Zgłosiłem usterkę lodówki a na serwisant muszę czekać 3tygodnie????smiech na sali!!! Naprawa jest do 500 zł a w tym jest też koszt przyjazdu serwisu????także nie wiele zostaje na naprawę i części. Porażka.
ZaletyBrak
WadySame
~Tomek / 2023-06-02 07:36
Ocena: 1.00 / 5
Po wprowadzeniu zmian funkcjonalności serwisu internetowego "Mój Tauron", została z niego usunięta opcja zakupu prądu dla liczników przedpłatowych. W tej chwili możliwość doładowania licznika istnieje w teorii, w "Żabce", jednak przeszkolenie personelu często uniemożliwia takie zasilenie. Drugą metodą jest przelew międzybankowy, aczkolwiek czas realizacji takiego przelewu jest na tyle długi, lepiej więc zaopatrzyć się powerbanki, lub świeczki. Porażka. Do tego na stronach serwisu "Mój Tauron", przewija się logo partnera odpowiedzialnego za obsługę płatności on-line, co dodatkowo wprowadza chaos. tauronie, kury wam macać, a nie energią handlować.
ZaletyBrak
WadyCały Tauron, to jedna wielka porażka.
~Tośka / 2022-09-10 22:54
Ocena: 1.00 / 5
Sobota 20.30 gaśnie prąd. Od 3 dni rano gaśnie prąd. Dzwonię wieczorem (w sobotę) , że jest awaria. Sąsiedzi mają prąd, mój licznik nie chodzi. Powiedzieli, że mam na własną rękę zawołać elektryka, który stwierdzi brak prądu, bo inaczej nikogo nie przyślą. Wiadomo sobota 21:00 elektryka nie załatwie, żeby było mało w domu akwarium 130l. Ale nikogo nie przyślą. Prądu nie ma. Chamstwo nic więcej.
ZaletyBrak
WadyObsługa i pomoc leżą i kwiczą.
~Trisha / 2023-08-03 15:20
Ocena: 1.00 / 5
Dramat po prostu dramat . Oszukują ludzi umawiają ,, wizytę,, telefoniczna ( dzień ,godzina ) do której nigdy nie dochodzi. Tak szanują swoich klientów i ich czas . Wstyd,mam nadzieję,że kiedyś do tych ludzi karma wróci.
ZaletyNie ma
WadyMnóstwo
~ttt / 2020-05-25 23:40
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA brak kompetencji,pracownicy nie mają podstawowych wiadomości oszukują klientów wprowadzają w błąd.
Zanim podpiszecie z nimi jakąkolwiek umowę zastanówcie się trzy razy.
Tyle ludzi narzeka na tauron i nikt nic nie może z tym zrobić są nietykalni.
Zrobiłem sześć zgłoszeń na infolinię i brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
Mam przyłącz zrobiony na domu był założony licznik ale był zdjęty bo nikt tam nie mieszkał przez dłuższy czas,teraz tauron każe mi zrobić nowy przyłącz i każe sobie zapłacić 2000zł.
A na założenie licznika każą mi czekać dwa lata.
Przez dwa lata mam chyba mieszkać na dworcu.
Nawet URE nie chce podjąć interwencji.
ZaletyBrak jakiejkolwiek zalety
WadyWszystkie wady jakie tylko są na świecie przejął tauron
~TW / 2022-10-12 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Oburzajacy nieprofesjonalizm i brak szacunku dla klienta. Zgubione dokumenty, brak osob odpowiedzialnych, przeciaganie w niemozliwosc przylaczenia, ktore powinno zajac maximum dwa miesiace.
~Usagi / 2022-11-24 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Brak zalet. Najbardziej zje*** firma na świecie i w kosmosie
ZaletyBrak
WadyNie starczy mi życia by wymienić
~Użytkownik / 2021-11-10 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Logowanie do Tauron on linę to slalom gigant praktycznie niewykonalny. Albo hasło nie to, w końcu nie wiadomo które w ogóle ma być, co chwila inne, a ostatnio brak internetu, co także jest nieprawdą. Kiedy i kto to w końcu zmieni.Tak nie da się żyć.
~Użytkownik / 2023-10-05 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa infolinii kłamie, co telefon to inna wersja. Na fakturę każą czekać 3 miesiące, profesjonalizm infolinii zerowy, tylko przełączają między sobą. A dostać się do punktu stacjonarnego jest ciężej niż do papieża.. nie polecam zupelnie
ZaletyBrak
WadySame
~użytkownik / 2023-12-27 21:37
Ocena: 1.00 / 5
Przepisanie licznika po zmarłej mamie włącznie z wypłatą środków zajęło 3 miesiące. Likwidacja tegoż licznika z wypłatą środków trwa do dziś. Zewrotu na koncie nie ma, natomiast pani z obsługi wie lepiej, że rozliczenie zostało przesłane na konto. Wizyty w punkcie na zmianę z wizytami na infolinii zdążyły mnie wykończyć i tak naprawdę nie mam do kogo się odwołać w sprawie. Firma sama sobie wystawia laurkę.
Zaletyżadnych
Wadysame wady
~vamirek / 2021-05-26 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Tauron za MASOWE wkręcanie klientów w umowy z Serwisantem 24H " powinien jak najszybciej być przedmiotem śledztwa UOKIK - usługi są fikcyjne , zniżki symboliczne a umowy z dodatkowymi opłatami i zabezpieczone karami finansowymi - na czas określony - 3 lata ...a informacje o konsekwencjach przy podpisywaniu tych umów - b. trudne do wychwycenia. Trzeba bardzo uważać i dopytywać się.
Zaletybrak
Wadywyższe opłaty stałe przez cały okres umowy zabezpieczony karami finansowymi
~Violetta / 2022-10-11 13:07
Ocena: 1.00 / 5
Tauron jako firma tragedia nie polecam połączenie z konsultantem ok 30 min
ZaletyŻadne
WadyWszystkie jakie są możliwe
~W szoku / 2024-06-04 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to jest jakiś żart, bałagan jakich mało, obsługa klijeta na najniższym poziomie, chamstwo straszne...
~Waldemar / 2020-12-22 23:00
Ocena: 1.00 / 5
Pojechałem z żoną przepisać licznik do biura obsługi w Wałbrzychu.Mówie Pani żadnych zmian w taryfie, tylko zmiana na kogo licznik.Zastrzegłem że nie chce serwisanta bo sam jestem elektrykiem.Pani z biura obsługi wydrukowała umowę, żona podpisała i mineło 10 dni. Przyszła pierwsza prognoza 40 % cena w górę za kWh. Czytam umowę, a tam wciśnieta usługa serwisanta. Natychmiast wysłałem do Taurona listem poleconym rozwiązanie umowy z powodu oszustwa pracownika biura obsługi klienta w Wałbrzychu, i dwa dni później , w 14 dniu od podpisania umowy zjawiłem się w biurze w Wałbrzychu, gdzie objechałem babę że wciska mi usługi nie zamówione.Umowę z serwisantem nie chciała rozwiązać ,wciskając mi że minął temin 14 dni.Pokazałem jej datę na umowie i odpuściła.Umowa rozwiązana.
Gdybym nie zdążył płaciłbym dodatkowo około 15 groszy za każdy zużytą kWh, przez dwa lata na niby usługi serwisanta.Dodatkowo w umowie było że jak zrezygnuję bedę płacił karę 25 zł miesięcznie przez dwa lata.
Nie dajcie się nabrać, pracownicy Taurona mają narzucone wciskać klientom tą usługę.Widać mają niezłą prowizję z tego.
A Wy macie 14 dni od podpisania umowy na rezygnację i nie dajcię się spławić, mają to obstukane.
Zaletybrak
WadyTak duża firma nie powinna psuć sobie opinii naciąganiem klienta.
~Waldemar / 2023-06-28 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Cennik z 15 zł na 130 zł, maila z informacją nie znalazłem ale takie informacje powinny przyjść też pocztą. Reklamacją nie uznana, na infolini przełączają 4 razy bo nikt nic nie wiem. Wczoraj słyszę że dostanę część zwrotu jak wybiorę któryś z cenników, dziś chcę wybrać cennik i słyszę że nie dostanę zwrotu. Każdy mówi coś innego, kłamstwo za kłamstwem albo niekompetentni ludzie wprowadzający klientów w błąd. Proszę żeby przełączył mnie do kobiety z którą rozmawiałem wczoraj albo do innego konsultanta bo może on o czymś nie wiem ale nie chcę po czym chyba blokuje muj numer bo teraz nie mogę w ogóle się połączyć z informacją. Dzwonię od 3 dni i wcześniej nie było takiej sytuacji że odrzucało mi połączenia albo informowało że wszystkie infolijie zajęte, od pół godziny tak jest.
Jestem do tyłu prawie 700 zł i nie zostawię tak tego. Nie polecam taurona
ZaletyBrak
WadyZa dużo pisania
~waldi / 2020-02-24 13:59
Ocena: 1.00 / 5
W listopadzie kupiłem dom i przepisałem umowę z poprzednich właścicieli na siebie. Dom jest wielki i ogrzewany wyłącznie gazem. Jest koniec lutego, a ja nie dostałem jeszcze pierwszej faktury ? Trzy telefony na infolinię i trzy takie same odpowiedzi - panie nie wiedzą czemu tak się dzieje ? Do tej pory byłem w PGNiG i nigdy żadnych problemów. Właśnie szykuję pismo zrywające umowę (która de'facto nawet się nie zainicjowała). Serdecznie odradzam jeśli nie chcecie mieć problemów z tym dostawcą ! Zresztą..... widzę, że większość opinii jest w tym samym tonie
Zaletyżadnych
Wadytylko problemy
~Waldi / 2022-04-21 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Spróbujcie coś kupić w sklepie internetowym (np. ekogroszek) to dopiero jest rewelacja. Zastanawiam się nad tym czy takiej firmy nie stać na porządnego informatyka czy oni mają ludzi w d...e. Wydaje mi się że raczej to drugie. Wchodząc na stronę sklepu przy każdym odświeżeniu strony zostaje się wylogowanym. Po wprowadzeniu towaru do koszyka wyskakuje formularz na którym nie można uzupełnić danych a tym samym nie można zatwierdzić zakupu. Nie można wybrać ilości zamawianego towaru, nie można dodać rodzaju transportu, miejscowości itd. Czy ktoś kto stworzył taką stronę jest osobą kompetentną i wie co robi? wydaje mi się że chyba nie. Ogólnie podsumowując strona sklepu taurona to jest dno, żenada i kupa mułu. Tylko tak mogę to określić nie chcąc używać bardziej drastycznych i niecenzuralnych słów. Pozdrawiam wszystkich klientów Taurona.
~Waldi / 2023-03-01 08:45
Ocena: 1.00 / 5
Opinia dotyczy biura obsługi klienta tauron opole. Brak na automacie w którym pobiera się numerki do stanowisk, informacji że obsłużone zostaną tylko osoby umówione wcześniej. Automat wydaje numerek, ludzie czekają 1 godzinę i numerek się nie wyświetla. Nawet jak hol robi się pusty i nie ma petentów. Tragiczne podejscie do klienta. Wystarczyła by mała informacja , że tylko umówione wizyty. System robi sam sztuczne kolejki. W tym samym dniu załatwiłem przepisanie licznika z wodą i gazem , bez problemu. Więc czas pomyśleć ,nad ulepszen8em . Bo to co jest teraz w tauronie to tragedia.
WadyBrak dostępu do obsługi klienta , który nie wiedział że tezeba się łaskawie umówić
~Warto / 2023-11-24 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Zero kompetencji. Zalogować się nie mogą nagle adres e-mail,po 2 rozmowie,w momencie mogą się dostać do wysłanego emaila. Dziwne.Daje totalne 0 .
Po raz 4 taka sytuacja w okresie 2 lat.
Pismo do dyrekcji wysłane i pismene przeprosiny o zaistniałej sytuacji,a jednak znów to samo. Porażka.
Jeszcze się nie spotkałam z takim chamstwem.
Współczuję osobom,które tam pracują.
ZaletyŻadnych.
WadyMożna wiele wymienić.
~Wiesia / 2024-02-22 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia naciągają ludzi i firmy na tzw.cennik wysylajac ho na adres i powoluja sie na tzw "cichy akcept" a przy rezygnacji z usług nawet gdy firma się zamyka nakładają wysoki opłaty. Przestrzegam uważajcie na tzw.cennik większego oszustwa nie widziałam nigdzie