Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JS / 2023-09-28 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka po całości. Obsługa klienta ma wbite do głowy żeby na każde pytanie odpowiadać "nie, nie da się, ale to jest Pani wina a nie nasza". Licznik od pół roku nie chodzi, a oni mi przysyłają faktury.. Nie rozumiem dlaczego Tauron nie poprawi tego wszystkiego, bo ocenę mają fatalną. Nigdy ich nie polecę nikomu!!!
    ZaletyW Tauronie nie ma zalet
    WadyMogłabym wymieniać do jutra
  • ~Julia / 2022-06-15 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to najgorsza forma jaką znam.
    Oszukują nawet osoby starsze (jak moich rodziców), gdy ja ustalałam warunki umowy z Tauronem, tacie podsunęli inną umowe do podpisania (z zupełnie innymi warunkami i znacznie bardziej kosztowną).

    Ich serwis klienta jest najgorszy ze wszystkich - wiele razy powtarza się, że się nie chcę być w bazie do kontaktu odnośnie promocji itd. - to nie działa, wydzwaniaja zawwsze z jakiegoś innego numeru.

    Kilkadziesiąt próśb o wysyłanie wszystkiego mailem, a nie pocztą (żeby oszczędzać papier) - nie działa.

    Ich serwis internetowy jest zupełnie nieprzyjazny klinetom (np. nie da się łatwo dokońać pewnych zmian w danych osobowych - chociażby email czy platforma do kontaktu jest również beznadziejna, można tylko wysłac jedna krotka odpowiedz). Wylogowywanie nie jest intuicyjne. Sprawdzanie jakichś historycznych danych jest bardzo uciążliwe.

    Co więcej nie mają żadnej etyki i manipulją informacjami tak np. gdy człowiek jest nieświadomy, że umowa się sama przedłuży po wygaśnięciu może wpaść w ich manipulacje "najkorzystniejszej oferty", najlepiej z wieloma dodatkowymi usługami, któe na koniec wyjdą o wiele drożej niż przy taryfie sprzedawcy.
    Co więcej, nawert na stronie taryfę sprzedawcy cięzko znaleźć i ceny energii są tam podane brutto, podczas, gdy ich wspaniałych ofert - netto - tak żeby zmylić człowieka.

    Bardzo nieprofesjonalna i paskudna firma. Obsługa w większości nieuprzejma i bez skupienia na kliencie, tylko na zarobkach. Stanowczo nie poelcam !!!!
    Przy tym pokazują, że niby są ekologiczni. Jedno wielkie kłamstwo i brak szacunku do klientów.

    Jeśli możecie wybrac innego dostawc energii naprawde warto.
    WadyWszystko bardzo złe.
  • ~Julia / 2023-05-31 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Na tą firmę trzeba podawać do sądu.
    Poprostu kłamią i obkradają ludzi.
    ZaletyŻadnej
    WadyCaly Tauron to jest wadą
  • ~Julian / 2021-01-07 05:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do opinii ~Elwira / 2020-12-30 13:28 – na 6 dni przed wigilią mamie wyłączyli prąd SKANDAL!!! Oni tam nie parzą na PESEL, za naliczoną karę mogli by taksówkami odpytywać starszych ludzi. „
    Ja chciałam zwrócić Państwa uwagę na to, że taki dobry i charytatywny Tauron zostawił starszych ludzi na święta bez gazu - ogrzewania i możliwości przygotowania posiłków ???????? Reklamacja zgłaszana 3 tygodnie temu. Miał byc kontakt w ciągu 5 dni. Codzienne telefony na Infolinie i cisza! Tak wygląda prawdziwe oblicze Tauronu.”
    Firma która na swojej stronie w temacie MISJA:
    "Z pasją i zaangażowaniem dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie." zatrudniająca okoł 25 000 pracowników nie potrafi skutecznie skorzystać z mail`a, SMS`a i nawet dzwonka do drzwi aby powiadomić o wyłączeniu prądu - sąsiedzi i ja pracujący w innym mieście myśleliśmy, że to awaria.
    Zaletybrak
  • ~Jull / 2023-05-08 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    zerowy kontakt telefoniczny. Na pisma przez internet przychodzą zdawkowe informacje że sprawie nadano bieg i żeby nie odpowiadac na pytania. Na czacie że Tauron ma 14 dni na odpowiedź. Dno. I stale trwają prace nad udoskonaleniem systemu więc dane w ebok i moj tauron nie są aktualne. Porażka total.
    ZaletyBrak
    WadyZerowy kontakt. Zerowe możliwości załatwienia sprawy online i przez telefon. Na telefonie infolinii w pierwszej kolejności czy chcesz mikroinstalacje fotowoltaiki i wybierz numer. Dno iporażka poziom 0
  • ~Just / 2024-08-08 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma o nazwie tragedia, każdy pracownik mówi coś innego, brak pomocy, logiki przy załatwianiu sprawy. Brak chęci rozwiązania małej rzeczy, która wszystkim umożliwiłaby sprawne zakończenie. Przykre, że tak traktuje się klientów w dzisiejszych czasach.
    ZaletyNie widze
    WadyNiekompetencja
  • ~Justyna / 2023-02-13 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta na infolinii. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałam. Konsultanci umówieni na konkretna godzinę nie dzwonią w ogóle. Szczegóły które ustalamy telefonicznie nie są wdrażane. Totalna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~JW / 2023-06-26 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z kontaktem. Dzwonię o 3 razy, czas każdej rozmowy 1,5h, kończy się na tym ze mają wysłać maila i cisza.
    Doliczają dodatkowe opłaty bez zgody. Tragediaaaa
  • ~Jystyna / 2023-07-24 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja nie działa, nic nie można zrobić przepisać licznika, odebrać nowego nic. Wszystko stacjonarnie w punkcie. Wstyd taka firma
    ZaletyBrak
    WadySame, podstawowa nie dziala
  • ~K / 2020-04-30 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zachowania terminów przez Tauron. Opozniaja sie wiele dni z wydaniem prostego zaświadczenia. Na infolinii bagatelizują sprawę. Szczerzę nie polecam
  • ~K / 2021-12-01 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomoc Elektryk 24 to naciąganie klienta
    Uszkodzenie stycznia instalacji elektrycznej w mieszkaniu zgłosiłem i przez miesiąc nie naprawili
    Poraszka!
  • ~k / 2023-06-07 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    monopolista, powrót do komuny. Czytaj wady. Z enea nigdy nie miałem takich absurdalnych problemów.
    Wady- cesja od dewelopera do klienta indywidualnego przez internet nie jest możliwa
    - niemiła obsługa
    - oczekiwania na obsługę 2 tygodnie. Poważnie, trzeba się umówić z takim wyprzedzeniem
    - tak więc nie mogę przepisać liczników przez internet, na miejscu też nie mogę, więc zostanę bez prądu
    - protokół zdawczo odbiorczy tylko na ich wzorze, pomimo że mam ten od dewelopera
    - informacje w internecie na stronie tauron i formularze nie pokrywają się z rzeczywistością
  • ~K / 2023-07-05 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oni sobie chyba jaja robią ze co tydzień są ,,awarie elektrowni” w okolicach Skawiny i Tyńca!!! Ludzie maja swoje działalności, wszystko jest teraz na prąd a oni bez uprzedzenia wyłączają go nawet na kilka godzin. Nie po to płaci się tak wysokie rachunki - jest to żenujące
  • ~K kula / 2021-11-13 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomoc Elektryk 24 to ściema
    Dwa tygodnie zgłosiłem pomoc i nie naprawili instalacji elektrycznej w domu
    WadyPomoc Elektryk 24 to ściema
    Dwa tygodnie zgłosiłem pomoc i nie naprawili instalacji elektrycznej w domu
  • ~K.M. / 2024-03-15 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron nie informuje danej miejscowości o pracach serwisowych. Powinna być jaka kolwiek informacja że w takim dniu i mniej więcej o takich godzinach może nie być prądu. Niestety w dniu dzisiejszym 15.03.2024 przez pracę serwisowe gdzie nie było wcześniej informacji nie było prądu na sieci przez co pompy wody nie chodziły i cała wioska nie miała wody a co za tym idzie nie można było wykąpać się do pracy ani ugotować obiadu. Ludzie pracują również na inne zmiany niż ranne i takie informacje byłyby bardzo istotne.
  • ~Kacper / 2021-02-12 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety TAURON niestrty ma niesamowity bałagan w systemie.

    Mimo kilku reklamacji, wyjaśnienia sprawy, podania przyczyny błędów.. nadal brak reakcji po ponad 2 msc od podpisania umowy. Na kilka reklamcji mimo upływu "czasu odpowiedzi" nie ma informacji.

    Nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zarządzania reklamacją,
    biuro obsługi klienta
    Brak realizacji umowy
  • ~Kacper / 2023-10-11 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron jako firma nie jest w stanie pomóc człowiekowi kiedy wina leży po ich stronie
    Nie polecam
    WadyNiemiła obsługa nie potrafiąca rozwiązać problemu
  • ~Kacper / 2023-12-11 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest paranoja oddałem konsole do naprawy już na nią czekam 2 tygodnie!!! to powinno zająć maks tydzień bo to była mała naprawa do jasnej cholery co wy odpierdzielacie weźcie sie do roboty a nie sie opierdzielacie i nic nie robice! Poprostu PARANOJA nie polecam
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Kacper M. / 2023-08-03 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mnie powiedzieli, że mam założyć konto na ich stronie, NA ZMARŁĄ OSOBĘ żeby przepisać licznik.
    ZaletyŻadnych
    WadyChaos informacyjny
    Namawianie do popełnienia czynu karalnego
    Nie wywiązywanie się z zadeklarowanych działań
    Długi okres oczekiwania na wizytę w oddziale.
  • ~Kacpurt / 2024-08-07 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym slowem tragedia, brak kompetentnych osob do rozmowy juz rok zalatwiam sprawe fikcyjnej faktury na 5k i płace jak frajer za ich wymysły
    ZaletyŻadnych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976