WadyNiezgodne z umowa
strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Mariola / 2022-03-05 07:21
Pomimo, ze mam z Tauronem umowę wystawiania faktury po odpisie inkasenta, otrzymalam fakturę szacunkową. Po interwencji telefonicznej otrzymałam korektę faktury. Skorygowaną fakturę opłaciłam na poczcie, po czym dostalam sms, ze zaplacona kwota jest zbyt niska, bo powinnam ją powiększyć o należność za dostawę energii. Faktury nieczytelne -
-
~Marek / 2022-03-04 20:00
Dwa miesiące temu podpisałem nową umowę na dostawę pradu wg nowej taryfy. Do dzisiaj dostaje rachunki wg starej umowy. Kilkunastokrotne interwencje telefoniczne, meilowe jak i osobiste w punkcie obslugi nie dają rezultatów. Ciekawe czy zareagują jak nie zapłace za rachunek. ZaletyMiłe glosy w słuchawce.WadyBrak jakielkojwiek reakcji na reklamacje -
~Rozczarowana / 2022-03-04 11:41
Strona ma błędy, po wpisaniu bardzo skomplikowanego i długiego hasła zgodnego z wymaganiami pokazuje się komunikat "hasło zbyt proste", a jak wpisuje się coś superprostego jak "kochammamę" to działa - ABSURD. Na infolinii po wielokrotnym przełączeniu (6 razy!) mówią że się tego nie da załatwić na infolinii. Przez stronę zawarcie umowy w czystej formie jest niemożliwie bo skonstruowali ja tak, żeby od razu wmanipulować w "bonusy" - i przy żadnej opcji nie ma informacji o cenach (ani odnośników). Na infolinii powiedzieli mi ze tak trzeba i można zrezygnować w ciągu 2 tygodni (no to po co to zawierać?). Jak się chce zmienić termin wizyty w punkcie, każą się tylko umówić na nową, wiec stary termin "przepada" - blokują terminarz w ten sposób i wydłużają czas oczekiwania na wizytę w punkcie (do 2 tygodni!) - nie wspominając o ty, ze pracują do 16, wiec trzeba wziąć wolne żeby cos załatwić. Na infolinii wprowadzono mnie tez kilkukrotnie w błąd, a w punkcie gdy o tym wspomniałam, usłyszałam, że tak, że wiedzą, że "na infolinii wygadują bzdury". Wydrukowany z "oficjalnej" strony 2 dni wcześniej formularz okazał się być "już nieaktualny" - marnowanie czasu, papieru, ludzkich nerwów. Bardzo negatywne doświadczenie, z innymi dostawcami można wszystko załatwić od ręki, a tu tylko stwarzają problemy. Myślę, że firma powinna być porządnie prześwietlona przez rzecznika praw konsumenta. -
~Zofua / 2022-03-03 13:52
Długie terminy oczekiwania.mimo umówionej wizyty też trzeba czekać z powodu opóźnienia niezgodność informacji udziela ych przez infolinię i pracownika na miejscu -
~żałosne / 2022-03-01 12:06
Panie ~BYŁY PRACOWNIK IO / 2022-02-09 19:05
CYTUJE:
"Często widze, że jest odniesienie do usług dodatkowych (serwisant it itd), niestety w tym zakresie nie rozumiem państwa zdziwienia. Wraz z umową każdy klient dostaje cennik usług (które są jeszcze telefonicznie/online przedstawiane) oraz regulamin, w których jest jasno określone na jakich zasadach ta usługa działa. Oprócz tego zawsze jest wysyłany druk odstąpienia od cennika."
A teraz moja historia
zgłosiłem przyłączenie instalacji fotowoltaicznej, otrzymałem aneks i wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt że rok pózniej dostaje fakturę za usługę "serwisant 24"
Usługę serwisant w nowym albo mi podłożyliście wraz z aneksem albo sami aktywowaliście.
NIE PROSIŁEM O żadne zmiany cennika, a mimo to po roku dowiaduje się, że mam za jakiegoś frajera serwisanta płacić!
O czym ty człowieku piszesz? Nikt mi nie przedstawił przy aneksie cennika serwisanta, został on celowo podsunięty i nieświadomie wprowadzony z karami umownymi!
Nie dostałem też żadnego druku odstąpienia od umowy, wy sami nie wiecie jaki burdel macieZaletybrakWadyWszystkie możliwe -
~lechisek / 2022-02-28 21:11
jestem wieloletnim odbiorcą Tauronu. Nic pozutywnego nie da się napisać o dostawcy
ZaletyBrak zaletWadybardzo droga energia, obsluga krytyczna -
~Magda / 2022-02-28 19:49
Skontaktowanie się z biurem obsługi graniczy z cudem wciskać bubel za to potrafią jak nikt inny!! ZaletyNIE MAWadyWszystko!! -
~... / 2022-02-28 17:04
30 min na zmianę hasła. 6 raz wpisuję (małe, duże znaki, specjalne). Hasło na 12 znakow za każdym razem. Zablokowaliśmy twoje konto. ...Teraz wiszę z melodyjką. LUDZIE NIE KOMPLIKUJCIE PROSTEJ APLIKACJI!!! -
-
~Iris / 2022-02-25 13:53
Tauron to jedna wielka porażka i tyle w temacie. Ciężko załatwić najmniejsze drobnostki. Ponadto ich prognozy to czysta kpina. Mieszkam sama z dwoma małymi pieskami a wytrawili mi prognozy na ponad 700 zł miesięcznie. ZaletyBrak -
~Anna / 2022-02-24 17:17
Dno i brak jakiejkolwiek pomocy przy problemach . Nic nie wiedzą i nie chcą wiedzieć. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Ania / 2022-02-24 17:06
Tragedia ! Ponad rok proszę o wyjaśnienie naliczonej kwoty rachunku z okresu kiedy wszystkie lokale w Polsce były zamknięte ( pandemia ) . Zamknięcie od 15.10. , a ja mam zapłacić rachunek od 24.10. do 24.12 - kwota powyżej 1000zl. Wiele razy kontaktowałam się ,aby to wyjaśnić , za każdym razem klęska. Licznik według Tauron zdjęty 29.12. 2020 , ( twierdzą , że licznik jest już na ich magazynie ) a ja wiem , że nadal licznik jest na swoim miejscu????????????. Stany licznika wyssane z palca - a gdy przynoszę im zdjęcia ich licznika z zupełnie innymi stanami - odpowiedź kierownika , że nie wie czemu tak jest i mam to i tak zapłacić !!!! I co robić ??? ZaletyBrakWadyWszystko -
~Arti / 2022-02-23 15:30
Tauron to jedna wielka tragedia - na infolinii usłyszysz ze podwyżka jest o 20% to jest wierutne kłamstwo - właśnie analizuje fakturę - taryfa szczytowa +62% taryfa pozaszczyt - +61 procent - opłata handlowa +170 procent - a na infolinii informują ze dzięki tarczy zapłacę o 6zł więcej /mc płaciłem 250zł teraz faktura przyszła na 539zł - na moim kalkulatorze ni jak nie wychodzi 20% może touron ma specjalne kalkulatory - takie które nas oskubią do zera !!!!!!
jesli bym mógł nie dał bym żadnej gwiazdki bo to hańba dla tej gwiazdkiZaletybrakWadysame totalne wady i legalne wyciąganie od nas pieniędzy - żeby nie powiedzieć okradanie -
~Zdzislaw / 2022-02-22 12:45
Najgorsza obsługa klienta z jaka w życiu miałem do czynienia ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Patij / 2022-02-22 06:52
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w Tauron w Zabrzu M1. Pani Karolina S. bardzo szybko i profesjonalnie załatwiła pozytywnie naszą sprawę. Bardzo dziękuję za tak miłą i fachową obsługę. -
~Magdalena / 2022-02-19 09:49
Płacąc rachunki za prąd po 400zl miesięcznie na mieszkaniu 37m2, i tak z mężem dostaliśmy nie dopłatę prawie 3000zl. Pytam się jak? Dodzwonić się do konsultantów w celu jakiego kolwiek zapytania to porażka, jak już się udało to zrobić to Pani nawet nie była w stanie wytłumaczyć skąd im się taka suma wzięła. ZaletyBrak -
~Daniel / 2022-02-18 21:12
Kasę fajnie brać, ale gdy jest usterka to nie można się doprosić o naprawę, mimo że budynek firmowy o profilu elektrycznym musimy wziąć zewnętrznego elektryka który sprawdzi główna skrzynkę która jest elektrowni, zaplabowana ale sprawdzenie jej po naszej stronie. Po 3 dniach batali okazało się że wina leży po stronie elektrowni to przysyłają ekipę codziennie po 20.00 kiedy nikogo nie ma, i foch że pracują od 6 do 22 i to my mamy się dostosować, oczywiście dziwonia jak są pod obiektem i my mamy czekać na jaśnie panów. Dno, tej kraj schodzi na psy.. tak to jest gdy nie ma konkurencji i jeden monopolista rządzi. Dlaczego wyłączyli opinię na Google? Taki opiniami inne branże muszą zwijać interesy! ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Krystyna / 2022-02-17 22:40
Brak możliwości kontaktu z konsultantem. Początkowo czas oczekiwania poniżej 30 mim, po 30 min czas oczekiwania powyżej 30 minut. -
~Marek / 2022-02-17 21:33
Jestem bardzo zawiedziony obsługą!! Poniżej krytyki !!! ZaletyNie maWady!!Nie interesuje się obsługa klienta uwagami !!! Sredniwiecze!! -
~Egzegeta / 2022-02-17 18:51
Właśnie dostałam maila z informacją o konieczności przedłużenia umowy. Jest ona sformułowana tak, że jako osoba z wyższym wykształceniem, specjalizująca się w interpretacji tekstów NIE ZROZUMIAŁAM Z TEGO NIC. Uważam, że to jest celowe działanie mające doprowadzić do tego, żeby ogłupiały klient położył uszy po sobie i pokornie klepnął to, co się mu podsunie. Furia mnie ogarnia na taki cynizm. ZaletybrakWadycwaniactwo, praktyki monopolistyczne -
~mucha / 2022-02-17 15:34
Umowy online totalna porażka, składasz papiery przez internet czekasz 14 dni i żadnego odezwu. Dzwonisz na podany numer infolinii a oni nie wiedzą o co chodzi, jeden przełącza do drugiego po czym stwierdzają że czegoś brakuje i czekasz następne 14 dni i tak w kółko. Lepiej iść osobiście do POK i załatwią wszystko od ręki w 3minuty ZaletybrakWadyBrak konkretnych wiadomości
strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »