Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 985 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~iza / 2022-03-10 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę ogólnie że Tauron ma wysokie ceny a oprócz tego naciąga ludzi na różne opcje typu : Zdrowie24h i Serwisant24h gdzie w ogóle te opcje nie działają, od pięciu dni próbuję wyjaśnić dlaczego nie mam dostępu do opcji za którą płacę i do dziś jestem w punkcie zerowym. Wykonałam ponad 25 rozmów na infolinii TAURONA i PZU ( bo mają umowę z PZU) więc PZU odsyła do TAURONA a TAURON do PZU i tak w kółko. Jestem przekonana że to wszystko jest fikcją i sposobem na dodatkową kasę dla TAURONA. Oprócz tego dodam że podpisałam z nimi 2 umowy i obydwie zostały źle przygotowane a Pani w punkcie TAURONA na informacji była bardzo opryskliwa i zamiast próbować sprawę rozpatrzyć i dążyć do naprawienia błędu, wręcz wypraszała mnie z punktu w OPOLU bo trzeba najpierw się umówić, to jakieś nieporozumienie !W końcu to ich błędy więc logicznie myśląc powinni dążyć do pozytywnego zakończenia sprawy. Tragedia !
  • ~DS / 2022-03-10 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiem się na temat strony na którą sie logujemy do konta. Przy próbie wpisania hasła (mimo że było dobre, miałam je zapisane) wystepuje błąd. Po godzinnym!! oczekiwaniu na link resetujący hasło zmieniam je ( oczywiście hasło jest przez nich ekstremalnie utrudnione musi mieć tyle znaków specjalnych tyle numerycznych, duże litery małe litery nie może sie zadna czesc powtarzac ze starym hasłem ani twoimi danymi nie mogą być znaki po kolei jak 345 bo ci nie przejdzie itd.) i zapisuje na kartce żeby czasem nie pomylić sie przy ponownym logowaniu. Próbuję się zalogować z nowym hasłem i nie wiadomo dlaczego dostaje blokade konta którą można ściągnąć wyłącznie na ich infolinii. Próbuje więc się do nich dodzwonić. Oczywiście miliony ofert i 15 w kolejce. Odpuściłam na dziś bo to nie na moje nerwy. Ta firma to jakiś nieśmieszny żart
    Zaletyzero
    Wadynic tam nie działa tak jak powinno
  • ~ROBERT / 2022-03-08 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze serwisantDom około 20 zł miesięcznie do rachunku a niby miało być gratis za zawarcie umowy na 3 lata za prąd miesięcznie może 10 zł może nawet nie ,domek letniskowy a rachunek co miesiąc place około 50 zł, uświadomiła mnie kuzynka która zajmuje się zawieraniem umow z tauronem że zostałem naciągnięty na serwisanta za 20 zł i jeszcze sprzęt do napawa nie może być starszy niż 4 lata Super mam zawarte trzy takie SUPER umowy!!!
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość Naciągacze Niekompetencji
  • ~Niezadowolona / 2022-03-06 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszukuje przy podpisywaniu umów w siedzibie firmy i następnie nie chce uwzględnić reklamacji i straszy karami za zerwanie umowy. Trzymajcie się od nich z daleka.
    ZaletyNie ma zlet
    WadyOszukańcze praktyki przy podpisywaniu umów. Wprowadzeni klienta w blad
  • ~Wiesław / 2022-03-05 09:46
    Ocena: 2.40 / 5
    Kolejny raz wyłączyli prąd z powodu prac bez jakiejkolwiek informacji. Dodam że w mieszkaniu wszystko jest na prąd ,ogrzewanie ,płyta indukcyjna, bojler. Gdybym o tym wiedział przygotowaliśmy by się jakoś a nie na zewnątrz minusowe temperatury, dziecko musi mi marznąć, nie ma jak mu zrobić coś do jedzenia. Dzwoniłem na pogotowie energetyczne to mówią że nie są w stanie z tym nic zrobić, są prace robione i tyle, że mogę złożyć zażalenie ale co mi z zażalenia kiedy moje dziecko nie ma co jeść i musi marznąć w mieszkaniu bo jakieś patałachy nie potrafili zostawić informacji i nikt nie ponosi za to konsekwencji. ŻENADA.ŻENADA.ŻENADA.
  • ~Mariola / 2022-03-05 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo, ze mam z Tauronem umowę wystawiania faktury po odpisie inkasenta, otrzymalam fakturę szacunkową. Po interwencji telefonicznej otrzymałam korektę faktury. Skorygowaną fakturę opłaciłam na poczcie, po czym dostalam sms, ze zaplacona kwota jest zbyt niska, bo powinnam ją powiększyć o należność za dostawę energii. Faktury nieczytelne
    WadyNiezgodne z umowa
  • ~Marek / 2022-03-04 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa miesiące temu podpisałem nową umowę na dostawę pradu wg nowej taryfy. Do dzisiaj dostaje rachunki wg starej umowy. Kilkunastokrotne interwencje telefoniczne, meilowe jak i osobiste w punkcie obslugi nie dają rezultatów. Ciekawe czy zareagują jak nie zapłace za rachunek.
    ZaletyMiłe glosy w słuchawce.
    WadyBrak jakielkojwiek reakcji na reklamacje
  • ~Rozczarowana / 2022-03-04 11:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Strona ma błędy, po wpisaniu bardzo skomplikowanego i długiego hasła zgodnego z wymaganiami pokazuje się komunikat "hasło zbyt proste", a jak wpisuje się coś superprostego jak "kochammamę" to działa - ABSURD. Na infolinii po wielokrotnym przełączeniu (6 razy!) mówią że się tego nie da załatwić na infolinii. Przez stronę zawarcie umowy w czystej formie jest niemożliwie bo skonstruowali ja tak, żeby od razu wmanipulować w "bonusy" - i przy żadnej opcji nie ma informacji o cenach (ani odnośników). Na infolinii powiedzieli mi ze tak trzeba i można zrezygnować w ciągu 2 tygodni (no to po co to zawierać?). Jak się chce zmienić termin wizyty w punkcie, każą się tylko umówić na nową, wiec stary termin "przepada" - blokują terminarz w ten sposób i wydłużają czas oczekiwania na wizytę w punkcie (do 2 tygodni!) - nie wspominając o ty, ze pracują do 16, wiec trzeba wziąć wolne żeby cos załatwić. Na infolinii wprowadzono mnie tez kilkukrotnie w błąd, a w punkcie gdy o tym wspomniałam, usłyszałam, że tak, że wiedzą, że "na infolinii wygadują bzdury". Wydrukowany z "oficjalnej" strony 2 dni wcześniej formularz okazał się być "już nieaktualny" - marnowanie czasu, papieru, ludzkich nerwów. Bardzo negatywne doświadczenie, z innymi dostawcami można wszystko załatwić od ręki, a tu tylko stwarzają problemy. Myślę, że firma powinna być porządnie prześwietlona przez rzecznika praw konsumenta.
  • ~Zofua / 2022-03-03 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Długie terminy oczekiwania.mimo umówionej wizyty też trzeba czekać z powodu opóźnienia niezgodność informacji udziela ych przez infolinię i pracownika na miejscu
  • ~żałosne / 2022-03-01 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie ~BYŁY PRACOWNIK IO / 2022-02-09 19:05

    CYTUJE:

    "Często widze, że jest odniesienie do usług dodatkowych (serwisant it itd), niestety w tym zakresie nie rozumiem państwa zdziwienia. Wraz z umową każdy klient dostaje cennik usług (które są jeszcze telefonicznie/online przedstawiane) oraz regulamin, w których jest jasno określone na jakich zasadach ta usługa działa. Oprócz tego zawsze jest wysyłany druk odstąpienia od cennika."

    A teraz moja historia

    zgłosiłem przyłączenie instalacji fotowoltaicznej, otrzymałem aneks i wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt że rok pózniej dostaje fakturę za usługę "serwisant 24"
    Usługę serwisant w nowym albo mi podłożyliście wraz z aneksem albo sami aktywowaliście.
    NIE PROSIŁEM O żadne zmiany cennika, a mimo to po roku dowiaduje się, że mam za jakiegoś frajera serwisanta płacić!
    O czym ty człowieku piszesz? Nikt mi nie przedstawił przy aneksie cennika serwisanta, został on celowo podsunięty i nieświadomie wprowadzony z karami umownymi!
    Nie dostałem też żadnego druku odstąpienia od umowy, wy sami nie wiecie jaki burdel macie
    Zaletybrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~lechisek / 2022-02-28 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem wieloletnim odbiorcą Tauronu. Nic pozutywnego nie da się napisać o dostawcy
    ZaletyBrak zalet
    Wadybardzo droga energia, obsluga krytyczna
  • ~Magda / 2022-02-28 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Skontaktowanie się z biurem obsługi graniczy z cudem wciskać bubel za to potrafią jak nikt inny!!
    ZaletyNIE MA
    WadyWszystko!!
  • ~... / 2022-02-28 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    30 min na zmianę hasła. 6 raz wpisuję (małe, duże znaki, specjalne). Hasło na 12 znakow za każdym razem. Zablokowaliśmy twoje konto. ...Teraz wiszę z melodyjką. LUDZIE NIE KOMPLIKUJCIE PROSTEJ APLIKACJI!!!
  • ~Iris / 2022-02-25 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Tauron to jedna wielka porażka i tyle w temacie. Ciężko załatwić najmniejsze drobnostki. Ponadto ich prognozy to czysta kpina. Mieszkam sama z dwoma małymi pieskami a wytrawili mi prognozy na ponad 700 zł miesięcznie.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2022-02-24 17:17
    Ocena: 1.60 / 5
    Dno i brak jakiejkolwiek pomocy przy problemach . Nic nie wiedzą i nie chcą wiedzieć.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ania / 2022-02-24 17:06
    Ocena: 3.20 / 5
    Tragedia ! Ponad rok proszę o wyjaśnienie naliczonej kwoty rachunku z okresu kiedy wszystkie lokale w Polsce były zamknięte ( pandemia ) . Zamknięcie od 15.10. , a ja mam zapłacić rachunek od 24.10. do 24.12 - kwota powyżej 1000zl. Wiele razy kontaktowałam się ,aby to wyjaśnić , za każdym razem klęska. Licznik według Tauron zdjęty 29.12. 2020 , ( twierdzą , że licznik jest już na ich magazynie ) a ja wiem , że nadal licznik jest na swoim miejscu????????????. Stany licznika wyssane z palca - a gdy przynoszę im zdjęcia ich licznika z zupełnie innymi stanami - odpowiedź kierownika , że nie wie czemu tak jest i mam to i tak zapłacić !!!! I co robić ???
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Arti / 2022-02-23 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to jedna wielka tragedia - na infolinii usłyszysz ze podwyżka jest o 20% to jest wierutne kłamstwo - właśnie analizuje fakturę - taryfa szczytowa +62% taryfa pozaszczyt - +61 procent - opłata handlowa +170 procent - a na infolinii informują ze dzięki tarczy zapłacę o 6zł więcej /mc płaciłem 250zł teraz faktura przyszła na 539zł - na moim kalkulatorze ni jak nie wychodzi 20% może touron ma specjalne kalkulatory - takie które nas oskubią do zera !!!!!!

    jesli bym mógł nie dał bym żadnej gwiazdki bo to hańba dla tej gwiazdki
    Zaletybrak
    Wadysame totalne wady i legalne wyciąganie od nas pieniędzy - żeby nie powiedzieć okradanie
  • ~Zdzislaw / 2022-02-22 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaka w życiu miałem do czynienia
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Patij / 2022-02-22 06:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi w Tauron w Zabrzu M1. Pani Karolina S. bardzo szybko i profesjonalnie załatwiła pozytywnie naszą sprawę. Bardzo dziękuję za tak miłą i fachową obsługę.
  • ~Magdalena / 2022-02-19 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacąc rachunki za prąd po 400zl miesięcznie na mieszkaniu 37m2, i tak z mężem dostaliśmy nie dopłatę prawie 3000zl. Pytam się jak? Dodzwonić się do konsultantów w celu jakiego kolwiek zapytania to porażka, jak już się udało to zrobić to Pani nawet nie była w stanie wytłumaczyć skąd im się taka suma wzięła.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031