Mój Tauron. To najgorsza aplikacja jaką używam. Choć ciężko tutaj mówić o używaniu, bo ciągle nie działa. Chcę zapłacić rachunki to kompletnie nie mogę się zalogować. Ani z poziomu aplikacji ani z poziomu strony internetowej. Takiej tragicznej aplikacji internetowej nie ma żadna inna mi znana firmą. Notorycznie pojawią się komunikat, że trwają prace serwisowe. To jest nonsens żeby klient musiał się upominać o rachunki. Kompletnie nie rozumiem jak tak ogromna firma może pozwalać na taki bałagan.
ZaletyMimo że nie mam opłaconych rachunków, bo nie wiem ile one wynoszą jeszcze nie odcięto mi prądu.
WadyNotoryczny brak możliwości do logowania i możliwości opłacenia rachunków
Brak informacji o opłatach.jak serwisy internetowe nie działają to Tauron powinien informację przesłać tradycyjna pocztą. Ten sposób informowania klientów o opłatach potrafili ogarnąć.
~Niezadowolona / 2022-03-06 11:44
Ocena: 1.00 / 5
Firma oszukuje przy podpisywaniu umów w siedzibie firmy i następnie nie chce uwzględnić reklamacji i straszy karami za zerwanie umowy. Trzymajcie się od nich z daleka.
ZaletyNie ma zlet
WadyOszukańcze praktyki przy podpisywaniu umów. Wprowadzeni klienta w blad
~Niezadowolony / 2023-10-09 16:41
Ocena: 1.00 / 5
45 min oczekiwania na infolini i wybiło na końcu połączenie!
~Niezadowolony / 2024-07-11 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Na każdym kroku problemy - prognoza zawyżona dwukrotnie, po rozliczeniu półrocznym nie unormowana, tylko jeszcze bardziej zawyżona. Przy kupnie mieszkania i zmianie taryfy na G12W brak wymiany licznika, przez co nie mogę odczytać szczytowego i poza szczytowego zużycia, które uwaga, jest konieczne do powrotu do taryfy G11! Przy spotkaniu w BOK pracownik twierdzi, że nie można zmienić sposobu rozliczenia z prognoz na realne zużycie miesięczne, bo umowa była zmieniana w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a nie była zmieniana, tylko podpisywana! Absurd goni absurd, przy próbie rozwiązywania problemów pojawiają się kolejne, które uniemożliwiają rozwiązanie pierwszych i tak w kółko, odradzam, trzymać się jak najdalej.
ZaletyBrak
WadyBrak wykonywania obowiązków, który odbija się na kliencie
Zawyżanie prognóz
Niemiła obsługa, która bagatelizuje problem
~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2020-08-10 12:14
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarna firma: 1.Niekompetentni pracownicy-przy wypełnianiu formularza rozmowa z 3 i każdy co innego mówi a w konsekwencji okazuje się że formularz blednie wypełniony!
2. Bałagan w papierach-omyłkowe wysyłanie i wprowadzanie w błąd klienta
3. Strona nieintuicyjna-ciężko znalezć odpowiedni dokument do wydruku!
NIE MAM POJĘCIA JAKIM CUDEM UDALO SIĘ TEJ FIRMIE TAK MOCNO PRZEBIĆ NA RYNKU!!!!CZYM SOBIE NA TO APRACOWALI????
ZaletyBRAK
WadyCAŁA MASA
~niezadowolony klient / 2021-02-01 16:19
Ocena: 1.00 / 5
Panowie z Taurona są bardzo niekulturalni. Nie umieją odpowiadać w sposób normalny tylko z pretensjami, że w ogóle śmiałem o coś zapytać.
Zaletybrak zalet
Wadybrak kultury, śmiecenie w miejscu pracy, niechęć do wykonywania obowiązków
Najgorsza spółka jaka istnieje. Ludzie, którzy tam pracują powinni się wstydzić swojej osoby i zapaść pod ziemię. Tauron zniszczył mi i innym osobom już wiele urządzeń elektronicznych, w tym telewizor za 5 tyś zł, komputer itd. Oczywiście żadne reklamacje nie działają, a koszty musimy ponieść sami, bo ich zdaniem 50 przełączeń prądu w ciągu miesiąca to norma. Dramat.
ZaletyŻadnych
WadyNa każdej płaszczyźnie
~Niezadowolonyklient / 2023-07-21 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Zadzwoniłem. Czekałem 40 minut słuchając przez cały czas ze czas oczekiwania wynosi poniżej jednej minuty. Odebrała uprzejma pani. Poprosiłem żeby pomogła mi zrozumieć jak posługiwać się aplikacja. W odpowiedzi usłyszałem ze muszę złożyć wniosek !!!!!!!!! Czy ktoś z osób decyzyjnych w firmie tauron czyta te opinie!?!? Przecież podawania różnych informacji na ten sam temat przez różnych pracowników jest czymś nagminnym. Poprosiłem o dostęp fo nagrań rozmów. Muszę złożyć wniosek. Wystawili mi przy fotowoltaice ni stad ni z owad rachunek za pół roku na 12 tysięcy. Bez uprzedzenia. Kolejne godziny na telefonie. Proszę złożyć wniosek o płacenie jedynie oplat stałych. Przyznam ze było wielkim zaskoczeniem kiedy byłem pewien ze rozliczam się rocznie otrzymanie faktur na takie kwoty! Nie mogłem znaleźć tego wniosku zadzwoniłem jeezcze raz. Inna pani podczas rozmowy bez problemu złożyła w moim imieniu taki wniosek. Masakra. A żeby udać się na audiencje u Taurona trzeba czekać miesiąc. Jako ze mieli tylko ostatnia wizytę w tym miesiącu w godzinach kiedy ja pracuje nie mogłem umówić się na spotkanie. Chyba ze wziąłbym dzień urlopu!!! To na sierpień. Na wrzesień nie można się jeszcze zapisać na audiencje
ZaletyZero
WadyWszystko
~Nieznany / 2023-03-04 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Staram się o licznik przedpłatowy, załatwiam już miesiąc i od 2 lutego do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi, pisałem również reklamację i też zero odpowiedzi z ich strony. Tauron ewidentnie olewa klientów i nic nie robią żeby było lepiej, konsultanci jak rozmawiałem z nie jednym, to nic nie wiedzą i przerzucają z jednego do drugiego, są bardzo niekompetentni i zle wyszkoleni. Teraz jak dzwonie do Taurona to wiem że to drugi ZUS. Jeden konsultant mówi że można załatwić wysyłając drogą mailową, drudzy że to nie na ten dział, trzeci gada znowu że to nie na ten dział, a po którymś razie się dowiedziałem że nie idzie tego tak zrobić. Czy oni nic nie umieją najwidoczniej prędzej sie dogadam z niepełnosprawną osobą niż z infolinią. tragedia
ZaletyŻadnych zalet, chwila jest jedna jak potrzebują żeby opłacić prąd to dzwonią odrazu na drugi dzień
Wadyjak bym wymieniał to nie starczyło by mi życia
~Nieznany 123 / 2021-04-13 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Po wpłacie w terminie na następny dzień przyszli i odcięli prąd nie wiadomo z jakiego powodu, zalecam przenieść się do PGR!!!
ZaletyŻadnych
WadyZŁODZIEJE!!!
~nikolas / 2023-03-09 19:10
Ocena: 1.00 / 5
umowa z serwisem to oszustwo, nie dajcie sie na to nabrać!! wybieraja serwisy garażowe bo żaden serwis autoryzowany nie chce się w to bawić, ponadto naciąganie ludzi na dodatkowe opłaty i brak odpowiedzialności za nie wykonaną naprawę. szkoda czasu i pieniędzy!!
Zaletybrak
Wadycena, brak kompetencji, oszustwo
~nikos / 2022-05-29 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Po kilku próbach w końcu ktoś odebrał. Z infolinii nic się nie dowiedziałem bo pani stwierdziła ze nie może mi nic doradzić. Dowiedziałem się jedynie ze usługa serwisowa od nowego roku to jest 2023 będzie kosztować 180 zł miesięcznie. uciekajcie z tej firmy
ZaletyŻadne
Wadywszystkie
~Nikt / 2022-04-26 18:58
Ocena: 1.00 / 5
INFOLINIA WOGÓLE NIKT NIE ODBIERA JAK MOŻNA CO KOLWIEK ZAŁATWIĆ PO CO WOGÓLE JEST SZLAG CZŁOWIEKA TRAFIA GDZIE TEN CAŁY PREZES NIE WIDZI TEGO NIKT DZIADOSTWO!!!!!
~niun / 2023-09-20 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Największa wada tej firmy to niekompetentny personel oraz wszechobecny bałagan i brak organizacji-nic za nic nie odpowiada i upieranie się przy swoim za wszelką cenę !!Niewyobrażalne, w prywatnej firmie ludzie niekompetentni musieliby pożegnać się ze stanowiskiem)) a tutaj Państwowa spółka i takie dziadostwo!!!
Załatwianie spraw związanych z czymkolwiek to totalna porażka , infolinia i BOK do wymiany. Nie potrafię załatwić najprostszej na świecie sprawy mianowicie przeksięgowania kwoty , na jednym swoim koncie mam nadwyżkę a na drugim brak kwoty, ponieważ nie otrzymałam numeru konta do wpłaty po zmarłym mężu, pomimo ,że zwracałam się mailem z prośba. Dostałam odmowę podania nr konta na maila, dlatego też wpłaciłam na soje konto opisując w tytule czego wpłata dotyczy.
Dwa razy kontakt z infolinią w tej samej sprawie i 1 raz w stacjonarnym BOK-porażka-sprawa dalej nie załatwiona, a na dodatek ,żeby było śmieszniej straszą mnie sprzedażą długu którego tak naprawdę nie ma))) CYRK. POza tym Pani w stacjonarnym BOK upierała się ,że mam raz jeszcze zapłacić kwotę którą notabene mają, dopiero po moim stanowczym proteście podsunęła mi wniosek o przeksięgowanie. Myślę, że to dalej nie koniec bo nadwyżka dalej sobie wisi na koncie jak nigdy nic.Jestem oburzona!!!!i zdegustowana
~nivea / 2020-08-21 11:47
Ocena: 1.00 / 5
dramat !!! Co chwile nowe druki do pobrania !! Aż tak Wam się nudzi...
Zaletybrak
Wadybardzo dużo zastrzeżeń
~Nobody / 2021-03-17 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie mają racje. Przypadkiem dowiedziałam się od pracownika że rozliczają mnie nie po tej taryfie którą pospisałam w umowie plus nie wzieli pod uwage 5% zniżki. Poza tym trzeba czekać ponad miesiąc na załatwienie wzykłej pierdoły. Jeśli nie wyjaśnią tego to kończe z nimi wspópracę i znajde innego dostawce. Sprawdzajcie wszystko bo widać że kombinują jak tylko się da.
~nowy_licznik / 2023-09-28 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Zlozylam wniosek o podpisanie umowy kompleksowej przez internet. W mieszkaniu nie bylo licznika, wiec mial zostac zalozony. Po 2 tygodniach dostala maila, ze moge sie zarejestrowac do MojTauron i ze moj licznik jest zalozony. Zdziwilam sie, myslac ze bedzie sie ze mna najpierw kontaktowal monter, ale okazuje sie ze maja kluczyki do szaf na klatkach schodowych. Licznika nie bylo, a po sprawdzeniu seksji umow w MojTauron zauwazylam, ze widnieje tam zly adres - nr mieszkania sie nie zgadzal. Skontaktowalam sie z Tauronem w tej sprawie - kazali mi wyjasnic sprawe w formularzu kontaktowym. Otrzymalam odpowiedz, zebym sie kontaktowala z administacja budynku i zebym sprawdzila opis licznika - do ktorego nie mam dostepu bo jest w innej klatce. Zadzwonilam drugi raz, Pani miala sytuacje naprawic, ale nic sie nie zadzialo. Zadzwonilam trzeci raz, inna Pani zmienila dane w systemie i wystawila zlecenie do montera. Mialam widziec zmiane w MojTauron - niestety, stary adres. Zadzwonilam ponownie. Pani potweirdzila, ze ona widzi poprawny adres w Tauon, mam czekac, az system zaktualizuje dane (24h i nic nie widze). Skarge mogle zglaszac przez formularz kontaktowy xd. Gdyby nie to, ze chcialam wykanczac mieszkanie, to bym sie zasmiala. Monter moze poprawic systuacje do 2 tygodni
~NuTi / 2024-02-14 02:27
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie NIE POROZUMIENIE!!!!! Place 1
750 miesięcznie i przynajmniej raz w miesiącu nie ma pradu !!!! Latam z węglem na dwór aby mi pieca nie rozsadziko i zawsze awaria jest nocą!!!!
ZaletyNie ma zalet
WadySame wady
~Nutria / 2022-09-15 16:09
Ocena: 1.00 / 5
Tauron skandalicznie obsługuje klientów. Chciałam zawrzeć nową umowę ale zdemontowano licznik i nie ma prądu. Mam czekać dwa tygodnie bez prądu według taurona żeby mi z powrotem podłączyli. Dzwoniłam wiele razy na infolinię i zawsze tam otrzymywałam nieprawdziwe informacje. Jedna oszołomka powiedziała mi że link do przepisania umowy jest ważne 2 tygodnie a w rzeczywistości był 2 dni ważny i nie byłoby tej całej sytuacji gdyby potrafili po ludzku powiedzieć. Odradzam kontakt z infolinią taurona bo to nie tylko ta informacja była nieprawdziwa.
Poza tym mało jest możliwości odczytów licznika a ja wynajmuję to mieszkanie jest to dla mnie ważne żeby lokatorzy jak się wyprowadzają dostali odczyt. W PGNiG jest to możliwe a w tauronie nie
~obcy / 2023-08-21 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z taką niekompetencją. Umowa się skończyła, ale nie dostałam powiadomienia, bo adres e-mail był nieaktualny (mój błąd). Ceny taryfy przez to były chyba 5 razy wyższe. Dzwonię próbując wyjaśnić sprawę. Godzina czekania po czym tłumaczę o co chodzi. Babka nie wie i musi przełączyć do innego działu. Tam odbiera kolejna babka i tłumaczy. Pyta czy chcemy nową umowę -> tak, to znowu przełącza i znowu tłumaczenie. Facet przeczytał umowę w kilkanaście minut oczywiście nic niezrozumiałe, bo tak szybko to robił, ale tak zgadzamy się. Czy faktura ma być online, bo będzie wtedy ulga? -> tak. Dobrze w takim razie przyjdzie pocztą w ciągu x dni. Nie przyszła. Dzwonimy znowu i babka zdziwiona, bo tu nie ma żadnej nowej umowy! Dni mijają a koszt z podwyższoną taryfą musi być oczywiście liczony. Chcemy złożyć skargę. Oczywiście się nie da. Musiałam się umówić do POK, znowu tłumaczyć i dopiero wtedy umowa faktycznie została podpisana. Pan bardzo życzliwy jeszcze cofnął nam te nadmiarowe pieniądze i rozłożył na rachunki na kolejne miesiące, żeby mniej płacić (Super!). Miała przyjść korekta w ciągu x dni. Przyszła po 5 miesiącach. Jak się okazało przez 5 miesięcy nic nie płaciłam, bo była taka nadpłata. W między czasie byłam jeszcze 2 razy w POK, żeby się upewnić, że to nie jest bład z ich strony, który mi się odbije czkawką, ale wszystko było niby ok. Po korekcie miałam płacić max niecałe 200 zł. Teraz przyszła faktura.. 350zł! nie wiem jakim cudem za jaki okres itd bo ta ich aplikacja/strona internetowa to jakiś żart. Brak informacji, nic nie jest czytelne. Pewnie znowu będę musiała iść do POK i to wyjaśniać. No szlag jasny człowieka trafia!
ZaletyKompetentny człowiek dopiero w POK, ale to że trzeba z każdą pierdołą tam chodzić to już inna kwestia
Wadyrafaello (wyraża więcej niż 1000 słów) razy liczba nieskończona