strona 37 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Natalia / 2022-01-12 12:32
W tauronie zupełnie nie szanują klientów. Kłamstwa, dezinformacja, utrudnienia i zbędne procedury na każdym kroku. Nie znam nikogo kto jest zadowolony z usług tej firmy. -
-
~Natasza / 2023-01-09 08:51
obsługa- na infolinii te kobiety mają ton ŚNIĘTEGO KARPIA- znudzone, leniwe , widać ze mają wyj w klienta, widać ze nikt ich nie kontroluje lub ci co powinii mają wyje tak samo jak one, dzwonie z info ze chce zglosic zmianę jaka nastapila moich danych , osłchy leniwy glos ledwo slyszalny tak jej sie nie chce, mówi ze KONSULTANT DO MNIE ODDZWONI W MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM TERMINIE, pytam TZN KIEDY ? DZIS JUTRO W CIĄGU TYGODNIA , odp. na zasadzie zdartej przyglupiej płyty- W MOŻLIWIE NAJLBIŻSZYM TERMINIE. kochani , mija rok jak czekam na oddzwonienie KONSULTANTA TAURONA - W SPRAWIE foto woltaiki= mają wyj nikt nie oddzwonil . ZaletyzeroWady100 % do zmiany cala firma -
~Nati / 2022-11-16 15:08
Jak macie wybór absolutnie nie decydujcie się na tą firmę u mnie niestety jako jedyny był dostawcą jedyne co mi przychodzi na myśl gdy o nich pomyśle to wkurwie***, brak kompetencji, notoryczne udzielanie innych informacji, irytacja…. I wiele wiele innych ale daruje wam czytania bluźnierstw. ZaletyBRAKWadyBrak kompetencji
Rozmowa z 20 konsultantami którzy podają inne informacje -
~Natka / 2023-05-23 17:10
Infolinia dramat. Czas oczekiwania do 10 minut, za chwilę poniżej 1 minuty. Ogólnie ponad godzina. -
~Nie wiem / 2023-07-27 19:25
Co chwile wywala prąd.. Lecą w kulki i tylko biorą kasę..
Nie polecam bo to banda oszustów!Zalety- Jak ktoś nie chce prądu i chce być dymany bez mydła na siano to idealna firma dla ciebieWady- Brak prądu
- Brak wsparcia ze strony firmy
- Olewają zgłoszenia problemu -
~Niepamietam / 2023-09-23 16:48
Firma niegodna polecenia. Wyłączyli prąd starszym ludziom po 80, pan pod natlenieniem. Mimo opłat w tym samym dniu wyłączenia w domu nadal brak prądu. Na infolinię było to zgłaszane więcej niż 10 razy i nic sobie z tym nie robią. Jak prądu nie było tak nie ma. W nosie mają swoich klientów żeby nie powiedzieć innaczej. Szkoda że w swoich opiniach nie dali punktacji zero bo taka im się należy. Zmieńcie ludzie dostawcę prądu bo ja nie jest godna polecenia ZaletyŻadnejWadyWszystkie jakie możliwe -
~nieważne / 2021-04-22 18:45
Dno dna. Nawet nie można dodać krótkiego opisu "dno dna", bo za krótkie. Masakra. ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~NIEZADOWALONY KLIENT / 2024-03-19 17:53
SKANDAL CO ZA FIRMA !!! OBSLUGA KLIENTA TO JAKIS ZART KAZDY MOWI COS INNEGO ODSYLAJA DO EMAIL ALBO ONILNE ABO INFOLINIA ONLINE DOKUMENT MUSI BYC PODPISANY WYPELNIAJAC GO Z POZIOMU APLIKACJI. ZAWYZYLI FAKTURE O KILKA TYS , LISTY PRZYCHODZILY NA ADRES SASAIDKI ! STARCILAM 2 DNI NA KORENSPODENCJE NIC NIE WYNIKA Z TEGO NADAL NIE MAM ZWROTU. BRAK PFOFESJONALEJ OBSLUGI, PO PROSTU NIE WIEDZA CO MAJA ZROBIC . ZaletyNIE WIDZE ZADNYCH ZALET BYLAM W PGN OBSLUGA BYLA OKWadyBRAK KONTAKTU W SPRAWIE REKLAMACJI , PRZEDMIOTOWE TRAKTOWANIE KLIENTOW , NIEWIEDZA OBSLUGI KLIENTA, NIE WYOBRAZAM SOBIE OSOBE STARSZA ZE MAM COS ZALATWIC Z NIMI -
-
~niezadowolny klient / 2023-07-23 05:36
Mój Tauron. To najgorsza aplikacja jaką używam. Choć ciężko tutaj mówić o używaniu, bo ciągle nie działa. Chcę zapłacić rachunki to kompletnie nie mogę się zalogować. Ani z poziomu aplikacji ani z poziomu strony internetowej. Takiej tragicznej aplikacji internetowej nie ma żadna inna mi znana firmą. Notorycznie pojawią się komunikat, że trwają prace serwisowe. To jest nonsens żeby klient musiał się upominać o rachunki. Kompletnie nie rozumiem jak tak ogromna firma może pozwalać na taki bałagan. ZaletyMimo że nie mam opłaconych rachunków, bo nie wiem ile one wynoszą jeszcze nie odcięto mi prądu.WadyNotoryczny brak możliwości do logowania i możliwości opłacenia rachunków
Brak informacji o opłatach.jak serwisy internetowe nie działają to Tauron powinien informację przesłać tradycyjna pocztą. Ten sposób informowania klientów o opłatach potrafili ogarnąć. -
~Niezadowolona / 2022-03-06 11:44
Firma oszukuje przy podpisywaniu umów w siedzibie firmy i następnie nie chce uwzględnić reklamacji i straszy karami za zerwanie umowy. Trzymajcie się od nich z daleka. ZaletyNie ma zletWadyOszukańcze praktyki przy podpisywaniu umów. Wprowadzeni klienta w blad -
~Niezadowolony / 2023-10-09 16:41
45 min oczekiwania na infolini i wybiło na końcu połączenie! -
~Niezadowolony / 2024-07-11 20:19
Na każdym kroku problemy - prognoza zawyżona dwukrotnie, po rozliczeniu półrocznym nie unormowana, tylko jeszcze bardziej zawyżona. Przy kupnie mieszkania i zmianie taryfy na G12W brak wymiany licznika, przez co nie mogę odczytać szczytowego i poza szczytowego zużycia, które uwaga, jest konieczne do powrotu do taryfy G11! Przy spotkaniu w BOK pracownik twierdzi, że nie można zmienić sposobu rozliczenia z prognoz na realne zużycie miesięczne, bo umowa była zmieniana w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a nie była zmieniana, tylko podpisywana! Absurd goni absurd, przy próbie rozwiązywania problemów pojawiają się kolejne, które uniemożliwiają rozwiązanie pierwszych i tak w kółko, odradzam, trzymać się jak najdalej. ZaletyBrakWadyBrak wykonywania obowiązków, który odbija się na kliencie
Zawyżanie prognóz
Niemiła obsługa, która bagatelizuje problem -
~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2020-08-10 12:14
Koszmarna firma: 1.Niekompetentni pracownicy-przy wypełnianiu formularza rozmowa z 3 i każdy co innego mówi a w konsekwencji okazuje się że formularz blednie wypełniony!
2. Bałagan w papierach-omyłkowe wysyłanie i wprowadzanie w błąd klienta
3. Strona nieintuicyjna-ciężko znalezć odpowiedni dokument do wydruku!
NIE MAM POJĘCIA JAKIM CUDEM UDALO SIĘ TEJ FIRMIE TAK MOCNO PRZEBIĆ NA RYNKU!!!!CZYM SOBIE NA TO APRACOWALI????ZaletyBRAKWadyCAŁA MASA -
~niezadowolony klient / 2021-02-01 16:19
Panowie z Taurona są bardzo niekulturalni. Nie umieją odpowiadać w sposób normalny tylko z pretensjami, że w ogóle śmiałem o coś zapytać. Zaletybrak zaletWadybrak kultury, śmiecenie w miejscu pracy, niechęć do wykonywania obowiązków -
~Niezadowolony klient #12321312312 / 2023-09-21 15:53
Najgorsza spółka jaka istnieje. Ludzie, którzy tam pracują powinni się wstydzić swojej osoby i zapaść pod ziemię. Tauron zniszczył mi i innym osobom już wiele urządzeń elektronicznych, w tym telewizor za 5 tyś zł, komputer itd. Oczywiście żadne reklamacje nie działają, a koszty musimy ponieść sami, bo ich zdaniem 50 przełączeń prądu w ciągu miesiąca to norma. Dramat. ZaletyŻadnychWadyNa każdej płaszczyźnie -
~Niezadowolonyklient / 2023-07-21 12:53
Zadzwoniłem. Czekałem 40 minut słuchając przez cały czas ze czas oczekiwania wynosi poniżej jednej minuty. Odebrała uprzejma pani. Poprosiłem żeby pomogła mi zrozumieć jak posługiwać się aplikacja. W odpowiedzi usłyszałem ze muszę złożyć wniosek !!!!!!!!! Czy ktoś z osób decyzyjnych w firmie tauron czyta te opinie!?!? Przecież podawania różnych informacji na ten sam temat przez różnych pracowników jest czymś nagminnym. Poprosiłem o dostęp fo nagrań rozmów. Muszę złożyć wniosek. Wystawili mi przy fotowoltaice ni stad ni z owad rachunek za pół roku na 12 tysięcy. Bez uprzedzenia. Kolejne godziny na telefonie. Proszę złożyć wniosek o płacenie jedynie oplat stałych. Przyznam ze było wielkim zaskoczeniem kiedy byłem pewien ze rozliczam się rocznie otrzymanie faktur na takie kwoty! Nie mogłem znaleźć tego wniosku zadzwoniłem jeezcze raz. Inna pani podczas rozmowy bez problemu złożyła w moim imieniu taki wniosek. Masakra. A żeby udać się na audiencje u Taurona trzeba czekać miesiąc. Jako ze mieli tylko ostatnia wizytę w tym miesiącu w godzinach kiedy ja pracuje nie mogłem umówić się na spotkanie. Chyba ze wziąłbym dzień urlopu!!! To na sierpień. Na wrzesień nie można się jeszcze zapisać na audiencje ZaletyZeroWadyWszystko -
-
~Nieznany / 2023-03-04 18:37
Staram się o licznik przedpłatowy, załatwiam już miesiąc i od 2 lutego do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi, pisałem również reklamację i też zero odpowiedzi z ich strony. Tauron ewidentnie olewa klientów i nic nie robią żeby było lepiej, konsultanci jak rozmawiałem z nie jednym, to nic nie wiedzą i przerzucają z jednego do drugiego, są bardzo niekompetentni i zle wyszkoleni. Teraz jak dzwonie do Taurona to wiem że to drugi ZUS. Jeden konsultant mówi że można załatwić wysyłając drogą mailową, drudzy że to nie na ten dział, trzeci gada znowu że to nie na ten dział, a po którymś razie się dowiedziałem że nie idzie tego tak zrobić. Czy oni nic nie umieją najwidoczniej prędzej sie dogadam z niepełnosprawną osobą niż z infolinią. tragedia ZaletyŻadnych zalet, chwila jest jedna jak potrzebują żeby opłacić prąd to dzwonią odrazu na drugi dzieńWadyjak bym wymieniał to nie starczyło by mi życia -
~Nieznany 123 / 2021-04-13 16:00
Nie polecam!!! Po wpłacie w terminie na następny dzień przyszli i odcięli prąd nie wiadomo z jakiego powodu, zalecam przenieść się do PGR!!! ZaletyŻadnychWadyZŁODZIEJE!!! -
~nikolas / 2023-03-09 19:10
umowa z serwisem to oszustwo, nie dajcie sie na to nabrać!! wybieraja serwisy garażowe bo żaden serwis autoryzowany nie chce się w to bawić, ponadto naciąganie ludzi na dodatkowe opłaty i brak odpowiedzialności za nie wykonaną naprawę. szkoda czasu i pieniędzy!! ZaletybrakWadycena, brak kompetencji, oszustwo -
~nikos / 2022-05-29 09:45
Po kilku próbach w końcu ktoś odebrał. Z infolinii nic się nie dowiedziałem bo pani stwierdziła ze nie może mi nic doradzić. Dowiedziałem się jedynie ze usługa serwisowa od nowego roku to jest 2023 będzie kosztować 180 zł miesięcznie. uciekajcie z tej firmy ZaletyŻadneWadywszystkie
strona 37 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »