Pół dnia siedziałam przy telefonie abo dodzwonić się do obsługi klienta, odsyłana z działu do działu. Po czym Pani się rozłączyła ponieważ nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie. Dramat
ZaletyBrak
WadyWszystko, dosłownie wszystko
~Marvin / 2021-01-15 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Zero empati. Rozpatrywanie reklamacji na najgorszym poziomie a wystarczyło zwykle przepraszam.
ZaletyŻadnych nie widze
WadyObsługa klienta
~Marylka / 2023-07-11 20:14
Ocena: 1.00 / 5
Makabra!!! Ludzie czas zebrać się i zrobić temu monopoliscie koło 4 liter.To skandal jak potrafią oszukiwać ludzi. Najpierw wsadzili mnie na aż 2 umowach na serwisanta bez możliwości wypowiedzenia ich przez okres 2 lat.Wyobrazcie siebie siedząc za biurkiem twarzą w twarz z Panią która mnie obsługiwała
zostałam oszukana.Bez mojej zgody wpisała mi serwisanta A później pod pozorem, że ma dużo pracy prześle mi umowy pocztą. Umowy przyszły włożyłam do segregatora nie czytając i dopiero po pierwszym półroczu okazało się że mam opłatę dodatkową 18.50 miesięcznie przez 2lata na dwóch mieszkaniach.
Teraz znów zagotowali mi krew w żyłach bo przy rozliczeniu mało nie zemdlalam z szoku ok. 1200 zł z czego ponad 700 zł.stanowi jakaś opłata handlowa 125 zł +VAT razem 137 zł miesięcznie naliczone przez pół roku.
Skąd mi się to wzięło nie wiem bo niczego takiego nie wybieralam.
To są poprostu jakieś wielkie żarty co oni z ludźmi wyprawiają. Wszystko jest tak nieprzejrzyste w tej firmie co ułatwia im oszukiwanie klientów Mieszkałam w swoim życiu w Szwajcarii, Francji obecnie mieszkam w Niemczech i wiem jak przejrzyste i zrozumiale dla każdego są oferty, umowy itp.Ide i wiem że nikt mnie nie chce oszukać, pełne zaufanie. W przypadku Taurona to nic innego jak oszuści bez premedytacji
Chętnie przyłączę się do zbiorowego pozwu tego monopolisty. Ludzie zróbmy z tym coś bo jak czytam o biednych babciach które wsadza się nieuczciwie na takie umowy to aż mi brak słów z żalu.
Czy ktoś mi podpowie na jakiego nowego dostawcę pradu mogę zmienić spółkę Tauron w Krakowie.
Najchętniej chciałabym się od tych bandytów zwyczajnie uwolnić.
ZaletyŻadnych
WadyDno i trzy metry mułu
~Marzenna / 2023-05-13 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Kompletnie nie da zalogować w apce Tauron.
Wciąż informacja że hasło jest zbyt proste mimo że wymyślam hasła niczym do konta w Banku Szwajcarskim!!
Do pewnego momentu nie było problemu z aplikacją Tauron,byłam bardzo zadowolona,ale pewnego dnia logowanie było niemożliwe z powodu jakichś prac serwisowych czy tym podobne. Po tym już nie daje rady z logowaniem. Usunęłam aplikacje i zainstalowałam ponownie, niestety wciąż to samo Hasło Jest Zbyt Proste.
Żenada!!
~Masza / 2023-09-09 11:19
Ocena: 1.00 / 5
firma masakra..... okazuje sie ze nie maja ludzi do odczytow licznikow z tego powodu staje sie wielki balagan i ogromne rachunki.... ksiegowa sama sobie decyduje na co przeznaczyc przelew nie liczac sie z tytulem przelewu. prosilam by wszystkie duze rachunki polaczyc i rozlozyc na raty a tu sie okazuje ze jeden duzy nie zostal uznany i nie moge go rozlozyc na raty wiec wychodzi ze miesiecznie place ok 3tys w tym obecne zuzycie. podaje sama odczyt licznika co miesiac ale to nic nie daje wciaz daja mi prognozowane zuzycie... ra na 2 miesiace dzwonia by podac im odczyt licnzika a potem znow zaskakujacy rachunek. kompletnie nie wspolpracuja z klientem a ceny kosmiczne wychodza...
tylko czekam az skonczy sie umowa z Wami stracilam cale zaufanie
Zaletybrak
Wadybrak wspolpracy z klientem
blad aplikacji
ksiegowa przekazuje przelew na inny rachunek nie liczac sie co jest wpisane w tytule przelewu
ceny kosmiczne
brak ludzi do odczytywania licznikow
max rozlozenie raty to tylko 6 razy
~Mat / 2021-06-15 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Przepisanie licznika w tauronie jest chyba niemożliwe. Od miesiąca staram się przepisać licznik. Zdaje się prosta sprawa chciałem rozliczenie co miesiąc droga elektroniczną. Najpierw dostałem prognozowane na papierze. Po zgłoszeniu reklamacji oczywiście czas oczekiwania 14 dni dostałem prognozowane elektronicznie. Zgłosiłem kolejna reklamacje i oczywiście znowu czas oczekiwania 14 dni. Nie spotkałem się do tej pory z instytucja która komplikowała i przydluzała proste sprawy do granic możliwości. Tym bardziej że to ich błąd więc powinni się postarać rozwiązać go w sposób jak najmniej uciążliwy dla klienta
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Mateusz / 2021-03-12 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to niekompetentna firma która oszukuje ludzi. Mam fotowoltaike i rozliczenie roczne. Płaciłem na rok za prąd (bez fotowoltaiki) około 3 tys. I prognoza na br. Wyliczyli mi nie całe 2 tysiące z fotowoltaiką. Dzwoniłem na infolinie ale oczywiście Pan który sie tym zajmuje w d...e miał że ta prognoza jest za duża. W punkcie powiedzieli że to zweryfikują. Oczywiście też w d...e mają nową prognoze i musiałem zapłacić odsetki ze starej prognozy. Czekam juz na nowa prognoze na ten rok od miesiąca. Firma ta tylko chce kase a klienta mają głeboko w pozażaniu. NIE POLECAM. Skończy mi sie umowa to napewno zmieniam dostawce
ZaletyBrak
WadyBrak reakcji na prośby klienta.
Wyłudzanie pieniędzy poprzez prognozowanie z fusów
~Mateusz / 2021-07-11 12:37
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA FIRMA W POLSCE. BRAK OBSŁIUGI KLIENTA, BRAK KONTAKTU, BRAK ODPOWIEDZ NA WYSYŁANE WIADOMOŚCI W "MÓJ TAURON". NIE WYBIERAJCIE TEGO DOSTAWCY PRĄDU TO JEST TOTALNA PORAŻKA!!!
Zaletybrak
Wadynajgorsza obsługa klienta !
~Mateusz / 2021-07-28 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Osoby pracujące na infolinii Taurona są prawdopodobnie upośledzone umysłowo. Od ponad 2 miesięcy proszę o przesłanie rachunku za okres rozliczeniowy. Przez 4 różne osoby zostałem zapewniony, że list został wysłany i to dwukrotnie ponieważ zgłosiłem, że pierwszy nie doszedł. Żadnego z listów nie otrzymałem. Instytucja sama w sobie jest nastawiona na zlewanie klienta z którym już podpisała umowę. Panie w stacjonarnym dziale obsługi klienta naciągają na dodatkowe usługi przedstawiając korzyści z tego wynikające, jednak nie informując już o dodatkowych opłatach z tym związanych. W obecnym czasie jest to jedyna instytucja w moim mieście, która obsługuje klienta wyłącznie 3 dni w tygodniu po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty na dzień i godzinę.
WadyNiekompetencja,
~Mateusz / 2023-07-19 10:57
Ocena: 1.00 / 5
O przepisanie licznika prosiłem się ponad 3tygodnie, robiłem 2zgloszenia bo jedno gdzieś przepadło , teraz aplikacja nie działa od 2tygodniy to jakiś żart jest chyba
ZaletyBrak
~MatkaPolka / 2024-01-02 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Zgłoszenie na infolinię stanu licznika z powodu braku możliwości on-line skutkowało brakiem jego uaktualnienia, (od czego ci ludzie tam są???) Potem była tylko informacja na ebooku o nadplacie z brakiem możliwości jej przelewu. Znowu w biurze Tauron musiałam zgłosić stan licznika , po kilku godzinach oczekiwania ... Okazało się, że za 5 miesięcy uzbierało się prądu na ponad 4 tysiące. Chce te kwotę rozbita na raty oczywiście zapłacić a na aplikacji wyskakuje błąd serwera ! Nic nie można załatwić mobilnie a z biura nas odsyłaja nieustannie ...
ZaletyNiektóre panie w obsłudze klienta , są ludźmi...
WadySzkoda słów...
~Maud / 2021-04-12 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Mam podpisaną umowę z opieką serwisanta co jest kompletną porażką. Serwisant miał się zjawić w ciągu 24 h a czekam od 4 dni. Najpierw w tej sprawie kontaktował się ze mną PZU co jest dla mnie wogole nie zrozumiałe. Zero kontaktu i informacji o tym kiedy bedą.
Zaletyżadne
Wadywszystkie możliwe
~Max / 2023-07-27 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Witam, zdążyli się zapomnieć opłacić rachunku ludzka rzecz dodatkowo przy dzisiejszym tępie życia dużo zręczny umyka.
Było to tak zadzwoniła do mnie wczoraj pani konsultanta czy jakoś tam z informacją że jest zaległość w płatnościach odparłem ze jest taka możliwość. Po czym poinformowałem panią że w tym momencie zrobię płatność i przeprosiłem. Konsultant poinformował mnie że po opłaceniu musze ich poinformować o uregulowaniu zaległości bo mogą wyłączyć prąd. Dodam że płatności dokonałem przez ich portal Tauron eBook tam po chwili wyskakuje saldo 0. Dzisiaj o godzinie 10 rano wyłączyli prąd. Przeszedłem dzisiaj gehennę telefoniczną, po opłaceniu zaległości i wysłaniu wszystkich informacji z tym związanych do Tauron Dystrybucja od 12 godzin jestem bez prądu. Tu taj zakończę dopóki te Ścierwa będą rządzić a Tauron będzie monopolistą będziemy zniewolonymi męczennikami i na każdym kroku urzędnicy będą nami pomiatać a w erze cyfryzacji coraz gorzej co kol wiek załatwić.
ZaletyŻe jesteśmy zelektryfikowani.
WadyŻe tylko Tauron tym zarządza.
~Max / 2024-07-01 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Jak to każdy monopolistą ma "klienta gdzieś. Prądu brak od ponad 24h była potężna burza, instalacje na.wsi mają z 70 lat, niby je ciągle modernizują a jak zgłaszasz reklamacje to kolejny boot albo jakiś człowieczek na infolini mówi to samo jak im wódz każe i co i nic
ZaletyBrak
WadyPotop Sienkiewicza to przy ich "dzialanosci" jest fraszka i krociotkie opowiadamie
~Mela / 2021-05-09 00:10
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie - porażka. Pod koniec kwietnia napisałam wiadomość na moim profilu do jednego z konsultantów z zapytaniem jaki wniosek o rozwiązanie umowy muszę wypełnić i że chciałabym, żeby jej rozwiązanie nastąpiło pod koniec maja. Dostałam informację zwrotną, jaki wniosek i że czas jego realizacji wynosi 30 dni, podkreślam 30! Wysłałam taki wniosek mailowo 3 maja, z myślą, że potrwa to miesiąc więc spokojnie do końca maja, a nawet i dłużej prąd będzie. Po czym 7 mają wracam do mieszkania i prądu brak. Dzwoniąc na infolinie i rozmawiając z 3 konsultantami, z czego jedna Pani była jedynie na tyle kompetentna, że wyjaśniła mi jak to wygląda - tak, ma Pani rację, okres wypowiedzenia to 30 dni, natomiast jeśli nie poda się proponowanego dnia to robimy to jak najszybciej. Ze co? 30 dni okres wypowiedzenia, ale odetniemy prąd po 4 dniach, a co tam, ważne, że zapłaciła za cały miesiąc.. Chora sytuacja, żyjemy w XXI wieku, można wysłać taka informacje mailem czy smsem, a nie zostawiać człowieka bez prądu z dnia na dzień. A na infolinii niestety nie możemy nic zrobić, najlepiej będzie zawrzeć nowa umowę.. ŻAL, NIEKOMPETENCJA, OSZUSTWO, byle pieniądze się zgadzały. Ogólnie - NIE POLECAM
~Melisa / 2020-02-20 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Monopolista, który oszukuje klientów. Od sierpnia 2019 r. odmawia, a właściwie przeciąga zmian taryfy z C11 na G12 dla domu oddanego do użytku. Pierwszy wniosek nie został rozpatrzony. Po telefonie na infolinię okazało się, że wniosku nie ma (zniknął) mimo, że mam potwierdzenie odbioru. Po miesiącą cudem wniosek się znalazł, ale Tauron stwierdził, że trzeba wypełnić nowy, bo tamten został zamknięty jako przeterminowany. Nowy wniosek wypełniłem w pażdzirniku 2019 w BOK w Nowym Targu. Po miesiącu oczekiwania dowiedziałem się na infolinii, że wniosek nie został rozpatrzony bo nie bylo ponagleń. Konsultantka złożyła ponaglenia, ale sl€ży ono tylko Tauronowi, gdyż daje mu dodatkowy czas na rozpatrzenie. Wniosek był ponaglany chyba 5 razy a tauron nadal go nie rozpatruje. W związku z tym w styczniu 2020 złożyłem skargę do URE oraz reklamację. Na reklamację pisemną (wysłaną na Lwowską) nadal nie ma odpowiedzi. URE odpowiedział, że sprawę przyjął, ale Tauron nie odpowiada na jego pisma. Oddaję sprawę do sądu.
Zaletybrak
Wadysame wady
~Mery / 2024-06-07 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Częste awarie i wyłącznie prądu praktycznie co tydzień! Najgorszy dostawca
ZaletyNie ma
WadyAwarie co tydzień!
~Michalina / 2024-01-29 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści. Niekompetentną obsługa telefoniczna. Porażka!
~Michał / 2023-07-28 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Jestem patriotą i kocham Polskę, ale Tauron jest jedyną firmą państwową, o której marzę, zeby była sprzedana w prywatne ręcę i wywaleni na zbity pysk wszyscy, którzy tam pracują. Od dyrektorów po idiotki na infolinii. Won!
ZaletyZero zalet, sam syf.
~Michał / 2023-08-22 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Taki bałagan jaki tam panuje jest nie do ogarnięcia mieszkanie sprzedałem trzy miesiące temu nie mogę doprosić się ostatecznego rozliczenia przychodzą nowe faktory na infolini nikt nic niewiie mam czekać za informacja ale do kiedy ? Jeszcze straszą mnie odsetkami