strona 31 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2022-12-25 18:34
Tauron naprawiał oświetlenie na ul. Batorego w Legnicy przez dwa miesiące. Jak już się sprężył i naprawił oświetlenie działało dwa dni. To jest firma. Brawo, pewnie to wina wojny na Ukrainie. -
-
~Krzysztof / 2023-04-02 16:46
Dno całkowite. Ich gówno strona zwana EBO to jakiś koszmar! -
~Krzysztof / 2023-05-02 12:59
Ta firma w ogóle nie powinna obsługiwać, od lutego proszę się o to co zawiera faktura. DZwonisz, przełączają do działu, przerywanie rozmowy. Potem znowu tracisz pół godziny na telefon i dowiadujesz się, że są prace serwisowe i nie mają podglądu faktury. Nosz k... W lutym też były prace serwisowe i tez nie ma podglądu. Co to k... jest ja się pytam?>???? Wadytotalna porażka, jeśli chodzi o obsługę klienta. Od trzech miesięcy nie mogę się dowiedzieć za co płacę. Zrobili sobie prognozy widzimi się. chora firma w chorym kraju!!! -
~Krzysztof / 2023-07-21 12:03
Złodzieje, przekręty, tumany !
Bez wiedzy, byle przekierować dalej i dalej i tak 45 min. I na końcu nikt nie odbiera, w biurze stacjonarnym nie zajmują się fotowoltaika- ale ja sprzedana masakra co za mongolska instytucja -
~Ktoś nie zadowolony / 2023-07-20 21:26
Totalny brak wszystkiego. Tyle napisze bo nie o co się dzieje w tauron ie to jakaś porażka! ZaletyŻadnychWadyWszystko wszystko I jeszcze raz wszystko -
~Kuba / 2023-03-27 21:34
Tauron to swego rodzaju zakład pracy chronionej.
Pracują w nim BETONY odporne na każdy argumet. Elektrycy z tauronu to najzwyklejsze dziady ktorym udowodniłem kilka razy że powinni stracić uprawnienia dożywotnio.
Obsługa natomiast, straciła moje dane osobowe i ma to w głebokim poszaniwaniu.
Ta firma to komuna i pisiory niemyte -
~Lak / 2019-10-22 14:11
Od miesiąca walczę z Tauronem o przywrócenie prądu w garażu. Bezskutecznie. 4 czy 5 telefonów, pismo bez odezwu. Prąd odłączony bez powiadomienia. -
~Lara / 2021-02-15 17:56
Tak mnie potraktowała ta firma to porażka. Kilkanaście razy dzwoniłam, wysłałam kilka email, zero oddzewu. Wcisnęli mi umowę Serwisant Plus , za którą płacę extra. Ta firma oszukuje ludzi! -
-
~lechisek / 2022-02-28 21:11
jestem wieloletnim odbiorcą Tauronu. Nic pozutywnego nie da się napisać o dostawcy
ZaletyBrak zaletWadybardzo droga energia, obsluga krytyczna -
~Leon / 2022-02-16 10:32
Jakość usług jest absolutne dno, odłączają prąd bez uprzedzenia kiedy im się podoba, informacji żadnych, faktury nieczytelne, dramat, komuna 2.0. ZaletyBrakWadyŻenująca obsługa techniczna, żenujący poziom usług i dokumentów. -
~Leszek / 2022-03-18 10:20
Szkoda ze nie mozna dać opini bez gwiazdek albo ujemnych... niewyobrazalne dno obsługowe, za kazdym razem dostaje inne informacje od,"sluchawki" podpisana i odeslana umowa przez kuriera z Tauronu... zaginela i co i nic a chcialem przejsc na system prosumencki do konca marca, nie wyobrazam sobie bardziej niekompetentnej obslugi ZERO BEZWZGLĘDNE ZaletyBRAKWadyWszystkie możliwe i brak kompetencji -
~Leszek / 2024-06-14 10:46
Konta klientów źle rozliczają ciągle niedopłaty a na fakturze co innego -
~Lia / 2022-10-12 20:08
przeciaganie w niemozliwosc przylaczenia, najpierw mieli problem z moim emailom, teraz nie mogą podlączyc- sąsiadom w ciągu 3 dni to zrobili -
~Limka / 2023-08-15 10:58
Brak dostępu do rozliczeń -prognozowane.Placisz i nie wiesz jak cię rozliczają.Calkowita samowolka.Na infolinii też to samo.Zaslaniaja się pracami serwisowymi-no ale ile one mogą trwać.Skoro tak to dlaczego nie przysyłają do domu.Biura obsługi klienta -firmy zewnętrzne ale tylko dla zwiększenia kosztow-a kto za to wszystko płaci.Czym więcej pośredników tym gorzej z informacją.KIEDY TO ZLODZIEJSTW9 się wreszcie skończy.Jedyny system działający poprawnie to SYSTEM KAR. ZaletyBrak zaletWadyOpisałam wyżej -
~Lirndl / 2020-02-21 11:52
Zostałem perfidnie oszukany przez daną firmę w sposób tak rażący że wręcz brak słów...Po podpisaniu umowy na nowy adres ustaliliśmy że zmienimy licznik z 3 fazowego na 1 fazowy...pracownik z którym podpisywaliśmy umowę zapewnił nas że w ciągu 2 tygodni zjawi się u nas fachowiec i zmieni licznik z 3 fazowego na 1 fazowy. Zjawił się ...po około 2 ale miesiącach, wpadł na minutkę i stwierdził że od teraz mamy licznik 1 fazowy ! No ok, tyle tylko że po paru tygodniach przez przypadek wyszło że licznik jest ...ciągle 3 fazowy !!! po telefonie do Tauron okazało się że w systemie jest licznik 3 fazowy nam w ogóle nie potrzebny ale za to dużo droższy !!! Jestem tak zbulwersowany zaistniałą sytuacją że nie mogę uwierzyć że w dzisiejszych czasach jesteśmy tak na "żywca okradani" Szok i niedowierzanie ! -
~Lory / 2022-09-07 17:14
Obsługa klienta na zerowym poziomie. Przy zgłaszaniu awarii, pani z infolinii próbowała mi wmówić, że u mnie nie ma awarii. Szkoda tylko,ze nie miałam prądu. Po zgłoszeniu awarii do pogotowia energetycznego,prąd tego samego dnia został przywrócony. -
-
~Luki / 2022-03-27 06:27
Dno i nic pozytywnego. Infolinia dramat ceny wysokie nieczytelne rachunki i naciąganie na bezpłatne usługi które są defacto płatne a nie działają (np. serwisant lub zdrowie). ZaletyVrakWadyAll -
~luki / 2023-09-28 12:26
nie ma gorzej zorganizowanej firmy. I ti firma państwowa, zarządzana tak, aby prościej ją było sprzedac ZaletybrakWadywszystko zrobione wbrew człowiekowi -
~Lyk / 2022-05-20 11:24
Fatalna firma. Hegemon zachowujący się nagannie wobec klientów tak w kwestii podłączeń do sieci jak umów.
Braki jakościowe rodem z lat 80tych ubiegłego wieku. Wstyd!ZaletyMają fajne logo. -
~Lyk / 2022-05-20 11:25
Fatalna firma. Hegemon zachowujący się nagannie wobec klientów tak w kwestii podłączeń do sieci jak umów.
Braki jakościowe rodem z lat 80tych ubiegłego wieku. Wstyd!ZaletyMają fajne logo.
strona 31 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »