Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 998 opinii

1.36 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.32
  • Łatwość zamawiania
    1.33
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jolka234 / 2023-08-08 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu tego roku zmieniłam sposób rozliczania z prognozowanych rachunków na miesięczne z podaniem licznika. Aby przejść na nowy sposób rozliczenia Tauron powinien zamknąć mi okres rozliczeniowy, abym mogła działać na nowych warunkach, po wielu interwencjach telefonicznych udało im się to po 5 miesiącach, więc placiłam na ślepo, aby się nie zadłuzyc. Raz zapomniałam podać stan licznika zrobiłam to po terminie i się zacząl dla mnie koszmar, bo Tauron zaczął rozliczać mnie na podstawie prognoz które były dużo wyższe. Po wielu interwencjach nic to nie dało tylko padały obietnice,. Ale moje rachunki w stosunku do zużycia były dużo wyższe, mam rodzinę i dużą część zarobku idzie na prąd którego nie używam. Jestem bardzo zawiedziona takim postępowaniem z klientem. Czuję się oszukana i nie wiem gdzie mam szukać pomocy, czy ktoś ma podobną sytuację. Pani która odczytywała licznik prądu powiedziała, że mam bardzo zawyżony odczyt na podstawie, którego mam wystawiane te rachunki. Nikt w tauronie nie chce wprowadzić aktualnego stanu licznika. Wnioski same się nasuwają.
    ZaletyŻadnych.
    WadyMyślę że duża nieuczciwość,
  • ~Jon / 2025-09-25 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma która powinna być zlikwidowana. Mieszkam w Stolarzowicach Bytom. Tu jest loteria. Gorzej jak za komuny. Awarie są conajmniej 3 - 4 w miesiącu. Myślicie że Tauron sie tym przejmuje ? Biorą pieniądze i mają nas w d.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Jonek / 2020-02-13 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada... Jak można wklepywać cennik przez 2 miesiące?
    otóż napisałem do taurona bo od 10 grudnia do dziś czyli 13 luty, nie otrzymałem żadnej faktury napisałem do nich Kiedy będzie faktura bo wysyłam im co miesiąc stan licznika nie mam faktury za grudzień i styczeń A to już luty w odpowiedzi dostałem takie coś:

    "przesłane odczyty wprowadziliśmy do naszego systemu. Wyjaśniamy, że odczyty w serwisie mójTAURON są widoczne dopiero po wystawieniu faktury rozliczeniowej.

    Ze względu na to, że aktualnie prowadzimy prace nad zmianami cen energii elektrycznej (wiąże się to z koniecznością wgrania nowych cenników), należne Pani faktury wystawimy jak tylko będzie to możliwe. Prosimy cierpliwie oczekiwać na rozliczenie. Za powstałą sytuację i wynikające z niej utrudnienia, przepraszamy"
    Proszę mi powiedzieć dlaczego w PGNiG jest lepiej? Widać stan licznika zaraz po wpisaniu? Dlaczego tak samo nie może być w tauronie?
    ZaletyBrak
    WadyDużo...
  • ~Józef / 2023-08-24 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bur..... I jeszcze raz bur.... Konkurencji im trzeba i wszystko się będzie dało wtedy. A teraz jesteś jak złodziej traktowany i trzeba im dokumenty posyłać dwa razy bo oni nie mają. I głupkowate pytania " jakim kanałem Pan wysyłał" a czy to ważne?!?! choć jakbym w kiblu spłukał to efekt taki sam!!
  • ~Józef / 2024-04-20 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Z zażenowaniem piszę te słowa, bo jestem starym człowiekiem a dałem się zmanipulować złotoustym kłamcom jak małe dziecko. Obiecywali mi szybki zwrot inwestycji w niskich rachunkach za prąd, a po kilku latach już same zyski. Za tę dziecięcą naiwność płacę teraz srogą cenę. Rok temu Otovo zainstalowało mi wątpliwą dekorację domu o mocy 8,25 kW za cenę 36 tys. zł. Instalacja jest dobrej jakości i do sieci dostarcza ponad dwukrotnie tyle energii, niż pobieram z sieci. W uczciwym kraju za tę dostarczoną nadwyżkę prawdopodobnie otrzymałbym choćby symboliczną zapłatę. Ba, byłbym szczęśliwy, gdybym na tej fuzji z Tauronem wyszedł choć na zero. Niech wezmą sobie dranie za darmo ten mój prąd, ale – na Boga – niech przynajmniej nie każą dopłacać. Niestety, nie przyszło mi żyć w uczciwym kraju i do dostarczonej za darmo do sieci energii muszę słono dopłacać. Moje rachunki za prąd wzrosły ponad dwukrotnie w stosunku do tych, jakie płaciłem przed montażem instalacji. Żeby mi jeszcze bardziej dopiec, nienażarty Tauron napisał, że byłyby jeszcze wyższe, gdyby nie „działania osłonowe”.
    Z rozgoryczeniem napisałem ten tekst, ale niech przynajmniej będzie przestrogą dla innych i uratuje ich przed okradaniem metodą "na fotowoltaikę".
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo i złodziejstwo na olbrzymią skalę.
  • ~Józef / 2024-06-13 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy na infolinii nie kompetentni. W jednej sprawie podają rozbieżne mylne rozne informacje.
  • ~JS / 2023-07-25 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem głęboko zaniepokojony i rozczarowany jako klient firmy Tauron. Od 29 maja próbuję odzyskać zwrot nadpłaty, a w ciągu tego czasu złożyłem już 3 lub 4 wnioski. Dodatkowo, wielokrotnie kontaktowałem się z konsultantami oraz pisałem na infolinię, jednak każdy z nich tylko powtarza to samo bez żadnych efektów - że zwrot zostanie wykonany w ciągu 14 dni. Minęło prawie 2 miesiące, a zwrotu nadal nie ma.

    Biuro obsługi klienta firmy Tauron okazało się być prawdziwym dramatem. Każda osoba, z którą rozmawiałem, zapewnia mnie, że zwrot jest praktycznie gotowy, ale ciągłe obietnice pozostają niespełnione. Mam dokumentację w postaci zrzutów ekranu, która jednoznacznie pokazuje jak długo to trwa i jakie absurdalne opóźnienia są stosowane.

    Dokąd poszło szanowanie dla klienta i jego czasu? Czy firma Tauron w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo szkodzi swoją działalnością? To właśnie brak szacunku wobec klientów przekłada się na moje zdanie o tej firmie. Już nie wierzę, że kiedykolwiek otrzymam ten zwrot, ponieważ wyraźnie widać, że jest to celowe działanie.

    Chciałbym podzielić się całą tą sprawą z innymi, ponieważ to, co tu ma miejsce, nie może być bagatelizowane. Takie podejście do klientów jest absolutnie niedopuszczalne i wymaga radykalnej zmiany. Wierzę, że wszyscy powinni dowiedzieć się o tym, jak firma Tauron traktuje swoich klientów i jak olewa ich potrzeby.

    Zdaję sobie sprawę, że ten komentarz może wydać się surowy, ale jestem w pełni poważny w swojej ocenie.
  • ~JS / 2023-09-28 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka po całości. Obsługa klienta ma wbite do głowy żeby na każde pytanie odpowiadać "nie, nie da się, ale to jest Pani wina a nie nasza". Licznik od pół roku nie chodzi, a oni mi przysyłają faktury.. Nie rozumiem dlaczego Tauron nie poprawi tego wszystkiego, bo ocenę mają fatalną. Nigdy ich nie polecę nikomu!!!
    ZaletyW Tauronie nie ma zalet
    WadyMogłabym wymieniać do jutra
  • ~Julia / 2022-06-15 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to najgorsza forma jaką znam.
    Oszukują nawet osoby starsze (jak moich rodziców), gdy ja ustalałam warunki umowy z Tauronem, tacie podsunęli inną umowe do podpisania (z zupełnie innymi warunkami i znacznie bardziej kosztowną).

    Ich serwis klienta jest najgorszy ze wszystkich - wiele razy powtarza się, że się nie chcę być w bazie do kontaktu odnośnie promocji itd. - to nie działa, wydzwaniaja zawwsze z jakiegoś innego numeru.

    Kilkadziesiąt próśb o wysyłanie wszystkiego mailem, a nie pocztą (żeby oszczędzać papier) - nie działa.

    Ich serwis internetowy jest zupełnie nieprzyjazny klinetom (np. nie da się łatwo dokońać pewnych zmian w danych osobowych - chociażby email czy platforma do kontaktu jest również beznadziejna, można tylko wysłac jedna krotka odpowiedz). Wylogowywanie nie jest intuicyjne. Sprawdzanie jakichś historycznych danych jest bardzo uciążliwe.

    Co więcej nie mają żadnej etyki i manipulją informacjami tak np. gdy człowiek jest nieświadomy, że umowa się sama przedłuży po wygaśnięciu może wpaść w ich manipulacje "najkorzystniejszej oferty", najlepiej z wieloma dodatkowymi usługami, któe na koniec wyjdą o wiele drożej niż przy taryfie sprzedawcy.
    Co więcej, nawert na stronie taryfę sprzedawcy cięzko znaleźć i ceny energii są tam podane brutto, podczas, gdy ich wspaniałych ofert - netto - tak żeby zmylić człowieka.

    Bardzo nieprofesjonalna i paskudna firma. Obsługa w większości nieuprzejma i bez skupienia na kliencie, tylko na zarobkach. Stanowczo nie poelcam !!!!
    Przy tym pokazują, że niby są ekologiczni. Jedno wielkie kłamstwo i brak szacunku do klientów.

    Jeśli możecie wybrac innego dostawc energii naprawde warto.
    WadyWszystko bardzo złe.
  • ~Julia / 2023-05-31 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Na tą firmę trzeba podawać do sądu.
    Poprostu kłamią i obkradają ludzi.
    ZaletyŻadnej
    WadyCaly Tauron to jest wadą
  • ~Julian / 2021-01-07 05:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do opinii ~Elwira / 2020-12-30 13:28 – na 6 dni przed wigilią mamie wyłączyli prąd SKANDAL!!! Oni tam nie parzą na PESEL, za naliczoną karę mogli by taksówkami odpytywać starszych ludzi. „
    Ja chciałam zwrócić Państwa uwagę na to, że taki dobry i charytatywny Tauron zostawił starszych ludzi na święta bez gazu - ogrzewania i możliwości przygotowania posiłków ???????? Reklamacja zgłaszana 3 tygodnie temu. Miał byc kontakt w ciągu 5 dni. Codzienne telefony na Infolinie i cisza! Tak wygląda prawdziwe oblicze Tauronu.”
    Firma która na swojej stronie w temacie MISJA:
    "Z pasją i zaangażowaniem dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie." zatrudniająca okoł 25 000 pracowników nie potrafi skutecznie skorzystać z mail`a, SMS`a i nawet dzwonka do drzwi aby powiadomić o wyłączeniu prądu - sąsiedzi i ja pracujący w innym mieście myśleliśmy, że to awaria.
    Zaletybrak
  • ~Jull / 2023-05-08 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    zerowy kontakt telefoniczny. Na pisma przez internet przychodzą zdawkowe informacje że sprawie nadano bieg i żeby nie odpowiadac na pytania. Na czacie że Tauron ma 14 dni na odpowiedź. Dno. I stale trwają prace nad udoskonaleniem systemu więc dane w ebok i moj tauron nie są aktualne. Porażka total.
    ZaletyBrak
    WadyZerowy kontakt. Zerowe możliwości załatwienia sprawy online i przez telefon. Na telefonie infolinii w pierwszej kolejności czy chcesz mikroinstalacje fotowoltaiki i wybierz numer. Dno iporażka poziom 0
  • ~Just / 2024-08-08 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma o nazwie tragedia, każdy pracownik mówi coś innego, brak pomocy, logiki przy załatwianiu sprawy. Brak chęci rozwiązania małej rzeczy, która wszystkim umożliwiłaby sprawne zakończenie. Przykre, że tak traktuje się klientów w dzisiejszych czasach.
    ZaletyNie widze
    WadyNiekompetencja
  • ~Justyna / 2023-02-13 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta na infolinii. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałam. Konsultanci umówieni na konkretna godzinę nie dzwonią w ogóle. Szczegóły które ustalamy telefonicznie nie są wdrażane. Totalna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~JW / 2023-06-26 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z kontaktem. Dzwonię o 3 razy, czas każdej rozmowy 1,5h, kończy się na tym ze mają wysłać maila i cisza.
    Doliczają dodatkowe opłaty bez zgody. Tragediaaaa
  • ~Jystyna / 2023-07-24 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja nie działa, nic nie można zrobić przepisać licznika, odebrać nowego nic. Wszystko stacjonarnie w punkcie. Wstyd taka firma
    ZaletyBrak
    WadySame, podstawowa nie dziala
  • ~K / 2020-04-30 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zachowania terminów przez Tauron. Opozniaja sie wiele dni z wydaniem prostego zaświadczenia. Na infolinii bagatelizują sprawę. Szczerzę nie polecam
  • ~K / 2021-12-01 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomoc Elektryk 24 to naciąganie klienta
    Uszkodzenie stycznia instalacji elektrycznej w mieszkaniu zgłosiłem i przez miesiąc nie naprawili
    Poraszka!
  • ~k / 2023-06-07 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    monopolista, powrót do komuny. Czytaj wady. Z enea nigdy nie miałem takich absurdalnych problemów.
    Wady- cesja od dewelopera do klienta indywidualnego przez internet nie jest możliwa
    - niemiła obsługa
    - oczekiwania na obsługę 2 tygodnie. Poważnie, trzeba się umówić z takim wyprzedzeniem
    - tak więc nie mogę przepisać liczników przez internet, na miejscu też nie mogę, więc zostanę bez prądu
    - protokół zdawczo odbiorczy tylko na ich wzorze, pomimo że mam ten od dewelopera
    - informacje w internecie na stronie tauron i formularze nie pokrywają się z rzeczywistością
  • ~K / 2023-07-05 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oni sobie chyba jaja robią ze co tydzień są ,,awarie elektrowni” w okolicach Skawiny i Tyńca!!! Ludzie maja swoje działalności, wszystko jest teraz na prąd a oni bez uprzedzenia wyłączają go nawet na kilka godzin. Nie po to płaci się tak wysokie rachunki - jest to żenujące
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4917
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3162