Gdyb to od mnie zależało to dał bym same zera. Kompletna lipa. Nie będę używał słów niecenzuralnych, ale tylko takie cisną się by tu napisać. Złodziejstwo to mało powiedziane.Naciąganie ludzi i mamienie ich cud ofertą, jest niemoralne. Czy wie ktoś może jak z tego gówna można się wydostać/wypisać? Na stronie swojej obiecują wszystko, a w realu ? idź się człowieku wypałuj. mamy twoją kasę i co nam zrobisz. Nawet nie ma adresu gdzie można by wysłać pismo z wypowiedzeniem umowy.
Zapytam raz jeszcze. Czy ktoś z państwa wie jak z tego zreygnować. Będę wdzęczny za pomoc. Proszę o pomoc.mój mail: mailo13wp.pl
Zaletyżadnych
Wadywszystkiwe jaki tylko możliwe.
~Keny / 2023-08-07 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Cale te g ówno powinni wysadzić w kosmos.
Nie wiem po co im telefony,jak odbierają raz na godzinę,przełączają 5 tysięcy razy,finalnie się rozłączając, "zlecenie przyjęte, do godziny przyjadą zrobic" minął cały dzień,I ani widu ani slychu
ZaletyZadnych
WadyCały ten badziew,to jedna wielka wada
~KilluaZH / 2020-12-21 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Wyłączyli mi prond jak rankeda w lolu grałem dlatego wystawiam im negatywną opinie bo niebyło to zapowiedziane a teraz doataje kurwicy
ZaletyNiema
WadyWyłączają prond w ranfomowym momencie
~Kilof / 2023-05-26 13:54
Ocena: 1.00 / 5
Napisał bym ZŁODZIEJE ale nie wypada.
Traktowanie starszych ludzi przez tak zwaną obsługę klienta to jakaś kpina.
ZaletyBrak
WadyWszystko inne
~kim?onka / 2023-09-21 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Reklamacja zgłoszona 28.08, odpowiedź21.09. Umowa z serwisantem 24/7. Nie można się doprosić wykonania usługi. Pzu/czyli serwisant straszy kosztami,bo oni tylko do awarii(a ja wg nich oczekuję remontu instalacji). Tauron w odpowiedzi stwierdził,że chcę konserwacji, a oni tylko do awarii(podali nawet definicję awarii). A ja czego chcę? Otóż wymiany przełącznika oraz wymiany dwóch bezpieczników w skrzynce bezpiecznikowej, ponieważ lampa raz świeci a raz nie świeci a przełącznik może zamontować jedynie fachowiec (info na opakowaniu). Nie dajcie się omamić korzyściami usług serwisanta, bo ich nie otrzymacie.
~Kimzonex / 2023-06-06 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Dramat xD tauron obciążył mnie kosztami kogoś innego, I musiałem zapłacić pomimo że sami konsultanci stwierdzili ze nastąpił błąd.
Ale martwić się nie martwię, oddadzą pieniadze w zębach i jeszcze za naruszenie zapisów umowy z Rodo też będą pieniążki.
Także więcej takich baboli tauron.
Ale ogólnie jedna z najgorszych firm świadczących usługi energetyczne. Jeżeli macie alternatywe- korzystajcie z niej. Nigdy z taurona!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Kinga / 2023-05-04 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo żałuję, że nie ma ujemnych ocen gdyż jedna gwiazdka to stanowczo za dużo. Zmiana adresu( sami błędnie wprowadzili) trwa już prawie miesiąc i końca nie widać . O infolinii nie da się wypowiedzieć używając cenzuralnych słów, obsługa na miejscu u przez internet to totalne dno. Perfidnie wykorzustują fakt, że są monopolistą.
ZaletyNie ma
WadyObsługa klienta
~Kipsta / 2023-10-24 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonilam dziś do obsługi klienta infolinia jest niekompetentną pani obrażona i z fochami.Nie udzieli żadnej informacji o rachunkach ,bo nie ma dojścia do faktur .Więc pytam po co jest infolinia ,skoro nie można dowiedzieć się niczego .
~Klaudia / 2021-09-13 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam, nikt tak nie potrafi podnieść ciśnienia jak Tauron !
ZaletyNie ma !!!!!!!
~Klaudia / 2022-11-14 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Każdy mowi cos innego, oczekiwanie na lini 15min, na czacie 10min, a i tak nikt nie potrafi pomóc. Co chwilę zmiana protokołów, licznika nie da się przepisac tylko ciągle problemy!
ZaletyBRAK
WadyCałość firmy i podejścia do klienta to kpina
~Klaudia / 2023-06-27 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Od 3 miesięcy próbujemy załatwić sprawę związaną z nadpłatami powstałymi na naszym koncie. 3 miesiące temu rozwiązaliśmy umowę z Tauronem i nadal nie możemy uzyskać zwrotu pieniędzy. Infolinia to jeden wielki żart. Dzwonię codziennie żeby sprawić czy coś już wiadomo ale konsultanci mają tak nie wielkie możliwości, że właściwie oprócz udzielenia informacji, które każdy widzi na swoim koncie nie wiele więcej są w stanie zrobić. Mogą przekazać wniosek dalej ale gdzie i kiedy byłaby odpowiedź tego nie wiadomo. Podkreślam, że od 3 miesięcy Tauron nie jest w stanie zwrócić naszych pieniędzy i trzyma je u siebie.
Pod koniec roku mieliśmy również kłopot z fakturami. Przez cały grudzień prawie codziennie się z nimi kontaktowaliśmy. Dziesięciu konsultantów przekazało mi informację, która przy 11 konsultancie okazała się całkowicie błędna więc przez cały miesiąc byłam wprowadzona w błąd (świadomie bądź nie) ale kiedy złożyliśmy zażalenie/reklamacje oczywiśce brak odzewu. Nie dość, że chyba nikt się tymi sprawami nie zajmuje to jeszcze połowa konsultantów nie jest właściwie przeszkolona i sami nie wiedzą coo robią.
Nikomu nie polecam korzystania z ich usług.
ZaletyBRAK
WadySzkoda czasu wymieniać wszystkich.
~Kleopatra / 2024-07-25 07:14
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to tragedia. Przepisałam licznik 3 tygodnie temu i do tej pory brak nowej umowy, brak nowego rachunku, niedopłata na rzekomo 1500 zł ze starego właściciela nagle znikła i co, może jak kiedyś w końcu przyjdzie nowa Faktura to będę miła ja to płacić? Na infolinię nie idzie się dodzwonić od 3 dni. Kilka meili, brak odpowiedzi.....
ZaletyBrak
WadyIstnienie firmy
~klient / 2020-01-31 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Te notoryczne awarie i czas ich usówania to jest jakies nie porozumienie w żadnej prywatnej firmie by to nie przeszło...tylko u państwowych monopolistów!!!!
Zaletybrak
Wadyawarie,awarie,awarie
~Klient / 2020-12-19 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna zamulone jak 100 letni staw. Ale do sedna wysyłają inkasenta celem spisania stanu licznika który znajduje się w mieszkaniu. Pani inkasent wpadła chaotycznie do mieszkania niby spisała stan jak się okazuje błędnie o zamiast 16*250 na 16*750 niby nie dużo ale jednak. Pomyłka wyszła przy próbie podania kolejnego stanu licznika przy co miesięcznym rozliczeniu. I tu dla Tauron mimo iż błąd wystąpił po ich stronie problem jest nie do rozwiązania w żaden inny sposób jak tylko opłacenie przez mnie niesłusznie zawyżonej faktury!!!?!! To jest jakaś kpina a co gdyby inkasent pomylił się np 16000 na 160000 kWh ? To co też miał bym nadpłacić stan i problem z rozliczeniem wyszedł by co miesiąc. Jak dla mnie debile którzy ni bpotrafis przepisać kilku cyferek.
ZaletyBrak
Wady Obsługa prze idiotów
~Klient / 2021-01-16 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak rażącą niekompetencją, niedbalstwem, chaosem i dezinformacją jaką reprezentuje firma Tauron. Moja sprawa pozostaje nierozwiązana od sierpnia. Podczas wielu rozmów z konsultantami infolinii byłam wielokrotnie wprowadzana w błąd. Pracownicy nie są odpowiednio przeszkoleni i nie dysponują podstawową wiedzą.
ZaletyAbsolutnie żadnych
~Klient / 2021-04-30 06:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza instytucja z jaką miałem okazje oststnio współpracować. Załatwienie trywialnej sprawy zajęło pare miesięcy. Każdy mówił co innego, reklamacje zostały zamykane bez poinformowania / rozwiązania. Tragedia!
ZaletyBrak
~Klient / 2021-08-16 12:15
Ocena: 1.00 / 5
Dramat w obsłudze na infolinii nikt nic nie wie umowa miała być a po 2 tygodniach nie ma.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Klient / 2021-09-16 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów na tą firmę. Na pieniądze są pierwsi, a coś załatwić to by zdechnął człowiek czekając jak coś załatwią
ZaletyKompletne zero zalet
WadyZbyd dużo, żeby wymieniać
~Klient / 2022-08-26 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Najprostrzej sprawy nie można z nimi załatwić. Na eboku podany mail, aplikacja założona na ten sam adres. I nie przyjmują z tego adresu odczytu licznika. Biuro obsługi robi antyreklamę. Mailowo nic się z nimi nie załatwi, a podobno mamy XXI wiek. Zastanawiam się nad złożeniem skargi do rzecznika praw konsumenta, to co oni robią to jedna wielka katastrofa. Hasła wymagają gorsze niż są w banku...
~klient / 2023-01-30 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Od trzech tygodni leży drzewo zwalone na kabel elektryczy. Słup już jest odchylony od pionu i zaczął pękać. Za każdym razem ekipa przyjeżdża i obiecuje, że przyjedzie później, albo następnego dnia bo nie mają ze sobą piły, ale oczywiście nikt się nie zjawia.
Zaletyżadne
Wadybrak modernizacji transformatorów i zrzucanie odpowiedzialnośći na prosumenta