Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 998 opinii

1.36 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.32
  • Łatwość zamawiania
    1.33
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2023-03-22 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia do kwadratu.
    Na zabranie licznika czekaliśmy 3 miesiące.
    Teraz próbuję odzyskać pieniądze, ktore straciłam płacąc za prognozowane zuzycie na liczniku,ktory....byl już nieaktywny.
    4 wizyty w punkcie, dziesiątki połączeń telefonicznych, 6 maili i nadal stoimy w miejscu.
    Obsluga zupełnie nieporadna
    Tauron z nas kpi !
  • ~Maria / 2023-11-26 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt i kompetencje zerowe, spychoterapia. Rachunki za energie kosmiczne i brak chociażby jednej odpowiedzialnej
    osoby do kontaktu z klientem.Na rozpatrzenie reklamacji czekałam od kwietnia do września 2023,rozwiązywano mi umowę,potem stwierdzano ,ze to była pomyłka. Odbyłam dziesiątki rozmów telefonicznych ,konczyły się one tylko
    obietnicami ,z których nic nie wynikło. Nie polecam tej firmy!!!!
  • ~Marika / 2025-06-10 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści,ceny z kosmosu,faktury im znikają,podają błędny numer konta i wprowadzają w błąd,wydzwaniają tylko że ciągle są zaległości gdzie człowiek płaci co miesiąc,wynajdują dziwne rachunki do płacenia i grożą że wyłącza prąd,nie polecam,czekamy do końca tej umowy i żegnamy tą instytucje jak najszybciej.Zero pomocy tylko głupia gadka "Co oni mogą zrobić"!! Najlepiej siedzieć i wyłudzać pieniądze,banda patałachów!
    ZaletyNie ma zalet !
    WadyWszystko na duże NIE POLECAM!!
  • ~Mario / 2022-12-06 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron instytucja kpina czekać 2 tygodnie żeby na wizytę się umowic
    ZaletyBrak
  • ~Mario / 2023-12-21 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszt energii po uwzględnieniu fotowoltaiki za 2022 to około 1.500 zł.
    Koszt energii za 2023 gdy w domu nic nie uległo zmianie, żadnych dodatkowych urządzeń - 12.000 zł. Prognozy na 2024 z 44 zł na 1300 - 1700 w zależności od miesiąca.
    Do punktu obsługi klienta nie można się dostać, bo trzeba się rejestrować przez internet a bieżących terminów brak.
    W końcu mam cel - będę utrzymywał Tauron. W zamian za to nie dopuszczają mnie do rozmowy.
  • ~Mariola / 2022-03-05 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo, ze mam z Tauronem umowę wystawiania faktury po odpisie inkasenta, otrzymalam fakturę szacunkową. Po interwencji telefonicznej otrzymałam korektę faktury. Skorygowaną fakturę opłaciłam na poczcie, po czym dostalam sms, ze zaplacona kwota jest zbyt niska, bo powinnam ją powiększyć o należność za dostawę energii. Faktury nieczytelne
    WadyNiezgodne z umowa
  • ~Marioo / 2023-10-23 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosne gnoje złodzieje , opłacany prąd regularnie , dziś odłączony licznik , plus dozapłaty 1700 , za co ??? , opłacany ptąd na bierząco ivtakie cyrki to już drugi raz w tym roku , beskidzki oddział , patałachy ,
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Mariusz / 2023-05-30 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji. W okresie zimowych nie wyłączają zasilania. W okresie letnim gdzie fotowoltaika produkuje prąd w godzinach szczytu potrafią wyłączyć jedną fazę nawet 3 -4 razy w ciągu tygodnia na parę godzin. Jeszcze trochę i wyślę wiadomość do tv oraz gazety zeby opisali jak potrafią okradać konsumentów.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Mariusz D / 2021-08-10 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na infolini to jedna wielka porażka. Kobiety guzik wiedzą w każdym dziale.
    Zaletybrak
    Wadyzerowa wiedza kobiet na infolinii w każdej dziedzinie , spławianie klienta
  • ~markmark / 2024-02-22 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    słabo nie polecam. Dużo by trzeba było pisać. Klient w biurze obsługi klienta jest osobą nieporzadaną. Pięć stoisk wszystkie puste i trzeba czekać (20 minut). Traktowanie klienta z buta. Chciałem tylko dowiedzieć się do kiedy mam ważne umowy (mam kilka punktów poboru). Chcę zaznaczyć, że ja podpisywałem umowy na mnie są nieruchomości i liczniki prądu, a że nie zawsze mam czas załatwić wszystkich spraw upoważniłem swojego ojca. Pani odmówiła mi podania informacji ponieważ pełnomocnikiem jest ojciec. Byłem w takim szoku, że powiedziałem że przyjdę z ojcem , ale (przemyślałem sobie) to ja dałem pełnomocnictwo i to ja mogę w dowolnej chwili odwołać to pełnomocnictwo. Musze znowu jechać i uświadomić Panią.
    Zaletyżadne
    Wadymnóstwo
  • ~MARSHAL / 2023-10-17 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT! Na początku zgubili moją umowę, na infolinii nikt nic nie wiedział, trzeba było umawiać się do placówki jeszcze raz i przeprowadzać wszystkie formalności od nowa. Teraz muszę się prosić o wystawienie faktury bo im się zapomniało. Najlepiej powiedzieć, że się nie da albo, że trzeba czekać. Osoby na infolinii może i miłe ale brakuje im kompetencji i chęci żeby cokolwiek załatwić.
    WadyJEDEN WIELKI BAŁAGAN
  • ~Martyna / 2022-02-07 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pół dnia siedziałam przy telefonie abo dodzwonić się do obsługi klienta, odsyłana z działu do działu. Po czym Pani się rozłączyła ponieważ nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie. Dramat
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, dosłownie wszystko
  • ~Marvin / 2021-01-15 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero empati. Rozpatrywanie reklamacji na najgorszym poziomie a wystarczyło zwykle przepraszam.
    ZaletyŻadnych nie widze
    WadyObsługa klienta
  • ~Marylka / 2023-07-11 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Makabra!!! Ludzie czas zebrać się i zrobić temu monopoliscie koło 4 liter.To skandal jak potrafią oszukiwać ludzi. Najpierw wsadzili mnie na aż 2 umowach na serwisanta bez możliwości wypowiedzenia ich przez okres 2 lat.Wyobrazcie siebie siedząc za biurkiem twarzą w twarz z Panią która mnie obsługiwała
    zostałam oszukana.Bez mojej zgody wpisała mi serwisanta A później pod pozorem, że ma dużo pracy prześle mi umowy pocztą. Umowy przyszły włożyłam do segregatora nie czytając i dopiero po pierwszym półroczu okazało się że mam opłatę dodatkową 18.50 miesięcznie przez 2lata na dwóch mieszkaniach.
    Teraz znów zagotowali mi krew w żyłach bo przy rozliczeniu mało nie zemdlalam z szoku ok. 1200 zł z czego ponad 700 zł.stanowi jakaś opłata handlowa 125 zł +VAT razem 137 zł miesięcznie naliczone przez pół roku.
    Skąd mi się to wzięło nie wiem bo niczego takiego nie wybieralam.
    To są poprostu jakieś wielkie żarty co oni z ludźmi wyprawiają. Wszystko jest tak nieprzejrzyste w tej firmie co ułatwia im oszukiwanie klientów Mieszkałam w swoim życiu w Szwajcarii, Francji obecnie mieszkam w Niemczech i wiem jak przejrzyste i zrozumiale dla każdego są oferty, umowy itp.Ide i wiem że nikt mnie nie chce oszukać, pełne zaufanie. W przypadku Taurona to nic innego jak oszuści bez premedytacji
    Chętnie przyłączę się do zbiorowego pozwu tego monopolisty. Ludzie zróbmy z tym coś bo jak czytam o biednych babciach które wsadza się nieuczciwie na takie umowy to aż mi brak słów z żalu.
    Czy ktoś mi podpowie na jakiego nowego dostawcę pradu mogę zmienić spółkę Tauron w Krakowie.
    Najchętniej chciałabym się od tych bandytów zwyczajnie uwolnić.
    ZaletyŻadnych
    WadyDno i trzy metry mułu
  • ~Marzenna / 2023-05-13 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie nie da zalogować w apce Tauron.
    Wciąż informacja że hasło jest zbyt proste mimo że wymyślam hasła niczym do konta w Banku Szwajcarskim!!
    Do pewnego momentu nie było problemu z aplikacją Tauron,byłam bardzo zadowolona,ale pewnego dnia logowanie było niemożliwe z powodu jakichś prac serwisowych czy tym podobne. Po tym już nie daje rady z logowaniem. Usunęłam aplikacje i zainstalowałam ponownie, niestety wciąż to samo Hasło Jest Zbyt Proste.
    Żenada!!
  • ~Masza / 2023-09-09 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    firma masakra..... okazuje sie ze nie maja ludzi do odczytow licznikow z tego powodu staje sie wielki balagan i ogromne rachunki.... ksiegowa sama sobie decyduje na co przeznaczyc przelew nie liczac sie z tytulem przelewu. prosilam by wszystkie duze rachunki polaczyc i rozlozyc na raty a tu sie okazuje ze jeden duzy nie zostal uznany i nie moge go rozlozyc na raty wiec wychodzi ze miesiecznie place ok 3tys w tym obecne zuzycie. podaje sama odczyt licznika co miesiac ale to nic nie daje wciaz daja mi prognozowane zuzycie... ra na 2 miesiace dzwonia by podac im odczyt licnzika a potem znow zaskakujacy rachunek. kompletnie nie wspolpracuja z klientem a ceny kosmiczne wychodza...
    tylko czekam az skonczy sie umowa z Wami stracilam cale zaufanie
    Zaletybrak
    Wadybrak wspolpracy z klientem
    blad aplikacji
    ksiegowa przekazuje przelew na inny rachunek nie liczac sie co jest wpisane w tytule przelewu
    ceny kosmiczne
    brak ludzi do odczytywania licznikow
    max rozlozenie raty to tylko 6 razy
  • ~Mat / 2021-06-15 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przepisanie licznika w tauronie jest chyba niemożliwe. Od miesiąca staram się przepisać licznik. Zdaje się prosta sprawa chciałem rozliczenie co miesiąc droga elektroniczną. Najpierw dostałem prognozowane na papierze. Po zgłoszeniu reklamacji oczywiście czas oczekiwania 14 dni dostałem prognozowane elektronicznie. Zgłosiłem kolejna reklamacje i oczywiście znowu czas oczekiwania 14 dni. Nie spotkałem się do tej pory z instytucja która komplikowała i przydluzała proste sprawy do granic możliwości. Tym bardziej że to ich błąd więc powinni się postarać rozwiązać go w sposób jak najmniej uciążliwy dla klienta
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Mateusz / 2021-03-12 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to niekompetentna firma która oszukuje ludzi. Mam fotowoltaike i rozliczenie roczne. Płaciłem na rok za prąd (bez fotowoltaiki) około 3 tys. I prognoza na br. Wyliczyli mi nie całe 2 tysiące z fotowoltaiką. Dzwoniłem na infolinie ale oczywiście Pan który sie tym zajmuje w d...e miał że ta prognoza jest za duża. W punkcie powiedzieli że to zweryfikują. Oczywiście też w d...e mają nową prognoze i musiałem zapłacić odsetki ze starej prognozy. Czekam juz na nowa prognoze na ten rok od miesiąca. Firma ta tylko chce kase a klienta mają głeboko w pozażaniu. NIE POLECAM. Skończy mi sie umowa to napewno zmieniam dostawce
    ZaletyBrak
    WadyBrak reakcji na prośby klienta.
    Wyłudzanie pieniędzy poprzez prognozowanie z fusów
  • ~Mateusz / 2021-07-11 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA W POLSCE. BRAK OBSŁIUGI KLIENTA, BRAK KONTAKTU, BRAK ODPOWIEDZ NA WYSYŁANE WIADOMOŚCI W "MÓJ TAURON". NIE WYBIERAJCIE TEGO DOSTAWCY PRĄDU TO JEST TOTALNA PORAŻKA!!!
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza obsługa klienta !
  • ~Mateusz / 2021-07-28 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoby pracujące na infolinii Taurona są prawdopodobnie upośledzone umysłowo. Od ponad 2 miesięcy proszę o przesłanie rachunku za okres rozliczeniowy. Przez 4 różne osoby zostałem zapewniony, że list został wysłany i to dwukrotnie ponieważ zgłosiłem, że pierwszy nie doszedł. Żadnego z listów nie otrzymałem. Instytucja sama w sobie jest nastawiona na zlewanie klienta z którym już podpisała umowę. Panie w stacjonarnym dziale obsługi klienta naciągają na dodatkowe usługi przedstawiając korzyści z tego wynikające, jednak nie informując już o dodatkowych opłatach z tym związanych. W obecnym czasie jest to jedyna instytucja w moim mieście, która obsługuje klienta wyłącznie 3 dni w tygodniu po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty na dzień i godzinę.
    WadyNiekompetencja,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164