strona 24 z 51
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~in / 2023-08-27 18:14Ocena: 1.00 / 5
Po zmianie licznika po dwóch miesiącach zużycie prądu na dobe zwiększyło się dwukrotnie,potem wszystko wróciło do normy.Czuje się oszukana na 700 kWH i nie moge doprosić się wytłumaczenia sytuacji,bo w domu nic się nie zmieniło.,Czy ktoś miał podobne problemy?[Prosze o info -
-
~Inga / 2019-10-18 06:24Ocena: 1.00 / 5
Brak szacunku dla swoich klientów. Pomimo zgłoszenia wniosku na wymianę licznika po ponad 30 dniach brak kontaktu ze strony Tauronu. Wielokrotnie przeprowadzone monity, również nie przynoszą rezultatu. ZaletyBrakWadyBrak poszanowania dla swoich klientów -
~Irek / 2025-09-11 11:33Ocena: 1.00 / 5
Mieliśmy dobry serwis e-Bok teraz mamy gowno. Zatrudnili młodych baranów i nic nie działa Trzeba zmienić dostawcę. Barany niekompetentne kanalie. ZaletyBrakWadyNowy serwis Mój tauron to gowno -
~iza / 2022-03-10 11:52Ocena: 1.00 / 5
Napiszę ogólnie że Tauron ma wysokie ceny a oprócz tego naciąga ludzi na różne opcje typu : Zdrowie24h i Serwisant24h gdzie w ogóle te opcje nie działają, od pięciu dni próbuję wyjaśnić dlaczego nie mam dostępu do opcji za którą płacę i do dziś jestem w punkcie zerowym. Wykonałam ponad 25 rozmów na infolinii TAURONA i PZU ( bo mają umowę z PZU) więc PZU odsyła do TAURONA a TAURON do PZU i tak w kółko. Jestem przekonana że to wszystko jest fikcją i sposobem na dodatkową kasę dla TAURONA. Oprócz tego dodam że podpisałam z nimi 2 umowy i obydwie zostały źle przygotowane a Pani w punkcie TAURONA na informacji była bardzo opryskliwa i zamiast próbować sprawę rozpatrzyć i dążyć do naprawienia błędu, wręcz wypraszała mnie z punktu w OPOLU bo trzeba najpierw się umówić, to jakieś nieporozumienie !W końcu to ich błędy więc logicznie myśląc powinni dążyć do pozytywnego zakończenia sprawy. Tragedia ! -
~Iza / 2023-05-10 13:06Ocena: 1.00 / 5
nic sie nie da Cekam na faktury do 20 dni....... i ciagle stronka jest w naprwaie Zaletyjak stronka dziala jest okey Nie trzeba dzwonic i sluchac ze sie nie da!Wadyosoba pracujaca dla tauronu jest nei kompetentna i jedyne co powtarza to to e ze nie wie i prawdopodbnie sie nie da -
~Izabela / 2022-11-20 17:16Ocena: 1.00 / 5
Tauron z serwisantem to jedno wielkie oszustwo
Nie zmieniać umowy!ZaletyBrakWadyOszuści
Wg reklamy części i serwis bezpłatny -
~J / 2023-09-29 13:52Ocena: 1.00 / 5
Taką dziadowską firmę powinno się sprzedać na pniu i referendum nie potrze, brak słów ZaletybrakWadyza mało miejsca żeby opisać -
~Ja / 2021-07-11 11:45Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny moja opinia została usunięta! Banda nieudaczników. Kompletna impertynencja, niewiedza. Kuchenka od kwietnia jest zepsuta. Serwisant nawet jej nie rozebrał i powiedział ze trzeba kupić nowa. Sama muszę dzwonić pomimo tego te to oni powinni mnie informować o ich poczynaniach.Nie podważał juz nawet kompetencji serwisantów, PZU,i taurona bo żeby cos podważyć to trzeba mieć co. Zaletytauron, PZU, serwisanci z zaletami nie mają nic wspólnegoWadywszystkie możliwe -
-
~Ja / 2021-11-19 12:58Ocena: 1.00 / 5
Zablokowali mi konto, umowa jest na mojego męża.Mimo że mieszkam z mężem, przypisany jest do umowy mój nr i znając pesel, nie mogą mi wysłać na meil linku by odblokować konto. Meil mają od kilku lat, tel, to ja przelewam kasę.
Maz kilka razy już mnie upoważniał, chyba za mało.
Korzystamy z tej debilnej firmy już ponad 15 lat, a ja dalej jestem traktowana jak obca złodziejka, która procz opłacania rachunków nie ma nic do gadania
Ps. Ale jak coś chcą, mp przedłużyć umowę to już jestem upoważniona i mogę decydować. Szczyt debilizmuZaletyCzęste awarie kont(blokowanie bez przyczyny)
Balagan,
Chamstwo na Lini
WadyChamstwo na lini -
~Ja / 2022-09-28 20:02Ocena: 1.00 / 5
Wszystko do dupy...czas oczekiwania na połączenie z konsultantem ponad 30 minut.a biuro obsługi klienta do 20:00.. syf.kiła i mogiła....szajs,szajs ZaletyBrakWadyWszystko,całą sieć Taurona -
~Ja / 2023-01-27 21:24Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo, zapraszam do zbiorowej skargi do UOKiK. Ja ze swojej strony Taurona mam kompletnie dosyć. Naciągcze, nieprofesjonaliści - o ludziach z infolinii nie wspomnę, ale i oni kiedyś dorosną i będą klientami, i zobaczą jak to jest. Proszę zostawiać komentarze - w grupie zawsze raźniej.
Pozdrawiam Wszystkich Wykończonych Psychicznie i Mentalnie przez Tauron -
~Ja / 2023-06-03 23:06Ocena: 1.00 / 5
Od jakiegoś czasu "użeram" się z tą firmą - nic się nie da załatwić. Obsługa stacjonarna Wrocław - porażka. ZaletybrakWadyCała firma to porażka -
~Jacek / 2021-01-15 03:58Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne.Nawet brak mi sił i chęci do opisania sytuacji dlaczego -
~Jack / 2023-08-21 13:04Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z biurem obsługi to tragedia. O załatwieniu sprawy nie ma mowy . Wizyta w POK musi być umówiona - długie terminy oczekiwania . Po kilku godzinach wysłuchiwania koncertu z infolinii i przebrnięcie przez pytania chatbota połączenie i wreszcie podanie terminu wizyty.
Po przybyciu na miejsce ( Dąbrowa Górnicza ) okazuje się że nikt nie ma pojęcia na temat zawyżonych rachunków za fotowoltaikę – porażka. Ponowny telefon na infolinię ,kolejne godziny oczekiwania na połączenie , po połączeniu okazuje się że nikt nic nie wie , nikt nie może wytłumaczyć zawyżonych rachunków.
Złożenie reklamacji w temacie faktur to następna porażka , przekazywanie sprawy z działu do działu i żadnej odpowiedzi.
Próba złożenia skargi przez infolinie ,tak jak ktoś napisał wcześniej -niemożliwa, rozmowa z przełożonym – niemożliwa.
W związku z tym że termin płatności za fakturę już minął – przysyłają pisma w których straszą komornikiem i wyłączeniem prądu.
A ja chcę po prostu wiedzieć za co płacę wysokie rachunki mimo tego że zamontowałem fotowoltaikę.
Bezczelność , porażka.
Państwowy moloch który ma klientów w d……. nikt nie ma nad nim kontroli , myślę że to pokazuje na kogo nie głosować w październikowych wyborach .Wady100000 -
~jajo / 2021-04-14 21:42Ocena: 1.00 / 5
W lipcu 2020 została założona Fotowoltaika. Pomimo nie dołożenia w domu żadnych nowych sprzętów otrzymaliśmy wraz z nowym rokiem 2021 fakturę opiewającą na wartości 1600zł gdzie za mc lipiec 2020 został rachunek zapłacony.
Po założeniu Fotowoltaiki złożyliśmy wniosek telefoniczny - rozmowa była nagrywana - o przeksięgowanie pozostałej kwoty na poczet kolejnych rachunków. Z nowego rachunku wynika, że musimy ponownie zapłacić na lipiec i sierpień 2020.
Podczas próby wyjaśnienia niestety wyszło na jaw, iż musimy zapłacić za prąd pozyskany z energii słonecznej, który oddaliśmy do Tauronu po czym z powrotem go pobraliśmy + dodatkowo pobraliśmy niby ponad 500 kWh. Musimy zapłacić za prąd oddany do Tauronu + ponowne pobranie tego samego prądu + dodatkowe kWh.
Totalne oszustwo!!!!! -
~Jakub / 2023-01-31 14:33Ocena: 1.00 / 5
Gorszej firmy to chyba nie ma. W Jaworznie przygotuj się na stres i błędne informacje. Potem koszty tych błędów ponosi klient. Bezczelni pracownicy na stanowiskach kierowniczych czują się jak na prywatnym folwarku, przy tym obrażają klientów. Z czymś takim jeszcze się nie spotkałem, żeby tak pod górkę robić abyś nic załatwić nie mógł. Od lat jestem klientem, który systatycznie opłaca rachunki. Czekam tylko do końca umowy i nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. ZaletyNo chyba nic nie wymślęWadyBrak kompetencji, złe traktowanie klientów, brak komunikacji w firmie, każdy podejmuje inną decyzję a traci na tym klient, który ponosi dodatkowe koszty. -
-
~Jakub Kabus / 2023-11-07 13:31Ocena: 1.00 / 5
To niewiarygodne w XXI wieku. Kafka w czystym wydaniu. Przypomina się Brasil Terrego Gilliama. ZaletyInstytucja wzbudza ciekawy sentyment do czasów PRL i czytanych w młodości klasyków jak "Zamek" Kafki.WadyNieczytelni, nieintuicyjnie, sami "eksperci" i asystenci niedoinformowani, zawiłe procedury. -
~Jakub srakomież / 2022-06-09 21:16Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Ogółem usterki od 4 godzin nie umieją naprawić WadyMają problem z naprawą usterki od 4 h nie polecam -
~Jan / 2022-06-08 07:47Ocena: 1.00 / 5
Właśnie rozmawiałem na temat przepisania licznika. Termin 14 dniowy juz minął, nic nie zrobili w tej sprawie. Pani Maria Wadas pracująca na infolinii wmawia mi, że wysłali mi informację w sprawie braków przez portal tylko gdzie tego szukać. Na adres mailowy nie otrzymałem żadnej informacji, nikt też do mnie nie dzwonił. Tragedia z obsługa ale tak jest jak sie jest monopolistą. Ocena najgorsza z możliwych. Chciałbym, ąby ktoś z obsługi Tauron przeczytał tę wiadomość i potrząsnął obsługą klienta ZaletyżadnychWadycałe zło po stronie Tauron -
~Jan / 2023-11-07 14:17Ocena: 1.00 / 5
Od czeterech miesięcy czekam na korekty faktur. Co chwilę dostaję informację, że mam czekać do 14 dni kalendarzowych. Kolejne 14 dni mija od czterech miesięcy, a faktur nadal brak...
Ale odsetki od razu naliczają. Przemoc instytucjonalna w czystej postaci.ZaletyBrakWadyniekompetencja, czas załatwiania sprawy, zwodzenie klienta
strona 24 z 51
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
