WadyBurdel w dokumentach
strona 39 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Oli / 2021-06-28 23:34
Nie polecam. Jakas masakra człowiek na bieżąco płaci rachunki a i tak prąd odcinają. Syf w dokumentach mają że głową mała. Uciekam z tamtąd bo szukają jelenia który podwójnie rachunki będzie płacił -
-
~Oliwia / 2023-02-28 21:34
Infolinia to inny wymiar dziś tj29.02.23 ok 19:30 dzwonię na infolinie ze mi się rachunki nie zgadzają, pierwszy chłop za karę w robocie pyta się czym grzeje a ja klimatyzacją na co typ,, raczej pompą ale niech będzie” No chyba wiem co mam zamontowane w pokoju, chłop same wyrzuty chamski i bezszczelny! Więc dostał to samo, on coś tam ze tyle zużyłam to tyle zapłacę a ja mówię halo na umowie mam 38 gr a tu mi wychodzi 1.20 zł, niedokształconych typ bez żadnego pojęcia o swojej pracy chciał mnie przełączyć na inny dział zupełnie nie od tego ale jedyne co zrobił to mnie wyciszył, po prostu burak, na szczęście zadzwoniłam drugi raz i miła Pani wszystko mi wytłumaczyła chodź i tak wyszło ze 1500 naliczenia za dużo.. infolinia tej firmy to dno i wodorosty typ co ma najniższą krajową uwaza sie za pana i tyle
Sama musiałam dojsc pół h do tego że konto na wcześniejszą osobę nie jest zamknięte i stąd takie naliczenia, na miejscu nie chcieli zdjęcia licznika, miał przyjść ich pracownik umówił się i nie przyszedł, a ze poprzedni właściciel umarł to im na rękę ze pieniążki są zamrożone u nich, jutro jadę wyjaśnić sprawę aczkolwiek ukokik powinien się przyjrzeć tej firmie, ile jeszcze ludzi płaciło takie i większe sumy przez błąd firmy ? Ile już na tym zarobili a w sumie ukradli?ZaletyNicWadyWszystko -
~Oliwier / 2023-01-02 18:10
Dzwoniąc na infolinię 4minuty z automatem i durna melodyjka potem czas oczekiwania na połączenie z konsultantem niby poniżej 1minuty poczym znowu automat że czas oczekiwania to 20minut kpina o 17juz nikogo pewnie na info linii nie ma choć pracują do 20 nieroby żyjące z podatnika stan na 2;1;2023 ZaletyBrakWadyWszystkie mozliwe -
~Olo / 2020-12-19 17:14
Wszystkie osoby które mają stare umowy bezterminowe ,dostają Pocztą listu reklamujące serwisanta 24h. Ja oczywiście też dostałem taki list i nie mam zamiaru nic robić. Tam trzeba podpisać umowę na 3 lata. Oczywiście też musi być zgoda na fakturę on-line żeby było 10% taniej.Nie dość ,że prąd od nowego roku idzie o kilkanaście złotych w górę, to za serwisanta też trzeba płacić. Oczywiście dają 50 zł na zachętę , ale to jest chwyt marketingowy. Nie ma nic za darmo! !. ZaletyJest prąd w domuWady-- -
~Olo / 2023-06-07 14:50
Dno brak słów na to co Tauron wyprawia z rachunkami które i tak są nieczytelne ,naliczone opłaty o których nikt nic nie wie ,konsultanci w Katowicach bardzo mili ale żadnej pomocy z ich strony,rozmowa z sześcioma konsultantami i każdy mówi co innego.Za to co wyprawiają jedna gwiazdka to i tak za dużo. ZaletyMam prądWadyKatastrofalna obsługa klienta,brak organizacji doliczanie do rachunków nie zamawianych usług. -
~olo / 2024-01-29 19:32
syf , burdel w normalnym kraju zbankrutowali by po miesiącu , dlaczego nikt z tym nic nie robi szukam chętnych do pozwu i skargi na ten bałagan nie mogę go opisać bo jets nie do opisania ZaletybrakWadymnóstwo -
~Omg / 2023-05-04 10:16
Od marca zmieniam umowę do dnia dzisiejszego nie mam nowej faktury z powodów technicznych. Ciągle dzwonię i przełączają mnie vo chwilę do kogoś innego. Jedna wielka porażka . Nikt nic tam nie wie . Totalne dno . ZaletyBrak!!!!!WadyWszystko!!!! -
~ona / 2019-05-13 14:27
Firma Tauron nie potrafi zawrzeć umowy na dostawę energii do budynku, jeśli jest więcej niż jeden właściciel. Nie rozumie słowa "pełnomocnik współwłaścicieli". Próbuje zmusić pełnomocnika do zawarcia umowy w imieniu własnym, a nie w imieniu jego mocodawcy. Przez 4 lata wysyła rachunki na osobę nieżyjącą, bowiem domaga się od spadkobierców protokołu przekazania licznika. Wypowiedzenie umowy przesłała na adres składający się z nazwy miasta i ulicy, bez oznaczenia nr budynku i lokalu, a pani na infolinii jest wysoce zdziwiona, że poczta wróciła niepodjęta. Tauron maksymalnie wykorzystuje pozycję monopolisty, klient nie jest dla niej partnerem lecz petentem. Rozmowy na infolinii są prowadzone wg "rozpiski", jeśli sytuacja odbiega w jakikolwiek sposób od procedury przewidzianej przez Tauron, pracownik infolinii proponuje pisanie pism i wniosków, które firma będzie rozpatrywać " w terminie 14 dni od pieczątki", cokolwiek to znaczy. ZaletybrakWadyistnienie takiej firmy -
-
~Ona / 2023-03-08 11:58
Klienci są wściekli na pracowników, zarzucając brak kompetencji- taka prawda, w tauronie jeden pracownik szkoli drugiego (np po 1.5 miesięcznym zatrudnieniu nie mając wiedzy) no i tak jeden drugiego, co poszerza problem, tylko więcej i szybciej!- tak mają pracować pracownicy, którzy nie potrafią doprosić się o umowę, firma obiecuje stałe zatrudnienie matką, a po kilku przepracowanych latach dziękuje za współpracę na 1.5tyg przed przedłużeniem umowy.
To co się tam dzieje to katastrofa.ZaletyŻadneWadyCała ta firma to jedna wielka wada -
~ona / 2023-08-06 20:08
Aplikacja to totalna porażka. Wiecznie jakieś problemy jak nie z logowaniem to brak dostępu do faktur, brak możliwości podania odczytu a ostatnio nowość... pojawia się informacja, że nie mam dostępu do internetu gdzie wszystko inne działa ????♀️ nie wiem kto za to pieniądze bierze ale chyba powinni rozliczyć go ze swojej pracy ZaletyBrakWadySame -
~oszukana / 2022-01-31 22:58
NIE WYBIERAJCIE NIGDY TARYFY SERWISANTA!!!
Jako naiwna dziewczynka, podpisująca swoją pierwszą w życiu umowę na prąd w wynajmowanym mieszkaniu, dałam się nadziać babsztylowi w punkcie Tauronu na taryfę Serwisanta. Zakręciła mnie, że mam gwarancję stałej ceny prądu a jak oni zmienią ceny prądu to mam prawo zerwać umowę, co jak się potem okazało, nie jest oczywiście prawdą, bo ani nie ma gwarancji ceny ani nie można tej dziadoskiej umowy zerwać. Umowa Serwisanta to 20 zł miesięcznie wyrzucone w eter - czyli ok. 30% całego mojego rachunku.
Do tego kiedy w tej chwili zmieniły się ceny prądu, sami wysłali propozycję zmiany. Gdy wysłałam wniosek, zaczęli straszyć mnie jakimiś karami. Niepojęte! Na słuchawce konsultantka powiedziała, że jak chcę zerwać taryfę Serwisanta to będe musiała do końca umowy płacić 25 zł kary.
Dzwoniąc na infolinię, niczego się nie dowiesz - nikt nic nie wie, przełączają z jednego działu do drugiego. -
~Oszukany klient / 2021-06-29 13:56
Zostałem oszukany przez firmę tauron. Radzę nie podpisywać umów w dunktach obsługi klienta. Rozmowy w takich punktach nie są nagrywane, więc konsultant może kłamać i oszukiwać, by wcisnąć klientowi niekorzystną ofertę. Zapewnienia konsultantka nie pokrywają się z treścią umowy, a ważne informacje są w niej dobrze ukryte pod natłokiem bzdur. Jeden podpis kosztował mnie dodatkowe 600zł za nic. -
~Oszukanyprseztauronairzad / 2024-05-22 14:22
Jestem po rozmowie z panią na infolinii. Stawka odkupu prądu z fotowoltaiki wynosi około 24gr za KW. Czyli praktycznie za darmo a ja już za ten sam
Prąd płacę 1,22. Legalna korupcja w tym kraju. Rząd zezwala na coś takiego. Do tego od lipca mają powstać ceny ujemne. Rozumiem że prąd też będzie darmowy albo bardzo tani. Jak się dowiedziałem druty należą do Taurona i Tauron może sobie ustalać opłaty wszelkiej maści. Zresztą nie sposób zrozumieć wszystkich punktów opłat bo co chwila powstają jakieś nowe. W jakim my kraju żyjemy. Po co namawiać ludzi na oz i pompy ciepła kiedy nie jest się przygotowanym na przyjęcie takich ilości energii. Dlaczego skoro wywaliłem masę kasy na panele i pompę ja mam teraz ponosić kosmiczne koszta bo państwo polskie lacznie z firmą Tauron jest nieprzygotowana na tego typu sytuacje. Straty nieustanne i coraz wyższe koszta ponosimy my prosumenci i klienci. Nikt nie wygra z tą mafią.ZaletyZero zalet!WadyFirma która legalnie okrada swoich klientów. Skandaliczne stawki odkupu i odsprzedaży prądu wyższe o blisko 500% od cen odkupu!!!!!!!!!!!! Skandal!!!! -
~P. / 2020-07-30 17:07
Czekam na wymianę licznika ponad miesiąc, jestem bez prądu w mieszkaniu i nadal nie mogę się doprosić o wymianę licznika. ZaletyBRAK -
~Pablo / 2024-01-19 23:46
Rachunki w 2024 kosmiczne
Wzrost ceny za 1kwh drastyczny
Faktura za styczeń 2024 ogromnaZaletyBrakWadyCena za 1kwh -
~Pablo / 2024-01-19 23:46
Rachunki w 2024 kosmiczne
Wzrost ceny za 1kwh drastyczny
Faktura za styczeń 2024 ogromnaZaletyBrakWadyCena za 1kwh -
-
~Panijw / 2020-12-06 11:46
Chore i kur....poj....że y od wieczora kiedy to konar spadł na naszą posesję po czym odłączyło prąd do kolejnego dnia do 14 nikt nie usunął awarii niedziela bez obiadu i ciepła popier.....firma ale jak ktoś nie zapłaci to pewnie kur....pierwsi że y odłączyć -
~Paulina / 2023-06-16 09:31
Porażka. Wystawili niepoprawnie umowę. Czas miał być 2 tyg maksymalnie. I tak i to 3 tydzień dzwonię na infolinię.. -
~Paulina / 2023-08-14 18:19
gówno jakich mało. prądu nie ma od 6 godzin, wraca co chwilę na 30 sekund i znowu nie ma. ja się pytam za co płaci się ciężkie pieniądze, skoro nawet nie dostajesz tego za co płacisz. jest XXI wiek, za niedługo samoloty zaczną pływać, a statki latać, a z tego zasranego taurona nie można nawet dostać prądu, za który się płaci. -
~Paweł / 2020-12-07 11:34
1.5 gwiazdki w waszym przydaku to bardzo dużo. Jesteście niekompetentni, niedoinformowani i sami nie umiecie o niczym poinformować. Zachowanie waszych pracowników jest niepoważne i niedojrzałe. Macie ogromny nieporządek w dokumentacji a skontaktować się wami to loteria. Zastanówcie się czy tak wasza działalność ma wyglądać ponieważ staciliście szacunek i powagę, a w swojej opinii jak widać nie jestem odosobniony. ZaletyBrakWadyNiekomeptencja
Olewanie klienta
Brak szacunku do klienta
Zastraszanie i nękanie
Brak kontaktu
Nieporządek w dokumentacji
Niejasne zasady
strona 39 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »