroszek) to dopiero jest rewelacja. Zastanawiam się nad tym czy takiej firmy nie stać na porządnego informatyka czy oni mają ludzi w d...e. Wydaje mi się że raczej to drugie. Wchodząc na stronę sklepu przy każdym odświeżeniu strony zostaje się wylogowanym. Po wprowadzeniu towaru do koszyka wyskakuje formularz na którym nie można uzupełnić danych a tym samym nie można zatwierdzić zakupu. Nie można wybrać ilości zamawianego towaru, nie można dodać rodzaju transportu, miejscowości itd. Czy ktoś kto stworzył taką stronę jest osobą kompetentną i wie co robi? wydaje mi się że chyba nie. Ogólnie podsumowując strona sklepu taurona to jest dno, żenada i kupa mułu. Tylko tak mogę to określić nie chcąc używać bardziej drastycznych i niecenzuralnych słów. Pozdrawiam wszystkich klientów Taurona.
~Waldi / 2023-03-01 08:45
Ocena: 1.00 / 5
Opinia dotyczy biura obsługi klienta tauron opole. Brak na automacie w którym pobiera się numerki do stanowisk, informacji że obsłużone zostaną tylko osoby umówione wcześniej. Automat wydaje numerek, ludzie czekają 1 godzinę i numerek się nie wyświetla. Nawet jak hol robi się pusty i nie ma petentów. Tragiczne podejscie do klienta. Wystarczyła by mała informacja , że tylko umówione wizyty. System robi sam sztuczne kolejki. W tym samym dniu załatwiłem przepisanie licznika z wodą i gazem , bez problemu. Więc czas pomyśleć ,nad ulepszen8em . Bo to co jest teraz w tauronie to tragedia.
WadyBrak dostępu do obsługi klienta , który nie wiedział że tezeba się łaskawie umówić
~Warto / 2023-11-24 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Zero kompetencji. Zalogować się nie mogą nagle adres e-mail,po 2 rozmowie,w momencie mogą się dostać do wysłanego emaila. Dziwne.Daje totalne 0 .
Po raz 4 taka sytuacja w okresie 2 lat.
Pismo do dyrekcji wysłane i pismene przeprosiny o zaistniałej sytuacji,a jednak znów to samo. Porażka.
Jeszcze się nie spotkałam z takim chamstwem.
Współczuję osobom,które tam pracują.
ZaletyŻadnych.
WadyMożna wiele wymienić.
~Wiesia / 2024-02-22 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia naciągają ludzi i firmy na tzw.cennik wysylajac ho na adres i powoluja sie na tzw "cichy akcept" a przy rezygnacji z usług nawet gdy firma się zamyka nakładają wysoki opłaty. Przestrzegam uważajcie na tzw.cennik większego oszustwa nie widziałam nigdzie
ZaletyBrak
WadyOszukańcze praktyki
~Wieslaw / 2020-05-28 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda że nie można dodawać ujemnych gwiazdek, bo co dzieje się w Tauronie to nawet nie jest totalne dno, to jest kilka metrów mułu poniżej dna.
Tą firmą nie rządzi Zarząd, tam rządzi nierząd.
Prosta sprawa jak przyłączenie licznika na online jest gorsza niż droga krzyżowa Jezusa na Golgote.
W Tauronie wszyscy są totalnie zagubieni w papierkach, zaświadczeniach, oświadczeniach itp., po prostu biurokracja ich przygniotła. Po tygodniu walki z ich biurokratami, dzisiaj mój deweloper przysłał e-maila że Tauron błędnie i bezpodstawnie wymaga formularza ZI i formularza o zapłaceniu za przylacze i żeby nie zawracać sobie głowy tymi wnioskami na necie bo to jedna bzdura i fikcja.
To że deweloper już to załatwił z Tauronem zbiorowo to dla Taurona za mało, ich urzędnicy nadal wymagają tego papierka indywidualnie od 500 mieszkańców tego osiedla.
Na stronie Taurona podają że potrzeba jednego wniosku i załącznika ale później to jest tylko gorzej. W każdym emailu i po każdej rozmowie, następne kwitki do wypełnienia.
Podpowiem tym gamoniom z Tauronu, połączcie te wszystkie 20 osobne kwitków w jeden formularz i będzie z głowy.
O składaniu wniosków do Tauronu na necie z e-podpisem czy przez konto bankowe to już nawet nie wspominam bo to jest daleko powyżej intelektu biurokratów z Tauronu. Oni tam są nadal w XIX wieku, papier, bumaga i pieczątka.
ZaletyZafnych
WadySame wady
~wikariusz / 2021-07-15 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Syny nie odbierają telefonów - jestem na linii 30 min a zegarynka przekonuje mnie od początku że czas oczekiwania poniżej 3 minut!!! Zwykłe ....nie chcę się denerwować - ta firma to pełna komuna.
Zaletyod czasu do czasu jest prąd
Wadyskandaliczna obsługa klienta
~Wiki / 2021-02-24 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Ja tylko tak napiszę, najgorsza firma w kraju, nie kompletne osoby, zero szacunku, chamstwo, kłamcy, złodzieje itd
~Wioleta / 2019-11-20 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się ze Stefanem od miesiąca zwiększam moc wciąż nie ma postępu, na infolinii każdy pracownik mówi coś innego, nieuprzejmi dramat.
Zaletybrak
Wadybiurokracja, zła informacja, każdy mówi coś innego, opłaty za wszystko, a usługa i tak niezałatwiona
~Wk..wiony / 2021-07-15 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Dno i metr mułu 40 min czekania na połączenie i nic.Debilny lektor cały czas powtarza czas oczekiwania poniżej 1 minuty.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Wku... / 2024-06-06 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Kontrole przeprowadzone przez Tauron są niezgodne z prawem ponieważ kontroler sam kontroluje dom,miałem taką sytuację i żałuję że policji nie wezwałem bo reklamacja nie została rozstrzygnięta.Uwazajcie na takie kontrole.
~WKU.... Klient / 2022-03-27 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza aplikacja jaka istnieje. Przy próbie zresetowania hasła, brak połączenia.
Pomoc na infolini tragedia, zmieńcie to
ZaletyBrak
WadyNotoryczny problem z logowaniem
~Wkur...ona / 2021-02-12 22:21
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka
Wyłączyli mi prąd przez pomyłkę. Podjechałam do BOK i pokazałam, że wszystko mam opłacone aż do końca lutego. Uznali błąd - przysłali gościa żeby znowu podłączył. Po miesiącu dostałam fakturę na 110 zł za ponowne podłączenie. I upomnienie na ponad 800 zł - które mam zapłacone. Wysyłam potwierdzenie przelewu, w odpowiedzi znowu ze mam 800 zł do zapłacenia i za każdym razem kopiuj/wklej ta sama odpowiedź. Tam chyba siedzą boty a nie ludzie i nie czytają ze zrozumieniem. Czy ktoś już się z nimi sadził ? Bo ja się przymierzam - tylko nerwów szkoda
~WKURZONA / 2022-12-19 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów jak wygląda obsługa klienta pod kątem przyłączenia do sieci, a później podpisania umowy i montażu licznika. Nie ma z kim rozmawiać, do kogo się zwrócić. Pozostaje usiąść i płakać nad tą tragiczną firmą, ale monopol robi swoje. Taki mamy klimat w tym kraju.
ZaletyBRAK
WadyCAŁA TA FIRMA
~Wkurzony / 2021-05-31 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Chcieliśmy zmienić taryfę wysłali montera nie do tego miejsca co trzeba kręcą na infolini przełączają z działu do działu robią z człowieka idiotę
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Wkurzony / 2023-08-22 14:54
Ocena: 1.00 / 5
To co dzieje się w tauronie to jeden wielki cyrk ludzie nie kompetentni na stanowiskach pan przez telefon mówi że podłączenie nowego licznika będzie max 2 do 4 dni nagle się okazuje że to nie możliwe że trzeba czekać 14 dni na wizytę trzeba umówić się przez internet tłumacząc na miejscu że zostałem źle poinformowany pani zaczyna regułki z pamięci mówić ludzie tam tylko patrzą na zegarek kiedy koniec pracy będą mieli bo klientów mają gdzieś jak osoby starsze które przychodzą mają internetowo wizytę sobie załatwić zwariowali w tym tauronie jak można pozwolić aby człowiek w tych czasach był bez prądu jak wszystko opłacone ma jak nie zapłaci się choć jednego rachunku straszą telefonami firmami windykacyjnymi komornikami sądami tak to potrafią ludzi za szczuć psychicznie nekajac ich jedna wielka kpina ale cóż nikt nie zrobi z tym porządku jak co stanowisko to rodzina
ZaletyZero zalet
WadyWady przyjąć kompetetnych ludzi nie po znajomosciach
~Wkurzony i zirytowany jednocześnie bezs / 2021-05-21 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Drodzy Tauronowicze czy na prawdę tak trudno poinformować wcześniej klientów o terminie zmiany licznika, zwłaszcza w dobie pracy zdalnej? Niedopuszczalne jest tu i teraz i nie ma dyskusji.
Jesteście mafią i mam nadzieję, że kiedyś odbije się to Wam czkawką. Ciekawe ilu "lewych" pracowników w tym czasie wykorzysta całą sytuację i przyjdzie naciągnąć ludzi pod pretekstem zmiany licznika, mało kto do Was zadzwoni w celu weryfikacji, a to będzie tylko Wasza wyłącznie wina.
ZaletyNie ma niestety
WadyWszystko
~Wkurzony petent / 2024-07-25 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Osoby przyjmujące zgłoszenia totalnie oderwane od rzeczywistości, pracownicy chyba z zakładu pracy chronionej. Przyjmują zgłoszenia i nie wiedzą gdzie je dalej wysyłają, od miesiąca zgłaszany 100 razy brak oświetlenia ulicznego, a papugi po drugiej stronie klepią bezmyślnie regułki o przekazaniu informacji do innej firmy (chyba w chmurze). Mam nadzieję że TVN24 zainteresuje się firmą która totalnie ma w du... petentów, tylko fakturki zapłacone są istotne!!
ZaletyTotalny brak
WadyWszystkie możliwe
~Wkużony / 2020-02-05 08:56
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna firma. Mam wykupione rozliczenie co miesiąc. Mija już następny i rozliczenia za poprzedni nie ma, jak dzwonię na infolinię to oni nic nie wiedzą i co trochę mówią że już prawie i będzie. Nic nie można się dowiedzieć. Ale jak człowiek by się spóźnił z opłatą chociaż jeden dzień to zaraz odsetki naliczają. Z całą stanowczością nie polecam.
ZaletyBRAK
~Woj23 / 2021-06-08 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Wstawiają swoje liczniki po jakimś czasie wymieniają je i każą dopłacać twierdząc ze poprzednie były złe tak ich laboratorium sprawdzają ale ty nie masz wglądu na to . Zwykłe oszustwo.
ZaletyŻadnych
WadyWstawiają liczniki nie sprawdzone a po latach każą dopłacać.