Najgorsza firma, jaka istnieje w tym kraju. Za komuny nie było takich numerów, że na prąd budowlany czeka się półtora roku, a na prąd stały minimum 2 lata. A słup soti przy granicy działki! Pomijam fakt, że łaskawie po 30 dniach wysyłają umowę ze źle wprowadzonymi danymi osobowymi i trzeba wysyłać prośbę o korektę z pismami przewodnimi, załącznikami, kopiami wniosku o warunki, itp, itd. Czas leci, oni mają to w poważaniu. Gdzie jest UOKIK??
Zaletyżadne
Wadysame wady
~Wkurzony / 2021-05-31 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Chcieliśmy zmienić taryfę wysłali montera nie do tego miejsca co trzeba kręcą na infolini przełączają z działu do działu robią z człowieka idiotę
Trzeba uważnie słuchać oraz czytać umowy / oferty. Ja chciałem mieć najtańszą ofertę bez serwisanta i nikt mi nic na siłę nie wkręcał. Mam taką jaką chciałem bez dodatkowych kosztów.
~vamirek / 2021-05-26 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Tauron za MASOWE wkręcanie klientów w umowy z Serwisantem 24H " powinien jak najszybciej być przedmiotem śledztwa UOKIK - usługi są fikcyjne , zniżki symboliczne a umowy z dodatkowymi opłatami i zabezpieczone karami finansowymi - na czas określony - 3 lata ...a informacje o konsekwencjach przy podpisywaniu tych umów - b. trudne do wychwycenia. Trzeba bardzo uważać i dopytywać się.
Zaletybrak
Wadywyższe opłaty stałe przez cały okres umowy zabezpieczony karami finansowymi
~Hell / 2021-05-22 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Chciałam podłączyć prąd, załatwić wszystko przez internet, wysłałam potrzebne dokumenty. Za 4 dni okazało się że brakuje krzyżyka, za 3 dni okazało się że jeszcze raz trzeba wysłać poprzedni dokument, bo nie mogą go znaleźć... I tak trwało 2 tygodni. Ponad 2 tygodni bez prądu i internetu... W końcu musiałam jechać do placówki i okazało się że nie ma ani dokumentów w systemie ani zgłoszenia.
Najgorsza firma ever
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Wkurzony i zirytowany jednocześnie bezs / 2021-05-21 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Drodzy Tauronowicze czy na prawdę tak trudno poinformować wcześniej klientów o terminie zmiany licznika, zwłaszcza w dobie pracy zdalnej? Niedopuszczalne jest tu i teraz i nie ma dyskusji.
Jesteście mafią i mam nadzieję, że kiedyś odbije się to Wam czkawką. Ciekawe ilu "lewych" pracowników w tym czasie wykorzysta całą sytuację i przyjdzie naciągnąć ludzi pod pretekstem zmiany licznika, mało kto do Was zadzwoni w celu weryfikacji, a to będzie tylko Wasza wyłącznie wina.
ZaletyNie ma niestety
WadyWszystko
~Andrzej / 2021-05-14 02:45
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Nie polecam nikomu. Za nic mają klienta. Niczego nie można się doprosić. Po kilku latach mam dość. Przechodzę do innego dostawcy prądu. Człowiek się łudzi , że będzie lepiej, poczekam jeszcze, ale nie, nie będzie lepiej tylko jeszcze gorzej....
WadyObsługa fatalna , nic dobrego
~kasia / 2021-05-09 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko co mogło pójść źle z wykoniem mojej umowy poszło źle Od ponad trzech lat czekam na przyłączenie domu... nic kompletnie nic nie jestem w stanie zrobić
~Mela / 2021-05-09 00:10
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie - porażka. Pod koniec kwietnia napisałam wiadomość na moim profilu do jednego z konsultantów z zapytaniem jaki wniosek o rozwiązanie umowy muszę wypełnić i że chciałabym, żeby jej rozwiązanie nastąpiło pod koniec maja. Dostałam informację zwrotną, jaki wniosek i że czas jego realizacji wynosi 30 dni, podkreślam 30! Wysłałam taki wniosek mailowo 3 maja, z myślą, że potrwa to miesiąc więc spokojnie do końca maja, a nawet i dłużej prąd będzie. Po czym 7 mają wracam do mieszkania i prądu brak. Dzwoniąc na infolinie i rozmawiając z 3 konsultantami, z czego jedna Pani była jedynie na tyle kompetentna, że wyjaśniła mi jak to wygląda - tak, ma Pani rację, okres wypowiedzenia to 30 dni, natomiast jeśli nie poda się proponowanego dnia to robimy to jak najszybciej. Ze co? 30 dni okres wypowiedzenia, ale odetniemy prąd po 4 dniach, a co tam, ważne, że zapłaciła za cały miesiąc.. Chora sytuacja, żyjemy w XXI wieku, można wysłać taka informacje mailem czy smsem, a nie zostawiać człowieka bez prądu z dnia na dzień. A na infolinii niestety nie możemy nic zrobić, najlepiej będzie zawrzeć nowa umowę.. ŻAL, NIEKOMPETENCJA, OSZUSTWO, byle pieniądze się zgadzały. Ogólnie - NIE POLECAM
~421421 / 2021-05-03 12:59
Ocena: 1.00 / 5
oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnieoszukali mnie oszukali mnie
NIE MA PAPIERU DO RONK
Zaletynie ma
Wadysą
~Klient / 2021-04-30 06:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza instytucja z jaką miałem okazje oststnio współpracować. Załatwienie trywialnej sprawy zajęło pare miesięcy. Każdy mówił co innego, reklamacje zostały zamykane bez poinformowania / rozwiązania. Tragedia!
ZaletyBrak
~Majka / 2021-04-28 09:46
Ocena: 1.40 / 5
Dla mnie Tauron to złodzieje którzy oszukują klientów. Na każde pytanie jedna odp. dodatkowe opłaty za które musisz zapłacić. I tak za zużycie o 90 kWh WIĘCEJ niż w podanej prognozie dopłacam 60 zł.ok. Za zużycie o 11 kWh MNIEJ niż prognozowano doplacilam 42 zł. Za 40 kWh Mniejszego zużycia muszę dopłacić 26 zł. Z tego wynika że Tauron nie przewiduje żadnych nadpłat.Nawet jeżeli nie zużyjesz tyle kWh przeć okres 5 miesięcy ile jest w podanej prognozie to i tak doliczą takie opłaty że nigdy nie wyjdziesz na tym dobrze . Złodzieje.
ZaletyBrak zalet
WadyOszustwo
~nieważne / 2021-04-22 18:45
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna. Nawet nie można dodać krótkiego opisu "dno dna", bo za krótkie. Masakra.
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
~Tom / 2021-04-22 10:26
Ocena: 1.80 / 5
Od trzech tygodni nie jestem w stanie załatwić podłączenia licznika w mieszkaniu od dewelopera. Zachęcają do złożenia wniosku przez internet, zamiast wizyty w punkcie obsługi. Wszystkie potrzebne wnioski składałem po trzy razy. Ciągle czegoś brakuje, nie widzą powiązania dokumentów i zakładają nową sprawę. Nie informują, że nie jest realizowana pomimo maili, że sprawa jest w toku. W końcu odwiedziłem punkt stacjonarny. Wizyta montera miała być wczoraj. Nikt nie przyszedł, nikt nie zadzwonił, nikt nie napisał, nikt nic nie wie. Dziś po kolejnym telefonie pani powiedziała, że mają zły numer mojego telefonu, który podawałem na niezliczona ilość razy. Cóż więcej można powiedzieć..
ZaletyBrak zalet
WadyJedna wielka porażka
~Elżbieta / 2021-04-21 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem TRAGEDIA!!!!!! każdy mówi co innego .
ZaletyZerowe
WadyWszystkie
~Piotr / 2021-04-21 15:03
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma energetyczna w Polsce pełna komuna do zagranicznych nawet nie porównuje musiały by być oceny ujemne tragedia za co szefostwo bierze kasę
Zaletyzero
Wadysame monopolista brak szacunku dla klijęta
~Akacha / 2021-04-20 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Dziś pan z Taurona dzwoni do drzwi i mówi że przyszedł wymienić licznik z prądu bo stracił ważność. Wszystko okej rozumiem, dobrze że tego pilnują, bo człowiek nie na wszystkim się musi znać. Ale w czasach pandemii to niedość,że pan z Taurona wszedł do domu jak do siebie (powiedział wcześniej oczywiście o co chodzi), bez maseczki, a przyszedł od sąsiada z naprzeciwka do Nas. Teraz w czasach gdzie ludzie są chorzy lub na kwarantannach a tu takie wchodzenie bez żadnej wcześniejszej informacji o tym.
~Raf / 2021-04-16 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam niestety tej firmy nikomu aąaaaaaaaaa
ZaletyNie ma zalet
WadySame
~jajo / 2021-04-14 21:42
Ocena: 1.00 / 5
W lipcu 2020 została założona Fotowoltaika. Pomimo nie dołożenia w domu żadnych nowych sprzętów otrzymaliśmy wraz z nowym rokiem 2021 fakturę opiewającą na wartości 1600zł gdzie za mc lipiec 2020 został rachunek zapłacony.
Po założeniu Fotowoltaiki złożyliśmy wniosek telefoniczny - rozmowa była nagrywana - o przeksięgowanie pozostałej kwoty na poczet kolejnych rachunków. Z nowego rachunku wynika, że musimy ponownie zapłacić na lipiec i sierpień 2020.
Podczas próby wyjaśnienia niestety wyszło na jaw, iż musimy zapłacić za prąd pozyskany z energii słonecznej, który oddaliśmy do Tauronu po czym z powrotem go pobraliśmy + dodatkowo pobraliśmy niby ponad 500 kWh. Musimy zapłacić za prąd oddany do Tauronu + ponowne pobranie tego samego prądu + dodatkowe kWh.
Totalne oszustwo!!!!!