Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2022-09-28 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko do dupy...czas oczekiwania na połączenie z konsultantem ponad 30 minut.a biuro obsługi klienta do 20:00.. syf.kiła i mogiła....szajs,szajs
    ZaletyBrak
    WadyWszystko,całą sieć Taurona
  • ~Ja / 2023-01-27 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo, zapraszam do zbiorowej skargi do UOKiK. Ja ze swojej strony Taurona mam kompletnie dosyć. Naciągcze, nieprofesjonaliści - o ludziach z infolinii nie wspomnę, ale i oni kiedyś dorosną i będą klientami, i zobaczą jak to jest. Proszę zostawiać komentarze - w grupie zawsze raźniej.

    Pozdrawiam Wszystkich Wykończonych Psychicznie i Mentalnie przez Tauron
  • ~Ja / 2023-06-03 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu "użeram" się z tą firmą - nic się nie da załatwić. Obsługa stacjonarna Wrocław - porażka.
    Zaletybrak
    WadyCała firma to porażka
  • ~Jacek / 2021-01-15 03:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne.Nawet brak mi sił i chęci do opisania sytuacji dlaczego
  • ~Jack / 2023-08-21 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z biurem obsługi to tragedia. O załatwieniu sprawy nie ma mowy . Wizyta w POK musi być umówiona - długie terminy oczekiwania . Po kilku godzinach wysłuchiwania koncertu z infolinii i przebrnięcie przez pytania chatbota połączenie i wreszcie podanie terminu wizyty.
    Po przybyciu na miejsce ( Dąbrowa Górnicza ) okazuje się że nikt nie ma pojęcia na temat zawyżonych rachunków za fotowoltaikę – porażka. Ponowny telefon na infolinię ,kolejne godziny oczekiwania na połączenie , po połączeniu okazuje się że nikt nic nie wie , nikt nie może wytłumaczyć zawyżonych rachunków.
    Złożenie reklamacji w temacie faktur to następna porażka , przekazywanie sprawy z działu do działu i żadnej odpowiedzi.
    Próba złożenia skargi przez infolinie ,tak jak ktoś napisał wcześniej -niemożliwa, rozmowa z przełożonym – niemożliwa.
    W związku z tym że termin płatności za fakturę już minął – przysyłają pisma w których straszą komornikiem i wyłączeniem prądu.
    A ja chcę po prostu wiedzieć za co płacę wysokie rachunki mimo tego że zamontowałem fotowoltaikę.
    Bezczelność , porażka.
    Państwowy moloch który ma klientów w d……. nikt nie ma nad nim kontroli , myślę że to pokazuje na kogo nie głosować w październikowych wyborach .
    Wady100000
  • ~jajo / 2021-04-14 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    W lipcu 2020 została założona Fotowoltaika. Pomimo nie dołożenia w domu żadnych nowych sprzętów otrzymaliśmy wraz z nowym rokiem 2021 fakturę opiewającą na wartości 1600zł gdzie za mc lipiec 2020 został rachunek zapłacony.
    Po założeniu Fotowoltaiki złożyliśmy wniosek telefoniczny - rozmowa była nagrywana - o przeksięgowanie pozostałej kwoty na poczet kolejnych rachunków. Z nowego rachunku wynika, że musimy ponownie zapłacić na lipiec i sierpień 2020.
    Podczas próby wyjaśnienia niestety wyszło na jaw, iż musimy zapłacić za prąd pozyskany z energii słonecznej, który oddaliśmy do Tauronu po czym z powrotem go pobraliśmy + dodatkowo pobraliśmy niby ponad 500 kWh. Musimy zapłacić za prąd oddany do Tauronu + ponowne pobranie tego samego prądu + dodatkowe kWh.
    Totalne oszustwo!!!!!
  • ~Jakub / 2023-01-31 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszej firmy to chyba nie ma. W Jaworznie przygotuj się na stres i błędne informacje. Potem koszty tych błędów ponosi klient. Bezczelni pracownicy na stanowiskach kierowniczych czują się jak na prywatnym folwarku, przy tym obrażają klientów. Z czymś takim jeszcze się nie spotkałem, żeby tak pod górkę robić abyś nic załatwić nie mógł. Od lat jestem klientem, który systatycznie opłaca rachunki. Czekam tylko do końca umowy i nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
    ZaletyNo chyba nic nie wymślę
    WadyBrak kompetencji, złe traktowanie klientów, brak komunikacji w firmie, każdy podejmuje inną decyzję a traci na tym klient, który ponosi dodatkowe koszty.
  • ~Jakub Kabus / 2023-11-07 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    To niewiarygodne w XXI wieku. Kafka w czystym wydaniu. Przypomina się Brasil Terrego Gilliama.
    ZaletyInstytucja wzbudza ciekawy sentyment do czasów PRL i czytanych w młodości klasyków jak "Zamek" Kafki.
    WadyNieczytelni, nieintuicyjnie, sami "eksperci" i asystenci niedoinformowani, zawiłe procedury.
  • ~Jakub srakomież / 2022-06-09 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Ogółem usterki od 4 godzin nie umieją naprawić
    WadyMają problem z naprawą usterki od 4 h nie polecam
  • ~Jan / 2022-06-08 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie rozmawiałem na temat przepisania licznika. Termin 14 dniowy juz minął, nic nie zrobili w tej sprawie. Pani Maria Wadas pracująca na infolinii wmawia mi, że wysłali mi informację w sprawie braków przez portal tylko gdzie tego szukać. Na adres mailowy nie otrzymałem żadnej informacji, nikt też do mnie nie dzwonił. Tragedia z obsługa ale tak jest jak sie jest monopolistą. Ocena najgorsza z możliwych. Chciałbym, ąby ktoś z obsługi Tauron przeczytał tę wiadomość i potrząsnął obsługą klienta
    Zaletyżadnych
    Wadycałe zło po stronie Tauron
  • ~Jan / 2023-11-07 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czeterech miesięcy czekam na korekty faktur. Co chwilę dostaję informację, że mam czekać do 14 dni kalendarzowych. Kolejne 14 dni mija od czterech miesięcy, a faktur nadal brak...
    Ale odsetki od razu naliczają. Przemoc instytucjonalna w czystej postaci.
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetencja, czas załatwiania sprawy, zwodzenie klienta
  • ~Jan Matejko / 2016-02-18 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, porażka jakość monopolu taurona już gorsza być nie może, mają n as w dupie na wioskach zasrani monopoliści, cały dzień bez prądku i tak przez kilka dni, czemu w mieście tak nie zrobią patafiany
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~JANO / 2020-12-17 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA - serwis - obiecują przed podpisaniem WSZYSTKO a później się nie należy !!!
    - 1 raz zepsuł mi się czajnik to się nie należy naprawa !!! ,
    - 2 raz zepsuł mi się odkurzacz nie jest zawarte w umowie że go naprawiają !!!
    - 3 raz zepsuł mi się telewizor 55 cali - naprawią ale trzeba dopłacić ( koszt dojazdu 160 zł !!! czyli zostało z 500 zł tylko 340 zł !!! , + DODATKOWA dopłata 600 zł - zdecydowałem się naprawić termin realizacji 1-2-tygodnie , zabrali Telewizor , po kilkunastu telefonach po ok 8-9 tygodniach męczenia ich o naprawę zdecydowali się że NIE NAPRAWIĄ a 500 zł przepadło!!!
    - kolejny raz 4 - wybija mi bezpiecznik!!! awaria czego ? nie wiem - Odpowiedz - Jeżeli będzie to bezpiecznik lub coś w gniazdku to się nie należy serwis i wtedy zostanę obciążony dojazdem + koszt serwisu ok 200-300-400 zł PORAŻKA !!!! Czyli mam sobie wezwać elektryka we własnym zakresie i określić co się zepsuło - ale on już to naprawi , więc po co jakiś naciągany serwis 24h !!!
    ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!

    OSTRZEGAM przed wyłudzeniem od tej firmy TAURON dodatkowych usług ponieważ tylko wydacie niepotrzebnie pieniądze a za naprawę będziecie musieli zapłacić u prawdziwych ekspertów co naprawią a nie będą naciągać!!
    ZaletyBRAK
    WadyKONTAKT
  • ~Janusz / 2023-01-22 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat jednym słowem. Naprawy awaryjne kiedy im się chce.
  • ~Jarek / 2023-01-31 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa celowo stworzona z błędami - naciąganie na usługi dodatkowe, których nikt nie chce. 45 minut na infolinii i nikt nie potrafi/ nie chce tego zmienić, przełączanie z działu do działu. Naprawdę tragedia! Takie rzeczy tylko w państwowych spółkach.
    Zaletybrak
    Wadytauron
  • ~jarek2702 / 2021-06-08 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie znam gorszej firmy, ostatnio otrzymuję po 6 faktur miesięcznie na jakieś chore kwoty, jakaś tragedia, na infolinii kompletnie niekompetentne osoby!!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~jbctauron / 2022-01-26 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    małpy, które tam pracują nie potrafią spełnić swoich psich obowiązków jak należy, obsługa klienta to dno kompletne, chętnie zapłacę trzykrotność cen prądu konkurencji niż przekażę choćby złotówkę tym zwierzętom - mam szczerą nadzieje, że firma upadnie a każdy pracownik tego gówna zdechnie na ulicy gdzie jego miejsce
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~jczer / 2023-05-09 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Próbuję od 4 miesięcy załatwić przepisania licznika. Podpisałam i wysłałam umowę jakiejkolwiek informacji zwrotnej czy faktur brak! Na infolinii nikt nic nie wie nawet gdzie mogę uzyskać informację( no bo chyba nie po to mają infolinię...)
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji na infolinii tylko z nazwy można uzyskać info
  • ~Jebac tauron / 2022-05-28 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co zakładać firme skoro można 30 RAZY WYŁĄCZYĆ PRĄD W CIĄGU 10 MINUT
    ZaletyGówno nie firma
    WadyIstnieje
  • ~Jebac_tauron / 2022-05-06 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przekierowywanie z infolinii do infolinii, za kazdym razem co innego gadaja. Nic zalatwic nie mozna. Umowe juz drugi miesiac zalatwiam.
    ZaletyBrak
    WadyNikt nic nie wie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990