Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2022-02-19 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacąc rachunki za prąd po 400zl miesięcznie na mieszkaniu 37m2, i tak z mężem dostaliśmy nie dopłatę prawie 3000zl. Pytam się jak? Dodzwonić się do konsultantów w celu jakiego kolwiek zapytania to porażka, jak już się udało to zrobić to Pani nawet nie była w stanie wytłumaczyć skąd im się taka suma wzięła.
    ZaletyBrak
  • ~Magdalena / 2022-09-19 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Następna banda która bawi się za nasze pieniądze. Na miejscu pańciusia robi łaskę że się wogóle odzywa a przez telefon nic nie można załatwić.
    Najlepiej chyba zmienić dostawcę prądu
    ZaletyBrak
  • ~MAGDALENA / 2023-10-14 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Źle naliczane faktury , nie miła obsługa telefoniczna , mała wiedza u nowych pracowników nic nie można się dowiedzieć.
    Złodzieje i tyle !
  • ~Maja / 2023-02-07 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zwykle ogromna kolejka, personel nie doradza a wciska promocje i odsyła z okienka mówiąc że jest kolejka. Jak zwykle sprawa nie załatwiona tylko zostałam odesłana z papierami by wypełnić i wysłać mailowo. Stracone 5 godzin. Usprawnijcie system.
  • ~Majka / 2023-08-07 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak to Tauron liczy że większość ma taką samą dopłatę. Płaciłam po 550 zł przy prognozie 500 kw miesięcznie Zużyłam więcej około 250 i dopłata prawie 850 . Nie wiem jak to liczą . Na następny okres prognozy ponad 800 zł i to od czerwca , a dostałam rachunki pod koniec lipca . Licznik był spisany pod koniec maja. Za mało czasu , aby szybciej obliczyć i przysłać?
  • ~Małgorzata / 2019-12-16 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wywiązują sie z umowy zawartej z klientem, infolinia to masakra .
    ZaletyBrak
    WadyNa dzień dzisiejszy same wady
  • ~Małgorzata / 2022-12-15 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny brak kompetencji sprzedawców w punktach obsługi jak i na infolinii, nieczytelne i niejasne dokumenty, obsługa Mój Tauron jest absolutnie jest nie do przyjecia-nie ma mozliwości znalezienia czegokolwiek bez pomocy (watpliwej) osób z infolinii, na którą nie można się dodzwonić.
  • ~Małpka11 / 2023-03-21 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko się dodzwonić, a jak już się dodzwonisz to słyszysz tylko przełączę panią i od nowa opowiadaj o co ci chodzi. Obsługa nie miła.
  • ~Mały Wolny / 2024-03-01 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma takiej noty która mógłbym wystawić
    Nik nic nie wie,
    albo nie chce wiedzieć!,
    albo robi to dla płacy,albo poziom inteligencji prawie 0

    BIEDNE Te starsze osoby!
  • ~Mamdosyctauronu / 2021-01-14 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Już samo zalogowanie się do tauron sprawia takie trudności, że odechciewa się jakiejkolwiek współpracy. I tak jest od kiedy pamiętam.
  • ~mar / 2023-09-18 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Faktury przychodzą w losowych datach, bez zadnej cyklicznosci. Okres rozliczeniowy rowniez nie jest stały, raz za miesiac, raz za 3 miesiace. Przy rozmowe z konsultantami za kazdym razem dostaję sprzeczne informację
    Zaletybrak
  • ~Marc / 2022-12-30 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłaszane było że nieświęta latarnie pod nr 991 konsultant odebrał zgłoszenie czas oczekiwanie na realizację 5 dni gdyby to była np jedna latarnia 14 dni to chyba porażka podatki płacić opłaty płacić ale oni to mają w dupie za przeproszeniem nie dziwię się ze takie mają opinie ludzie muszą chodzić po ciemku bo im się niechce tego zrobić
  • ~Marcin / 2018-10-26 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Tauron wprowadza klientów poprzez stosowanie słowotwórstwa oraz niejasną ofertę. Ja zostałem oszukany w biały dzień w placówce firmy Tauron w Dąbrowie górniczej przez pracownicę tamtejszej placówki. Pani zaoferowała mi ofertę gdzie ''gwarancja ceny z serwisantem'' miała być usługą bezpłatną. Dostałem takie zapewnienie że taką ta usługa właśnie jest. Okazuje się że ''gwarancja ceny z serwisantem'' jest powiązana z ''opłatą abonamentową'' oraz horrendalną karą wynoszącą podwójna opłatę abonamentową razy ilość miesięcy przed którą klient chce zerwać umowę. W dwóch słowach forma Tauron to oszust i złodziej i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Odradzam każdemu korzystanie z usług firmy.
    ZaletyBRAK
    WadyOkradanie klienta
  • ~Marcin / 2021-08-09 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która po znajomości zleciła obsługę bezpieczeństwa twoich danych firmom który zleciły to kolejnej tuszuje swoje zaniedbania zlecając areszt dla osoby która ich powiadomiła o braku jakichkolwiek zabezpieczeń danych klientów.
    Ile to jeszcze będzie trwało?
    ZaletyKolesie mają pracę
    WadyCała reszta
  • ~Marcin / 2022-07-22 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie 30min czekania na połączenie z obsługą klienta... "Czas oczekiwania poniżej minuty" i tak od ponad 10min...
  • ~marcin / 2022-12-08 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje, złodzieje i jeszcze raz złodzieje (gaz)
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
  • ~Marcin / 2023-09-04 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta aplikacja to jakieś nieporozumienie po tym jak pracowali nad ulepszeniem za każdym razem muszę resetwoac hasło do tego 4 cyfrowy kod mimo że ustawiam to nie działa ustawiając hasło 31znakow dostanę informacje ze hasło zbyt proste
    ZaletyBrak
    WadyNie działa aplikacja
  • ~Marcin / 2024-09-22 05:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Warunki podpisania umowy bardzo złe Dezinformacja.
    WadyNieinformowanie o dodatkowych opłatach.
  • ~marcinos / 2022-10-28 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    takich idiotów jak w tauronie nie ma NIGDZIE. instytucja ta nadaje się wyłącznie do wyburzenia, zaorania i odnowienia tego co zostało jako las sosnowy. dużo by mówić, ci kretyni nie potrafią poprawnie nawet faktury za prąd wystawić, jestem naprawdę pod wrażeniem
    Zaletybrak
    Wadykażdy możliwy aspekt
  • ~Marek / 2021-06-16 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Dno. Żenada. Brak prądu w mieszkaniu, korki wporzadku. Dodzwonić się do nich to jakby chcieć się umówić z prezydentem. Nikt nie odbiera !!! Zgłoszenie awarii internetowo - zero odzewu. Niewiado.o czy ktoś się tym przejął czy ktoś przyjdzie , poprostu echo. A człowiek siedzi bez prądu za który płaci. A jak spóźnisz się z oplata dwa dni to już wydzwaniają. Nie polecam tauronu a wręcz zalecam zmianę dostawcy!!!
    ZaletyBrak zalet.
    WadySame wady.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976