Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 998 opinii

1.36 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.32
  • Łatwość zamawiania
    1.33
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mistic / 2022-04-04 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    w skrocie tak ...
    jak macie okazje to zmiencie tauron na cokolwiek innego
    pozdraiwam .
    Zaletybrak
    Wadycholera za mala rubryka i to nie zart
  • ~Mita / 2023-04-27 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusty jak poprzednia firma watenfsl okradli nie zmieniając liczników dla nowych klientów mieszkań i naliczają długi osobom uczciwym którzy płacą
    ZaletyZła
    WadyOszustwo na fakturze
  • ~Mj / 2023-07-04 06:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to zorganizowana grupa przestepcza, ktora co pol roku wykazuje nadplaty, po ich wybraniu, 2-3 msc pozniej wykazuja absurdalne niedoplaty na lokalizacjach, w ktorych nikt nie mieszka czy w lokalach gdzie bylt nadplaty. Od miesiaca rozpatruja reklamacje bo „wymaga glebszego spojrzenia”, fck u
  • ~mk8 / 2025-06-16 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    wyludzanie nienaleznych swiadczen/, opartych o prognozy, pomimo pisma wyaczyli mi prad na miesiac czasu, nikt sie nie interesuje klientem, w siedzibie Tauron zostalam czynnie napadnieta przez klieta, / pracownicy ochrona udawali,ze niczego nie zauwazyli/
    Wadysame wady
  • ~mlezniak / 2023-06-17 06:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nastawieni na wyludzanie pieniadze i nic wiecej . 15 rozmow od marca 23 w wiekszasci z niedouczonymi pracownikami , 1 wizycie w punkcie po 2 tygodniach czekania na ta wizyte nie doprowadzilo do rozliczenia sie do 15/06/23 . chce zaplacic i sie dowiedziec ile i za co . kazda odpowiedz inna niż poprzednia . za komuny bylo lepiej i bardziej zrozumiale . EUROPA ?????? gdzie ???? tu taj ???????????????
  • ~Mmmm / 2023-05-03 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, kontakt katastrofa ,ludzie niekompetentni ,przełączanie telefonu między społkami,na wszystko trzeba czekać 14 dni na odpowiedź do której i tak się nie stosuja
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
  • ~Monika / 2020-04-01 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Zaległy 1 rachunek za energię i sprawa w sądzie. Nie wysyłali mi żadnych upomnieniń do zapłaty.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Morti88 / 2024-02-26 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani z infolini wprowadziła mnie w błąd przez co zostałem narażony na dodatkowe koszta. Po ponownym kontakcie z infolinia usłyszałem, ze pracownicy nie mogą dawać żadnych zapewnień , bo to nie leży w ich kompetencjach. Gdy powiedziałem, ze nawet mnie nie poinformowano o dodatkowych kosztach związanych z umowa i jest to oszustwo pani zaczęła twierdzić, ze wysyłali do mnie już wcześniej informacje. Po czym ok. 5 min po rozmowie dzwoni do mnie ktoś z Tauronu i informuje mnie o dodatkowych kosztach do zapłaty związanych z umowa czyli już po fakcie, bo pieniądze będzie trzeba już zapłacić. Komedia. Tauron wie jak oskubać swoich klientów na dodatkowe pieniądze
    ZaletyBrak
    WadyMnostwo
  • ~Natalia / 2022-01-12 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    W tauronie zupełnie nie szanują klientów. Kłamstwa, dezinformacja, utrudnienia i zbędne procedury na każdym kroku. Nie znam nikogo kto jest zadowolony z usług tej firmy.
  • ~Natasza / 2023-01-09 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa- na infolinii te kobiety mają ton ŚNIĘTEGO KARPIA- znudzone, leniwe , widać ze mają wyj w klienta, widać ze nikt ich nie kontroluje lub ci co powinii mają wyje tak samo jak one, dzwonie z info ze chce zglosic zmianę jaka nastapila moich danych , osłchy leniwy glos ledwo slyszalny tak jej sie nie chce, mówi ze KONSULTANT DO MNIE ODDZWONI W MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM TERMINIE, pytam TZN KIEDY ? DZIS JUTRO W CIĄGU TYGODNIA , odp. na zasadzie zdartej przyglupiej płyty- W MOŻLIWIE NAJLBIŻSZYM TERMINIE. kochani , mija rok jak czekam na oddzwonienie KONSULTANTA TAURONA - W SPRAWIE foto woltaiki= mają wyj nikt nie oddzwonil .
    Zaletyzero
    Wady100 % do zmiany cala firma
  • ~Nati / 2022-11-16 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak macie wybór absolutnie nie decydujcie się na tą firmę u mnie niestety jako jedyny był dostawcą jedyne co mi przychodzi na myśl gdy o nich pomyśle to wkurwie***, brak kompetencji, notoryczne udzielanie innych informacji, irytacja…. I wiele wiele innych ale daruje wam czytania bluźnierstw.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji
    Rozmowa z 20 konsultantami którzy podają inne informacje
  • ~Natka / 2023-05-23 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia dramat. Czas oczekiwania do 10 minut, za chwilę poniżej 1 minuty. Ogólnie ponad godzina.
  • ~Nie wiem / 2023-07-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwile wywala prąd.. Lecą w kulki i tylko biorą kasę..
    Nie polecam bo to banda oszustów!
    Zalety- Jak ktoś nie chce prądu i chce być dymany bez mydła na siano to idealna firma dla ciebie
    Wady- Brak prądu
    - Brak wsparcia ze strony firmy
    - Olewają zgłoszenia problemu
  • ~Niepamietam / 2023-09-23 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma niegodna polecenia. Wyłączyli prąd starszym ludziom po 80, pan pod natlenieniem. Mimo opłat w tym samym dniu wyłączenia w domu nadal brak prądu. Na infolinię było to zgłaszane więcej niż 10 razy i nic sobie z tym nie robią. Jak prądu nie było tak nie ma. W nosie mają swoich klientów żeby nie powiedzieć innaczej. Szkoda że w swoich opiniach nie dali punktacji zero bo taka im się należy. Zmieńcie ludzie dostawcę prądu bo ja nie jest godna polecenia
    ZaletyŻadnej
    WadyWszystkie jakie możliwe
  • ~nieważne / 2021-04-22 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. Nawet nie można dodać krótkiego opisu "dno dna", bo za krótkie. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~NIEZADOWALONY KLIENT / 2024-03-19 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    SKANDAL CO ZA FIRMA !!! OBSLUGA KLIENTA TO JAKIS ZART KAZDY MOWI COS INNEGO ODSYLAJA DO EMAIL ALBO ONILNE ABO INFOLINIA ONLINE DOKUMENT MUSI BYC PODPISANY WYPELNIAJAC GO Z POZIOMU APLIKACJI. ZAWYZYLI FAKTURE O KILKA TYS , LISTY PRZYCHODZILY NA ADRES SASAIDKI ! STARCILAM 2 DNI NA KORENSPODENCJE NIC NIE WYNIKA Z TEGO NADAL NIE MAM ZWROTU. BRAK PFOFESJONALEJ OBSLUGI, PO PROSTU NIE WIEDZA CO MAJA ZROBIC .
    ZaletyNIE WIDZE ZADNYCH ZALET BYLAM W PGN OBSLUGA BYLA OK
    WadyBRAK KONTAKTU W SPRAWIE REKLAMACJI , PRZEDMIOTOWE TRAKTOWANIE KLIENTOW , NIEWIEDZA OBSLUGI KLIENTA, NIE WYOBRAZAM SOBIE OSOBE STARSZA ZE MAM COS ZALATWIC Z NIMI
  • ~niezadowolny klient / 2023-07-23 05:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój Tauron. To najgorsza aplikacja jaką używam. Choć ciężko tutaj mówić o używaniu, bo ciągle nie działa. Chcę zapłacić rachunki to kompletnie nie mogę się zalogować. Ani z poziomu aplikacji ani z poziomu strony internetowej. Takiej tragicznej aplikacji internetowej nie ma żadna inna mi znana firmą. Notorycznie pojawią się komunikat, że trwają prace serwisowe. To jest nonsens żeby klient musiał się upominać o rachunki. Kompletnie nie rozumiem jak tak ogromna firma może pozwalać na taki bałagan.
    ZaletyMimo że nie mam opłaconych rachunków, bo nie wiem ile one wynoszą jeszcze nie odcięto mi prądu.
    WadyNotoryczny brak możliwości do logowania i możliwości opłacenia rachunków
    Brak informacji o opłatach.jak serwisy internetowe nie działają to Tauron powinien informację przesłać tradycyjna pocztą. Ten sposób informowania klientów o opłatach potrafili ogarnąć.
  • ~Niezadowolona / 2022-03-06 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszukuje przy podpisywaniu umów w siedzibie firmy i następnie nie chce uwzględnić reklamacji i straszy karami za zerwanie umowy. Trzymajcie się od nich z daleka.
    ZaletyNie ma zlet
    WadyOszukańcze praktyki przy podpisywaniu umów. Wprowadzeni klienta w blad
  • ~Niezadowolony / 2023-10-09 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    45 min oczekiwania na infolini i wybiło na końcu połączenie!
  • ~Niezadowolony / 2024-07-11 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na każdym kroku problemy - prognoza zawyżona dwukrotnie, po rozliczeniu półrocznym nie unormowana, tylko jeszcze bardziej zawyżona. Przy kupnie mieszkania i zmianie taryfy na G12W brak wymiany licznika, przez co nie mogę odczytać szczytowego i poza szczytowego zużycia, które uwaga, jest konieczne do powrotu do taryfy G11! Przy spotkaniu w BOK pracownik twierdzi, że nie można zmienić sposobu rozliczenia z prognoz na realne zużycie miesięczne, bo umowa była zmieniana w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a nie była zmieniana, tylko podpisywana! Absurd goni absurd, przy próbie rozwiązywania problemów pojawiają się kolejne, które uniemożliwiają rozwiązanie pierwszych i tak w kółko, odradzam, trzymać się jak najdalej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wykonywania obowiązków, który odbija się na kliencie
    Zawyżanie prognóz
    Niemiła obsługa, która bagatelizuje problem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164