Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 998 opinii

1.36 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.32
  • Łatwość zamawiania
    1.33
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2023-07-09 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Proponuję zmienić nazwę firmy na Awaria sp.z.o.o.. W Bielawie na Dolnym Śląsku, dzień bez awarii u tego parszywego monopolisty jest dniem straconym. Ludzie mają swoje biznesy i niekiedy nie są w stanie pozwolić sobie na ciągłe przerwy w dostawach prądu. Tymczasem firma ma to wszystko głęboko gdzieś, robiąc co im się podoba. W idealnym świecie, ten twór zostałby zbiorowo pozwany przez klientów i usunięty z rynku tak, by jego miejsce mogło zająć kompetentne przedsiębiorstwo.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe
  • ~Klient / 2023-07-19 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do negatywnej opinii tego monopolisty na rynku Pl,najgorszego dostawcę usług z ciągłymi awariami i zmianami..Karygodne jest to że klient sam musi się dopraszac faktury a na maile nikt nie odpowiada..Aplikacja i Mój tauron wiecznie szwankują
    Opinia zerową!!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Klient / 2023-08-14 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Rozmowa z niekompetentnymi osobami na infolinii, jeszcze gorsza obsługa przy okienku. Dostarczyłyśmy akt zgonu ojca, miała przyjść nowa umowa na mamę, mama złożyła pełnomocnictwo na mnie. Umowy do dziś nie ma, pełnomocnictwa też, za to przyszedł wniosek na zmarłego ojca. Na infolinii pani bredziła, że wszystkim, którzy mieli umowę wysyłają takie wnioski, nawet jeśli od 20 lat kości leżą w ziemi ????????????
    ZaletyBrak
    WadyBałagan, gubienie dokumentów przez pracowników, zatrudnione niekompetentne osoby, utrudniony dostęp do dokumentacji, brak pokory i chęci naprawienia swoich błędów,
  • ~Klient / 2023-08-25 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasza obsługa jest masakryczna
    Nic nie idzie załatwić

    Konsultanci kompletnie nie wiedzą nic i nie są w stanie nic poradzić

    Porażka
  • ~Klient / 2023-08-29 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu dostałem listownie prognozowaną fakturę. Do listu dołączona została ulotka informacyjna o tarczy solidarnościowej i możliwości z niej skorzystania. Sęk w tym, że wnioski o skorzystanie ulg trzeba było składać do końca czerwca. Po co mi to wysyłali ? Chyba tylko aby mnie zdenerwować...
  • ~Klient / 2023-11-09 04:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to najgorsza firma jaka może być. Co miesiąc braki w dostawie ciepłej wody, mimo że płaci się za nia
    ZaletyBrak
  • ~KLIENT / 2023-11-15 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Podałam dwa tygodni temu stan licznika prądu i do dnia dzisiejszego nie mogę doprosić się o fakturę. Inne liczniki również podałam i fakturę otrzymałam. na każdą prośbę o fakturę dostaję różne i sprzeczne informacje, każdy pisze co chce. JEST TO NAJGORSZA KOMUNISTYCZNA FIRMA, PRACOWNIKOM TEJ FIRMY NIE ZALEŻY NA KLIENTACH BO I TAK BĘDĄ MIEĆ KLIENTÓW BO SĄ MONOPOLISTAMI NA RYNKU.
    ZaletyBRAK
    WadyJEST TO NAJGORSZA KOMUNISTYCZNA FIRMA, PRACOWNIKOM TEJ FIRMY NIE ZALEŻY NA KLIENTACH BO I TAK BĘDĄ MIEĆ KLIENTÓW BO SĄ MONOPOLISTAMI NA RYNKU.
  • ~Klient / 2025-10-23 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja do ładowania samochodu elektrycznego jest dostępna tylko dla osób posiadających polski nr telefonu, wprowadzają osoby przyjezdne w błąd ze poprzez aplikacje można naładować samochód
    WadyBrak rzetelnych informacji w aplikacji
  • ~Klient prywatny / 2023-07-05 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!!!!!!! Non stop serwisują,burdel mają,klienci nie wiedzą ile mają zapłacić,nie idzie na ebuku wpisać stanu licznika. Większego syfu nie widziałam. Dodzwonić się do konsultanta to cud i okazuje się że konsultant gówno wie bo trwają prace serwisowe. Szkoda,że Vatenfall zniknął bo to była BARDZO DOBRA JAKOŚĆ I FIRMA. Tauron to jeden Wielki burdel i bajzel.
    ZaletyŻadnych
    WadyJest ich 1000
  • ~Klient załamany / 2023-01-17 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Czekam na przyłącze ponad rok. Skrzynka stoi, a prądu dalej nie ma. Podobno komuna się skończyła, ale nie w Tauronie. Na infolini nikt nic nie wie. Tak dziadowskiej firmy to jeszcze na oczy nie widziałem. Za komuny było jak było, ale jak człowiek chciał to wszystko załatwił. Z Tauronem nie da rady. Brak konkurencji robi swoje.
    ZaletyW Tauronie brak!!!!!!!!!!
    WadySame wady. Totalna olewka klienta. Firma bez konkurencji jak święta krowa!!!!!!!!
  • ~klientka / 2021-06-09 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to firma, która na każdym kroku oszukuje!!!! Spraw związanych z Fotowoltaiką nie można załatwić w Punkcie Obsługi Klienta tylko trzeba dzwonić na infolinię gdzie oczywiście nikt nie umie udzielić fachowej pomocy. Ostatnio otrzymałam Fakturę, w której jest napisane, że mamy nadpłatę, która została przeksięgowana na poczet następnych faktur. A teraz żądają bym zapłaciła czerwcową fakturę. Zastanawiam się już nad nagłośnieniem tej sprawy i zgłoszeniem się do Rzecznika Praw Konsumenta.
    ZaletyBRAK!!!!!! Totalne dno
    WadyBrak miejsca do wpisania
  • ~Klientka / 2023-07-04 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron monipolista -jedna wielka tragedia. Chciałabym, aby była opcja wyboru, żeby mieli jakąś motywację do zajęcia pracą. Konkrety : W ciągu 2 lat nie potrafili ustalić dlaczego nie mogę założyć profilu klienta na moim NIP. Nie Odpowiadają na reklamacje. Jedna z 8 na jakie odpowiedzieli - napisali mi jak założyć konto klienta książkowo jak nie ma problemu. Nie przeczytali ze zrozumieniem - jaki mam problem. Przy podpisaniu umowy nie potrafia określić miesięcznego kosztu mimo podania zużycia. Przygotowanie umowy na infolini 1,5h !!!! - po każdym moim pytaniu 10-15 min muzyczki w tle!! Boże brońNas przed takimi Instytucjami. Bo to nie Firma - To Instytucja monopolista mający Klienta w d..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko- obsługa, dostep, transparentność zasad, cen.. !! masakra
  • ~Kokos / 2023-03-01 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!Dzwoniłem z reklamacją że inkasent nie przychodzi od 4 miesięcy i co miesiąc podaję zerowe zużycie które było już w zeszłym roku.Pani na infolini przyjęła reklamację a po trzech dniach dostaje fakturę za zuzycie i fakturę korygującą (nie wiadomo co) no nikt nie chce mi odpisać za co jest ta faktura.Na każdego e-maila z prośbą o wyjaśnienie otrzymuje odpowiedź że dziękują bardzo za kontakt i że wystawili fakturę na kwotę....ale żadnego konkretnego wyjaśnienia.Tak jakby w BOK siedzieli ludzie którzy nie umieją czytać ze zrozumieniem.Do momentu kiedy faktury nie były zapłacone jeszcze odpowiadali swoimi durnymi wiadomościami teraz po opłaceniu juz nawet nie ma odpowiedzi na żadnego e-maila.
    Monopoliści i myślą że mogą jawnie okradać ludzi.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyBrak słów zeby wszystko opisać.
    JEDENA WIELKA PORAŻKA
  • ~Kolejnaofiarataurona / 2023-07-28 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam Fotowoltaike na nowych zadach. Właśnie czytałem artykuł o opłatach za emisje CO2 i jak tauron wprowadził w błąd ze 60 % tego co płacimy to opłata za emisje co2. Jak się okazuje to zupełna ściema!!! Poszukajcie informacji na ten temat. A wracając do tematu. Wywaliłem 50 koła. Oszpecilem dom. I za jeden kw otrzymuje średnio 38gr. Podczas kiedy złodzieje ze Taurona za ten sam kw naliczają mi 1.23!!!!!!!!!!!!’ Jak to jest możliwe żeby tak okradać ludzi i to jeszcze bez konsekwencji.
    ZaletyZero zalet
    WadyBanda złodziei
  • ~Konrad / 2023-01-16 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dowiedzieć się na infolinii jakie stawki obowiązują w taryfie G13 w soboty, niedziele i święta.
    Dzwoniąc dwa razy - rano i po południu otrzymałem dwie skrajnie różne odpowiedzi. Obydwie panie, z którymi rozmawiałem miały ogólnie "średnią" wiedzę o uslugach Taurona i odpawiadały w stylu " jeśli tak jest napisane na stronie Taurona ,to tak jest"
    ZaletyNiestety brak
    WadyDługi czas oczekiwania na połączenie, częste rozłączanie połączenia w wyniku rzekomo niezrozumiałych poleceń.
    ( Najwyraźniej trzeba jeszcze trochę popracować nad inteligencją robotów jeśli mają zastępować ludzi)
  • ~konsument / 2021-02-01 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji u pracowników. Zero uprzejmości, kultura osobista na poziomie zero. Rozumiem, że ktoś pali papierosy, ale rzucanie ich przed bramkę wejściową to szczyt chamstwa.
    Wadybrak wiedzy na temat wykonywanej pracy, brak grzeczności, kultura osobista na poziomie zero
  • ~Konsument / 2023-08-07 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron musi zostać zaorany, a jego zgliszcza sprzedane za 1 zł. Nowej umowy nie mogą od czerwca wprowadzić do systemu. Każde ponaglenie przedłuża termin o 14 dni, czyli w nieskończoność. Ponaglenia wystawiane są bez wiedzy klienta! Każdy konsultant mówi co innego. Kontakt z tą firmą grozi poważnymi konsekwencjami dla zdrowia psychicznego.
    Czy tak zawsze było, czy to wina pis, który powsadzał tam swoich nieudolnych pociotków?
    ZaletyBrak
    WadyKompletnie nieprofesjonalna firma.
  • ~KPINA / 2023-06-19 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    MIESIĄC CZEKANIA NA WIZYTE... KPINA CO TO MA BYĆ BLA BLA BLA troche dłuższa opinia
  • ~Kris / 2024-09-15 01:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Srednio 12-15 razy do roku awaria sieci energetycznej a rachunki z kosmosu.
    ZaletyBrak
    WadyLinie energetyczne z lat prechistorycznych
  • ~Krk-020520 / 2023-05-02 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandalicznie długie kolejki, dwa okienka czynne na dziesięć (os. Zgody w Krakowie). Trudno wyobrazić sobie bardziej lekceważący stosunek do klienta
    ZaletyBrak
    Wadyjw
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4918
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3163