Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 985 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tom / 2022-10-28 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    chamstwo i ignoracja petentow zeo pomocy co za ludzie tam robia kase ciagna a gowno robia nawet ludzi zdywaja jakimis glupimi ulotkami
    Zaletyzadne
    Wadywszystko
  • ~Tom / 2023-04-20 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron wyłączył serwis internetowy dla klientów chyba na 3 tygodnie.
    Włażę tam 18 kwietnia a tam informacja, że trwają prace serwisowe i zapraszają ...18 kwietnia (Ha ha ha).
    No to bezczelnie wlazłem tam 19 kwietnia a tam informacja, że trwają prace serwisowe i zapraszają ...19 kwietnia.
    Ale jaja. Dzisiaj (20.04) włażę, a tam informacje, że prace serwisowe dalej trwają.

    No jakby się w Polsce system zmienił to filmy Bareji wyśmiewające ówczesny system byłyby smutnymi dramatami.
    WadySame wady
  • ~Tom / 2023-08-05 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ... Nie polecam tak firmy, wszystko co państwowe nie działa
    ZaletyNie ma
  • ~Tomasz / 2020-05-19 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie da się załatwić przez telefon w tle konsultanci rozmawiają o sprawach prywatnych
    ZaletyBrak
    WadyNie wiadomo na którego maila wysyłać swoje sprawy
  • ~Tomasz / 2023-02-24 00:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłem reklamację w dniu 22.02.2023 na infolinię taurona ,pani która przyjmował zgłoszeni powiedział że jak opiszę reklamację i wprowadzi do systemu to na maila dostanę nr sprawy. Nic takiego nie nastąpiło do dnia 23.02.2023 Dzwoniąc na infolinię 23.02 i pytając o nr reklamacji ,to dostałem informację że w systemie nic nie ma, wieć zgłosiłem ponownie reklamację w jej trakcie pani się rozłączyła. Ponowiłem próbę 2 x i poprosiłem o przekierowanie rozmowy do tej pani której zgłaszałem reklamację,pan poinformował mnie że pani zadzwoni , przy próbie odbioru pani się rozłączyła, po chili dostałem sma o nie udanej próbie połączenia tel. , więc zadzwoniłem raz jeszcz, odebrał pan i powiedział że pani później zadzwoni do mnie. Nikt tego dnia z Taurona nie zadzwonił. Generalnie pracownicy tej firmy mają w du pie swoich klientów ,gdyż mają monopol
    ZaletyBrak
    WadyTotalny brak odpowiedzalności za swoje czyny. Pani rozpatrująca reklamację nie potrafi poprawnie przeliczyć działani z poziomu IV klasy szkoły podstawowej ,(0,8x 2630)=2104 ,a u tej pani wychodzi 2102 i odpisuje że rozliczenie jest poprawne i co ja chcę Brak słów Za taki stan rzeczy odpowiada kadra kierownicza taurona .Totalne dno
  • ~Tomek / 2022-12-10 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłem usterkę lodówki a na serwisant muszę czekać 3tygodnie????smiech na sali!!! Naprawa jest do 500 zł a w tym jest też koszt przyjazdu serwisu????także nie wiele zostaje na naprawę i części. Porażka.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Tomek / 2023-06-02 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wprowadzeniu zmian funkcjonalności serwisu internetowego "Mój Tauron", została z niego usunięta opcja zakupu prądu dla liczników przedpłatowych. W tej chwili możliwość doładowania licznika istnieje w teorii, w "Żabce", jednak przeszkolenie personelu często uniemożliwia takie zasilenie. Drugą metodą jest przelew międzybankowy, aczkolwiek czas realizacji takiego przelewu jest na tyle długi, lepiej więc zaopatrzyć się powerbanki, lub świeczki. Porażka. Do tego na stronach serwisu "Mój Tauron", przewija się logo partnera odpowiedzialnego za obsługę płatności on-line, co dodatkowo wprowadza chaos. tauronie, kury wam macać, a nie energią handlować.
    ZaletyBrak
    WadyCały Tauron, to jedna wielka porażka.
  • ~Tośka / 2022-09-10 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Sobota 20.30 gaśnie prąd. Od 3 dni rano gaśnie prąd. Dzwonię wieczorem (w sobotę) , że jest awaria. Sąsiedzi mają prąd, mój licznik nie chodzi. Powiedzieli, że mam na własną rękę zawołać elektryka, który stwierdzi brak prądu, bo inaczej nikogo nie przyślą. Wiadomo sobota 21:00 elektryka nie załatwie, żeby było mało w domu akwarium 130l. Ale nikogo nie przyślą. Prądu nie ma. Chamstwo nic więcej.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i pomoc leżą i kwiczą.
  • ~Trisha / 2023-08-03 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat po prostu dramat . Oszukują ludzi umawiają ,, wizytę,, telefoniczna ( dzień ,godzina ) do której nigdy nie dochodzi. Tak szanują swoich klientów i ich czas . Wstyd,mam nadzieję,że kiedyś do tych ludzi karma wróci.
    ZaletyNie ma
    WadyMnóstwo
  • ~ttt / 2020-05-25 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA brak kompetencji,pracownicy nie mają podstawowych wiadomości oszukują klientów wprowadzają w błąd.
    Zanim podpiszecie z nimi jakąkolwiek umowę zastanówcie się trzy razy.
    Tyle ludzi narzeka na tauron i nikt nic nie może z tym zrobić są nietykalni.
    Zrobiłem sześć zgłoszeń na infolinię i brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
    Mam przyłącz zrobiony na domu był założony licznik ale był zdjęty bo nikt tam nie mieszkał przez dłuższy czas,teraz tauron każe mi zrobić nowy przyłącz i każe sobie zapłacić 2000zł.
    A na założenie licznika każą mi czekać dwa lata.
    Przez dwa lata mam chyba mieszkać na dworcu.
    Nawet URE nie chce podjąć interwencji.

    ZaletyBrak jakiejkolwiek zalety
    WadyWszystkie wady jakie tylko są na świecie przejął tauron
  • ~TW / 2022-10-12 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Oburzajacy nieprofesjonalizm i brak szacunku dla klienta. Zgubione dokumenty, brak osob odpowiedzialnych, przeciaganie w niemozliwosc przylaczenia, ktore powinno zajac maximum dwa miesiace.
  • ~Usagi / 2022-11-24 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zalet. Najbardziej zje*** firma na świecie i w kosmosie
    ZaletyBrak
    WadyNie starczy mi życia by wymienić
  • ~Użytkownik / 2021-11-10 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Logowanie do Tauron on linę to slalom gigant praktycznie niewykonalny. Albo hasło nie to, w końcu nie wiadomo które w ogóle ma być, co chwila inne, a ostatnio brak internetu, co także jest nieprawdą. Kiedy i kto to w końcu zmieni.Tak nie da się żyć.
  • ~Użytkownik / 2023-10-05 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa infolinii kłamie, co telefon to inna wersja. Na fakturę każą czekać 3 miesiące, profesjonalizm infolinii zerowy, tylko przełączają między sobą. A dostać się do punktu stacjonarnego jest ciężej niż do papieża.. nie polecam zupelnie
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~użytkownik / 2023-12-27 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przepisanie licznika po zmarłej mamie włącznie z wypłatą środków zajęło 3 miesiące. Likwidacja tegoż licznika z wypłatą środków trwa do dziś. Zewrotu na koncie nie ma, natomiast pani z obsługi wie lepiej, że rozliczenie zostało przesłane na konto. Wizyty w punkcie na zmianę z wizytami na infolinii zdążyły mnie wykończyć i tak naprawdę nie mam do kogo się odwołać w sprawie. Firma sama sobie wystawia laurkę.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~vamirek / 2021-05-26 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron za MASOWE wkręcanie klientów w umowy z Serwisantem 24H " powinien jak najszybciej być przedmiotem śledztwa UOKIK - usługi są fikcyjne , zniżki symboliczne a umowy z dodatkowymi opłatami i zabezpieczone karami finansowymi - na czas określony - 3 lata ...a informacje o konsekwencjach przy podpisywaniu tych umów - b. trudne do wychwycenia. Trzeba bardzo uważać i dopytywać się.
    Zaletybrak
    Wadywyższe opłaty stałe przez cały okres umowy zabezpieczony karami finansowymi
  • ~Violetta / 2022-10-11 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron jako firma tragedia nie polecam połączenie z konsultantem ok 30 min
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie jakie są możliwe
  • ~W szoku / 2024-06-04 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to jest jakiś żart, bałagan jakich mało, obsługa klijeta na najniższym poziomie, chamstwo straszne...
  • ~Waldemar / 2020-12-22 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojechałem z żoną przepisać licznik do biura obsługi w Wałbrzychu.Mówie Pani żadnych zmian w taryfie, tylko zmiana na kogo licznik.Zastrzegłem że nie chce serwisanta bo sam jestem elektrykiem.Pani z biura obsługi wydrukowała umowę, żona podpisała i mineło 10 dni. Przyszła pierwsza prognoza 40 % cena w górę za kWh. Czytam umowę, a tam wciśnieta usługa serwisanta. Natychmiast wysłałem do Taurona listem poleconym rozwiązanie umowy z powodu oszustwa pracownika biura obsługi klienta w Wałbrzychu, i dwa dni później , w 14 dniu od podpisania umowy zjawiłem się w biurze w Wałbrzychu, gdzie objechałem babę że wciska mi usługi nie zamówione.Umowę z serwisantem nie chciała rozwiązać ,wciskając mi że minął temin 14 dni.Pokazałem jej datę na umowie i odpuściła.Umowa rozwiązana.
    Gdybym nie zdążył płaciłbym dodatkowo około 15 groszy za każdy zużytą kWh, przez dwa lata na niby usługi serwisanta.Dodatkowo w umowie było że jak zrezygnuję bedę płacił karę 25 zł miesięcznie przez dwa lata.
    Nie dajcie się nabrać, pracownicy Taurona mają narzucone wciskać klientom tą usługę.Widać mają niezłą prowizję z tego.
    A Wy macie 14 dni od podpisania umowy na rezygnację i nie dajcię się spławić, mają to obstukane.
    Zaletybrak
    WadyTak duża firma nie powinna psuć sobie opinii naciąganiem klienta.
  • ~Waldemar / 2023-06-28 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Cennik z 15 zł na 130 zł, maila z informacją nie znalazłem ale takie informacje powinny przyjść też pocztą. Reklamacją nie uznana, na infolini przełączają 4 razy bo nikt nic nie wiem. Wczoraj słyszę że dostanę część zwrotu jak wybiorę któryś z cenników, dziś chcę wybrać cennik i słyszę że nie dostanę zwrotu. Każdy mówi coś innego, kłamstwo za kłamstwem albo niekompetentni ludzie wprowadzający klientów w błąd. Proszę żeby przełączył mnie do kobiety z którą rozmawiałem wczoraj albo do innego konsultanta bo może on o czymś nie wiem ale nie chcę po czym chyba blokuje muj numer bo teraz nie mogę w ogóle się połączyć z informacją. Dzwonię od 3 dni i wcześniej nie było takiej sytuacji że odrzucało mi połączenia albo informowało że wszystkie infolijie zajęte, od pół godziny tak jest.
    Jestem do tyłu prawie 700 zł i nie zostawię tak tego. Nie polecam taurona
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo pisania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4700
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031