strona 34 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Marek / 2021-09-22 11:03
Oszustwo i Ściema , naciągają klientów na przejście z rozliczeniami za gaz do taurona ,(obiecanki cacanki). Rozliczenie czyli ODCZYT licznika RAZ W ROKU . OK jeśli używam gazu do gotowania,ale nie gdy UŻYWAM gazu do OGRZEWANIA , PROGNOZOWANE ROZLICZENIE W TYM WYPADKU TO JUŻ OSZUSTWO I ŻENADA.MAŁO ŻE W PRZYSZŁYM ROKU WE WRZEŚNIU ZAPŁACĘ NA RAZ 6000zł za sezon grzewczy i prognozowane na następny rok ok.1000zł. Gaz drożeje a ROZLICZENIE GAZU Z MIESIĘCY ZIMOWYCH, PRZECIĄGAJĄ NA NASTĘPNE LETNIE (możliwe że już droższe) GDY PRAKTYCZNIE JEST ZNIKOME ZUŻYCIE TYLKO DO GOTOWANIA!!! W TAURONIE PODAJĘ OSOBIŚCIE ODCZYT ZA ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ RAZ NA DWA MIESIĄCE I NIE MA PROBLEMÓW ,a za GAZ NIE MOŻNA!!! W PGNiG odczyty można podawać nawet RAZ w miesiącu przy moim zużyciu,no ale nie MOŻNA KOMBINOWAĆ ZUŻYCIEM POMIĘDZY MIESIĄCAMI jak w TAURONIE!!! UMOWA NA GAZ Z tauronem KOŃCZY MI SIĘ ZA 17 miesięcy x25zł kary za każdy miesiąc zerwanej umowy.Umowę zawarłem w 2020r i wtedy nie wiedziałem że będę ogrzewał gazem. KUPUJMY BUŁKI W PIEKARNI,BUTY W OBUWNICZYM, LEKI W APTECE, NIE LECZMY SIĘ U SZAMANÓW I NIE KUPUJMY GAZU OD taurona!!!
-
-
~Marek / 2021-09-22 11:03
Oszustwo i Ściema , naciągają klientów na przejście z rozliczeniami za gaz do taurona ,(obiecanki cacanki). Rozliczenie czyli ODCZYT licznika RAZ W ROKU . OK jeśli używam gazu do gotowania,ale nie gdy UŻYWAM gazu do OGRZEWANIA , PROGNOZOWANE ROZLICZENIE W TYM WYPADKU TO JUŻ OSZUSTWO I ŻENADA.MAŁO ŻE W PRZYSZŁYM ROKU WE WRZEŚNIU ZAPŁACĘ NA RAZ 6000zł za sezon grzewczy i prognozowane na następny rok ok.1000zł. Gaz drożeje a ROZLICZENIE GAZU Z MIESIĘCY ZIMOWYCH, PRZECIĄGAJĄ NA NASTĘPNE LETNIE (możliwe że już droższe) GDY PRAKTYCZNIE JEST ZNIKOME ZUŻYCIE TYLKO DO GOTOWANIA!!! W TAURONIE PODAJĘ OSOBIŚCIE ODCZYT ZA ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ RAZ NA DWA MIESIĄCE I NIE MA PROBLEMÓW ,a za GAZ NIE MOŻNA!!! W PGNiG odczyty można podawać nawet RAZ w miesiącu przy moim zużyciu,no ale nie MOŻNA KOMBINOWAĆ ZUŻYCIEM POMIĘDZY MIESIĄCAMI jak w TAURONIE!!! UMOWA NA GAZ Z tauronem KOŃCZY MI SIĘ ZA 17 miesięcy x25zł kary za każdy miesiąc zerwanej umowy.Umowę zawarłem w 2020r i wtedy nie wiedziałem że będę ogrzewał gazem. KUPUJMY BUŁKI W PIEKARNI,BUTY W OBUWNICZYM, LEKI W APTECE, NIE LECZMY SIĘ U SZAMANÓW I NIE KUPUJMY GAZU OD taurona!!!
-
~Marek / 2021-11-25 09:21
Od 3 tygodni próbuję zmienić internetowo taryfę z G11 na G12. Każde wysłanie brakującego czegoś tam po kilku dniach jest kwitowane przysłaniem kolejnego. Wczorajsza odpowiedź to kuriozum:
"Wniosek, który Pando nas przesłał jest niekompletny. Abyśmy mogli zająć się Pana sprawą prosimy, aby uzupełnił Pan na wniosku:
- adres punktu pobory - nr domu . To było podawane zawsze , niekiedy 2 x
-odczyt licznika. To nowość, mam nowy licznik pracujący "on line".
- rodzaj rozliczenia . To tez nowość.
- sprzedwacę rezerwowego. Wskazałem " do decyzji Tauron". widać nie pomogło.
- cennik lub taryfę sprzedawcy. To też nowość.
Pała za obsługę klienta to byłoby za dużo. -
~Marek / 2022-02-17 21:33
Jestem bardzo zawiedziony obsługą!! Poniżej krytyki !!! ZaletyNie maWady!!Nie interesuje się obsługa klienta uwagami !!! Sredniwiecze!! -
~Marek / 2022-03-04 20:00
Dwa miesiące temu podpisałem nową umowę na dostawę pradu wg nowej taryfy. Do dzisiaj dostaje rachunki wg starej umowy. Kilkunastokrotne interwencje telefoniczne, meilowe jak i osobiste w punkcie obslugi nie dają rezultatów. Ciekawe czy zareagują jak nie zapłace za rachunek. ZaletyMiłe glosy w słuchawce.WadyBrak jakielkojwiek reakcji na reklamacje -
~Marek / 2023-04-30 08:02
Jezu naliczyli mi prąd w kwocie 3290 zł na 4 miesiące tyle wychodzi to pierwszy rachunek mam 900 zł oni są jacyś chorzy aby aż tak podnieść ceny wcześniej miałem rachunki po 312 zł ..Ten Tauron powariowali jak można z ludzi tak żerować !!!! To mam siedzieć przy lampach naftowych! Z resztą i tak w domu mnie ,żony i dzieci nie ma cały dzień wszyscy jesteśmy nie wcześniej jak o 17 nie mam pojęcia z kad takie ceny bbiora ! ZaletyBrakWadyZa wysokie ceny -
~Marek / 2024-03-14 12:01
Pełna lipa.
Ja akurat mam instalację pv. Zimą napięcie w sieci spada do 180v od wiosny leci w kosmos.
Co ciekawe u mnie np dziś 260v na sieci a pogotowie mierzy 248v brak reakcji. A Falownik się non stop wyłącza. Na argument że transformator to lipa i wymaga pilnej wymiany miła pani mówi uwaga. Nie ma na to kasy. Ale za to na Energylandię jest....ZaletyBrak -
~Marek / 2024-06-16 19:12
Firma to jedno wielkie nie porozumienie obsługa klienta żadna pomimo ich błędu nic sobie z tego nie robią i mają gdzieś klienta jednym słowem żenada nie polecam omijać szerokim łukiem ZaletyŻadneWadyObsługa oferowany produkt infolinia rozwiązywanie problemu -
-
~Marek. / 2023-07-02 21:38
TAURON bez końca ,,serwisuje" swoje... serwisy. Mój TAURON/eBOK to katastrofa. ZaletyBrakWadyFaktury za energię wystawiane z bardzo dużym opóźnieniem przy czym te faktury są niezrozumiałe dla przeciętnego klienta tej firmy. Stan licznika podawany w serwisie Mój TAURON/eBOK nie są brane w ogóle pod uwagę. Rozliczenia dokonywane są na podstwie ,,prognozy" (?). Po co w takim razie podawanie stanu licznika przez klienta? Podaję stan liznika regularnie każdego 1 dnia miesiąca. Chciałbym na tej podstawie płacić za bieżące, faktyczne zużycie energii a nie za ,,prognozy". Gazownia nie ma z tym problemów. -
~Mari / 2023-06-21 21:22
Tak zachwalają załatwianie spraw online ,a teraz chciałem przepisać licznik i nawet takiej możliwości ze swojego konta nie mam i będzie trzeba zapiepszać 50 km bo punkty to mają takie porobione że szkoda słów -
~Maria / 2023-03-22 18:08
Tragedia do kwadratu.
Na zabranie licznika czekaliśmy 3 miesiące.
Teraz próbuję odzyskać pieniądze, ktore straciłam płacąc za prognozowane zuzycie na liczniku,ktory....byl już nieaktywny.
4 wizyty w punkcie, dziesiątki połączeń telefonicznych, 6 maili i nadal stoimy w miejscu.
Obsluga zupełnie nieporadna
Tauron z nas kpi ! -
~Maria / 2023-11-26 10:07
Kontakt i kompetencje zerowe, spychoterapia. Rachunki za energie kosmiczne i brak chociażby jednej odpowiedzialnej
osoby do kontaktu z klientem.Na rozpatrzenie reklamacji czekałam od kwietnia do września 2023,rozwiązywano mi umowę,potem stwierdzano ,ze to była pomyłka. Odbyłam dziesiątki rozmów telefonicznych ,konczyły się one tylko
obietnicami ,z których nic nie wynikło. Nie polecam tej firmy!!!! -
~Mario / 2022-12-06 10:13
Tauron instytucja kpina czekać 2 tygodnie żeby na wizytę się umowic ZaletyBrak -
~Mario / 2023-12-21 12:38
Koszt energii po uwzględnieniu fotowoltaiki za 2022 to około 1.500 zł.
Koszt energii za 2023 gdy w domu nic nie uległo zmianie, żadnych dodatkowych urządzeń - 12.000 zł. Prognozy na 2024 z 44 zł na 1300 - 1700 w zależności od miesiąca.
Do punktu obsługi klienta nie można się dostać, bo trzeba się rejestrować przez internet a bieżących terminów brak.
W końcu mam cel - będę utrzymywał Tauron. W zamian za to nie dopuszczają mnie do rozmowy.
-
~Mariola / 2022-03-05 07:21
Pomimo, ze mam z Tauronem umowę wystawiania faktury po odpisie inkasenta, otrzymalam fakturę szacunkową. Po interwencji telefonicznej otrzymałam korektę faktury. Skorygowaną fakturę opłaciłam na poczcie, po czym dostalam sms, ze zaplacona kwota jest zbyt niska, bo powinnam ją powiększyć o należność za dostawę energii. Faktury nieczytelne WadyNiezgodne z umowa -
~Marioo / 2023-10-23 20:36
Żałosne gnoje złodzieje , opłacany prąd regularnie , dziś odłączony licznik , plus dozapłaty 1700 , za co ??? , opłacany ptąd na bierząco ivtakie cyrki to już drugi raz w tym roku , beskidzki oddział , patałachy , ZaletyŻadnychWadyMnóstwo -
-
~Mariusz / 2023-05-30 18:15
Banda złodzieji. W okresie zimowych nie wyłączają zasilania. W okresie letnim gdzie fotowoltaika produkuje prąd w godzinach szczytu potrafią wyłączyć jedną fazę nawet 3 -4 razy w ciągu tygodnia na parę godzin. Jeszcze trochę i wyślę wiadomość do tv oraz gazety zeby opisali jak potrafią okradać konsumentów. ZaletyŻadnychWadySame wady -
~Mariusz D / 2021-08-10 18:41
Obsługa na infolini to jedna wielka porażka. Kobiety guzik wiedzą w każdym dziale. ZaletybrakWadyzerowa wiedza kobiet na infolinii w każdej dziedzinie , spławianie klienta -
~markmark / 2024-02-22 07:24
słabo nie polecam. Dużo by trzeba było pisać. Klient w biurze obsługi klienta jest osobą nieporzadaną. Pięć stoisk wszystkie puste i trzeba czekać (20 minut). Traktowanie klienta z buta. Chciałem tylko dowiedzieć się do kiedy mam ważne umowy (mam kilka punktów poboru). Chcę zaznaczyć, że ja podpisywałem umowy na mnie są nieruchomości i liczniki prądu, a że nie zawsze mam czas załatwić wszystkich spraw upoważniłem swojego ojca. Pani odmówiła mi podania informacji ponieważ pełnomocnikiem jest ojciec. Byłem w takim szoku, że powiedziałem że przyjdę z ojcem , ale (przemyślałem sobie) to ja dałem pełnomocnictwo i to ja mogę w dowolnej chwili odwołać to pełnomocnictwo. Musze znowu jechać i uświadomić Panią. ZaletyżadneWadymnóstwo -
~MARSHAL / 2023-10-17 08:50
DRAMAT! Na początku zgubili moją umowę, na infolinii nikt nic nie wiedział, trzeba było umawiać się do placówki jeszcze raz i przeprowadzać wszystkie formalności od nowa. Teraz muszę się prosić o wystawienie faktury bo im się zapomniało. Najlepiej powiedzieć, że się nie da albo, że trzeba czekać. Osoby na infolinii może i miłe ale brakuje im kompetencji i chęci żeby cokolwiek załatwić. WadyJEDEN WIELKI BAŁAGAN
strona 34 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »