Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 998 opinii

1.36 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.32
  • Łatwość zamawiania
    1.33
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gość / 2023-01-25 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    załatwienie umowy przez internet to totalne dno. Trzeba wypełniać umowy po kilka razy dosłownie gdyż ciągle giną. Nikt z obsługi nie wie co się dzieje z tymi umowami. Nikt nie potrafi udzielić żadnej informacji. Odsyłanie od działu do działu.
    ZaletyNie znam
    WadyPodpisywanie umowy online
  • ~Graza / 2023-12-01 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    rencistka z poborami 1445 zlotych zostala obciazona za prad kwota 5000 zlotych.
    Nie pomogly liczne wizyty w BOK ani telefony ani aplikacja "moj tauron".
    Faktury nieczytelne, niejasne.
    Nie uwzglednili "tarczy solidarnosciowej" i pomineli limity w niskich cenach dla osoby z niepelnosprawnoscia.
    Kwota niemozliwa do zaplaty.
    Tauron zabiera życie ludziom.
    Tauron nie stosuje cen tylko gangsterski haracz.
    Pomoge tej osobie i skladam pozew do sadu w nadziei ze to cos zmieni.
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~grażka / 2019-08-02 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wezwałam serwis Taurona , z powodu braku energii( brak jednej fazy). Przyjechało dwóch panów , z których jeden z nich na początek mnie straszył że zapłacę fakturę to mi się odechce wzywać serwis .Niekompetentny człowiek , który ze mną krzykiem rozmawiał , nie chciał podać ani nazwiska, ani numeru służbowego , miał pretensje ze tak daleko musieli jechać Chamstwo na każdym kroku i brak brak jakiegokolwiek zrozumienia dla klienta Jego nie interesowało co ja chcę powiedzieć .Kompletna porażka z takim chamstwem już dawno nie miałam do czynienia . Na koniec usłyszałam że jak mi się nie podoba to mogę złożyć reklamacje . Arogancja , brak podstaw kultury dla starszych , czy Ci ludzie aż tak czują się bezkarni ?
    Założone ciemne okulary i ręce w kieszeniach tak wygląda serwisant z Taurona .
    Zaletybrak
    Wadyarogancja , niekompetentność i lekceważenie klienta
  • ~Grzybol / 2023-08-06 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja wiecznie nie działa wszystkich z działu it powinni zwolnić są do niczego jak widać nie przydatni
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Gxxxx / 2024-11-04 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dezinformacja. Niemiła obsługa. Praktyki świadczenia usług rodem z głębokiej komuny. Firma tragedia.
  • ~Halina / 2023-07-13 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko mówiąc tragedia. Non stop się serwisują, problem z rachunkiem, jak można działać na taką skalę i mieć taki bałagan, a jednocześnie nie mieć ludzi, którzy sprawnie system im ogarną.
    ZaletyBrak
    WadyBrakło by miejsca
  • ~Halina / 2023-09-15 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pół roku próbuje zmienić taryfę prognozowana na rozliczenie miesięczne , zwinąć już 56 razy słyszałam że zostanie zmieniona ale nie została ...
    ZaletyZadne
    WadyBrak kompetencji pracowników
  • ~HALINA / 2023-11-22 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałam fakturę pierwsza do zapłacenia i następna tylko źle odczyt licznika co wy macie za klamory z dn. 25.10 2023 licznik 1.290 kw a ja mam 644 z dn 14.11.2023 jest reklamacja Ruda ul. Teatralna Tauron Pani mówi że do 2 tygodni otrzymam faktury więc czekam ale dziś znowu otrzymałam kupę papierów 2 koperty A4 znowu to samo nie płacę nie wysyłam bo CZEKAM aż Tauron dobrze policzy albo zwolnić tych co liczyć nie potrafią ja nie będę płacić za to czego nie mam barany co wy umiecie kto was zatrudnił na stanowisku brak słów
    Zaznaczam że mejlowy też załatwiałam i odpisali że nie są pewni że to ja na miłość Boską faktury wysłane załączniki i opisane jesteście porąbani najgorsza firma to TAURON
  • ~Hanna / 2021-12-23 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam awarię prądu, to znaczy pół wsi ma, powiat zgorzelecki. Dzwonię na numer pogotowia energetycznego, automat mówi mi, że nie ma żadnych wyłączeń na terenie powiatu. Rozmawiam z tzw. konsultantem, dowiaduję się, że tak mają inne zgłoszenia, tak powiadomili pogotowie energetyczne, ale czy ekipa jedzie to nie wiedzą. Na prośbę żeby się dowiedział, bo od trzech godzin nie mam ogrzewania w domu, jest mróz, dowiaduję się, że on nie ma takiej możliwości. To proszę mbie połączyć z kimś kto ma, on nie ma takiej możliwości. To poproszę z przełożonym. Nie ma takiej możliwości. Ro pytam po cholerę oni tam są. Dlaczego po trzech godzinach od awarii automat mówi, że żadnej nie ma. To skoro nie ma to gdzie jest k... mój prąd...
  • ~hejtertauronu / 2024-01-17 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa porażka. Chcesz coś załatwić coś wyjaśnić babka cię spławia. Każą załatwić wszystko na ich stronie a strona nie działa w ogóle. Wpisuje adres zamieszkania a wyświetla się informacja że TEREN NIE OBSŁUGIWANY PRZED TAURON coś tam. Chcesz dobrze, chcesz na spokojnie nie da się. Nie polecam taurona nikomu.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Hell / 2021-05-22 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Chciałam podłączyć prąd, załatwić wszystko przez internet, wysłałam potrzebne dokumenty. Za 4 dni okazało się że brakuje krzyżyka, za 3 dni okazało się że jeszcze raz trzeba wysłać poprzedni dokument, bo nie mogą go znaleźć... I tak trwało 2 tygodni. Ponad 2 tygodni bez prądu i internetu... W końcu musiałam jechać do placówki i okazało się że nie ma ani dokumentów w systemie ani zgłoszenia.
    Najgorsza firma ever
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Henryk / 2020-05-16 06:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłoszenie mikroinstalacji poprzez e-mail. Praktycznie zerowy kontakt. Pracownicy Taurona prawdopodobnie nie bardzo jeszcze wiedzą, co to internet. Są nadal w erze przerzucania papierów i robienia pieczątek.
    Robiąc długą historię krótką Tauronowi brakuje tylko jednej rzeczy... konkurencji...precz z monopolem!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak konkurencji. Ignorowanie klientów.
  • ~Henryk / 2023-05-24 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekceważą sobie użytkowników energii. Nie informują o planowanych wyłączeniach. A połączyć się z obsługą klienta to droga przez mękę. Aby dowiedzieć się dlaczego w danej miejscowości nie ma prądu to wpierw przez kilka minut trzeba słuchać głupot automatu. Gdy już po następnych minutach uda się połączyć z konsultantem to nie odpowiedzą dlaczego w danej miejscowości nie ma prądu, tylko trzeba przejść przez weryfikację mojej osoby kim jestem ,gdzie mieszkam PESEL itd. A gdy uda się przejść przez tę czynność, to mówiąc że za chwilę wrócą,zostawiają cię na następne kilkanaście minut z muzyczką. Gdy już powrócą gdy nie zostaniesz przez ten czas rozłączony dopiero poinformują że mają planowane wyłączenie i o której godzinie włączą. Przy ostatniej rozmowie aby dowiedzieć się kiedy będzie prąd z kąta pobrało mi ponad 15 zł, gdyż nie mam darmowych rozmów.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~Hogata / 2024-01-22 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Forma TAURON to porażka zwłaszcza jeśli jest się przedsiębiorcą. Wyzysku ją jak tylko mogą doliczając jakieś absurdalne kary, gdybym tylko mogła zmieniłabym dostawcę prądu ale niestety - TAURON ma monopol i wykorzystuje to jak tylko się da!!!
    WadyWyzysk klientów
  • ~Iga / 2020-06-17 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, też należę do osób, które podpisały niekorzystną dla siebie umowę /z serwisantem 24H/ przy przepisywaniu licznika , a właściwie dwóch. Umowy miały być kontynuacją poprzednich , jednak okazało się , że usługa ELEKTRYK kiedyś a SERWISANT 24H dziś, to dwie różne rzeczy.Teraz przez trzy lata muszę opłacać tę usługę./ Podpisałam dwie umowy z tą samą usługą!!!/ O moim błędzie zorientowałam się , gdy otrzymałam rachunki do zapłaty. Reklamacja nie została uwzględniona, mimo , iż zawierałam ją w czasie najbardziej krytycznym /marzec, pandemia, zwolnienia z pracy, przestawienie się na pracę zdalną itp/. Stosy papierów do podpisania i wysłania! Mimo że w kraju w tym czasie w różnych obszarach były wprowadzane ulgi z powodu pandemii i ogólnie było jakieś zrozumienie to akurat TAURON, mam wrażenie,wykorzystuje sytuację i śmieje się z klientów.
  • ~Ilka / 2021-09-09 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwisanci z Taurona to lipa przyjechali do chłodziarki powiedzieli "to już trup musi pani kupić nową" wizyta trwała 5 min.Fachowiec z serwisu AGD wymienił czujnik temperatury koszt z robocizną 290 zł. i działa. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
  • ~Ilka / 2021-10-31 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwisanci 24 h do ściema przyjechali do lodówki byli 5 min.stwierdzili , że nie da się naprawić mam kupić nową.Tymczasem Pan z serwisu AGD naprawił bez problemu.Wystąpiłam do Taurona o zwrot kosztów naprawy,to potrącili mi za dojazd i ekspertyzę.
  • ~in / 2023-08-27 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie licznika po dwóch miesiącach zużycie prądu na dobe zwiększyło się dwukrotnie,potem wszystko wróciło do normy.Czuje się oszukana na 700 kWH i nie moge doprosić się wytłumaczenia sytuacji,bo w domu nic się nie zmieniło.,Czy ktoś miał podobne problemy?[Prosze o info
  • ~Inga / 2019-10-18 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku dla swoich klientów. Pomimo zgłoszenia wniosku na wymianę licznika po ponad 30 dniach brak kontaktu ze strony Tauronu. Wielokrotnie przeprowadzone monity, również nie przynoszą rezultatu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak poszanowania dla swoich klientów
  • ~Irek / 2025-09-11 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieliśmy dobry serwis e-Bok teraz mamy gowno. Zatrudnili młodych baranów i nic nie działa Trzeba zmienić dostawcę. Barany niekompetentne kanalie.
    ZaletyBrak
    WadyNowy serwis Mój tauron to gowno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4915
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3159