Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient prywatny / 2023-07-05 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!!!!!!! Non stop serwisują,burdel mają,klienci nie wiedzą ile mają zapłacić,nie idzie na ebuku wpisać stanu licznika. Większego syfu nie widziałam. Dodzwonić się do konsultanta to cud i okazuje się że konsultant gówno wie bo trwają prace serwisowe. Szkoda,że Vatenfall zniknął bo to była BARDZO DOBRA JAKOŚĆ I FIRMA. Tauron to jeden Wielki burdel i bajzel.
    ZaletyŻadnych
    WadyJest ich 1000
  • ~Klient załamany / 2023-01-17 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Czekam na przyłącze ponad rok. Skrzynka stoi, a prądu dalej nie ma. Podobno komuna się skończyła, ale nie w Tauronie. Na infolini nikt nic nie wie. Tak dziadowskiej firmy to jeszcze na oczy nie widziałem. Za komuny było jak było, ale jak człowiek chciał to wszystko załatwił. Z Tauronem nie da rady. Brak konkurencji robi swoje.
    ZaletyW Tauronie brak!!!!!!!!!!
    WadySame wady. Totalna olewka klienta. Firma bez konkurencji jak święta krowa!!!!!!!!
  • ~klientka / 2021-06-09 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to firma, która na każdym kroku oszukuje!!!! Spraw związanych z Fotowoltaiką nie można załatwić w Punkcie Obsługi Klienta tylko trzeba dzwonić na infolinię gdzie oczywiście nikt nie umie udzielić fachowej pomocy. Ostatnio otrzymałam Fakturę, w której jest napisane, że mamy nadpłatę, która została przeksięgowana na poczet następnych faktur. A teraz żądają bym zapłaciła czerwcową fakturę. Zastanawiam się już nad nagłośnieniem tej sprawy i zgłoszeniem się do Rzecznika Praw Konsumenta.
    ZaletyBRAK!!!!!! Totalne dno
    WadyBrak miejsca do wpisania
  • ~Klientka / 2023-07-04 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron monipolista -jedna wielka tragedia. Chciałabym, aby była opcja wyboru, żeby mieli jakąś motywację do zajęcia pracą. Konkrety : W ciągu 2 lat nie potrafili ustalić dlaczego nie mogę założyć profilu klienta na moim NIP. Nie Odpowiadają na reklamacje. Jedna z 8 na jakie odpowiedzieli - napisali mi jak założyć konto klienta książkowo jak nie ma problemu. Nie przeczytali ze zrozumieniem - jaki mam problem. Przy podpisaniu umowy nie potrafia określić miesięcznego kosztu mimo podania zużycia. Przygotowanie umowy na infolini 1,5h !!!! - po każdym moim pytaniu 10-15 min muzyczki w tle!! Boże brońNas przed takimi Instytucjami. Bo to nie Firma - To Instytucja monopolista mający Klienta w d..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko- obsługa, dostep, transparentność zasad, cen.. !! masakra
  • ~Kokos / 2023-03-01 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!Dzwoniłem z reklamacją że inkasent nie przychodzi od 4 miesięcy i co miesiąc podaję zerowe zużycie które było już w zeszłym roku.Pani na infolini przyjęła reklamację a po trzech dniach dostaje fakturę za zuzycie i fakturę korygującą (nie wiadomo co) no nikt nie chce mi odpisać za co jest ta faktura.Na każdego e-maila z prośbą o wyjaśnienie otrzymuje odpowiedź że dziękują bardzo za kontakt i że wystawili fakturę na kwotę....ale żadnego konkretnego wyjaśnienia.Tak jakby w BOK siedzieli ludzie którzy nie umieją czytać ze zrozumieniem.Do momentu kiedy faktury nie były zapłacone jeszcze odpowiadali swoimi durnymi wiadomościami teraz po opłaceniu juz nawet nie ma odpowiedzi na żadnego e-maila.
    Monopoliści i myślą że mogą jawnie okradać ludzi.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyBrak słów zeby wszystko opisać.
    JEDENA WIELKA PORAŻKA
  • ~Kolejnaofiarataurona / 2023-07-28 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam Fotowoltaike na nowych zadach. Właśnie czytałem artykuł o opłatach za emisje CO2 i jak tauron wprowadził w błąd ze 60 % tego co płacimy to opłata za emisje co2. Jak się okazuje to zupełna ściema!!! Poszukajcie informacji na ten temat. A wracając do tematu. Wywaliłem 50 koła. Oszpecilem dom. I za jeden kw otrzymuje średnio 38gr. Podczas kiedy złodzieje ze Taurona za ten sam kw naliczają mi 1.23!!!!!!!!!!!!’ Jak to jest możliwe żeby tak okradać ludzi i to jeszcze bez konsekwencji.
    ZaletyZero zalet
    WadyBanda złodziei
  • ~Konrad / 2023-01-16 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dowiedzieć się na infolinii jakie stawki obowiązują w taryfie G13 w soboty, niedziele i święta.
    Dzwoniąc dwa razy - rano i po południu otrzymałem dwie skrajnie różne odpowiedzi. Obydwie panie, z którymi rozmawiałem miały ogólnie "średnią" wiedzę o uslugach Taurona i odpawiadały w stylu " jeśli tak jest napisane na stronie Taurona ,to tak jest"
    ZaletyNiestety brak
    WadyDługi czas oczekiwania na połączenie, częste rozłączanie połączenia w wyniku rzekomo niezrozumiałych poleceń.
    ( Najwyraźniej trzeba jeszcze trochę popracować nad inteligencją robotów jeśli mają zastępować ludzi)
  • ~konsument / 2021-02-01 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji u pracowników. Zero uprzejmości, kultura osobista na poziomie zero. Rozumiem, że ktoś pali papierosy, ale rzucanie ich przed bramkę wejściową to szczyt chamstwa.
    Wadybrak wiedzy na temat wykonywanej pracy, brak grzeczności, kultura osobista na poziomie zero
  • ~Konsument / 2023-08-07 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron musi zostać zaorany, a jego zgliszcza sprzedane za 1 zł. Nowej umowy nie mogą od czerwca wprowadzić do systemu. Każde ponaglenie przedłuża termin o 14 dni, czyli w nieskończoność. Ponaglenia wystawiane są bez wiedzy klienta! Każdy konsultant mówi co innego. Kontakt z tą firmą grozi poważnymi konsekwencjami dla zdrowia psychicznego.
    Czy tak zawsze było, czy to wina pis, który powsadzał tam swoich nieudolnych pociotków?
    ZaletyBrak
    WadyKompletnie nieprofesjonalna firma.
  • ~KPINA / 2023-06-19 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    MIESIĄC CZEKANIA NA WIZYTE... KPINA CO TO MA BYĆ BLA BLA BLA troche dłuższa opinia
  • ~Kris / 2024-09-15 01:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Srednio 12-15 razy do roku awaria sieci energetycznej a rachunki z kosmosu.
    ZaletyBrak
    WadyLinie energetyczne z lat prechistorycznych
  • ~Krk-020520 / 2023-05-02 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandalicznie długie kolejki, dwa okienka czynne na dziesięć (os. Zgody w Krakowie). Trudno wyobrazić sobie bardziej lekceważący stosunek do klienta
    ZaletyBrak
    Wadyjw
  • ~kryssek / 2021-02-15 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    TA KRAKOWSKA FIRMA JEST CO RAZ GORSZA.
    KOMPLETNY BRAK KONTAKTU. KOLEJNA KUPA GÓWNA. MUSZĘ SIĘ ROZSTAĆ Z TYM TOWARZYSTWEM POLSKIM. I NIECH NIE NIE PISZĄ ŻE ON LINE, ŻE INFOLINIA, ŻE OBSŁUGA BO TO JEST KRAKOWSKI PORZĄDEK.
  • ~Krystyna / 2022-02-17 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu z konsultantem. Początkowo czas oczekiwania poniżej 30 mim, po 30 min czas oczekiwania powyżej 30 minut.
  • ~kryzop / 2022-05-24 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    dot.opole, zwm ul.bytnara-z odczytywaczem licznikow,od dawna nie mozna dogadac sie z tym przyglupem zeby uzywal dzwonka a nie pukal,zostawia kartki,ze brak dostepu do licznika a ja bylam w domu,dzwonek bardzo glosny i podlaczony do 100 w.zarowki a on twierdzi,ze dzwonil a mnie nie bylo.dodzwonic sie do nich nie mozna.co za chlam a nie firma-szkoda slow.
    Zaletyzadnych
    Wadytylko te
  • ~Krzysiek / 2023-03-09 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Komunistyczny moloch. Nie załatwisz nic, żadnym sposobem. Obsługa klienta nic nie potrafi, brak jakichkolwiek kompetencji. Totalna porażka na całej linii. Kupiłem mieszkanie chciałem podpisać umowę, ale niestety. Mur partyjny zbyt wysoki. Finalnie mam mieszkanie bez prądu, chociaż licznik 2 metry od drzwi. 2 dni walki ze stroną www która jak już przyjęła wniosek to finalnie go nie ma i nikt o nim nic nie wie. Infolinia kpina. Smród komuny.
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
  • ~Krzysiek / 2023-08-14 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Narzucona umowa,bardzo niekorzystna.Brak możliwości reklamacji,Dużo stresu i nerwów.Kto wymyślił ten numer.Moze media tym się zainteresują.
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2020-08-21 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Festiwal niekompetencji przy obsłudze klienta przez telefoniczny centrum obsługi klienta. Brak pomocy elektryka pomimo opłacenia tej usługi. Prl-owskie dziadostwo.
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
  • ~Krzysztof / 2021-06-09 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna firma! Na reklamacje nie odpowiadaja poprzez zgloszenie tel, mailowe, dopiero do jasnie panstwa trzeba pisac pismo... W tym dzisdostwie oplata przesylowa wynosi nawet 1000 zl. Czy ktos to badziewie wreszcie skontroluje!
    ZaletyZadnych zalet!
    WadyOplata pr,esylowa 1000 zl, to chyba w Nowym Yorku maja taniej!
  • ~Krzysztof / 2022-03-18 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da sie dodzwonic na infolinie strasznie dlugi czas oczekiwania niepolecam odlaczaja prad z byle pretekstu nieinformujac obywateli rzeczpospolitej polskiej
    ZaletyNiema
    WadyDuzo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983