Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 985 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AnnaK / 2021-12-01 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 8 dni nie mam prądu w piecach w Krakowie ponieważ zepsuł się zegar SCA i nie podaje fazy na piece. Od 6 dni wykonałam 10 telefonów dzień w dzień aby zgłosić awarię,przy każdym kilkanaście minut oczekiwania, wysłuchiwanie w kółko komunikatów, " ze wszystko możesz załatwić jak chcesz" przez stronę, a w połowie rozmowy z konsultantem rozłączanie w trakcie rozmowy. Więc znów próba kontaktu.Wreszcie coś... Przyjechało pogotowie energetyczne... na 2 minuty o 23-ej, stwierdzono że zegar SCA się zepsuł, licznik do wymiany i na tym koniec. Żadnej instrukcji,informacji co mam zrobić... Następne telefony aby dowiedzieć się i załatwić wymianę, kilkanaście telefonów, nawet do Elektryk 24.Nic nie mogą, dzwonić następne razy nr 32 606 06 06. W domu zimno od ponad 7 dni,zaziębienie, wyprowadzka do sąsiadów. Termin NA ROZPATRZENIE wymiany licznika 14 dni - sł czternaście! Horror i Masakra,Niedbalstwo. Gdybym wiedziała że tak wygląda "obsługa" klienta w życiu nie podpisałabym umowy z Wami
    Zaletyabsolutnie żadnyc
    Wadywszystkie mozliwe
  • ~kamil / 2021-12-01 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia. dzodzownic si enie da, jak juz sie dodzowni to przelaczaja bo nikt nic nie wiem, a po godzinie prob polaczenia i bezowocnych rozmow ktos sie rozlacza bo nie jest w stanie pomoc.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Ręce opadają / 2021-11-30 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę czytać oferty na stronie, ukryte dodatkowe koszty. Działają jak lichwiarskie firmy pożyczkowe.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie na dodatkowe usługi, z których klient nic nie ma
    Niemożliwe renegocjacje umowy w trakcie trwania
    Brak kompetentnych osób na infolinii
  • ~Karpia / 2021-11-30 05:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę, piszę błagam o podlonczenia licznika w mieszkaniu które dostałam, mam syna o znacznej niepełnosprawności, muszę się wyprowadzić, z wynajmującego mieszkania i odpowiec słyszę 2 tygodnie. Instalacja została sprawdzona jest wszystko ok, wnioski poskładane, i czekaj po ciemku z dzieckiem 2 tygodnie!!!
    ZaletyPomoc jednej z pan pracującej w tauron b. Życzliwa, pomocna,
    WadyObsługa infolinię
  • ~Marek / 2021-11-25 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 tygodni próbuję zmienić internetowo taryfę z G11 na G12. Każde wysłanie brakującego czegoś tam po kilku dniach jest kwitowane przysłaniem kolejnego. Wczorajsza odpowiedź to kuriozum:
    "Wniosek, który Pando nas przesłał jest niekompletny. Abyśmy mogli zająć się Pana sprawą prosimy, aby uzupełnił Pan na wniosku:
    - adres punktu pobory - nr domu . To było podawane zawsze , niekiedy 2 x
    -odczyt licznika. To nowość, mam nowy licznik pracujący "on line".
    - rodzaj rozliczenia . To tez nowość.
    - sprzedwacę rezerwowego. Wskazałem " do decyzji Tauron". widać nie pomogło.
    - cennik lub taryfę sprzedawcy. To też nowość.

    Pała za obsługę klienta to byłoby za dużo.
  • ~Ja / 2021-11-19 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi konto, umowa jest na mojego męża.Mimo że mieszkam z mężem, przypisany jest do umowy mój nr i znając pesel, nie mogą mi wysłać na meil linku by odblokować konto. Meil mają od kilku lat, tel, to ja przelewam kasę.

    Maz kilka razy już mnie upoważniał, chyba za mało.
    Korzystamy z tej debilnej firmy już ponad 15 lat, a ja dalej jestem traktowana jak obca złodziejka, która procz opłacania rachunków nie ma nic do gadania


    Ps. Ale jak coś chcą, mp przedłużyć umowę to już jestem upoważniona i mogę decydować. Szczyt debilizmu
    ZaletyCzęste awarie kont(blokowanie bez przyczyny)
    Balagan,
    Chamstwo na Lini

    WadyChamstwo na lini
  • ~Łukasz / 2021-11-17 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    skrzynke postawili w sierpniu, odbior przylacza planuja na polowe grudnia, choc w miedzy czasie (we wrzesniu) byli juz pracownicy tauronu odebrac skrzynke. rece opadaja
  • ~Agata / 2021-11-15 13:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Po dzisiejszej wizycie w Tauron Strzelin mimo długiego oczekiwania, pomoc na korytarzu przez Panią Gabrysię oraz w obsłudze klienta przez Panią Iwonę - PERFEKCYJNA !!!
  • ~Marek / 2021-11-15 13:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Pani w Tauron Strzelin która informuje i pomaga klientom na korytarzu przy biurze obsługi klienta niezwykle miła i pomocna sprawne i fachowe podejście do klienta
  • ~alicja / 2021-11-15 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiaca czekamy na przycięcie gałęzi, które przerastają instalacje wysokiego napięcia. Na prózno a dodzwonienie się to prawdziwy cud.
    Firma kogUcik.
  • ~K kula / 2021-11-13 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomoc Elektryk 24 to ściema
    Dwa tygodnie zgłosiłem pomoc i nie naprawili instalacji elektrycznej w domu
    WadyPomoc Elektryk 24 to ściema
    Dwa tygodnie zgłosiłem pomoc i nie naprawili instalacji elektrycznej w domu
  • ~xyz / 2021-11-12 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    W BOK odmówili wydania kopii umowy. Nie wywiązują się z terminów wynikających z umowy. Na infolinii nie są w stanie udzielić żadnej sensownej informacji. Brak możliwości kontaktu z osobami decyzyjnymi. Omijać z daleka.
    ZaletyBrak
    Wadyarogancka obsługa w BOK, nie wywiązują się z terminów wynikających z umowy, brak kompetentnych osób na infolinii, brak możliwości kontaktu z osobami decyzyjnymi
  • ~Automatic service / 2021-11-12 06:47
    Ocena: 1.00 / 5
    TAURON, jedna wìelka pisowska skarbonka.
    Już 7 rok czekam na podniesienie mocy. Niedługo idę na emeryturę a te darmozjady stwierdzili że należy się kontaktować z biurem obsługi. Ale to że mam się kontaktować z tym biurem obsługi, dostałem informacje z biura obsługi :).
    Jak ktos się urodził debilem, kanarkiem nie zdechnie.
    ZaletyBrak
    Wady99% funkcjonowania i prowadzenia rozmow jest bezsensowne
  • ~Użytkownik / 2021-11-10 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Logowanie do Tauron on linę to slalom gigant praktycznie niewykonalny. Albo hasło nie to, w końcu nie wiadomo które w ogóle ma być, co chwila inne, a ostatnio brak internetu, co także jest nieprawdą. Kiedy i kto to w końcu zmieni.Tak nie da się żyć.
  • ~Piłkarz2005 / 2021-11-09 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiecie bawią się prądem i fejsita strolowali, -25 elo w dupe. Nie pozdrawiam.
  • ~andrzej / 2021-11-09 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Podzielam opinie wcześniejsze,poniżej krytyki,zamówienie złożone nie wykonane wszystko zagubione nikt nic nie wie
  • ~Płatnik / 2021-11-03 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma i najgorsi podwykonawcy. Takich absurdów, wydłużanych w nieskończoność procedur, biurokracji, robienia sobie kpiny z ludzi, bezhołowia, rozrzutności w wydawaniu NASZYCH pieniędzy nie było w tym kraju nawet za komuny. Słup i linia napowietrzna wzdłuż działki, a Tauron każe czekać na prąd do domku jednorodzinnego prawie 2 lata. Ja rozumiem, że Tauron ma czysty zysk na prądzie budowlanym i stąd taki termin. Ale to co wyprawia ich podwykonawca wykonujący przyłącza nadaje się do prasy i UOKIK. Tauron zlecił mu prace w marcu. Dopiero pod koniec października stanęła skrzynka, ale nadal prądu brak, bo teraz trzeba czekać na przyłącze, czyli 2 metry kabla od słupa do skrzynki, przetarg na kabelki, zatwierdzenia, operaty, protokoły i podpisy niemal samego premiera. Tak a propos - czy ktoś w Tauronie wie, że do postawienie skrzynki ~30x30cm ich podwykonawca przywozi koparkę i 3 pracowników, i trwa to cały roboczy dzień? Fajnie sobie tam poczynacie za nasze podatki i gruby szmal, który płacimy w rachunkach za prąd.
    Zaletybrak
    Wadysame problemy
  • ~Ania / 2021-11-03 06:16
    Ocena: 2.20 / 5
    Na przyłączenie prądu czekam juz 6 mocy. Tauron w swoich umowach daje ponad rok na takie przyłączenie- paranoja jak ludzie maja funkcjonał tyle czasu bez prądu. Domek wybudowany ale nie mozemy w nim mieszkać bo czekamy na prad a tauron dal sobie czas do wrzesnia 2022.
  • ~wkurzony pracownik / 2021-11-02 18:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyłączają prad od tygodnia, nawet żadnej informacji nie podają. Wyłączają na 2/3 minuty. Jak pracować w takich warunkach? Autozapis nir zawsze działa.Do kogo można w przypadku problemów ze sprzętem zagościć się o odszkodowanie? To jest paranoja w jaki sposób ta firma działa
    Zaletymusialikwiktoria1@gmail.com
    Wadymusialikwiktoria1@gmail.com
  • ~Ilka / 2021-10-31 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwisanci 24 h do ściema przyjechali do lodówki byli 5 min.stwierdzili , że nie da się naprawić mam kupić nową.Tymczasem Pan z serwisu AGD naprawił bez problemu.Wystąpiłam do Taurona o zwrot kosztów naprawy,to potrącili mi za dojazd i ekspertyzę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031