Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Doktor who / 2022-10-17 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem lekarzem,zamiast operowac czy przyjmowac pacjentow(a jak wiadomo kolejki na nfz sa dlugi)od godz10 do godziny 16 siedze na infolini(jestem przelaczana z jednego nr tel. na drugi)probujac dowiedziec sie o saldo mojego konta,skandal!!!!!!!!pytam sie wlodarzy czy tak wyglada dbalosc o klienta?!chyba nie,rozumiem ze zarobki osob na infolini sa male,ale jezeli ja tak bym leczyl to wiadomosci bylyby rozpowszechniane w internecie w gazecie a nawet w tv!!!!!!!jeszcze raz podkresle firma tauron to monopolista(tak samo jak poczta polska czy pgnig)ktory za nic ma czlowieka,jesdnym slowem DNO!!!
    ZaletyBRAK
    WadySama firma jak I biuro obslugi klienta prezentuja sie ponizek krytyki
  • ~Domi / 2023-04-19 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo byłam cierpliwa ale teraz chyba nadszedł czas na zmianę dostawcy prądu mam faktury miesieczne I jak się okazało że od dwóch miesięcy nikt nie spisywał licznika i teraz nagle mam 3500tys do zapłaty (gdzie mieszkam w mieszkaniu) byłam w biurze obsługi klienta wyjaśnić sprawę i wypisać odpowiednie dokumenty bo odwołałam się. Dzwoniąc na infolinię tam nic nie widzą i nie można żadnej informacji uzyskać
  • ~Dominik / 2023-01-27 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to totalna porażka. Tak nieuprzejme, głupiej i pozbawionej empatii konsultantki nigdzie nie uświadczyłem.
    ZaletyZero
    WadyInfolinia to kpina
  • ~dp / 2020-09-11 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca próbujemy podpisać umowę z Tauronem na dostawę energii (23 wątki w skrzynce pocztowej, telefon co drugi dzień), nadal próbujemy ...
  • ~Drelichowska Sylwia / 2024-07-27 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To są jakieś Jaja 30 godzn czekam aż pan z dystrybucji mi włącz prąd bo widzę że bardo jest zajęty ja nie wiem jak ktoś może nie mieć serca dzwonie od wczoraj z prośbą o wlaczenien jak najszybciej prądu mam zwierzęta które zaraz padną bez prądu I dwujke małych dzieci dzwoniłam juz chyba z 100 razy wczoraj z mężem o przywrócenie pradu jak najszybciej ze względu na zwierząt to Pani na infolini powiedziała ze Panowie pracują do później godzin i na spokojnie się uda ... do dziś nie mam żadnej informacji a pan z dystrybucji mówi ze on tego nie robi ale najwidoczniej pan z dystrybucji jest leniwym pracownikiem no nie wierze ze nie ma czasu na kliknięcie guzika zdalnego który włącz prąd. Normalnie jaja jakieś Panie na infolini chyba są za mało wyszkolone bo mówiła że to zależy od dystrybucji a Pan z dystrybucji mówi że on nic nie może zrobic normalnie masakra i kpina ... jak można tak traktować Ludzi państwa pracownicy to chyba za karę przychodzą do pracy ..
    WadySame wady zero podjeść do klienta zainteresowania
  • ~DS / 2022-03-10 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiem się na temat strony na którą sie logujemy do konta. Przy próbie wpisania hasła (mimo że było dobre, miałam je zapisane) wystepuje błąd. Po godzinnym!! oczekiwaniu na link resetujący hasło zmieniam je ( oczywiście hasło jest przez nich ekstremalnie utrudnione musi mieć tyle znaków specjalnych tyle numerycznych, duże litery małe litery nie może sie zadna czesc powtarzac ze starym hasłem ani twoimi danymi nie mogą być znaki po kolei jak 345 bo ci nie przejdzie itd.) i zapisuje na kartce żeby czasem nie pomylić sie przy ponownym logowaniu. Próbuję się zalogować z nowym hasłem i nie wiadomo dlaczego dostaje blokade konta którą można ściągnąć wyłącznie na ich infolinii. Próbuje więc się do nich dodzwonić. Oczywiście miliony ofert i 15 w kolejce. Odpuściłam na dziś bo to nie na moje nerwy. Ta firma to jakiś nieśmieszny żart
    Zaletyzero
    Wadynic tam nie działa tak jak powinno
  • ~Ed / 2021-09-05 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa, lipa, lipa ci fachowcy Taurona.
    Przyjechali do popsutej lodówki i nie naprawili, bo nie mieli części, bo niby za stara, a lodówka miała góra 4 lata.
    Nawet nie odpowiedzieli na maila z reklamacją niewykonanej usługi.
    Przy pierwszej okazji zrezygnowałem z usługi i oszczędzam miesięcznie 18 zł.
    Wadysłaby kontakt, nie wiadomo w ogóle z kim rozmawiać na temat reklamacji usługi
  • ~Edek / 2023-03-20 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia w załatwieniu nawet prostej sprawy. Aplikacja do której nie możesz ustawić swojego hasła tylko takie jak Ci narzucą . Tylko rachunki z bezsensownymi opłatami potrafią wystawiać.
    ZaletyBrak
  • ~Edward kakao / 2023-09-18 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Najprostsze sprawy jak np zwrot czy przeksięgowanue nadplaconych środków, urasta do niebotycznej rangi Niesamowity bałagan logistyczny A biurokracja przerasta wszelkie normy.
  • ~EDYTA / 2020-03-17 06:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porazka, Pani z infolinii z oburzeniem przyjela ze jestem w pracy i nie moge rozmawiac, A oferta - w moim panelu klienta mam oderte w postaci zalacznikow x2!!! To jakas kpina!. Stanowczo odradzam!!!
    ZaletyBRAK
  • ~Edyta. / 2022-07-07 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta bardzo zła nie wiem po co oni tam siedzą chyba tylko zbić czas i kasę brać
    Nie można się dodzwonić a a jak już się dodzwonisz i ktoś zrobi wielką łaskę żeby tel odebrać to nie zna się na niczym i karze czekać pół godz aż odbierze kół ten też nie wie o nie chce wiedzieć i podaj dalej następny kół dopiero 5 kół zna się na rzeczy i może ci cię wysłucha i coś załatwić
    Połowa z nich siedzą tam tylko żeby odebrać tel i zaczyna się głuchy talefon i podaj dalej większość z nich nie powinna tam pracować
    Zalety Żadnych zalet
  • ~Egon / 2023-01-02 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie czekałem 30 minut na infolinii tej śmiesznej firmy zwanej Tauron aby się dowiedzieć że niczego się nie dowiem mimo że temat rozmowy konkretnie określiłem na samym początku połączenia. A najlepsze jest to że nie wiadomo kiedy się dowiem ponieważ ponoć mają aktualizację bazy danych i nie wiadomo kiedy tą aktualizację zakończą. Tego się nawet nie da nazwać kpiną. Jak chcecie przyłączyć się do ich sieci to uprzedzam na razie nie wiadomo kiedy będzie to możliwe tak mnie sucho poinformowano na tej infolinii i jestem wolny. Takich akcji nawet w PRLu nie przerabiałem ale pod rządami PISu jak najbardziej.
    Zaletynie widzę
    WadyPodejście pracowników tej firmy do klientów
  • ~Egon / 2023-06-22 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno den aplikacja nie działa dziś od co najmniej 7:00 do teraz a mamy 19:10.
    Ale dla Taurona to chwilowe trudności.
    WadyTa firma nie ma żadnych zalet.
    Większość pracowników tej firmy zachowuje się jakby łaskę robiło że zajmuje się klientem.
  • ~Egon / 2023-12-21 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na na infolinii robi łaskę że w ogóle jest. Pani bardzo niemiła nie posiadała żadnych informacji na interesujący mnie temat jak długo będzie trwała przerwa w dostawie energii elektrycznej ani nawet nie wyraziła chęci pozyskania takiej informacji.
    Wadycała ta firma to jeden wielki dramat. Niestety mają monopol na przesył energii i w pełni z niego korzystają
  • ~Ela / 2022-09-22 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Czas oczekiwania na przyłącze to prawie 2 lata, jak w końcu znalazł się podwykonawca to okazał się nieuprzejmy i mało pomocny. Miał podłączyć skrzynkę ale albo było za goraco ( całe lato miał wolne???),potem padał deszcz i termin znowu odroczony. Informacje udzielane w punkcie obsługi oraz na infolinii całkowicie są ze sobą sprzeczne.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ela / 2023-09-22 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po co zatrudniaja i za co placa pracownokom na infolini. Lekcewazacy stosunek do kienta. Przelaczono mnie kilka razy zeby zostawic mnie na lini 40 minut i nikt oczywiscie sie nie zglosil. W prostych sprawach pracownicy nie potrafia nic zrobic.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni pracownicy i lekcewazacy stosunek do klienta. Sprawa nie zalatwiona prze kilka miesiecy
  • ~Elwira / 2020-12-30 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja chciałam zwrócić Państwa uwagę na to, że taki dobry i charytatywny Tauron zostawił starszych ludzi na święta bez gazu - ogrzewania i możliwości przygotowania posiłków ???????? Reklamacja zgłaszana 3 tygodnie temu. Miał byc kontakt w ciągu 5 dni. Codzienne telefony na Infolinie i cisza! Tak wygląda prawdziwe oblicze Tauronu.
  • ~Elżbieta / 2021-04-21 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem TRAGEDIA!!!!!! każdy mówi co innego .
    ZaletyZerowe
    WadyWszystkie
  • ~Elżbieta / 2022-07-12 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    tragiczna obsługa klienta. Nie można dodzwonić się w sprawie, którą chcesz załatwić.
    W trakcie próby połączenia się z infolinią wysłuchujesz dziesiątki zbędnych komunikatów.
    A potem już tylko słuchasz muzyki. Strata czasu i pieniędzy.
    Po co tworzyć twór (infolinia), który nie pomaga załatwić sprawy a jedynie zmusza do wysłuchania wątpliwej jakości muzyki i gadania automatu.
  • ~emilia / 2023-01-03 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Co miesiac zczyty licznikow wyssane z palca, ciekawe ile milionów ludzi w ten sposób robią co miesiac w ch***
    Zaletyzadnych
    Wadyoszusci
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976