Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Olo / 2023-06-07 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno brak słów na to co Tauron wyprawia z rachunkami które i tak są nieczytelne ,naliczone opłaty o których nikt nic nie wie ,konsultanci w Katowicach bardzo mili ale żadnej pomocy z ich strony,rozmowa z sześcioma konsultantami i każdy mówi co innego.Za to co wyprawiają jedna gwiazdka to i tak za dużo.
    ZaletyMam prąd
    WadyKatastrofalna obsługa klienta,brak organizacji doliczanie do rachunków nie zamawianych usług.
  • ~olo / 2024-01-29 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    syf , burdel w normalnym kraju zbankrutowali by po miesiącu , dlaczego nikt z tym nic nie robi szukam chętnych do pozwu i skargi na ten bałagan nie mogę go opisać bo jets nie do opisania
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Omg / 2023-05-04 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Od marca zmieniam umowę do dnia dzisiejszego nie mam nowej faktury z powodów technicznych. Ciągle dzwonię i przełączają mnie vo chwilę do kogoś innego. Jedna wielka porażka . Nikt nic tam nie wie . Totalne dno .
    ZaletyBrak!!!!!
    WadyWszystko!!!!
  • ~ona / 2019-05-13 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Tauron nie potrafi zawrzeć umowy na dostawę energii do budynku, jeśli jest więcej niż jeden właściciel. Nie rozumie słowa "pełnomocnik współwłaścicieli". Próbuje zmusić pełnomocnika do zawarcia umowy w imieniu własnym, a nie w imieniu jego mocodawcy. Przez 4 lata wysyła rachunki na osobę nieżyjącą, bowiem domaga się od spadkobierców protokołu przekazania licznika. Wypowiedzenie umowy przesłała na adres składający się z nazwy miasta i ulicy, bez oznaczenia nr budynku i lokalu, a pani na infolinii jest wysoce zdziwiona, że poczta wróciła niepodjęta. Tauron maksymalnie wykorzystuje pozycję monopolisty, klient nie jest dla niej partnerem lecz petentem. Rozmowy na infolinii są prowadzone wg "rozpiski", jeśli sytuacja odbiega w jakikolwiek sposób od procedury przewidzianej przez Tauron, pracownik infolinii proponuje pisanie pism i wniosków, które firma będzie rozpatrywać " w terminie 14 dni od pieczątki", cokolwiek to znaczy.
    Zaletybrak
    Wadyistnienie takiej firmy
  • ~Ona / 2023-03-08 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Klienci są wściekli na pracowników, zarzucając brak kompetencji- taka prawda, w tauronie jeden pracownik szkoli drugiego (np po 1.5 miesięcznym zatrudnieniu nie mając wiedzy) no i tak jeden drugiego, co poszerza problem, tylko więcej i szybciej!- tak mają pracować pracownicy, którzy nie potrafią doprosić się o umowę, firma obiecuje stałe zatrudnienie matką, a po kilku przepracowanych latach dziękuje za współpracę na 1.5tyg przed przedłużeniem umowy.
    To co się tam dzieje to katastrofa.
    ZaletyŻadne
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
  • ~ona / 2023-08-06 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja to totalna porażka. Wiecznie jakieś problemy jak nie z logowaniem to brak dostępu do faktur, brak możliwości podania odczytu a ostatnio nowość... pojawia się informacja, że nie mam dostępu do internetu gdzie wszystko inne działa ????‍♀️ nie wiem kto za to pieniądze bierze ale chyba powinni rozliczyć go ze swojej pracy
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~oszukana / 2022-01-31 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE WYBIERAJCIE NIGDY TARYFY SERWISANTA!!!
    Jako naiwna dziewczynka, podpisująca swoją pierwszą w życiu umowę na prąd w wynajmowanym mieszkaniu, dałam się nadziać babsztylowi w punkcie Tauronu na taryfę Serwisanta. Zakręciła mnie, że mam gwarancję stałej ceny prądu a jak oni zmienią ceny prądu to mam prawo zerwać umowę, co jak się potem okazało, nie jest oczywiście prawdą, bo ani nie ma gwarancji ceny ani nie można tej dziadoskiej umowy zerwać. Umowa Serwisanta to 20 zł miesięcznie wyrzucone w eter - czyli ok. 30% całego mojego rachunku.
    Do tego kiedy w tej chwili zmieniły się ceny prądu, sami wysłali propozycję zmiany. Gdy wysłałam wniosek, zaczęli straszyć mnie jakimiś karami. Niepojęte! Na słuchawce konsultantka powiedziała, że jak chcę zerwać taryfę Serwisanta to będe musiała do końca umowy płacić 25 zł kary.
    Dzwoniąc na infolinię, niczego się nie dowiesz - nikt nic nie wie, przełączają z jednego działu do drugiego.
  • ~Oszukany klient / 2021-06-29 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany przez firmę tauron. Radzę nie podpisywać umów w dunktach obsługi klienta. Rozmowy w takich punktach nie są nagrywane, więc konsultant może kłamać i oszukiwać, by wcisnąć klientowi niekorzystną ofertę. Zapewnienia konsultantka nie pokrywają się z treścią umowy, a ważne informacje są w niej dobrze ukryte pod natłokiem bzdur. Jeden podpis kosztował mnie dodatkowe 600zł za nic.
  • ~Oszukanyprseztauronairzad / 2024-05-22 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem po rozmowie z panią na infolinii. Stawka odkupu prądu z fotowoltaiki wynosi około 24gr za KW. Czyli praktycznie za darmo a ja już za ten sam
    Prąd płacę 1,22. Legalna korupcja w tym kraju. Rząd zezwala na coś takiego. Do tego od lipca mają powstać ceny ujemne. Rozumiem że prąd też będzie darmowy albo bardzo tani. Jak się dowiedziałem druty należą do Taurona i Tauron może sobie ustalać opłaty wszelkiej maści. Zresztą nie sposób zrozumieć wszystkich punktów opłat bo co chwila powstają jakieś nowe. W jakim my kraju żyjemy. Po co namawiać ludzi na oz i pompy ciepła kiedy nie jest się przygotowanym na przyjęcie takich ilości energii. Dlaczego skoro wywaliłem masę kasy na panele i pompę ja mam teraz ponosić kosmiczne koszta bo państwo polskie lacznie z firmą Tauron jest nieprzygotowana na tego typu sytuacje. Straty nieustanne i coraz wyższe koszta ponosimy my prosumenci i klienci. Nikt nie wygra z tą mafią.
    ZaletyZero zalet!
    WadyFirma która legalnie okrada swoich klientów. Skandaliczne stawki odkupu i odsprzedaży prądu wyższe o blisko 500% od cen odkupu!!!!!!!!!!!! Skandal!!!!
  • ~P. / 2020-07-30 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na wymianę licznika ponad miesiąc, jestem bez prądu w mieszkaniu i nadal nie mogę się doprosić o wymianę licznika.
    ZaletyBRAK
  • ~Pablo / 2024-01-19 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Rachunki w 2024 kosmiczne
    Wzrost ceny za 1kwh drastyczny
    Faktura za styczeń 2024 ogromna
    ZaletyBrak
    WadyCena za 1kwh
  • ~Pablo / 2024-01-19 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Rachunki w 2024 kosmiczne
    Wzrost ceny za 1kwh drastyczny
    Faktura za styczeń 2024 ogromna
    ZaletyBrak
    WadyCena za 1kwh
  • ~Panijw / 2020-12-06 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Chore i kur....poj....że y od wieczora kiedy to konar spadł na naszą posesję po czym odłączyło prąd do kolejnego dnia do 14 nikt nie usunął awarii niedziela bez obiadu i ciepła popier.....firma ale jak ktoś nie zapłaci to pewnie kur....pierwsi że y odłączyć
  • ~Paulina / 2023-06-16 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Wystawili niepoprawnie umowę. Czas miał być 2 tyg maksymalnie. I tak i to 3 tydzień dzwonię na infolinię..
  • ~Paulina / 2023-08-14 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno jakich mało. prądu nie ma od 6 godzin, wraca co chwilę na 30 sekund i znowu nie ma. ja się pytam za co płaci się ciężkie pieniądze, skoro nawet nie dostajesz tego za co płacisz. jest XXI wiek, za niedługo samoloty zaczną pływać, a statki latać, a z tego zasranego taurona nie można nawet dostać prądu, za który się płaci.
  • ~Paweł / 2020-12-07 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    1.5 gwiazdki w waszym przydaku to bardzo dużo. Jesteście niekompetentni, niedoinformowani i sami nie umiecie o niczym poinformować. Zachowanie waszych pracowników jest niepoważne i niedojrzałe. Macie ogromny nieporządek w dokumentacji a skontaktować się wami to loteria. Zastanówcie się czy tak wasza działalność ma wyglądać ponieważ staciliście szacunek i powagę, a w swojej opinii jak widać nie jestem odosobniony.
    ZaletyBrak
    WadyNiekomeptencja
    Olewanie klienta
    Brak szacunku do klienta
    Zastraszanie i nękanie
    Brak kontaktu
    Nieporządek w dokumentacji
    Niejasne zasady
  • ~Paweł / 2022-01-03 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Logowanie na stronie Tauron.pl jest tragiczne. Kiedy bym tego nie próbował zrobić, zawsze czekam kilka minut i nie mam gwarancji, że bezbłędnie dostanę się do serwisu. Aż tak nie chcecie moich pieniedzy?
  • ~Paweł / 2023-06-23 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, zapisy do biura obsługi klienta, wolne terminy za ok 3 tygodnie. Klient jest dla tej firmy nikim . Chyba wszyscy tam zapomnieli za czyją kasę żyją
  • ~Pazała / 2023-06-11 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Z początkiem 2023 roku zaczęły się moje problemy z firmą Tauron, ponieważ byłem jednym ze "szczęśliwców" posiadających taryfę, w której od nowego roku opłata "handlowa" z dnia na dzień wynosiła 120 zł. Moją interwencję w tej sprawie zacząłem w lutym, ponieważ dopiero w lutym na rachunkach zauważyłem skok o 120 zł, powód? Inkasent w styczniu stwierdził zużycie 2 KWH.... Interwencje w tej sprawie nie przyniosły żadnego skutku, wielokrotne skargi przeszły bez żadnego efektu, czy chociażby słowa "przepraszamy" ze strony firmy Tauron.
    Od 15 lutego starałem się zmienić taryfę na taryfę sprzedawcy, żeby raz na zawsze uniknąć jakichkolwiek manipulacji cenowych i opłat wyciągniętych z kapelusza. 16 marca podczas kolejnej rozmowy telefonicznej zostałem poinformowany, że w przypadku wybrania oferty "Prąd Eko" opłaty handlowe naliczone w 2023 roku zostaną zwrócone na moje konto. Gra nie była warta świeczki, ponieważ do tego czasu czekałem na trzecią fakturę za prąd co oznaczało zwrot w okolicach 210 zł na warunkach przedstawionych w tej ofercie "Zwracamy różnicę" i zapewniono mnie, że w przeciągu 2 tygodni oferta wejdzie w życie i po 45 dniach otrzymam zwrot opłat handlowych na numer konta, z którego opłacam rachunki za prąd. Po godzinach spędzonych na infolinii i wydaniu 150 złotych na połączenia z niekoniecznie rozgarniętymi konsultantami w 29 kwietnia po 3 tygodniach prac serwisowych w cudownym serwisie "Mój Tauron" otrzymałem informację, że oferta, którą wybrałem nie spełnia założeń ponieważ wybrałem "Taryfę sprzedawcy"?!?!?!?!?! Tym samym po 2,5 miesiącach walki, spędzeniu godzin na rozmowach z konsultantami jedyne co osiągnąłem to zmiana taryfy w sumie na inną, zwrotu w sumie nie dostałem, ale za to moje sprawy mogę załatwić w prosty i wygodny sposób w serwisie Mój Taron na tablecie, komputerze lub smartfonie, jak tylko chcę...
    Współpraca z tym molochem to koszmar i każdemu odradzam firmę Tauron jako sprzedawcę prądu, wybierajcie wszystkich poza Tauronem.
    ZaletyBrak
    Wady-Obsługa klienta
    -3 tygodnie prac serwisowych (sic!!!!!)
    -Przepływ informacji wewnątrz firmy a raczej jego brak
    -Reklamacje, które nie są rozpatrywane w terminie
    -Dyspozycje zmian taryfy, które nie są rozpatrywane w terminie
    -Inkasenci na umowach zleceniach, którzy spisują liczniki jak chcą
    -Podejście do klienta i jakość obsługi rodem z zeszłej epoki
  • ~pbzrpa / 2023-05-08 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna porażka, nie rozumiem jak taka firma może nadal istnieć. Bardzo dobrze wiedzą, że ludzie nie maja innej opcji nisz przez nich otrzymywać prąd i w pełni z tego korzystają. Już od dwóch miesięcy jedynie co słyszę, to że obecnie serwisują systemy i ktoś się z mną skontaktuje, i że mają 14 dni na odpowiedz, tylko że tych terminów sami nie utrzymują. UOKIK powinien już od dawna tym się zająć, skoro Tauron ma monopol i ich po prostu nic nie obchodzi.
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976