strona 39 z 51
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~obserwator / 2021-02-11 14:06Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego Tauron nalicza 2 miesięczne prognozy z poprzedniego roku na następny rok gdy w sierpniu poprzedniego roku była zainstalowana instalacja fotowoltaiczna. Jak sprawdzić poprawność rachunków Taurona a poprzednich 5 lat. Kto z Państwa sądził się z Tauronem. Czy trzeba się zgodzić z tym, że chociaż instalacja jest od sierpnia, to rachunki okres rozliczeniowy jest od stycznia. Kto z Państwa sądził się z Tauronem. Czy były pozwy zbiorowe. -
-
~Oburzony / 2023-07-25 23:48Ocena: 1.00 / 5
Monopolista dostarczający droga energię, o ile nie ma awarii w newralgicznych dla ludzi godzinach.
Jak wyżej wspomniałem - monopololista zbierajacy characz od ciezko pracujących ludzi bez żadnej alternatywy, zapewnia usługi o jakości poniżej krytyki, dużo nieplanowanych awarii, których czas usunięcia przekracza granice zdrowej cierpliwosci.
Niestety jestem na nich skazany w "wolnym" kraju.ZaletyBrakWadyNie ma alternatywy -
~Offgrid / 2023-05-29 11:24Ocena: 1.00 / 5
Faktury liczą jak im się spodoba, naliczają odestki od zapłaconych faktur, kontakt z infolinią graniczy z cudem. Poziom obsługi- żenada. To istnieje tylko dlatego, bo nie ma konkurencji oraz państwo ma udział w tej mafijnej strukturze. Zaletybrak -
~Okainos / 2023-10-02 08:29Ocena: 1.00 / 5
W sierpniu przepisałam licznik na siebie, do 02.10 żadnej informacji o prognozie/fakturze. Kilka rozmów z infolinią za mną, podczas każdej z nich inna wersja - prognozy będą widoczne 19.09, potem 30.09, dzisiaj kolejna z datą 15.10. A ja ciągle nie wiem ile mam zapłacić, jak zapytałam, czy Pani może mi dać na piśmie informację o dacie pojawienia się prognozy, to usłyszałam, że to jest w ich systemie i nic klientowi nie muszą pokazywać, czy jest jakaś gorsza firma usługowa lub infolinia, botrudno mi sobie wyobrazić jeszcze niższy standard obsługi ZaletyNie dostrzegłamWadyTa firma to jedna wielka wada -
~Oko Skoko / 2023-10-29 10:40Ocena: 1.00 / 5
Stan Licznika na dzień Dzisiejszy to 3245 A Stan Licznika W Poprzednim Miesiącu 3645 Sami sobie Kur...wyyyy Doliczają . Co do Aplikacji To wiecznie nie Działa Faktury nie Przychodzą , Stanu licznika też nie Można Wpisać
Parodia Jakaś Mam Nadzieję że ktoś się Nimi W Końcu zajmie Bo robią Kur...wy co chcą
WadyKur....wyyyy i Złodzieje -
~Okradziony / 2023-05-07 16:49Ocena: 1.00 / 5
Dno i 3 metry mułu. Stronę i aplikacje tworzy im "sławny" Sasin. nic nie działa. Po przepisaniu licznika, zleciłem aby nadpłata została przelana na nowe konto w tauronie. Jednak po jakimś czasie dostałem nową fv i o zwrocie nie było tam mowy. Więc dzwonię na infolinię, po kilku przekierowaniach Pan przy słuchawce stwierdził, abym wypełnił formularz na stronie o przelanie nadpłaty. Podziękowałem, bo myślałem, że to koniec historii, jednak nie. Po próbie zalogowania na ich stronę aby wypełnić formularz zlecenia przelewu, (który defacto Pani w okienku zaznaczała bo sama o to pytała gdzie maja być przelane środki) i niestety ale nie da się zalogować. Ciekawe ile osób tauron okradł lub chciał okraść ? Radzę być czujnym przy tych złodziejach. Wadyaplikacja, strona wwww -
~Okradzionyprzeztaurona / 2024-04-11 18:56Ocena: 1.00 / 5
Po rozmowie z panem z URE dowiedziałem się że od lipca w związku z wprowadzeniem
Rozliczenia godzinowego będą obowiązywały w pewnych godzinach ceny ujemne innymi słowy zapłacę tauronowi za prąd który wyprodukowałem. Teraz płacą marne parę groszy i fotowoltaika już zupełnie się nie opłaca. Wywalone w błoto pieniądze skoro mam jeszcze dopłacać do tego interesu. A najciekawsze jest w tym
Wszystkim że Tauron nie dość że sprzedaje te nieszczęsna fotowoltaike to jeszcze pozyskuje sponsorów darmowego albo prawie darmowego prądu. Oczywiście jest wyjście z tej sytuacji. Kolejna inwestycja. Tym razem w magazyn energii. Apropos dzisiaj wyczytałem że ceny energii spadają w całej ue poza Polską gdzie ceny szybują non stop w górę!!!!ZaletyNie ma zaletWadyPaństwowa firma promująca wyzysk i jawna kradzież -
~ol / 2021-10-05 19:51Ocena: 1.00 / 5
Brak zasilania na calej ulicy. Pomimo zgłoszenia kilku sąsiadów przez ponad 8 godzin brak prądu nadal. Za co my płacimy? Pani na info nie była w stanie udzielić informacji czy awaria jest usuwana i jak długo to potrwa. Tragedia i porażka żeby w 21 wieku nie załatwić sprawy w kilkadziesiat minut. ZaletyŻadnychWadyMnóstwo -
-
~Ola / 2023-09-26 16:36Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca czekam za umowa! Kontakt to jakaś porażka! ZaletyŻadne!!WadyTo jest totalna porażka!! -
~Olaf / 2022-03-23 10:40Ocena: 1.00 / 5
Prze 3 tygodnie czekałem na odzew odnośnie umowy na gaz żeby najpierw zostać poprpszonym o wypełnienie błędnej instalacji a potem dowiedzieć się że oni nawet nie zawierają umowy na gaz, gówno warta firma i gówno warta pomoc. Nie pozdrawiam -
~Oleg / 2021-06-08 21:46Ocena: 1.00 / 5
oszuści , krętacze żerujący na ludziach.Podstępnie podsyłają korzystne dla nich nowe umowy listami poleconymi,całkowicie ignorują klientów zgłaszających problemy drogą telefoniczną,
ich faktury rozliczeniowe są na maksa zagmatwane oparte na prognozach nie mających nic wspólnego z rzeczywistością ,notoryczne i nachalne wciskanie ludziom tzw. ,,SERWISANTA" psu na budę potrzebnego.Gdzie w Polsce są służby które powinny chronić ludzi przed takimi przekrętami?
Odradzam wszystkim jakichkolwiek kontaktów z tą firmą.ZaletyBRAKWadySame wady -
~Olek / 2021-02-08 10:00Ocena: 1.00 / 5
Od 2 miesięcy staram się rozwiązac umowę z tym Gównem bo nie mozna tego inaczej nazwać. Ludzie pracujący w tej pseudo firmie to osoby z przypadku, maja taki burdel w dokumentach ze az miło.
Nie polecam nikomu !!! nawet największemu wrogowi.
Zero kompetencji , co telefon na infolinię to inne odpowiedzi .Zaletybrak ponieważ sięgają poniżej dnaWadymnóstwo, poczynając od samego istenienia -
~Oli / 2021-06-28 23:34Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Jakas masakra człowiek na bieżąco płaci rachunki a i tak prąd odcinają. Syf w dokumentach mają że głową mała. Uciekam z tamtąd bo szukają jelenia który podwójnie rachunki będzie płacił WadyBurdel w dokumentach -
~Oliwia / 2023-02-28 21:34Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to inny wymiar dziś tj29.02.23 ok 19:30 dzwonię na infolinie ze mi się rachunki nie zgadzają, pierwszy chłop za karę w robocie pyta się czym grzeje a ja klimatyzacją na co typ,, raczej pompą ale niech będzie” No chyba wiem co mam zamontowane w pokoju, chłop same wyrzuty chamski i bezszczelny! Więc dostał to samo, on coś tam ze tyle zużyłam to tyle zapłacę a ja mówię halo na umowie mam 38 gr a tu mi wychodzi 1.20 zł, niedokształconych typ bez żadnego pojęcia o swojej pracy chciał mnie przełączyć na inny dział zupełnie nie od tego ale jedyne co zrobił to mnie wyciszył, po prostu burak, na szczęście zadzwoniłam drugi raz i miła Pani wszystko mi wytłumaczyła chodź i tak wyszło ze 1500 naliczenia za dużo.. infolinia tej firmy to dno i wodorosty typ co ma najniższą krajową uwaza sie za pana i tyle
Sama musiałam dojsc pół h do tego że konto na wcześniejszą osobę nie jest zamknięte i stąd takie naliczenia, na miejscu nie chcieli zdjęcia licznika, miał przyjść ich pracownik umówił się i nie przyszedł, a ze poprzedni właściciel umarł to im na rękę ze pieniążki są zamrożone u nich, jutro jadę wyjaśnić sprawę aczkolwiek ukokik powinien się przyjrzeć tej firmie, ile jeszcze ludzi płaciło takie i większe sumy przez błąd firmy ? Ile już na tym zarobili a w sumie ukradli?ZaletyNicWadyWszystko -
~Oliwier / 2023-01-02 18:10Ocena: 1.00 / 5
Dzwoniąc na infolinię 4minuty z automatem i durna melodyjka potem czas oczekiwania na połączenie z konsultantem niby poniżej 1minuty poczym znowu automat że czas oczekiwania to 20minut kpina o 17juz nikogo pewnie na info linii nie ma choć pracują do 20 nieroby żyjące z podatnika stan na 2;1;2023 ZaletyBrakWadyWszystkie mozliwe -
~Olo / 2020-12-19 17:14Ocena: 1.00 / 5
Wszystkie osoby które mają stare umowy bezterminowe ,dostają Pocztą listu reklamujące serwisanta 24h. Ja oczywiście też dostałem taki list i nie mam zamiaru nic robić. Tam trzeba podpisać umowę na 3 lata. Oczywiście też musi być zgoda na fakturę on-line żeby było 10% taniej.Nie dość ,że prąd od nowego roku idzie o kilkanaście złotych w górę, to za serwisanta też trzeba płacić. Oczywiście dają 50 zł na zachętę , ale to jest chwyt marketingowy. Nie ma nic za darmo! !. ZaletyJest prąd w domuWady-- -
-
~Olo / 2023-06-07 14:50Ocena: 1.00 / 5
Dno brak słów na to co Tauron wyprawia z rachunkami które i tak są nieczytelne ,naliczone opłaty o których nikt nic nie wie ,konsultanci w Katowicach bardzo mili ale żadnej pomocy z ich strony,rozmowa z sześcioma konsultantami i każdy mówi co innego.Za to co wyprawiają jedna gwiazdka to i tak za dużo. ZaletyMam prądWadyKatastrofalna obsługa klienta,brak organizacji doliczanie do rachunków nie zamawianych usług. -
~olo / 2024-01-29 19:32Ocena: 1.00 / 5
syf , burdel w normalnym kraju zbankrutowali by po miesiącu , dlaczego nikt z tym nic nie robi szukam chętnych do pozwu i skargi na ten bałagan nie mogę go opisać bo jets nie do opisania ZaletybrakWadymnóstwo -
~Omg / 2023-05-04 10:16Ocena: 1.00 / 5
Od marca zmieniam umowę do dnia dzisiejszego nie mam nowej faktury z powodów technicznych. Ciągle dzwonię i przełączają mnie vo chwilę do kogoś innego. Jedna wielka porażka . Nikt nic tam nie wie . Totalne dno . ZaletyBrak!!!!!WadyWszystko!!!! -
~ona / 2019-05-13 14:27Ocena: 1.00 / 5
Firma Tauron nie potrafi zawrzeć umowy na dostawę energii do budynku, jeśli jest więcej niż jeden właściciel. Nie rozumie słowa "pełnomocnik współwłaścicieli". Próbuje zmusić pełnomocnika do zawarcia umowy w imieniu własnym, a nie w imieniu jego mocodawcy. Przez 4 lata wysyła rachunki na osobę nieżyjącą, bowiem domaga się od spadkobierców protokołu przekazania licznika. Wypowiedzenie umowy przesłała na adres składający się z nazwy miasta i ulicy, bez oznaczenia nr budynku i lokalu, a pani na infolinii jest wysoce zdziwiona, że poczta wróciła niepodjęta. Tauron maksymalnie wykorzystuje pozycję monopolisty, klient nie jest dla niej partnerem lecz petentem. Rozmowy na infolinii są prowadzone wg "rozpiski", jeśli sytuacja odbiega w jakikolwiek sposób od procedury przewidzianej przez Tauron, pracownik infolinii proponuje pisanie pism i wniosków, które firma będzie rozpatrywać " w terminie 14 dni od pieczątki", cokolwiek to znaczy. ZaletybrakWadyistnienie takiej firmy
strona 39 z 51
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
