strona 37 z 51
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~mira / 2023-06-23 11:17Ocena: 1.00 / 5
Przepisałam licznik, wystawili fakturę korygującą według której mam nadpłatę. Podałam konto do zwroyu. Mimo upływu 3,5 tygodnia i trzech interwencji na infolinii nadal nie mam zwrotu nadpłaty.
No ale cóz jak na czele firmy stoją rządowe pociotki. -
-
~mirab / 2020-11-02 20:39Ocena: 1.00 / 5
Zgłosiłam na infolinii popsucie zmywarki, zgłoszenie zostało przyjęte i zaczęła sie. Według umowy podpisanej z Tauronem jak sama usługa wskazuje serwisant 24 usługa powinna być wykonana w przyzwoicie krótkim czasie. Ja sie dowiedziałam że do naprawy zmywarki przyjada fachowcy którzy maja podpisana umowę z PZU dopiero za półtorej tygodnia. Tauron ma podpisana umowę z PZU na świadczenie tych usług. Po moich monitach Pani na infolininii PZU powiedziała mi że jezeli znajdę fachowca i on dokona naprawy zmywarki wówczas oni zwrócą mi do kwoty 500,00PLN koszty jakie poniosłam a następnie mam na adres meilowy PZU przesłać scan faktury z nr. rachunku bankowego na który ma być przelana zwrot poniesionych przeze mnie kosztów. Tak też uczyniłam i wyobraźcie sobie Państwo jaka jest niekompetencja konsultantów w PZU dzisiaj po prawie dwóch tygodniach otrzymałam meila z PZU że oprócz faktury którą w pliku pdf wysłałam meila na adres wskazany przez PZU w korespondencji jaką od nich otrzymałam żadają ode mnie abym jeszcze dosłała dowód zapłaty. Osoba która do mnie przyszła na naprawę zmywarki miała możliwość wystawienia mi faktury vat odrecznie nie nosi ze sobą kasy fiskalnej aby dokonanie płatności było potwierdzone rachunkiem. To są jakieś jaja i robienie ludzi w durnia ZaletybrakWadyniekompetencja konsultantów z PZU -
~mirek / 2022-01-21 16:34Ocena: 1.00 / 5
tak potwierdzam opinie poprzedników. Podczas zawarcia umowy online, firma Tauron celowo naciąga swoich klientów na jakieś bzdurne usługi za które kasuje dodatkowe pieniądze i co najlepsze niema możliwości ominięcia tego procederu, gdyż strona tak została skonstruowana, ażeby oszukać klienta!!
Ta sprawą powinna zainteresować się ochrona konsumenta lub tez należy złożyć donos do prokuratory na firmę Tauron o celowe oszustwo oraz wyłudzanie dodatkowych pieniędzy u klientów podczas zawierania umowy zamówienia jakiejkolwiek taryfy na dostawę prądu do budynku.
Oczywiście w żadnym przypadku to nie działa i jest to tylko naciąganie ludzi na kasę. U mojej mamy wysiadł nie tak dawno w zeszłym roku w listopadzie telewizor. Jak się ukazało, nie daleko na placu budowy budynku mieszkalnego doszło do jakiegoś przepięcia i jak stwierdzili właściciele budy, problem polegał na tym, ze elektrycy z Taurona nie prawidłowo zadbali o zabezpieczenie linii napięcia na placu budowy. Po telefonicznym zgłoszeniu awarii telewizora, do mojej mamy zgłosiło się dwóch elektryków (pracowników Taurona) ale na miejscu nie obejrzeli i nie zainteresowali się w ogóle telewizorem oraz niczego nie sprawdzili. Wg. ich informacji sprawa miał się zająć ich własny szef z posterunku energetycznego w Wiśle. Szanowny kierownik stacji w Wiśle olał jednak sprawę i nigdy nie pokazał się i nie zameldował nawet telefonicznie, chociaż był to jego zasrany obowiązek, ażeby sprawę dokładnie zbadać i przekazać w odpowiednie ręce a mianowicie zawiadomić obsługę konsumenta ażeby pomoc naprawić zepsuty telewizor. O tym, ze kierownik posterunku w Wiśle był zobowiązany do osobistej konsultacji u poszkodowanego w tej kwestii, wynikało z wypowiedzi jego pracowników. Telewizor musiał zostać zawieziony do punktu naprawy oraz naprawiony na własny koszt.Zaletypoza tym, ze wszystko dot. firmy TAURON jest negatywne to raczej niema zadnych zalet!!!Wadynie zadnych, wlasnie wypelnilem formularz w celu przepisania licznika. Niestety jest juz na samym koncu i klawisz "WYBIERZ I ZAKOŃCZ" nie reaguje i to znaczy, ze podanie moje nie zostalo przyjete!!!!!!!! Pol godziny stracone tylko dlatego, ze programiscie, ktorzy twozyli ta strone, maja takie samo podescie do klienta, jak sam TAURON ;)
Nic tylko strata czasu i poza tym nic!!!!! -
~Mirela / 2023-07-19 11:29Ocena: 1.00 / 5
Napiszę tak ważne że kasa się zgadza z klieyjuz się liczyć nie trzeba , próbuje wyjaśnić od kiedy miesiąc ma 46 dni !!! Bo mam rozliczenia miesięczne a rachunki dostaje za 46 dni !!! Chce podać stan licznika przez aplikację to się nie da bo wiecznie pracę serwisowe !!! Ale już opłacić rachuneyprzez aplikacje to się da!!! Mają człowieka w dupie w Opolu w punkcie obsługi klienta panie tylko siedzą i pachną !!! W niczym nie pomogą każą dzwonić na infolinię Ci z infolinii przełączają telefon za telefonem bo do kogo by się nie zadzwoniło to oni tego nie załatwiaj i przełączają dalej to jest jakaś paranoja po co są te punkty obsługi jak i tak nic się nie załatwi tylko się traci czas !!!! Katastrofa jedna wielka katastrofa po co tam tyle ludzi pracuje jak pomocy z nikąd !!! TAURON ogarnięcie się szanujcie klientów!!!! ZaletyŻadnych !!!WadyObsługa klienta to jedna wielka kpina !!!! -
~Mistic / 2022-04-04 16:58Ocena: 1.00 / 5
w skrocie tak ...
jak macie okazje to zmiencie tauron na cokolwiek innego
pozdraiwam .ZaletybrakWadycholera za mala rubryka i to nie zart -
~Mita / 2023-04-27 23:19Ocena: 1.00 / 5
Oszusty jak poprzednia firma watenfsl okradli nie zmieniając liczników dla nowych klientów mieszkań i naliczają długi osobom uczciwym którzy płacą ZaletyZłaWadyOszustwo na fakturze -
~Mj / 2023-07-04 06:01Ocena: 1.00 / 5
Tauron to zorganizowana grupa przestepcza, ktora co pol roku wykazuje nadplaty, po ich wybraniu, 2-3 msc pozniej wykazuja absurdalne niedoplaty na lokalizacjach, w ktorych nikt nie mieszka czy w lokalach gdzie bylt nadplaty. Od miesiaca rozpatruja reklamacje bo „wymaga glebszego spojrzenia”, fck u -
~mk8 / 2025-06-16 14:44Ocena: 1.00 / 5
wyludzanie nienaleznych swiadczen/, opartych o prognozy, pomimo pisma wyaczyli mi prad na miesiac czasu, nikt sie nie interesuje klientem, w siedzibie Tauron zostalam czynnie napadnieta przez klieta, / pracownicy ochrona udawali,ze niczego nie zauwazyli/ Wadysame wady -
-
~mlezniak / 2023-06-17 06:27Ocena: 1.00 / 5
nastawieni na wyludzanie pieniadze i nic wiecej . 15 rozmow od marca 23 w wiekszasci z niedouczonymi pracownikami , 1 wizycie w punkcie po 2 tygodniach czekania na ta wizyte nie doprowadzilo do rozliczenia sie do 15/06/23 . chce zaplacic i sie dowiedziec ile i za co . kazda odpowiedz inna niż poprzednia . za komuny bylo lepiej i bardziej zrozumiale . EUROPA ?????? gdzie ???? tu taj ??????????????? -
~Mmmm / 2023-05-03 10:30Ocena: 1.00 / 5
Porażka, kontakt katastrofa ,ludzie niekompetentni ,przełączanie telefonu między społkami,na wszystko trzeba czekać 14 dni na odpowiedź do której i tak się nie stosuja ZaletyBrak zaletWadyWszystko -
~Monika / 2020-04-01 09:56Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!! Zaległy 1 rachunek za energię i sprawa w sądzie. Nie wysyłali mi żadnych upomnieniń do zapłaty. ZaletyBrakWadyDużo -
~Morti88 / 2024-02-26 12:55Ocena: 1.00 / 5
Pani z infolini wprowadziła mnie w błąd przez co zostałem narażony na dodatkowe koszta. Po ponownym kontakcie z infolinia usłyszałem, ze pracownicy nie mogą dawać żadnych zapewnień , bo to nie leży w ich kompetencjach. Gdy powiedziałem, ze nawet mnie nie poinformowano o dodatkowych kosztach związanych z umowa i jest to oszustwo pani zaczęła twierdzić, ze wysyłali do mnie już wcześniej informacje. Po czym ok. 5 min po rozmowie dzwoni do mnie ktoś z Tauronu i informuje mnie o dodatkowych kosztach do zapłaty związanych z umowa czyli już po fakcie, bo pieniądze będzie trzeba już zapłacić. Komedia. Tauron wie jak oskubać swoich klientów na dodatkowe pieniądze ZaletyBrakWadyMnostwo -
~Natalia / 2022-01-12 12:32Ocena: 1.00 / 5
W tauronie zupełnie nie szanują klientów. Kłamstwa, dezinformacja, utrudnienia i zbędne procedury na każdym kroku. Nie znam nikogo kto jest zadowolony z usług tej firmy. -
~Natasza / 2023-01-09 08:51Ocena: 1.00 / 5
obsługa- na infolinii te kobiety mają ton ŚNIĘTEGO KARPIA- znudzone, leniwe , widać ze mają wyj w klienta, widać ze nikt ich nie kontroluje lub ci co powinii mają wyje tak samo jak one, dzwonie z info ze chce zglosic zmianę jaka nastapila moich danych , osłchy leniwy glos ledwo slyszalny tak jej sie nie chce, mówi ze KONSULTANT DO MNIE ODDZWONI W MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM TERMINIE, pytam TZN KIEDY ? DZIS JUTRO W CIĄGU TYGODNIA , odp. na zasadzie zdartej przyglupiej płyty- W MOŻLIWIE NAJLBIŻSZYM TERMINIE. kochani , mija rok jak czekam na oddzwonienie KONSULTANTA TAURONA - W SPRAWIE foto woltaiki= mają wyj nikt nie oddzwonil . ZaletyzeroWady100 % do zmiany cala firma -
~Nati / 2022-11-16 15:08Ocena: 1.00 / 5
Jak macie wybór absolutnie nie decydujcie się na tą firmę u mnie niestety jako jedyny był dostawcą jedyne co mi przychodzi na myśl gdy o nich pomyśle to wkurwie***, brak kompetencji, notoryczne udzielanie innych informacji, irytacja…. I wiele wiele innych ale daruje wam czytania bluźnierstw. ZaletyBRAKWadyBrak kompetencji
Rozmowa z 20 konsultantami którzy podają inne informacje -
~Natka / 2023-05-23 17:10Ocena: 1.00 / 5
Infolinia dramat. Czas oczekiwania do 10 minut, za chwilę poniżej 1 minuty. Ogólnie ponad godzina. -
-
~Nie wiem / 2023-07-27 19:25Ocena: 1.00 / 5
Co chwile wywala prąd.. Lecą w kulki i tylko biorą kasę..
Nie polecam bo to banda oszustów!Zalety- Jak ktoś nie chce prądu i chce być dymany bez mydła na siano to idealna firma dla ciebieWady- Brak prądu
- Brak wsparcia ze strony firmy
- Olewają zgłoszenia problemu -
~Niepamietam / 2023-09-23 16:48Ocena: 1.00 / 5
Firma niegodna polecenia. Wyłączyli prąd starszym ludziom po 80, pan pod natlenieniem. Mimo opłat w tym samym dniu wyłączenia w domu nadal brak prądu. Na infolinię było to zgłaszane więcej niż 10 razy i nic sobie z tym nie robią. Jak prądu nie było tak nie ma. W nosie mają swoich klientów żeby nie powiedzieć innaczej. Szkoda że w swoich opiniach nie dali punktacji zero bo taka im się należy. Zmieńcie ludzie dostawcę prądu bo ja nie jest godna polecenia ZaletyŻadnejWadyWszystkie jakie możliwe -
~nieważne / 2021-04-22 18:45Ocena: 1.00 / 5
Dno dna. Nawet nie można dodać krótkiego opisu "dno dna", bo za krótkie. Masakra. ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~NIEZADOWALONY KLIENT / 2024-03-19 17:53Ocena: 1.00 / 5
SKANDAL CO ZA FIRMA !!! OBSLUGA KLIENTA TO JAKIS ZART KAZDY MOWI COS INNEGO ODSYLAJA DO EMAIL ALBO ONILNE ABO INFOLINIA ONLINE DOKUMENT MUSI BYC PODPISANY WYPELNIAJAC GO Z POZIOMU APLIKACJI. ZAWYZYLI FAKTURE O KILKA TYS , LISTY PRZYCHODZILY NA ADRES SASAIDKI ! STARCILAM 2 DNI NA KORENSPODENCJE NIC NIE WYNIKA Z TEGO NADAL NIE MAM ZWROTU. BRAK PFOFESJONALEJ OBSLUGI, PO PROSTU NIE WIEDZA CO MAJA ZROBIC . ZaletyNIE WIDZE ZADNYCH ZALET BYLAM W PGN OBSLUGA BYLA OKWadyBRAK KONTAKTU W SPRAWIE REKLAMACJI , PRZEDMIOTOWE TRAKTOWANIE KLIENTOW , NIEWIEDZA OBSLUGI KLIENTA, NIE WYOBRAZAM SOBIE OSOBE STARSZA ZE MAM COS ZALATWIC Z NIMI
strona 37 z 51
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
