Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Energoslaw / 2023-06-30 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Umówic na wizytę się trzeba z miesięcznym wyprzedzeniem. Na infolinię pracują ludzie niekumaci raz to doradzają raz coś innego niczego załatwić nie można. Protokół oddania lokalu wysłałem na maila i od miesiąca licznik nie został przepisany. Zmiany srowidowe doprowadziły do tego że ta firma to dno...muł i tona wodorostów.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Es noby / 2021-04-10 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Do pizdy brak prądu w momencie kiedy się nie spodewasz 9 chrmskhegdickvjviktftak5wk5skstsktsjtamra w dniu jutrzejszym czasie
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Ew / 2021-10-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałam się namòwić na prąd z serwisantem. Zepsuł mi się komputer no więc myślałam że go naprawią. Najpierw PZU dla Tauron szukało mnie w systemie 3h. Potem 1) kazali wysłać kompa do W-wy - nie zgodziłam się 2) znaleźli firmę z Krakowa - ja jestem Tychòw więc myślę że będzie to droga przez mękę ze wzgl na odległość - poprosiłam o zmianę na firmę lokalną - znaleźli w Bielsku. Znòw dzwoniłam i prosiłam o kogoś jednak bliżej. Na razie zero odzewu. Wszystko zaczęło się ok. 8.00 - teraz jest 19.00.
    Nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyMożna dostać kurwicy i zawału. Nie dajcie się na to naciągnąć.
  • ~Ewa / 2019-10-05 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę własną firmę i z żadną inną firmą nie mam tyle problemów co z Tauronem! Nie dość, że przy każdej jakiejkolwiek zmianie trzeba wypełnić całą masę papierów (tu jedynie pochwalam uprzejmość pracowników oddziału w Lubaniu) to później okazuje się, że i tak mają problemy ze zmianą tych danych na fakturze. Konieczne jest przesyłanie mnóstwa maili, przeprowadzenie mnóstwa rozmów na infolinii a sprawa i tak nie zostanie załatwiona, bo zaginęły papiery wysłane pocztą. Oczywiście to moja wina, bo wysłałam zwykłą przesyłką. Zaznaczam, że razem z przesyłkami do innych firm, do których - o dziwo - dotarły. Osoby, z którymi rozmawiałam na infolinii były niemiłe i pretensjonalne, traktując mnie jak głupka, który nie rozumie treści maili wysyłanych od nich. Podobna sytuacja miała miejsce niestety kilkakrotnie.
    Logując się na ich stronie, korzystając ze smartfona, wyskakuje okienko "Ankieta - odpowiedz na kilka krótkich pytań" Oczywiście nie można okienka zamknąć. Wypełniłam tą ankietę mając nadzieję, że okienko zniknie. NIE ZNIKA! Zasłania stronę, co utrudnia korzystanie z serwisu. TAKIE RZECZY TYLKO W TAURONIE!
    Przy pierwszej możliwej okazji zmieniam dostawcę, bez względu na cenę.
  • ~Ewa / 2022-05-26 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie informacja, że sprzedaż ekogroszku we wtorki i czwartki. Wtorek produkt nie dostępny, czwartek - niedostępny. Dzwonię na infolinie po Ok 2 h udaje mi się dodzwonić- pan nic nie wie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ewa / 2023-01-09 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści dodzwonić się w do nich graniczy z cudzem a taki burdel mają że masakra mam umowe a u nich w systemie jej nie ma jak dzonie to panie nie wiedzą o co chodzi i poprostu chcą się pozbyć jak najszybciej klienta
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie możliwe
  • ~Ewelina / 2024-02-06 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to firma -dno ,od grudnia chce żeby założyli mi licznik na budowie , jest luty ,a ja dalej nie mam licznika. , jak dzwonię to wiecznie coś nie pasuje , co inna osoba odbiera telefon to co innego chce . Tragedia
    Jakby firmy prywatne tak działały to już nie istnieją , Tam zatrzymali się w komunie. Za nasze pieniądze tam siedzą , a załatwić od ręki nic nie zalatwisz
    ZaletyNie ma
    WadySame wady , firma dno
  • ~f ck / 2023-03-23 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, nic dodać nic ującxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • ~Filip / 2023-05-16 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dziadostwo, konsltanci to jakieś jełopy, jeden gada że przez telefon można załatwić przepisanie licznika,informuje że następnego dnia będą dzwonic o umówionej porze, oczywiście nikt nie oddzwania.Dzwonie ponownie a mi tu pinda na infolini mówi że takiej sprawy nie załatwi sie przez telefon.Normalnie ręce opadaja.
  • ~firer / 2024-06-05 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem złożyć w tej sqrwiałeej instytucji wniosek o wydanie potwierdzenia odbioru przyłącza. Chciałem założyć konto na mój Tauron. Nie założyłem bo komunikat, że nie mam aktywnej umowy (ale do wystawiania faktur nie potrzeba aktywnej umowy). Chciałem wysłać mail: odbicie nie jestem autoryzowany. Chciałem zadzwonić na infolinie. Nie nawiązywało połączenia. Tauron to najbardziej sqrwiała i wqrwiajaca firma z jaką do tej pory miałem do czynienia, a żyje już ponad 50 lat.
  • ~Fronczak / 2019-10-10 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta dramat, ceny jak to monopoliaci zawyzone, nie polecam nikomu
  • ~g / 2022-07-28 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa na infolinii pracują osoby nie przeszkolone przełączają od jednej osoby do drugiej a na końcu pani się rozłącza gdyż nie wie co odpowiedzieć. Wystawiają fakturę za prąd dwa razy w miesiącu co jest nie zgodne z umową.
  • ~gaga / 2023-08-02 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 8 maja czekam na zwrot nadpłaty handlowej, po dziesiątkach rozmów z infolinią i na czacie zwrotu nadal nie otrzymałam a konsultanci tylko przepraszają i proszą czekać a dzisiaj otrzymałam wezwanie do zapłaty za fakturę odroczoną przez konsultanta z groźbą windykacji. Takiej bezczelności i arogancji wobec klienta jeszcze nigdy nie doświadczyłam.
    Zaletybrak
    Wadybrak pomocy, wsparcia i szacunku dla klienta
  • ~George / 2024-04-15 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    7 MIESIĘCY od złożenia wniosku/pździernik 2022/ do otrzymania umowy/maj 2023/ !!!!
    14 miesięcy od otrzymania umowy na przyłącznie minie POD KONIEC LIPCA 2024,
    Aktualnie na działce nie ma nawet skrzynki, a domek letniskowy stoi.
    ==================================================================================
    BEZ KOMENTARZA.
    ==================================================================================
    PRACA INFOLINI w dowolnym temacie, zgodnie z firmowymi procedurami, PONIŻEJ KRYTYKI.
  • ~gk / 2022-11-28 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś porażka, próbuję zarejestrować konto i ciągle "hasło jest zbyt proste" i to bez względu na wymagane znaki, ilość liter, itp. już takie skomplikowane, że aż trudno napisać a co dopiero zapamiętać, a ci ciągle swoje, że na proste JPRD Kur....a nie mam siły to tej zjeb....j firmy.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Gość / 2023-01-25 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    załatwienie umowy przez internet to totalne dno. Trzeba wypełniać umowy po kilka razy dosłownie gdyż ciągle giną. Nikt z obsługi nie wie co się dzieje z tymi umowami. Nikt nie potrafi udzielić żadnej informacji. Odsyłanie od działu do działu.
    ZaletyNie znam
    WadyPodpisywanie umowy online
  • ~Graza / 2023-12-01 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    rencistka z poborami 1445 zlotych zostala obciazona za prad kwota 5000 zlotych.
    Nie pomogly liczne wizyty w BOK ani telefony ani aplikacja "moj tauron".
    Faktury nieczytelne, niejasne.
    Nie uwzglednili "tarczy solidarnosciowej" i pomineli limity w niskich cenach dla osoby z niepelnosprawnoscia.
    Kwota niemozliwa do zaplaty.
    Tauron zabiera życie ludziom.
    Tauron nie stosuje cen tylko gangsterski haracz.
    Pomoge tej osobie i skladam pozew do sadu w nadziei ze to cos zmieni.
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~grażka / 2019-08-02 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wezwałam serwis Taurona , z powodu braku energii( brak jednej fazy). Przyjechało dwóch panów , z których jeden z nich na początek mnie straszył że zapłacę fakturę to mi się odechce wzywać serwis .Niekompetentny człowiek , który ze mną krzykiem rozmawiał , nie chciał podać ani nazwiska, ani numeru służbowego , miał pretensje ze tak daleko musieli jechać Chamstwo na każdym kroku i brak brak jakiegokolwiek zrozumienia dla klienta Jego nie interesowało co ja chcę powiedzieć .Kompletna porażka z takim chamstwem już dawno nie miałam do czynienia . Na koniec usłyszałam że jak mi się nie podoba to mogę złożyć reklamacje . Arogancja , brak podstaw kultury dla starszych , czy Ci ludzie aż tak czują się bezkarni ?
    Założone ciemne okulary i ręce w kieszeniach tak wygląda serwisant z Taurona .
    Zaletybrak
    Wadyarogancja , niekompetentność i lekceważenie klienta
  • ~Grzybol / 2023-08-06 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja wiecznie nie działa wszystkich z działu it powinni zwolnić są do niczego jak widać nie przydatni
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Gxxxx / 2024-11-04 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dezinformacja. Niemiła obsługa. Praktyki świadczenia usług rodem z głębokiej komuny. Firma tragedia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976