Szkoda że nie ma 0 bo są do niczego. Nie dbają o swoich klientów, dodzwonić się nie idzie. Najgorszy dostawca prądu oraz gazu.
ZaletyBrak
WadyWszystko cały Tauron to wielka jedna pomyłka i wada.
~Karpia / 2021-11-30 05:50
Ocena: 1.00 / 5
Proszę, piszę błagam o podlonczenia licznika w mieszkaniu które dostałam, mam syna o znacznej niepełnosprawności, muszę się wyprowadzić, z wynajmującego mieszkania i odpowiec słyszę 2 tygodnie. Instalacja została sprawdzona jest wszystko ok, wnioski poskładane, i czekaj po ciemku z dzieckiem 2 tygodnie!!!
ZaletyPomoc jednej z pan pracującej w tauron b. Życzliwa, pomocna,
WadyObsługa infolinię
~kasia / 2021-05-09 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko co mogło pójść źle z wykoniem mojej umowy poszło źle Od ponad trzech lat czekam na przyłączenie domu... nic kompletnie nic nie jestem w stanie zrobić
~kasia / 2021-06-09 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Jeden wielki bałagan! Próbuje załatwic sprawe przepisania licznikow juz drugi miesiac- bezskutecznie! Dostaje sprzeczne informacje od pracownikow.
~Kasia / 2021-09-22 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jedna wielka porażka, niekompetentni pracownicy, ciężko się z kimkolwiek dogadać...
~Kasia / 2021-12-18 05:59
Ocena: 1.00 / 5
Czekam ponad 2 miesiace na zwiekszenie mocy.W jednych dok mam moc wieksza w drugich mniejsza i okazuje siw ze bezpodstawnie placilem oplate mocową. Nikt nic nie wie nawet idac osobiscie odsylaja jedni do drugich i nic nie jestes w stanie zalatwic. Ogolny balagan niechec do pracy tylko trzymanie sie kurczowo pasadki w ktorej nic nie trzeba robic. A do tego zamin sie laskawie polaczysz przez tel gadasz z komputerem
WadyWszystko zle
~Kasia / 2023-03-14 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 miesięcy czekam na umowę. Dzwoniłam już tysiac razy i ciągle słyszę to samo UMOWA ZOSTANIE WYSŁANA W MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM TERMINIE, jasne... wyklepana regułka. Kasę to oczywiście chcą ale nic poza tym. Wcześniej byłam w PGNiG i nigdy nie było takiego cyrku. Żenada!!!!
Zaletynie ma żadnych zalet
~Kasia / 2023-04-24 07:34
Ocena: 1.00 / 5
5 (dzień od 20.) nie mam prądu, ponieważ nie moźna wygenerować kod do doładowania licznika przedpłatowego. Po dwóch dniach wydzwanianie, rozmów z botami, zbywania przez obsługę klienta w punkcie, dowiaduje się, że to zmiany techniczne w systemie, ponownie będzie uruchomiona możliwość doładowań 24.04. (W dalszym ciągu nie mam prądu). Totalna ignorancja i brak profesjonalizmu. Mieszkam z małym dzieckiem, w mieszkaniu, w którym praktycznie wszystko jest na prąd: ciepła woda, płyta indukcyjna ogrzewanie itp., pracuję zdalnie, wiec normalne funkcjonowanie jest praktycznie nie możliwe.
Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyOdcięcie od możliwości wykupienia kodu do doładowania prądu, zbywanie, ignorancja, niekompetencja
~Kasia / 2023-06-01 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Jest porażka z licznikami przedplatowymi prowizja.coraz wyższa żenada
~Kasia / 2023-06-20 09:01
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta i możliwość załatwienia czegokolwiek jest poniżej jakichkolwiek standardów... to co TAURON wyprawia z klientami nadaje się na pozew zbiorowy. Przykre jest to, że w XXI wieku nie ma alternatywy zmiany dostawcy prądu.
Zaletybrak
Wadysame
~Katarzyna / 2020-09-09 21:25
Ocena: 1.00 / 5
2 miesiące czekanie na prawidłowe zaświadczenie, 6 telefonów ocena poniżej 0
ZaletyBrak
WadyIgnorancja i arogancja na infolini, błędy w prostych oświadczeniach
~Katarzyna / 2021-03-19 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Nic sobie nie robią z klienta! Kompletne zero nie mogę doczekać się aż przejdę do PGNiG!
Prosiłam tauron wiele razy o podanie korekt faktur za ostatnie 2 lata
Nie poczuwają się w ogóle do tego!!!!!
Nie mam zamiaru współpracować z tak nieprofesjonalna firmą powinniście już dawno zniknąć z rynku.
ZaletyKompletnie żadnej zalety
WadyWszystko
~Katarzyna / 2021-12-13 12:31
Ocena: 1.00 / 5
Jedna WIELKA PORAŻKA!
Panie wgl nie wiedza co się dzieje, nie umieją posługiwać sie chyba z komputerem, dzwoniąc na infolinię sprawdzają i mówią ze gotowe wszystko wystarczy jeden wniosek i tyle, gdzie punkcie mówią ze trzeba po raz kolejny składać wnioski, jakieś umowy podpisywać od nowa, kiedy to nie ma żadnej logiki, robić coś po raz kolejny to samo!
Infolinia mówi co innego przychodzi się do punktu oczy wyprute i mówią co innego.!
Zero czystości w papierologii.
Czas oczekiwania na podpięcie to istny cyrk
Gdyby była inna opcja w życiu bym nie podpisywała umowy z TAURON !!!
Zalety Jedyna zaleta to obsługa niektórych Pań z infolinii.
Wady.............
~Katarzyna / 2022-12-13 19:31
Ocena: 1.00 / 5
Dodatkowa usługa w Tauronie pt. naprawa sprzętu AGD to czysta fikcja. Zgodnie z reklamą usterka ma być usunięta w terminie do 24 h. Tymczasem do 24 h (po awanturze) łaskawie przychodzi pan serwisant, który już od drzwi woła, że jeśli to elektronika to się nie opłaca. Grzecznie poproszony dokonuje „oględzin „pacjenta” robi to jakimś cudem, gdyż jego torba narzędziowa wielkością przypomina damską kosmetyczkę, rzeczonych oględzin dokonuje przy pomocy śrubokrętu, nie posiada żadnych mierników itp. Cała „ impreza trwa ok. 15 minut, po czym klient jest informowany, że się „nie da”. Identyczny efekt można uzyskać zamawiając wróżkę ze szklaną kulą.
WadyNie warto
~Katarzyna / 2023-05-19 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Czytając wcześniejsze komentarze zawsze zastanawiałam się ile jest w nich prawdy dopóki ta mafia nie zaczęła wyżywać się na moich bliskich. Wyłączyli mojej 87 babci prąd pomimo tego że płaciła! Teraz udają, że nie dostali żadnych pieniędzy, aczkolwiek dowody wpłat były do nich wysyłane kilka razy. Obsługa na poziomie zerowym. Sprawa będzie miała swój rozwój na drodze prawnej. Oszuści i złodzieje!….
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Katarzyna / 2023-05-30 19:22
Ocena: 1.00 / 5
BANDA ZŁODZIEJI!!!
Posiadam fotowoltaike i nie rozumiem faktur w wysokości prawie 2 tysiące co 2 miesiące.
Żenada- powinien się za nich wziąć sąd. Jak można tak okradać ludzi przy wysokiej inflacji i niskich wypłatach.
ZaletyBrak
~Katarzyna / 2023-06-19 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zawiedziona. Naliczyli opłate prawie 800 zł, opłata handlowa, nie informując o tym. Jak się dzwoni na infolinię, to wszyscy mydlą oczy!!!!
~Katarzyna / 2023-08-12 09:39
Ocena: 1.00 / 5
Skandal. Nie potrafią pomoc. Jedyne co usłyszałam, że muszę w sobotę rano elektryka zamówić żeby potwierdził że nie ma prądu, bo jak sama zgłoszę to na mój koszt zgłoszenie.
~Kate / 2023-04-21 08:59
Ocena: 1.00 / 5
TAURON-cały system, procedury działania z obsługą klienta na czele to DRAMAT !! Kpiny z ludzi i wykorzystywanie swojej pozycji. Ale wszystko ma swój kres. Załatwienie czegokolwiek wymaga pokładów cierpliwości i czasu. Konsultant umawia 2-krotnie rozmowę online i NIKT nie dzwoni.Świetnie się asekurują swoim systemem no-name i boot - mogą tak żonglować ludźmi bez końca. Mam nadzieję, że ten wzdęty balon monopolisty Tauron pęknie już wkrótce. Nie polecam.
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyCałokształt
~KatWroclaw / 2024-09-18 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry, zalanie Wrocławia to świństwo! Szokujący jest taki brak odpowiedzialnosci i brak wspólpracy!