strona 28 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Kasia / 2021-09-22 12:19
Ta firma to jedna wielka porażka, niekompetentni pracownicy, ciężko się z kimkolwiek dogadać... -
-
~Kasia / 2021-12-18 05:59
Czekam ponad 2 miesiace na zwiekszenie mocy.W jednych dok mam moc wieksza w drugich mniejsza i okazuje siw ze bezpodstawnie placilem oplate mocową. Nikt nic nie wie nawet idac osobiscie odsylaja jedni do drugich i nic nie jestes w stanie zalatwic. Ogolny balagan niechec do pracy tylko trzymanie sie kurczowo pasadki w ktorej nic nie trzeba robic. A do tego zamin sie laskawie polaczysz przez tel gadasz z komputerem WadyWszystko zle -
~Kasia / 2023-03-14 10:39
Od 2 miesięcy czekam na umowę. Dzwoniłam już tysiac razy i ciągle słyszę to samo UMOWA ZOSTANIE WYSŁANA W MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM TERMINIE, jasne... wyklepana regułka. Kasę to oczywiście chcą ale nic poza tym. Wcześniej byłam w PGNiG i nigdy nie było takiego cyrku. Żenada!!!! Zaletynie ma żadnych zalet -
~Kasia / 2023-04-24 07:34
5 (dzień od 20.) nie mam prądu, ponieważ nie moźna wygenerować kod do doładowania licznika przedpłatowego. Po dwóch dniach wydzwanianie, rozmów z botami, zbywania przez obsługę klienta w punkcie, dowiaduje się, że to zmiany techniczne w systemie, ponownie będzie uruchomiona możliwość doładowań 24.04. (W dalszym ciągu nie mam prądu). Totalna ignorancja i brak profesjonalizmu. Mieszkam z małym dzieckiem, w mieszkaniu, w którym praktycznie wszystko jest na prąd: ciepła woda, płyta indukcyjna ogrzewanie itp., pracuję zdalnie, wiec normalne funkcjonowanie jest praktycznie nie możliwe.
Nie polecam.ZaletyBrakWadyOdcięcie od możliwości wykupienia kodu do doładowania prądu, zbywanie, ignorancja, niekompetencja -
~Kasia / 2023-06-01 21:29
Jest porażka z licznikami przedplatowymi prowizja.coraz wyższa żenada -
~Kasia / 2023-06-20 09:01
Obsługa klienta i możliwość załatwienia czegokolwiek jest poniżej jakichkolwiek standardów... to co TAURON wyprawia z klientami nadaje się na pozew zbiorowy. Przykre jest to, że w XXI wieku nie ma alternatywy zmiany dostawcy prądu. ZaletybrakWadysame -
~Katarzyna / 2020-09-09 21:25
2 miesiące czekanie na prawidłowe zaświadczenie, 6 telefonów ocena poniżej 0 ZaletyBrakWadyIgnorancja i arogancja na infolini, błędy w prostych oświadczeniach -
~Katarzyna / 2021-03-19 09:42
Nic sobie nie robią z klienta! Kompletne zero nie mogę doczekać się aż przejdę do PGNiG!
Prosiłam tauron wiele razy o podanie korekt faktur za ostatnie 2 lata
Nie poczuwają się w ogóle do tego!!!!!
Nie mam zamiaru współpracować z tak nieprofesjonalna firmą powinniście już dawno zniknąć z rynku.ZaletyKompletnie żadnej zaletyWadyWszystko -
-
~Katarzyna / 2021-12-13 12:31
Jedna WIELKA PORAŻKA!
Panie wgl nie wiedza co się dzieje, nie umieją posługiwać sie chyba z komputerem, dzwoniąc na infolinię sprawdzają i mówią ze gotowe wszystko wystarczy jeden wniosek i tyle, gdzie punkcie mówią ze trzeba po raz kolejny składać wnioski, jakieś umowy podpisywać od nowa, kiedy to nie ma żadnej logiki, robić coś po raz kolejny to samo!
Infolinia mówi co innego przychodzi się do punktu oczy wyprute i mówią co innego.!
Zero czystości w papierologii.
Czas oczekiwania na podpięcie to istny cyrk
Gdyby była inna opcja w życiu bym nie podpisywała umowy z TAURON !!!Zalety
Jedyna zaleta to obsługa niektórych Pań z infolinii.Wady............. -
~Katarzyna / 2022-12-13 19:31
Dodatkowa usługa w Tauronie pt. naprawa sprzętu AGD to czysta fikcja. Zgodnie z reklamą usterka ma być usunięta w terminie do 24 h. Tymczasem do 24 h (po awanturze) łaskawie przychodzi pan serwisant, który już od drzwi woła, że jeśli to elektronika to się nie opłaca. Grzecznie poproszony dokonuje „oględzin „pacjenta” robi to jakimś cudem, gdyż jego torba narzędziowa wielkością przypomina damską kosmetyczkę, rzeczonych oględzin dokonuje przy pomocy śrubokrętu, nie posiada żadnych mierników itp. Cała „ impreza trwa ok. 15 minut, po czym klient jest informowany, że się „nie da”. Identyczny efekt można uzyskać zamawiając wróżkę ze szklaną kulą. WadyNie warto -
~Katarzyna / 2023-05-19 21:43
Czytając wcześniejsze komentarze zawsze zastanawiałam się ile jest w nich prawdy dopóki ta mafia nie zaczęła wyżywać się na moich bliskich. Wyłączyli mojej 87 babci prąd pomimo tego że płaciła! Teraz udają, że nie dostali żadnych pieniędzy, aczkolwiek dowody wpłat były do nich wysyłane kilka razy. Obsługa na poziomie zerowym. Sprawa będzie miała swój rozwój na drodze prawnej. Oszuści i złodzieje!…. ZaletyNie maWadyWszystko -
~Katarzyna / 2023-05-30 19:22
BANDA ZŁODZIEJI!!!
Posiadam fotowoltaike i nie rozumiem faktur w wysokości prawie 2 tysiące co 2 miesiące.
Żenada- powinien się za nich wziąć sąd. Jak można tak okradać ludzi przy wysokiej inflacji i niskich wypłatach.ZaletyBrak -
~Katarzyna / 2023-06-19 18:23
Jestem zawiedziona. Naliczyli opłate prawie 800 zł, opłata handlowa, nie informując o tym. Jak się dzwoni na infolinię, to wszyscy mydlą oczy!!!! -
~Katarzyna / 2023-08-12 09:39
Skandal. Nie potrafią pomoc. Jedyne co usłyszałam, że muszę w sobotę rano elektryka zamówić żeby potwierdził że nie ma prądu, bo jak sama zgłoszę to na mój koszt zgłoszenie. -
~Kate / 2023-04-21 08:59
TAURON-cały system, procedury działania z obsługą klienta na czele to DRAMAT !! Kpiny z ludzi i wykorzystywanie swojej pozycji. Ale wszystko ma swój kres. Załatwienie czegokolwiek wymaga pokładów cierpliwości i czasu. Konsultant umawia 2-krotnie rozmowę online i NIKT nie dzwoni.Świetnie się asekurują swoim systemem no-name i boot - mogą tak żonglować ludźmi bez końca. Mam nadzieję, że ten wzdęty balon monopolisty Tauron pęknie już wkrótce. Nie polecam. ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyCałokształt -
~KatWroclaw / 2024-09-18 18:07
Dzień dobry, zalanie Wrocławia to świństwo! Szokujący jest taki brak odpowiedzialnosci i brak wspólpracy! -
-
~Kazik / 2021-10-27 19:26
Gdyb to od mnie zależało to dał bym same zera. Kompletna lipa. Nie będę używał słów niecenzuralnych, ale tylko takie cisną się by tu napisać. Złodziejstwo to mało powiedziane.Naciąganie ludzi i mamienie ich cud ofertą, jest niemoralne. Czy wie ktoś może jak z tego gówna można się wydostać/wypisać? Na stronie swojej obiecują wszystko, a w realu ? idź się człowieku wypałuj. mamy twoją kasę i co nam zrobisz. Nawet nie ma adresu gdzie można by wysłać pismo z wypowiedzeniem umowy.
Zapytam raz jeszcze. Czy ktoś z państwa wie jak z tego zreygnować. Będę wdzęczny za pomoc. Proszę o pomoc.mój mail: mailo13wp.plZaletyżadnychWadywszystkiwe jaki tylko możliwe. -
~Keny / 2023-08-07 21:24
Cale te g ówno powinni wysadzić w kosmos.
Nie wiem po co im telefony,jak odbierają raz na godzinę,przełączają 5 tysięcy razy,finalnie się rozłączając, "zlecenie przyjęte, do godziny przyjadą zrobic" minął cały dzień,I ani widu ani slychuZaletyZadnychWadyCały ten badziew,to jedna wielka wada -
~KilluaZH / 2020-12-21 15:51
Wyłączyli mi prond jak rankeda w lolu grałem dlatego wystawiam im negatywną opinie bo niebyło to zapowiedziane a teraz doataje kurwicy ZaletyNiemaWadyWyłączają prond w ranfomowym momencie -
~Kilof / 2023-05-26 13:54
Napisał bym ZŁODZIEJE ale nie wypada.
Traktowanie starszych ludzi przez tak zwaną obsługę klienta to jakaś kpina.ZaletyBrakWadyWszystko inne
strona 28 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »