Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie wiem / 2023-07-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwile wywala prąd.. Lecą w kulki i tylko biorą kasę..
    Nie polecam bo to banda oszustów!
    Zalety- Jak ktoś nie chce prądu i chce być dymany bez mydła na siano to idealna firma dla ciebie
    Wady- Brak prądu
    - Brak wsparcia ze strony firmy
    - Olewają zgłoszenia problemu
  • ~Niepamietam / 2023-09-23 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma niegodna polecenia. Wyłączyli prąd starszym ludziom po 80, pan pod natlenieniem. Mimo opłat w tym samym dniu wyłączenia w domu nadal brak prądu. Na infolinię było to zgłaszane więcej niż 10 razy i nic sobie z tym nie robią. Jak prądu nie było tak nie ma. W nosie mają swoich klientów żeby nie powiedzieć innaczej. Szkoda że w swoich opiniach nie dali punktacji zero bo taka im się należy. Zmieńcie ludzie dostawcę prądu bo ja nie jest godna polecenia
    ZaletyŻadnej
    WadyWszystkie jakie możliwe
  • ~nieważne / 2021-04-22 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. Nawet nie można dodać krótkiego opisu "dno dna", bo za krótkie. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~NIEZADOWALONY KLIENT / 2024-03-19 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    SKANDAL CO ZA FIRMA !!! OBSLUGA KLIENTA TO JAKIS ZART KAZDY MOWI COS INNEGO ODSYLAJA DO EMAIL ALBO ONILNE ABO INFOLINIA ONLINE DOKUMENT MUSI BYC PODPISANY WYPELNIAJAC GO Z POZIOMU APLIKACJI. ZAWYZYLI FAKTURE O KILKA TYS , LISTY PRZYCHODZILY NA ADRES SASAIDKI ! STARCILAM 2 DNI NA KORENSPODENCJE NIC NIE WYNIKA Z TEGO NADAL NIE MAM ZWROTU. BRAK PFOFESJONALEJ OBSLUGI, PO PROSTU NIE WIEDZA CO MAJA ZROBIC .
    ZaletyNIE WIDZE ZADNYCH ZALET BYLAM W PGN OBSLUGA BYLA OK
    WadyBRAK KONTAKTU W SPRAWIE REKLAMACJI , PRZEDMIOTOWE TRAKTOWANIE KLIENTOW , NIEWIEDZA OBSLUGI KLIENTA, NIE WYOBRAZAM SOBIE OSOBE STARSZA ZE MAM COS ZALATWIC Z NIMI
  • ~niezadowolny klient / 2023-07-23 05:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój Tauron. To najgorsza aplikacja jaką używam. Choć ciężko tutaj mówić o używaniu, bo ciągle nie działa. Chcę zapłacić rachunki to kompletnie nie mogę się zalogować. Ani z poziomu aplikacji ani z poziomu strony internetowej. Takiej tragicznej aplikacji internetowej nie ma żadna inna mi znana firmą. Notorycznie pojawią się komunikat, że trwają prace serwisowe. To jest nonsens żeby klient musiał się upominać o rachunki. Kompletnie nie rozumiem jak tak ogromna firma może pozwalać na taki bałagan.
    ZaletyMimo że nie mam opłaconych rachunków, bo nie wiem ile one wynoszą jeszcze nie odcięto mi prądu.
    WadyNotoryczny brak możliwości do logowania i możliwości opłacenia rachunków
    Brak informacji o opłatach.jak serwisy internetowe nie działają to Tauron powinien informację przesłać tradycyjna pocztą. Ten sposób informowania klientów o opłatach potrafili ogarnąć.
  • ~Niezadowolona / 2022-03-06 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszukuje przy podpisywaniu umów w siedzibie firmy i następnie nie chce uwzględnić reklamacji i straszy karami za zerwanie umowy. Trzymajcie się od nich z daleka.
    ZaletyNie ma zlet
    WadyOszukańcze praktyki przy podpisywaniu umów. Wprowadzeni klienta w blad
  • ~Niezadowolony / 2023-10-09 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    45 min oczekiwania na infolini i wybiło na końcu połączenie!
  • ~Niezadowolony / 2024-07-11 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na każdym kroku problemy - prognoza zawyżona dwukrotnie, po rozliczeniu półrocznym nie unormowana, tylko jeszcze bardziej zawyżona. Przy kupnie mieszkania i zmianie taryfy na G12W brak wymiany licznika, przez co nie mogę odczytać szczytowego i poza szczytowego zużycia, które uwaga, jest konieczne do powrotu do taryfy G11! Przy spotkaniu w BOK pracownik twierdzi, że nie można zmienić sposobu rozliczenia z prognoz na realne zużycie miesięczne, bo umowa była zmieniana w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a nie była zmieniana, tylko podpisywana! Absurd goni absurd, przy próbie rozwiązywania problemów pojawiają się kolejne, które uniemożliwiają rozwiązanie pierwszych i tak w kółko, odradzam, trzymać się jak najdalej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wykonywania obowiązków, który odbija się na kliencie
    Zawyżanie prognóz
    Niemiła obsługa, która bagatelizuje problem
  • ~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2020-08-10 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna firma: 1.Niekompetentni pracownicy-przy wypełnianiu formularza rozmowa z 3 i każdy co innego mówi a w konsekwencji okazuje się że formularz blednie wypełniony!
    2. Bałagan w papierach-omyłkowe wysyłanie i wprowadzanie w błąd klienta
    3. Strona nieintuicyjna-ciężko znalezć odpowiedni dokument do wydruku!
    NIE MAM POJĘCIA JAKIM CUDEM UDALO SIĘ TEJ FIRMIE TAK MOCNO PRZEBIĆ NA RYNKU!!!!CZYM SOBIE NA TO APRACOWALI????
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁA MASA
  • ~niezadowolony klient / 2021-02-01 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie z Taurona są bardzo niekulturalni. Nie umieją odpowiadać w sposób normalny tylko z pretensjami, że w ogóle śmiałem o coś zapytać.
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak kultury, śmiecenie w miejscu pracy, niechęć do wykonywania obowiązków
  • ~Niezadowolony klient #12321312312 / 2023-09-21 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza spółka jaka istnieje. Ludzie, którzy tam pracują powinni się wstydzić swojej osoby i zapaść pod ziemię. Tauron zniszczył mi i innym osobom już wiele urządzeń elektronicznych, w tym telewizor za 5 tyś zł, komputer itd. Oczywiście żadne reklamacje nie działają, a koszty musimy ponieść sami, bo ich zdaniem 50 przełączeń prądu w ciągu miesiąca to norma. Dramat.
    ZaletyŻadnych
    WadyNa każdej płaszczyźnie
  • ~Niezadowolonyklient / 2023-07-21 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłem. Czekałem 40 minut słuchając przez cały czas ze czas oczekiwania wynosi poniżej jednej minuty. Odebrała uprzejma pani. Poprosiłem żeby pomogła mi zrozumieć jak posługiwać się aplikacja. W odpowiedzi usłyszałem ze muszę złożyć wniosek !!!!!!!!! Czy ktoś z osób decyzyjnych w firmie tauron czyta te opinie!?!? Przecież podawania różnych informacji na ten sam temat przez różnych pracowników jest czymś nagminnym. Poprosiłem o dostęp fo nagrań rozmów. Muszę złożyć wniosek. Wystawili mi przy fotowoltaice ni stad ni z owad rachunek za pół roku na 12 tysięcy. Bez uprzedzenia. Kolejne godziny na telefonie. Proszę złożyć wniosek o płacenie jedynie oplat stałych. Przyznam ze było wielkim zaskoczeniem kiedy byłem pewien ze rozliczam się rocznie otrzymanie faktur na takie kwoty! Nie mogłem znaleźć tego wniosku zadzwoniłem jeezcze raz. Inna pani podczas rozmowy bez problemu złożyła w moim imieniu taki wniosek. Masakra. A żeby udać się na audiencje u Taurona trzeba czekać miesiąc. Jako ze mieli tylko ostatnia wizytę w tym miesiącu w godzinach kiedy ja pracuje nie mogłem umówić się na spotkanie. Chyba ze wziąłbym dzień urlopu!!! To na sierpień. Na wrzesień nie można się jeszcze zapisać na audiencje
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Nieznany / 2023-03-04 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Staram się o licznik przedpłatowy, załatwiam już miesiąc i od 2 lutego do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi, pisałem również reklamację i też zero odpowiedzi z ich strony. Tauron ewidentnie olewa klientów i nic nie robią żeby było lepiej, konsultanci jak rozmawiałem z nie jednym, to nic nie wiedzą i przerzucają z jednego do drugiego, są bardzo niekompetentni i zle wyszkoleni. Teraz jak dzwonie do Taurona to wiem że to drugi ZUS. Jeden konsultant mówi że można załatwić wysyłając drogą mailową, drudzy że to nie na ten dział, trzeci gada znowu że to nie na ten dział, a po którymś razie się dowiedziałem że nie idzie tego tak zrobić. Czy oni nic nie umieją najwidoczniej prędzej sie dogadam z niepełnosprawną osobą niż z infolinią. tragedia
    ZaletyŻadnych zalet, chwila jest jedna jak potrzebują żeby opłacić prąd to dzwonią odrazu na drugi dzień
    Wadyjak bym wymieniał to nie starczyło by mi życia
  • ~Nieznany 123 / 2021-04-13 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Po wpłacie w terminie na następny dzień przyszli i odcięli prąd nie wiadomo z jakiego powodu, zalecam przenieść się do PGR!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyZŁODZIEJE!!!
  • ~nikolas / 2023-03-09 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    umowa z serwisem to oszustwo, nie dajcie sie na to nabrać!! wybieraja serwisy garażowe bo żaden serwis autoryzowany nie chce się w to bawić, ponadto naciąganie ludzi na dodatkowe opłaty i brak odpowiedzialności za nie wykonaną naprawę. szkoda czasu i pieniędzy!!
    Zaletybrak
    Wadycena, brak kompetencji, oszustwo
  • ~nikos / 2022-05-29 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku próbach w końcu ktoś odebrał. Z infolinii nic się nie dowiedziałem bo pani stwierdziła ze nie może mi nic doradzić. Dowiedziałem się jedynie ze usługa serwisowa od nowego roku to jest 2023 będzie kosztować 180 zł miesięcznie. uciekajcie z tej firmy
    ZaletyŻadne
    Wadywszystkie
  • ~Nikt / 2022-04-26 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    INFOLINIA WOGÓLE NIKT NIE ODBIERA JAK MOŻNA CO KOLWIEK ZAŁATWIĆ PO CO WOGÓLE JEST SZLAG CZŁOWIEKA TRAFIA GDZIE TEN CAŁY PREZES NIE WIDZI TEGO NIKT DZIADOSTWO!!!!!
  • ~niun / 2023-09-20 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Największa wada tej firmy to niekompetentny personel oraz wszechobecny bałagan i brak organizacji-nic za nic nie odpowiada i upieranie się przy swoim za wszelką cenę !!Niewyobrażalne, w prywatnej firmie ludzie niekompetentni musieliby pożegnać się ze stanowiskiem)) a tutaj Państwowa spółka i takie dziadostwo!!!
    Załatwianie spraw związanych z czymkolwiek to totalna porażka , infolinia i BOK do wymiany. Nie potrafię załatwić najprostszej na świecie sprawy mianowicie przeksięgowania kwoty , na jednym swoim koncie mam nadwyżkę a na drugim brak kwoty, ponieważ nie otrzymałam numeru konta do wpłaty po zmarłym mężu, pomimo ,że zwracałam się mailem z prośba. Dostałam odmowę podania nr konta na maila, dlatego też wpłaciłam na soje konto opisując w tytule czego wpłata dotyczy.
    Dwa razy kontakt z infolinią w tej samej sprawie i 1 raz w stacjonarnym BOK-porażka-sprawa dalej nie załatwiona, a na dodatek ,żeby było śmieszniej straszą mnie sprzedażą długu którego tak naprawdę nie ma))) CYRK. POza tym Pani w stacjonarnym BOK upierała się ,że mam raz jeszcze zapłacić kwotę którą notabene mają, dopiero po moim stanowczym proteście podsunęła mi wniosek o przeksięgowanie. Myślę, że to dalej nie koniec bo nadwyżka dalej sobie wisi na koncie jak nigdy nic.Jestem oburzona!!!!i zdegustowana
  • ~nivea / 2020-08-21 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat !!! Co chwile nowe druki do pobrania !! Aż tak Wam się nudzi...
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo zastrzeżeń
  • ~Nobody / 2021-03-17 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie mają racje. Przypadkiem dowiedziałam się od pracownika że rozliczają mnie nie po tej taryfie którą pospisałam w umowie plus nie wzieli pod uwage 5% zniżki. Poza tym trzeba czekać ponad miesiąc na załatwienie wzykłej pierdoły. Jeśli nie wyjaśnią tego to kończe z nimi wspópracę i znajde innego dostawce. Sprawdzajcie wszystko bo widać że kombinują jak tylko się da.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976