Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Filip / 2023-05-16 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dziadostwo, konsltanci to jakieś jełopy, jeden gada że przez telefon można załatwić przepisanie licznika,informuje że następnego dnia będą dzwonic o umówionej porze, oczywiście nikt nie oddzwania.Dzwonie ponownie a mi tu pinda na infolini mówi że takiej sprawy nie załatwi sie przez telefon.Normalnie ręce opadaja.
  • ~andrej / 2023-05-16 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy te opinie czytają zarządzający Tauronem? Czas skończyć z umawianiem wizyt. Tylko u was są kolejki , brak informacji że trzeba się umawiać. Klienci biorą numerki i okazuje się że ich numerek nie będzie obsługiwany, brak informacji na automacie ,, tylko wizyty umówione,, Cały ten system tworzy kolejki i stwarza że jesteście niedostępni dla klientów. Takich problemów nie ma przy zawieraniu umów z dostawcami , gazu, wody i odbiorami śmieci, ale tam nie ma tego beznadziejnego systemu umawiania wizyt. Jeśli coś funkcjonuje źle , trzeba to zmienić. Jak chcecie usłyszeć opinie klientów odprawianych z kwitkiem , to wystarczy przyjechać pod placówkę obsługi klientów taurona i dla porównania proszę pojechać pod placówkę PGiNg , tylko tam klientów zdenerwowanych nie spotkacie , bo sa obsługiwani na bieżąco.
    Wadyanarchiczny system umawiania wizyt
  • ~Iwona / 2023-05-15 16:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła i fachowa obsługa mailowa i telefoniczna.
    We Wrocławiu punkt w Galerii Dominikańskiej bardzo ładnie wyposażony, czysto, wizyta przebiegła bez opóźnień w miłej atmosferze. Profesjonalne podejście , na wysokim poziomie. Polecam.
  • ~Marzenna / 2023-05-13 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie nie da zalogować w apce Tauron.
    Wciąż informacja że hasło jest zbyt proste mimo że wymyślam hasła niczym do konta w Banku Szwajcarskim!!
    Do pewnego momentu nie było problemu z aplikacją Tauron,byłam bardzo zadowolona,ale pewnego dnia logowanie było niemożliwe z powodu jakichś prac serwisowych czy tym podobne. Po tym już nie daje rady z logowaniem. Usunęłam aplikacje i zainstalowałam ponownie, niestety wciąż to samo Hasło Jest Zbyt Proste.
    Żenada!!
  • ~ Barbara / 2023-05-13 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra odciąć umią szybko ale podłączyć to nie, oszukują ludzi zapłaciłam 2 raty dostałam fakturę płatność do 15.05 a po mimo przyjechali i odcięli mi nie zgodnie z prawem prąd dzwonią po znajomości prywatnie piszą w systemach co chcą nie odczytują wpłat GDZIE JEST TEN KIEROWNIK naj gorsza firma.
    Wady100
  • ~Iza / 2023-05-10 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    nic sie nie da Cekam na faktury do 20 dni....... i ciagle stronka jest w naprwaie
    Zaletyjak stronka dziala jest okey Nie trzeba dzwonic i sluchac ze sie nie da!
    Wadyosoba pracujaca dla tauronu jest nei kompetentna i jedyne co powtarza to to e ze nie wie i prawdopodbnie sie nie da
  • ~jczer / 2023-05-09 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Próbuję od 4 miesięcy załatwić przepisania licznika. Podpisałam i wysłałam umowę jakiejkolwiek informacji zwrotnej czy faktur brak! Na infolinii nikt nic nie wie nawet gdzie mogę uzyskać informację( no bo chyba nie po to mają infolinię...)
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji na infolinii tylko z nazwy można uzyskać info
  • ~Dorota / 2023-05-09 13:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj, Tychy Gemini, 9 maja...byłam bardzo mile obsłużona przez bardzo kompetentną i służącą pomocą panią Anię.
    Zaletykompetencja pracownika
    Wadybrak
  • ~Jolanta / 2023-05-08 20:13
    Ocena: 2.20 / 5
    Tauron to jakaś porażka. brak słow jeden wielki bajzel. Tylko kasę by chcieli a załatwić nic się nie da.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Jull / 2023-05-08 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    zerowy kontakt telefoniczny. Na pisma przez internet przychodzą zdawkowe informacje że sprawie nadano bieg i żeby nie odpowiadac na pytania. Na czacie że Tauron ma 14 dni na odpowiedź. Dno. I stale trwają prace nad udoskonaleniem systemu więc dane w ebok i moj tauron nie są aktualne. Porażka total.
    ZaletyBrak
    WadyZerowy kontakt. Zerowe możliwości załatwienia sprawy online i przez telefon. Na telefonie infolinii w pierwszej kolejności czy chcesz mikroinstalacje fotowoltaiki i wybierz numer. Dno iporażka poziom 0
  • ~pbzrpa / 2023-05-08 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna porażka, nie rozumiem jak taka firma może nadal istnieć. Bardzo dobrze wiedzą, że ludzie nie maja innej opcji nisz przez nich otrzymywać prąd i w pełni z tego korzystają. Już od dwóch miesięcy jedynie co słyszę, to że obecnie serwisują systemy i ktoś się z mną skontaktuje, i że mają 14 dni na odpowiedz, tylko że tych terminów sami nie utrzymują. UOKIK powinien już od dawna tym się zająć, skoro Tauron ma monopol i ich po prostu nic nie obchodzi.
    WadyWszystko
  • ~Okradziony / 2023-05-07 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 3 metry mułu. Stronę i aplikacje tworzy im "sławny" Sasin. nic nie działa. Po przepisaniu licznika, zleciłem aby nadpłata została przelana na nowe konto w tauronie. Jednak po jakimś czasie dostałem nową fv i o zwrocie nie było tam mowy. Więc dzwonię na infolinię, po kilku przekierowaniach Pan przy słuchawce stwierdził, abym wypełnił formularz na stronie o przelanie nadpłaty. Podziękowałem, bo myślałem, że to koniec historii, jednak nie. Po próbie zalogowania na ich stronę aby wypełnić formularz zlecenia przelewu, (który defacto Pani w okienku zaznaczała bo sama o to pytała gdzie maja być przelane środki) i niestety ale nie da się zalogować. Ciekawe ile osób tauron okradł lub chciał okraść ? Radzę być czujnym przy tych złodziejach.
    Wadyaplikacja, strona wwww
  • ~Kinga / 2023-05-04 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję, że nie ma ujemnych ocen gdyż jedna gwiazdka to stanowczo za dużo. Zmiana adresu( sami błędnie wprowadzili) trwa już prawie miesiąc i końca nie widać . O infolinii nie da się wypowiedzieć używając cenzuralnych słów, obsługa na miejscu u przez internet to totalne dno. Perfidnie wykorzustują fakt, że są monopolistą.
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa klienta
  • ~Omg / 2023-05-04 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Od marca zmieniam umowę do dnia dzisiejszego nie mam nowej faktury z powodów technicznych. Ciągle dzwonię i przełączają mnie vo chwilę do kogoś innego. Jedna wielka porażka . Nikt nic tam nie wie . Totalne dno .
    ZaletyBrak!!!!!
    WadyWszystko!!!!
  • ~Asia / 2023-05-04 06:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmowa z konsultantem to dno I wodorosty.Wychodzi na to że polityka taurona to płacić im kasę za dostawę prądu a w momencie zgłoszenia awarii to naprawiaj sobie we własnym zakresie
    ZaletyBrak
  • ~Sławek / 2023-05-03 15:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Podałem odczyty licznika na b.o.k na stronie Tauron. Do wystawienia faktury przyjęli stany zawyżone o prawie 800 (osiemset!) kWh, czyli o prawie 900 złotych. Po awanturze z infol., pan na poczekaniu zmienił odczyty i wystawił prawidłową frę. Pochwalić, czy zgłosić organom ścigania? W każdej firmie od wystawiania faktur są uprawnione osoby, a tu zwykły pracownik ma możliwość dowolnego manipulowania danymi do faktur. Co na to Urząd Kontroli Skarbowej?
  • ~Mmmm / 2023-05-03 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, kontakt katastrofa ,ludzie niekompetentni ,przełączanie telefonu między społkami,na wszystko trzeba czekać 14 dni na odpowiedź do której i tak się nie stosuja
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
  • ~Krzysztof / 2023-05-02 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma w ogóle nie powinna obsługiwać, od lutego proszę się o to co zawiera faktura. DZwonisz, przełączają do działu, przerywanie rozmowy. Potem znowu tracisz pół godziny na telefon i dowiadujesz się, że są prace serwisowe i nie mają podglądu faktury. Nosz k... W lutym też były prace serwisowe i tez nie ma podglądu. Co to k... jest ja się pytam?>????
    Wadytotalna porażka, jeśli chodzi o obsługę klienta. Od trzech miesięcy nie mogę się dowiedzieć za co płacę. Zrobili sobie prognozy widzimi się. chora firma w chorym kraju!!!
  • ~Krk-020520 / 2023-05-02 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandalicznie długie kolejki, dwa okienka czynne na dziesięć (os. Zgody w Krakowie). Trudno wyobrazić sobie bardziej lekceważący stosunek do klienta
    ZaletyBrak
    Wadyjw
  • ~Yuliia / 2023-04-30 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogo!Pracowniki podają nie zrozumiało informacje. Zawsze zmieniają umowę nie wiadomo z jakiej okazji .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976