Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2021-02-17 16:55
    Ocena: 2.80 / 5
    Standardowo czeka się na założenie licznika do dwóch tygodni,czekamy już prawie trzy tygodnie bez odzewu, jednocześnie musimy płacić za dwa czynsze(mamy się przeprowadzać) no i? mają nas gdzieś, dziękuję bardzo za tak dalece idącą pomoc, traktują ludzi ....ach szkoda pisać,to pośrednie okradanie obywatela,bez informacji,telefonu od wykonawcy który przyjął zlecenie już tydzień temu,tego tak nie zostawimy należy nam się zadość uczynienie
    ZaletyByła nadzieja
    WadyDno
  • ~Lara / 2021-02-15 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak mnie potraktowała ta firma to porażka. Kilkanaście razy dzwoniłam, wysłałam kilka email, zero oddzewu. Wcisnęli mi umowę Serwisant Plus , za którą płacę extra. Ta firma oszukuje ludzi!
  • ~kryssek / 2021-02-15 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    TA KRAKOWSKA FIRMA JEST CO RAZ GORSZA.
    KOMPLETNY BRAK KONTAKTU. KOLEJNA KUPA GÓWNA. MUSZĘ SIĘ ROZSTAĆ Z TYM TOWARZYSTWEM POLSKIM. I NIECH NIE NIE PISZĄ ŻE ON LINE, ŻE INFOLINIA, ŻE OBSŁUGA BO TO JEST KRAKOWSKI PORZĄDEK.
  • ~Wkur...ona / 2021-02-12 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka
    Wyłączyli mi prąd przez pomyłkę. Podjechałam do BOK i pokazałam, że wszystko mam opłacone aż do końca lutego. Uznali błąd - przysłali gościa żeby znowu podłączył. Po miesiącu dostałam fakturę na 110 zł za ponowne podłączenie. I upomnienie na ponad 800 zł - które mam zapłacone. Wysyłam potwierdzenie przelewu, w odpowiedzi znowu ze mam 800 zł do zapłacenia i za każdym razem kopiuj/wklej ta sama odpowiedź. Tam chyba siedzą boty a nie ludzie i nie czytają ze zrozumieniem. Czy ktoś już się z nimi sadził ? Bo ja się przymierzam - tylko nerwów szkoda
  • ~Kacper / 2021-02-12 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety TAURON niestrty ma niesamowity bałagan w systemie.

    Mimo kilku reklamacji, wyjaśnienia sprawy, podania przyczyny błędów.. nadal brak reakcji po ponad 2 msc od podpisania umowy. Na kilka reklamcji mimo upływu "czasu odpowiedzi" nie ma informacji.

    Nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zarządzania reklamacją,
    biuro obsługi klienta
    Brak realizacji umowy
  • ~obserwator / 2021-02-11 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego Tauron nalicza 2 miesięczne prognozy z poprzedniego roku na następny rok gdy w sierpniu poprzedniego roku była zainstalowana instalacja fotowoltaiczna. Jak sprawdzić poprawność rachunków Taurona a poprzednich 5 lat. Kto z Państwa sądził się z Tauronem. Czy trzeba się zgodzić z tym, że chociaż instalacja jest od sierpnia, to rachunki okres rozliczeniowy jest od stycznia. Kto z Państwa sądził się z Tauronem. Czy były pozwy zbiorowe.
  • ~Olek / 2021-02-08 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 miesięcy staram się rozwiązac umowę z tym Gównem bo nie mozna tego inaczej nazwać. Ludzie pracujący w tej pseudo firmie to osoby z przypadku, maja taki burdel w dokumentach ze az miło.

    Nie polecam nikomu !!! nawet największemu wrogowi.

    Zero kompetencji , co telefon na infolinię to inne odpowiedzi .
    Zaletybrak ponieważ sięgają poniżej dna
    Wadymnóstwo, poczynając od samego istenienia
  • ~Xyz / 2021-02-05 09:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Gdyby nie monopol, to z taką jakością obsługi wylądowali by na zasiłkach - tylko dla państwowej firmy „niezwłocznie” oznacza 16 godzin!
  • ~konsument / 2021-02-01 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji u pracowników. Zero uprzejmości, kultura osobista na poziomie zero. Rozumiem, że ktoś pali papierosy, ale rzucanie ich przed bramkę wejściową to szczyt chamstwa.
    Wadybrak wiedzy na temat wykonywanej pracy, brak grzeczności, kultura osobista na poziomie zero
  • ~niezadowolony klient / 2021-02-01 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie z Taurona są bardzo niekulturalni. Nie umieją odpowiadać w sposób normalny tylko z pretensjami, że w ogóle śmiałem o coś zapytać.
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak kultury, śmiecenie w miejscu pracy, niechęć do wykonywania obowiązków
  • ~Serwisant24 / 2021-01-29 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam usługę Serwisant24 w Tauronie i po reklamacji tej usługi obiecywałem że napiszę opinię więc piszę :)
    Jak wiadomo Tauron pokrywa koszt jednorazowej naprawy do 500 zł. Niestety przekonałem się na własnej skórze że jest to usługa tylko po to aby Tauron jeszcze więcej zarobił. Za samo przyjechanie fachowca i wykonanie ekspertyzy Tauron bierze sobie z tej puli 500 zł aż 284 zł (zrezygnowałem z naprawy płyty indukcyjnej którą kupiłem za 1500, koszt naprawy został wyceniony na 1430 zł). W przypadku rezygnacji dostaje się na rachunek bankowy 500 zł właśnie pomniejszone o koszt podjechania fachowca i wykonanie ekspertyzy. Wykonanie ekspertyzy trwało około 20 min i fachowiec stwierdził że najlepiej będzie jak się wszystko wymieni ;).
    W imieniu Taurona usługę realizuje PZU, dla którego to z kolei usługę realizuje jakaś kolejna firma zajmująca się danego rodzaju sprzętem.
    Więc sama ekspertyza, za którą oczywiście zawsze się płaci i jest i tak na pewno wliczona np. w koszt ewentualnej naprawy kosztuje 284 zł. Sami musicie obliczyć czy płacenie za usługę się opłaca dla tych dodatkowych 216 zł które można dostać w przypadku zaistnienia awari.
    Dodatkowo zaznaczę że z usługi chciałem skorzystać w okresie przedświątecznym i na elektryka musiałem czekać około 8 dni.
  • ~Aga / 2021-01-25 19:33
    Ocena: 2.20 / 5
    Płacę rachunki w terminie, nigdy nie było problemów. Obsługa klienta nie była nawet w stanie wytłumaczyć dlaczego nagle dostaliśmy wezwanie do zapłaty, bo jakaś faktura nie została opłacona. Ale jaka? Też nie potrafią wytłumaczyć. Wszystko przez błędna kwotę na blankiecie, który wysłali. Pomylili się o prawie 200 zł. Ale do tego doszliśmy już sami, sprawdzając w systemie ich wystawione dokumenty. Trzech konsultantów i tyle samo różnych wersji, kwot faktur. Totalne zamieszanie, którego nie potrafią ogarnąć, tym bardziej rozwiać wątpliwości i pomóc rozwiązać sprawę.
  • ~Zbulwersowany z Tarnowa / 2021-01-25 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To są jakieś kpiny.Wyobrażcie sobie że osoba której wynajmuje mieszkanie,zerwała umowę z Tauronem,i podpisała własną na dostarczanie prądu do mojego mieszkania,I co najważniejsze nie mogę nic z tym zrobić,chociaż ja podpisywałem z tauronem umowę ponad 20 lat temu.I to wszystko bez mojej zgody i mojej wiedzy .To jest koszmar po prostu,Na dodatek wynajmujący podpisał z TAURONEM,że bez jego zgody i wiedzy nic z tym nie mogę zrobić.Cała PIsowska polsza
  • ~Klient / 2021-01-16 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak rażącą niekompetencją, niedbalstwem, chaosem i dezinformacją jaką reprezentuje firma Tauron. Moja sprawa pozostaje nierozwiązana od sierpnia. Podczas wielu rozmów z konsultantami infolinii byłam wielokrotnie wprowadzana w błąd. Pracownicy nie są odpowiednio przeszkoleni i nie dysponują podstawową wiedzą.
    ZaletyAbsolutnie żadnych
  • ~Jola / 2021-01-16 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to koszmar! Od 3 miesięcy próbuję coś załatwić i za każdym razem wymyślają coś innego. Każdy chce inny wniosek, jeden drugiego nie widzi. Za każdym razem rozmawiam z kimś innym i mówi mi co innego. No dramat! Jeśli macie możliwość korzystania z usług innej firmy, innych źródeł energii to nie zastanawiajcie się!
  • ~Marvin / 2021-01-15 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero empati. Rozpatrywanie reklamacji na najgorszym poziomie a wystarczyło zwykle przepraszam.
    ZaletyŻadnych nie widze
    WadyObsługa klienta
  • ~Jacek / 2021-01-15 03:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne.Nawet brak mi sił i chęci do opisania sytuacji dlaczego
  • ~Mamdosyctauronu / 2021-01-14 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Już samo zalogowanie się do tauron sprawia takie trudności, że odechciewa się jakiejkolwiek współpracy. I tak jest od kiedy pamiętam.
  • ~JOANNA / 2021-01-14 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA BY SIĘ DODZWONIĆ
    TRAGEDIA BY PODPISAĆ UMOWĘ INTERNETOWO
    TRAGEDIA BY KTOŚ POMÓGŁ
    TRAGEDIA JEDNO-SŁOWEM !!!
    ZaletyPRĄD, JEDYNA ZALETA!
    WadyKONTAKT I POMOC
  • ~Adam / 2021-01-13 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    dno, dno i jeszcze raz dno. najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, poziom obsługi klienta żenujący
    tak nie kompetentnych ludzi nie spotkałem jeszcze nigdzie.
    Wadyżadnych zalet same wady !!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976