Tragedia. Co dwa miesiące podnoszą ceny. Koniec podwyżek nie ma
ZaletyBrak
WadyOgromne ceny
~Piotr / 2023-01-16 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Masakra jednym słowem. Całą instytucja to jeden wielki burdel .osoby nie kompetentne tam pracują!! Cały Tauron do zwolnienia!!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Piotr / 2023-03-06 10:24
Ocena: 1.00 / 5
Firma gardząca klientem. Sprawa wlecze się pół roku, wieczne bezowocne rozmowy z konsultantami to standard. Nie polecam, uciekać gdzie się da tylko nie tauron.
Zaletybrak
Wadyszkoda gadać, załatwić coś to koszmar
~Piotr / 2023-07-03 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Od 8 miesięcy nie umiem załatwić sprawy leżacej w interesie Tauronu. Dwukrotnie zagubiono złożone papiery. Cisza! Dwukrotnie skladano skargę,cisza. Podkreślam, że to interes Tauronu mam płacić większe rachunki. Infolinia tylko wprowadza w błąd. Zapomnijcie, że rozmowy są nagrywane, moje cztery przepadły. Właśnie podjąlem kolejną próbę kontaktu osobistego. Otrzymałem termin 30 lipca rozmawiałem 30 czerwca. I zostałem pouczony, że na spotkanie mam się stawić punktualnie, bo mi termin przepadnie. Komuś chyba w głowie się coś przemeblowało. A najciekawsze, że mam się skontaktować z Tauronem Sprzedaż ponieważ muszę dostarczyć dokument wystawiony przez Tauron Dystrybucja. Kawka pełną gębą!
ZaletyNa prawdę ktoś tu coś wpisał?
WadyTrochę mała ta rubryka.
~Piotr / 2023-09-23 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Co chwilę wyłączają prąd.
Twierdzą, że nie odpowiadają za zniszczone sprzęty, mimo, że te przestają działać po odłączaniu przez nich co chwilę zasilania. Twierdzą, że to przez wieloletnią eksploatacje i nic na to nie poradzą, gdyż nie posiadam już do nich paragonu ze względu na upłynięcie gwarancji.
ZaletyBrak
WadyTragiczne dostawy energii, słaba obsługa, nie dbanie o naprawe uszkodzeń przez nich wyrządzonych
~Piotr / 2023-11-04 06:45
Ocena: 1.00 / 5
Dramat mało powiedziane.
m
Mieszkamy w bloku przychodzę z pracy około 17 nie ma światła sprawdzam przy liczniku czy bezpiecznik nie wybiło bezpieczniks nie. Co tu robić zobaczę może skrzynka jest otwarta na klatce tam są bezpieczniki do każdego mieszkaniaz piętra.
Sprawdzam patrzę na jednym bezpieczniku jest plombą z Tauron i podpisem nr mieszkania obok mojego z pietra.
Dzwonię pod 991 odbiera pani z Tauron zgłaszam o sytuacji nic ja to nie obchodzi mam skontaktować się ze sprzedawcą energii mówię że przecież kupuje od państwa z Tauron.
Odpowiedź pani to jest inny dział jutro po 7 mam dzwonić do działu sprzedaży ???.
Rano zgłaszam o sytuacji jestem w pracy pan z Tauron przyjeżdża około południe dzwoni do mnie gdzie jestem odpowiadam w pracy on nie będzie czekał wytłumaczyłem o co chodzi że w skrzynce na klatce ktoś z Tauron błędnie zostało opisane bezpieczniki że u mnie jest mieszkanie 15 i nie mam energii elektrycznej a bezpiecznik jest opisany 16. Zaszła pomyłka że mieszkanie obok jest wynajmowane i ktoś tam nie zapłacił rachunku za energię elektryczną.
On potrzebuje nr licznika bo podanych na adresowych oraz na kogo jest podpisana umowa nie sprawdzi w systemie ????????.
I na koniec nie będzie tego weryfikował jest opis z nr mieszkania konie kropka.
W Tauron nie występuje nawet możliwość popełnienia błędu są nie omylni .
Zadzwoniłem do administracji bloku przyjechali nadmieniłem o sytuacji pokazałem rachunek że w październiku zapłacone a następny będzie na koniec grudnia zerwali plombę powiedzieli że Tauron ci przyjeżdżają odcinać energie elektryczną im jest obojętnie komu odetną ma być wykonane a komu jest im obojętnie !!!!!!!!!!!
DRAMAT NIECH ICH. CH.......
SZCZELI.
ZERO ODPOWIEDZIALNOSCI ZA NIC DRAMAT
ZaletyBrak jakich kolwiek każdy. Ma wyje........e
Kasę brać.
WadyWszystkie
~Piotr / 2024-07-08 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Zawsze na fakturze za prą miałem termin płatności do 11-stego, a po jakimś czasie zaczęli zmieniać i teraz mam do 4-tego, gdzie wynagrodzenie otrzymuję później i specjalnie muszę pamiętać żeby ich fakturę płacić wcześniej osobno, a oni mają problem żeby zmienić termin na wcześniejszy. Zmienili go bez mojej zgody.
ZaletyŻadnych
WadyZawsze na fakturze za prą miałem termin płatności do 11-stego, a po jakimś czasie zaczęli zmieniać i teraz mam do 4-tego, gdzie wynagrodzenie otrzymuję później i specjalnie muszę pamiętać żeby ich fakturę płacić wcześniej osobno, a oni mają problem żeby zmienić termin na wcześniejszy. Zmienili go bez mojej zgody.
~Piotr / 2025-07-29 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje nie ma mnie wogole w domu a rachunki z kosmosu jak można mieć niedopłatę jak się z niczego nie korzysta jedynie lodówka chodzi paranoja
WadyWszystko
~Pit / 2021-09-30 15:53
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Banda chciwych oszustow! Podpisalem umowe i powiedzialem ze z pradu nie bede prawie korzystal przez kilka dobrych miesiecy, pani doradzila taryfe. Przyszedl rachunek za 2 tyg9dnie na 90 zl, a zuzycie tylko 1 kWH. Reklamacji za zle doradztwo nie przyjeli bo przeciez podpisalem a w odziale mbie nie poinformowali. Czytajcie umowy nawet 5 godzin przy podpisaniu bo to zlodzieje!!!! I na pewno was naciagna tak jak mbie. Nietylko nieetyczne ale nieuczciwe!!!!
ZaletyZadnych
WadyWszystko zle! Unikajcie jak ognia!
~Pit / 2023-03-06 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Wyłączają prąd bez ostrzeżenia. Jakiś trzeci świat
~PiT / 2023-03-28 09:26
Ocena: 1.00 / 5
Tauron podniósł opłatę handlową dla tych którzy płacili niskie rachunki z 15 do 125 zł netto za miesiac, co w wielu przypadkach stanowi połowę kosztów energi.
Zlodziejska firma , najwyższy czas zmienić operatora.
~płace- wymagam / 2024-08-08 15:58
Ocena: 1.00 / 5
monopolista który konsumenta traktuje jak dojną krowę. biuro obsługi reklamacji nie istnieje, normalny PRL w 2024 roku, ciągłe braki w dostawie prądu i brak z ich strony chęci do podjęcia działań.
Zaletybrak
Wadyceny, reklamacje,braki w dostawie prądu
~Płatnik / 2021-11-03 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma i najgorsi podwykonawcy. Takich absurdów, wydłużanych w nieskończoność procedur, biurokracji, robienia sobie kpiny z ludzi, bezhołowia, rozrzutności w wydawaniu NASZYCH pieniędzy nie było w tym kraju nawet za komuny. Słup i linia napowietrzna wzdłuż działki, a Tauron każe czekać na prąd do domku jednorodzinnego prawie 2 lata. Ja rozumiem, że Tauron ma czysty zysk na prądzie budowlanym i stąd taki termin. Ale to co wyprawia ich podwykonawca wykonujący przyłącza nadaje się do prasy i UOKIK. Tauron zlecił mu prace w marcu. Dopiero pod koniec października stanęła skrzynka, ale nadal prądu brak, bo teraz trzeba czekać na przyłącze, czyli 2 metry kabla od słupa do skrzynki, przetarg na kabelki, zatwierdzenia, operaty, protokoły i podpisy niemal samego premiera. Tak a propos - czy ktoś w Tauronie wie, że do postawienie skrzynki ~30x30cm ich podwykonawca przywozi koparkę i 3 pracowników, i trwa to cały roboczy dzień? Fajnie sobie tam poczynacie za nasze podatki i gruby szmal, który płacimy w rachunkach za prąd.
Zaletybrak
Wadysame problemy
~Poirytowana / 2023-08-02 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Wieczne prace serwisowe i problemy z aplikacją, nie można podać stanu licznika w aplikacji bo serwisują się już drugi miesiąc, a Pani z infolinii jak się w końcu dodzwoniłam mówi że ona teraz nie może wpisać stanu licznika, proszę zadzwonić później. Ostatnio co się dzieje to porażka.
~Poszkodowany / 2023-06-14 01:47
Ocena: 1.00 / 5
Wszystkich oszukanych przez Tauron zapraszam na stronę FB Poszkodowani przez Tauron: https://www.facebook.com/groups/267762279133387/
~Pppbbb.cyrk / 2025-09-29 22:36
Ocena: 1.00 / 5
Ponad tydzień temu złożyłam wnioske o umowę. Naprawę tak ciężko kliknąć enter? Przyłącze jest, licznik jest a od tauron brak reakcji. Jutro muszę przeprowadzić z dzieckiem do mieszkania które nie ma prądu! Cyrk! Porażka!
ZaletyBrak
WadyFirma która ma czas na wszystko tylko nie dla klientów
~Prosument / 2021-06-25 07:33
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia Taurona dot. mikroinstalacji to wielka porażka, poza imiejetnoscia odebrania telefonu kobiety tam pracujace nic nie wiedza lub wprowadzaja w bład, zero kompetencji. Lenistwo spychologia i brak kompetencji.
ZaletySzybkie polacznie
WadyBrak kompetecji jakiekolwiek wiedzy wyłacznie kobiet tam pracujacych
~przecz z monopolistą / 2022-01-26 23:25
Ocena: 1.00 / 5
Niesamowite że taka pseudo firma może funkcjonować. Absolutne chamstwo pracowników, porażająca niekompetencja. Próby wybudzenia pieniędzy, zawyżone rachunki prognozowane. Montaż skrzynki po 2 latach i to w naprawdę korzystnej logizacji. Oddział Wałbrzych -> skrajni ignoranci, niedopisana niekompetencja i chamstwo. BOK Kłodzko -> tragiczna i niepotykana niekompetencja, obsługa na najniższym poziomie. Przykro że jesteśmy skazani na tego monopolistę. To się musi zakończyć!!!
WadySkrajnie monopolistyczne praktyki, chamstwo, niekompetencja, wyłudzenia, kłamstwa i robienie głupa z klienta
~Przedsiebiorca / 2023-04-05 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Krętacze, naciagacze. Dorabiają się na ludziach
ZaletyRządnych
WadySame wady
~Puszek180 / 2022-08-31 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Od 4 miesięcy próbuje podłączyć moją działkę do światłowodu bez skutku Tauron mnie zlewa od jednego do drugiego numeru mnie odsyłają obiecują że oddzwonią i nisza