Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 998 opinii

1.36 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.32
  • Łatwość zamawiania
    1.33
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~maciek / 2020-10-13 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra
    wysyłają dokumenty do rozpakowania a hasło na nr sms
    nie aktualizują danych ,hasło idzie w kosmos
    a pytali jaki jest aktualny nr
    ale to jest nic
    kontakt z infolinią razem z rozłanczaniem plus przełączaniem
    40 min i co nie załatwione nic
    banda nierobów
    Zaletyzepsuty dzień
    Wadynie załatwiłem dotacji
  • ~Maciek / 2021-10-01 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze dziadostwo jakie moze byc w tym kraju. Kompletny brak informacji dla klientow, infolinia jest na cala Polske, mozna sobie dzwonic co chwile i wciaz brak jednosci i spojnosci.
    Nie informuja ludzi o zmianach umow, a sami sobie prognozuja bez zgody klienta.
    Zaletybrak
    Wadybiurokracja, olewanie klienta
  • ~Macin / 2023-11-18 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina taka firma a z apką nie umieją sobie poradzić partacze od roku używam i dwa razy się zalogowałem
  • ~Madx / 2023-07-26 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo zapłacenia rachunków nadal prąd jest nie włączony, odsyłają z działu do działu i nikt nie udzieli odpowiedź na zadawane pytania.
  • ~Mag / 2023-08-25 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyrk to mało powiedziane. Nie można załatwić żadnej sprawy bo ciągle trwają aktualizacje systemu. Odpowiedzi na zgłoszenia trwaja po kilka miesięcy, na infolini nie są w stanie pomóc a do wysyłania wezwan do zapłaty mimo opłaconej faktury są pierwsi. Nie polecam!
  • ~Mag / 2024-06-25 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłaciłem rachunki za prąd online przez mój profil w tauronie. Jeden miesiąc temu cały czas pokazuje w trakcie realizacji drugi dzień temu i to samo. Dzwonię do nich opłat nie ma mimo że to przez ich strone płacone. Czyste oszustwo i kradzież przez tauron
  • ~Magda / 2022-02-28 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Skontaktowanie się z biurem obsługi graniczy z cudem wciskać bubel za to potrafią jak nikt inny!!
    ZaletyNIE MA
    WadyWszystko!!
  • ~Magda / 2023-06-22 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu 2022 roku omyłkowo opłaciłam dwukrotnie fakturę. Nie zwrócono mi tych pieniędzy, więc w listopadzie poprosiłam o rozliczenie nadpłaty na fakturę z listopada, bo lokal został sprzedany i chciałam zakończyć współpracę z Tauronem i przepisać lokal na nowego wlasciciela.

    Konsultantka z Tauronu powiedziała, że w systemie ma zaznaczone że nadpłata jest zwrócona, więc mam zapłacić za listopad. Poprosiłam o potwierdzenie wpłaty, ponieważ ja przelewu nie otrzymałam. Tauron w odpowiedzi odciął prąd w lokalu…

    Musiałam zapłacić za listopad (plus odsetki) oraz za grudzień (mimo iż lokal już był sprzedany). Zapłaciłam i prąd wrócił, a ja otrzymałam fakturę za ponowne przyłączenie. Nadpłata nadal nie była zwrócona.

    Reklamacja została rozpatrzona odmownie w styczniu - bo skoro nie płaciłam, to moja wina.

    Nadpłata została cichaczem zwrócona 13.02.2023 … zero przeprosin, zero odzewu. W końcu to Tauron ma prawo przetrzymywać moje pieniądze.

    Kolejna reklamacja znowu odmownie - Tauron nic nie wie o przetrzymywaniu moich pieniędzy. Wie tylko tyle, że nie zapłaciłam za listopad w terminie.

    Na moje mailowe prośby o wyjaśnienie dlaczego jest tak nierówne traktowanie i dlaczego Tauron mnie oszukał w sprawie nadpłaty, utrzymałam odpowiedz że moja skarga nic nie wnosi do sprawy i mam płacić.
    Zaletybrak niestety ;/
    Wadymonopolistyczne zachowania, arogancja postawa osób tam pracujących, bezkarne oszustwa finansowe
  • ~Magda / 2023-09-05 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT !!!!!!! pod każdym względem . Gdybym mogła to bym Was zmieniła . Od pół roku non stop same problemy . Firma porażka
    WadySame wąsy
  • ~Magda / 2023-09-22 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny kontakt z firmą. Firma coraz bardzej utrudnia aby klient mógł cokolwiek zgłosić a nawet podać stan licznika!!!!!

    Kiedyś można było napisać do taurona poprzez zalogowanie się na swoim portalu dzisiaj nawet ta możliwość jest zablokowana.

    Od stycznia 2023 Tauron zrezygnował z wysyłania faktury na adres maila, nawet nie informując o tym klienta !!!!! Zrezygnowałam z faktur papierowych w zamian miałam je dostawać na maila. Niestety ich nie dostaje.

    Dodatkowo wszystkie archiwalne faktury na portalu zostały wykasowane!!!!!

    Od tego czasu aktualna faktura jest zaskakująco wysoka pomimo, że w domu nas praktycznie nie było i było minimalne zużycie prądu!!!!!

    Każdy może wnioski wyciągnąć sam....
    ZaletyBrak
  • ~Magdalena / 2022-02-19 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacąc rachunki za prąd po 400zl miesięcznie na mieszkaniu 37m2, i tak z mężem dostaliśmy nie dopłatę prawie 3000zl. Pytam się jak? Dodzwonić się do konsultantów w celu jakiego kolwiek zapytania to porażka, jak już się udało to zrobić to Pani nawet nie była w stanie wytłumaczyć skąd im się taka suma wzięła.
    ZaletyBrak
  • ~Magdalena / 2022-09-19 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Następna banda która bawi się za nasze pieniądze. Na miejscu pańciusia robi łaskę że się wogóle odzywa a przez telefon nic nie można załatwić.
    Najlepiej chyba zmienić dostawcę prądu
    ZaletyBrak
  • ~MAGDALENA / 2023-10-14 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Źle naliczane faktury , nie miła obsługa telefoniczna , mała wiedza u nowych pracowników nic nie można się dowiedzieć.
    Złodzieje i tyle !
  • ~Maja / 2023-02-07 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zwykle ogromna kolejka, personel nie doradza a wciska promocje i odsyła z okienka mówiąc że jest kolejka. Jak zwykle sprawa nie załatwiona tylko zostałam odesłana z papierami by wypełnić i wysłać mailowo. Stracone 5 godzin. Usprawnijcie system.
  • ~Majka / 2023-08-07 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak to Tauron liczy że większość ma taką samą dopłatę. Płaciłam po 550 zł przy prognozie 500 kw miesięcznie Zużyłam więcej około 250 i dopłata prawie 850 . Nie wiem jak to liczą . Na następny okres prognozy ponad 800 zł i to od czerwca , a dostałam rachunki pod koniec lipca . Licznik był spisany pod koniec maja. Za mało czasu , aby szybciej obliczyć i przysłać?
  • ~Małgorzata / 2019-12-16 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wywiązują sie z umowy zawartej z klientem, infolinia to masakra .
    ZaletyBrak
    WadyNa dzień dzisiejszy same wady
  • ~Małgorzata / 2022-12-15 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny brak kompetencji sprzedawców w punktach obsługi jak i na infolinii, nieczytelne i niejasne dokumenty, obsługa Mój Tauron jest absolutnie jest nie do przyjecia-nie ma mozliwości znalezienia czegokolwiek bez pomocy (watpliwej) osób z infolinii, na którą nie można się dodzwonić.
  • ~Małpka11 / 2023-03-21 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko się dodzwonić, a jak już się dodzwonisz to słyszysz tylko przełączę panią i od nowa opowiadaj o co ci chodzi. Obsługa nie miła.
  • ~Mały Wolny / 2024-03-01 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma takiej noty która mógłbym wystawić
    Nik nic nie wie,
    albo nie chce wiedzieć!,
    albo robi to dla płacy,albo poziom inteligencji prawie 0

    BIEDNE Te starsze osoby!
  • ~Mamdosyctauronu / 2021-01-14 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Już samo zalogowanie się do tauron sprawia takie trudności, że odechciewa się jakiejkolwiek współpracy. I tak jest od kiedy pamiętam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4922
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4089
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164