strona 29 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Piotr / 2022-10-21 10:49
Złodzieje wypowiedziałem umowę z dostawcą prądu zapomniałem zawrzeć z Tauron. Dali mnie do sprzedaży rezerwowej i płace ponad 2.5 zł za kw. Rozumiem trochę więcej ale stawka razy 5..... -
-
~Jarek / 2022-10-18 20:12
Tragedia! W przeciągu 14 dni dwa razy brak prądu po 8 godzin!! Wstyd i hańba w XXIw !!!!!! WadyWielki minus -
~Doktor who / 2022-10-17 15:17
Jestem lekarzem,zamiast operowac czy przyjmowac pacjentow(a jak wiadomo kolejki na nfz sa dlugi)od godz10 do godziny 16 siedze na infolini(jestem przelaczana z jednego nr tel. na drugi)probujac dowiedziec sie o saldo mojego konta,skandal!!!!!!!!pytam sie wlodarzy czy tak wyglada dbalosc o klienta?!chyba nie,rozumiem ze zarobki osob na infolini sa male,ale jezeli ja tak bym leczyl to wiadomosci bylyby rozpowszechniane w internecie w gazecie a nawet w tv!!!!!!!jeszcze raz podkresle firma tauron to monopolista(tak samo jak poczta polska czy pgnig)ktory za nic ma czlowieka,jesdnym slowem DNO!!! ZaletyBRAKWadySama firma jak I biuro obslugi klienta prezentuja sie ponizek krytyki -
~Jolanta / 2022-10-14 07:54
Skandal, żeby sie zalogować w mój Tauron należy wymyśleć hasło mega mega skomplikowane, nadmienię , że hasła bankowe system uznaje za słabe !!!!!! kolejna sprawa już w trakcie rozmowy dla weryfikacji pytanie - kiedy ostatnio była płatność za prąd ????? Nadmienię, że mam umowę o wpłatach comiesięcznych a takie pytanie do starszych ludzi którzy mają kilka rachunków i pamiętają co i gdzie płacili!!!!!!!!!!!
Tauron to porażka a mój tauron to bubel dla kogo ?????? hasło non stop za słabe!!!!ZaletybrakWadyhasło do mój tauron jest non stop odrzucane bo za słabe . Podaje hasła z banków z kont -
~Charlie / 2022-10-13 09:06
wszyscy do zwolnienia , żadna prywatna firma nie utrzymała by się na rynku z takim poziomem obsługi klienta ZaletybrakWadyaplikacja , strona , obsługa klienta -
~Lia / 2022-10-12 20:08
przeciaganie w niemozliwosc przylaczenia, najpierw mieli problem z moim emailom, teraz nie mogą podlączyc- sąsiadom w ciągu 3 dni to zrobili -
~TW / 2022-10-12 16:26
Oburzajacy nieprofesjonalizm i brak szacunku dla klienta. Zgubione dokumenty, brak osob odpowiedzialnych, przeciaganie w niemozliwosc przylaczenia, ktore powinno zajac maximum dwa miesiace. -
~Przemek / 2022-10-12 10:16
Usługa serwisant 24h to kpina. Wszystko co obsługuje PZU to jest najgorsza jakosc usług na całym chyba rynku europejskim. Minęło 288 h a nikogo do naprawy zmywarki jak nie było tak nie ma... ZaletybrakWadysame wady -
-
~Violetta / 2022-10-11 13:07
Tauron jako firma tragedia nie polecam połączenie z konsultantem ok 30 min ZaletyŻadneWadyWszystkie jakie są możliwe -
~prox / 2022-10-06 09:13
Bandyterka po prostu, bezkarność, abulzywne zapisy w umowach, nieszanowanie praw konsumenta, mają gdzieś klienta, ludzi bez prądu, jakość usług na zerowym poziomie. Wadybrak odpowiedzialności za serwis, jakoś usług czy reakcje na awarie -
~Inferno / 2022-09-30 11:51
Apka mój tauronod miesiąca nie działa. Nie ma internetu Tauron nie stać go. Rozmowa przez telefon nie rozumie słowa dwa ani 2 na klawiaturze. Brak płatności Tauron od 15.09.2022 jest 30.09.2022 ZaletyDarmowy prąd, brak możliwości zgłoszeń problemu nie da się rozmawiać, ani zapłacić.WadyNie da się reklamować usterki. -
~Ja / 2022-09-28 20:02
Wszystko do dupy...czas oczekiwania na połączenie z konsultantem ponad 30 minut.a biuro obsługi klienta do 20:00.. syf.kiła i mogiła....szajs,szajs ZaletyBrakWadyWszystko,całą sieć Taurona -
~Melania / 2022-09-27 12:35
Zepsuta zmywarka. Zgłaszam do Tauronu, bo mam taryfę z serwisantem. Przychodzi człowiek z firmy podwykonawczej, wyjmuje zmywarkę i uszkadza blat kuchenny, po czym znika na dwa tygodnie. Ponić szukać części. Po dwóch tygodniach i trzech moich interwencjach, telefon, że niemal już będą z częściami. Skandaliczne olewanie klienta. Nigy wiecej tej taryfy. Oczywiście naprawa przekroczy prog darmowej oferty, bo jakby inaczej. Jeśli naprawa w ogole sie eydarzy. Nie wspomne tu o wymianie blatu, za mtory musze zaplacić sam, bo rzekomo był źle zainstalowany. Panowi zadugerowali zgloszenie reklamacji u montażysty kuchni, ktora ma 18lat. Skandaliczne! WadyWszelkie -
~Wojciech / 2022-09-24 15:14
ZŁODZIEJE, OSZUŚCI, MAFIA! ZAMÓWIŁEM DOSTAWY SWOICH RACHUNKÓW ONLINE T R Z Y RAZY, NADAL NIE PRZYCHODZĄ, A TAURON MNIE ZGNOIŁ W BIKU, POMIMO UZUPEŁNIENIA OPŁAT, A PRACOWNIK NA INFOLINII TWIERDZIŁ,ŻE NIE URUCHOMILI PROCESU WINDYKACJI. I TERAZ MAM PROBLEMY. ZaletyŻADNE -
~Ela / 2022-09-22 14:12
Nie polecam. Czas oczekiwania na przyłącze to prawie 2 lata, jak w końcu znalazł się podwykonawca to okazał się nieuprzejmy i mało pomocny. Miał podłączyć skrzynkę ale albo było za goraco ( całe lato miał wolne???),potem padał deszcz i termin znowu odroczony. Informacje udzielane w punkcie obsługi oraz na infolinii całkowicie są ze sobą sprzeczne. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Magdalena / 2022-09-19 14:57
Następna banda która bawi się za nasze pieniądze. Na miejscu pańciusia robi łaskę że się wogóle odzywa a przez telefon nic nie można załatwić.
Najlepiej chyba zmienić dostawcę prąduZaletyBrak -
-
~Nutria / 2022-09-15 16:09
Tauron skandalicznie obsługuje klientów. Chciałam zawrzeć nową umowę ale zdemontowano licznik i nie ma prądu. Mam czekać dwa tygodnie bez prądu według taurona żeby mi z powrotem podłączyli. Dzwoniłam wiele razy na infolinię i zawsze tam otrzymywałam nieprawdziwe informacje. Jedna oszołomka powiedziała mi że link do przepisania umowy jest ważne 2 tygodnie a w rzeczywistości był 2 dni ważny i nie byłoby tej całej sytuacji gdyby potrafili po ludzku powiedzieć. Odradzam kontakt z infolinią taurona bo to nie tylko ta informacja była nieprawdziwa.
Poza tym mało jest możliwości odczytów licznika a ja wynajmuję to mieszkanie jest to dla mnie ważne żeby lokatorzy jak się wyprowadzają dostali odczyt. W PGNiG jest to możliwe a w tauronie nie -
~Tośka / 2022-09-10 22:54
Sobota 20.30 gaśnie prąd. Od 3 dni rano gaśnie prąd. Dzwonię wieczorem (w sobotę) , że jest awaria. Sąsiedzi mają prąd, mój licznik nie chodzi. Powiedzieli, że mam na własną rękę zawołać elektryka, który stwierdzi brak prądu, bo inaczej nikogo nie przyślą. Wiadomo sobota 21:00 elektryka nie załatwie, żeby było mało w domu akwarium 130l. Ale nikogo nie przyślą. Prądu nie ma. Chamstwo nic więcej. ZaletyBrakWadyObsługa i pomoc leżą i kwiczą. -
~Lory / 2022-09-07 17:14
Obsługa klienta na zerowym poziomie. Przy zgłaszaniu awarii, pani z infolinii próbowała mi wmówić, że u mnie nie ma awarii. Szkoda tylko,ze nie miałam prądu. Po zgłoszeniu awarii do pogotowia energetycznego,prąd tego samego dnia został przywrócony. -
~Joanna / 2022-09-05 18:44
Miałam dług w tauron. Oczywista rzeczą jest ze przyjechała osoba odciąć mi prąd. Ale z jakiej racji, skoro do mnie zadzwonil że jest pod brama, ja odpowiedzialam że za 5minut będę po czty odpowiedział mi że ok to zaczeka, wspiol się po bramie i włamał się na posesję aby odciąć prąd. Po co mówi że zaczeka skoro sie włamał na prywatny teren?!?
strona 29 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »