Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Halina / 2023-07-13 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko mówiąc tragedia. Non stop się serwisują, problem z rachunkiem, jak można działać na taką skalę i mieć taki bałagan, a jednocześnie nie mieć ludzi, którzy sprawnie system im ogarną.
    ZaletyBrak
    WadyBrakło by miejsca
  • ~Halina / 2023-09-15 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pół roku próbuje zmienić taryfę prognozowana na rozliczenie miesięczne , zwinąć już 56 razy słyszałam że zostanie zmieniona ale nie została ...
    ZaletyZadne
    WadyBrak kompetencji pracowników
  • ~HALINA / 2023-11-22 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałam fakturę pierwsza do zapłacenia i następna tylko źle odczyt licznika co wy macie za klamory z dn. 25.10 2023 licznik 1.290 kw a ja mam 644 z dn 14.11.2023 jest reklamacja Ruda ul. Teatralna Tauron Pani mówi że do 2 tygodni otrzymam faktury więc czekam ale dziś znowu otrzymałam kupę papierów 2 koperty A4 znowu to samo nie płacę nie wysyłam bo CZEKAM aż Tauron dobrze policzy albo zwolnić tych co liczyć nie potrafią ja nie będę płacić za to czego nie mam barany co wy umiecie kto was zatrudnił na stanowisku brak słów
    Zaznaczam że mejlowy też załatwiałam i odpisali że nie są pewni że to ja na miłość Boską faktury wysłane załączniki i opisane jesteście porąbani najgorsza firma to TAURON
  • ~Hanna / 2021-12-23 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam awarię prądu, to znaczy pół wsi ma, powiat zgorzelecki. Dzwonię na numer pogotowia energetycznego, automat mówi mi, że nie ma żadnych wyłączeń na terenie powiatu. Rozmawiam z tzw. konsultantem, dowiaduję się, że tak mają inne zgłoszenia, tak powiadomili pogotowie energetyczne, ale czy ekipa jedzie to nie wiedzą. Na prośbę żeby się dowiedział, bo od trzech godzin nie mam ogrzewania w domu, jest mróz, dowiaduję się, że on nie ma takiej możliwości. To proszę mbie połączyć z kimś kto ma, on nie ma takiej możliwości. To poproszę z przełożonym. Nie ma takiej możliwości. Ro pytam po cholerę oni tam są. Dlaczego po trzech godzinach od awarii automat mówi, że żadnej nie ma. To skoro nie ma to gdzie jest k... mój prąd...
  • ~hejtertauronu / 2024-01-17 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa porażka. Chcesz coś załatwić coś wyjaśnić babka cię spławia. Każą załatwić wszystko na ich stronie a strona nie działa w ogóle. Wpisuje adres zamieszkania a wyświetla się informacja że TEREN NIE OBSŁUGIWANY PRZED TAURON coś tam. Chcesz dobrze, chcesz na spokojnie nie da się. Nie polecam taurona nikomu.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Hell / 2021-05-22 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Chciałam podłączyć prąd, załatwić wszystko przez internet, wysłałam potrzebne dokumenty. Za 4 dni okazało się że brakuje krzyżyka, za 3 dni okazało się że jeszcze raz trzeba wysłać poprzedni dokument, bo nie mogą go znaleźć... I tak trwało 2 tygodni. Ponad 2 tygodni bez prądu i internetu... W końcu musiałam jechać do placówki i okazało się że nie ma ani dokumentów w systemie ani zgłoszenia.
    Najgorsza firma ever
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Henryk / 2020-05-16 06:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłoszenie mikroinstalacji poprzez e-mail. Praktycznie zerowy kontakt. Pracownicy Taurona prawdopodobnie nie bardzo jeszcze wiedzą, co to internet. Są nadal w erze przerzucania papierów i robienia pieczątek.
    Robiąc długą historię krótką Tauronowi brakuje tylko jednej rzeczy... konkurencji...precz z monopolem!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak konkurencji. Ignorowanie klientów.
  • ~Henryk / 2023-05-24 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekceważą sobie użytkowników energii. Nie informują o planowanych wyłączeniach. A połączyć się z obsługą klienta to droga przez mękę. Aby dowiedzieć się dlaczego w danej miejscowości nie ma prądu to wpierw przez kilka minut trzeba słuchać głupot automatu. Gdy już po następnych minutach uda się połączyć z konsultantem to nie odpowiedzą dlaczego w danej miejscowości nie ma prądu, tylko trzeba przejść przez weryfikację mojej osoby kim jestem ,gdzie mieszkam PESEL itd. A gdy uda się przejść przez tę czynność, to mówiąc że za chwilę wrócą,zostawiają cię na następne kilkanaście minut z muzyczką. Gdy już powrócą gdy nie zostaniesz przez ten czas rozłączony dopiero poinformują że mają planowane wyłączenie i o której godzinie włączą. Przy ostatniej rozmowie aby dowiedzieć się kiedy będzie prąd z kąta pobrało mi ponad 15 zł, gdyż nie mam darmowych rozmów.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~Hogata / 2024-01-22 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Forma TAURON to porażka zwłaszcza jeśli jest się przedsiębiorcą. Wyzysku ją jak tylko mogą doliczając jakieś absurdalne kary, gdybym tylko mogła zmieniłabym dostawcę prądu ale niestety - TAURON ma monopol i wykorzystuje to jak tylko się da!!!
    WadyWyzysk klientów
  • ~Iga / 2020-06-17 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, też należę do osób, które podpisały niekorzystną dla siebie umowę /z serwisantem 24H/ przy przepisywaniu licznika , a właściwie dwóch. Umowy miały być kontynuacją poprzednich , jednak okazało się , że usługa ELEKTRYK kiedyś a SERWISANT 24H dziś, to dwie różne rzeczy.Teraz przez trzy lata muszę opłacać tę usługę./ Podpisałam dwie umowy z tą samą usługą!!!/ O moim błędzie zorientowałam się , gdy otrzymałam rachunki do zapłaty. Reklamacja nie została uwzględniona, mimo , iż zawierałam ją w czasie najbardziej krytycznym /marzec, pandemia, zwolnienia z pracy, przestawienie się na pracę zdalną itp/. Stosy papierów do podpisania i wysłania! Mimo że w kraju w tym czasie w różnych obszarach były wprowadzane ulgi z powodu pandemii i ogólnie było jakieś zrozumienie to akurat TAURON, mam wrażenie,wykorzystuje sytuację i śmieje się z klientów.
  • ~Ilka / 2021-09-09 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwisanci z Taurona to lipa przyjechali do chłodziarki powiedzieli "to już trup musi pani kupić nową" wizyta trwała 5 min.Fachowiec z serwisu AGD wymienił czujnik temperatury koszt z robocizną 290 zł. i działa. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
  • ~Ilka / 2021-10-31 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwisanci 24 h do ściema przyjechali do lodówki byli 5 min.stwierdzili , że nie da się naprawić mam kupić nową.Tymczasem Pan z serwisu AGD naprawił bez problemu.Wystąpiłam do Taurona o zwrot kosztów naprawy,to potrącili mi za dojazd i ekspertyzę.
  • ~in / 2023-08-27 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie licznika po dwóch miesiącach zużycie prądu na dobe zwiększyło się dwukrotnie,potem wszystko wróciło do normy.Czuje się oszukana na 700 kWH i nie moge doprosić się wytłumaczenia sytuacji,bo w domu nic się nie zmieniło.,Czy ktoś miał podobne problemy?[Prosze o info
  • ~Inga / 2019-10-18 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku dla swoich klientów. Pomimo zgłoszenia wniosku na wymianę licznika po ponad 30 dniach brak kontaktu ze strony Tauronu. Wielokrotnie przeprowadzone monity, również nie przynoszą rezultatu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak poszanowania dla swoich klientów
  • ~iza / 2022-03-10 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę ogólnie że Tauron ma wysokie ceny a oprócz tego naciąga ludzi na różne opcje typu : Zdrowie24h i Serwisant24h gdzie w ogóle te opcje nie działają, od pięciu dni próbuję wyjaśnić dlaczego nie mam dostępu do opcji za którą płacę i do dziś jestem w punkcie zerowym. Wykonałam ponad 25 rozmów na infolinii TAURONA i PZU ( bo mają umowę z PZU) więc PZU odsyła do TAURONA a TAURON do PZU i tak w kółko. Jestem przekonana że to wszystko jest fikcją i sposobem na dodatkową kasę dla TAURONA. Oprócz tego dodam że podpisałam z nimi 2 umowy i obydwie zostały źle przygotowane a Pani w punkcie TAURONA na informacji była bardzo opryskliwa i zamiast próbować sprawę rozpatrzyć i dążyć do naprawienia błędu, wręcz wypraszała mnie z punktu w OPOLU bo trzeba najpierw się umówić, to jakieś nieporozumienie !W końcu to ich błędy więc logicznie myśląc powinni dążyć do pozytywnego zakończenia sprawy. Tragedia !
  • ~Iza / 2023-05-10 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    nic sie nie da Cekam na faktury do 20 dni....... i ciagle stronka jest w naprwaie
    Zaletyjak stronka dziala jest okey Nie trzeba dzwonic i sluchac ze sie nie da!
    Wadyosoba pracujaca dla tauronu jest nei kompetentna i jedyne co powtarza to to e ze nie wie i prawdopodbnie sie nie da
  • ~Izabela / 2022-11-20 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron z serwisantem to jedno wielkie oszustwo
    Nie zmieniać umowy!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
    Wg reklamy części i serwis bezpłatny
  • ~J / 2023-09-29 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Taką dziadowską firmę powinno się sprzedać na pniu i referendum nie potrze, brak słów
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca żeby opisać
  • ~Ja / 2021-07-11 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny moja opinia została usunięta! Banda nieudaczników. Kompletna impertynencja, niewiedza. Kuchenka od kwietnia jest zepsuta. Serwisant nawet jej nie rozebrał i powiedział ze trzeba kupić nowa. Sama muszę dzwonić pomimo tego te to oni powinni mnie informować o ich poczynaniach.Nie podważał juz nawet kompetencji serwisantów, PZU,i taurona bo żeby cos podważyć to trzeba mieć co.
    Zaletytauron, PZU, serwisanci z zaletami nie mają nic wspólnego
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Ja / 2021-11-19 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi konto, umowa jest na mojego męża.Mimo że mieszkam z mężem, przypisany jest do umowy mój nr i znając pesel, nie mogą mi wysłać na meil linku by odblokować konto. Meil mają od kilku lat, tel, to ja przelewam kasę.

    Maz kilka razy już mnie upoważniał, chyba za mało.
    Korzystamy z tej debilnej firmy już ponad 15 lat, a ja dalej jestem traktowana jak obca złodziejka, która procz opłacania rachunków nie ma nic do gadania


    Ps. Ale jak coś chcą, mp przedłużyć umowę to już jestem upoważniona i mogę decydować. Szczyt debilizmu
    ZaletyCzęste awarie kont(blokowanie bez przyczyny)
    Balagan,
    Chamstwo na Lini

    WadyChamstwo na lini
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976