Zaletybrak
strona 34 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~mar / 2023-09-18 12:41Ocena: 1.00 / 5
Faktury przychodzą w losowych datach, bez zadnej cyklicznosci. Okres rozliczeniowy rowniez nie jest stały, raz za miesiac, raz za 3 miesiace. Przy rozmowe z konsultantami za kazdym razem dostaję sprzeczne informację -
-
~Marc / 2022-12-30 18:02Ocena: 1.00 / 5
Zgłaszane było że nieświęta latarnie pod nr 991 konsultant odebrał zgłoszenie czas oczekiwanie na realizację 5 dni gdyby to była np jedna latarnia 14 dni to chyba porażka podatki płacić opłaty płacić ale oni to mają w dupie za przeproszeniem nie dziwię się ze takie mają opinie ludzie muszą chodzić po ciemku bo im się niechce tego zrobić -
~Marcin / 2018-10-26 12:13Ocena: 1.00 / 5
Firma Tauron wprowadza klientów poprzez stosowanie słowotwórstwa oraz niejasną ofertę. Ja zostałem oszukany w biały dzień w placówce firmy Tauron w Dąbrowie górniczej przez pracownicę tamtejszej placówki. Pani zaoferowała mi ofertę gdzie ''gwarancja ceny z serwisantem'' miała być usługą bezpłatną. Dostałem takie zapewnienie że taką ta usługa właśnie jest. Okazuje się że ''gwarancja ceny z serwisantem'' jest powiązana z ''opłatą abonamentową'' oraz horrendalną karą wynoszącą podwójna opłatę abonamentową razy ilość miesięcy przed którą klient chce zerwać umowę. W dwóch słowach forma Tauron to oszust i złodziej i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Odradzam każdemu korzystanie z usług firmy. ZaletyBRAKWadyOkradanie klienta -
~Marcin / 2021-08-09 10:00Ocena: 1.00 / 5
Firma która po znajomości zleciła obsługę bezpieczeństwa twoich danych firmom który zleciły to kolejnej tuszuje swoje zaniedbania zlecając areszt dla osoby która ich powiadomiła o braku jakichkolwiek zabezpieczeń danych klientów.
Ile to jeszcze będzie trwało?ZaletyKolesie mają pracęWadyCała reszta -
~Marcin / 2022-07-22 19:56Ocena: 1.00 / 5
Prawie 30min czekania na połączenie z obsługą klienta... "Czas oczekiwania poniżej minuty" i tak od ponad 10min... -
~marcin / 2022-12-08 10:53Ocena: 1.00 / 5
złodzieje, złodzieje i jeszcze raz złodzieje (gaz) ZaletyżadnychWadywszystko -
~Marcin / 2023-09-04 18:22Ocena: 1.00 / 5
Ta aplikacja to jakieś nieporozumienie po tym jak pracowali nad ulepszeniem za każdym razem muszę resetwoac hasło do tego 4 cyfrowy kod mimo że ustawiam to nie działa ustawiając hasło 31znakow dostanę informacje ze hasło zbyt proste ZaletyBrakWadyNie działa aplikacja -
~Marcin / 2024-09-22 05:15Ocena: 1.00 / 5
Warunki podpisania umowy bardzo złe Dezinformacja. WadyNieinformowanie o dodatkowych opłatach. -
-
~marcinos / 2022-10-28 09:07Ocena: 1.00 / 5
takich idiotów jak w tauronie nie ma NIGDZIE. instytucja ta nadaje się wyłącznie do wyburzenia, zaorania i odnowienia tego co zostało jako las sosnowy. dużo by mówić, ci kretyni nie potrafią poprawnie nawet faktury za prąd wystawić, jestem naprawdę pod wrażeniem ZaletybrakWadykażdy możliwy aspekt -
~Marek / 2021-06-16 16:16Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Dno. Żenada. Brak prądu w mieszkaniu, korki wporzadku. Dodzwonić się do nich to jakby chcieć się umówić z prezydentem. Nikt nie odbiera !!! Zgłoszenie awarii internetowo - zero odzewu. Niewiado.o czy ktoś się tym przejął czy ktoś przyjdzie , poprostu echo. A człowiek siedzi bez prądu za który płaci. A jak spóźnisz się z oplata dwa dni to już wydzwaniają. Nie polecam tauronu a wręcz zalecam zmianę dostawcy!!! ZaletyBrak zalet.WadySame wady. -
~Marek / 2021-09-22 11:03Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo i Ściema , naciągają klientów na przejście z rozliczeniami za gaz do taurona ,(obiecanki cacanki). Rozliczenie czyli ODCZYT licznika RAZ W ROKU . OK jeśli używam gazu do gotowania,ale nie gdy UŻYWAM gazu do OGRZEWANIA , PROGNOZOWANE ROZLICZENIE W TYM WYPADKU TO JUŻ OSZUSTWO I ŻENADA.MAŁO ŻE W PRZYSZŁYM ROKU WE WRZEŚNIU ZAPŁACĘ NA RAZ 6000zł za sezon grzewczy i prognozowane na następny rok ok.1000zł. Gaz drożeje a ROZLICZENIE GAZU Z MIESIĘCY ZIMOWYCH, PRZECIĄGAJĄ NA NASTĘPNE LETNIE (możliwe że już droższe) GDY PRAKTYCZNIE JEST ZNIKOME ZUŻYCIE TYLKO DO GOTOWANIA!!! W TAURONIE PODAJĘ OSOBIŚCIE ODCZYT ZA ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ RAZ NA DWA MIESIĄCE I NIE MA PROBLEMÓW ,a za GAZ NIE MOŻNA!!! W PGNiG odczyty można podawać nawet RAZ w miesiącu przy moim zużyciu,no ale nie MOŻNA KOMBINOWAĆ ZUŻYCIEM POMIĘDZY MIESIĄCAMI jak w TAURONIE!!! UMOWA NA GAZ Z tauronem KOŃCZY MI SIĘ ZA 17 miesięcy x25zł kary za każdy miesiąc zerwanej umowy.Umowę zawarłem w 2020r i wtedy nie wiedziałem że będę ogrzewał gazem. KUPUJMY BUŁKI W PIEKARNI,BUTY W OBUWNICZYM, LEKI W APTECE, NIE LECZMY SIĘ U SZAMANÓW I NIE KUPUJMY GAZU OD taurona!!!
-
~Marek / 2021-09-22 11:03Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo i Ściema , naciągają klientów na przejście z rozliczeniami za gaz do taurona ,(obiecanki cacanki). Rozliczenie czyli ODCZYT licznika RAZ W ROKU . OK jeśli używam gazu do gotowania,ale nie gdy UŻYWAM gazu do OGRZEWANIA , PROGNOZOWANE ROZLICZENIE W TYM WYPADKU TO JUŻ OSZUSTWO I ŻENADA.MAŁO ŻE W PRZYSZŁYM ROKU WE WRZEŚNIU ZAPŁACĘ NA RAZ 6000zł za sezon grzewczy i prognozowane na następny rok ok.1000zł. Gaz drożeje a ROZLICZENIE GAZU Z MIESIĘCY ZIMOWYCH, PRZECIĄGAJĄ NA NASTĘPNE LETNIE (możliwe że już droższe) GDY PRAKTYCZNIE JEST ZNIKOME ZUŻYCIE TYLKO DO GOTOWANIA!!! W TAURONIE PODAJĘ OSOBIŚCIE ODCZYT ZA ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ RAZ NA DWA MIESIĄCE I NIE MA PROBLEMÓW ,a za GAZ NIE MOŻNA!!! W PGNiG odczyty można podawać nawet RAZ w miesiącu przy moim zużyciu,no ale nie MOŻNA KOMBINOWAĆ ZUŻYCIEM POMIĘDZY MIESIĄCAMI jak w TAURONIE!!! UMOWA NA GAZ Z tauronem KOŃCZY MI SIĘ ZA 17 miesięcy x25zł kary za każdy miesiąc zerwanej umowy.Umowę zawarłem w 2020r i wtedy nie wiedziałem że będę ogrzewał gazem. KUPUJMY BUŁKI W PIEKARNI,BUTY W OBUWNICZYM, LEKI W APTECE, NIE LECZMY SIĘ U SZAMANÓW I NIE KUPUJMY GAZU OD taurona!!!
-
~Marek / 2021-11-25 09:21Ocena: 1.00 / 5
Od 3 tygodni próbuję zmienić internetowo taryfę z G11 na G12. Każde wysłanie brakującego czegoś tam po kilku dniach jest kwitowane przysłaniem kolejnego. Wczorajsza odpowiedź to kuriozum:
"Wniosek, który Pando nas przesłał jest niekompletny. Abyśmy mogli zająć się Pana sprawą prosimy, aby uzupełnił Pan na wniosku:
- adres punktu pobory - nr domu . To było podawane zawsze , niekiedy 2 x
-odczyt licznika. To nowość, mam nowy licznik pracujący "on line".
- rodzaj rozliczenia . To tez nowość.
- sprzedwacę rezerwowego. Wskazałem " do decyzji Tauron". widać nie pomogło.
- cennik lub taryfę sprzedawcy. To też nowość.
Pała za obsługę klienta to byłoby za dużo. -
~Marek / 2022-02-17 21:33Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo zawiedziony obsługą!! Poniżej krytyki !!! ZaletyNie maWady!!Nie interesuje się obsługa klienta uwagami !!! Sredniwiecze!! -
~Marek / 2022-03-04 20:00Ocena: 1.00 / 5
Dwa miesiące temu podpisałem nową umowę na dostawę pradu wg nowej taryfy. Do dzisiaj dostaje rachunki wg starej umowy. Kilkunastokrotne interwencje telefoniczne, meilowe jak i osobiste w punkcie obslugi nie dają rezultatów. Ciekawe czy zareagują jak nie zapłace za rachunek. ZaletyMiłe glosy w słuchawce.WadyBrak jakielkojwiek reakcji na reklamacje -
~Marek / 2023-04-30 08:02Ocena: 1.00 / 5
Jezu naliczyli mi prąd w kwocie 3290 zł na 4 miesiące tyle wychodzi to pierwszy rachunek mam 900 zł oni są jacyś chorzy aby aż tak podnieść ceny wcześniej miałem rachunki po 312 zł ..Ten Tauron powariowali jak można z ludzi tak żerować !!!! To mam siedzieć przy lampach naftowych! Z resztą i tak w domu mnie ,żony i dzieci nie ma cały dzień wszyscy jesteśmy nie wcześniej jak o 17 nie mam pojęcia z kad takie ceny bbiora ! ZaletyBrakWadyZa wysokie ceny -
-
~Marek / 2024-03-14 12:01Ocena: 1.00 / 5
Pełna lipa.
Ja akurat mam instalację pv. Zimą napięcie w sieci spada do 180v od wiosny leci w kosmos.
Co ciekawe u mnie np dziś 260v na sieci a pogotowie mierzy 248v brak reakcji. A Falownik się non stop wyłącza. Na argument że transformator to lipa i wymaga pilnej wymiany miła pani mówi uwaga. Nie ma na to kasy. Ale za to na Energylandię jest....ZaletyBrak -
~Marek / 2024-06-16 19:12Ocena: 1.00 / 5
Firma to jedno wielkie nie porozumienie obsługa klienta żadna pomimo ich błędu nic sobie z tego nie robią i mają gdzieś klienta jednym słowem żenada nie polecam omijać szerokim łukiem ZaletyŻadneWadyObsługa oferowany produkt infolinia rozwiązywanie problemu -
~Marek. / 2023-07-02 21:38Ocena: 1.00 / 5
TAURON bez końca ,,serwisuje" swoje... serwisy. Mój TAURON/eBOK to katastrofa. ZaletyBrakWadyFaktury za energię wystawiane z bardzo dużym opóźnieniem przy czym te faktury są niezrozumiałe dla przeciętnego klienta tej firmy. Stan licznika podawany w serwisie Mój TAURON/eBOK nie są brane w ogóle pod uwagę. Rozliczenia dokonywane są na podstwie ,,prognozy" (?). Po co w takim razie podawanie stanu licznika przez klienta? Podaję stan liznika regularnie każdego 1 dnia miesiąca. Chciałbym na tej podstawie płacić za bieżące, faktyczne zużycie energii a nie za ,,prognozy". Gazownia nie ma z tym problemów. -
~Mari / 2023-06-21 21:22Ocena: 1.00 / 5
Tak zachwalają załatwianie spraw online ,a teraz chciałem przepisać licznik i nawet takiej możliwości ze swojego konta nie mam i będzie trzeba zapiepszać 50 km bo punkty to mają takie porobione że szkoda słów
strona 34 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
