strona 31 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~AW / 2022-06-10 12:22
Jesli byla by mozliwosc dania oceny minusowej badz zerowej - bardzo chetnie bym to zrobila. Podpisanie umowy o gaz graniczy z cudem. W moim przypadku trwalo to ponad 1,5 miesiaca. Z pradem nie bylo problemu, ale nie polecam wspolpracy na umowe o gaz. Jak zapytalam sie o roznice w procesowaniu umowy na prad a na gaz - nie dostalam zadnego konkretnego wyjasnienia. Wiecznie bledne informacje. Ludzie miedzy zespolami nic nie wiedza. Przekierowuja do zlego zespolu. Nie wchodza w szczegoly o wyjasnienia sytuacji klienta. A jak juz sie ktos trafi, kto bedzie sie staral rozwiazac sytuacje to okazuje sie, ze przekazuje bledne informacje. Doslownie - nikt nic nie wie. A wyjscie do klienta, zeby rozwiazac problem? Zapomnij. I tak zwala wine na klienta i nie odniosa sie do konkretnych przykladow niekompetencji ze strony zespolu ds. obslugi klienta. Jesli szanujecie swoj czas i istotny jest dla Was wysoki poziom obslugi klienta - nie probujcie nawet zawierania umowy o gaz. -
-
~Jakub srakomież / 2022-06-09 21:16
Odradzam. Ogółem usterki od 4 godzin nie umieją naprawić WadyMają problem z naprawą usterki od 4 h nie polecam -
~Jan / 2022-06-08 07:47
Właśnie rozmawiałem na temat przepisania licznika. Termin 14 dniowy juz minął, nic nie zrobili w tej sprawie. Pani Maria Wadas pracująca na infolinii wmawia mi, że wysłali mi informację w sprawie braków przez portal tylko gdzie tego szukać. Na adres mailowy nie otrzymałem żadnej informacji, nikt też do mnie nie dzwonił. Tragedia z obsługa ale tak jest jak sie jest monopolistą. Ocena najgorsza z możliwych. Chciałbym, ąby ktoś z obsługi Tauron przeczytał tę wiadomość i potrząsnął obsługą klienta ZaletyżadnychWadycałe zło po stronie Tauron -
~Joanna Maria / 2022-06-06 22:01
Witam , właśnie zrezygnowałam z usługi Taurona , miesięcznie płacę rachunki bez odczytów licznika tzw prognozowane 388,00 starałam się oszczędzać na wszystkim w domu . Myślę , że będę z usług Orange teraz zadowolona :) Wadyzbyt drogo -
~nikos / 2022-05-29 09:45
Po kilku próbach w końcu ktoś odebrał. Z infolinii nic się nie dowiedziałem bo pani stwierdziła ze nie może mi nic doradzić. Dowiedziałem się jedynie ze usługa serwisowa od nowego roku to jest 2023 będzie kosztować 180 zł miesięcznie. uciekajcie z tej firmy ZaletyŻadneWadywszystkie -
~Jebac tauron / 2022-05-28 15:32
Po co zakładać firme skoro można 30 RAZY WYŁĄCZYĆ PRĄD W CIĄGU 10 MINUT ZaletyGówno nie firmaWadyIstnieje -
~Ewa / 2022-05-26 17:51
Na stronie informacja, że sprzedaż ekogroszku we wtorki i czwartki. Wtorek produkt nie dostępny, czwartek - niedostępny. Dzwonię na infolinie po Ok 2 h udaje mi się dodzwonić- pan nic nie wie. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Artur Banaś / 2022-05-26 17:29
Obsługa online na poziomie zerowym.
Po co ta infolinia która na nic nie reaguje bo to jest bot -
-
~Zuza / 2022-05-26 15:01
Chora firma! Oszukuje klienta ofiarując "niższe ceny"- faktycznie podwyższając ceny. Dzwonisz na infolinię o nich żeby przedłużyć umowę którą oni przedstawiają listownie "opcja1", "opcja2", "opcja3", i mówisz "wybieram opcję 1", na co Pani pyta:"jaka nazwę ma ta opcja?"....
Totalny idiotyzm.WadyWysokie ceny -
~Anna / 2022-05-26 12:17
Obsługa na infolinii to jakieś nieporozumienie.Pracownicy nie znają zakresu swoich obowiązków. Totalnie nielogiczne odpowiedzi.Wysyłka dokumentacji na nieodpowiedni adres. Bałagan i totalne braki merytoryczne. -
~dfsdf / 2022-05-26 11:44
Dno! gfhfd gfh fgh hgfh fdgh fdh fdh fdgh f hgfhdh df -
~kryzop / 2022-05-24 11:34
dot.opole, zwm ul.bytnara-z odczytywaczem licznikow,od dawna nie mozna dogadac sie z tym przyglupem zeby uzywal dzwonka a nie pukal,zostawia kartki,ze brak dostepu do licznika a ja bylam w domu,dzwonek bardzo glosny i podlaczony do 100 w.zarowki a on twierdzi,ze dzwonil a mnie nie bylo.dodzwonic sie do nich nie mozna.co za chlam a nie firma-szkoda slow. ZaletyzadnychWadytylko te -
~Lyk / 2022-05-20 11:25
Fatalna firma. Hegemon zachowujący się nagannie wobec klientów tak w kwestii podłączeń do sieci jak umów.
Braki jakościowe rodem z lat 80tych ubiegłego wieku. Wstyd!ZaletyMają fajne logo. -
~Lyk / 2022-05-20 11:24
Fatalna firma. Hegemon zachowujący się nagannie wobec klientów tak w kwestii podłączeń do sieci jak umów.
Braki jakościowe rodem z lat 80tych ubiegłego wieku. Wstyd!ZaletyMają fajne logo. -
~Aga / 2022-05-20 09:47
Wasz elektryk to jakaś kpina. Przyjechał wredny buc, który zrobił problem żeby dwie śrubki odkręcić. Nie miły, arogancki, leniwy i nic nie zrobił tylko wydarł się i odjechal. Takich ludzi powinno się zwalniać. Na tym polega jego praca. Jeśli człowiek płaci 600 zł za podpięcie to chyba można dwie śrubki odkręcić. Żenada.... Jak nie zaczniecie z szacunkiem ludzi traktować to od was odejdą. WadyChamstwo elektryka, lenistwo -
~piecowy / 2022-05-18 16:53
Zakup węgla na tej stronie to zwykłe oszustwo. Nie ma możliwości zakupu w praktyce.
To jakaś pozorna oferta w ramach propagandy lub inne ukrytego matactwa.
-
-
~Robert / 2022-05-17 11:03
Powinni wszystkich tych kretaczy wypie..... w kosmos. Na tej pseudo stronie nie da sie nic kupic Zaletybrak zaletWadysame wady -
~Mamnia / 2022-05-11 21:54
21 miesięcy czekam na zmianę licznika na 3fazowy (w kamienicy jest winda, więc jest i moc). Nikt nie wie jak długo jeszcze.
Pomimo faktu, że w mieszkaniu nie można zamieszkać (ogrzewanie i ciepła woda zasilana siłą), oszukano mnie i podsunięto mi umowę z dodatkami (nawet nie wiem jakimi!!! Zużycie ZERO, ale opłaty handlowe naliczane co miesiąc.
Reklamacji nie uwzględniają - "widziały gały co brały" - nie, zaufały oszustom!!!Wadyoszustwo, podstępność, opieszałość, bezrefleksyjność działu reklamacji -
~Jebac_tauron / 2022-05-06 17:57
Przekierowywanie z infolinii do infolinii, za kazdym razem co innego gadaja. Nic zalatwic nie mozna. Umowe juz drugi miesiac zalatwiam. ZaletyBrakWadyNikt nic nie wie -
~Mira / 2022-04-30 00:31
Na infolini kłamią, obiecują, że przyjedzie monter jeszcze dziś i sprawa rozwiazana. Człowiek cały dzień nie wychodzi z domu i czeka jak głupi na montera, który ma w dupie i się nie zjawia. Firma beznadziejna, nie jest godna zaufania. Jeden odsyła do drugiego. Czują się panami wszechświata, bo przecież każdy musi używać energii. Jestem bardzo rozczarowana tauronem. ZaletyNie ma zaletWadyDrogo, niesłownie, nieprofesjonalnie
strona 31 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »