masakra
wysyłają dokumenty do rozpakowania a hasło na nr sms
nie aktualizują danych ,hasło idzie w kosmos
a pytali jaki jest aktualny nr
ale to jest nic
kontakt z infolinią razem z rozłanczaniem plus przełączaniem
40 min i co nie załatwione nic
banda nierobów
Zaletyzepsuty dzień
Wadynie załatwiłem dotacji
~Maciek / 2021-10-01 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze dziadostwo jakie moze byc w tym kraju. Kompletny brak informacji dla klientow, infolinia jest na cala Polske, mozna sobie dzwonic co chwile i wciaz brak jednosci i spojnosci.
Nie informuja ludzi o zmianach umow, a sami sobie prognozuja bez zgody klienta.
Zaletybrak
Wadybiurokracja, olewanie klienta
~Macin / 2023-11-18 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Kpina taka firma a z apką nie umieją sobie poradzić partacze od roku używam i dwa razy się zalogowałem
~Madx / 2023-07-26 09:59
Ocena: 1.00 / 5
Mimo zapłacenia rachunków nadal prąd jest nie włączony, odsyłają z działu do działu i nikt nie udzieli odpowiedź na zadawane pytania.
~Mag / 2023-08-25 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Cyrk to mało powiedziane. Nie można załatwić żadnej sprawy bo ciągle trwają aktualizacje systemu. Odpowiedzi na zgłoszenia trwaja po kilka miesięcy, na infolini nie są w stanie pomóc a do wysyłania wezwan do zapłaty mimo opłaconej faktury są pierwsi. Nie polecam!
~Mag / 2024-06-25 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Opłaciłem rachunki za prąd online przez mój profil w tauronie. Jeden miesiąc temu cały czas pokazuje w trakcie realizacji drugi dzień temu i to samo. Dzwonię do nich opłat nie ma mimo że to przez ich strone płacone. Czyste oszustwo i kradzież przez tauron
~Magda / 2022-02-28 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Skontaktowanie się z biurem obsługi graniczy z cudem wciskać bubel za to potrafią jak nikt inny!!
ZaletyNIE MA
WadyWszystko!!
~Magda / 2023-06-22 11:41
Ocena: 1.00 / 5
W sierpniu 2022 roku omyłkowo opłaciłam dwukrotnie fakturę. Nie zwrócono mi tych pieniędzy, więc w listopadzie poprosiłam o rozliczenie nadpłaty na fakturę z listopada, bo lokal został sprzedany i chciałam zakończyć współpracę z Tauronem i przepisać lokal na nowego wlasciciela.
Konsultantka z Tauronu powiedziała, że w systemie ma zaznaczone że nadpłata jest zwrócona, więc mam zapłacić za listopad. Poprosiłam o potwierdzenie wpłaty, ponieważ ja przelewu nie otrzymałam. Tauron w odpowiedzi odciął prąd w lokalu…
Musiałam zapłacić za listopad (plus odsetki) oraz za grudzień (mimo iż lokal już był sprzedany). Zapłaciłam i prąd wrócił, a ja otrzymałam fakturę za ponowne przyłączenie. Nadpłata nadal nie była zwrócona.
Reklamacja została rozpatrzona odmownie w styczniu - bo skoro nie płaciłam, to moja wina.
Nadpłata została cichaczem zwrócona 13.02.2023 … zero przeprosin, zero odzewu. W końcu to Tauron ma prawo przetrzymywać moje pieniądze.
Kolejna reklamacja znowu odmownie - Tauron nic nie wie o przetrzymywaniu moich pieniędzy. Wie tylko tyle, że nie zapłaciłam za listopad w terminie.
Na moje mailowe prośby o wyjaśnienie dlaczego jest tak nierówne traktowanie i dlaczego Tauron mnie oszukał w sprawie nadpłaty, utrzymałam odpowiedz że moja skarga nic nie wnosi do sprawy i mam płacić.
Zaletybrak niestety ;/
Wadymonopolistyczne zachowania, arogancja postawa osób tam pracujących, bezkarne oszustwa finansowe
~Magda / 2023-09-05 12:59
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT !!!!!!! pod każdym względem . Gdybym mogła to bym Was zmieniła . Od pół roku non stop same problemy . Firma porażka
WadySame wąsy
~Magda / 2023-09-22 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny kontakt z firmą. Firma coraz bardzej utrudnia aby klient mógł cokolwiek zgłosić a nawet podać stan licznika!!!!!
Kiedyś można było napisać do taurona poprzez zalogowanie się na swoim portalu dzisiaj nawet ta możliwość jest zablokowana.
Od stycznia 2023 Tauron zrezygnował z wysyłania faktury na adres maila, nawet nie informując o tym klienta !!!!! Zrezygnowałam z faktur papierowych w zamian miałam je dostawać na maila. Niestety ich nie dostaje.
Dodatkowo wszystkie archiwalne faktury na portalu zostały wykasowane!!!!!
Od tego czasu aktualna faktura jest zaskakująco wysoka pomimo, że w domu nas praktycznie nie było i było minimalne zużycie prądu!!!!!
Każdy może wnioski wyciągnąć sam....
ZaletyBrak
~Magdalena / 2022-02-19 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Płacąc rachunki za prąd po 400zl miesięcznie na mieszkaniu 37m2, i tak z mężem dostaliśmy nie dopłatę prawie 3000zl. Pytam się jak? Dodzwonić się do konsultantów w celu jakiego kolwiek zapytania to porażka, jak już się udało to zrobić to Pani nawet nie była w stanie wytłumaczyć skąd im się taka suma wzięła.
ZaletyBrak
~Magdalena / 2022-09-19 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Następna banda która bawi się za nasze pieniądze. Na miejscu pańciusia robi łaskę że się wogóle odzywa a przez telefon nic nie można załatwić.
Najlepiej chyba zmienić dostawcę prądu
ZaletyBrak
~MAGDALENA / 2023-10-14 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Źle naliczane faktury , nie miła obsługa telefoniczna , mała wiedza u nowych pracowników nic nie można się dowiedzieć.
Złodzieje i tyle !
~Maja / 2023-02-07 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Jak zwykle ogromna kolejka, personel nie doradza a wciska promocje i odsyła z okienka mówiąc że jest kolejka. Jak zwykle sprawa nie załatwiona tylko zostałam odesłana z papierami by wypełnić i wysłać mailowo. Stracone 5 godzin. Usprawnijcie system.
~Majka / 2023-08-07 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem jak to Tauron liczy że większość ma taką samą dopłatę. Płaciłam po 550 zł przy prognozie 500 kw miesięcznie Zużyłam więcej około 250 i dopłata prawie 850 . Nie wiem jak to liczą . Na następny okres prognozy ponad 800 zł i to od czerwca , a dostałam rachunki pod koniec lipca . Licznik był spisany pod koniec maja. Za mało czasu , aby szybciej obliczyć i przysłać?
~Małgorzata / 2019-12-16 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie wywiązują sie z umowy zawartej z klientem, infolinia to masakra .
ZaletyBrak
WadyNa dzień dzisiejszy same wady
~Małgorzata / 2022-12-15 13:24
Ocena: 1.00 / 5
Kompletny brak kompetencji sprzedawców w punktach obsługi jak i na infolinii, nieczytelne i niejasne dokumenty, obsługa Mój Tauron jest absolutnie jest nie do przyjecia-nie ma mozliwości znalezienia czegokolwiek bez pomocy (watpliwej) osób z infolinii, na którą nie można się dodzwonić.
~Małpka11 / 2023-03-21 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Ciężko się dodzwonić, a jak już się dodzwonisz to słyszysz tylko przełączę panią i od nowa opowiadaj o co ci chodzi. Obsługa nie miła.
~Mały Wolny / 2024-03-01 14:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma takiej noty która mógłbym wystawić
Nik nic nie wie,
albo nie chce wiedzieć!,
albo robi to dla płacy,albo poziom inteligencji prawie 0
BIEDNE Te starsze osoby!
~Mamdosyctauronu / 2021-01-14 14:28
Ocena: 1.00 / 5
Już samo zalogowanie się do tauron sprawia takie trudności, że odechciewa się jakiejkolwiek współpracy. I tak jest od kiedy pamiętam.