ZaletyBrak
strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Magdalena / 2022-02-19 09:49
Płacąc rachunki za prąd po 400zl miesięcznie na mieszkaniu 37m2, i tak z mężem dostaliśmy nie dopłatę prawie 3000zl. Pytam się jak? Dodzwonić się do konsultantów w celu jakiego kolwiek zapytania to porażka, jak już się udało to zrobić to Pani nawet nie była w stanie wytłumaczyć skąd im się taka suma wzięła. -
-
~Magdalena / 2022-09-19 14:57
Następna banda która bawi się za nasze pieniądze. Na miejscu pańciusia robi łaskę że się wogóle odzywa a przez telefon nic nie można załatwić.
Najlepiej chyba zmienić dostawcę prąduZaletyBrak -
~MAGDALENA / 2023-10-14 10:16
Źle naliczane faktury , nie miła obsługa telefoniczna , mała wiedza u nowych pracowników nic nie można się dowiedzieć.
Złodzieje i tyle ! -
~Maja / 2023-02-07 15:54
Jak zwykle ogromna kolejka, personel nie doradza a wciska promocje i odsyła z okienka mówiąc że jest kolejka. Jak zwykle sprawa nie załatwiona tylko zostałam odesłana z papierami by wypełnić i wysłać mailowo. Stracone 5 godzin. Usprawnijcie system. -
~Majka / 2023-08-07 15:43
Nie wiem jak to Tauron liczy że większość ma taką samą dopłatę. Płaciłam po 550 zł przy prognozie 500 kw miesięcznie Zużyłam więcej około 250 i dopłata prawie 850 . Nie wiem jak to liczą . Na następny okres prognozy ponad 800 zł i to od czerwca , a dostałam rachunki pod koniec lipca . Licznik był spisany pod koniec maja. Za mało czasu , aby szybciej obliczyć i przysłać? -
~Małgorzata / 2019-12-16 19:58
Nie wywiązują sie z umowy zawartej z klientem, infolinia to masakra . ZaletyBrakWadyNa dzień dzisiejszy same wady -
~Małgorzata / 2022-12-15 13:24
Kompletny brak kompetencji sprzedawców w punktach obsługi jak i na infolinii, nieczytelne i niejasne dokumenty, obsługa Mój Tauron jest absolutnie jest nie do przyjecia-nie ma mozliwości znalezienia czegokolwiek bez pomocy (watpliwej) osób z infolinii, na którą nie można się dodzwonić. -
~Małpka11 / 2023-03-21 17:02
Ciężko się dodzwonić, a jak już się dodzwonisz to słyszysz tylko przełączę panią i od nowa opowiadaj o co ci chodzi. Obsługa nie miła. -
-
~Mały Wolny / 2024-03-01 14:03
Nie ma takiej noty która mógłbym wystawić
Nik nic nie wie,
albo nie chce wiedzieć!,
albo robi to dla płacy,albo poziom inteligencji prawie 0
BIEDNE Te starsze osoby! -
~Mamdosyctauronu / 2021-01-14 14:28
Już samo zalogowanie się do tauron sprawia takie trudności, że odechciewa się jakiejkolwiek współpracy. I tak jest od kiedy pamiętam. -
~mar / 2023-09-18 12:41
Faktury przychodzą w losowych datach, bez zadnej cyklicznosci. Okres rozliczeniowy rowniez nie jest stały, raz za miesiac, raz za 3 miesiace. Przy rozmowe z konsultantami za kazdym razem dostaję sprzeczne informację Zaletybrak -
~Marc / 2022-12-30 18:02
Zgłaszane było że nieświęta latarnie pod nr 991 konsultant odebrał zgłoszenie czas oczekiwanie na realizację 5 dni gdyby to była np jedna latarnia 14 dni to chyba porażka podatki płacić opłaty płacić ale oni to mają w dupie za przeproszeniem nie dziwię się ze takie mają opinie ludzie muszą chodzić po ciemku bo im się niechce tego zrobić -
~Marcin / 2018-10-26 12:13
Firma Tauron wprowadza klientów poprzez stosowanie słowotwórstwa oraz niejasną ofertę. Ja zostałem oszukany w biały dzień w placówce firmy Tauron w Dąbrowie górniczej przez pracownicę tamtejszej placówki. Pani zaoferowała mi ofertę gdzie ''gwarancja ceny z serwisantem'' miała być usługą bezpłatną. Dostałem takie zapewnienie że taką ta usługa właśnie jest. Okazuje się że ''gwarancja ceny z serwisantem'' jest powiązana z ''opłatą abonamentową'' oraz horrendalną karą wynoszącą podwójna opłatę abonamentową razy ilość miesięcy przed którą klient chce zerwać umowę. W dwóch słowach forma Tauron to oszust i złodziej i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Odradzam każdemu korzystanie z usług firmy. ZaletyBRAKWadyOkradanie klienta -
~Marcin / 2021-08-09 10:00
Firma która po znajomości zleciła obsługę bezpieczeństwa twoich danych firmom który zleciły to kolejnej tuszuje swoje zaniedbania zlecając areszt dla osoby która ich powiadomiła o braku jakichkolwiek zabezpieczeń danych klientów.
Ile to jeszcze będzie trwało?ZaletyKolesie mają pracęWadyCała reszta -
~Marcin / 2022-07-22 19:56
Prawie 30min czekania na połączenie z obsługą klienta... "Czas oczekiwania poniżej minuty" i tak od ponad 10min... -
~marcin / 2022-12-08 10:53
złodzieje, złodzieje i jeszcze raz złodzieje (gaz) ZaletyżadnychWadywszystko -
-
~Marcin / 2023-09-04 18:22
Ta aplikacja to jakieś nieporozumienie po tym jak pracowali nad ulepszeniem za każdym razem muszę resetwoac hasło do tego 4 cyfrowy kod mimo że ustawiam to nie działa ustawiając hasło 31znakow dostanę informacje ze hasło zbyt proste ZaletyBrakWadyNie działa aplikacja -
~Marcin / 2024-09-22 05:15
Warunki podpisania umowy bardzo złe Dezinformacja. WadyNieinformowanie o dodatkowych opłatach. -
~marcinos / 2022-10-28 09:07
takich idiotów jak w tauronie nie ma NIGDZIE. instytucja ta nadaje się wyłącznie do wyburzenia, zaorania i odnowienia tego co zostało jako las sosnowy. dużo by mówić, ci kretyni nie potrafią poprawnie nawet faktury za prąd wystawić, jestem naprawdę pod wrażeniem ZaletybrakWadykażdy możliwy aspekt -
~Marek / 2021-06-16 16:16
Porażka. Dno. Żenada. Brak prądu w mieszkaniu, korki wporzadku. Dodzwonić się do nich to jakby chcieć się umówić z prezydentem. Nikt nie odbiera !!! Zgłoszenie awarii internetowo - zero odzewu. Niewiado.o czy ktoś się tym przejął czy ktoś przyjdzie , poprostu echo. A człowiek siedzi bez prądu za który płaci. A jak spóźnisz się z oplata dwa dni to już wydzwaniają. Nie polecam tauronu a wręcz zalecam zmianę dostawcy!!! ZaletyBrak zalet.WadySame wady.
strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »