Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2023-04-30 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jezu naliczyli mi prąd w kwocie 3290 zł na 4 miesiące tyle wychodzi to pierwszy rachunek mam 900 zł oni są jacyś chorzy aby aż tak podnieść ceny wcześniej miałem rachunki po 312 zł ..Ten Tauron powariowali jak można z ludzi tak żerować !!!! To mam siedzieć przy lampach naftowych! Z resztą i tak w domu mnie ,żony i dzieci nie ma cały dzień wszyscy jesteśmy nie wcześniej jak o 17 nie mam pojęcia z kad takie ceny bbiora !
    ZaletyBrak
    WadyZa wysokie ceny
  • ~Madziara / 2023-04-28 06:58
    Ocena: 1.80 / 5
    Tauron to porażka od paru dni nie mogę naładować licznika przez ebo lub muj Tauron bo trwają prace serwisowe,Od rana do późnego popołudnia wykonałam parę naście tel,każdy z konsultant opowiadał co innego w końcu pani doładowała mi licznik za 20zł podała nr konta żeby wpłacić.Wpłaciłam sto zł na konto Tauron przelewem eliksir i mam 11 kilowatów śmiech na sali ludzi traktuje się jak śmieci ????Konsultanci są tylko po to aby poopowiadać bajki i zbyć klientów.Postanowiłam że tak tego nie zostawię.A te ich aplikację to porażka ????
    ZaletyDo tej pory była strona zakupu prądu działała już nie działa i nikt konkretnie nie umie klientów poinformować kiedy będzie działać
    WadyBrak informacji konkretnych odpowiedzi.Zbywanie klientów indywidualnych zero pomocny kiedy klient zostanie bez prąd z winy Tauron
  • ~Mita / 2023-04-27 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusty jak poprzednia firma watenfsl okradli nie zmieniając liczników dla nowych klientów mieszkań i naliczają długi osobom uczciwym którzy płacą
    ZaletyZła
    WadyOszustwo na fakturze
  • ~Sandra / 2023-04-27 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to jakaś totalna kpina!
    Podając stan licznika, serwis tego nie wyłapuje i nie pokazuje kwoty do zapłaty. Potem na ok 3 tygodnie, jak nie więcej odcięli dostęp do strony. Dziś wchodząc na stronę wyświetliła się kwota jakaś z dupy wzięta, dużo większa niż kiedykolwiek. Wyłudzać pieniądze to oni potrafią, ale z obsługą już nic nie potrafią zrobić. Istne dno
    WadyWszystko
  • ~Adam / 2023-04-27 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna , min 2 godz czekania przy 5 osobach w kolejce. Panie z obsługi wychodzą i wchodzą kiedy chcą, po każdej obsłużonej osobie 15 min przerwy. Masakra
  • ~Wojtek774 / 2023-04-25 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Może ktoś weźmie się za to szambo, na każdym kroku wyłudzają pieniądze, stworzyli aplikacje która nie działa, nie można się skontaktować bo klientów obsługuje robot dlatego że nikt normalny nie przyjdzie tam pracować a kierownictwo to niedouczeni wykolejency że znajomościami
    WadyTauron to jedno wielkie 0!
  • ~Seweryn / 2023-04-25 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd ! Taki wielki Tauron a ludzi w bambuko robią
    Posiadałem aplikacje w telefonie tauron mieli jakieś dziwne pracę systemu i strasznie długo zazwyczaj zawsze przesyłałem stan licznika poprzez aplikację bo nie jestem właścicielem domu w którym mieszkam gdyż właściciel jest mój Wujek w taki o sposób mogłem wysyłać stan licznika teraz zrobili tak że nie mogłem poddać stanu licznika przez ich te prace a nadodatke bezczelnie powylanczali w aplikacji wpisanie stanów licznika !

    Dzwoniąc do taurona chcąc podać stan licznika nikt zemną nawet nie chciał rozmawiać ! Po namyśle udałem że jestem właścicielem domu aby tylko przekazać stan licznika bo przecież jest to chore co oni wyprawiają teraz czekam na wujka i mamy przepisać licznik na mnie ale ja odchodzę od taurona oszustów ,i wyludzacy pieniędzy niechce mieć z nimi nic wspólnego !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co tylko można
    A wszczególnosci wstyd żeby niemożna było wpisywać stanu licznika w Aplikacji !

    Wstyd że ludzie którzy wynajmują domy ,mieszka ja nie mogą starać się o obniżenie rachunków !
  • ~Kasia / 2023-04-24 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    5 (dzień od 20.) nie mam prądu, ponieważ nie moźna wygenerować kod do doładowania licznika przedpłatowego. Po dwóch dniach wydzwanianie, rozmów z botami, zbywania przez obsługę klienta w punkcie, dowiaduje się, że to zmiany techniczne w systemie, ponownie będzie uruchomiona możliwość doładowań 24.04. (W dalszym ciągu nie mam prądu). Totalna ignorancja i brak profesjonalizmu. Mieszkam z małym dzieckiem, w mieszkaniu, w którym praktycznie wszystko jest na prąd: ciepła woda, płyta indukcyjna ogrzewanie itp., pracuję zdalnie, wiec normalne funkcjonowanie jest praktycznie nie możliwe.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOdcięcie od możliwości wykupienia kodu do doładowania prądu, zbywanie, ignorancja, niekompetencja
  • ~Kate / 2023-04-21 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    TAURON-cały system, procedury działania z obsługą klienta na czele to DRAMAT !! Kpiny z ludzi i wykorzystywanie swojej pozycji. Ale wszystko ma swój kres. Załatwienie czegokolwiek wymaga pokładów cierpliwości i czasu. Konsultant umawia 2-krotnie rozmowę online i NIKT nie dzwoni.Świetnie się asekurują swoim systemem no-name i boot - mogą tak żonglować ludźmi bez końca. Mam nadzieję, że ten wzdęty balon monopolisty Tauron pęknie już wkrótce. Nie polecam.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyCałokształt
  • ~Mieszkaniec / 2023-04-20 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Te gnoje wyłudzają pieniądze poprzez zwlekanie z przepisywaniem taryf i potrafią ludzi z całego budynku przez miesiąc liczyć jak firmę mała i średnia. Próby wyłudzenia są niezgodne z prawem o ile mi wiadomo.
  • ~Tom / 2023-04-20 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron wyłączył serwis internetowy dla klientów chyba na 3 tygodnie.
    Włażę tam 18 kwietnia a tam informacja, że trwają prace serwisowe i zapraszają ...18 kwietnia (Ha ha ha).
    No to bezczelnie wlazłem tam 19 kwietnia a tam informacja, że trwają prace serwisowe i zapraszają ...19 kwietnia.
    Ale jaja. Dzisiaj (20.04) włażę, a tam informacje, że prace serwisowe dalej trwają.

    No jakby się w Polsce system zmienił to filmy Bareji wyśmiewające ówczesny system byłyby smutnymi dramatami.
    WadySame wady
  • ~Domi / 2023-04-19 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo byłam cierpliwa ale teraz chyba nadszedł czas na zmianę dostawcy prądu mam faktury miesieczne I jak się okazało że od dwóch miesięcy nikt nie spisywał licznika i teraz nagle mam 3500tys do zapłaty (gdzie mieszkam w mieszkaniu) byłam w biurze obsługi klienta wyjaśnić sprawę i wypisać odpowiednie dokumenty bo odwołałam się. Dzwoniąc na infolinię tam nic nie widzą i nie można żadnej informacji uzyskać
  • ~Adasko / 2023-04-19 16:23
    Ocena: 2.80 / 5
    Trzeci tydzień czekamy na założenie licznika w domu, na infolinii nic nie wiedzą co kiedy za ile i w jakim świecie żyją.. totalna porażka!!!
  • ~zdezorientowny / 2023-04-19 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    mam fotowoltaikę i licznik do odczytu online. Nie rozumiem dlaczego na rachunku z Taurona nie widnieje data, godzina i stan licznika z odczytu. Jest tylko ilość zużytych kWh. W moim odczuciu jest to nieuczciwe bo pozbawia mnie możliwości kontroli czy nie kombinują. Uczciwość zobowiązuje, nie wystarczy być samochwałą, to nie te czasy.
  • ~Lokals / 2023-04-12 11:38
    Ocena: 1.40 / 5
    Jakby można było dać 0 za obsługę i dostawę, ponad 40 dni oczekiwania na założenie licznika. Zdecydowanie najgorsza firma w kraju pod względem zarządzania. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Julia / 2023-04-08 00:07
    Ocena: 1.20 / 5
    Firma ta naciąga w kosztach, załatwianie jakkielowiek sprawy mailowo to tragedia natomiast telefonicznie bardzo długo to trwa, a po niej nie miałam już środków na koncie. W mieszkaniu zostało niby wygenerowane dwa razy więcej energii niż z wcześniejszego rozliczenia co w ogóle nie pokrywa się z czasem jaki spędziłam w mieszkaniu (nie było mnie w nim 3 tygodnie). Człowiek może zawału dostać kiedy nagle z kwoty 30 zł wzrasta do 300 zł bo do aplikacji licznika nie można wpisać a oni ustalają pomiar szacowany, a kontakt w tej sprawie zajmuje wieki. Robią co chcą i jeśli nie ma się głowy na karku żeby dzwonić z każdym rachunkiem o unormowanie go to można się dać nieźle okraść.
    ZaletyAplikacja z fakturami
    WadyWyżej wymienione
  • ~Przedsiebiorca / 2023-04-05 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Krętacze, naciagacze. Dorabiają się na ludziach
    ZaletyRządnych
    WadySame wady
  • ~Rav / 2023-04-05 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana umowy bez uprzedzenia, rachunki 300procent w górę, fatalna obsługa na czacie, infolinii i w punkcie. Tragedia.
  • ~Arek / 2023-04-04 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry wszystkim kto miał nie wytłumaczalne dla Tauron zużycie prądu tak jak ja 1400 kWh za okres od 21.01.2023 do 18.03.2023 jeśli jest więcej ludzi można się wszyscy razem zebrać i wytłumaczyć niech nie okradają ludzi i tak już jest ciężko pracuje całe tygodnie w delegację tylko sobota niedziela jestem w domu nie realne aby ściągnąć w dwa miesiące 1400kwh kiedy z nimi rozmawiam tak jak bym rozmawiał z komputerem
    ZaletyNie ma
    WadyBrak jakiej kolwiek pomocy
  • ~Niezadowolony odbiorca prądu / 2023-04-03 17:57
    Ocena: 1.40 / 5
    Na eBOK'u taurona są tylko dokumenty do 31.01.2023. Nie mogę pobrać aktualnych faktur (a mam tylko dostępny kanał elektroniczny, z papierowego zrezygnowałem). Dziś jest 03.04.2023 a pani na chacie mówi mi, że jest jakaś aktualizacja danych i że potrwa ona do 19.04.2023. I ma gdzieś moje żądania aby mi przysłali faktury na maila. Nawet już dokumentów sprzedaży nie można pobrać. Poza tym, jaki portal może sobie pozwolić na nie działanie przez 19 dni miesiącu. Ile może trwać aktualizacja danych. Czy oni tam w tauronie robią wszystko ręcznie?
    Zaletysą i dostarczają prąd
    WadyCałkowita separacja od klienta końcowego. Brak pomocy w jekijkolwiek sprawie, funkcjonalność portalu eBOK - żenująca (nie ma nawet prostego zestawienia sald, wszystko w osobnych oknach, tak że trzeba wszystko kopiować do excela żeby sobie zrobić tabelę z saldem).
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976