strona 29 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Kipsta / 2023-10-24 10:12
Dzwonilam dziś do obsługi klienta infolinia jest niekompetentną pani obrażona i z fochami.Nie udzieli żadnej informacji o rachunkach ,bo nie ma dojścia do faktur .Więc pytam po co jest infolinia ,skoro nie można dowiedzieć się niczego . -
-
~Klaudia / 2021-09-13 12:26
Zdecydowanie nie polecam, nikt tak nie potrafi podnieść ciśnienia jak Tauron ! ZaletyNie ma !!!!!!! -
~Klaudia / 2022-11-14 11:26
Tragedia. Każdy mowi cos innego, oczekiwanie na lini 15min, na czacie 10min, a i tak nikt nie potrafi pomóc. Co chwilę zmiana protokołów, licznika nie da się przepisac tylko ciągle problemy! ZaletyBRAKWadyCałość firmy i podejścia do klienta to kpina -
~Klaudia / 2023-06-27 10:47
Od 3 miesięcy próbujemy załatwić sprawę związaną z nadpłatami powstałymi na naszym koncie. 3 miesiące temu rozwiązaliśmy umowę z Tauronem i nadal nie możemy uzyskać zwrotu pieniędzy. Infolinia to jeden wielki żart. Dzwonię codziennie żeby sprawić czy coś już wiadomo ale konsultanci mają tak nie wielkie możliwości, że właściwie oprócz udzielenia informacji, które każdy widzi na swoim koncie nie wiele więcej są w stanie zrobić. Mogą przekazać wniosek dalej ale gdzie i kiedy byłaby odpowiedź tego nie wiadomo. Podkreślam, że od 3 miesięcy Tauron nie jest w stanie zwrócić naszych pieniędzy i trzyma je u siebie.
Pod koniec roku mieliśmy również kłopot z fakturami. Przez cały grudzień prawie codziennie się z nimi kontaktowaliśmy. Dziesięciu konsultantów przekazało mi informację, która przy 11 konsultancie okazała się całkowicie błędna więc przez cały miesiąc byłam wprowadzona w błąd (świadomie bądź nie) ale kiedy złożyliśmy zażalenie/reklamacje oczywiśce brak odzewu. Nie dość, że chyba nikt się tymi sprawami nie zajmuje to jeszcze połowa konsultantów nie jest właściwie przeszkolona i sami nie wiedzą coo robią.
Nikomu nie polecam korzystania z ich usług.ZaletyBRAKWadySzkoda czasu wymieniać wszystkich. -
~Kleopatra / 2024-07-25 07:14
Tauron to tragedia. Przepisałam licznik 3 tygodnie temu i do tej pory brak nowej umowy, brak nowego rachunku, niedopłata na rzekomo 1500 zł ze starego właściciela nagle znikła i co, może jak kiedyś w końcu przyjdzie nowa Faktura to będę miła ja to płacić? Na infolinię nie idzie się dodzwonić od 3 dni. Kilka meili, brak odpowiedzi..... ZaletyBrakWadyIstnienie firmy -
~klient / 2020-01-31 09:30
Te notoryczne awarie i czas ich usówania to jest jakies nie porozumienie w żadnej prywatnej firmie by to nie przeszło...tylko u państwowych monopolistów!!!! ZaletybrakWadyawarie,awarie,awarie -
~Klient / 2020-12-19 21:54
Dno dna zamulone jak 100 letni staw. Ale do sedna wysyłają inkasenta celem spisania stanu licznika który znajduje się w mieszkaniu. Pani inkasent wpadła chaotycznie do mieszkania niby spisała stan jak się okazuje błędnie o zamiast 16*250 na 16*750 niby nie dużo ale jednak. Pomyłka wyszła przy próbie podania kolejnego stanu licznika przy co miesięcznym rozliczeniu. I tu dla Tauron mimo iż błąd wystąpił po ich stronie problem jest nie do rozwiązania w żaden inny sposób jak tylko opłacenie przez mnie niesłusznie zawyżonej faktury!!!?!! To jest jakaś kpina a co gdyby inkasent pomylił się np 16000 na 160000 kWh ? To co też miał bym nadpłacić stan i problem z rozliczeniem wyszedł by co miesiąc. Jak dla mnie debile którzy ni bpotrafis przepisać kilku cyferek. ZaletyBrakWady Obsługa prze idiotów -
~Klient / 2021-01-16 15:16
Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak rażącą niekompetencją, niedbalstwem, chaosem i dezinformacją jaką reprezentuje firma Tauron. Moja sprawa pozostaje nierozwiązana od sierpnia. Podczas wielu rozmów z konsultantami infolinii byłam wielokrotnie wprowadzana w błąd. Pracownicy nie są odpowiednio przeszkoleni i nie dysponują podstawową wiedzą. ZaletyAbsolutnie żadnych -
-
~Klient / 2021-04-30 06:43
Najgorsza instytucja z jaką miałem okazje oststnio współpracować. Załatwienie trywialnej sprawy zajęło pare miesięcy. Każdy mówił co innego, reklamacje zostały zamykane bez poinformowania / rozwiązania. Tragedia! ZaletyBrak -
~Klient / 2021-08-16 12:15
Dramat w obsłudze na infolinii nikt nic nie wie umowa miała być a po 2 tygodniach nie ma. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Klient / 2021-09-16 19:07
Brak słów na tą firmę. Na pieniądze są pierwsi, a coś załatwić to by zdechnął człowiek czekając jak coś załatwią ZaletyKompletne zero zaletWadyZbyd dużo, żeby wymieniać -
~Klient / 2022-08-26 17:55
Najprostrzej sprawy nie można z nimi załatwić. Na eboku podany mail, aplikacja założona na ten sam adres. I nie przyjmują z tego adresu odczytu licznika. Biuro obsługi robi antyreklamę. Mailowo nic się z nimi nie załatwi, a podobno mamy XXI wiek. Zastanawiam się nad złożeniem skargi do rzecznika praw konsumenta, to co oni robią to jedna wielka katastrofa. Hasła wymagają gorsze niż są w banku... -
~klient / 2023-01-30 10:02
Od trzech tygodni leży drzewo zwalone na kabel elektryczy. Słup już jest odchylony od pionu i zaczął pękać. Za każdym razem ekipa przyjeżdża i obiecuje, że przyjedzie później, albo następnego dnia bo nie mają ze sobą piły, ale oczywiście nikt się nie zjawia.
ZaletyżadneWadybrak modernizacji transformatorów i zrzucanie odpowiedzialnośći na prosumenta -
~Klient / 2023-07-09 16:21
Proponuję zmienić nazwę firmy na Awaria sp.z.o.o.. W Bielawie na Dolnym Śląsku, dzień bez awarii u tego parszywego monopolisty jest dniem straconym. Ludzie mają swoje biznesy i niekiedy nie są w stanie pozwolić sobie na ciągłe przerwy w dostawach prądu. Tymczasem firma ma to wszystko głęboko gdzieś, robiąc co im się podoba. W idealnym świecie, ten twór zostałby zbiorowo pozwany przez klientów i usunięty z rynku tak, by jego miejsce mogło zająć kompetentne przedsiębiorstwo. ZaletyBrakWadyCiągłe -
~Klient / 2023-07-19 22:15
Dołączam się do negatywnej opinii tego monopolisty na rynku Pl,najgorszego dostawcę usług z ciągłymi awariami i zmianami..Karygodne jest to że klient sam musi się dopraszac faktury a na maile nikt nie odpowiada..Aplikacja i Mój tauron wiecznie szwankują
Opinia zerową!!ZaletyBrakWadySame -
~Klient / 2023-08-14 17:03
Tragedia. Rozmowa z niekompetentnymi osobami na infolinii, jeszcze gorsza obsługa przy okienku. Dostarczyłyśmy akt zgonu ojca, miała przyjść nowa umowa na mamę, mama złożyła pełnomocnictwo na mnie. Umowy do dziś nie ma, pełnomocnictwa też, za to przyszedł wniosek na zmarłego ojca. Na infolinii pani bredziła, że wszystkim, którzy mieli umowę wysyłają takie wnioski, nawet jeśli od 20 lat kości leżą w ziemi ???????????? ZaletyBrakWadyBałagan, gubienie dokumentów przez pracowników, zatrudnione niekompetentne osoby, utrudniony dostęp do dokumentacji, brak pokory i chęci naprawienia swoich błędów, -
-
~Klient / 2023-08-25 15:23
Wasza obsługa jest masakryczna
Nic nie idzie załatwić
Konsultanci kompletnie nie wiedzą nic i nie są w stanie nic poradzić
Porażka -
~Klient / 2023-08-29 17:56
W sierpniu dostałem listownie prognozowaną fakturę. Do listu dołączona została ulotka informacyjna o tarczy solidarnościowej i możliwości z niej skorzystania. Sęk w tym, że wnioski o skorzystanie ulg trzeba było składać do końca czerwca. Po co mi to wysyłali ? Chyba tylko aby mnie zdenerwować... -
~Klient / 2023-11-09 04:13
Tauron to najgorsza firma jaka może być. Co miesiąc braki w dostawie ciepłej wody, mimo że płaci się za nia ZaletyBrak -
~KLIENT / 2023-11-15 09:52
Podałam dwa tygodni temu stan licznika prądu i do dnia dzisiejszego nie mogę doprosić się o fakturę. Inne liczniki również podałam i fakturę otrzymałam. na każdą prośbę o fakturę dostaję różne i sprzeczne informacje, każdy pisze co chce. JEST TO NAJGORSZA KOMUNISTYCZNA FIRMA, PRACOWNIKOM TEJ FIRMY NIE ZALEŻY NA KLIENTACH BO I TAK BĘDĄ MIEĆ KLIENTÓW BO SĄ MONOPOLISTAMI NA RYNKU. ZaletyBRAKWadyJEST TO NAJGORSZA KOMUNISTYCZNA FIRMA, PRACOWNIKOM TEJ FIRMY NIE ZALEŻY NA KLIENTACH BO I TAK BĘDĄ MIEĆ KLIENTÓW BO SĄ MONOPOLISTAMI NA RYNKU.
strona 29 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »