strona 35 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Natalia / 2022-01-12 12:32
W tauronie zupełnie nie szanują klientów. Kłamstwa, dezinformacja, utrudnienia i zbędne procedury na każdym kroku. Nie znam nikogo kto jest zadowolony z usług tej firmy. -
-
~Wiesław / 2022-01-07 13:21
Dałem się namówić na usługę elektryk 24h i jak co do czego doszło to elektryk stwiedził że jak będize uszkodzenie powyżej 500zł to płacę ja i mimo małego problemu on i tak nie wie ile faktycznie wyjdzie naprawa, totalne oszustwo.
Płace to dziadostwo od kilku lat i nawet tego teraz nie mogę wypowiedzieć bez kar umownych!
Tak działają firmy kogucik sprzedające garnki na prezentacjach!!!WadyNaciąganie klientów na bzdurne usługi które tylko teoretycznie można wypowiedzieć bez kar -
~Alfredo / 2022-01-04 15:20
Totalna katastrofa ta spółka poprostu coś nie możliwego ,obsługa na infolini na niczym się nie zna tak, jakby notorycznie zasiadali nowo przyjęci pracownicy.Na podłączenie do sieci czekałem ponad rok ,współpracują z firmą elmag gliwice także nie polecam jak postawili słupek to nie było napięcia a, wtedy tauron nie mógł zabudować licznika to tylko namiastka tego ale bo było tego dużo więcej podczas budowy przyłącza ZaletyBrakWadyInfolinia, pracownicy -
~Dariusz / 2022-01-04 11:39
Jestem prosumentem czyli posiadam własną elektrownię słoneczną, ponieważ nie korzystam z prądu Taurona opłaty miesięczne to ok 30 zł /opłaty przesyłowe rozliczeniowe/ na miesiąc, w listopadzie nastąpiła nagła podwyżka na 180 zł. Zadzwoniłem na infolinię nieco zdziwiony z pytaniem dlaczego aż taka duża podwyżka . Pani sprawdziła w systemie i stwierdziła , że tak wyliczył komputer, po czym zapytała " a ile bym chciał płacić?" , oświadczyłem , że rozumię idą podwyżki ale chyba nie aż takie. więc oświadczyłem , że kwota 60 zł będzie odpowiednia. Po tygodniu dostałem opłatę w wysokości 60 zł. Nic z tego nie rozumię ale chyba maja tam wielki "burdel" nad którym nikt nie panuje....... Niestey nie mamy możliwości wyboru innego dostawcy. ZaletybrakWadytylko same wady -
~Shaggy / 2022-01-03 14:58
Fatalna obsługa i komunikacja z dziećmi które siedzą na infolinii. -
~Joanna / 2022-01-03 12:36
Skandaliczni naciągacze i tyle. Wycena tzw ekspertyza koszt 200 zł , cena naprawy wyceniona na 560 wartość ekspresu 480 zł . WadyTylko wady!!! -
~Paweł / 2022-01-03 12:01
Logowanie na stronie Tauron.pl jest tragiczne. Kiedy bym tego nie próbował zrobić, zawsze czekam kilka minut i nie mam gwarancji, że bezbłędnie dostanę się do serwisu. Aż tak nie chcecie moich pieniedzy? -
~Kuba / 2021-12-24 15:55
Nie polecam co roku na wigili biorą prąd co 5 minut wygląda jakby robili sobie żarty.Sytuacjabta powtarza się co roku i naprawdę mam już tego dosyć. -
-
~Hanna / 2021-12-23 22:14
Mam awarię prądu, to znaczy pół wsi ma, powiat zgorzelecki. Dzwonię na numer pogotowia energetycznego, automat mówi mi, że nie ma żadnych wyłączeń na terenie powiatu. Rozmawiam z tzw. konsultantem, dowiaduję się, że tak mają inne zgłoszenia, tak powiadomili pogotowie energetyczne, ale czy ekipa jedzie to nie wiedzą. Na prośbę żeby się dowiedział, bo od trzech godzin nie mam ogrzewania w domu, jest mróz, dowiaduję się, że on nie ma takiej możliwości. To proszę mbie połączyć z kimś kto ma, on nie ma takiej możliwości. To poproszę z przełożonym. Nie ma takiej możliwości. Ro pytam po cholerę oni tam są. Dlaczego po trzech godzinach od awarii automat mówi, że żadnej nie ma. To skoro nie ma to gdzie jest k... mój prąd... -
~Iza / 2021-12-20 19:18
Tragedia nic nie można poradzić na notoryczne awarie prądu z powodu przeciążonej sieci . Trzeba wybudować nową rozdzielnie ale Tauron ma to gdzieś dalej wydaje pozwolenia dla nowo powstałych domów . Sprzęty w domu wysiadają no i kolejna Wigilia bez prądu . Porażka !!!!! ZaletyBrakWadyOgrom -
~Kasia / 2021-12-18 05:59
Czekam ponad 2 miesiace na zwiekszenie mocy.W jednych dok mam moc wieksza w drugich mniejsza i okazuje siw ze bezpodstawnie placilem oplate mocową. Nikt nic nie wie nawet idac osobiscie odsylaja jedni do drugich i nic nie jestes w stanie zalatwic. Ogolny balagan niechec do pracy tylko trzymanie sie kurczowo pasadki w ktorej nic nie trzeba robic. A do tego zamin sie laskawie polaczysz przez tel gadasz z komputerem WadyWszystko zle -
~awals / 2021-12-17 13:45
całościowa ocena: MNIEJ NIZ ZERO! Brak słów do opisania zlej jakości współpracy z ta Firma. NIeeeeeeeeeeee podejmuj żadnej współpracy z nimi ! -
~kobsla / 2021-12-17 13:42
Totalny bałagan w firmie. Brak przejrzystości. Obsługa przez telefon nie jest wiążąca...późniejsza interwencja osobista w punkcie obsługi nie wiele pomogła. Sprawa przejęcia licznika bez zgody wcześniejszego klienta jest sprawa niemożliwa do załatwienia z Tauron ! Nie przekazują sobie informacji . Nie nadają nr referencyjnych spraw wiec za każdym razem na telefonie trzeba tłumaczyć od nowa … każdy inaczej interpretuje .
Brak standardów do obsługi. Bałagan, przerzucanie odpowiedzialności na klienta brak standardów przy reklamacji. Dezinformacja klienta na jego niekorzyść.
NIE POLECAM !Zaletyładna reklamaWadysame wady w realizacji -
~Monika / 2021-12-15 19:37
Najgorsza firma dystrybujcyjna. Czekam od 2 tyg na przyłącze, a dzisiaj dostałam maila, od którego liczone jest kolejne 2 tygodnie. Nadal nieznany jest termin przyłącza. Porazka! ZaletyŻadnychWadyWszystko jest wada. Omijać z daleka. -
~Katarzyna / 2021-12-13 12:31
Jedna WIELKA PORAŻKA!
Panie wgl nie wiedza co się dzieje, nie umieją posługiwać sie chyba z komputerem, dzwoniąc na infolinię sprawdzają i mówią ze gotowe wszystko wystarczy jeden wniosek i tyle, gdzie punkcie mówią ze trzeba po raz kolejny składać wnioski, jakieś umowy podpisywać od nowa, kiedy to nie ma żadnej logiki, robić coś po raz kolejny to samo!
Infolinia mówi co innego przychodzi się do punktu oczy wyprute i mówią co innego.!
Zero czystości w papierologii.
Czas oczekiwania na podpięcie to istny cyrk
Gdyby była inna opcja w życiu bym nie podpisywała umowy z TAURON !!!Zalety
Jedyna zaleta to obsługa niektórych Pań z infolinii.Wady............. -
~Z budowy / 2021-12-10 20:14
Słup przy działce, a na przyłącze do domu jednorodzinnego trzeba czekać 2 lata. Pan na infolinii miły, ale co to zmienia. WadyMonopolistą, który robi nas w h... -
-
~pcnsakfzoiousernwr@nthrl.com / 2021-12-07 08:04
Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. -
~ANTONINA / 2021-12-06 20:41
Mniej niż "zero"!!!
Zachęcono mnie bonusem w wys 300zł , aby przenieść płatność za gaz do TAURON
Oszustwo !!! żadnego bonusa nie dostałam, a na koniec roku przyszło ponad 1200zł niedopłaty!
ODRADZAM PRZENOSZENIE PŁATNOŚCI ZA GAZ DO TAURON!!!ZaletyŻADNYCHWadyNIEMIŁA OBSŁUGA, KIEDY PROSIŁAM O WYJAŚNIENIE JAK SKORZYSTAĆ Z BONUSA BYŁAM TRAKTOWANA JAK INTRUZ. TAK TAK MNIE TRAKTOWANO,ŻE NIE DAŁO SIĘ. PYTAŁAM KILKA RAZY...NIE DALO SIĘ SKORZYSTAĆ NAWET Z 34 ZŁ ZNIŻKI ZA PRZENIESIENIE GAZU ...BO WCZEŚNIEJ MNIE OSXZXUKANO,ŻE BONUS WYNIESIE 300ZŁ -
~Aga / 2021-12-02 13:10
Obsługa dno i wodorosty. Przy awarii prądu straszą naliczeniem kosztów przyjazdu. Żenada ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~K / 2021-12-01 13:29
Pomoc Elektryk 24 to naciąganie klienta
Uszkodzenie stycznia instalacji elektrycznej w mieszkaniu zgłosiłem i przez miesiąc nie naprawili
Poraszka!
strona 35 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »