strona 38 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~nowy_licznik / 2023-09-28 14:39
Tragedia. Zlozylam wniosek o podpisanie umowy kompleksowej przez internet. W mieszkaniu nie bylo licznika, wiec mial zostac zalozony. Po 2 tygodniach dostala maila, ze moge sie zarejestrowac do MojTauron i ze moj licznik jest zalozony. Zdziwilam sie, myslac ze bedzie sie ze mna najpierw kontaktowal monter, ale okazuje sie ze maja kluczyki do szaf na klatkach schodowych. Licznika nie bylo, a po sprawdzeniu seksji umow w MojTauron zauwazylam, ze widnieje tam zly adres - nr mieszkania sie nie zgadzal. Skontaktowalam sie z Tauronem w tej sprawie - kazali mi wyjasnic sprawe w formularzu kontaktowym. Otrzymalam odpowiedz, zebym sie kontaktowala z administacja budynku i zebym sprawdzila opis licznika - do ktorego nie mam dostepu bo jest w innej klatce. Zadzwonilam drugi raz, Pani miala sytuacje naprawic, ale nic sie nie zadzialo. Zadzwonilam trzeci raz, inna Pani zmienila dane w systemie i wystawila zlecenie do montera. Mialam widziec zmiane w MojTauron - niestety, stary adres. Zadzwonilam ponownie. Pani potweirdzila, ze ona widzi poprawny adres w Tauon, mam czekac, az system zaktualizuje dane (24h i nic nie widze). Skarge mogle zglaszac przez formularz kontaktowy xd. Gdyby nie to, ze chcialam wykanczac mieszkanie, to bym sie zasmiala. Monter moze poprawic systuacje do 2 tygodni -
-
~NuTi / 2024-02-14 02:27
Jedno wielkie NIE POROZUMIENIE!!!!! Place 1
750 miesięcznie i przynajmniej raz w miesiącu nie ma pradu !!!! Latam z węglem na dwór aby mi pieca nie rozsadziko i zawsze awaria jest nocą!!!!ZaletyNie ma zaletWadySame wady -
~Nutria / 2022-09-15 16:09
Tauron skandalicznie obsługuje klientów. Chciałam zawrzeć nową umowę ale zdemontowano licznik i nie ma prądu. Mam czekać dwa tygodnie bez prądu według taurona żeby mi z powrotem podłączyli. Dzwoniłam wiele razy na infolinię i zawsze tam otrzymywałam nieprawdziwe informacje. Jedna oszołomka powiedziała mi że link do przepisania umowy jest ważne 2 tygodnie a w rzeczywistości był 2 dni ważny i nie byłoby tej całej sytuacji gdyby potrafili po ludzku powiedzieć. Odradzam kontakt z infolinią taurona bo to nie tylko ta informacja była nieprawdziwa.
Poza tym mało jest możliwości odczytów licznika a ja wynajmuję to mieszkanie jest to dla mnie ważne żeby lokatorzy jak się wyprowadzają dostali odczyt. W PGNiG jest to możliwe a w tauronie nie -
~obcy / 2023-08-21 20:26
Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z taką niekompetencją. Umowa się skończyła, ale nie dostałam powiadomienia, bo adres e-mail był nieaktualny (mój błąd). Ceny taryfy przez to były chyba 5 razy wyższe. Dzwonię próbując wyjaśnić sprawę. Godzina czekania po czym tłumaczę o co chodzi. Babka nie wie i musi przełączyć do innego działu. Tam odbiera kolejna babka i tłumaczy. Pyta czy chcemy nową umowę -> tak, to znowu przełącza i znowu tłumaczenie. Facet przeczytał umowę w kilkanaście minut oczywiście nic niezrozumiałe, bo tak szybko to robił, ale tak zgadzamy się. Czy faktura ma być online, bo będzie wtedy ulga? -> tak. Dobrze w takim razie przyjdzie pocztą w ciągu x dni. Nie przyszła. Dzwonimy znowu i babka zdziwiona, bo tu nie ma żadnej nowej umowy! Dni mijają a koszt z podwyższoną taryfą musi być oczywiście liczony. Chcemy złożyć skargę. Oczywiście się nie da. Musiałam się umówić do POK, znowu tłumaczyć i dopiero wtedy umowa faktycznie została podpisana. Pan bardzo życzliwy jeszcze cofnął nam te nadmiarowe pieniądze i rozłożył na rachunki na kolejne miesiące, żeby mniej płacić (Super!). Miała przyjść korekta w ciągu x dni. Przyszła po 5 miesiącach. Jak się okazało przez 5 miesięcy nic nie płaciłam, bo była taka nadpłata. W między czasie byłam jeszcze 2 razy w POK, żeby się upewnić, że to nie jest bład z ich strony, który mi się odbije czkawką, ale wszystko było niby ok. Po korekcie miałam płacić max niecałe 200 zł. Teraz przyszła faktura.. 350zł! nie wiem jakim cudem za jaki okres itd bo ta ich aplikacja/strona internetowa to jakiś żart. Brak informacji, nic nie jest czytelne. Pewnie znowu będę musiała iść do POK i to wyjaśniać. No szlag jasny człowieka trafia! ZaletyKompetentny człowiek dopiero w POK, ale to że trzeba z każdą pierdołą tam chodzić to już inna kwestiaWadyrafaello (wyraża więcej niż 1000 słów) razy liczba nieskończona -
~obserwator / 2021-02-11 14:06
Dlaczego Tauron nalicza 2 miesięczne prognozy z poprzedniego roku na następny rok gdy w sierpniu poprzedniego roku była zainstalowana instalacja fotowoltaiczna. Jak sprawdzić poprawność rachunków Taurona a poprzednich 5 lat. Kto z Państwa sądził się z Tauronem. Czy trzeba się zgodzić z tym, że chociaż instalacja jest od sierpnia, to rachunki okres rozliczeniowy jest od stycznia. Kto z Państwa sądził się z Tauronem. Czy były pozwy zbiorowe. -
~Oburzony / 2023-07-25 23:48
Monopolista dostarczający droga energię, o ile nie ma awarii w newralgicznych dla ludzi godzinach.
Jak wyżej wspomniałem - monopololista zbierajacy characz od ciezko pracujących ludzi bez żadnej alternatywy, zapewnia usługi o jakości poniżej krytyki, dużo nieplanowanych awarii, których czas usunięcia przekracza granice zdrowej cierpliwosci.
Niestety jestem na nich skazany w "wolnym" kraju.ZaletyBrakWadyNie ma alternatywy -
~Offgrid / 2023-05-29 11:24
Faktury liczą jak im się spodoba, naliczają odestki od zapłaconych faktur, kontakt z infolinią graniczy z cudem. Poziom obsługi- żenada. To istnieje tylko dlatego, bo nie ma konkurencji oraz państwo ma udział w tej mafijnej strukturze. Zaletybrak -
~Okainos / 2023-10-02 08:29
W sierpniu przepisałam licznik na siebie, do 02.10 żadnej informacji o prognozie/fakturze. Kilka rozmów z infolinią za mną, podczas każdej z nich inna wersja - prognozy będą widoczne 19.09, potem 30.09, dzisiaj kolejna z datą 15.10. A ja ciągle nie wiem ile mam zapłacić, jak zapytałam, czy Pani może mi dać na piśmie informację o dacie pojawienia się prognozy, to usłyszałam, że to jest w ich systemie i nic klientowi nie muszą pokazywać, czy jest jakaś gorsza firma usługowa lub infolinia, botrudno mi sobie wyobrazić jeszcze niższy standard obsługi ZaletyNie dostrzegłamWadyTa firma to jedna wielka wada -
-
~Oko Skoko / 2023-10-29 10:40
Stan Licznika na dzień Dzisiejszy to 3245 A Stan Licznika W Poprzednim Miesiącu 3645 Sami sobie Kur...wyyyy Doliczają . Co do Aplikacji To wiecznie nie Działa Faktury nie Przychodzą , Stanu licznika też nie Można Wpisać
Parodia Jakaś Mam Nadzieję że ktoś się Nimi W Końcu zajmie Bo robią Kur...wy co chcą
WadyKur....wyyyy i Złodzieje -
~Okradziony / 2023-05-07 16:49
Dno i 3 metry mułu. Stronę i aplikacje tworzy im "sławny" Sasin. nic nie działa. Po przepisaniu licznika, zleciłem aby nadpłata została przelana na nowe konto w tauronie. Jednak po jakimś czasie dostałem nową fv i o zwrocie nie było tam mowy. Więc dzwonię na infolinię, po kilku przekierowaniach Pan przy słuchawce stwierdził, abym wypełnił formularz na stronie o przelanie nadpłaty. Podziękowałem, bo myślałem, że to koniec historii, jednak nie. Po próbie zalogowania na ich stronę aby wypełnić formularz zlecenia przelewu, (który defacto Pani w okienku zaznaczała bo sama o to pytała gdzie maja być przelane środki) i niestety ale nie da się zalogować. Ciekawe ile osób tauron okradł lub chciał okraść ? Radzę być czujnym przy tych złodziejach. Wadyaplikacja, strona wwww -
~Okradzionyprzeztaurona / 2024-04-11 18:56
Po rozmowie z panem z URE dowiedziałem się że od lipca w związku z wprowadzeniem
Rozliczenia godzinowego będą obowiązywały w pewnych godzinach ceny ujemne innymi słowy zapłacę tauronowi za prąd który wyprodukowałem. Teraz płacą marne parę groszy i fotowoltaika już zupełnie się nie opłaca. Wywalone w błoto pieniądze skoro mam jeszcze dopłacać do tego interesu. A najciekawsze jest w tym
Wszystkim że Tauron nie dość że sprzedaje te nieszczęsna fotowoltaike to jeszcze pozyskuje sponsorów darmowego albo prawie darmowego prądu. Oczywiście jest wyjście z tej sytuacji. Kolejna inwestycja. Tym razem w magazyn energii. Apropos dzisiaj wyczytałem że ceny energii spadają w całej ue poza Polską gdzie ceny szybują non stop w górę!!!!ZaletyNie ma zaletWadyPaństwowa firma promująca wyzysk i jawna kradzież -
~ol / 2021-10-05 19:51
Brak zasilania na calej ulicy. Pomimo zgłoszenia kilku sąsiadów przez ponad 8 godzin brak prądu nadal. Za co my płacimy? Pani na info nie była w stanie udzielić informacji czy awaria jest usuwana i jak długo to potrwa. Tragedia i porażka żeby w 21 wieku nie załatwić sprawy w kilkadziesiat minut. ZaletyŻadnychWadyMnóstwo -
~Ola / 2023-09-26 16:36
Od miesiąca czekam za umowa! Kontakt to jakaś porażka! ZaletyŻadne!!WadyTo jest totalna porażka!! -
~Olaf / 2022-03-23 10:40
Prze 3 tygodnie czekałem na odzew odnośnie umowy na gaz żeby najpierw zostać poprpszonym o wypełnienie błędnej instalacji a potem dowiedzieć się że oni nawet nie zawierają umowy na gaz, gówno warta firma i gówno warta pomoc. Nie pozdrawiam -
~Oleg / 2021-06-08 21:46
oszuści , krętacze żerujący na ludziach.Podstępnie podsyłają korzystne dla nich nowe umowy listami poleconymi,całkowicie ignorują klientów zgłaszających problemy drogą telefoniczną,
ich faktury rozliczeniowe są na maksa zagmatwane oparte na prognozach nie mających nic wspólnego z rzeczywistością ,notoryczne i nachalne wciskanie ludziom tzw. ,,SERWISANTA" psu na budę potrzebnego.Gdzie w Polsce są służby które powinny chronić ludzi przed takimi przekrętami?
Odradzam wszystkim jakichkolwiek kontaktów z tą firmą.ZaletyBRAKWadySame wady -
~Olek / 2021-02-08 10:00
Od 2 miesięcy staram się rozwiązac umowę z tym Gównem bo nie mozna tego inaczej nazwać. Ludzie pracujący w tej pseudo firmie to osoby z przypadku, maja taki burdel w dokumentach ze az miło.
Nie polecam nikomu !!! nawet największemu wrogowi.
Zero kompetencji , co telefon na infolinię to inne odpowiedzi .Zaletybrak ponieważ sięgają poniżej dnaWadymnóstwo, poczynając od samego istenienia -
-
~Oli / 2021-06-28 23:34
Nie polecam. Jakas masakra człowiek na bieżąco płaci rachunki a i tak prąd odcinają. Syf w dokumentach mają że głową mała. Uciekam z tamtąd bo szukają jelenia który podwójnie rachunki będzie płacił WadyBurdel w dokumentach -
~Oliwia / 2023-02-28 21:34
Infolinia to inny wymiar dziś tj29.02.23 ok 19:30 dzwonię na infolinie ze mi się rachunki nie zgadzają, pierwszy chłop za karę w robocie pyta się czym grzeje a ja klimatyzacją na co typ,, raczej pompą ale niech będzie” No chyba wiem co mam zamontowane w pokoju, chłop same wyrzuty chamski i bezszczelny! Więc dostał to samo, on coś tam ze tyle zużyłam to tyle zapłacę a ja mówię halo na umowie mam 38 gr a tu mi wychodzi 1.20 zł, niedokształconych typ bez żadnego pojęcia o swojej pracy chciał mnie przełączyć na inny dział zupełnie nie od tego ale jedyne co zrobił to mnie wyciszył, po prostu burak, na szczęście zadzwoniłam drugi raz i miła Pani wszystko mi wytłumaczyła chodź i tak wyszło ze 1500 naliczenia za dużo.. infolinia tej firmy to dno i wodorosty typ co ma najniższą krajową uwaza sie za pana i tyle
Sama musiałam dojsc pół h do tego że konto na wcześniejszą osobę nie jest zamknięte i stąd takie naliczenia, na miejscu nie chcieli zdjęcia licznika, miał przyjść ich pracownik umówił się i nie przyszedł, a ze poprzedni właściciel umarł to im na rękę ze pieniążki są zamrożone u nich, jutro jadę wyjaśnić sprawę aczkolwiek ukokik powinien się przyjrzeć tej firmie, ile jeszcze ludzi płaciło takie i większe sumy przez błąd firmy ? Ile już na tym zarobili a w sumie ukradli?ZaletyNicWadyWszystko -
~Oliwier / 2023-01-02 18:10
Dzwoniąc na infolinię 4minuty z automatem i durna melodyjka potem czas oczekiwania na połączenie z konsultantem niby poniżej 1minuty poczym znowu automat że czas oczekiwania to 20minut kpina o 17juz nikogo pewnie na info linii nie ma choć pracują do 20 nieroby żyjące z podatnika stan na 2;1;2023 ZaletyBrakWadyWszystkie mozliwe -
~Olo / 2020-12-19 17:14
Wszystkie osoby które mają stare umowy bezterminowe ,dostają Pocztą listu reklamujące serwisanta 24h. Ja oczywiście też dostałem taki list i nie mam zamiaru nic robić. Tam trzeba podpisać umowę na 3 lata. Oczywiście też musi być zgoda na fakturę on-line żeby było 10% taniej.Nie dość ,że prąd od nowego roku idzie o kilkanaście złotych w górę, to za serwisanta też trzeba płacić. Oczywiście dają 50 zł na zachętę , ale to jest chwyt marketingowy. Nie ma nic za darmo! !. ZaletyJest prąd w domuWady--
strona 38 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »