Z początkiem 2023 roku zaczęły się moje problemy z firmą Tauron, ponieważ byłem jednym ze "szczęśliwców" posiadających taryfę, w której od nowego roku opłata "handlowa" z dnia na dzień wynosiła 120 zł. Moją interwencję w tej sprawie zacząłem w lutym, ponieważ dopiero w lutym na rachunkach zauważyłem skok o 120 zł, powód? Inkasent w styczniu stwierdził zużycie 2 KWH.... Interwencje w tej sprawie nie przyniosły żadnego skutku, wielokrotne skargi przeszły bez żadnego efektu, czy chociażby słowa "przepraszamy" ze strony firmy Tauron.
Od 15 lutego starałem się zmienić taryfę na taryfę sprzedawcy, żeby raz na zawsze uniknąć jakichkolwiek manipulacji cenowych i opłat wyciągniętych z kapelusza. 16 marca podczas kolejnej rozmowy telefonicznej zostałem poinformowany, że w przypadku wybrania oferty "Prąd Eko" opłaty handlowe naliczone w 2023 roku zostaną zwrócone na moje konto. Gra nie była warta świeczki, ponieważ do tego czasu czekałem na trzecią fakturę za prąd co oznaczało zwrot w okolicach 210 zł na warunkach przedstawionych w tej ofercie "Zwracamy różnicę" i zapewniono mnie, że w przeciągu 2 tygodni oferta wejdzie w życie i po 45 dniach otrzymam zwrot opłat handlowych na numer konta, z którego opłacam rachunki za prąd. Po godzinach spędzonych na infolinii i wydaniu 150 złotych na połączenia z niekoniecznie rozgarniętymi konsultantami w 29 kwietnia po 3 tygodniach prac serwisowych w cudownym serwisie "Mój Tauron" otrzymałem informację, że oferta, którą wybrałem nie spełnia założeń ponieważ wybrałem "Taryfę sprzedawcy"?!?!?!?!?! Tym samym po 2,5 miesiącach walki, spędzeniu godzin na rozmowach z konsultantami jedyne co osiągnąłem to zmiana taryfy w sumie na inną, zwrotu w sumie nie dostałem, ale za to moje sprawy mogę załatwić w prosty i wygodny sposób w serwisie Mój Taron na tablecie, komputerze lub smartfonie, jak tylko chcę...
Współpraca z tym molochem to koszmar i każdemu odradzam firmę Tauron jako sprzedawcę prądu, wybierajcie wszystkich poza Tauronem. ZaletyBrak
Wady-Obsługa klienta
-3 tygodnie prac serwisowych (sic!!!!!)
-Przepływ informacji wewnątrz firmy a raczej jego brak
-Reklamacje, które nie są rozpatrywane w terminie
-Dyspozycje zmian taryfy, które nie są rozpatrywane w terminie
-Inkasenci na umowach zleceniach, którzy spisują liczniki jak chcą
-Podejście do klienta i jakość obsługi rodem z zeszłej epoki