Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jesa / 2023-02-06 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumiem jak mozna sobie pozwolic na kilka awarii w roku, nawet w wigilie. Nie pozdrawiam
    Wadywszystko zle.
  • ~JOANNA / 2021-01-14 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA BY SIĘ DODZWONIĆ
    TRAGEDIA BY PODPISAĆ UMOWĘ INTERNETOWO
    TRAGEDIA BY KTOŚ POMÓGŁ
    TRAGEDIA JEDNO-SŁOWEM !!!
    ZaletyPRĄD, JEDYNA ZALETA!
    WadyKONTAKT I POMOC
  • ~Joanna / 2022-01-03 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczni naciągacze i tyle. Wycena tzw ekspertyza koszt 200 zł , cena naprawy wyceniona na 560 wartość ekspresu 480 zł .
    WadyTylko wady!!!
  • ~Joanna / 2022-09-05 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam dług w tauron. Oczywista rzeczą jest ze przyjechała osoba odciąć mi prąd. Ale z jakiej racji, skoro do mnie zadzwonil że jest pod brama, ja odpowiedzialam że za 5minut będę po czty odpowiedział mi że ok to zaczeka, wspiol się po bramie i włamał się na posesję aby odciąć prąd. Po co mówi że zaczeka skoro sie włamał na prywatny teren?!?
  • ~Joanna / 2023-06-27 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy od lutego,nie dostałam rachunku,domagałam się wyjaśnienia, ale powiedziano mi,że wszystko mam uregulowane, po czym przyszły dwa rachunki na kwotę 2,200 zł.Samotnie wychowuję dwoje dzieci,zarobki 2,800.zrobili ze mnie dłużnika, gdzie nigdy nie zalegałam za prąd. Nie mam już siły dzwonić.Mam wszystko na prąd, pomimo tego,że wszyscy wracamy późnym popołudniem rachunki miałam po 1200zł,czy to normalne?zlozylam wniosek o raty,zero odpowiedzi przez miesiąc,wniosek o dodatkowe kwh(karta dużej rodziny)też nie wiem czy rozpatrzony czy nie,natomiast windykacja poszła im szybko. Przez telefon uznano mi raty,po czym zlikwidowano bez słowa, bo podobno nie płaciłam!!!a jak miałam zapłacić skoro w opcji płatności wyświetlało się w realizacji,a później ZAPŁACONO,chce mi się wyć.Zrobili ze mnie dłużnika, i nie mam możliwości zalatwienia sprawy. Nie wiem co mam płacić, bo aplikacja ciągle wyświetla dziwne kwoty,odsetki mi rosną.
    ZaletyŻadnych
    WadySkutecznie mordujecie ludzi,zwłaszcza najbiedniejszych
  • ~Joanna / 2023-07-01 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta zero komptencji Pani Agata która w ogóle mnie wie o czym mówi
    ZaletyŻadna
    WadyFatalna obsluga
  • ~Joanna / 2023-07-26 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostaję odsetki za bieżące rachunki,a nie mam żadnych zaległości.Nie uwzględniono mi dodatkowych kwh na kartę dużej rodziny,to ponad 1000zł...na szczęście ptaszki mi doniosły, że tauron upada,i ma ogromne zadłużenie, dlatego oszukują ludzi,SKOŃCZYĆ Z ZAPISAMI NA AUDIENCJĘ, LUDZIE PRACUJĄ!!!
    ZaletyŻadne
    WadyKłamcy, oszuści, tumany
  • ~Joanna / 2023-09-19 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Aplikacja działa najgorzej, o ile w ogóle można użyć stwierdzenia, że działa. Po wprowadzeniu licznika na fakturę czeka się tydzień, dwa, a nawet miesiąc. Ciągle jest jakiś problem. Jak nie jakieś przerwy techniczne to prace nad aplikacją. Od stycznia tego roku to jakaś porażka.
    WadyBardzo długie oczekiwanie na fakturę z aplikacji.
  • ~John / 2021-08-06 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada z ta fimra. Maja monopol na rynku i robia co chca - wstyd by w naszym kraju funkcjonowała tak mafijna spolka.
    Zaletybrak zalet
    Wadyw KAzdym aspekcie
  • ~johny / 2023-08-03 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem szczerze, że jesteśmy bardzo zawiedzeni na Tauronie. Rachunki wzrosły dwukrotnie. Na wizytę do Punktu Obsługi Klienta czekam cały miesiąc. Ah nie chce się gadać.
    Zaletybrak
    Wadycena energi, kontakt z klientem
  • ~Jola / 2021-01-16 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to koszmar! Od 3 miesięcy próbuję coś załatwić i za każdym razem wymyślają coś innego. Każdy chce inny wniosek, jeden drugiego nie widzi. Za każdym razem rozmawiam z kimś innym i mówi mi co innego. No dramat! Jeśli macie możliwość korzystania z usług innej firmy, innych źródeł energii to nie zastanawiajcie się!
  • ~Jolanta / 2020-12-03 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest skandal, żeby zalogować się do na ebok Tauron trzeba 40 minut męczyć się z hasłem bo system nie przyjmuje haseł łatwych czyli 15 znaków różnych a nadal podaje że za słabe hasło !!!!! do banku na własne konto nie ma takich haseł, kto wymyślił taką głupotę, jak zapomni się hasła trzeba podać nowe i się zaczyna , dosłownie godzinę poświęciłam , żeby system zaakceptował hasło !!!!!! ludzie jest 21 wiek a tauron komplikuje życie na maxa !!!! już od roku o tym mówię na infolini i nic .
    Zaletybrak
    Wadypełno
  • ~Jolanta / 2022-10-14 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal, żeby sie zalogować w mój Tauron należy wymyśleć hasło mega mega skomplikowane, nadmienię , że hasła bankowe system uznaje za słabe !!!!!! kolejna sprawa już w trakcie rozmowy dla weryfikacji pytanie - kiedy ostatnio była płatność za prąd ????? Nadmienię, że mam umowę o wpłatach comiesięcznych a takie pytanie do starszych ludzi którzy mają kilka rachunków i pamiętają co i gdzie płacili!!!!!!!!!!!
    Tauron to porażka a mój tauron to bubel dla kogo ?????? hasło non stop za słabe!!!!
    Zaletybrak
    Wadyhasło do mój tauron jest non stop odrzucane bo za słabe . Podaje hasła z banków z kont
  • ~Jolanta / 2022-12-28 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałbym zero gwiazdek ale się nie da. Wydzwaniam na infolinię czekam po godzinie na połączenie. Ustalam z konsultantem co chce zmienić i nic. Tak jakby rozmów nie było. Kilka razy próbowałem ustalałem i potem nic. Kpina z klienta.
    WadyKłamstwo na infolini
  • ~Jolka234 / 2023-08-08 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu tego roku zmieniłam sposób rozliczania z prognozowanych rachunków na miesięczne z podaniem licznika. Aby przejść na nowy sposób rozliczenia Tauron powinien zamknąć mi okres rozliczeniowy, abym mogła działać na nowych warunkach, po wielu interwencjach telefonicznych udało im się to po 5 miesiącach, więc placiłam na ślepo, aby się nie zadłuzyc. Raz zapomniałam podać stan licznika zrobiłam to po terminie i się zacząl dla mnie koszmar, bo Tauron zaczął rozliczać mnie na podstawie prognoz które były dużo wyższe. Po wielu interwencjach nic to nie dało tylko padały obietnice,. Ale moje rachunki w stosunku do zużycia były dużo wyższe, mam rodzinę i dużą część zarobku idzie na prąd którego nie używam. Jestem bardzo zawiedziona takim postępowaniem z klientem. Czuję się oszukana i nie wiem gdzie mam szukać pomocy, czy ktoś ma podobną sytuację. Pani która odczytywała licznik prądu powiedziała, że mam bardzo zawyżony odczyt na podstawie, którego mam wystawiane te rachunki. Nikt w tauronie nie chce wprowadzić aktualnego stanu licznika. Wnioski same się nasuwają.
    ZaletyŻadnych.
    WadyMyślę że duża nieuczciwość,
  • ~Jonek / 2020-02-13 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada... Jak można wklepywać cennik przez 2 miesiące?
    otóż napisałem do taurona bo od 10 grudnia do dziś czyli 13 luty, nie otrzymałem żadnej faktury napisałem do nich Kiedy będzie faktura bo wysyłam im co miesiąc stan licznika nie mam faktury za grudzień i styczeń A to już luty w odpowiedzi dostałem takie coś:

    "przesłane odczyty wprowadziliśmy do naszego systemu. Wyjaśniamy, że odczyty w serwisie mójTAURON są widoczne dopiero po wystawieniu faktury rozliczeniowej.

    Ze względu na to, że aktualnie prowadzimy prace nad zmianami cen energii elektrycznej (wiąże się to z koniecznością wgrania nowych cenników), należne Pani faktury wystawimy jak tylko będzie to możliwe. Prosimy cierpliwie oczekiwać na rozliczenie. Za powstałą sytuację i wynikające z niej utrudnienia, przepraszamy"
    Proszę mi powiedzieć dlaczego w PGNiG jest lepiej? Widać stan licznika zaraz po wpisaniu? Dlaczego tak samo nie może być w tauronie?
    ZaletyBrak
    WadyDużo...
  • ~Józef / 2023-08-24 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bur..... I jeszcze raz bur.... Konkurencji im trzeba i wszystko się będzie dało wtedy. A teraz jesteś jak złodziej traktowany i trzeba im dokumenty posyłać dwa razy bo oni nie mają. I głupkowate pytania " jakim kanałem Pan wysyłał" a czy to ważne?!?! choć jakbym w kiblu spłukał to efekt taki sam!!
  • ~Józef / 2024-04-20 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Z zażenowaniem piszę te słowa, bo jestem starym człowiekiem a dałem się zmanipulować złotoustym kłamcom jak małe dziecko. Obiecywali mi szybki zwrot inwestycji w niskich rachunkach za prąd, a po kilku latach już same zyski. Za tę dziecięcą naiwność płacę teraz srogą cenę. Rok temu Otovo zainstalowało mi wątpliwą dekorację domu o mocy 8,25 kW za cenę 36 tys. zł. Instalacja jest dobrej jakości i do sieci dostarcza ponad dwukrotnie tyle energii, niż pobieram z sieci. W uczciwym kraju za tę dostarczoną nadwyżkę prawdopodobnie otrzymałbym choćby symboliczną zapłatę. Ba, byłbym szczęśliwy, gdybym na tej fuzji z Tauronem wyszedł choć na zero. Niech wezmą sobie dranie za darmo ten mój prąd, ale – na Boga – niech przynajmniej nie każą dopłacać. Niestety, nie przyszło mi żyć w uczciwym kraju i do dostarczonej za darmo do sieci energii muszę słono dopłacać. Moje rachunki za prąd wzrosły ponad dwukrotnie w stosunku do tych, jakie płaciłem przed montażem instalacji. Żeby mi jeszcze bardziej dopiec, nienażarty Tauron napisał, że byłyby jeszcze wyższe, gdyby nie „działania osłonowe”.
    Z rozgoryczeniem napisałem ten tekst, ale niech przynajmniej będzie przestrogą dla innych i uratuje ich przed okradaniem metodą "na fotowoltaikę".
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo i złodziejstwo na olbrzymią skalę.
  • ~Józef / 2024-06-13 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy na infolinii nie kompetentni. W jednej sprawie podają rozbieżne mylne rozne informacje.
  • ~JS / 2023-07-25 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem głęboko zaniepokojony i rozczarowany jako klient firmy Tauron. Od 29 maja próbuję odzyskać zwrot nadpłaty, a w ciągu tego czasu złożyłem już 3 lub 4 wnioski. Dodatkowo, wielokrotnie kontaktowałem się z konsultantami oraz pisałem na infolinię, jednak każdy z nich tylko powtarza to samo bez żadnych efektów - że zwrot zostanie wykonany w ciągu 14 dni. Minęło prawie 2 miesiące, a zwrotu nadal nie ma.

    Biuro obsługi klienta firmy Tauron okazało się być prawdziwym dramatem. Każda osoba, z którą rozmawiałem, zapewnia mnie, że zwrot jest praktycznie gotowy, ale ciągłe obietnice pozostają niespełnione. Mam dokumentację w postaci zrzutów ekranu, która jednoznacznie pokazuje jak długo to trwa i jakie absurdalne opóźnienia są stosowane.

    Dokąd poszło szanowanie dla klienta i jego czasu? Czy firma Tauron w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo szkodzi swoją działalnością? To właśnie brak szacunku wobec klientów przekłada się na moje zdanie o tej firmie. Już nie wierzę, że kiedykolwiek otrzymam ten zwrot, ponieważ wyraźnie widać, że jest to celowe działanie.

    Chciałbym podzielić się całą tą sprawą z innymi, ponieważ to, co tu ma miejsce, nie może być bagatelizowane. Takie podejście do klientów jest absolutnie niedopuszczalne i wymaga radykalnej zmiany. Wierzę, że wszyscy powinni dowiedzieć się o tym, jak firma Tauron traktuje swoich klientów i jak olewa ich potrzeby.

    Zdaję sobie sprawę, że ten komentarz może wydać się surowy, ale jestem w pełni poważny w swojej ocenie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976